PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση_Λαδιού


s_goudis
16-10-07, 21:18
Λοιπόν θέλω να σας αναπτήξω μια θεωρεία προς θεού όχι δική μου αλλά τη βρίσκω λογική και μέχρι στιγμής την ασπάζομαι!
Λοιπόν η κατανάλωση λαδιού σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης οφείλετε εκτός της φυσιολογικής φθορας των κυλίνδρων,ελατηρίων εμβόλων και στην αναθύμιαση λαδιού.
Είναι γνωστό σε αυτούς που έχουν σκαλίσει το χώρο του κινητήρα του αυτοκινήτου τους ότι υπάρχει ένας σωλήνας από το καπάκι των βαλβίδων που καταλήγει στην εισαγωγή του κινητήρα και μέσω του οποίου περνάει η αναθύμιαση λαδιού. Αναθύμιαση λαδιού είναι οι ατμοί του λαδιού που προκύπτουν από το ζέσταμα του λαδιού κατά την διάρκεια λειτουργίας του αυτοκινήτου.
Στον κινητήρα κατα την διάρκεια λειτουργείας του παράγοναται ατμοί. Μόλις κλείσουμε τον κινητήρα η θερμοκρασία του κινητήρα για ένα μικρό χρονικό διάστημα ανεβαίνει μιας και το κύκλωμα ψυξης του κινητήρα δεν τον ψύχει.Αυτοί οι ατμόι οδηγούνται στην εισαγωγή και εν συνεχεία με το κρύωμα του κινητήρα στερεοποιούνται με τη μορφή λαδιού. Και σαν φυσικό επακόλουθω είναι την καύση ποσότητας λαδιού.
Είναι αντιληπ΄το ότι όσο περισσοτερο καταπονείται ο κινητήρας και όσες περισσοτερες φορες σταματαέι και ξεκινάει η ποσότητα του λαδιού που καίγεται να είναι αυξημένη.
Θεωρείται από την BMW για ορισμένους κινητήρες αν δεν κάνω λάθος ότι 700ml στα 7500km είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού!!

babisbabou
16-10-07, 22:08
Πολύ σωστός, όσο για φθαρμένα ελατήρια τότε ο κινητήρας έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα και όσο βενζίνη τόσο λάδι καίει!
Επίσης άλλα προβλήματα είναι τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες τα οποία από φυσική φθορά και αυτά μπορεί να έχουν ένα σκισίματακι να να φεύγει από εκεί λίγο λαδάκι.

thanassis
17-10-07, 00:21
:+1: για αυτό το λόγο πιστεύω ότι καίει και ο δικός μου κινητήρας λάδια(δεν είναι ο μόνος όμως γιατί δεν είναι μόνο 700ml, αλλά 3 λίτρα στα 7000km!!!)

konc
17-10-07, 01:35
:+1: για αυτό το λόγο πιστεύω ότι καίει και ο δικός μου κινητήρας λάδια(δεν είναι ο μόνος όμως γιατί δεν είναι μόνο 700ml, αλλά 3 λίτρα στα 7000km!!!)

Sorry, αλλά 3lt/7000km σίγουρα δεν τα καίει γι' αυτό!
Δεν είναι απαραίτητο ότι τα καίει, πάντως υπάρχει θέμα (καμιά τσιμούχα...).

s_goudis
17-10-07, 12:30
Ωποσδήποτε και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων παίζουν καθοριστικότατο ρόλο στην κατανάλωση λαδιοού τα οποία ξέχασα να αναφέρω (thanks για την συμπλήρωση babisbabou)!
Όταν όμως πρόκειται για καινούργιο κινητήρα η κατανάλωση περιορίζεται στις αναθυμιάσεις γι αυτό ρε παίδες μην ανησυχείται φυσιολογικό είναι! Εξάλλου οι κινητήρες BMW είναι κινητήρες υψηλής περιστροφής και αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι τουλάχιστον στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις έχουν και την υψηλότερη υποδύναμμη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Βλέπε 2000cc 170Hp ή 1600cc 122hp όποτε μου φαίνετε λόγικο τα άλογα να διψάνε και για λίγο λαδάκι!

sotiris 328i
17-10-07, 13:24
:+1: για αυτό το λόγο πιστεύω ότι καίει και ο δικός μου κινητήρας λάδια(δεν είναι ο μόνος όμως γιατί δεν είναι μόνο 700ml, αλλά 3 λίτρα στα 7000km!!!)
Το δικο σου θαναση καιει παρα πολυ..εισαι για μετατροπη!

Christos 330i ///M
17-10-07, 13:34
Το δικο σου θαναση καιει παρα πολυ..εισαι για μετατροπη!

Εισαι για μπαξιμο Θαναση . . .

oldcarskickass
17-10-07, 13:47
Ωποσδήποτε και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων παίζουν καθοριστικότατο ρόλο στην κατανάλωση λαδιοού τα οποία ξέχασα να αναφέρω (thanks για την συμπλήρωση babisbabou)!
Όταν όμως πρόκειται για καινούργιο κινητήρα η κατανάλωση περιορίζεται στις αναθυμιάσεις γι αυτό ρε παίδες μην ανησυχείται φυσιολογικό είναι! Εξάλλου οι κινητήρες BMW είναι κινητήρες υψηλής περιστροφής και αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι τουλάχιστον στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις έχουν και την υψηλότερη υποδύναμμη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Βλέπε 2000cc 170Hp ή 1600cc 122hp όποτε μου φαίνετε λόγικο τα άλογα να διψάνε και για λίγο λαδάκι!


Και άλλα μοτέρ παλαιότερα έβγαζαν ακόμα περισσότερα άλογα (πεζο ραλι, χόντα σιβικ ταιπ αρ 1600) τα οποία έκαιγαν και λιγότερο.

Το θέμα είναι σε ποιες στροφές δουλεύεις το μοτέρ σου, όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο ανεβαίνουν και οι απώλειες.

Ένα άλλο θέμα είναι τι λάδι χρησιμοποιείς, αν χρησιμοποιείς άλλο από αυτό που προτείνει η BMW είναι λογικότατο να υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην κατανάλωσή του (πάνω ή κάτω).


Το μοτέρ δε σηκώνει θερμοκρασία όταν το σβήνεις απλά ο δείκτης που παίρνει την ένδειξη από το ψυγείο τα βλέπει κολυώμενα γιατί
δεν κουνιέται το αμάξι και όλη η εκλυόμενη θερμότητα απάγεται από το ψυγείο με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται τοπικά.

Το λάδι επίσης ΔΕΝ ζεσταίνεται με σβηστό μοτέρ.

s_goudis
17-10-07, 14:14
θα διαφωνίσω μεζί σου για το ότι το μοτέρ δε σηκώνει θερμοκρασια!
Σκέψου την περίπτωση στην οποία κινείσε με το αυτοκίνητο σου και λίγο πριν ανοίξει ο θερμοστάτης για να περάσει το κρύο νερό από το ψυγείο σταματάς! Τότε τι γίνεται?
Δεν περνάει κρύο νερό από το ψυγείο για να ψύξει τον κινητήρα και ο κινητήρας ψύχεται από τον αέρα. Η ψύξη από τον αέρα είναι σαφώς βραδύτερη από την ψύξη του νερού καί έτσι ανεβαίνει για κάποιο χρονικό διάστημα η θερμοκρασία του κινητήρα! Δεν λέω ότι φτάνει στα κόκκινα και φυσικά αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

oldcarskickass
17-10-07, 14:19
Αυτό που λέω είναι ότι δε θα σηκώσει θερμοκρασία γιατί δεν εκλύεται άλλη θερμοκρασία από το μοτέρ!!(αφού δεν γίνεται καύση).

Αυτό που γίνεται είναι ότι δεν φεύγει η θερμότητα προς το περιβάλλον αλλά αποροφάται από το κύκλωμα ψύξης, τα μέταλλα, το καπό κτλκτλ και είναι λογικό να αυξάνεται η θερμοκρασία του ψυκτικού αν σκεφτείς από που αυτό μπορεί να απορροφήσει θερμότητα (σωληνώσεις, κολλάρα,ψυγείο).

oldcarskickass
17-10-07, 14:25
Οι αναθυμιάσεις λαδιού δημιουργούνται εν μέρει από την θερμοκρασία και εν μέρει από το χτύπημα τους από τον στρόφαλο και τα άλλα κινούμενα μέρη.

billparas
17-10-07, 20:54
ξέρει κανείς κόστος για τσιμουχάκια βαλβιδών; σε Ε36 318is ας πούμε. καλό θα ήταν να ενημερωνόμαστε αν και δεν έχω τέτοιο θέμα.

E12 520
17-10-07, 21:17
Εγω θα το θεσω αλλιως!Εχει και καει αν δεν ειχε δεν θα εκαιγε!
Καβαντζα το 20/50 της ΒΡ και δεν μου καιγεται καρφι!:ylsuper:

thanassis
17-10-07, 23:23
Sorry, αλλά 3lt/7000km σίγουρα δεν τα καίει γι' αυτό!
Δεν είναι απαραίτητο ότι τα καίει, πάντως υπάρχει θέμα (καμιά τσιμούχα...).


Το δικο σου θαναση καιει παρα πολυ..εισαι για μετατροπη!


Εισαι για μπαξιμο Θαναση . . .

είναι για πέταμα το μοτέρ σε καμιά χωματερή ή για μοντέρνο τραπεζάκι στο σαλόνι μου (μιας και είναι και μικροσκοπικό) αλλά το θέμα είναι ότι θέλω στην καλύτερη των περιπτώσεων 2000€ και δεν ξέρω αν αξίζει για ένα αμάξι παλιό.... και τι θα βγάλει μετά??? μη μ φύγει 4άρι-5άρι χιλιάρικα, πιστεύω ότι είναι αμαρτία.....sorry για το off-topic

babisbabou
18-10-07, 10:21
ξέρει κανείς κόστος για τσιμουχάκια βαλβιδών; σε Ε36 318is ας πούμε. καλό θα ήταν να ενημερωνόμαστε αν και δεν έχω τέτοιο θέμα.

Πρώτον υπάρχουν και τσιμουχάκια όχι original με χαμηλότερο κόστος από τα original σαφώς ΜΗΝ τα προτιμήσει κάποιος!!!
Τα τσιμουχάκια αυτούσια δεν έχουν μεγάλο κόστος 8 θες για ένα 4κύλινδρο 8ν π.χ. το ακριβό είναι η εργασία που θα πληρώσεις.

sotiris 328i
18-10-07, 13:47
είναι για πέταμα το μοτέρ σε καμιά χωματερή ή για μοντέρνο τραπεζάκι στο σαλόνι μου (μιας και είναι και μικροσκοπικό) αλλά το θέμα είναι ότι θέλω στην καλύτερη των περιπτώσεων 2000€ και δεν ξέρω αν αξίζει για ένα αμάξι παλιό.... και τι θα βγάλει μετά??? μη μ φύγει 4άρι-5άρι χιλιάρικα, πιστεύω ότι είναι αμαρτία.....sorry για το off-topicσυμπληρωνε βαλβολινη τοτε ρε θαναση που ειναι και παχυρευστη!!!εσυ θες 150ε τον μηνα λαδι!!!

Chalyps
18-10-07, 14:14
συμπληρωνε βαλβολινη τοτε ρε θαναση που ειναι και παχυρευστη!!!εσυ θες 150ε τον μηνα λαδι!!!XAXA!!!:jester:

thanassis
18-10-07, 20:13
συμπληρωνε βαλβολινη τοτε ρε θαναση που ειναι και παχυρευστη!!!εσυ θες 150ε τον μηνα λαδι!!!

πλάκα πλάκα είναι κόστος.... δηλαδή αν προσθέσεις άλλα 30 ευρώ λάδι και κάθε φορά τα παραπάνω που καίει στις βενζίνες.....

onyx
19-10-07, 00:32
Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια.
Κάθε λάδι αν το ψάξεις έχει διαφορετικούς δείκτες πτητικότητας (NOACK νομίζω τον λένε). Έτσι αν πάρεις ένα πιο πτητικό και συνηθίζεις να το ζεσταίνεις αρκετά είναι αναμενόμενο να έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση (από αναθυμιάσεις). Αντίστοιχα αν βάλεις ένα λιγότερο πτητικό θα έχει μικρότερη κατανάλωση (από αναθυμιάσεις).

God
19-10-07, 01:16
Ρε Θαναση...καιει που καιει τα αντερα του απο λαδι...γιατι δεν δοκιμαζεις ενα χοντρο τουρμπο-λαδο που δεν καιγονται ευκολα μηπως βελτιωθει η κατασταση?

Tα Aral Multiturboral 20W50 εχουν 22 ευρω το 5-λιτρο...

gkaos
19-10-07, 08:40
Ρε Θαναση...καιει που καιει τα αντερα του απο λαδι...γιατι δεν δοκιμαζεις ενα χοντρο τουρμπο-λαδο που δεν καιγονται ευκολα μηπως βελτιωθει η κατασταση?

Tα Aral Multiturboral 20W50 εχουν 22 ευρω το 5-λιτρο...

δεν θα εχει προβλημα με τα ωστιρια?

God
19-10-07, 09:01
δεν θα εχει προβλημα με τα ωστιρια?

Με τοσο λαδι που καιει τωρα, λες η πιεση στο καπακι να ειναι σωστη ετσι και αλλιως? :smokin:

Λυση 'απελπισιας' ειναι, δεν ειπα οτι ειναι σωστο λαδι για τον κινητηρα, προς Θεου. Απλα θα ριξει την καταναλωση λαδιου πολυ και θα κραταει σωστη πιεση το λαδι.

onyx
19-10-07, 21:23
Το ότι χρειάζεται τα λάδια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα καίει ή για την ακρίβεια υπάρχουν αρκετοί τρόποι να τα κάψει. Από οδηγούς βαλβίδων και τσιμουχάκια, από κυλίνδρους/ελατήρια, από κουζινέτα, από αναθυμιάσεις. Κατά περίπτωση λοιπόν το λάδι βρίσκεται καταλάθος στον θάλαμο καύσης είτε γλυστρώντας γύρω από κινούμενα μέρη είτε εισερχόμενο "νόμιμα" μαζί με το καύσιμο μίγμα (οι αναθυμιάσεις).
Την περίπτωση να υπάρχουν χαλαρωμένες βίδες ή κατεστραμένες τσιμούχες και το λάδι να στάζει πρέπει να την αποκλείσουμε. Επίσης καθημερινός έλεγχος της στάθμης μπορεί να αφαιρέσει (καθάρισμα της βέργας) επιπλέον λάδι....
To ότι καίει δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η πίεση είναι λάθος.
Αντίθετα βάζοντας ένα πολύ παχύ λάδι επιτυγχάνεις τα παρακάτω κακά:
- το πρωί ζορίζεις τη μίζα και την μπαταρία.
- το παχύρευστο δεν ρέει εύκολα μέχρι να ζεσταθεί κι έτσι έχεις τον κινητήρα σου πιο απροστάτευτο στα κρίσιμα πρώτα δευτερόλεπτα/λεπτά λειτουργίας
- αν η πίεση είναι πάνω από ένα όριο ανοίγει βαλβίδα παράκαμψης που σημαίνει ότι πρακτικά δεν υπάρχει ροή λαδιού (πίεση έχεις ροή δεν έχεις). Τότε ούτε λίπανση έχεις, ούτε απομάκρυνση θερμότητας κι ας δείχνει κανονική πίεση....
- δεν θα στροφάρει τόσο ελεύθερα ο κινητήρας και θα αυξηθεί και λίγο η κατανάλωση βενζίνης.
- το παχύρευστο μπορεί να ασκεί μεγάλες πιέσεις και να καταπονήσει τμήματα του κινητήρα. Κάτι που καταπονείται παραπάνω από τις προδιαγραφές του μπορεί να αστοχήσει...
Το καλά είναι ότι:
- θα έχεις έναν ήσυχο κινητήρα
- μεγάλα ιξώδη γενικά αντέχουν στο fuel dilution (εισροή καυσίμου και ανάμιξή του με το λιπαντικό)
- σε κάποιες περιπτώσεις η απώλεια λαδιού θα μειωθεί.

Σε μερικές περιπτώσεις ένα λεπτότερο λάδι αλλά καλύτερης ποιότητας θα μειώσει την κατανάλωση λαδιού!!

billparas
19-10-07, 21:46
Ενας άλλος λόγος κατανάλωσης λαδιού, κατά τη γνώμη μου πάντα και σύμφωνα με αυτό που αντιλήφθηκα στο αυτοκίνητό μου κατά την αλλαγή λαδιών, σήμερα.
Στη σύνδεση κινητήρα με κιβώτιου εφανίζεται διαρροή λαδιού κινητήρα από την τσιμούχα στη σύνδεση των φλαντζών. Επομένως δεν μπορώ να προσδιορίσω την κατανάλωση λαδιού από κινητήρα αν δεν δοιορθωθεί η διαρροή.
κατά λάθος είχα γράψει 300ml/3000km το σωστό είναι 1lt/3000km.

Υπάρχει επίσης διαρροή από την πίσω τσιμούχα του κιβωτίου και χάνει βαλβολίνες. Σήμερα που τα άλλαξα είχε 1,5 lt μέσα.
Είμαι πάλι για συνεργείο αλλά μάλλον θα περιμένω μήπως χρειαστεί δίκο- πλατό αργότερα για να μην πληρώνω εργασία 2 φορές.

Πάλι θα γίνω ανέκδοτο στη δουλειά από τα japan-corean freaks όταν με δουν με τη μηχανή στην Εθνική στο καταχείμωνο να πηγαίνω στη δουλειά :smashtard:banghead:
Πλάκα κάνω (βρίσκω πάντα διακιολογίες)

God
19-10-07, 22:13
Το ότι χρειάζεται τα λάδια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα καίει ή για την ακρίβεια υπάρχουν αρκετοί τρόποι να τα κάψει.

Σωστα, αλλα επειδη ξερω το αμαξι του Θαναση γι'αυτο το ειπα. Δεν εχει εξωτερικες διαρροες, πινει απο καπου λαδι, πιθανοτατα απο τα τσιμουχακια η τους οδηγους των βαλβιδων. Και οταν εχεις διαρροη, ειναι πιθανο να εχεις απωλεια πιεσης και μαλιστα σημαντικη (τρυπα ενα καλαμακι και τραβα να δεις τι γινεται σε σωληνες με απωλεια πιεσης οταν μιλαμε για ρευστα).

Τα λοιπα ολα ειναι σχετικα. Υπαρχουν 'χοντρα' λαδια με μεγαλα ιξωδη με πολυ καλυτερη ροικοτητα απο αλλα μικροτερων βαθμιδων. Φυσικα ειναι και ακριβα λαδια. Επισης δεν εχει σχεση η μιζα/μπαταρια στην εκκινηση γιατι το λαδι δεν ειναι καν στα μερη του κινητηρα την στιγμη της εκκινησης αλλα και η ισχυς που θα εκλεβε απο τον στροφαλο ειναι αμελητεα σε σχεση με την δυναμη της μιζας. Οι φθορες κατα την εκκινηση επισης εξαρτωνται απο το λαδι. Υπαρχουν αρκετα λαδια που αφηνουν 'στρωμα' το οποιο προστατευει τα πρωτα 2-3 δευτερολεπτα που χρειαζεται το λαδι να φτασει σε ολο το μοτερ.

Επισης η βαλβιδα εκτονωσης (παρακαμψης οπως ειπες) δεν κοβει μπαμ και κατω την ροη στο κυκλωμα, αλλιως δεν θα εχεις και πιεση. Να εχεις πιεση και οχι ροη ειναι φυση αδυνατον για οποιοδηποτε ρευστο. Δευτερη διοδο δινει στο λαδι αν ανεβει υπερβολικα η πιεση. Δεν κοβει την ροη του προς τον κινητηρα. Αλλιως μολις περναγαμε τις 5000 στροφες ολοι θα στεγνωναμε απο λαδι! Θα κρατησει την πιεση στο κυκλωμα στα 5.5-6 bar μεγιστο συνηθως και θα επιστρεφει το παραπανισιο λαδι στο καρτερ. Οταν εχεις τετοια πιεση, ροη εχεις και δεν πα να'ναι και μελι.

Τελος, η αυξηση της καταναλωσης ειναι αμελητεα. Πρακτικα, ισως και ανυπαρκτη σε ορισμενα αυτοκινητα. Πηγα απο 5W30 λαδι σε 10W60 με σχεδον τριπλασιο ιξωδες στους 60-70 βαθμους που δουλευει ο κινητηρας μου και δεν ειχα ουτε απωλεια ισχυος ουτε αυξηση καταναλωσης (και το αμαξι το μετραω σε καθε γεμισμα).



Φυσικα οπως εχω ξαναπει δεν προτεινω σε ΚΑΝΕΝΑΝ να βαλει λαδια που δεν προτεινονται για το μοτερ του, εκτος και αν υπαρχει σημαντικος λογος (βελτιωση, προβλημα, συνθηκες)

thanassis
21-10-07, 14:36
όπως ανέφερε και ο God διαρροές δεν έχω και η πτώση της στάθμης εμφανίζεται με την αύξηση των χιλιομέτρων, δηλαδή αν τ αυτοκίνητο είναι σταματημένο δε χάνει τίποτα, αν κάνει λίγα χιλιόμετρα δεν χάνει αυτό που θα έχανε αν έκανε παραπάνω (θέλω να πω ότι δεν είναι κάποια εξωτερική διαρροή, να τα φτύνει από κάποια φλάντζα έξω δηλ.) φλάντζες βαλβίδων παίζει και να ναι αλλά δεν αξίζει να ασχοληθώ με το θέμα!!!! θα δοκιμάσω την επόμενη φορά με κάποιο λάδι 10w40 είτε castrol ή με το γνήσιο της BMW να δω τι θα χάσει.... πάντως όταν βάζω λάδι καταλαβαίνω διαφορά στον ήχο του μοτέρ, δηλαδη για καμιά βδομάδα δουλεύει πιο ήρεμα, μετά ακούγεται ξανά ένας ήχος, ο κλασσικός της BMW του ντουραλουμίνιου αλλά βαρύς (τα ωστήρια δεν θέλουν άλλαγμα αλλά ίσως ακούγονται καμιά φορά λόγω λίπανσης)

str2004
21-10-07, 15:30
Τα 300-400ml στα 10.000Χλμ με αρκετα "σκισιματακια" καθημερηνος ειναι φυσικο????? Λαδια = 5W-40 Shell

God
21-10-07, 15:47
πάντως όταν βάζω λάδι καταλαβαίνω διαφορά στον ήχο του μοτέρ, δηλαδη για καμιά βδομάδα δουλεύει πιο ήρεμα, μετά ακούγεται ξανά ένας ήχος, ο κλασσικός της BMW του ντουραλουμίνιου αλλά βαρύς (τα ωστήρια δεν θέλουν άλλαγμα αλλά ίσως ακούγονται καμιά φορά λόγω λίπανσης)

Τωρα που το σκεφτομαι, μπορεις να βαλεις και 15W50 Motul 6100. Αυτο εχει μεσα ειδικο απορρυπαντικο που καθαριζει τα υδραυλικα στο καπακι. Ισως βελτιωσει την κατασταση σου λιγο χωρις να ειναι πολυ χοντρο για το μοτερ και δεν κανει πανω απο 30 ευρω το 5 κιλο. (θα σου περισσεψει κιολας)

Τα 300-400ml στα 10.000Χλμ με αρκετα "σκισιματακια" καθημερηνος ειναι φυσικο????? Λαδια = 5W-40 Shell

Αστερι εισαι...φτου μην το ματιασουμε.

thanassis
21-10-07, 17:03
Τωρα που το σκεφτομαι, μπορεις να βαλεις και 15W50 Motul 6100. Αυτο εχει μεσα ειδικο απορρυπαντικο που καθαριζει τα υδραυλικα στο καπακι. Ισως βελτιωσει την κατασταση σου λιγο χωρις να ειναι πολυ χοντρο για το μοτερ και δεν κανει πανω απο 30 ευρω το 5 κιλο. (θα σου περισσεψει κιολας)

"θεέ" που θα το βρω αυτό το λάδι?????
σ ευχαριστώ πολύ για τ ενδιαφέρον σ!!!

God
21-10-07, 19:32
"θεέ" που θα το βρω αυτό το λάδι?????
σ ευχαριστώ πολύ για τ ενδιαφέρον σ!!!

Πειραια, η στο φερνουν και στο σπιτι.

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=116&prod_id=460

Η και αυτο μπορεις να το δοκιμασεις:

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=83&prod_id=386


Το Motul εχει πολλα απορρυπαντικα προσθετα τα οποια θα σου καθαρισουν λιγο το καπακι. Το Castrol ειναι παχυ και δεν περναει απο τυχον διαρροες ευκολα. Οταν θα κανεις την αλλαγη λαδιων σου, μπορεις να δοκιμασεις ενα απο αυτα. Ισως το Castrol, εγω θα το προτιμουσα (μιας και αυτο εχει καθαριστικα προσθετα). Μην σε τρομαζει το 20W/15W, δεν εχουμε κρυα κατω απο -10C εδω οποτε δεν εχει ιδιαιτερη σημασια.

thanassis
22-10-07, 21:26
Πειραια, η στο φερνουν και στο σπιτι.

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=116&prod_id=460

Η και αυτο μπορεις να το δοκιμασεις:

http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=83&prod_id=386


Το Motul εχει πολλα απορρυπαντικα προσθετα τα οποια θα σου καθαρισουν λιγο το καπακι. Το Castrol ειναι παχυ και δεν περναει απο τυχον διαρροες ευκολα. Οταν θα κανεις την αλλαγη λαδιων σου, μπορεις να δοκιμασεις ενα απο αυτα. Ισως το Castrol, εγω θα το προτιμουσα (μιας και αυτο εχει καθαριστικα προσθετα). Μην σε τρομαζει το 20W/15W, δεν εχουμε κρυα κατω απο -10C εδω οποτε δεν εχει ιδιαιτερη σημασια.

Θεσσαλονικιός είμαι :( θα βρω σε κανένα βενζινάδικο castrol ή motul??? να βάλω πάλι 15w50 ή να δοκιμάσω 10w40????? το γνήσιο της BMW τι λέει???

God
22-10-07, 23:47
Θεσσαλονικιός είμαι :( θα βρω σε κανένα βενζινάδικο castrol ή motul??? να βάλω πάλι 15w50 ή να δοκιμάσω 10w40????? το γνήσιο της BMW τι λέει???

Η BMW λεει 5W40 αλλα εσυ εχεις θεμα!

Για βενζιναδικο ουτε λογος τετοια λαδια, και να τα βρεις θα στα χρεωσουν 25 ευρω το λιτρο.

Στελνει και αντικαταβολη αν δεν τα βρεις σε καταστηματα με αναλωσιμα αυτοκινητων.


Βαλε 15W50 αλλα ενα απο αυτα τα 2, οχι κανενα ορυκτελαιο. Δεν ειναι ολα τα 15W50 ιδια!

thanassis
23-10-07, 01:49
Η BMW λεει 5W40 αλλα εσυ εχεις θεμα!

Για βενζιναδικο ουτε λογος τετοια λαδια, και να τα βρεις θα στα χρεωσουν 25 ευρω το λιτρο.

Στελνει και αντικαταβολη αν δεν τα βρεις σε καταστηματα με αναλωσιμα αυτοκινητων.


Βαλε 15W50 αλλα ενα απο αυτα τα 2, οχι κανενα ορυκτελαιο. Δεν ειναι ολα τα 15W50 ιδια!

κάποιος που είχε μία 518 Ε34 μ είχε πει για ορυκτέλαια και ότι θα ξενιάσω.... άκυρο???

onyx
23-10-07, 08:47
Άλλη θερμότητα παράγεται όταν πηγαίνεις ήσυχα με μισό γκάζι και άλλη αν το ζορίζεις. Βασικά για κάθε ίππο ισχύος παράγεται και μια σημαντική ποσότητα θερμότητας. Εν κινήσει η παραπάνω θερμότητα αποθηκεύεται στα μέταλλα και από εκεί απάγεται από τα υγρά και επέρχεται μια ισορροπία με την ψύξη που προσφέρει το ψυγείο νερού και λαδιού αν υπάρχει. Αν το παρακάνουμε το σύστημα ψύξης δεν θα επαρκεί (μόνο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα επαρκεί, στα περισσότερα πολιτικά το ψυγείο είναι όσο γίνεται μικρότερο για αεροδυναμικούς λόγους και για αυτό αναγκαστικά απαιτείται και το βεντιλατέρ)(και για τον ίδιο λόγο αυτό ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται επ'αόριστο με την τελική τους ταχύτητα, το παλιό αερόψυκτο σκαθάρι είναι ένα από αυτά). Τότε η θερμοκρασία των ψυκτικών θα ανέβει επικίνδυνα (ακόμα κι αν δεν προλάβει να το δείξει το θερμόμετρο (τα περισσότερα σύγχρονα θεμρόμετρα έχουν διατάξεις που εμποδίζουν την ταχύτητα κίνησης της βελόνας, αντίθετα σε παλιά αυτοκίνητα ειδικά με μηχναικό ή υδραυλικό θερμόμετρο αμέσως, σε λίγα δευτερόλεπτα, φαίνεται η αύξηση της θερμοκρασίας μόλις σταματήσεις). Όταν λοιπόν μετά από ζόρι πχ σε ανοιχτό δρόμο (έστω κι αν η θερμοκρασία νερού είναι φυσιολογική) σταματήσεις σε φανάρι ή κινηθείς σε ρυθμούς κίνησης ή σβήσεις τον κινητήρα, τότε η αυξημένη θερμότητα των μετάλλων δεν παύει ξαφνικά (θερμοχωρητικότητα των μετάλλων). Συνεχίζει να απάγεται από υγρά που όμως πλέον κινούνται πιο αργά και που λόγω χαμηλής ταχύτητας ψύχονται λιγότερο. Η προηγούμενη ισορροπία χαλάει αφού υπάρχει περισσότερη θερμότητα στα μέταλλα του κινητήρα από όση μπορεί να αντέξουν τα μη κινούμενα ψυκτικά υγρά. Τότε μπορεί το λάδι να ξεπεράσει τα όριά του και να καεί αφήνοντας κατάλοιπα. Τότε είναι που ο κινητήρας και τα παρελκόμενά του (αντλίες κλπ) θερμαίνονται περισσότερο (και αστοχούν). Για το λόγο αυτό συνιστάται μετά από ζόρισμα ακόμα κι αν είμαστε ακίνητοι να γκαζώνουμε λίγο ώστε να επιταχύνουμε τη ροή των υγρών και έτσι να διευκολύνουμε την αποβολή θερμότητας.

Το παχύ λάδι επιμένω ότι ζορίζει την μίζα και σαν αντλία λαδιού και σαν κίνηση του στρόφαλου μέσα στο πηχτό λάδι του κάρτερ. Όχι πολύ αλλά τόσο ώστε να κάνει διαφορά αν είναι χειμώνας και η μπαταρία σου δεν είναι στα καλύτερά της. Ειδικά σε παλιό κινητήρα με καρμπυρατέρ, μηχανική αντλία βενζίνης και πλατίνες μερικές στροφές παραπάνω της μίζας θα βοηθήσουν.
Από τη στιγμή που ανοίξει η παράκαμψη δεν είμαι σίγουρος ότι συνεχίζει να περνάει κανονικά λάδι, θα προτιμήσει την οδό της ελάχιστης αντίστασης και θα πάει το πολύ προς την παράκαμψη και το λίγο από τα στενά σωληνάκια. Δεν επιμένω όμως και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για αυτό!

To κακό με τα καθαριστικά είναι ότι αν έχεις αρκετά κατακάθια μπορεί να ξεκολλήσουν και να πάνε να βουλώσουν τους διαύλους διέλευσης του λαδιού (μικρότεροι από 1 χιλιοστό εύρος) . Δεν είμαι εναντίον των καθαριστικών, δεν διαφωνώ με την πρόταση, απλά εκθέτω και την αντίθετη πλευρά προκειμένου ο καθένας να κάνει μια informed decision.
Αυτό μπορεί να συμβεί και όποτε σε παλιό κινητήρα κάποιος αρχίζει να βάζει πλήρως συνθετικά λάδια και αυτός είναι ο λόγος που μερικοί δεν συνιστούν μετάβαση σε πλήρως συνθετικά σε παλιούς κινητήρες.

God
23-10-07, 08:47
κάποιος που είχε μία 518 Ε34 μ είχε πει για ορυκτέλαια και ότι θα ξενιάσω.... άκυρο???

Ακυρο πανυγυρικα.

Τα ορυκτελαια ειναι τα πιο φτηνα και απλα λαδια. Μετα πανε τα συνθετικης βασης (ημισυνθετικα) και τα καλυτερα ειναι τα πληρως συνθετικα και εστερικα λαδια.

onyx
23-10-07, 08:54
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα σύγχρονα πλήρως συνθετικά λάδια πλεονεκτούν σε όλα σε σχέση με τα ημισυνθετικά και τα απλά ορυκτέλαια εκτός από την τιμή. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.