PDA

Επιστροφή στο Forum : κατανάλωση λαδιού και βενζίνης σε 320 E92


Dimitris__
16-10-07, 13:48
Θα ήθελα τη γνώμη σας στα παρακάτω. Χτές πήγα σε μεγάλη αντιπροσωπεία το 4 μηνων και 14,000χλμ αυτοκινητάκι μου για τη 1η αλλαγή λαδιών. Είχα ήδη συμπληρώσει σταδιακά στο διάστημα των 4 μηνών περίπου 1,2 λίτρα λαδιού και ενω μου είπαν οτι μετα τα 7500χλμ η καταναλωση λαδιού θα μειωθεί συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό. Μου είχαν πει επίσης οτι ειναι πολύ φυσιολογικό λόγο της ποιότητας και χαμηλού ιξώδους να εχει κατανάλωση και να μη τα αλλάξω πρίν το προβλεπόμενο service. Παρ ολα αυτα αποφάσισα να τ αλλάξω γιατι μου είπαν οτι ετσι θα μπορέσουν να παρακολούθησουν και τη κατανάλωση.

Οταν παρέλαβα το αμάξι μου με καινούρια λάδια μου είπαν οτι το πρόβλημα μάλλον το εχει ο αισθητήρας και δεν καταναλώνει το αυτοκίνητο λάδι ή τουλάχιστον λιγότερο απ οσο δείχνει. Απορία μου, αν όντως δεν ηπιε λαδάκι τοτε πως χώρεσε το εξτρα λιτρο και βάλε που συμπλήρωσα... Μου επανέλαβαν οτι για BMW θεωρείται ακρως φυσιολογική κατανάλωση του 1,2 λτ σ αυτα τα χλμ αλλά είπαν ομως οτι θα αλλάξουν τον αισθητήρα χωρις χρέωση οποτε οκ.

Στη διαδρομή απο συνεργείο σπίτι, περίπου 15χλμ διασχίζοντας την αθήνα, κινηση κτλ, η κατανάλωση ανέβηκε αισθητά αφού τη διαδρομή τη κάνω καθημερινά και ό δείκτης της μέσης κατανάλωσης (λιτρα / 100 χλμ) ανέβαινε στο ρελαντί....
Τους τα λέω σήμερα τηλεφωνικά και η απάντηση τους είναι οτι στο ρελαντί έχει ψηλότερη καταναλωση.... ειναι δυνατον;;;;;;;; τους ρώτησα αν έβαλαν το ίδιο λάδι που είχε και μου απάντησαν οτι δεν είναι το ίδιο ακριβώς γιατι τα λάδια ρονταρισμάτος είναι λίγο διαφορετικά.
Τέλος όταν πήρα το αμάξι η ημ/νια και ώρα ήταν κενές αρα καποιο ηλεκτρονικό reset έγινε στη κονσόλα.

Θα τους το παω βέβαια αυριο μεθαύριο μόλις έρθει ο αισθητήρας που θα μου αλλάξουν αλλα μου φαίνονται λίγο περιέργα όλα αυτά.

optostyle
16-10-07, 14:12
στο ρελαντι ναι εχει περισσοτερη καταναλωση δημητρη........εννοειται οχι απο το να εχεις ταχυτητα και να το σκιζεις........απλα αν εχεις μια κατωμέρια (κατηφορια) και την κατεβεις μια φορα εχοντας μεσα ταχυτητα,και μια με νεκρα,σαφως η καταναλωση ειναι λιγοτερη οταν την κατεβεις με ταχυτητα....τωρα δεν γνωριζω φυσικα το δρομολογιο που κανεις οπως λες καθημερινα...........

Dimitris__
16-10-07, 14:31
οπτο μέσα στην αθήνα 4η ωρα σε μποτιλιάρισμα σταμάτα ξεκίνα με 1η 2α συνέχεια και ο δείκτης κατανάλωσης ανέβαινε οταν σταμάταγα πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί... τεσπα η κατανάλωση κρίνοντας απ το δείκτη του ρεζερβουαρ και μόνο ήταν αυξημένη

God
16-10-07, 15:36
Οταν παρέλαβα το αμάξι μου με καινούρια λάδια μου είπαν οτι το πρόβλημα μάλλον το εχει ο αισθητήρας και δεν καταναλώνει το αυτοκίνητο λάδι ή τουλάχιστον λιγότερο απ οσο δείχνει. Απορία μου, αν όντως δεν ηπιε λαδάκι τοτε πως χώρεσε το εξτρα λιτρο και βάλε που συμπλήρωσα... Μου επανέλαβαν οτι για BMW θεωρείται ακρως φυσιολογική κατανάλωση του 1,2 λτ σ αυτα τα χλμ αλλά είπαν ομως οτι θα αλλάξουν τον αισθητήρα χωρις χρέωση οποτε οκ.

Δημητρη, οταν συμπληρωσες το λαδι κοιτουσες τον δεικτη του λαδιου και ηταν χαμηλα? Λαδι μπορει να παρει πολυ περισσοτερο απο το προβλεπομενο μεσα στο μοτερ. Το να πλημμυριζεις το μοτερ ομως με λαδι καθε αλλο παρα καλο δεν ειναι! Δεν πρεπει ο δεικτης να ειναι πλυμμηρισμενος, πρεπει η σταθμη να ειναι στην πανω γραμμη του. Μπορει να κανεις ΠΟΛΥ μεγαλη ζημια αν βαλεις υπερβολικο λαδι.


Οσο για την καταναλωση, ειναι ακρως φυσιολογικο. Η καταναλωση υπολογιζεται με μεσο ορο τα τελευταια Χ χιλιομετρα. Εφοσον εισαι σταματημενος, η καταναλωση τεινει στο απειρο (καις και δεν κινεισαι) και ετσι ο δεικτης σαφως θα ανεβαινει συνεχως.

Aristomenis
16-10-07, 15:52
...ο δείκτης κατανάλωσης ανέβαινε οταν σταμάταγα πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί...


Οσο για την καταναλωση, ειναι ακρως φυσιολογικο. Η καταναλωση υπολογιζεται με μεσο ορο τα τελευταια Χ χιλιομετρα. Εφοσον εισαι σταματημενος, η καταναλωση τεινει στο απειρο (καις και δεν κινεισαι) και ετσι ο δεικτης σαφως θα ανεβαινει συνεχως.

Φίλε God άν κατάλαβα καλά ο Δημήτρης εννοεί οτι ενώ στο παρελθόν όταν το αυτοκίνητο σταματούσε ο δείκτης πήγαινε στο μηδέν τώρα πηγαίνει σε άλλη τιμή. Στο ε90 μου δείχνει 0, στο e34 του αδερφού μου πάει στο άπειρο Ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει το κάθε αυτοκίνητο (ίσως και ανάλογα με τον κινητήρα) ο δείκτης κατανάλωσης δείχνει 0 ή άπειρο στο σταμάτημα. Μπορεί να άλλαξαν πρόγραμμα στο αυτοκίνητό του, εξού και το reset που αναφέρει...

optostyle
16-10-07, 16:10
ετσι ειναι Αριστομενη.....περα απο το θεμα καταναλωσης...αν παρουμε το θεμα δεικτών..ειναι ετσι.......και τα 30αρια μου φαινεται δειχνουν απειρο

fast-enough
16-10-07, 16:12
Φίλε God άν κατάλαβα καλά ο Δημήτρης εννοεί οτι ενώ στο παρελθόν όταν το αυτοκίνητο σταματούσε ο δείκτης πήγαινε στο μηδέν τώρα πηγαίνει σε άλλη τιμή. Στο ε90 μου δείχνει 0, στο e34 του αδερφού μου πάει στο άπειρο Ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει το κάθε αυτοκίνητο (ίσως και ανάλογα με τον κινητήρα) ο δείκτης κατανάλωσης δείχνει 0 ή άπειρο στο σταμάτημα. Μπορεί να άλλαξαν πρόγραμμα στο αυτοκίνητό του, εξού και το reset που αναφέρει...
Αν είναι αυτό που τελικά εννοεί ο Δημήτρης, συμφωνώ με τον Αριστομένη. Για παράδειγμα και στο e36 ο δείκτης κατανάλωσης πήγαινε στο άπειρο, ενώ στο e46 μηδενίζει όταν το αυτοκίνητο δουλεύει και είναι στάσιμο...
Για τα λάδια πάντως λίγο περίεργο είναι το όλο σκηνικό...:chair:

Dimitris__
16-10-07, 19:46
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το αυτοκίνητο έχει 2 δείκτες κατανάλωσης βενζίνης, ένα αναλογικό που δείχνει στιγμίαια κατανάλωση και ένα ψηφιακό που δείχνει μέσο όρο κατανάλωσης λιτρα ανα 100 χλμ.

Πριν το πάω για αλλαγή είχα μηδενίσει πολλες φορες το ψηφιακό και ποτε δεν είχε ανεβει στο ρελαντί και για παράδειγμα δεν είναι δυνατό να μου πέφτει ο μέσος όρος απο 9 σε 8,8 γκαζώνοντας με 2α όταν το οικονομόμετρο δείχνει 8 και μετά σταματημένος στο φανάρι να ανεβαίνει ο μέσος όρος πάλι στα 9. Σήμερα πάντως γυρνόντας σπίτι συνήλθε λίγο οποτε ίσως God να εχεις δίκιο και απλως να μη το θυμαμαι καλα ή να μη το είχα παρατηρήσει .... τι να πω

θα θεωρούσα ότι ο δείκτης μέσης κατανάλωσης είναι απόλυτα θέμα reset αν η κατανάλωση δεν είχε ανεβεί με βάση το δείκτη του reservoir τώρα δεν είμαι σίγουρος.
Επίσης είχε τύχει σε ένα φίλο που έβαλε λάδια μη εγκεκριμένα απο το κατασκευαστή να έχει αυξημένη κατανάλωση παλαιότερα και απο εκεί προβληματίζομαι, δεν έχω τεχνικές γνώσεις και δε ξέρω αν όντως μπορεί να συμβαίνει και κάτι τέτοιο ...

Οσον αφορά το τα λάδια, το αμάξι δε διαθέτει χειροκίνητο τρόπο ελεγχου αλλα μόνο ψηφιακό που μετράει απώλειες απο 0 ως 1 λίτρο με τη μορφή μιας μπάρας. Οταν το παρέλαβα ο δείκτης ηταν λιγο πιο πάνω απο τα τρία τέταρτα, έπεσε και συμπλήρωσα αλλες 3 φορές τις 2 μαλιστα έγινε στην αντιπροσωπεία.

Οταν συμπληρώνεις λάδι είναι πρακτικά αδύνατο να ελέγξεις απόλυτα τη στάθμη παρα μόνο κατά προσέγγιση. Μου έχει συμβεί να ελεγξω στάθμη λαδιού διαδοχικά με διαφορά ενός τετάρτου και να δίνει διαφορετικές τιμές. Ο αισθητηρας για να λειτουργήσει πρέπει το αυτοκίνητο να έχει κινηθεί κανένα δεκάλεπτο προηγούμενως.

Dimitris__
16-10-07, 20:12
Το να πλημμυριζεις το μοτερ ομως με λαδι καθε αλλο παρα καλο δεν ειναι! Δεν πρεπει ο δεικτης να ειναι πλυμμηρισμενος, πρεπει η σταθμη να ειναι στην πανω γραμμη του. Μπορει να κανεις ΠΟΛΥ μεγαλη ζημια αν βαλεις υπερβολικο λαδι.


God λες αν όντως είχε μπει παραπάνω λάδι απο όσο πρεπει να έχει γίνει ζημιά ; πως μπορώ να το ελέγξω;

το προβλημα είναι αυτος ο $%$£$%) δείκτης που δείχνει μόνο απώλειες ως ένα λίτρο, δηλαδή ίσως και να είχε παραπάνω όταν έδειχνε γεμάτο... έχω αρχίσει και ανησυχώ και επίσης δεν το λέει πουθενα σε manual, στην αντιπροσωπεία μου το είπαν τη δεύτερη φορά που πήγα.

God
16-10-07, 20:44
God λες αν όντως είχε μπει παραπάνω λάδι απο όσο πρεπει να έχει γίνει ζημιά ; πως μπορώ να το ελέγξω;

το προβλημα είναι αυτος ο $%$£$%) δείκτης που δείχνει μόνο απώλειες ως ένα λίτρο, δηλαδή ίσως και να είχε παραπάνω όταν έδειχνε γεμάτο... έχω αρχίσει και ανησυχώ και επίσης δεν το λέει πουθενα σε manual, στην αντιπροσωπεία μου το είπαν τη δεύτερη φορά που πήγα.

Δεν ξερω πως δουλευει ο ηλεκτρονικος σου δεικτης, αλλα δεν νομιζω να σου εδειχνε τοσο λαθος. Εκτος βεβαια αν το λαδι ηταν τελειως εκτος προδιαγραφων!

Anyway, μην πανικοβαλεσαι αφου προκειται να αλλαξεις τον δεικτη εντος εγγυησης. Εκει θα φανει υποθετω. Αλλα και να μην φανει, στην αλλαγη λαδιων που θα βγουν ολα τα λαδια θα βαλεις οσα ακριβως πρεπει. Δεν νομιζω να εχεις βαλει κανα 1-1.5 λιτρο παραπανω απο το κανονικο ωστε να κινδυνευεις, δεν πρεπει να ειναι τοσο ευαισθητο πια!

Dimitris__
16-10-07, 20:48
Δεν ξερω πως δουλευει ο ηλεκτρονικος σου δεικτης, αλλα δεν νομιζω να σου εδειχνε τοσο λαθος. Εκτος βεβαια αν το λαδι ηταν τελειως εκτος προδιαγραφων!

Anyway, μην πανικοβαλεσαι αφου προκειται να αλλαξεις τον δεικτη εντος εγγυησης. Εκει θα φανει υποθετω. Αλλα και να μην φανει, στην αλλαγη λαδιων που θα βγουν ολα τα λαδια θα βαλεις οσα ακριβως πρεπει. Δεν νομιζω να εχεις βαλει κανα 1-1.5 λιτρο παραπανω απο το κανονικο ωστε να κινδυνευεις, δεν πρεπει να ειναι τοσο ευαισθητο πια!

τα λάδια τα άλλαξα, αλλα πριν είχα συμπληρώσει πάνω απο 1 λίτρο μεσα σε ένα διάστημα 3 μηνών, όσο κατέβαινε ο δείκτης, υπαρχει περίπτωση να έχει προκληθεί βλάβη;

God
16-10-07, 20:55
τα λάδια τα άλλαξα, αλλα πριν είχα συμπληρώσει πάνω απο 1 λίτρο μεσα σε ένα διάστημα 3 μηνών, όσο κατέβαινε ο δείκτης, υπαρχει περίπτωση να έχει προκληθεί βλάβη;

Μπα δεν το νομιζω. Για να κατεβαινε, ειχε απωλεια. Αλλα και να μην ειχε, 1 λιτρο παραπανω δεν ειναι αρκετο για να κανει καποια ζημια συνηθως.

ZWMZ
16-10-07, 21:08
Επειδή ρώτησα στην αντιπροσωπεία,δεν θέλει συμπλήρωμα όποτε κατεβαίνει η στάθμη στον ψηφιακό δείκτη,αλλά μόνο όταν σου βγάλει ένδειξη.Εγώ έβαλα 1 lt στα 2800 Km που μου έβγαλε ένδειξη.'Αλλαξα λάδια στα 7500 εκτός προγραμματισμένου service,τώρα έχει 10500 και δεν έχει ξαναζητήσει τίποτα από τα 2800 και μετά.Άν προσθέτεις λάδι όποτε βλέπεις τον ψηφιακό δείκτη να κατεβαίνει (χωρίς να σου βγάζει ένδειξη) είναι λάθος.Ρώτησέ το και στην αντιπροσωπεία να στο επιβεβαιώσει.

oldcarskickass
16-10-07, 22:01
παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, το αυτοκίνητο έχει 2 δείκτες κατανάλωσης βενζίνης, ένα αναλογικό που δείχνει στιγμίαια κατανάλωση και ένα ψηφιακό που δείχνει μέσο όρο κατανάλωσης λιτρα ανα 100 χλμ.

Πριν το πάω για αλλαγή είχα μηδενίσει πολλες φορες το ψηφιακό και ποτε δεν είχε ανεβει στο ρελαντί και για παράδειγμα δεν είναι δυνατό να μου πέφτει ο μέσος όρος απο 9 σε 8,8 γκαζώνοντας με 2α όταν το οικονομόμετρο δείχνει 8 και μετά σταματημένος στο φανάρι να ανεβαίνει ο μέσος όρος πάλι στα 9. Σήμερα πάντως γυρνόντας σπίτι συνήλθε λίγο οποτε ίσως God να εχεις δίκιο και απλως να μη το θυμαμαι καλα ή να μη το είχα παρατηρήσει .... τι να πω

θα θεωρούσα ότι ο δείκτης μέσης κατανάλωσης είναι απόλυτα θέμα reset αν η κατανάλωση δεν είχε ανεβεί με βάση το δείκτη του reservoir τώρα δεν είμαι σίγουρος.
Επίσης είχε τύχει σε ένα φίλο που έβαλε λάδια μη εγκεκριμένα απο το κατασκευαστή να έχει αυξημένη κατανάλωση παλαιότερα και απο εκεί προβληματίζομαι, δεν έχω τεχνικές γνώσεις και δε ξέρω αν όντως μπορεί να συμβαίνει και κάτι τέτοιο ...

Οσον αφορά το τα λάδια, το αμάξι δε διαθέτει χειροκίνητο τρόπο ελεγχου αλλα μόνο ψηφιακό που μετράει απώλειες απο 0 ως 1 λίτρο με τη μορφή μιας μπάρας. Οταν το παρέλαβα ο δείκτης ηταν λιγο πιο πάνω απο τα τρία τέταρτα, έπεσε και συμπλήρωσα αλλες 3 φορές τις 2 μαλιστα έγινε στην αντιπροσωπεία.

Οταν συμπληρώνεις λάδι είναι πρακτικά αδύνατο να ελέγξεις απόλυτα τη στάθμη παρα μόνο κατά προσέγγιση. Μου έχει συμβεί να ελεγξω στάθμη λαδιού διαδοχικά με διαφορά ενός τετάρτου και να δίνει διαφορετικές τιμές. Ο αισθητηρας για να λειτουργήσει πρέπει το αυτοκίνητο να έχει κινηθεί κανένα δεκάλεπτο προηγούμενως.


Αυτό που λες η ένδειξη στο αναλογικό έχει να κάνει και με το πόσο χλμ πριν το έχεις μηδενίσει.

Δλδ αν έχεις κάνει 250 χλμ και έχεις μια Χ κατανάλωση είναι απόλυτα λογικά να μην αλλάξει η μέση κατανάλωση αν είσαι μισό λεπτό στο ραλαντί.

Αντίθετα αν έχει κάνει 2 χλμ και είσαι ραλαντί για τον ίδιο χρόνο είναι λογικό η μέση κατανάλωση να χτυπήσει κόκκινα.

Η κατανάλωση λαδιού σου, μου φαίνεται ΑΠΌΛΥΤΑ λογική.

Chalyps
17-10-07, 08:30
Καλό είναι η μή γνώστες μηχανολογίας ή και γενικά του αυτοκινήτου τους (όπως εγώ) να τηρούν τις οδηγίες χρήσεως του manual.
Εκεί αναφέρονται πολλά όπως απο το σωστό ροντάρισμα εως το θέμα μέτρησης-συμπλήρωσης λαδιού.
Εκεί μεταξύ άλλων αναφέρει ρητά οτι το αποτέλεσμα της μέτρησης της στάθμης λαδιού μπορεί να ποικίλει απο μέτρημα σε μέτρημα και οφείλεται σε διάφορους παράγοντες΄επίσης λεει οτι σημπλήρωμα κάνουμε οταν μας το ζητήσει και πότε είναι αυτό? οταν ανάψει ή προειδοποιητική λυχνία 1l .Eκεί λοιπόν του συμπληρώνεις 1 λίτρο και δεν έχει αμφιβολίες για το αν έβαλες πολύ ή λίγο.
Τώρα η κατανάλωση λαδιού αν είναι η πρέπουσα είναι σχετική....
Αν εγώ πχ με του το παίρνω το αμάξι αγνοώ του κανόνες ρονταρίσματος (που είναι δικαίωμα μου), ή το κοφτιάζω συνεχώς , τότε λογικό είναι να υπάρχει αυξημένη κατανάλωση παντού και φθορές παντού.

Dimitris__
17-10-07, 09:23
Καλό είναι η μή γνώστες μηχανολογίας ή και γενικά του αυτοκινήτου τους (όπως εγώ) να τηρούν τις οδηγίες χρήσεως του manual.
Εκεί αναφέρονται πολλά όπως απο το σωστό ροντάρισμα εως το θέμα μέτρησης-συμπλήρωσης λαδιού.
Εκεί μεταξύ άλλων αναφέρει ρητά οτι το αποτέλεσμα της μέτρησης της στάθμης λαδιού μπορεί να ποικίλει απο μέτρημα σε μέτρημα και οφείλεται σε διάφορους παράγοντες΄επίσης λεει οτι σημπλήρωμα κάνουμε οταν μας το ζητήσει και πότε είναι αυτό? οταν ανάψει ή προειδοποιητική λυχνία 1l .Eκεί λοιπόν του συμπληρώνεις 1 λίτρο και δεν έχει αμφιβολίες για το αν έβαλες πολύ ή λίγο.
Τώρα η κατανάλωση λαδιού αν είναι η πρέπουσα είναι σχετική....
Αν εγώ πχ με του το παίρνω το αμάξι αγνοώ του κανόνες ρονταρίσματος (που είναι δικαίωμα μου), ή το κοφτιάζω συνεχώς , τότε λογικό είναι να υπάρχει αυξημένη κατανάλωση παντού και φθορές παντού.

αγαπητε chalyps τα συμπληρώματα λαδιού έγιναν τις 2 απ τις 3 φορές απο μηχανικό της αντιπροσωπείας και την 3η φορά κατόπιν συννενόησης μαζι τους, δεν συμπληρωνα λάδι όποτε κατέβαινε ο δείκτης ουτε κατα βούληση. Το αυτοκίνητο το εχω κοφτιάσει "ελάχιστες" φορες και ποτέ κατα τη διάρκεια των πρώτων χλμ, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της αντιπροσωπείας.

Chalyps
17-10-07, 09:37
Είχε βγάλει ένδειξη 1Λ και έγινε η πλήρωση?
Επίσης πολύ σωστά έκανες που διευκρίνισες στο forum , οτι τα επακόλουθα σου είναι κατόπιν χρήσης σύμφωνα με τις οδηγίες (by the book).
Για να παραθέσω και τα δικά μου δεδομένα τώρα , για να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο φόρουμ για την συγκεκριμένη έκδοση .....
Χιλιόμετρα 4400
δείκτης λαδιού εκεί που ήταν οταν το παρέλαβα
Κατανάλωση βενζίνης στις διαδρομές που κάνω εντος , 9,4/100 σταθερά....όπως δηλαδή έχω βάλει και στο ημερολόγιο -ανάλογο thread για Ε 92 2LT.

Dimitris__
17-10-07, 09:49
Επειδή ρώτησα στην αντιπροσωπεία,δεν θέλει συμπλήρωμα όποτε κατεβαίνει η στάθμη στον ψηφιακό δείκτη,αλλά μόνο όταν σου βγάλει ένδειξη.Εγώ έβαλα 1 lt στα 2800 Km που μου έβγαλε ένδειξη.

αρα δεν ειμαι ο μόνος, και Oldcarkickass αν είναι όντως λογικό να κάψει το 1 λιτρο τότε ολα οκ το θέμα είναι ετσι θα καίει συνέχεια ακόμα κι η αντιπροσωπεία λεει οτι μετά τα 7500χλμ πρεπει να πέσει η κατανάλωση λαδιού.

Στην αρχή και μέχρι τα 7500χλμ λογικό και αναμενόμενο τώρα αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό και μετά την αλλαγή θα το παω να μετρήσουν την απωλεια και θα γράψω στην BMW Γερμανίας να δω τι θα μου πούν και βλεπουμε και τέλος..
Ευχαριστώ ολους σας για τις απαντήσεις

Dimitris__
17-10-07, 09:57
Είχε βγάλει ένδειξη 1Λ και έγινε η πλήρωση?
Επίσης πολύ σωστά έκανες που διευκρίνισες στο forum , οτι τα επακόλουθα σου είναι κατόπιν χρήσης σύμφωνα με τις οδηγίες (by the book).
Για να παραθέσω και τα δικά μου δεδομένα τώρα , για να υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο φόρουμ για την συγκεκριμένη έκδοση .....
Χιλιόμετρα 4400
δείκτης λαδιού εκεί που ήταν οταν το παρέλαβα
Κατανάλωση βενζίνης στις διαδρομές που κάνω εντος , 9,4/100 σταθερά....όπως δηλαδή έχω βάλει και στο ημερολόγιο -ανάλογο thread για Ε 92 2LT.

το είχα αναφέρει και παραπάνω οτι κατόπιν συννενόησης με την αντιπροσωπεία εγιναν τα συμπληρώματα αλλα ποτε δε βλαπτει να τονίζουμε θεματα που εχουν σημασία

τα συμπληρώματα δεν εγιναν στην ένδειξη του 1 λίτρου και έχοντας διαβάσει το ημερολόγιο σου ανησύχησα παραπάνω οσον αφορά την κατανάλωση λαδιού γιατι η αντιπροσωπεία επιμένει οτι ολα τα 2λιτρα Ε92 πινουν λάδι στην αρχή τουλάχιστον.

Dimitris__
01-11-07, 15:23
1000 χλμ πλεον μετα την πρώτη αλλαγή λαδιών και με φρέσκο αισθητήρα/μετρητη σταθμης λαδιού εχω να πω ότι συνήθως δείχνει maximum ποσότητα λαδιού, εδω και 2 εβδομάδες αποκλειστικά δηλαδη.

Μεχρι την προπροηγουμενη βδομάδα έδειχνε το λάδι αλλες φορες max και άλλες στο 80%, υποθέτω ότι παιζει ρόλο η θερμοκρασία. Επίσης πρεπει να δουλέψει το μοτερ αρκετα για να βγάλει ένδειξη ουτως η αλλως οπως και με τον παλιό βεβαιως βεβαιως.

Η κατανάλωση βενζίνης επανήλθε στα κανονικά προ αλλαγής επίπεδα και να σημειώσω και κάτι άσχετο, το αυτοκίνητο ανοίγει αισθητά καλύτερα απ οτι τους πρώτους 2-3 μήνες, τώρα ειναι 4 και κατι.

bardull
10-11-07, 13:26
Παιδια τετοια καταναλωση λαδιου θελει λιγο ψαξιμο.Πολλες φορες φταινε και τα λαδια.Τι λαδια σου βαζουν?

Dimitris__
12-11-07, 14:09
εβαλαν λαδι BMW αυτο που συνιστά για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο μου είπαν
η BMW δηλαδή συνιστά διαφορετικά λαδια για το ίδιο αμάξι;

God
12-11-07, 15:46
εβαλαν λαδι BMW αυτο που συνιστά για το συγκεκριμενο αυτοκίνητο μου είπαν
η BMW δηλαδή συνιστά διαφορετικά λαδια για το ίδιο αμάξι;

Η BMW συνιστα αρκετα διαφορετικα λαδια, περιπου ιδιας πυκνοτητας και προδιαγραφων φυσικα, για καθε κινητηρα της. Για τον δικο σου κινητηρα συνιστα ενα Χ αριθμο λαδιων, οπου Χ ειναι καμια 20αρια διαφορων κατασκευαστων και ποιοτητων (συνηθως των υψηλοτερων).

Αλιμονο αν σου ελεγε η BMW οτι θελω -εκεινο τον τυπο αυτου του κατασκευαστη- και μονο για 1-2 λαδια. Και αν δεν τα εβρισκες στην πολη σου, μην πω στη χωρα σου, τι θα εκανες;

Dimitris__
13-11-07, 08:11
σίγουρα God, αλλα άλλο ποια εγκρίνει και άλλο αυτα που μαρκετάρει ως BMW λάδι. Η αλλαγή έγινε απο την αντιπροσωπεία και με διαβεβαιώσαν ότι έβαλαν αυτα που συνιστά και μαρκετάρει η μαμά εταιρεία για το συγκεκριμένο αμάξι και δεν μου αφησαν καποιο περιθώριο επιλογής πχ να διαλέξω μεταξύ διαφορετικών ποιοτήτων.

God
13-11-07, 09:11
σίγουρα God, αλλα άλλο ποια εγκρίνει και άλλο αυτα που μαρκετάρει ως BMW λάδι. Η αλλαγή έγινε απο την αντιπροσωπεία και με διαβεβαιώσαν ότι έβαλαν αυτα που συνιστά και μαρκετάρει η μαμά εταιρεία για το συγκεκριμένο αμάξι και δεν μου αφησαν καποιο περιθώριο επιλογής πχ να διαλέξω μεταξύ διαφορετικών ποιοτήτων.

Σαφως. H BMW μπορει να πουλαει ενα λαδι με δικη της συσκευασια (που πρεπει να ειναι Castrol LL04 μεσα συνηθως) και καλα κανει και το μαρκεταρει, απλως φυσικα δεν συνιστα μονο αυτο.

Gary Kokkin
30-11-07, 02:18
Καποια εξουσ.συνεργεία σε ρωτάνε...
Σου λένε ότι αυτά εχω και μπαινουν σε 4λινδρα και τα τάδε σε 6κίλυνδρα,όχι ότι νάνε,και εσύ αποφασίζεις...Τα BMW λάδια πάντως είναι είτε Valvoline είτε Castrol.
Καλό το συστημά τους,δείχνουν ότι σε σέβονται ,20+ ευρώ το λίτρο έχουν...

christosroma
24-12-07, 14:03
Για να μην ανοίγω άλλο thread..
Με τι λάδια έρχονται στην Ελλάδα τα καινούρια BMW?
Εννοώ προδιαγραφές..όπως 0W30,5w40,...
Θέλω να συμπληρώσω ένα λίτρο και δεν ξέρω τι να βάλω!!!

christosroma
24-12-07, 16:35
Λοιπόν επειδή τα πάντα είναι κλειστά έβαλα μόνος μου!
Συμπλήρωσα με castrol edge 0w30..
Αν είχε μέσα 0w40,θα υπάρξει πρόβλημα με το 1 λίτρο 0w30 που συμπλήρωσα??

God
24-12-07, 17:00
Λοιπόν επειδή τα πάντα είναι κλειστά έβαλα μόνος μου!
Συμπλήρωσα με castrol edge 0w30..
Αν είχε μέσα 0w40,θα υπάρξει πρόβλημα με το 1 λίτρο 0w30 που συμπλήρωσα??

Οχι ενταξει θα ειναι, αρκει φυσικα το λαδι που συμπληρωνεις να εγκρινεται και αυτο (που εγκρινεται). Το ιδανικοτερο φυσικα ειναι να βαζεις το ιδιο ακριβως λαδι, τυπο και ιξωδες, αλλα αφου δεν γνωριζες τι ακριβως εχει μεσα δεν πειραζει για μια φορα.