PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανάρτηση σε E46 Compact


Babis_Compact
12-10-07, 10:21
Έφτασε η ώρα για την πρώτη αλλαγή αμορτισέρ στο αυτοκίνητο, στα ~47000km, καθώς με τα ελατήρια χαμηλώματος H&R 3cm καταπονήθηκαν αρκετά. Μετά από αρκετό διάβασμα στο φορουμ, και συζητήσεις με φίλους είχα καταλήξει στα Bilstein Sport. Στόχος μου είναι το καλύτερο κράτημα, αλλά να διατηρηθεί μια σχετική άνεση στο αυτοκίνητο, όχι πολύ κοπάνημα. Γνωρίζω ότι με τα ελατήρια χαμηλ. δεν θα είναι και ότι πιο εύκολο, γι'αυτό και επιζητώ την "σχετική" άνεση. Η τιμή τους περίπου κυμαίνεται στα 400-450 ευρώ?
Σε μια συζήτηση με έναν γνωστό που είναι στο τμήμα ανταλλακτικών της BMW στην Πάτρα μου πρότεινε και το M SPORTS PACKAGE II, το οποίο δεν γνώριζα. Η τιμή του είναι (για τα 4 αμορτισέρ) 447 ευρώ. Μήπως το έχει φορέσει κανείς στο αυτοκίνητό του, ή γνωρίζει κάτι? Θα είναι παρόμοια η συμπεριφορά του με τα Bilstein Sport? Προσπαθώ να το βρω στο ETK, αλλά προς το παρόν μάταια. Όταν τα καταφέρω θα το ανεβάσω.
Τι έχετε να προτείνετε λοιπόν?
Μετά την τοποθέτηση των καινούριων αμορτισέρ θα χρειαστεί και ευθυγράμμιση,ε? Κάποιον καλλό ευθυγραμμισά σε Αθήνα Πάτρα? Mε pm αν είναι. Συγγνώμη για το μεγάλο Post, και ευχαριστώ για τον χρόνο σας. :)

Dim77
12-10-07, 11:54
To M-sports packagage II είναι αντίστοιχο με αυτό που λέμε M-pack (για Ε46).
Τα ελατήρια του είναι 1.5 εκατοστά χαμηλότερα από το ''μαμά'' ύψος και εάν έχεις 3cm εσύ ελατήρια δε ξέρω κατά πόσο θα μειωθεί η αποτελεσματικότητα, η καλή λειτουργία της ανάρτησης και η αντοχή στο χρόνο.
Πιθανότατα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και η λειτουργία τους είναι υποδειγματική με πολύ καλό συνδυασμό ανάμεσα σε κράτημα και άνεση.

Τα Bilstein B6 sport είναι (επειδή ΦΟΡΑΓΑ μαμά M-pack II ανάρτηση σε Ε46 Ci coupe) ελάχιστα σκληρότερα.
Δεν έχω προλάβει να σχηματίσω γνώμη γιατί τα έβαλα μόλις χτες και έχω κάνει 15-20 χλμ. (αλλά πέρασα από πολλές λακούβες και γραμμές τραμ) η άνεση δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί.
Εγώ φοράω όμως τα μαμά ελατήρια της ανάρτησης M-technics (του Μ-pack δηλαδή).

Ευθυγράμιση θα χρειαστείς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. Έτσι κι αλλιώς ο τοποθετητής της ανάρτησης συνήθως είναι και ευθυγραμισάς και θα στο κάνει εκεί.

Υποσημείωση : Για αυτοκίνητα με χαμηλωμένο σασί ΑΠΟ 3 εκατοστά μέχρι 6 αντί του Bilstein B6 sport τοποθετούνται τα B8 Sprint (που είναι ΟΛΟΙΔΙΑ σε ρυθμίσεις και χαρακτηριστικά αλλά με μικρότερη διαδρομή).
Τα Β6 sport γράφουν ΜΕΧΡΙ 3 εκ. χαμηλωμένο σασί Maximum!!

Babis_Compact
12-10-07, 13:07
Ευχαριστώ πολύ Dim, άρα δηλαδή μπορώ να βάλω και τα Bilstein B6 Sport, και τα M Pack II, με τα H&R ελατήρια,ε? Περιμένω τις απαντήσεις και την συμβουλή σας παιδιά!

sakkunen
12-10-07, 13:13
Τώρα τι έχεις τα μαμά αμορτισερ?

Babis_Compact
13-10-07, 18:59
Τώρα τι έχεις τα μαμά αμορτισερ?

Ναι, τα μαμά αμορτισέρ έχω, με ελατήρια χαμηλώματος 3cm. Καμιά πρόταση?

compact
13-10-07, 19:08
βαλε bilstein, εγω πιστευω μετα απο 50000χλμ μαζι τους εχω πιστει οτι συνεργαζονται αψογα μαζι με τα h&r!!!!
οταν ηταν καινουργια, με καλα λαστιχα ηταν τρενακι το αμαξι!!!
τωρα παει οπου θελει αλλα δεν εχω λαστιχα!!

Babis_Compact
13-10-07, 19:30
Φίλε compact, ποια Bilstein φορούσες? Sport ή Sprint? Και με πόσο χαμήλωμα ήταν τα ελατήρια της H&R? Για να ξέρω αν τα Sport δουλεύουν καλά με 3ποντα H&R.

Libanner
13-10-07, 20:33
Με ελατήρια χαμηλωματος 3cm μαλλον θα χρειαστείς τα sprint.Τα sport θα καταπονουνται περισσοτερο και θα χαλασουν γρηγοροτερα!

compact
14-10-07, 01:04
sprint με χοντρα καλαμια μπροστα και 3,5cm ελατηρια μπροστα και 1cm πισω

sakkunen
14-10-07, 10:47
Ναι, τα μαμά αμορτισέρ έχω, με ελατήρια χαμηλώματος 3cm. Καμιά πρόταση?

Τα μαμά επομένως δεν τα χρειάζεσαι, έτσι?Θα μου τα κρατήσεις?

Τα sprint είναι τα αμορτισέρ που πρέπει ν βάλεις.

Babis_Compact
16-10-07, 16:14
Καμιά άλλη άποψη παιδιά? Ψήθηκα για τα Bilstein τα Sprint, αλλά αν ήξερα ότι τα M Pack θα λειτουργούν καλά με τα 3ποντα, και ότι δεν θα τελειώσουν κι αυτά σχετικά γρήγορα θα με ξαναέβαζαν σε πολλή σκέψη..

@sakkunen: Δεν νομίζω να τα χρειαστώ, οπότε κανονίζεται.

nikos31bmw
05-01-08, 10:36
ΠΑΙΔΕΣ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ BILSTEIN SPRINT ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ EIBAGH 4 ΠΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ 40.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ..

maris7
05-01-08, 15:37
μηπως ξερετε σε μαμα αναρτηση αν ταιριαζει η διαδρομη για ελατηρια m pack(η αναρτηση ειναι καινουργια σχεδον) 320Ε92 και ποσο στοιχειζουν?

Στο προηγουμενο bmw ειχα ΚW μια λεξη μονο αψογα.....











9

Babis_Compact
24-01-08, 10:17
Τελικά τοποθετήθηκαν τα M-Pack αμορτισέρ σε συνδυασμό με H&R ελατήρια 3cm μπροστά, 1.5 πίσω.
Σαν πρώτη εικόνα, σε κάποιες γρήγορες καμπές που μπήκα (και τις περνούσα καθημερινά σχετικά, έως αρκετά,γρήγορα) το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο σταθερό, με μειωμένες κλίσεις και η αίσθηση γενικά αποπνέει μεγαλύτερη σιγουριά. Ακόμη, σε μία ευθεία που είχε μια ανωμαλία-σαμαράκι και είχα μαζέψει χιλιόμετρα καθώς την περνούσα, το αυτοκίνητο μόλις σηκώθηκε, στιγμιαία "κόλλησε" κάτω, κάτι το οποίο δεν έκανε προηγουμένως.
Στον τομέα της άνεσης, με λίγα χιλιόμετρα δεν θα έλεγα ότι είναι και ότι καλύτερο, αφού τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων μέσα στην πόλη τις νιώθεις. Ειδικά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα φίλων που τυχαίνει να οδηγάω (Fiesta, Punto, κ.ά.) και προορίζονται για την άνεση στην πόλη. Αλλά ούτως ή άλλως σκοπός ήταν η sport ανάρτηση, και όχι τόσο η απόλυτη άνεση.
Περιμένω να βγω και εθνική για ταξίδι σύντομα ώστε να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος πάντως, μέχρι τώρα. Για οποιοδήποτε νεότερο θα ενημερώσω!

optostyle
24-01-08, 10:59
καλη επιλογη και εμπεριστατωμενη αποψη.............
αστα ομως λιγο καιρο να ''καθησουν'' λιγο ακομα............

taou
24-01-08, 20:32
Τελικά τοποθετήθηκαν τα M-Pack αμορτισέρ σε συνδυασμό με H&R ελατήρια 3cm μπροστά, 1.5 πίσω.
Σαν πρώτη εικόνα, σε κάποιες γρήγορες καμπές που μπήκα (και τις περνούσα καθημερινά σχετικά, έως αρκετά,γρήγορα) το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο σταθερό, με μειωμένες κλίσεις και η αίσθηση γενικά αποπνέει μεγαλύτερη σιγουριά. Ακόμη, σε μία ευθεία που είχε μια ανωμαλία-σαμαράκι και είχα μαζέψει χιλιόμετρα καθώς την περνούσα, το αυτοκίνητο μόλις σηκώθηκε, στιγμιαία "κόλλησε" κάτω, κάτι το οποίο δεν έκανε προηγουμένως.
Στον τομέα της άνεσης, με λίγα χιλιόμετρα δεν θα έλεγα ότι είναι και ότι καλύτερο, αφού τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων μέσα στην πόλη τις νιώθεις. Ειδικά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα φίλων που τυχαίνει να οδηγάω (Fiesta, Punto, κ.ά.) και προορίζονται για την άνεση στην πόλη. Αλλά ούτως ή άλλως σκοπός ήταν η sport ανάρτηση, και όχι τόσο η απόλυτη άνεση.
Περιμένω να βγω και εθνική για ταξίδι σύντομα ώστε να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος πάντως, μέχρι τώρα. Για οποιοδήποτε νεότερο θα ενημερώσω!

Μπάμπη πόσο βγήκε το μαλλί τελική τιμή γιατί θέλω να αλλάξω κι εγώ τα αμορτισέρ μου μαζί με τα λάστιχα. Όσους έχω ρωτήσει και όσο έχω διαβάσει εδώ, όλοι λένε να κάνω στον συνδιασμό BILSTEIN και H&R. :ices_ange

Babis_Compact
24-01-08, 20:59
taou τα αμορτισέρ μου κόστισαν 410 ευρώ από την BMW, και η τοποθέτηση-ευθυγράμμιση-αμορτισερόμετρο 70 ευρώ σε πολύ γνωστό αμορτισερά της Πάτρας, στον Κωτσόπουλο.
Γενικό Σϋνολο = 480 euro.

Ο συνδυασμός Bilstein - H&R φοριέται από πολλά μέλη του φόρουμ και μη, οπότε θα είναι καλός. Το θέμα είναι να προσαρμόζεται στις δικές σου ανάγκες και στον δικό σου τρόπο οδήγησης. :)

maris7
24-01-08, 21:08
μηπως ξερει καποιος να μου πει αν πωλουνται στην αντιπροσωπια ελατηρια M PACK ξεχωριστα η επρεπε να παραγγειλω ολο το σετ M PACK οταν αγοραστηκε το αυτοκινητο. (σποιλερ,ελατηρια κ.τ.λ)

Babis_Compact
24-01-08, 21:41
Τα πάντα πωλούνται ξεχωριστά φίλε maris7.
Στην ανάλογη τιμή..! :scratchch

maris7
24-01-08, 22:07
η αναρτηση M PACK εχει την ιδια διαδρομη με την εργοστασιακη?

Babis_Compact
25-01-08, 08:37
Αν βάλεις και τα ελατήρια M-Pack, στα αμορτισέρ M-Pack, τότε θα χαμηλώσεις 15mm την διαδρομή.
Αν συνδυάσεις τα αμορτισέρ με άλλα ελατήρια, τότε ανάλογα με το τι θα βάλεις.

maris7
25-01-08, 15:52
αν βαλω σε μαμα αναρτηση M PACK ελατηρια θα χαμηλωσω αυτον τον 1.5 ποντο?

Babis_Compact
25-01-08, 16:44
αν βαλω σε μαμα αναρτηση M PACK ελατηρια θα χαμηλωσω αυτον τον 1.5 ποντο?
Ναι, το χαμήλωμα εξαρτάται από τα ελατήρια. Οπότε αν βάλεις τα ελατήρια θα χαμηλώσεις τόσο. Εγώ είχα τα H&R και είχα χαμηλώσει 3cm μπροστά και 1.5 πίσω.

Babis_Compact
03-02-08, 12:22
Επαναφέρω λίγο το Θέμα και θα ήθελα την βοήθειά σας:
Μετά από 2 εβδομάδες με τα νέα αμορτισέρ η νευρική μου ισορροπία αρχίζει και κλονίζεται, και εξηγούμαι:
Ενώ σε καλό δρόμο (εθνική, παραλιακή κλπ) όλα είναι μια χαρά και είδα και καλύτερο κράτημα, γενικώς τα καλά που περιέγραψα σε προηγούμενο Post, μέσα στην πόλη η κατάσταση είναι δραματική. Το αυτοκίνητο κοπανάει. Κάθε παραμικρή ανωμαλία και λακούβα (και είναι άπειρες δυστυχώς στην χώρα μας) περνάει στην καμπίνα, κάτι που είναι εκνευριστικό, λες και τα νέα αμορτισέρ δεν κάνουν την δουλειά τους.. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Και πριν συνέβαινε η ίδια κατάσταση, η οποία όμως πίστευα ότι με την αλλαγή αμορτισέρ θα τελειώσει οριστικά.
Διαβάζοντας και άλλα Θέματα στο φόρουμ κατέληξα ότι πρέπει να κοιτάξω για σινεμπλόκ και ψαλίδια? Μήπως θέλουν αλλαγή τα "αφρολέξ" που μπίνουν στα αμορτισέρ? (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία) Μήπως να φταίνε τα ελατήρια, να έχουν χαλάσει η ελαστικότητά τους?, ή τελικά να χρειάζονται και τα M-Pack ελατήρια? Το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο πριν 15-20 μέρες, με καινούρια λάστιχα..

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι παραπάνω από χρήσιμη και ευπρόσδεκτη.

Geo_3D
03-02-08, 12:50
Εμενα παλι με 3 ποντους χαμηλωμα,με 18αρες και 40αρι προφιλ ελαστικων δεν μου κοπαναει.
Αρα μηπως δεν εισαι τυπος του χαμηλωματος ή μηπως ειναι ιδεα σου????

taou
03-02-08, 13:17
Εγώ τελικά πήγα χθες για να παραγγείλω όλο μαζί το σετ:

Blistein Sprint = 600 ευρώ
HR χαμ. 3 μπροστά 1,5 πίσω = 160 ευρώ
Ελαστικά Continental = 600 ευρώ

Από τιμές καλά είναι η να δώ και αλλού;

taou
03-02-08, 13:18
Επαναφέρω λίγο το Θέμα και θα ήθελα την βοήθειά σας:
Μετά από 2 εβδομάδες με τα νέα αμορτισέρ η νευρική μου ισορροπία αρχίζει και κλονίζεται, και εξηγούμαι:
Ενώ σε καλό δρόμο (εθνική, παραλιακή κλπ) όλα είναι μια χαρά και είδα και καλύτερο κράτημα, γενικώς τα καλά που περιέγραψα σε προηγούμενο Post, μέσα στην πόλη η κατάσταση είναι δραματική. Το αυτοκίνητο κοπανάει. Κάθε παραμικρή ανωμαλία και λακούβα (και είναι άπειρες δυστυχώς στην χώρα μας) περνάει στην καμπίνα, κάτι που είναι εκνευριστικό, λες και τα νέα αμορτισέρ δεν κάνουν την δουλειά τους.. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Και πριν συνέβαινε η ίδια κατάσταση, η οποία όμως πίστευα ότι με την αλλαγή αμορτισέρ θα τελειώσει οριστικά.
Διαβάζοντας και άλλα Θέματα στο φόρουμ κατέληξα ότι πρέπει να κοιτάξω για σινεμπλόκ και ψαλίδια? Μήπως θέλουν αλλαγή τα "αφρολέξ" που μπίνουν στα αμορτισέρ? (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία) Μήπως να φταίνε τα ελατήρια, να έχουν χαλάσει η ελαστικότητά τους?, ή τελικά να χρειάζονται και τα M-Pack ελατήρια? Το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο πριν 15-20 μέρες, με καινούρια λάστιχα..

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι παραπάνω από χρήσιμη και ευπρόσδεκτη.

Γιατί δεν πας εκεί που τα έβαλες να του το αναφέρεις για να σου πει το πιθανό πρόβλημα;

Babis_Compact
03-02-08, 13:52
Εμενα παλι με 3 ποντους χαμηλωμα,με 18αρες και 40αρι προφιλ ελαστικων δεν μου κοπαναει.
Αρα μηπως δεν εισαι τυπος του χαμηλωματος ή μηπως ειναι ιδεα σου????

Γιώργο μπορεί να ισχύει κι αυτό που λες. Δυστυχώς δεν πιστεύω να είναι ιδέα μου, πάντως οποιοσδήποτε μπορεί ευπρόσδεκτος να το πάρει βόλτα να μου πει την άποψή του.
Καμιά άλλη άποψη περί του θέματος?

Γιατί δεν πας εκεί που τα έβαλες να του το αναφέρεις για να σου πει το πιθανό πρόβλημα;

Αύριο πρωί θα πάω, το είχα στα υπόψιν. Ευχαριστώ.

sakkunen
07-02-08, 21:56
Επαναφέρω λίγο το Θέμα και θα ήθελα την βοήθειά σας:
Μετά από 2 εβδομάδες με τα νέα αμορτισέρ η νευρική μου ισορροπία αρχίζει και κλονίζεται, και εξηγούμαι:
Ενώ σε καλό δρόμο (εθνική, παραλιακή κλπ) όλα είναι μια χαρά και είδα και καλύτερο κράτημα, γενικώς τα καλά που περιέγραψα σε προηγούμενο Post, μέσα στην πόλη η κατάσταση είναι δραματική. Το αυτοκίνητο κοπανάει. Κάθε παραμικρή ανωμαλία και λακούβα (και είναι άπειρες δυστυχώς στην χώρα μας) περνάει στην καμπίνα, κάτι που είναι εκνευριστικό, λες και τα νέα αμορτισέρ δεν κάνουν την δουλειά τους.. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Και πριν συνέβαινε η ίδια κατάσταση, η οποία όμως πίστευα ότι με την αλλαγή αμορτισέρ θα τελειώσει οριστικά.
Διαβάζοντας και άλλα Θέματα στο φόρουμ κατέληξα ότι πρέπει να κοιτάξω για σινεμπλόκ και ψαλίδια? Μήπως θέλουν αλλαγή τα "αφρολέξ" που μπίνουν στα αμορτισέρ? (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία) Μήπως να φταίνε τα ελατήρια, να έχουν χαλάσει η ελαστικότητά τους?, ή τελικά να χρειάζονται και τα M-Pack ελατήρια? Το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο και ζυγοσταθμισμένο πριν 15-20 μέρες, με καινούρια λάστιχα..

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι παραπάνω από χρήσιμη και ευπρόσδεκτη.

Ένας σωστός ευθυγραμμισάς θα σου έλεγε εκείνη τη στιγμή αν θέλεις σινεμπλόκ, ψαλίδια κτλ.
Αφρολέξ?Bump stops?Δε νομίζω.

Babis_Compact
07-02-08, 22:02
Ευχαριστώ πολύ sakkunen για την άποψη και βοήθειά σου.

gyiama
07-02-08, 23:00
μιας και εγω ειμαι σε περιοδο αναζητησης αναρτησης να πω και γω τι εμαθα μετα απο πολυ ψαξιμο.λοιπον ο πιο σωστος συνδυασμος για αντικατασταση της μαμα αναρτησης ωστε να μην χασει την χρηστηκοτητα του το αυτοκινητοι ειναι τα sprint με hr 2cm πισω και 3,5 μπροστα που στο τελικο αποτελεσμα ειναι 1και κατι ψιλα πισω και κοντα στα 3 μπροστα λογο μεγαλησς πιεσησ των αμορτισερ.τωρα σε οτι αφορα την M PACK αναρτηση ΔΕΝ ειναι μονο τα αμορτισερ που αλλαζουν σε ενα μαμα M PACK.Ειναι και τα ελατηρια ειναι και τα σινεμπλοκ ειναι και οι ζανφορ ειναι και οι αντιστρπτικες και ειναι κατι ντιζακια στα ψαλιδια τα οποια (αυτα ειναι που κανουν ολη τη δουλεια) που στην ουσια δεν κατεβαζουν το υψος στο αμοτισερ αλλα σε ολο το σασι.δηλαδη το αυτοκινητο μπορει να καθεται πιο χαμηλα αλλα αν κοιταξει καποιιος τα ψαλιδια θα διαπιστωσει οτι αυτα καθονται παραλληλα με το εδαφος και ΟΧΙ προς τα πανω οπως ειναι στα περισσοτερα αυτοκινητα που εχουν χαμηλωσει!!!!το αποτελεσμα ειναι το αμορτισερ να δουλευει κανονικα σε ολη του την διαδρομη χωρισ να εχει μειωθει καθολου η διαδρομη του.Γι αυτο το λογο και τα μαμα M PACK ΔΕΝ κοπανανε ενω βαζοντας μονο τα αμορτισερ και χαμηλωνοντας τα ειδικα 3+ ποντους αυτο που κανουμε ειναι να μειωνουμε την διαδρομη τους με το γνωστο αποτελεσμα του κοπανηματος.Γι αυτο το λογο και καθε σωστος αμορτισερας κλπ προτεινει τα sprint γιατι ειναι αμορτισερ με πιο κοντο εμβολο που στην ουσια παρολο που εμεισ μικραινουμε την διαδρομη του αυτο συνεχιζει και λειτουργει κανονικα χωρις να τερματιζει αρα και χωρις κοπανημα!!!!!!
ΥΓ. αυτα που αναφερω για την M PACK την αναρτηση τα εμαθα μεσα απο την BMW οταν ηθελα να βαλω την εν λογο αναρτηση και το κοστοσ τησ ξεπερνα τα 1500ε κοπλε ολα μαζι.και οι ιδιοι μου ειπαν να μην κανω αυτη την κινηση!
ελπιζω να βοηθησα λιγο με τα παραπανω και συγνωμη για το τοσο μεγαλο ποστ.αν κανω καποιο λαθος ασ με διορθωσει καποιος:chair:

gyiama
07-02-08, 23:03
Α και κατι ακομα που εχω δει να ανφερεται συχνα για τα bilstein τα χοντρομπουκαλα οπως τα λενε.ΔΕΝ ειναι για τετρεκυλινδρα αυτοκινητα ειναι μονο για εξακυλινδρα.τοποθετοντας πιο χοντρα αμορτισερ μπροστα (αρα και πιο σκληρα) μπορει να νιωθουμε πιο στιβαρο το εμπρος μερος αλλα οταν ο δρομοσ εχει αρκετες ανομαλιες(βλεπε ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ) εχει σαν αποτελεσμα να χανεις εν μερη το τιμονι λογο χοροπηδηματος.αυτα!!!!!!!!!

Babis_Compact
07-02-08, 23:18
μιας και εγω ειμαι σε περιοδο αναζητησης αναρτησης να πω και γω τι εμαθα μετα απο πολυ ψαξιμο.λοιπον ο πιο σωστος συνδυασμος για αντικατασταση της μαμα αναρτησης ωστε να μην χασει την χρηστηκοτητα του το αυτοκινητοι ειναι τα sprint με hr 2cm πισω και 3,5 μπροστα που στο τελικο αποτελεσμα ειναι 1και κατι ψιλα πισω και κοντα στα 3 μπροστα λογο μεγαλησς πιεσησ των αμορτισερ.τωρα σε οτι αφορα την M PACK αναρτηση ΔΕΝ ειναι μονο τα αμορτισερ που αλλαζουν σε ενα μαμα M PACK.Ειναι και τα ελατηρια ειναι και τα σινεμπλοκ ειναι και οι ζανφορ ειναι και οι αντιστρπτικες και ειναι κατι ντιζακια στα ψαλιδια τα οποια (αυτα ειναι που κανουν ολη τη δουλεια) που στην ουσια δεν κατεβαζουν το υψος στο αμοτισερ αλλα σε ολο το σασι.δηλαδη το αυτοκινητο μπορει να καθεται πιο χαμηλα αλλα αν κοιταξει καποιιος τα ψαλιδια θα διαπιστωσει οτι αυτα καθονται παραλληλα με το εδαφος και ΟΧΙ προς τα πανω οπως ειναι στα περισσοτερα αυτοκινητα που εχουν χαμηλωσει!!!!το αποτελεσμα ειναι το αμορτισερ να δουλευει κανονικα σε ολη του την διαδρομη χωρισ να εχει μειωθει καθολου η διαδρομη του.Γι αυτο το λογο και τα μαμα M PACK ΔΕΝ κοπανανε ενω βαζοντας μονο τα αμορτισερ και χαμηλωνοντας τα ειδικα 3+ ποντους αυτο που κανουμε ειναι να μειωνουμε την διαδρομη τους με το γνωστο αποτελεσμα του κοπανηματος.Γι αυτο το λογο και καθε σωστος αμορτισερας κλπ προτεινει τα sprint γιατι ειναι αμορτισερ με πιο κοντο εμβολο που στην ουσια παρολο που εμεισ μικραινουμε την διαδρομη του αυτο συνεχιζει και λειτουργει κανονικα χωρις να τερματιζει αρα και χωρις κοπανημα!!!!!!


Πάρα πολύ διαφωτιστικό post, ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε!
Οπότε μάλλον με βλέπω να μην κάνω τίποτε άλλο και να συνηθίζω την κατάσταση. Ίσως κάποια στιγμή αντιστρεπτικές, ζανφόρ και σινεμπλόκ από 325ti..

gyiama
07-02-08, 23:41
μονο καπως ετσι την βλεπω τη δουλεια μπαμπη και αυτο να κατσει τιποτα μεταχειρισμενο για καινουρια ειναι αρκετα τα λεφτα και σε αυτα τα χρηματα πας σε pss;) βασικα δεν ξερω τι αυτοκινητο εχεις αν ειναι δηλαδη 4κυλινδρο η 6κυλινδρο γιατι αν εχεις τετρακυλινδρο και βαλεις αναρηση απο 6κυλινδρο το αποτελεσμα θα ειναι :yippee::drive2:
δεν το παιζω ειδικος ουτε ειμαι ειδικος απλα επειδη ειμαι λιγο (εως πολυ)βλαμμενος το εψαξα παρα πολυ το θεμα και ετσι εμαθα καποια πραγματα!

Babis_Compact
07-02-08, 23:50
Φίλε μου 4κύλινδρο έχω, 316ti γαρ. Oπότε θα δείξει.

sakkunen
08-02-08, 13:51
Τα χοντρομπούκαλα είναι και για 4κύλινδρα.Το focus RS χοντρομπούκαλα φορά απο το εργοστάσιο και είναι 4κυλ.

Ζαμφόρ είναι αντιστρεπτική.Σινεμπλόκ πρέπει να φοράς τα καλά.Εμένα τουλ. έτσι είναι.
Αυτή τη στιγμή, ξέρεις οτι έχεις ένα καλό αμορτισέρ κ σκατά ελατήριο.Οπότε αν έχεις όρεξη κ χρήμα ψάξε για σπρίνγκς.

Babis_Compact
08-02-08, 15:22
Τα χοντρομπούκαλα είναι και για 4κύλινδρα.Το focus RS χοντρομπούκαλα φορά απο το εργοστάσιο και είναι 4κυλ.

Ζαμφόρ είναι αντιστρεπτική.Σινεμπλόκ πρέπει να φοράς τα καλά.Εμένα τουλ. έτσι είναι.
Αυτή τη στιγμή, ξέρεις οτι έχεις ένα καλό αμορτισέρ κ σκατά ελατήριο.Οπότε αν έχεις όρεξη κ χρήμα ψάξε για σπρίνγκς.

Mάλλον με τα πρώτα χρήματα θα μπουν και M-Pack ελατήρια και τέλος.

gyiama
09-02-08, 15:58
[QUOTE=sakkunen;172785]Τα χοντρομπούκαλα είναι και για 4κύλινδρα.Το focus RS χοντρομπούκαλα φορά απο το εργοστάσιο και είναι 4κυλ.



Η bilstein δεν δινει κωδικο για χοντρομπουκαλα σε ε46 4κυλινδρο.οσο για το focus rs to focus ειναι focus και το bmw ειναι bmw.δεν λεει κατι αυτο εξξαλλου το focuw βγαζει και 200+ αλογα και οχι 100+.και το pounto μπορει να φοραει χοντρομπουκαλα τι σημαινει οτι φοραει και το bmw?????? Αυτο με τα χοντρομπουκαλα μπροστα ειναι greek patenta και το κανουν πολοι για λογους καλυτερης ευσταθειας αλλα οπως ανεφερα και πιο πανω σε διαδοχικες ανομαλιες του δρομου (διαδοχικες λακουβεσ διαγραμισεις κλπ)χανεις το τιμονι λογο εντονου :greenboun.τελοσ παντων εγω απλα ειπα την γνωμη μου και δεν ερχομαι σε αντιπαραθεση με κανενα(εξαλλου οτι εμαθα λεω και μπορει να κανω και λαθος)απο κει και περα η αποφαση ειναι του μπαμπη;)

Dim77
09-02-08, 16:09
Τα χοντρομπούκαλα είναι και για 4κύλινδρα.Το focus RS χοντρομπούκαλα φορά απο το εργοστάσιο και είναι 4κυλ.



Η bilstein δεν δινει κωδικο για χοντρομπουκαλα σε ε46 4κυλινδρο.οσο για το focus rs to focus ειναι focus και το bmw ειναι bmw.δεν λεει κατι αυτο εξξαλλου το focuw βγαζει και 200+ αλογα και οχι 100+.και το pounto μπορει να φοραει χοντρομπουκαλα τι σημαινει οτι φοραει και το bmw?????? Αυτο με τα χοντρομπουκαλα μπροστα ειναι greek patenta και το κανουν πολοι για λογους καλυτερης ευσταθειας αλλα οπως ανεφερα και πιο πανω σε διαδοχικες ανομαλιες του δρομου (διαδοχικες λακουβεσ διαγραμισεις κλπ)χανεις το τιμονι λογο εντονου :greenboun.τελοσ παντων εγω απλα ειπα την γνωμη μου και δεν ερχομαι σε αντιπαραθεση με κανενα(εξαλλου οτι εμαθα λεω και μπορει να κανω και λαθος)απο κει και περα η αποφαση ειναι του μπαμπη;)

Ο επίσημος κατάλογος της Bilstein δίνει χοντρομπούκαλα κανονικά για όλα τα Ε46.
Και για 316, 318 κλπ. και μάλιστα είναι ο ίδιος κωδικός για όλα τα Ε46 (τους έχω αναφέρει σε άλλο ποστ).

Τώρα επειδή είχα θέμα εγώ, με αυτά... η εξήγηση είναι πολύ παράξενη και δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση από την Bilstein Γερμανίας.

maris7
11-02-08, 09:10
δηλαδη φιλε gyiama εγω που παραγγειλα τα m pack ελατηρια για να τα τοποθετησω σε μαμα αναρτηση θα εχω καποιο προβλημα η δεν θα χαμηλωσω τους 2 ποντους που συστηνει η αντιπροσωπια?

Babis_Compact
11-02-08, 09:28
δηλαδη φιλε gyiama εγω που παραγγειλα τα m pack ελατηρια για να τα τοποθετησω σε μαμα αναρτηση θα εχω καποιο προβλημα η δεν θα χαμηλωσω τους 2 ποντους που συστηνει η αντιπροσωπια?

Το αυτοκίνητο θα χαμηλώσει αφού θα τοποθετήσεις τα ελατήρια. Αλλά από προσωπική εμεπειρία, ελατήρια χαμηλώματος σε μαμά αμορτισέρ, όχι M-Pack, δεν είναι η καλύτερη λύση, και θα κάνουν τα αμορτισέρ σου να φθαρούν πιο γρήγορα. Η καλύτερη λύση M-Pack αμορτισέρ + ελατήρια μαζί, ή γενικά κάποιο sport αμορτισέρ που να συνδυάζεται με χαμήλωμα. (Bilstein, Sachs, κλπ..)

gyiama
11-02-08, 09:45
Φιλε dim η bilstein δινει σε ολα τον ιδιο κωδικο ακομα και στο 330 με το 316 τον ιδιο κωδικο δινει μονο που αν δεισ το 1 αμορτισερ με το αλλο δεν εχουν καμια μα καμια απολυτος σχεση αυτο το ειδα με το ψαξιμο καθος ηθελα να παρω την αναρτηση ενως φιλου εδω απο το φορουμ που ειχε 330.και καθω0ς εψαχνα ολα τα μαγαζια εδω στη θεσ/νικη για το αν ταιριαζουν και αν οχι,ακομα και επισημος αντιπρωσοπος τησ bilstein στην αθηνα μου απαντησαν ολοι ΝΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ κια μολις πηγα σε ενα τελευταιο μαγαζι που εχει απ τα παρα πολυ καλα ονοματα στην πολη μας μου εδειξε του 318 και μπυ εδειξε και το αμορτισερ τυο 330 ΑΠΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ και εκει αρχισε η συζητηση περι αμορτισερ κλπ το πως συμπεριφερεται αναλογα το αυτοκινητο κλπ.Ο ιδιος ο μαστορας ειναι κατοχος bmw και γενικα ασχολειται παρα πολυ με τα bmw και εχει πολλες (αγωνιστικες γνωσεις) πανω στο θεμα.
ΥΓ ΔΕΝ θελω να παρεξηγηθω παιδες την αποψη μου λεω ετσι???ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟς ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:hello:

Dim77
11-02-08, 13:36
Φιλε dim η bilstein δινει σε ολα τον ιδιο κωδικο ακομα και στο 330 με το 316 τον ιδιο κωδικο δινει μονο που αν δεισ το 1 αμορτισερ με το αλλο δεν εχουν καμια μα καμια απολυτος σχεση αυτο το ειδα με το ψαξιμο καθος ηθελα να παρω την αναρτηση ενως φιλου εδω απο το φορουμ που ειχε 330.και καθω0ς εψαχνα ολα τα μαγαζια εδω στη θεσ/νικη για το αν ταιριαζουν και αν οχι,ακομα και επισημος αντιπρωσοπος τησ bilstein στην αθηνα μου απαντησαν ολοι ΝΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ κια μολις πηγα σε ενα τελευταιο μαγαζι που εχει απ τα παρα πολυ καλα ονοματα στην πολη μας μου εδειξε του 318 και μπυ εδειξε και το αμορτισερ τυο 330 ΑΠΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ και εκει αρχισε η συζητηση περι αμορτισερ κλπ το πως συμπεριφερεται αναλογα το αυτοκινητο κλπ.Ο ιδιος ο μαστορας ειναι κατοχος bmw και γενικα ασχολειται παρα πολυ με τα bmw και εχει πολλες (αγωνιστικες γνωσεις) πανω στο θεμα.
ΥΓ ΔΕΝ θελω να παρεξηγηθω παιδες την αποψη μου λεω ετσι???ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟς ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:hello:

Μην ανησυχείς, δε παρεξηγείται κανείς. Συζήτηση κάνουμε.

Λοιπόν.
Τα αυτοκίνητα (τα 4κύλινδρα) έχουν στην πίσω ανάρτηση (edit: Και στην μπροστά) μετά το 2003, σαν sport suspension τα αμορτισερ της απλής ανάρτησης των 325 και 330 που είδα στο bmwfans.info

Πριν το 2003 έχουν μόνο απλη και mpack.
Μετά το Μαρτιο του 2003 προστίθεται και το sport settings που είναι ιδιος κωδικός αμορτισέρ με των απλών 325-330. (τα οποία έχουν άλλο κωδικό για Sport suspension settings).

Το θέμα με τα Bilstein είναι ότι ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ κατάλογος τους τα δινει κανονικά για 316-318 του 2001-2002 π.χ.
Και δίνει κανονικά και τα λεπτομπούκαλα (που έμπαιναν μια χαρά στο 318) σε 325-330.

Το μαγαζί τοποθέτησης αναρτήσεων που πήγα εγώ είναι επίσης πολύ γνωστό με μεγάλη ιστορία και εμπειρία.
Τα αμορτισέρ τα είχα αγοράσει από μαγαζί φίλου.
Συζητήθηκε το θέμα και με τους δύο (μαζί με τους εισαγωγείς της Bilstein) από τους οποίους ήρθε η πληροφορία (μόνο λεπτομπούκαλα σε Ε46).

To θέμα που υπήρχε ήταν με τις πλήμνες.
Δηλαδή τα δικά μου twintube που μπήκαν μια χαρά στις πλήμνες (που δεν έμπαιναν τα monotube) πώς θα έμπαιναν σε 325π.χ. αφού ταιριάζουν και σε εκείνο?
Μάλλον δε θα έμπαιναν τα monotube και στο 325-330.

Ξαναλέω ότι το θέμα είναι μυστήριο.
Έχω στείλει email στη Bilstein από την οποία δε πήρα ποτέ απάντηση.

taou
12-02-08, 15:45
Καλησπέρα παιδιά, προχθές ένας φίλος με έβαλε στην πρίζα για την τιμή που έκλεισα τα αμορτισέρ (Bilstein). Μου είπε ότι στην Καβάλα τα βάζουν με 400 ευρώ. Μου έδωσε το τηλέφωνο και πήρα σε αυτό το μαγαζί, η απάντησή του ήταν "600 ευρώ Bilstein Sprint και ελατήρια H&R + 650 ελαστικά Continental conti 3". Έχω σκοπό να πάω να τα βάλω σε αυτόν γιατί εδώ θα πληρώσω
650 αμορτισέρ
240 ελατήρια χαμ. 3-2(μου είπε ότι θα μου τα αφήσει 200)
620 ελαστικά
Πήγα ρώτησα σε ένα άλλο μαγαζί και μου έδωσε περίπου τις ίδιες τιμές (περίπου 30 ευρώ ποιό κάτω)
η ερώτησή μου είναι: παίζει να είναι τίποτα μούφα;
επίσης όταν πήγα στο δεύτερο κατάστημα μου είπε "καλύτερα να μην βάλεις Bilstein Sprint και H&R, είναι πολύ σκληρά, δεν θα μπορείς να κρατήσεις ούτε ένα καφέ"

Απόψεις - προτάσεις δεκτές

spyros_greece
06-05-08, 10:13
Bilstein β12 είναι τα χοντομπουκαλα και τα βγάζει η Bilstein μαζι με ελατήριο ……
Ξέρει κανείς τίποτε
για compact μιλάω

zaharias
30-10-08, 00:10
Οι αναρτησεις της FK τι λενε? Εχει δοκιμασει κανεις?

E36 M3 USA
30-10-08, 07:56
Οι αναρτησεις της FK τι λενε? Εχει δοκιμασει κανεις?

πολύ καλή ανάρτηση την φορούσα στο 330 και ήμουνα πολύ ευχαριστημένος και από απόδοση και από τιμή αγοράς:bullhorn:

zaharias
30-10-08, 12:33
Ευχαριστω Πανο...

Αυτα ειναι made in Germany?

Ρυθμιζομενη ειχες βαλει ή αμoρτισερ-ελατηρια με στανταρ υψος?

george kaleas
26-11-08, 21:07
σημφωνο με το φιλο compact βαλε blistine με hr ελατηρια

M_enzo
28-06-10, 20:56
αν θελεις κατι αντιστοιχο των εργοστασιακων της compact τι βαζεις;
για πισω η bmw δινει αυτο
http://bmwfans.info/parts/catalog/33521095647/
και για μπροστα
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Compact/Europe/316ti-N42/LHD/N/2001/october/browse/front_axle/front_spring_strut_shock_absorber/
που θεωρουνται αμορτισερ για sport ρυθμισεις αναρτησης( το ειδα στη sedan που εδινε 2 κωδικους- τα απλα και αυτα).
η bilstein δινει αυτους τους κωδικους :
VNE-D993
VNE-D994
BNE-A311 (πισω)
ΔΕΝ θελω χαμηλωμα και θελω ανεση ταξη και ασφαλεια! ;) (ο πραγματικος λογος ειναι οι "δρομοι" της πατρας και της Λεσβου που θα περασει το καλοκαιρι το αυτοκινητο. για να παω στο σπιτι μου εχει 2 χιλιομετρα χωματοδρομο με φυτευτη πετρα και ωραιες νεροφαγιες)
να τα παρω χωρις να ψαχτω για sachs κτλ;

Nick_compact
28-06-10, 20:57
Οι αναρτησεις της FK τι λενε? Εχει δοκιμασει κανεις?

Κάποιες είναι φτιαγμένες από την Koni, συνήθως οι ακριβές σειρές όμως!

M_enzo
29-06-10, 10:34
αν θελεις κατι αντιστοιχο των εργοστασιακων της compact τι βαζεις;
για πισω η bmw δινει αυτο
http://bmwfans.info/parts/catalog/33521095647/
και για μπροστα
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Compact/Europe/316ti-N42/LHD/N/2001/october/browse/front_axle/front_spring_strut_shock_absorber/
που θεωρουνται αμορτισερ για sport ρυθμισεις αναρτησης( το ειδα στη sedan που εδινε 2 κωδικους- τα απλα και αυτα).
η bilstein δινει αυτους τους κωδικους :
VNE-D993
VNE-D994
BNE-A311 (πισω)
ΔΕΝ θελω χαμηλωμα και θελω ανεση ταξη και ασφαλεια! ;) (ο πραγματικος λογος ειναι οι "δρομοι" της πατρας και της Λεσβου που θα περασει το καλοκαιρι το αυτοκινητο. για να παω στο σπιτι μου εχει 2 χιλιομετρα χωματοδρομο με φυτευτη πετρα και ωραιες νεροφαγιες)
να τα παρω χωρις να ψαχτω για sachs κτλ;

τελικα λιγο παραπανω που το εψαξα μαλλον δεν εχει νοημα να πας σε bilstein Β4 (μαυρα). πηρα τιμες απο bmw για τα "εργοστασιακα" 552€ και για bilstein Β6 (κιτρινα) 492€ με λεπτομπούκαλα μπροστινα και πρπ 650€ με χοντρομπουκαλα μπροστα.
για sachs performance πολυ χαμηλοτερες τιμες!
Β6 twin-tube λεει η λογικη...

M_enzo
30-06-10, 11:52
καμια βοηθεια; πηρα τηλεφωνο τον Καλογριτσα και μου λεει 430€ για τα Β6 sport με τοποθετηση και ευθυγραμμιση , αλλα εγω λεει ΔΕΝ στα περναω γιατι το αμαξι θα ψηλωσει και αλλα φαιδρα. επεμενε οτι μονο τα Β8 sprint ειναι καταλληλα.
μα λεω δεν το εχω χαμηλωμενο και τα Β6 ειναι για χαμηλωμα μεχρι και 30mm. τα Β8 ειναι για πολυ πιο extreme καταστασεις.
ερωτημα α) πως γινεται να δινει τοσο χαμηλη τιμη; μονο η τοποθετηση-ευθυγραμμιση ειναι πανω κατω 80€ κανονικα.
β) δεν υποτιθεται οτι εχει καλο ονομα αυτος; δεν νομιζω οτι μπορω να τον εμπιστευτω απο αυτα που μου ειπε...

sakkunen
30-06-10, 14:00
Έχεις μ-πακ ?
Αν βάλεις τα bilstein, γράψε τα part number του ti που έχεις κ διασταύρωσέ τα μ αυτά που θα σου βάλουν. Τα πίσω είναι ντίφερεντ από τα άλλα μοντέλα της καρότσας e46 κ πολλοί επειδή την ψιλοπαίζουν δεν τα βάζουν.

M_enzo
30-06-10, 14:54
οχι δεν εχω m pack... το realoem δινει το ιδιο part number για compact και sedan. (33 52 1 095 647)
και η bilstein δινει αυτο http://www1.carparts-cat.com/pkw/parts/ArtDetail.asp?SID=0019392203978244018004&STCKL=1&AID=68413429,854 πισω για ολα τα e46.
η bilstein για τα μπροστινα ΔΕΝ δινει επιλογη για Β6 sport στο compact (στο sedan δινει) αλλα μονο για Β8 sprint. επισης αυτος http://www.heasmans.com.au/new_site2/pdfs/Bilstein%20B6.pdf ο καταλογος υποτιθεται ειναι για Β6 sport αλλα οι κωδικοι που προτεινει ειναι στο site της bilstein βγαινουν Β8 sprint.
επισημα εχω πελαγωσει...

sakkunen
30-06-10, 18:48
η bilstein για τα μπροστινα ΔΕΝ δινει επιλογη για Β6 sport στο compact (στο sedan δινει) αλλα μονο για Β8 sprint. επισης αυτος http://www.heasmans.com.au/new_site2/pdfs/Bilstein%20B6.pdf ο καταλογος υποτιθεται ειναι για Β6 sport αλλα οι κωδικοι που προτεινει ειναι στο site της bilstein βγαινουν Β8 sprint.
επισημα εχω πελαγωσει...

Η bilstein για μπροστά έχει για το κομπακτ Β6 κ monotube κ twintube.
Όπως κ να χει βάλε ένα Β6 twintube αφού θές κ άνεση ή τα μαμά ή δές κ τα sachs sport- o paris320 τα χει, ζήτα ινφο, εγώ δε τα ξέρω-.

Nick_compact
30-06-10, 20:52
Εγώ πάντως δεν προτείνω Β8 twin tube, είχα στο 36 μου και η λειτουργεία τους δεν μου άρεσε. Σε αυτοκίνητα με monotube που έχω μπει, δουλεύουν πολύ καλύτερα.

M_enzo
01-07-10, 18:28
βαρεθηκα να ψαχνω, ο καθενας λεει τα δικα του. παω αυριο να βαλω οποια Β6 λεει ο καταλογος της bilstein. πηρα πολυ καλη τιμη απο τον Βασιλειου στην Πατρα!

M_enzo
02-07-10, 12:03
αλλαξα τελικα.
Bilstein B6 sport. ελεγξα τους κωδικους ολα κομπλε. στα 2 km που το εκανα και κυνηγουσα τις λακουβες, το αμαξι εδειξε αρκετα πιο ανετο και σταθερο. περιμενω να κατσει βεβαια λιγο με τα χιλιομετρα για πιο αντικειμενικα συμπερασματα. παντως εχω την εντυπωση οτι κανουν αρκετο θορυβο. φευγω για Χαλκιδα τωρα, ο "δρομος" Πατρα-Κορινθος θα πει πολλα!

PS: 500€ με δωρο την τοποθετηση στο Vast στην Πατρα

rapid_fast
02-07-10, 12:40
αλλαξα τελικα.
Bilstein B6 sport. ελεγξα τους κωδικους ολα κομπλε. στα 2 km που το εκανα και κυνηγουσα τις λακουβες, το αμαξι εδειξε αρκετα πιο ανετο και σταθερο. περιμενω να κατσει βεβαια λιγο με τα χιλιομετρα για πιο αντικειμενικα συμπερασματα. παντως εχω την εντυπωση οτι κανουν αρκετο θορυβο. φευγω για Χαλκιδα τωρα, ο "δρομος" Πατρα-Κορινθος θα πει πολλα!

PS: 500 με δωρο την τοποθετηση στο Vast στην Πατρα

To B6 είναι θεικό αμορτισέρ.. Στις στροφές θα το καταλάβεις, στην εθνική θα το βρείς
σκληρό..
(τα Β6, είναι κίτρινα εμπρός και ΠΙΣΩ..)

lawman.911
04-07-10, 11:35
μιας και εγω ειμαι σε περιοδο αναζητησης αναρτησης να πω και γω τι εμαθα μετα απο πολυ ψαξιμο.λοιπον ο πιο σωστος συνδυασμος για αντικατασταση της μαμα αναρτησης ωστε να μην χασει την χρηστηκοτητα του το αυτοκινητοι ειναι τα sprint με hr 2cm πισω και 3,5 μπροστα που στο τελικο αποτελεσμα ειναι 1και κατι ψιλα πισω και κοντα στα 3 μπροστα λογο μεγαλησς πιεσησ των αμορτισερ.τωρα σε οτι αφορα την M PACK αναρτηση ΔΕΝ ειναι μονο τα αμορτισερ που αλλαζουν σε ενα μαμα M PACK.Ειναι και τα ελατηρια ειναι και τα σινεμπλοκ ειναι και οι ζανφορ ειναι και οι αντιστρπτικες και ειναι κατι ντιζακια στα ψαλιδια τα οποια (αυτα ειναι που κανουν ολη τη δουλεια) που στην ουσια δεν κατεβαζουν το υψος στο αμοτισερ αλλα σε ολο το σασι.δηλαδη το αυτοκινητο μπορει να καθεται πιο χαμηλα αλλα αν κοιταξει καποιιος τα ψαλιδια θα διαπιστωσει οτι αυτα καθονται παραλληλα με το εδαφος και ΟΧΙ προς τα πανω οπως ειναι στα περισσοτερα αυτοκινητα που εχουν χαμηλωσει!!!!το αποτελεσμα ειναι το αμορτισερ να δουλευει κανονικα σε ολη του την διαδρομη χωρισ να εχει μειωθει καθολου η διαδρομη του.Γι αυτο το λογο και τα μαμα M PACK ΔΕΝ κοπανανε ενω βαζοντας μονο τα αμορτισερ και χαμηλωνοντας τα ειδικα 3+ ποντους αυτο που κανουμε ειναι να μειωνουμε την διαδρομη τους με το γνωστο αποτελεσμα του κοπανηματος.Γι αυτο το λογο και καθε σωστος αμορτισερας κλπ προτεινει τα sprint γιατι ειναι αμορτισερ με πιο κοντο εμβολο που στην ουσια παρολο που εμεισ μικραινουμε την διαδρομη του αυτο συνεχιζει και λειτουργει κανονικα χωρις να τερματιζει αρα και χωρις κοπανημα!!!!!!
ΥΓ. αυτα που αναφερω για την M PACK την αναρτηση τα εμαθα μεσα απο την BMW οταν ηθελα να βαλω την εν λογο αναρτηση και το κοστοσ τησ ξεπερνα τα 1500ε κοπλε ολα μαζι.και οι ιδιοι μου ειπαν να μην κανω αυτη την κινηση!
ελπιζω να βοηθησα λιγο με τα παραπανω και συγνωμη για το τοσο μεγαλο ποστ.αν κανω καποιο λαθος ασ με διορθωσει καποιος:chair:


Mπορεις να μου δειξεις σε παρακαλω αυτες τις ντιζες στο REALOEM?

rapid_fast
05-07-10, 17:36
Mπορεις να μου δειξεις σε παρακαλω αυτες τις ντιζες στο REALOEM?
Τις ζυγαριές πρέπει να εννοεί..
Το νούμερο 5...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET75&mospid=47633&btnr=31_0405&hg=31&fg=10