PDA

Επιστροφή στο Forum : Κέρωμα - Γυάλισμα - Χάλια.


Snoopy
16-10-07, 08:14
Αποφάσισα να ξανακάνω μια προσπάθεια γυαλίσματος κερώματος κτλ στο αυτοκίνητο μου.

Ο χρόνος που αφιέρωσα ήταν 4 ώρες. Το αποτέλεσμα είναι και παλι τραγικό.

Βήματα
Επλυνα καλά με το πιεστικό (+ ταμπλέτα για άλατα) αυτοκίνητο + θόλους.
Εβαλα στο πιεστικό το σαμπουάν + την ειδική ταμπλέτα για τα άλατα και κάλυψα όλο το αυτοκίνητο με σαπουνάδα.
Με το σφουγγάρι πρόπλυσης και το λάστιχο στο χέρι καθάριζα κομμάτι κομμάτι τρίβοντας και ρίχνοντας νερό απο πάνω προς τα κάτω να φύγουν τα μαύρα ζουμιά.
Για το τέλος έριξα νερό με το πιεστικό + ταμπλέτα (τις τρώει για την πλάκα) αλλά χωρίς πίεση για να καθαρίσει εντελώς.

Στέγνωσα με δέρμα και λεπίδα σιλικόνης.

Εφτιαξα καφέ και περίμενα 20 λεπτά.

Εβαλα το αυτοκίνητο μέσα στο γκαραζ και ξεκίνησα με χοντρή αλοιφή ένα κομμάτι τη φορά.
Η ποσότητα που έβαλα ήταν περίπου ενα καρύδι για κάθε κομμάτι (φτερό, πορτα, 2 καρύδια για καπώ και ουρανό).
Κάθε κομμάτι το πέρναγα με το ειδικό σφουγγάρι με το χέρι και μετά πήγαινα στο επόμενο.
Μετά έβαλα το πανί στον αλοιφαδόρο και ξεκίνησα απο το κομμάτι 1 προς το τέλος, με τη σειρά που το πασάλειψα.
Οταν τελείωσα αναψα τις λάμπες και είδα με φρίκη πως η αλοιφή δεν είχε φύγει απο όλα τα σημεία. (είχε κάνει μπιμπίκια και σβώλους σε πολλές πλευρές).
Αλλαξα πανί και το ξαναπέρασα με τον αλοιφαδόρο, (500 στροφές έκκεντρος) και μερικές φορές έτριβα και με πανί με το χέρι.
Δεν νομίζω οτι έβαλα πολύ αλοιφή, κάτι δεν πάει καλά ή με το πανί η με τον αλοιφαδόρο.

Το άφησα λίγο και μετά το πέρασα κερί με τον ίδιο τρόπο.
Το καθάρισα με τον ίδιο τρόπο πάλι.

Αναψα τις λάμπες και το αυτοκίνητο ειχε ένα υπέροχο θαμπό stealth χρώμα.

Εριξα μερικά καντήλια και άρχισα πάλι με το χέρι, αλλά δεν στρώνει με τίποτα. Τα κεριά πάλι κάνουν σβώλους, και ο αλειφαδόρος δεν τα καθαρίζει.

Τα πήρα άσχημα και έβαλα το περιστροφικό του αλειφαδόρου στο Black & Decker με τις στροφές στο 1/3 και άρχισα να βαράω.
Κάθετα απλά πασαλείβει το κερί.
Σε γωνία κάνει κάτι πολύ ωραίες γραμμές απο κερί σαν να ειναι βουρτσισμένο αλουμίνιο.
Με το πανί και το χέρι καθαρίζουν αλλά όταν το βλέπεις απο γωνία είναι ΑΚΟΜΑ εκεί.

Εχω παραδώσει τα όπλα.

Πριω απο λίγο καιρό, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, καθάρισα ένα Ε30 γκρί και το έκανα εντελώς λευκό (υπήρχαν και μάρτυρες απο το φόρουμ).
Οταν λέμε λευκό, λευκό ΣΑΝ καινούργιο.

Τι δεν κάνω καλά?
Υπάρχει περίπτωση επειδή κάνει κρύο να έχουν κόψει τα κεριά? (το άκουσα και αυτό)
Υπάρχει περίπτωση να τα έχει παίξει ο αλοιφαδόρος (και τότε γιατί δεν καθαρίζει και με το χέρι ή το Black & Decker)
Πανάκια χρησιμοποιήσα απο τα πανάκριβα μέχρι το κίτρινο της νοικοκυράς...

Αφού μου την έδωσε απίστευτα πολύ, ανέβηκα στο σπίτι, πήρα ένα Fairy με ξύδι απο την κουζίνα και του έδωσα και κατάλαβε.
Τα κεριά φύγανε, το αυτοκίνητο καθάρισε και φάνηκε το βερνίκι του να γυαλίζει ξανά, αλλά όταν περνάς το χέρι σου επάνω του, συνεχίζει να ειναι άγριο.

Θα το πήγαινα στην autoglym αλλά κάθε φορά που το αποφασίζω, είτε χ@μπιπ ο καιρός, είτε χ@μπιπ το πρόγραμμά μου στη δουλειά και δεν μπορώ ούτε να.... χ@μπιπ.

Εχω αποφασίσει πως αν δεν το καταφέρω θα το πάω για stripping και βερνίκωμα σε μπογιατζή.

Βόηθεια παρακαλώ.

konas
16-10-07, 08:21
Μηπως φταιει η αλοιφή? Τι χρησιμοποιείς?
Γιατι περίπου τα ιδια μου έκανε στο Ε46 με μια αλοιφη (κερι), που δεν θυμαμαι την μάρκα και είχε πραγματι ομως παλιωσει λιγο.
Οταν μετα έβαλα Meguiar's Gold Class Clear Coat Car Wax, το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικο.

Snoopy
16-10-07, 08:26
Και μόνο που άκουσα το όνομα που είπες ψάρωσα, τι είναι αυτό? Γυαλιστικό με Phd?

Σε έχω χαλαρά, έβαλα την By appointment to H. M. Queen Elizabeth, the Queen Mother, and H. R. H. The Prince of Wales, Autoglym Super Resin Polish (αααχχχχχχ ετσι βεντούζα)

Δεν μπορεί, κάτι θα ξέρει η Βασίλω που την βάζει στη Ρολς

konas
16-10-07, 08:30
Και μόνο που άκουσα το όνομα που είπες ψάρωσα, τι είναι αυτό? Γυαλιστικό με Phd?

Σε έχω χαλαρά, έβαλα την By appointment to H. M. Queen Elizabeth, the Queen Mother, and H. R. H. The Prince of Wales, Autoglym Super Resin Polish (αααχχχχχχ ετσι βεντούζα)

Δεν μπορεί, κάτι θα ξέρει η Βασίλω που την βάζει στη Ρολς

Να της στέλναμε ενα mail να μας πει τι κανει και η Ρολς ειναι τοοοοσο γυαλιστερη:king:

να αυτην λέω:

Snoopy
16-10-07, 08:34
Μου είπε να πάω τη BMW ένα Σάββατο να την γυαλίσει, αλλά δεν τα βρίσκουμε στους χρόνους μας. Τη μία έχει τις ιπποδρομίες του Kent, την άλλη εγώ είμαι κλεισμένος σε μια χασαποταβέρνα, έρχονται και οι γιορτές δεν βλέπω να το καταφέρνουμε να συναντηθούμε.

Στα mail δεν απαντάει σοβαρά, μόνο κάτι τσόντες μου στέλνει και κάτι chain letters.


ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.


Υπάρχει περίπτωση να είναι φαγωμένο το βερνίκι?
Υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται κάτι άλλο που δεν ξέρω? Εχω διαβάσει το μισό internet όλοι αυτό κάνουνε και ειναι ικανοποιημένοι....

Fanis
16-10-07, 08:43
Δεν είμαι ειδικός...αλλά έτσι όπως το περιγράφεις, μου ακούγεται ότι φταίει εάν από τα παρακάτω ή και περισσότερα συνδιαστικά:

1. Έχει κρύο και υγρασία και δεν στεγνώνει καλά η αλοιφή.

2. Έχει πολυκαιριστεί η αλοιφή και δεν κάνει καλά την δουλειά της (δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο).

3. Βάζεις πολύ αλοιφή. Δεν ξέρω πόσο ποσότητα θέλει η Autoglym...αλλά γενικά θέλουν πολύ λίγο όλα αυτά τα προϊόντα.

optostyle
16-10-07, 08:52
Σταματη ακου..Δεν εχει ουτε μηνα που το πηγα για αλοιφη.....να μη στα πολυλογω την ιδια μερα ειχαμε και συγκεντρωση με τα παιδια...φευγωντας απο τον τυπο που μου το περασε αλοιφη ολα καλα.....παμε το βραδυ στο κοσμος,και βλεπω κατω απο το φως της κολωνας της ΔΕΗ ενα καπω...................γ@μησετα(και αλλοι 10 συμφορουμιτες)....θολο σαν το βλεμμα σου....περασαν 2 βδομαδες και δεν ειχα χρονο να παω να μου πει τι συνεβει...οταν ομως μπορεσα, και πηγα,ο τυπος με αμφισβητησε....αλλα καθησε και μου το εκανε κουκλα...και λεω τωρα εγω......τι μπορει να ειχε συμβει??? 1ον)ΔΕΝ ειχε φυγει καλα η αλοιφη.. 2ον)το πανι του ηταν κ@λος 3ον)εκανα εγω καμμια στραβη?...μηπως θα επρεπε να πας σε κανεναν ειδικο να το δειτε μαζι και να σου υποσχεθει πριν το πιασει να το κανει οτι το αποτελεσμα θα ειναι πολυ καλο??παντως πιστευω πως ολο το μυστικο ειναι στο πανι που θα αφαιρεσεις και θα γυαλισεις το αμαξι σου προς το τελος

Snoopy
16-10-07, 08:58
Και εγώ εκεί καταλήγω αλλά αν κάτσεις και υπολογίσεις το κόστος και την συνεπικουρούμενη ταλαιπωρία (πανάκι στην εξευτελιστική τιμή των 5 ευρώ - και αυτό ειναι δύο χιλιάρικα παλιά λεφτά) μη σώσω και το γυαλίσω αμα θέλω 3 πανάκια για να καθαρίσω ενα αμάξι.
Και ε΄γώ προς τα εκεί το σκέφτομαι, ποσότητα αλοιφής + πανάκι.

Πάντως όλοι και πιό πολλύ περνάει στο μυαλό μου η ιδέα του βερνικώματος...

αλλά και πάλι, στο Ε30 με την ίδια ακριβώς διαδικασία, γιατί έπιασε? Ε?

gyiama
16-10-07, 09:12
Να πω και γω την αποψη μου μιασ και γω την ειχα πατησει λιγο πιο παλια απο εναν τυπο που το πηγα.η θαμπαδα απ οτι καταλαβα δεν ειναι μονο αποτελεσμα πανιου αλλα και τριψηματοσ δλδ το ποσο επεμεινεσ σε ενα σημειο δουλευοντασ ο αλοιφαδοροσ.δλδ αν δεν περπατουσε συνεχεια και εμενε στο ιδιο σημειο για λιγη ωρα δημιουργει θαμαπαδεσ.και φυσικα παιζει και το πανι που απ οτι ειδα δεν παιζει ρολο τοσο η ποιοτητα(πρεπει να ειναι μαλινο η βαμβακερο οχι οτι να ναι)δλδ αν κοστιζει 2-5-10ε αλλα το ποσο καθαρο ειναι και φυσικα με αυτο που τριβουμε την αλοιφη δεν γυαλιζουμε μετα το αυτοκινητο.σε μενα μου εκανε τα παραπανω επαγγελματιασ.και φυσικα το αυτοκινητο ηταν σαν τα μουτρα του!!!
Υ.Γ τελικα πηγα σε αλλον και εγινε κουκλα!!!

oldcarskickass
16-10-07, 09:20
Έχω χρησιμοποιήσει την αλοιφή του φίλου παραπάνω (αυτή με το Phd)και μια άλλη της Turtle Wax.

Αυτή της Meguiars ήταν απλά κορυφή (πιο εύκολη στο δούλεμα, δεν είχα αλειφαδόρο).

Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι πρέπει να μην έχει ΚΑΘΌΛΟΥ υγρασία ο καιρός.


Κάνε σύγκριση του καιρού όταν έκανες το Ε30 και όταν έκανες το δικό σου, η αλοιφή πρέπει να είναι μια χαρά.

Εγώ την χρησιμοποίησα 2 χρόνια μετά την αγορά της.

Η απλά πάρε ένα Ε30.

Strax
16-10-07, 09:25
Αρχικά είναι διαφορετικός ο τύπος των βερνικιών του Ε30 με τα βερνίκια που χρησιμοποιούνται στα νεότερα αυτοκίνητα. Τα βερνίκια είναι πολύ πιο σκληρά και πλεόν υδατοδιαλυτά. Καλό είναι τα προϊόντα σου να είναι σχεδιασμένα για τα νέα βερνίκια.

Θα αναφέρω συνοπτικά τα ακόλουθα:

1. Η μπογιά στις άκρες της λαμαρίνας έχει πάντα μικρότερο πάχος και είναι πιο ευαίσθητη. Εκεί αποφεύγουμε να γυαλίσουμε.

2. Είμαστε πολύ προσεκτικοί σε τυχόν πλαστικά μέρη μια και σηκώνουν πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία από το μέταλλο και μπορούμε πανεύκολα να βγάλουμε όλο το χρώμα.

3. Πάντα όταν γυαλίζουμε με κάποια χοντρή αλοιφή, πρέπει να ακολουθήσουμε με κάποια πιο λεπτή πριν φτάσουμε στο sealant ή το κερί. O λόγος είναι για να φύγει αυτή η θαμπάδα που αναφέρεις.

4. Η ποσότητα του καρυδιού μου ακούγεται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ. Υπολόγισε ότι θες περίπου ένα Χ (δυο κάθετες γραμμές) πάνω στον αλοιφαδόρο για κάθε κομμάτι 50 * 50 εκατοστά.

5. Ο αλοιφαδόρος σου είναι διπλής ή μονής κίνησης? (orbital ή dual orbital). Σε κάθε περίπτωση οι 500 στροφές είναι λίγες για να ανεβάσεις τη σωστή θερμοκρασία, ιδιαίτερα αν έχει κρύο. Υπολόγισε περίπου στις 800-1200 στροφές στον orbital και τουλάχιστον διπλές στον dual orbital.

6. Ανάλογα με την εργασία που κάνεις, υπάρχει και το αντίστοιχο πανάκι που σε βοηθάει στο σωστό αποτέλεσμα.

7. ;Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία ενός καλού προϊόντος είναι η σταθερότητα του (δηλαδή να έχει το ίδιο αποτέλεσμα και σε βάθος χρόνου αλλά και από μπουκάλι σε μπουκάλι). Επίσης, πρέπει να είναι εύκολα να εφαρμοστεί και να καθαριστεί.

Snoopy
16-10-07, 10:52
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές.

Θα ξαναδοκιμάσω με διαφορετικές αλοιφές και θα βγάλω και φωτό πλέον για να δούμε τι γίνεται.

zaharias
16-10-07, 12:42
Φιλε Pada εγω πριν λιγο καιρο επισκευασα κατι γρατσουνιες εδω στη Χιο σε ενα μαγαζι οπως την Chipsaway.
Οταν παρελαβα το αμαξι και το επλυνα ηταν γ@μ...τα!! Ολο σημαδια απο τον αλοιφαδορο και θαμπαδες...
Χρησιμοποιησα μια αλοιφη της Autoglym ultra deep shine λεγεται και λεει επισης οτι ειναι especially for dark colours και διορθωσε κατα πολυ τις θαμπαδες και εγινε πολυ μαλακο στην αφη...
Οταν περνας το χερι απο ενα γυαλισμενο σημειο, διπλα στο κομματι που δεν εχεις γυαλισει καταλαβαινεις τη διαφορα και με το παραπανω....Επισης στο γυαλισμενο φαινοταν το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μαυρο χρωμα του αυτοκινητου.
Τωρα θελω να το πλυνω με την πρωτη ευκαιρια να δω μηπως καποια σημεια θελουν ξανα περασμα.
Δεν εβαλα καθολου αλοιφαδορο, το εκανα ολο με το χερι αλλα με δοσεις (λογω δουλειας και περιορισμενου χρονου) και πανι χρησιμοποιησα ενα παλιο μπλουζακι πλυμμενο στο πλυντηριο το οποιο το εκοψα κομματακια. (Το ειχα 1 βδομαδα κλεισμενο στο γκαραζ.)
Ειχα 1 πανι που απλωνα την αλοιφη (η και με το χερι την απλωνα πολλες φορες) και ενα ξεχωριστο που την ετριβα μετα, τα οποια συνηθως τα αλλαζα ανα κομματι. πχ εκανα 1 φτερο και το καπο, την αλλη μερα το αλλο φτερο και την 1 πορτα με αλλα πανια κτλ...
Παντως η ποσοτητα που χρησιμοποιουσες ηταν μεγαλη φιλε...

Snoopy
16-10-07, 12:51
Τόσο έδειχνε ενας βλάκας στο ιντερνετ. τρομάρα να του έρθει.
Υπάρχει κάποιο σαμπουάν που να βγάζει εντελώς τα κεριά να ξαναρχίσω απο την αρχή?
Ναι μεν έβαλα το απορυπαντικό αλλά πωςς θα ειμαι σίγουρος οτι ξεκινάω απο καθαρή βάση?

optostyle
16-10-07, 12:54
Τόσο έδειχνε ενας βλάκας στο ιντερνετ. τρομάρα να του έρθει.
Υπάρχει κάποιο σαμπουάν που να βγάζει εντελώς τα κεριά να ξαναρχίσω απο την αρχή?
Ναι μεν έβαλα το απορυπαντικό αλλά πωςς θα ειμαι σίγουρος οτι ξεκινάω απο καθαρή βάση?
κατι λες στην υπογραφη σου ε??κανονισε γιατι βλεπω 2 ερωτηματικα ηδη...

yiannis2002
16-10-07, 13:07
Η αλοιφή και ο αλοιφαδόρος τρώνε το βερνίκι. Από ένα σημείο και μετά το βερνίκι την ακούει και δεν γυαλίζει με τίποτα. Το γυάλισμα με αλοιφές πρέπει να γίνεται με μέτρο, όχι συνέχεια. Εγώ προσωπικά το έκανα τρείς φορές στο χόντα της γυναίκας μου, τις δυο πρώτες γυάλισε, την τρίτη θάμπωσε το σύμπαν και ακόμα δεν έχει συνέλθει , ευτυχώς είχα κάνει μόνο ενα σημείο όταν κατάλαβα ότι δεν γίνεται τίποτα...

Strax
16-10-07, 13:52
Η αλοιφή και ο αλοιφαδόρος τρώνε το βερνίκι. Από ένα σημείο και μετά το βερνίκι την ακούει και δεν γυαλίζει με τίποτα. Το γυάλισμα με αλοιφές πρέπει να γίνεται με μέτρο, όχι συνέχεια. Εγώ προσωπικά το έκανα τρείς φορές στο χόντα της γυναίκας μου, τις δυο πρώτες γυάλισε, την τρίτη θάμπωσε το σύμπαν και ακόμα δεν έχει συνέλθει , ευτυχώς είχα κάνει μόνο ενα σημείο όταν κατάλαβα ότι δεν γίνεται τίποτα...

Αυτό γίνεται όταν τελείωσει το βερνίκι και φτάσεις στο χρώμα. Όταν γίνεται σωστά, το βερνίκι είναι αρκετό για να γυαλιστεί πολλές φορές.

Πάντως πρέπει να ξεχωρίσουμε τα "γυαλιστικά" που τρώνε βερνίκι και τα "κεριά" που δεν τρώνε.

Γυαλίζουμε όταν το χρώμα έχεις ατέλειες που για να φύγουν πρέπει αναγκαστικά να φας βερνίκι. Αφού διορθώσουμε τις ατέλειες, τότε απλά κερώνουμε (είτε με κερί είτε με sealant) για προστασία.

saikoE39
16-10-07, 14:12
Παντα παιδι μου ολα καλα ειναι..........
Αυτο που εχεις κανει φευγει...και η ποσοστητα που εβαλες ειναι τεραστια...
Καπως ετσι ειχα κανει και εγω μια πορτα...αλλα ολα καλα......
Παντως εχω δει ενα μαγαζι στην Κλεισθενους πο κανει γυαλισματα κλπ...δωστο εκει και τελος.....ποσο να ζητησει..?????

Το δικο μου το περασα 3 χερια με 3Μ μεσαια(με αλοιφαδορο).....και αλλα 2 με κερι 3Μ παλι στο χερι....
Διαφορα δεν ειδα μεγαλη..βασικα ειδα..αλλα τεσπα.. το χρωμα μου ηταν οκ....πρωτη φορα το εκανα....
το αποτελεσμα απο κιν..αλλα κατι δειχνει.....
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/th_003-1.jpg (http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/003-1.jpg)
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/th_002.jpg (http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/002.jpg)
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/th_001.jpg (http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/001.jpg)

saikoE39
16-10-07, 14:13
Αυτό γίνεται όταν τελείωσει το βερνίκι και φτάσεις στο χρώμα. Όταν γίνεται σωστά, το βερνίκι είναι αρκετό για να γυαλιστεί πολλές φορές.

Πάντως πρέπει να ξεχωρίσουμε τα "γυαλιστικά" που τρώνε βερνίκι και τα "κεριά" που δεν τρώνε.

Γυαλίζουμε όταν το χρώμα έχεις ατέλειες που για να φύγουν πρέπει αναγκαστικά να φας βερνίκι. Αφού διορθώσουμε τις ατέλειες, τότε απλά κερώνουμε (είτε με κερί είτε με sealant) για προστασία.

Strax μετα απο τα κερια θελει με τπτ αλλο περασμα......???????????????

yiannis2002
16-10-07, 16:02
Aπό οσο ξέρω από φανατζή που είχα ρωτήσει, βερνίκι τρώει ότι μπάινει με αλοιφαδόρο!

Strax
16-10-07, 17:55
Strax μετα απο τα κερια θελει με τπτ αλλο περασμα......???????????????

Το κερί ή το sealant είναι το τελευταίο που πρέπει να γίνει. Τα sealants είναι ουσιαστικά χημικά που κάνουν τη δουλειά του κεριού με πολύ καλύτερα αποτελέσματα, μεγαλύτερο βάθος, περισσότερη προστασία και σίγουρα μεγαλύτερη διάρκεια στις περισσότερες περιπτώσεις. Τα κεριά έχουν σαν βασικό συστατικό το carnauba wax σε μεγαλύτερες ή μικρότερες ποσότητες (υπερτερούν στο υγρό look).
Και οι δυο τύποι αποτέλούν πάντα το τελευταίο χέρι και υπάρχουν διάφορες τακτικές (ανάλογα με τα προϊόντα και την τρέλα)

Aπό οσο ξέρω από φανατζή που είχα ρωτήσει, βερνίκι τρώει ότι μπάινει με αλοιφαδόρο!

Τα polishing προϊόντα για να δουλέψουν σωστά χρειάζονται απαραίτητα αλοιφαδόρο. Αυτά τρώνε βερνίκι. Πάντως για να καταλάβετε, αν δουλευτούν σωστά, δεν είναι μετρήσιμη η διαφορά που κάνουν στο πάχος του βερνικιού. Αλλά αυτά ΔΕΝ χρησιμοποιούνται κάθε φορά που κερώνουμε το αυτοκίνητο. ΜΟΝΟ την πρώτη φορά ΑΝ υπάρχουν ατέλειες (πχ αράχνες) και από εκεί και πέρα όποτε χρειαστεί (μια φορά το χρόνο ίσως).

Τα κεριά, τα sealant αλλά και κάποια άλλα προϊόντα που κάποια μπαίνουν είτε με αλοιφαδόρο είτε με χέρι ΔΕΝ τρώνε βερνίκι.

Βασικά υπάρχει ένα θέμα με τη μετάφραση. Το γυάλισμα και το κέρωμα δεν είναι το ίδιο πράγμα:
Polish = γυαλίζω και αυτά τρώνε χρώμα
Wax = κερώνω και αυτά δεν τρώνε χρώμα.

Έτσι όταν παίρνετε κάποιο προϊόν βεβαιωθείτε ότι ξέρετε τι κάνει και για ποια δουλειά απευθύνεται.

Υπάρχουν πχ γυαλιστικά που εύκολα μπορεί να βγάλεις όλο το βερνίκι αν δεν ξέρεις και άλλα που είναι πολύ δύσκολο να κάνεις ζημιά. ΔΕΝ είναι όλα ίδια.

sakkunen
16-10-07, 20:12
To autoglym super resin polish ας πούμε, φθείρει το βερνίκι?

deepblue
16-10-07, 21:01
Αποφάσισα να ξανακάνω μια προσπάθεια γυαλίσματος κερώματος κτλ στο αυτοκίνητο μου.

Ο χρόνος που αφιέρωσα ήταν 4 ώρες. Το αποτέλεσμα είναι και παλι τραγικό.

Βήματα
Επλυνα καλά με το πιεστικό (+ ταμπλέτα για άλατα) αυτοκίνητο + θόλους.
Εβαλα στο πιεστικό το σαμπουάν + την ειδική ταμπλέτα για τα άλατα και κάλυψα όλο το αυτοκίνητο με σαπουνάδα.
Με το σφουγγάρι πρόπλυσης και το λάστιχο στο χέρι καθάριζα κομμάτι κομμάτι τρίβοντας και ρίχνοντας νερό απο πάνω προς τα κάτω να φύγουν τα μαύρα ζουμιά.
Για το τέλος έριξα νερό με το πιεστικό + ταμπλέτα (τις τρώει για την πλάκα) αλλά χωρίς πίεση για να καθαρίσει εντελώς.

Στέγνωσα με δέρμα και λεπίδα σιλικόνης.

Εφτιαξα καφέ και περίμενα 20 λεπτά.

Εβαλα το αυτοκίνητο μέσα στο γκαραζ και ξεκίνησα με χοντρή αλοιφή ένα κομμάτι τη φορά.
Η ποσότητα που έβαλα ήταν περίπου ενα καρύδι για κάθε κομμάτι (φτερό, πορτα, 2 καρύδια για καπώ και ουρανό).
Κάθε κομμάτι το πέρναγα με το ειδικό σφουγγάρι με το χέρι και μετά πήγαινα στο επόμενο.
Μετά έβαλα το πανί στον αλοιφαδόρο και ξεκίνησα απο το κομμάτι 1 προς το τέλος, με τη σειρά που το πασάλειψα.
Οταν τελείωσα αναψα τις λάμπες και είδα με φρίκη πως η αλοιφή δεν είχε φύγει απο όλα τα σημεία. (είχε κάνει μπιμπίκια και σβώλους σε πολλές πλευρές).
Αλλαξα πανί και το ξαναπέρασα με τον αλοιφαδόρο, (500 στροφές έκκεντρος) και μερικές φορές έτριβα και με πανί με το χέρι.
Δεν νομίζω οτι έβαλα πολύ αλοιφή, κάτι δεν πάει καλά ή με το πανί η με τον αλοιφαδόρο.

Το άφησα λίγο και μετά το πέρασα κερί με τον ίδιο τρόπο.
Το καθάρισα με τον ίδιο τρόπο πάλι.

Αναψα τις λάμπες και το αυτοκίνητο ειχε ένα υπέροχο θαμπό stealth χρώμα.

Εριξα μερικά καντήλια και άρχισα πάλι με το χέρι, αλλά δεν στρώνει με τίποτα. Τα κεριά πάλι κάνουν σβώλους, και ο αλειφαδόρος δεν τα καθαρίζει.

Τα πήρα άσχημα και έβαλα το περιστροφικό του αλειφαδόρου στο Black & Decker με τις στροφές στο 1/3 και άρχισα να βαράω.
Κάθετα απλά πασαλείβει το κερί.
Σε γωνία κάνει κάτι πολύ ωραίες γραμμές απο κερί σαν να ειναι βουρτσισμένο αλουμίνιο.
Με το πανί και το χέρι καθαρίζουν αλλά όταν το βλέπεις απο γωνία είναι ΑΚΟΜΑ εκεί.

Εχω παραδώσει τα όπλα.

Πριω απο λίγο καιρό, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, καθάρισα ένα Ε30 γκρί και το έκανα εντελώς λευκό (υπήρχαν και μάρτυρες απο το φόρουμ).
Οταν λέμε λευκό, λευκό ΣΑΝ καινούργιο.

Τι δεν κάνω καλά?
Υπάρχει περίπτωση επειδή κάνει κρύο να έχουν κόψει τα κεριά? (το άκουσα και αυτό)
Υπάρχει περίπτωση να τα έχει παίξει ο αλοιφαδόρος (και τότε γιατί δεν καθαρίζει και με το χέρι ή το Black & Decker)
Πανάκια χρησιμοποιήσα απο τα πανάκριβα μέχρι το κίτρινο της νοικοκυράς...

Αφού μου την έδωσε απίστευτα πολύ, ανέβηκα στο σπίτι, πήρα ένα Fairy με ξύδι απο την κουζίνα και του έδωσα και κατάλαβε.
Τα κεριά φύγανε, το αυτοκίνητο καθάρισε και φάνηκε το βερνίκι του να γυαλίζει ξανά, αλλά όταν περνάς το χέρι σου επάνω του, συνεχίζει να ειναι άγριο.

Θα το πήγαινα στην autoglym αλλά κάθε φορά που το αποφασίζω, είτε χ@μπιπ ο καιρός, είτε χ@μπιπ το πρόγραμμά μου στη δουλειά και δεν μπορώ ούτε να.... χ@μπιπ.

Εχω αποφασίσει πως αν δεν το καταφέρω θα το πάω για stripping και βερνίκωμα σε μπογιατζή.

Βόηθεια παρακαλώ.
Πας στο Μελιο (Φειδιου 1 αγ.δημητριος)που ανοιξε διπλα απο το συνεργειο και πλυντηριο αυτοκινητων και με 100ευρω Τελειωνει η ταλαιπωρια και κανει και αψογη δουλεια.
Χαρα στο κουραγιο σου και στην υπομονη σου φιλαρακι......

thanassis
17-10-07, 01:01
μήπως θέλει 1)και πιο ψιλή αλοιφή???? 2)άλλο, καθαρό πανί που είπαν και τα απιδιά παραπάνω???? και στο δικό μου θολώνει αν το πανί δεν είναι ολοκάθαρο ή δεν είναι το σωστό....

konas
17-10-07, 07:50
Ρωτησα και εμαθα τα εξής:

1. Παντα αλοιφή που δεν έχει 'κόψει' (Δεν έχει σκληρύνει).
2. Καλύτερες οι αλοιφές σε υγρή μορφή
3. Λιγότερη ποσότητα
4. Παντα στο τελικό σκούπισμα καθαρά πανια, (αν τραβήξει αυτο που χρησιμοποιούμε, το αλλάζουμε με άλλο - ΣΥΧΝΑ).

Snoopy
17-10-07, 08:05
Λοιπόν δεν θέλει ούτε πανί, ούτε αλοιφή ούτε τίποτα διαφορετικό.
Χεράκι θέλει.
Εχετε δεί την ταινία Karate Kid που ο sensei βάζει τον πιτσιρικά να κερωσει τα αυτοκίνητα?
Ε αυτό ειναι. Wax on- Wax off.
Κατ αρχήν όπως όλοι είπαν η ποσότητα της κρέμας που έβαλα ήταν υπερβολική.
Για να φύγει όλη αυτή η γλίτσα πο είχε κάνει επάνω, είτε θα έβαζα τον αλοιφαδόρο να δουλεύει υπερωρίες και παρόλο που ειναι διπλής κίνησης ίσως έκανα ζημιά στο χρώμα, είτε με καθαρό και καινούργιο πανάκι θα έκανα την προσπάθειά μου.
Δεν είχα αντοχές οπότε έκανα μόνο το καπώ.
Εφταιγε η υπερβολική ποσότητα της αλοιφής.
Χάλασα 2 πανάκια για το καπώ και μόνον.
Βγήκε τόση αλοιφή που δεν μπορείτε να φανταστείτε.
Τώρα έχω ένα καπώ που λάμπει και δυό χέρια κομμένα.

Για να φύγει όλη αυτή η μπίχλα απο έπάνω, χρειάστηκε
ενα πέρασμα με μικροφίμπρα Νο2
ενα πέρασμα με πανί κερώματος λεπτό
ενα πέρασμα με το ίδιο πανί (φρέσκο)
και τέλος το μηχάνημα με τη γούνα
και το μηχάνημα με το λεπτό πανάκι.

Τέρμα οι αράχνες-σκορπιοί-σαραντοποδαρούσες απο το καπώ.

Επόμενο βήμα τα φτερά....

Ηθικό δίδαγμα - οι τύποι στο ιντερνετ (you tube ktl) δεν λένε απαραιτήτως τα σωστά πράγματα, δίδαγμα Νο2 - Ρωτώντας πας στην πόλη.

Ευχαριστώ σας.

MINI
17-10-07, 14:37
Ποσο βγαινει να το πας σε ενα λαμαρινα να σου το περασει αλοιφη?

Christos 330i ///M
17-10-07, 14:49
Ποσο βγαινει να το πας σε ενα λαμαρινα να σου το περασει αλοιφη?

100-120 euro . . .

Eλα στον Sotiri 328i θα στο κανει λαμπαδα !!!

Snoopy
17-10-07, 15:02
Δεν ειναι ρε να το πας να σου το φτιάξουνε.
Ειναι σαν να θες να κάνεις παιδί και να πείς, πστ, ξέρει κανείς να χ@μπιπ καλά να έρθει να μου βολέψει τη γυναίκα μου?

Η φάση ειναι να το κάνεις εσύ, να βλέπεις τις γρατζουνίτσες, να βλέπεις τα πετραδάκια, να το πασαλείψεις να το γουστάρεις.

deepblue
17-10-07, 15:41
Δεν ειναι ρε να το πας να σου το φτιάξουνε.
Ειναι σαν να θες να κάνεις παιδί και να πείς, πστ, ξέρει κανείς να χ@μπιπ καλά να έρθει να μου βολέψει τη γυναίκα μου?

Η φάση ειναι να το κάνεις εσύ, να βλέπεις τις γρατζουνίτσες, να βλέπεις τα πετραδάκια, να το πασαλείψεις να το γουστάρεις.
Μπα...........

MINI
17-10-07, 16:07
Δεν ειναι ρε να το πας να σου το φτιάξουνε.
Ειναι σαν να θες να κάνεις παιδί και να πείς, πστ, ξέρει κανείς να χ@μπιπ καλά να έρθει να μου βολέψει τη γυναίκα μου?

Η φάση ειναι να το κάνεις εσύ, να βλέπεις τις γρατζουνίτσες, να βλέπεις τα πετραδάκια, να το πασαλείψεις να το γουστάρεις.

Δεν εχω χρονο να κανω αλλα βασικοτερα πραγματα, πιστευεις οτι θα κανω αυτο?
Απ οτι ειδα εχει διαδικασια....και υπαρχουν ατομα που ειναι η δουλεια τους!

Christos 330i ///M
17-10-07, 16:21
Δεν εχω χρονο να κανω αλλα βασικοτερα πραγματα, πιστευεις οτι θα κανω αυτο?
Απ οτι ειδα εχει διαδικασια....και υπαρχουν ατομα που ειναι η δουλεια τους!

Ρε ελα να στο κανει λαμπαδα . . .

MrZ
17-10-07, 16:25
Δεν ειναι ρε να το πας να σου το φτιάξουνε.
Ειναι σαν να θες να κάνεις παιδί και να πείς, πστ, ξέρει κανείς να χ@μπιπ καλά να έρθει να μου βολέψει τη γυναίκα μου?

Η φάση ειναι να το κάνεις εσύ, να βλέπεις τις γρατζουνίτσες, να βλέπεις τα πετραδάκια, να το πασαλείψεις να το γουστάρεις.

Απ'ο το στόμα μου το πήρες...εεε από τα δάχτυλα τέλος πάντων.Βασικά με έψησες να πειραματιστώ στο Uno της μαμάς."Ήταν" κόκκινο και έχει γίνει ρόζ,τί λες γιατρέ?Έχει ελπίδες να το συνεφέρω με καμιά αλοιφή?Ή βάψιμο?Για βάψιμο μας ζητάνε όσο άλλο ένα Uno:rofl2:

Snoopy
17-10-07, 21:17
Παιδιά καλά τα έκανα όλα, απλά όπως ειπε ο άνθρωπος που το είδε (μπογιατζής) το βερνίκι έχει φτάσει στο τέλος του.
Πρακτικά αυτό που βγαίνει με το τρίψιμο είναι βερνίκι και όχι αλοιφή.
Τουλάχιστον σταμάτησα νωρίς.

250 ευρώα και θα ειναι σαν καινούργιο απο εβδομάδα....

οι χοντρές.... (αλοιφές) πληρώνονται....

thanassis
17-10-07, 23:27
άποψή μου, λάθος που σε ένα τέτοιο αμάξι καινούριο χρησιμοποίησες χοντρή αλοιφή, εμένα χρειάζεται χοντρή αλοιφή που είναι 15 χρονών και δεν πρόκειται να το κάνει χειρότερα ή το Ε30 που ανέφερες.... μάλλον χρειαζόσουν ψιλή και από πάνω κερί
άποψή μου πάντα, φιλικά
Θανάσης

E46 POWER
20-10-07, 22:19
Και μόνο που άκουσα το όνομα που είπες ψάρωσα, τι είναι αυτό? Γυαλιστικό με Phd?

Σε έχω χαλαρά, έβαλα την By appointment to H. M. Queen Elizabeth, the Queen Mother, and H. R. H. The Prince of Wales, Autoglym Super Resin Polish (αααχχχχχχ ετσι βεντούζα)

Δεν μπορεί, κάτι θα ξέρει η Βασίλω που την βάζει στη Ρολς

ελιωσα στο γελιο να σαι καλα....παντως χαιρομαι που ολα τελοσ καλο ολα καλα..ελπιζω οταν το επιχειρισω να μην εχω τα δικα σου αποτελεσματα...

thanks στο strax για τις πολυτιμες παντα συμβουλες του!

sotiris 328i
16-11-07, 08:16
άποψή μου, λάθος που σε ένα τέτοιο αμάξι καινούριο χρησιμοποίησες χοντρή αλοιφή, εμένα χρειάζεται χοντρή αλοιφή που είναι 15 χρονών και δεν πρόκειται να το κάνει χειρότερα ή το Ε30 που ανέφερες.... μάλλον χρειαζόσουν ψιλή και από πάνω κερί
άποψή μου πάντα, φιλικά
Θανάσης
Οχι χοντρη αλοιφη μπορει να βγαλει το βερνικι..
Χοντρη μονο σε γρατσουνιες και εκει με προσοχη.

peter79
17-12-10, 12:33
Χρησιμοποιώ μόνο τα προϊόντα της BMW για τη διαδικασία αυτή.

έχω λοιπόν:
τα σαμπουάν (απλό και με κερί)
κερί (express wax σε spray), σκληρό κερί (το οποίο είναι σε υγρή μορφή, δεν ξέρω γιατί το λένε σκληρό)
και έχω και αλοιφές γυαλίσματος και κερί σε αλοιφή.

όταν πλένω το αμάξι και ψεκάζω μετά το express wax (είτε το αμάξι είναι με τα νερά είτε το έχω σκουπίσει) το κερί αφήνει μια θαμπάδα μετά, δεν γυαλίζει το αμάξι. πρέπει να το σκουπίσω την επόμενη μέρα με ένα μαλακό πανί για να γυαλίσει. είναι φυσιολογικό?

επίσης θα ήθελα αυτό το ΣΚ να ασχοληθώ και να κάνω ένα σωστό κέρωμα. τι πρέπει να κάνω διαδικαστικά? θα πλύνω και θα στεγνώσω το αμάξι. μετα?

μπορεί κάποιος να μου πει τα βήματα ένα προς ένα και τα υλικά για να μην δημιουργήσω περισσότερες αράχνες απότι ήδη έχω?

kwstantinos
17-12-10, 15:41
παιδια εγω παντωσ πυγα στα πρακτηκερ πυρα εληφη και καιρακη τησ 3μ και το εκανα μωνοσ πριν μια εβδομαδα αφου το επληνα το στεγνωσα μετα το περασα την αληφη το αφυσα στεγνωσε και το ετρψα βεβεα εχω παρει κατι πανακια απο την αουτο κλιμ τσαμπα λογο φιλου μετα τιο ιδο με το καιρακι και εγυνε κουκλα το περναω καιρακι εγω καθε 2 μυνεσ ετσι αν ειναι παντα στην τριχα

x318big
17-12-10, 17:24
Και μόνο που άκουσα το όνομα που είπες ψάρωσα, τι είναι αυτό? Γυαλιστικό με Phd?

Σε έχω χαλαρά, έβαλα την By appointment to H. M. Queen Elizabeth, the Queen Mother, and H. R. H. The Prince of Wales, Autoglym Super Resin Polish (αααχχχχχχ ετσι βεντούζα)

Δεν μπορεί, κάτι θα ξέρει η Βασίλω που την βάζει στη Ρολς

μαγκουαιρ φιλε ειναι ο Θεος των γυαλιστικων ,εχει ολα τα υπολοιπα για πλακα και δε χαλαει ποτε ουτε μετα απο 4-5 χρονια .
επειδη εγω ειμαι αρρωστος με τα γυαλισματα σε μηχανακια αυτοκινητο και λοιπα ,θα σου πω οτι αφηνω λιγο ,ελαχιστα νωπο το αυτοκινητο ,περναω την αλοιφη Η το κερι το δουλευω αμεσως καλα να απλωσει και τοτε το αφηνω να στεγνωσει καλα .
Μετα φευγει για πλακα ,γυαλιζει για μηνες και δε λερωνεται ευκολα.
πετας το ξεσκονοπανο στο καπω του πορτ μπαγκαζ και πεφτει στο μπροστινο προφυλακτηρα.
τοτε και μονο τοτε εχεις κανει καλη δουλεια.

Driver M
17-12-10, 18:33
Χρησιμοποιώ μόνο τα προϊόντα της BMW για τη διαδικασία αυτή.

έχω λοιπόν:
τα σαμπουάν (απλό και με κερί)
κερί (express wax σε spray), σκληρό κερί (το οποίο είναι σε υγρή μορφή, δεν ξέρω γιατί το λένε σκληρό)
και έχω και αλοιφές γυαλίσματος και κερί σε αλοιφή.

όταν πλένω το αμάξι και ψεκάζω μετά το express wax (είτε το αμάξι είναι με τα νερά είτε το έχω σκουπίσει) το κερί αφήνει μια θαμπάδα μετά, δεν γυαλίζει το αμάξι. πρέπει να το σκουπίσω την επόμενη μέρα με ένα μαλακό πανί για να γυαλίσει. είναι φυσιολογικό?

επίσης θα ήθελα αυτό το ΣΚ να ασχοληθώ και να κάνω ένα σωστό κέρωμα. τι πρέπει να κάνω διαδικαστικά? θα πλύνω και θα στεγνώσω το αμάξι. μετα?

μπορεί κάποιος να μου πει τα βήματα ένα προς ένα και τα υλικά για να μην δημιουργήσω περισσότερες αράχνες απότι ήδη έχω?

Καταρχάς, να ξέρεις πως υπάρχουν πολύ καλύτερα προϊόντα από αυτά της bmw (των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται για την ακρίβεια). Το σαμπουάν χωρίς κερί είναι μια χαρά (της sonax είναι), με κερί όμως είναι κακό.
Όσον αφορά στα κεριά πάλι, υπάρχουν πολύ ποιοτικότερα στην αγορά και πολύ πιο ανθεκτικά (πχ collinite 915) από το υγρής μορφής κερί της bmw.

Τώρα, αυτό που λες για το θόλωμα δεν είναι φυσιολογικό και μάλλον κάτι δεν κάνεις σωστά. Ψέκασε με το κερί το αυτοκίνητό σου και μετά σκούπισέ το με ένα στεγνό πανί. Λογικά θα υπάρχουν ακόμα θαμπάδες οπότε στο καπάκι το περνάς με άλλο ένα ακόμα στεγνό πανί μικροϊνών και θα είναι εντάξει χωρίς καμία θαμπάδα στο χρώμα.
Υπό νορμάλ συνθήκες πάντα.

Τώρα ως προς το πλύσιμο, για να μη δημιουργηθούν αράχνες κάνε το εξής:
1)Πλυνε με 2 κουβάδες με τον ένα να έχει νερό με σαμπουάν και τον άλλο μόνο νερό. Πάρε ένα μαλακό μάλλινο γάντι ή μικροϊνών (ΟΧΙ σφουγγάρι) και βούτα το στον πρώτο κουβά, καθάριζε το αμάξι και μετά βούτα τον στο δεύτερο κουβά ώστε να φύγουν εκεί οι βρωμιές και όχι στον κουβά με το σαμπουάν.
2)Κάνε συνέχεια τη διαδικασία αυτή μέχρι να πλύνεις όλο το αμάξι ξεκινώντας ΠΑΝΤΑ από πάνω προς τα κάτω.
3)Μόλις το πλύνεις, πάρε μια μαλακή πετσέτα μικροϊνών και σκούπισέ το.
Έτσι θα έχεις τις ελάχιστες αράχνες που μπορεί να προκληθούν με το πλύσιμο. 3,5 χρόνια πλένω έτσι το αμάξι μου και οι αράχνες είναι απειροελάχιστες.

Τέλος, για το κέρωμα παίρνεις ένα σκληρό κερί και το εφαρμόζεις σε ΑΠΟΛΥΤΑ καθαρό αυτοκίνητο με την εξής διαδικασία:
1)Παίρνεις ένα ειδικό σφουγγαράκι κερώματος (application pad), το βάζεις στο κερί και με κυκλικές και σχετικά απαλές κινήσεις, εφαρμόζεις σε ένα ένα μέρος του αυτοκινήτου κάθε φορά (πχ καπό, ουρανός, πόρτες κλπ).
2)Το αφήνεις πάνω μερικά λεπτά και μόλις το κερί αρχίζει να γίνεται σαν σκόνη (δηλαδή να βγαίνει αρκετά εύκολα), το σκουπίζεις με ένα μαλακό πανί μικροϊνών και μετά με άλλο ένα για τέλειο φινίρισμα. Ο χρόνος που πρέπει να αφήσεις πάνω το κερί πριν το σκουπίσεις εξαρτάται τόσο από το κερί όσο και από την εποχή (βλέπε υγρασία κλπ). Πάντως σε κανά 15-20 λεπτό στο 90% των περιπτώσεων είσαι απόλυτα καλυμμένος με το χρόνο αυτό.

Καλή δουλειά και καλά αποτελέσματα! :dblthumb2

stauros772000
21-12-10, 06:40
αφου εχει γραφτει απο επαγγελματια η διαδικασια στο φορουμ,γιατι δεν τα ξαναματαεπαναλαμβανετε τουλαχιστον σωστα???????μετα το πλυσιμο και πριν το κερωμα πρεπει να περαστει ολο το αμαξωμα με την ειδικη πλαστελινη (δεν θυμαμαι πως λεγεται) για να βγαλετε ολα τα μικροσωματιδια που εχουν τρυπωσει στο χρωμα,αλλεως οι αραχνες καραδοκουν.ενω θα κερωνετε θα γρατσουνατε ταυτοχρονα.αν θελετε το τελειο πρεπει να ιρδωσετε.

P.S
21-12-10, 10:17
αν θελετε το τελειο πρεπει να ιρδωσετε.+1000.....φιλε Σταυρο αν και η χρηση πλαστελινης (clay bar λεγεται αλλιως)δεν ειναι παντα απαραιτητη!!

P.S
14-01-11, 09:11
http://www.youtube.com/watch?v=-Di5behEFzQ
Καλημερα,σε αυτο το βιντεο θα μπορεσεται να δειτε πως απομακρυνεται το νερο,σε συνθηκες βροχης,απο το παρ-μπριζ του αυτ/του οταν το εχουμε σφραγισει με νανοτεχνολογια.

P.S
19-01-11, 13:04
http://www.youtube.com/watch?v=iu1jwBLYXAo

Αλλο ενα βιντεακι με Νανοτεχνολογια σε παρμπριζ με περισσοτερο εμφανη αποτελεσματα.!!

rapid_fast
19-01-11, 14:45
Άσχετο..
είχα οδηγήσει ένα φόρντ μοντέο στην Αγγλία, με σύστημα υπερήχων στο παρ μπριζ,
και όταν έβρεχε, έκανε το ίδιο, αλλά πολύ καλύτερα..
Γιατί δεν το προχώρησαν (αν δεν το προχώρησαν) δεν ξέρω...

Driver M
19-01-11, 15:04
αφου εχει γραφτει απο επαγγελματια η διαδικασια στο φορουμ,γιατι δεν τα ξαναματαεπαναλαμβανετε τουλαχιστον σωστα???????μετα το πλυσιμο και πριν το κερωμα πρεπει να περαστει ολο το αμαξωμα με την ειδικη πλαστελινη (δεν θυμαμαι πως λεγεται) για να βγαλετε ολα τα μικροσωματιδια που εχουν τρυπωσει στο χρωμα,αλλεως οι αραχνες καραδοκουν.ενω θα κερωνετε θα γρατσουνατε ταυτοχρονα.αν θελετε το τελειο πρεπει να ιρδωσετε.

+1000.....φιλε Σταυρο αν και η χρηση πλαστελινης (clay bar λεγεται αλλιως)δεν ειναι παντα απαραιτητη!!

Aκριβώς αυτό θα απαντούσα κι εγώ (αν το είχα δει προηγουμένως).
Πηλός δε χρειάζεται κάθε φορά, αλλά κάθε 3-6 μήνες, ανάλογα με την περιοχή και τη συχνότητα που κινείται το αυτοκίνητο (απ'όπου εξαρτάται και το πόσοι ρύποι-βρωμιές έχουν επικαθίσει στο αμάξωμα).

Άρα το λάθος που υπονόησες φίλε πολύ απλά δεν υφίσταται.
Ο πηλός άλλωστε δε χρειάζεται γιατί θα γρατζουνιέται το χρώμα όταν το κερώνεις, γιατί οι επικαθίσεις που δε βγαίνουν από το πλύσιμο δεν πρόκειται να γρατζουνίσουν αφού μένουν ακίνητες (μιας και έχουν εισχωρήσει επιφανειακά στο βερνίκι).
Ο πηλός χρειάζεται για να έχουμε μια εντελώς καθαρή επιφάνεια αμαξώματος που θα απορροφήσει ακόμα καλύτερα το κερί το οποίο έτσι θα δώσει ακόμα περισσότερη λάμψη και ίσως και λίγη μεγαλύτερη διάρκεια.

Και πάλι όμως, απαραίτητος ο πηλός δεν είναι πριν το κέρωμα, αλλά καλό είναι να γίνεται, τουλάχιστον ανα 2 κερώματα.
Και γυάλισμα καλό είναι να γίνεται κάθε 1-2 χρόνια (ανάλογα το πόσο προσεχτικά πλένουμε το αμάξι και πόση αράχνη έχει διαλέγουμε κοπτικότητα αλοιφής), αυτό όμως δε σημαίνει πως κέρωμα χωρίς γυάλισμα δε γίνεται.

Driver M
19-01-11, 15:07
http://www.youtube.com/watch?v=iu1jwBLYXAo

Αλλο ενα βιντεακι με Νανοτεχνολογια σε παρμπριζ με περισσοτερο εμφανη αποτελεσματα.!!

Κάτι αντίστοιχο κάνει και το rainX (και τα παρόμοια προϊόντα) αρκεί να πας από 70χλμ και πάνω.
Βέβαια το πόσο εύκολο είναι να πας με τόσα χιλιόμετρα όταν βρέχει σε δρόμους της Αθήνας που είναι πήχτρα (δηλαδή σχεδόν όλους) είναι ένα άλλο θέμα...

kwstantinos
19-01-11, 15:33
παιδια να σα πω λιγακι κατι?/ πυγα στα πρακτηκερ προχθεσ και ειδα ενα κερι που εχει τησ 3μ σε σπρει αυτο το ψακαζεισ και το σκουπυζεισ? και κερωνεισ το αμαξι?/ τα 2 προιντα που λεω να παρω ειναι αυτα http://www.autoaccessories.gr/tuning/search/searchView.asp?TuningCategoryId=36 το ενα το σπρει κερι που ΄λει και το αλο η αλοιφη γιαλυσματος τι λετε θα κανω δουλεια με αυτα τα 2?/

stef
19-01-11, 17:06
Aκριβώς αυτό θα απαντούσα κι εγώ (αν το είχα δει προηγουμένως).
Πηλός δε χρειάζεται κάθε φορά, αλλά κάθε 3-6 μήνες, ανάλογα με την περιοχή και τη συχνότητα που κινείται το αυτοκίνητο (απ'όπου εξαρτάται και το πόσοι ρύποι-βρωμιές έχουν επικαθίσει στο αμάξωμα).

Άρα το λάθος που υπονόησες φίλε πολύ απλά δεν υφίσταται.
Ο πηλός άλλωστε δε χρειάζεται γιατί θα γρατζουνιέται το χρώμα όταν το κερώνεις, γιατί οι επικαθίσεις που δε βγαίνουν από το πλύσιμο δεν πρόκειται να γρατζουνίσουν αφού μένουν ακίνητες (μιας και έχουν εισχωρήσει επιφανειακά στο βερνίκι).
Ο πηλός χρειάζεται για να έχουμε μια εντελώς καθαρή επιφάνεια αμαξώματος που θα απορροφήσει ακόμα καλύτερα το κερί το οποίο έτσι θα δώσει ακόμα περισσότερη λάμψη και ίσως και λίγη μεγαλύτερη διάρκεια.

Και πάλι όμως, απαραίτητος ο πηλός δεν είναι πριν το κέρωμα, αλλά καλό είναι να γίνεται, τουλάχιστον ανα 2 κερώματα.
Και γυάλισμα καλό είναι να γίνεται κάθε 1-2 χρόνια (ανάλογα το πόσο προσεχτικά πλένουμε το αμάξι και πόση αράχνη έχει διαλέγουμε κοπτικότητα αλοιφής), αυτό όμως δε σημαίνει πως κέρωμα χωρίς γυάλισμα δε γίνεται.


Επειδή εμείς τα έχουμε ξαναπεί, να αναφέρουμε πως πηλός δεν χρειάζεται πάντοτε όπως σωστά λές...
SRP της AG & Collinite 915 μετά και καθάρισες!!!
Ερώτηση: το Extra High Gloss της AG μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην διαδικασία και σε ποιο σημείο...?

Driver M
19-01-11, 19:20
παιδια να σα πω λιγακι κατι?/ πυγα στα πρακτηκερ προχθεσ και ειδα ενα κερι που εχει τησ 3μ σε σπρει αυτο το ψακαζεισ και το σκουπυζεισ? και κερωνεισ το αμαξι?/ τα 2 προιντα που λεω να παρω ειναι αυτα http://www.autoaccessories.gr/tuning/search/searchView.asp?TuningCategoryId=36 το ενα το σπρει κερι που ΄λει και το αλο η αλοιφη γιαλυσματος τι λετε θα κανω δουλεια με αυτα τα 2?/
Για τα λεφτά που κοστίζουν τα προϊόντα της 3Μ στην Ελλάδα σίγουρα δεν αποτελούν την καλύτερη αγορά που μπορεί να κάνει κάποιος.
Προσωπικά θα σου πρότεινα για μια μέτρια αλοιφή γυαλίσματος την πράσινη 1Ζ αν την περνάς με το χέρι ή τη menzerna P203S αν έχεις αλοιφαδόρο.
Για κερί, γενικά τα σπρέυ δεν προσφέρουν καμιά σοβαρή προστασία, απλά τονώνουν εμφανισιακά το χρώμα μετά από κάθε πλύσιμο. Κατά συνέπεια, χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα σκληρό κερί για βασική προστασία και αν θες κι ένα υγρό για μετά από κάθε 1-2 πλυσίματα για περισσότερη λάμψη και ενίσχυση του ήδη υπάρχοντος στρώματος κεριού.
Για σκληρό θα σου πρότεινα το collinite 915 που είναι μακράν το ποιοτικότερο και δυνατότερο κερί στα χρήματά του (γύρω στα 35 ευρώ) και η ποσότητά του φτάνει για χρόνια.

Επειδή εμείς τα έχουμε ξαναπεί, να αναφέρουμε πως πηλός δεν χρειάζεται πάντοτε όπως σωστά λές...
SRP της AG & Collinite 915 μετά και καθάρισες!!!
Ερώτηση: το Extra High Gloss της AG μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην διαδικασία και σε ποιο σημείο...?

Στέφανε, μάλλον εννοείς το Extra Gloss Protection.
Το προϊόν αυτό είναι sealant, δηλαδή μπαίνει αντί για κερί για να σφραγίσει το χρώμα. Άρα θεωρητικά θα το χρησιμοποιούσες στη θέση του 915.
Ωστόσο, υπάρχουν πολύ καλύτερα και δυνατότερα sealants στην αγορά αν θες να πας προς τα εκεί, οπότε δεν το προτείνω. Τη στιγμή μάλιστα που το 915 υπερτερεί σε όλα και ως φυσικό κερί που είναι προσφέρει και περισσότερη "ζεστασιά" στο χρώμα σε σχέση με τα sealants, δεν θα το άλλαζα για κάτι άλλο.
Με το συνδυασμό λοιπόν srp-915 είσαι μια χαρά καλυμμένος για 3 τουλάχιστον μήνες (ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου, τη συχνότητα πλυσιμάτων κλπ).
Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω.

stef
19-01-11, 19:40
Στέφανε, μάλλον εννοείς το Extra Gloss Protection.
Το προϊόν αυτό είναι sealant, δηλαδή μπαίνει αντί για κερί για να σφραγίσει το χρώμα. Άρα θεωρητικά θα το χρησιμοποιούσες στη θέση του 915.
Ωστόσο, υπάρχουν πολύ καλύτερα και δυνατότερα sealants στην αγορά αν θες να πας προς τα εκεί, οπότε δεν το προτείνω. Τη στιγμή μάλιστα που το 915 υπερτερεί σε όλα και ως φυσικό κερί που είναι προσφέρει και περισσότερη "ζεστασιά" στο χρώμα σε σχέση με τα sealants, δεν θα το άλλαζα για κάτι άλλο.
Με το συνδυασμό λοιπόν srp-915 είσαι μια χαρά καλυμμένος για 3 τουλάχιστον μήνες (ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου, τη συχνότητα πλυσιμάτων κλπ).
Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Ακριβώς αυτό εννοώ.....
Βλέπω ότι τα ξέρεις πολύ καλά, μιας και εγώ δεν ήξερα για sealant κεριά και κανονικά!!
Οπότε μένω στον συνδυασμός πηλός-SRP-Collinite!!
Eαν περάσω ενδυάμεσα στο χρονικό διάστημα SRP - ΕGP μάλλον θα κάνω πατάτα έτσι...?
Επίσης νομίσω ότι στην περίπτωσή μου θα κρατήσει παραπάνω από 3 μήνες μιας και μιλάμε για χρήση 1-2 φορες το αυτοκίνητο, άσε που είναι μόνιμα σε πυλωτή και με κουκούλα...
Επίσης ο συνδυασμός αυτός εξαλήφει και τις αράχνες...?

kwstantinos
19-01-11, 20:50
και για υγρο κερι τι πρωτυνεισ?/ αυτα τα εχει το πρακτηκερ τα υληκα?/

Driver M
19-01-11, 21:23
Ακριβώς αυτό εννοώ.....
Βλέπω ότι τα ξέρεις πολύ καλά, μιας και εγώ δεν ήξερα για sealant κεριά και κανονικά!!
Οπότε μένω στον συνδυασμός πηλός-SRP-Collinite!!
Eαν περάσω ενδυάμεσα στο χρονικό διάστημα SRP - ΕGP μάλλον θα κάνω πατάτα έτσι...?
Επίσης νομίσω ότι στην περίπτωσή μου θα κρατήσει παραπάνω από 3 μήνες μιας και μιλάμε για χρήση 1-2 φορες το αυτοκίνητο, άσε που είναι μόνιμα σε πυλωτή και με κουκούλα...
Επίσης ο συνδυασμός αυτός εξαλήφει και τις αράχνες...?
Απλά δεν υπάρχει λόγος να περνάς μια κερί, μια sealant.
Αν θες να το κάνεις πάντως, καλύτερα να καθαρίσεις με πηλό πρώτα ώστε να φύγει εντελώς το 915 και να "πατήσει" καλύτερα το EGP πάνω στο χρώμα του αυτοκινήτου σου.

Η αράχνη δεν εξαλείφεται με την srp παρά ελάχιστη (το κερί εννοείται πως δεν αφαιρεί αράχνη). Ωστόσο, καλύπτεται αισθητά, ιδίως αν περάσεις γύρω στις 3 στρώσεις του προϊόντος.
Αν έχεις σχετικά ψιλή αράχνη, δες τις αλοιφές που πρότεινα στο φίλο. Αν έχεις από μέτρια και πάνω χρειάζεται οπωσδήποτε αλοιφαδόρος και δυνατότερες αλοιφές και γενικά δε στο συνιστώ να το κάνεις μόνος σου αν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία, αφού ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα (πχ φεγγάρια-ανταύγειες, υπερβολική αφαίρεση βερνικιού κλπ).

και για υγρο κερι τι πρωτυνεισ?/ αυτα τα εχει το πρακτηκερ τα υληκα?/
Για υγρό κερί πολύ καλό είναι το aqua wax της Autoglym, αλλά και γι'αυτό της 3Μ καλά λόγια έχω ακούσει (αν κι επαναλαμβάνω πως έχει τσιμπημένη τιμή, αφού στο εξωτερικό πωλείται σχεδόν μισοτιμής).

Τώρα από τα προϊόντα που σου πρότεινα την πράσινη 1Ζ τη βρίσκεις στο πράκτικερ.
Την άλλη αλοιφή και το κερί όμως όχι. Τα βρίσκεις είτε σε site του εξωτερικού (πχ http://www.shinearama.com/) ή για Ελλάδα στο http://www.swell.gr/ (απ'ό,τι είδα το site προσωρινά δε λειτουργεί).

kwstantinos
19-01-11, 21:30
δυλαδη για πεσ μου τι πρεπι να αγορασω την αλοιφη την πρασυνη που εινια για γιαλησμα για κερακι λεσ να παρω το σπρει η ενα αλο σκλυρο κερι?/ μαλων σκλυρο κια μετα ενα υγρο για σκλυρο και υγρο ποιο λες?/ στα πρακτηκερ θα παω νασ αγορασω την πρασηνη την εχει ειμαστε οκ τωρα για πεσ μου για σκλυρομκαι για υγρο το σπρει ειναι υγρο τησ 3μ αλα βλεπω οτι ειναι καλητερα τα κερια που ειναι γρα ξερεισ σαν αλοιφη ωποτε εχουμε και λεμε . περνω την πρασηνη 1ζ για γιαλησμα τωρα απο κερακια?/ κατι που να εχουν τα πρακτηκερ εχουν πολλα πραγματα αλα για πεσ εσυ που το κατεχεισ

kwstantinos
19-01-11, 21:31
νωμυζω οτι και το κερι το σκλυρο το εχει το πρακτηκερ που μου ειπεσ παραπανω νωμυζω το εχει

stef
19-01-11, 21:41
Το Collinite ΔΕΝ το έχει!!!

kwstantinos
19-01-11, 21:49
συγουρα γιατι οταν πειγα ειδα μια τετια συσκευασια

kwstantinos
19-01-11, 21:51
βεβεα δεν ξερω αν εινια αυτη η μαρκα απλα λεω οτι ειχε κατι τετια κερια.οποτε πεσ δεν το εχει θα παρω την αλοιφουλα αυτην την 1ζ και θα παρω και ενα κερακι θα δω οτι καλητερο εχει

Driver M
19-01-11, 21:53
νωμυζω οτι και το κερι το σκλυρο το εχει το πρακτηκερ που μου ειπεσ παραπανω νωμυζω το εχει

Το μόνο σκληρό που έχει είναι ένα armorall το οποίο δεν αντέχει ούτε ένα μήνα.

Κατά τη γνώμη μου, πέρνα πρώτα την πράσινη αλοιφή αν έχεις σχετικά μέτρια αράχνη, αλλιώς μπορείς να περάσεις και την κόκκινη 1Ζ που είναι πιο απαλή, αν έχεις πολύ λίγη αράχνη.
Μετά, αν θες οπωσδήποτε να πάρεις προϊόντα μόνο από το πράκτικερ, πέρνα αντί για σκληρό κερί το συνθετικό κερί (ουσιαστικά sealant είναι) της 1Z το glanz wax (http://www.autogeek.net/1z-einzett-glanz-wax.html) που κάνει καλή δουλειά.
Από εκεί και πέρα, μπορείς να πάρεις κι ένα υγρό κερί όπως της 3Μ και να το περνάς κάθε 1-2 πλυσίματα, για να λάμπει περισσότερο το χρώμα του αυτοκινήτου σου.

Συνοπτικά λοιπόν:
1 γυάλισμα με την πράσινη ή την κόκκινη 1Ζ (ανάλογα πόση αράχνη έχει το αμάξι σου)
2 πέρασμα του glanz wax
3 και προαιρετικά, πέρασμα υγρού κεριού όποτε θες

stef
19-01-11, 21:56
Εσύ αγόρι μου είσαι για να ανοίγεις μαγαζί
Κια έλεγα ότι έχω 2 κιβώτια με αλοιφές και γυαλιστικά-κεριά!
ΤΙΠΟΤΑ δεν ξέρω μπροστά σου!

kwstantinos
19-01-11, 21:57
κοιτα δεν εχω αραχνη πολη μπορω να πω πολη λιγο οτι εχω απλα λεω απο πρακτηκερ επιδη μενω μεαρα και δεν εχουμε εδω κοντα ενα καταστημα να πρω καταλαβεσ γιατι λεω να παρω απο εκη αν ειναιν να δωσω 200 ευρο βενζηνα για να παω να παρω ειναι κριμα

P.S
20-01-11, 11:13
Aκριβώς αυτό θα απαντούσα κι εγώ (αν το είχα δει προηγουμένως).
Πηλός δε χρειάζεται κάθε φορά, αλλά κάθε 3-6 μήνες, ανάλογα με την περιοχή και τη συχνότητα που κινείται το αυτοκίνητο (απ'όπου εξαρτάται και το πόσοι ρύποι-βρωμιές έχουν επικαθίσει στο αμάξωμα).

Άρα το λάθος που υπονόησες φίλε πολύ απλά δεν υφίσταται.
Ο πηλός άλλωστε δε χρειάζεται γιατί θα γρατζουνιέται το χρώμα όταν το κερώνεις, γιατί οι επικαθίσεις που δε βγαίνουν από το πλύσιμο δεν πρόκειται να γρατζουνίσουν αφού μένουν ακίνητες (μιας και έχουν εισχωρήσει επιφανειακά στο βερνίκι).
Ο πηλός χρειάζεται για να έχουμε μια εντελώς καθαρή επιφάνεια αμαξώματος που θα απορροφήσει ακόμα καλύτερα το κερί το οποίο έτσι θα δώσει ακόμα περισσότερη λάμψη και ίσως και λίγη μεγαλύτερη διάρκεια.

Και πάλι όμως, απαραίτητος ο πηλός δεν είναι πριν το κέρωμα, αλλά καλό είναι να γίνεται, τουλάχιστον ανα 2 κερώματα.
Και γυάλισμα καλό είναι να γίνεται κάθε 1-2 χρόνια (ανάλογα το πόσο προσεχτικά πλένουμε το αμάξι και πόση αράχνη έχει διαλέγουμε κοπτικότητα αλοιφής), αυτό όμως δε σημαίνει πως κέρωμα χωρίς γυάλισμα δε γίνεται.
Συμφωνω απολυτα αν και τωρα πλεον η τεχνολογια εχει προχωρηση τοσο πολυ σε ερευνα και σε παραγωγη προιοντων που υπαρχουν υλικα που αν πραγματοποιησουμε μια πολυ καλη και επισταμενη εργασια γυαλισματος και εφαρμοσουμε στο τελος καποιο απο αυτα τα υλικα δεν θα χρειαστει για παρα πολυ καιρο να κανουμε οτιδηποτε στο αυτ/το μας εκτος απο ενα απλο πλυσιμο.
Υ.Σ:Φιλε Driver M εχεις πολλες γνωσεις απο οτι βλεπω επανω στο συγκεκριμενο θεμα οποτε να εισαι σταντ μπαι αν χρειαστω βοηθεια στο μαγαζι!!!!:dblthumb2

Driver M
20-01-11, 13:50
Εσύ αγόρι μου είσαι για να ανοίγεις μαγαζί
Κια έλεγα ότι έχω 2 κιβώτια με αλοιφές και γυαλιστικά-κεριά!
ΤΙΠΟΤΑ δεν ξέρω μπροστά σου!

Συμφωνω απολυτα αν και τωρα πλεον η τεχνολογια εχει προχωρηση τοσο πολυ σε ερευνα και σε παραγωγη προιοντων που υπαρχουν υλικα που αν πραγματοποιησουμε μια πολυ καλη και επισταμενη εργασια γυαλισματος και εφαρμοσουμε στο τελος καποιο απο αυτα τα υλικα δεν θα χρειαστει για παρα πολυ καιρο να κανουμε οτιδηποτε στο αυτ/το μας εκτος απο ενα απλο πλυσιμο.
Υ.Σ:Φιλε Driver M εχεις πολλες γνωσεις απο οτι βλεπω επανω στο συγκεκριμενο θεμα οποτε να εισαι σταντ μπαι αν χρειαστω βοηθεια στο μαγαζι!!!!:dblthumb2

Nα'στε καλά παιδιά!
Το detailing είναι από τα αγαπημένα μου hobby κι απλά έχω εντρυφήσει λίγο παραπάνω.
Ωστόσο είναι κάτι πολύ απλό στα βασικά του στάδια (πλύσιμο, κέρωμα) για όλους, αλλά και ιδιαίτερα σημαντικό αφού όπως προσέχουμε εμείς το αμάξι μας δεν πρόκειται να το προσέξουν ποτέ σε κανένα πλυντήριο των "10-15 ευρώ μέσα-έξω πλύσιμο", κι εκτός αυτού με προσεκτική δουλειά θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε το χρώμα του αυτοκινήτου μας σε άριστη κατάσταση για πάρα πολλά χρόνια.

Γι'αυτό είναι κάτι που το συνιστώ σε όλους τους φίλους που έχουν χρόνο και χώρο να το κάνουν και για όποια απορία-δυσκολία, εδώ είμαστε!