PDA

Επιστροφή στο Forum : 318is πρόγραμμα;


ilias-is
20-10-07, 21:26
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...

str2004
20-10-07, 22:54
Βαλε εγκεφαλο απο 16αρι η 18αρη Μ43 .....θα μαμαει το μοτερ σου.....:)

God
20-10-07, 23:04
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...

Ενα σωστο προγραμμα, θεωρωντας οτι η εξατμιση που εβαλες και το φιλτρο ειναι νορμαλ πραγματα και καλα για το αμαξι σου (οχι κανενα μπουρι για εξατμιση και καμια χοανη απο Yaris πανω απο το χταποδι) λογικα θα σε στειλει στα +6-7 αλογα τροχο απο την εργοστασιακη ισχυ, χωρις την αναγκαιοτητα της 100αρας βενζινης. Με πιο αγριο αβανς (επιβαλλεται 100αρα) μαλλον +2-3 αλογα.

Καλο θα ηταν να περασεις προγραμμα πανω σε (αξιοπιστο) δυναμομετρο για να ξερεις και που ησουν και τι κανεις μετα. Το που...νομιζω δεν επιτρεπεται ως διαφημιση, αλλα καλο θα ηταν να το ψαξεις και μονος σου. Τα γνωστα ονοματα δεν ειναι και πολλα.

konc
21-10-07, 04:39
Βαλε εγκεφαλο απο 16αρι η 18αρη Μ43 .....θα μαμαει το μοτερ σου.....:)

E? sorry αλλά κάτι δεν πιάνω εδώ. Θέλεις να μου εξηγήσεις? (λέμε τώρα...)

bmw316turbo
21-10-07, 10:58
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...

Κοιτα φιλε μου!!
Θα σου μιλησω συγκεκριμενα!!!
Ο κολητος μου -που ειναι μελος του φορουμ- εχει 318is κουπε με μ42 και το εχει βελτιωσει ως εξης
1) Ολοκληρο εγκεφαλο απο την επομενη εκδοση is (νομιζω m44 με superchips)
2) Ολοκληρη εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω με μαμα καταλυτη ,(magnex νομιζω)
3) φιλτρο green στο φιλτροκουτι.
4) καλυτερα μπουζι
5) motorkote
Λοιπον επειδη εχω μπει μεσα σε κυνηγητο με αλλα αμαξια αρκετες φορες, το αμαξι πριν και μετα δεν ειχε καμια σχεση στο τροπο που γεμιζε μεχρι κοφτη.
Δεν ξερω ποσα αλογα πηρε αλλα η ζωντανια που απεκτησε σε ολο το φασμα ηταν αξιοπροσεκτη και πιο μεστη στα γεμισματα του κοντερ.
Πολυ καλο για το βαρος και τα κυβικα.
Το συστηνω....

deepblue
21-10-07, 11:07
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...
einai stin agia paraskeyh ena magazi poy bazei programmata super chips (nikos spase)
kai ap'oti exo akoysei einai aksiopista!!

deepblue
21-10-07, 12:38
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...
Υπαρχει καποιος στην αγια παρασκευη που βαζει προγραμματα απο τη superchips (νικος σπεης)δεν τον ξερω προσωπικα αλλα απο οτι εχω ακουσει ειναι αξιοπιστο και ρωτησα και τον μηχανικο μου και μου ειπε αυτο καντο αφοβα...
ελπιζω να βοηθησα
ΥΓ θα προτεινα να μαζευτουμε καμμια 10ρια αμαξια να παμε για να κατεβασουμε την τιμη!!

Dim77
21-10-07, 12:52
Υπαρχει καποιος στην αγια παρασκευη που βαζει προγραμματα απο τη superchips (νικος σπεης)δεν τον ξερω προσωπικα αλλα απο οτι εχω ακουσει ειναι αξιοπιστο και ρωτησα και τον μηχανικο μου και μου ειπε αυτο καντο αφοβα...
ελπιζω να βοηθησα
ΥΓ θα προτεινα να μαζευτουμε καμμια 10ρια αμαξια να παμε για να κατεβασουμε την τιμη!!

Ο Νίκος Σπέης είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Superchips στην Ελλάδα.
RS Motorsports

Κάνει καλύτερη τιμή για τα μέλη του φόρουμ ούτως ή άλλως. Ρωτήστε αν ισχύει ακόμα η έκπτωση.

saikoE39
21-10-07, 13:25
Κοιτα φιλε μου!!
Θα σου μιλησω συγκεκριμενα!!!
Ο κολητος μου -που ειναι μελος του φορουμ- εχει 318is κουπε με μ42 και το εχει βελτιωσει ως εξης
1) Ολοκληρο εγκεφαλο απο την επομενη εκδοση is (νομιζω m44 με superchips)
2) Ολοκληρη εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω με μαμα καταλυτη ,(magnex νομιζω)
3) φιλτρο green στο φιλτροκουτι.
4) καλυτερα μπουζι
5) motorkote
Λοιπον επειδη εχω μπει μεσα σε κυνηγητο με αλλα αμαξια αρκετες φορες, το αμαξι πριν και μετα δεν ειχε καμια σχεση στο τροπο που γεμιζε μεχρι κοφτη.
Δεν ξερω ποσα αλογα πηρε αλλα η ζωντανια που απεκτησε σε ολο το φασμα ηταν αξιοπροσεκτη και πιο μεστη στα γεμισματα του κοντερ.
Πολυ καλο για το βαρος και τα κυβικα.
Το συστηνω....

+1........
η διαφορα ειναι τρελη...:bananasmi

str2004
21-10-07, 14:14
E? sorry αλλά κάτι δεν πιάνω εδώ. Θέλεις να μου εξηγήσεις? (λέμε τώρα...)

Ειλικρινα ΔΕΝ μπορω να στο εξηγησω ( γιατι δεν γνωριζω καν εγω ) ....αλλα μετα απο εγκατασταση εγκεφαλου απο M43 σε μοτερ M42 ......το μοτερ κατα περιεργο ( για μενα ) λογο ...."ξυριζε"..... απο χαμηλα μεχρι κοφτες ( 16αριου φυσικα ).......

God
21-10-07, 15:50
Ειλικρινα ΔΕΝ μπορω να στο εξηγησω ( γιατι δεν γνωριζω καν εγω ) ....αλλα μετα απο εγκατασταση εγκεφαλου απο M43 σε μοτερ M42 ......το μοτερ κατα περιεργο ( για μενα ) λογο ...."ξυριζε"..... απο χαμηλα μεχρι κοφτες ( 16αριου φυσικα ).......

Χμ, δεν θα ηταν και περιεργο αν το Μ43 οντας 8βαλβιδο να ειχε αβανς καμια 15αρια μοιρες πιο αργο και να ψεκαζε αρκετα παραπανω καυσιμο!

Εχω εγκεφαλο απο Μ40, Μ42 μοτερ να το βαλω ομως δεν εχω να δουμε τι θα κανει!:bananasmi

str2004
21-10-07, 18:05
Κι' ομως God ακριβως αυτο συμβαινει .....στον Μ43 εγκεφαλο υπαρχει χαμηλοτερο αβανς ( δεν ξερω ποσο ) και δινει στο 16βαλβιδο πλεον Μ42 κινητηρα αρκετο καυσιμο ωστε να το κανει να δουλευει απο "χαμηλα" ως τους κοφτες με αρκετα περισσοτερο "νευρο".....
Εντελει το δοκιμασα και εγω :) και μαμαει ο Μ42 μιλαμε....χεχεχε

konc
21-10-07, 18:36
Χμ, δεν θα ηταν και περιεργο αν το Μ43 οντας 8βαλβιδο να ειχε αβανς καμια 15αρια μοιρες πιο αργο και να ψεκαζε αρκετα παραπανω καυσιμο!

Εχω εγκεφαλο απο Μ40, Μ42 μοτερ να το βαλω ομως δεν εχω να δουμε τι θα κανει!:bananasmi

Εμμ... συνεχίζω να μην το πιάνω το θέμα, μάλλον εγώ κάτι χάνω:

Γιατί όχι ένας απλός επαναπρογραμματισμός του υπάρχοντος εγκεφάλου ώστε να βάλεις το αβάνς εκεί που θέλεις? (και όχι μόνο) Αν και αμφιβάλω ότι θα "ξυρίζει" το μοτέρ έτσι, το πιθανότερο είναι ότι θα πνίγεται στο καύσιμο και θα δουλεύει σωστά μόνο (πολύ) ψηλά.

bmw316turbo
21-10-07, 19:08
To m43 ,m42, m44 μοτερ φοραει motronic 1.7.1 , 1.7.2 version εγκεφαλο με φισσα 88pin
To m40 αν δεν κανω λαθος φοραει motronic με 1.3 version που εχει την παλια φισα με 66 pin.Οποτε swap μ40 με μ43,m42,m44 εκτιμω οτι δεν υφισταται.Αν εννουμε μ43 μοτερ απο ε46 (τα νεοτερης γενιας) αυτοι μπορουν να γινουν swap σε εναν μ42 που ηταν τα πρωτης γεννιας 318ις.

xaros
21-10-07, 19:43
To m43 ,m42, m44 μοτερ φοραει motronic 1.7.1 , 1.7.2 version εγκεφαλο με φισσα 88pin
To m40 αν δεν κανω λαθος φοραει motronic με 1.3 version που εχει την παλια φισα με 66 pin.Οποτε swap μ40 με μ43,m42,m44 εκτιμω οτι δεν υφισταται.Αν εννουμε μ43 μοτερ απο ε46 (τα νεοτερης γενιας) αυτοι μπορουν να γινουν swap σε εναν μ42 που ηταν τα πρωτης γεννιας 318ις.

αν καταλαβα καλα τι λες,απανταω οτι Μ43 φοραγαν και τα Ε36,σιγουρα ολα τα κουπε, τα κομπακτ(αν δε κανω λαθος) και πολλα τετραπορτα

God
21-10-07, 19:45
Εμμ... συνεχίζω να μην το πιάνω το θέμα, μάλλον εγώ κάτι χάνω:

Γιατί όχι ένας απλός επαναπρογραμματισμός του υπάρχοντος εγκεφάλου ώστε να βάλεις το αβάνς εκεί που θέλεις? (και όχι μόνο) Αν και αμφιβάλω ότι θα "ξυρίζει" το μοτέρ έτσι, το πιθανότερο είναι ότι θα πνίγεται στο καύσιμο και θα δουλεύει σωστά μόνο (πολύ) ψηλά.

Σαφως ενας σωστος προγραμματισμος δεν θα στειλει το αβανς +Χ μοιρες σε ολο το φασμα των στροφων, ουτε το καυσιμο. Υπαρχει μια ισορροπια.

Αλλα αν λειτουργει οντως εγκεφαλος απο Μ43 και αλλαζει τοσο πολυ τις επιδοσεις του, μιλαμε για πολυ χαμηλοτερο κοστος!

Τωρα εχει δικιο ο φιλος απο πανω που λεει οτι των Μ40 ειναι 66-πιν...και των πρωτων Μ43 πρεπει να ειναι. Δεν ξερω το Μ42/Μ44 τι φοραει αλλα δεν εχω λογο να αμφιβαλλω οτι ειναι 80 πιν. Οποτε μαλλον χρειαζεται εγκεφαλο απο Ε46 Μ43 εκτος και αν φορεσαν με 80 πιν και καποια Ε36.

αν καταλαβα καλα τι λες,απανταω οτι Μ43 φοραγαν και τα Ε36,σιγουρα ολα τα κουπε, τα κομπακτ(αν δε κανω λαθος) και πολλα τετραπορτα

Μ43 φορεσε ακομα και η Ε34...το θεμα ειναι οτι δεν ειναι ολα ακριβως ιδια και δεν ξερω που διαφοροποιουνται οι εγκεφαλοι τους.

xaros
21-10-07, 19:53
Μ43 φορεσε ακομα και η Ε34...το θεμα ειναι οτι δεν ειναι ολα ακριβως ιδια και δεν ξερω που διαφοροποιουνται οι εγκεφαλοι τους.

δε παιρνω ορκο αν εσυ εισαι αρκετα σιγουρος,αλλα οταν βγηκαν οι Μ43 τελιωνε η παραγωγη της Ε34.μηπως φοραγε Μ40??

bmw316turbo
21-10-07, 20:03
Oλα τα motronic μ43,,μ42,μ44 εχουν version απο 1.7.χ και εχουν 88 pin στη φισσα.Τετοια εκδοση ειχαν τα ε36 4cyl ( εκτος απο πρωτες εκδοσεις στην αλλαγη του μοντελου απο ε30 σε ε36 που φοραγαν μ40 με εγκεφαλο dme 1.3 66 pin με distributor, για ε34 μ40 δεν γνωριζω) και ε46 4cyl .Παρολα αυτα δεν ειναι συγγενης οι εγκεφαλοι μ43,μ44 γιατι αν δεν κανω λαθος εχουν διαφορετικο configuration στα τροφοδοτικα των πολλαπλασιαστων.

God
21-10-07, 20:10
δε παιρνω ορκο αν εσυ εισαι αρκετα σιγουρος,αλλα οταν βγηκαν οι Μ43 τελιωνε η παραγωγη της Ε34.μηπως φοραγε Μ40??

Για καποιο περιεργο λογο η Ε34 φορουσε παραλληλα και τα 2 μοτερ απο το 90 ως και το 95! Απλως παραγγελνες την εκδοση που ηθελες.

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/518i-M40/ECE/L/M/

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/518i-M43/ECE/L/M/

str2004
21-10-07, 20:14
Παιδες αυριο θα δοκιμαστει το "κολπο"....χεχεχεχε σε 318is M42 Turbo T4.... Θα εχετε νεοτερα μου αυριο το απογευμα.....:)

Dark_Angel_
21-10-07, 20:58
περιμενουμε ενδιαφερομαι και εγω καποια στιγμη να κανω στο μελλον καποιο light τουρμπισμα στο Μ42

melodic
22-10-07, 18:05
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ IS ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑ..ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ...


148-149 αλογα....

pablo
22-10-07, 19:01
Είμαι και εγώ σε φάση επαναπρογραμματισμού του δικού μου is και θα πάω στην Powerchips στην Ν.Ερυθραία που από προσωπική εμπειρία έχω ήδη προγραμματίσει άλλα 2 αυτοκίνητα εκεί θεωρώ πολύ καλούς και δεν τάζουν λαγούς με πετραχείλια όπως κάποιοι άλλοι στην αγορά έχει και ιδιόκτητο δυναμόμετρο για να δούμε αποτελέσματα. Για τιμή και άλογα δεν ξέρω ακόμα δεν έχω μιλήσει αλλά επί της ευκαιρίας θα πάρω ένα τηλέφωνο να μάθω αύριο και θα ρωτήσω και για ομαδικό προγραμματσμό.

billparas
22-10-07, 20:07
Καλά αποτελέσματα παιδιά και περιμένω κι εγώ νέα για να δω τι θα κάνω στο μέλλον

stefos
22-10-07, 20:13
Είμαι και εγώ σε φάση επαναπρογραμματισμού του δικού μου is και θα πάω στην Powerchips στην Ν.Ερυθραία που από προσωπική εμπειρία έχω ήδη προγραμματίσει άλλα 2 αυτοκίνητα εκεί θεωρώ πολύ καλούς και δεν τάζουν λαγούς με πετραχείλια όπως κάποιοι άλλοι στην αγορά έχει και ιδιόκτητο δυναμόμετρο για να δούμε αποτελέσματα. Για τιμή και άλογα δεν ξέρω ακόμα δεν έχω μιλήσει αλλά επί της ευκαιρίας θα πάρω ένα τηλέφωνο να μάθω αύριο και θα ρωτήσω και για ομαδικό προγραμματσμό.

Το ότι έχει δυναμομετρο δεν λέει τίποτα. Μπορεί να σου το βγάλει +20 ίππους μπροστάστα ματια σου και να μην καταλάβεις τίποτα. Όχι οτι τους ξέρω, απλά γενικά μιλάω. Το δυναμόμετρο δεν σημαίνει απαραίτητα και αξιοπιστη μετηρση. Αν σου μετρήσει το αυτοκίνητο με οποιαδήποτε άλλη σχέση εκτός από 5η (ειδικά στα BMW) σε έχει κοροϊδέψει ήδη...

pablo
23-10-07, 14:19
Επανέρχομαι στο θέμα πήρα σήμερα τηλέφωνο στην Powerchips και ρώτησα για is μου είπε +9 άλογα και 410€ σε περίπτωση που είναι από 5 αυτοκίνητα και πάνω η τιμή είναι 250€!!! και είναι τιμή χονδρικής.Για να μαζευόμαστε!!!!:D

Cabriolakias
23-10-07, 19:47
Ενα σωστο προγραμμα, θεωρωντας οτι η εξατμιση που εβαλες και το φιλτρο ειναι νορμαλ πραγματα και καλα για το αμαξι σου (οχι κανενα μπουρι για εξατμιση και καμια χοανη απο Yaris πανω απο το χταποδι) λογικα θα σε στειλει στα +6-7 αλογα τροχο απο την εργοστασιακη ισχυ, χωρις την αναγκαιοτητα της 100αρας βενζινης. Με πιο αγριο αβανς (επιβαλλεται 100αρα) μαλλον +2-3 αλογα.

Καλο θα ηταν να περασεις προγραμμα πανω σε (αξιοπιστο) δυναμομετρο για να ξερεις και που ησουν και τι κανεις μετα. Το που...νομιζω δεν επιτρεπεται ως διαφημιση, αλλα καλο θα ηταν να το ψαξεις και μονος σου. Τα γνωστα ονοματα δεν ειναι και πολλα.

Με Φ.Π.Ε. δεν περνεις αλογο ουτε ενα παιδες... κανα κιλακι ροπη στα χαμηλα (αναλογος το προγραμμα) μια ελαχιστη διαφορα στα μπαμ στα ψηλα (φιλτρο ελευθερας) και τιποτε αλλο... Και επισης να κατασκευασει ενα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο ας ερθει στο μαγαζι μου να του το βγαλω εγω εντελως τυχαια +200 αλογα...

Cabriolakias
23-10-07, 19:49
Θα προτεινα λοιπον κατι σε superchips μιας που εχεις και την εγκυηση τους και τουλαχιστον εγω ειδα μια απειροελαχηστη διαφορα με αυτο το προγραμμα...

God
23-10-07, 20:49
Με Φ.Π.Ε. δεν περνεις αλογο ουτε ενα παιδες... κανα κιλακι ροπη στα χαμηλα (αναλογος το προγραμμα) μια ελαχιστη διαφορα στα μπαμ στα ψηλα (φιλτρο ελευθερας) και τιποτε αλλο... Και επισης να κατασκευασει ενα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο ας ερθει στο μαγαζι μου να του το βγαλω εγω εντελως τυχαια +200 αλογα...

Με φιλτρο και εξατμιση δεν παιρνεις (απλως μετακινεις την καμπυλη ροπης στην καλυτερη των περιπτωσεων), αλλα το προγραμμα τα ρυθμιζει να δωσουν κατι, εστω αυτο το απειροελαχιστο. Αγριευοντας τις μοιρες του αβανς, ο κινητηρας ανεβαζει ισχυ. Χωρια η αυξηση ψεκασμου καυσιμου.

Μονος σου το ειπες οτι δινει λιγακι ροπη. Η ιπποδυναμη βγαινει συναρτησει της ροπης σε συγκεκριμενες στροφες. Ειναι αδιανοητο να ανεβει η ροπη στον ιδιο κινητηρα, ιδιες στροφες και να μην ανεβει η ιπποδυναμη.

Τωρα για τα περι +200 αλογων...συμφωνω δυστυχως...μπορεις πολυ ευκολα να μην κανεις τιποτα και να κανεις το δυναμομετρο να δειξει οτι θελεις.

s42performance
25-10-07, 00:15
Κοιτα φιλε μου!!
Θα σου μιλησω συγκεκριμενα!!!
Ο κολητος μου -που ειναι μελος του φορουμ- εχει 318is κουπε με μ42 και το εχει βελτιωσει ως εξης
1) Ολοκληρο εγκεφαλο απο την επομενη εκδοση is (νομιζω m44 με superchips)
2) Ολοκληρη εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω με μαμα καταλυτη ,(magnex νομιζω)
3) φιλτρο green στο φιλτροκουτι.
4) καλυτερα μπουζι
5) motorkote
Λοιπον επειδη εχω μπει μεσα σε κυνηγητο με αλλα αμαξια αρκετες φορες, το αμαξι πριν και μετα δεν ειχε καμια σχεση στο τροπο που γεμιζε μεχρι κοφτη.
Δεν ξερω ποσα αλογα πηρε αλλα η ζωντανια που απεκτησε σε ολο το φασμα ηταν αξιοπροσεκτη και πιο μεστη στα γεμισματα του κοντερ.
Πολυ καλο για το βαρος και τα κυβικα.
Το συστηνω....

1) Ακυρο τρελο! ο μ44 δεν μπενει σε μ42 μοτερ γιατι εχει EWS αλλα ακομα και αθτο να ξεπεραστει που ειναι σχετικα ευκολο ο Camshaft possition sensor στελνει αλλο παλμο στο Μ44 απο οτι στο Μ42 + οτι το Μ44 χρισιμοποιει MAF ενω το Μ42 VAF
2) Εδωσε τοσα λεφτα για εξατμιση και δεν εβαλε ενα πιο ελευθερο καταλυτη? ΦΑΟΥΛ!
3) +1
4) Τι ιδους ??
5) Βελτιοτικο λαδιου ???

s42performance
25-10-07, 00:18
To m43 ,m42, m44 μοτερ φοραει motronic 1.7.1 , 1.7.2 version εγκεφαλο με φισσα 88pin
To m40 αν δεν κανω λαθος φοραει motronic με 1.3 version που εχει την παλια φισα με 66 pin.Οποτε swap μ40 με μ43,m42,m44 εκτιμω οτι δεν υφισταται.Αν εννουμε μ43 μοτερ απο ε46 (τα νεοτερης γενιας) αυτοι μπορουν να γινουν swap σε εναν μ42 που ηταν τα πρωτης γεννιας 318ις.

το Μ44 φοραει MOTRONIC 5.2

Cabriolakias
25-10-07, 08:54
Με φιλτρο και εξατμιση δεν παιρνεις (απλως μετακινεις την καμπυλη ροπης στην καλυτερη των περιπτωσεων), αλλα το προγραμμα τα ρυθμιζει να δωσουν κατι, εστω αυτο το απειροελαχιστο. Αγριευοντας τις μοιρες του αβανς, ο κινητηρας ανεβαζει ισχυ. Χωρια η αυξηση ψεκασμου καυσιμου.

Μονος σου το ειπες οτι δινει λιγακι ροπη. Η ιπποδυναμη βγαινει συναρτησει της ροπης σε συγκεκριμενες στροφες. Ειναι αδιανοητο να ανεβει η ροπη στον ιδιο κινητηρα, ιδιες στροφες και να μην ανεβει η ιπποδυναμη.

Τωρα για τα περι +200 αλογων...συμφωνω δυστυχως...μπορεις πολυ ευκολα να μην κανεις τιποτα και να κανεις το δυναμομετρο να δειξει οτι θελεις.

Ετσι ακριβως..

Τωρα περι αλογων ροπης που εγραψα παραπανω βιαστηκο λαθος.

strofimios
25-10-07, 09:09
Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για για την περιπτωση του προγραμματος θα ηθελα να ρωτησω εαν μπορουμε να "επιστρεψουμε"στο μαμα προγραμμα εαν το θελησουμε.
Επισης,δεν περιμενω να δω τρελα πραγματα αλλα θα ηθελα να εξαφανισω το "κενο" στις μεσαιες(2000-4000).
Θα δω καποια διαφορα εκει η θα παιζει μονο ψηλα;

God
25-10-07, 09:44
Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για για την περιπτωση του προγραμματος θα ηθελα να ρωτησω εαν μπορουμε να "επιστρεψουμε"στο μαμα προγραμμα εαν το θελησουμε.
Επισης,δεν περιμενω να δω τρελα πραγματα αλλα θα ηθελα να εξαφανισω το "κενο" στις μεσαιες(2000-4000).
Θα δω καποια διαφορα εκει η θα παιζει μονο ψηλα;

Κοιτα να δεις, τι κινητηρα εχεις? Οι περισσοτεροι παλαιοτερης τεχνολογιας κινητηρες της BMW μπορουν να 'προγραμματιστουν' πολυ ευκολα και μπορεις να επιστρεψεις στην μαμα ρυθμιση το ιδιο ευκολα αν δεν σου αρεσει. Απλως δωσε ενα κλικ προπορεια στην εισαγωγη απο τον εκκεντροφορο.

Μπορει ενα προγραμμα να σου κανει το αυτοκινητο πιο 'αποκρισιμο' στις μεσαιες, αλλα πολυ πιθανον να μην καταλαβεις καν την διαφορα. Μπορεις να επιστρεψεις στο μαμα προγραμμα αλλα θα εχεις πληρωσει ηδη για ενα προγραμματισμο και θα πληρωσεις και για 2ρο, μιλαμε για συνολικο κοστος πανω απο 1000 ευρω χωρις να εχεις κανει ουσιαστικα τιποτα!

Minas DASC
25-10-07, 11:10
Βαζοντας προγραμμα βασικο ειναι να ρωτησετε με τι βενζινη (95αρα ή 100αρα) θα βγαλει αυτα τα αλογα ή τι βενζινη χρειαζεται για να δουλευει ασφαλως το μοτερ..
Αν αντεχει η τσεπη σας 100οκτανια = 1,30 /λιτρο, go on!;)

Μην ξεχνατε οτι το μαμα προγραμμα εχει μια βασικη ιδιοτητα: να μην παθει ζημια ο κινητηρας απο τυχον κακη ποιοτητα βενζινης.
Aρα με προγραμμα θελει προσοχη που βαζετε βενζινη.

Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι το προγραμμα θα πρεπει να συνδυαστει με βελτιωση σε εισαγωγη και εξαγωγη για καλυτερη "αισθηση".

Υ.Γ. για την ιστορια των πραγματων, το μοτερ μου δουλευει με τον κομπρεσσορα με μαμα προγραμμα και 95οκτανια απροβληματιστα.:bowdown:

VATOS
25-10-07, 12:18
ΣΤΟ EBAY.DE ΕΧΕΙ ΤΣΙΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 8-10 ΑΛΟΓΑ..ΜΟΝΟ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ...
ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΕΙΟ..

strofimios
25-10-07, 13:27
Κοιτα να δεις, τι κινητηρα εχεις? Οι περισσοτεροι παλαιοτερης τεχνολογιας κινητηρες της BMW μπορουν να 'προγραμματιστουν' πολυ ευκολα και μπορεις να επιστρεψεις στην μαμα ρυθμιση το ιδιο ευκολα αν δεν σου αρεσει. Απλως δωσε ενα κλικ προπορεια στην εισαγωγη απο τον εκκεντροφορο.

Μπορει ενα προγραμμα να σου κανει το αυτοκινητο πιο 'αποκρισιμο' στις μεσαιες, αλλα πολυ πιθανον να μην καταλαβεις καν την διαφορα. Μπορεις να επιστρεψεις στο μαμα προγραμμα αλλα θα εχεις πληρωσει ηδη για ενα προγραμματισμο και θα πληρωσεις και για 2ρο, μιλαμε για συνολικο κοστος πανω απο 1000 ευρω χωρις να εχεις κανει ουσιαστικα τιποτα!
Eχω τον Μ42.
Εαν δωσω προπορεια δεν θα κοψει ψηλα(ολα δικα μου τα θελω);
Σκεφτομαι σοβαρα την περιπτωση DASC αλλα αυτο θα παιξει πολυ αργοτερα.
Θα ηθελα,για τωρα,κατι που να δωσει αυτο που λειπει στις μεσαιες.

strofimios
25-10-07, 13:31
Σκεφτομαι και την περιπτωση MSD.
Στο 206 της κοπελας μου εχω δει αρκετη διαφορα μετα την τοποθετηση"ρευματων" απο το RC.

God
25-10-07, 13:32
Eχω τον Μ42.
Εαν δωσω προπορεια δεν θα κοψει ψηλα(ολα δικα μου τα θελω);
Σκεφτομαι σοβαρα την περιπτωση DASC αλλα αυτο θα παιξει πολυ αργοτερα.
Θα ηθελα,για τωρα,κατι που να δωσει αυτο που λειπει στις μεσαιες.

Χμ, δεν ξερω πως θα αντιδρασει το Μ42 στην προπορεια του εκκεντροφορου εισαγωγης. Πιθανον να κοψει ελαχιστως στις πολυ χαμηλες και στις ψηλες, αλλα θα σου γεμισει αρκετα το φασμα 2000-4000 στροφες που θελεις. Στο κατω κατω, αυτη η αλλαγη ειναι 'ανωδυνη'. Δεν θα σου παρει πολλα ενας μηχανικος να βαλει ενα δοντι προπορεια, ουτε κοστιζει τιποτα να το ξαναγυρισεις στην μαμα θεση.

Ο Μ44 εχει και ρυθμιζομενο γραναζι νομιζω. Μπας και εχει και ο Μ42?

Κανεις με IS? :search:

bmw316turbo
25-10-07, 15:54
το Μ44 φοραει MOTRONIC 5.2

Sorry 100% δικιο. M44 =5.2
Δεν γνωριζω αν οντως εβαλε Μ44....παντως εχει αλλαξει ολο τον εγκεφαλο απο μετεπειτα μοντελο.Απο λαδια βαζει valvoline , καταλυτη ελευθερο δεν μου εχει αναφερει, και μπουζι νομιζω ngk

jonmedic
25-10-07, 16:19
Δεν εχω βαλει εγκεφαλο απο Μ44 αλλα απο αλλο μοτερ και προγραμμα μαζι ,καταλυτη οχι γιατι θα εχανα ροπες χαμηλα,και ναι ο Μ42 εχει ρυθμιζομενο γραναζι αλλα δεν κερδιζεις κατι ιδιαιτερο (το εκανα και το γυρισα πισω γιατι δεν μου αρεσε)...Απο προγραμμα προτεινω superchips και οχι powerchips με τιποτα!!!Μπουζι εχω Νgk πλατινα....Ειμαι οκ με αυτα τα λιγα...

strofimios
04-11-07, 20:57
Παιδια μιλησα με αυτους http://www.dynotech.gr/v2/index.php και ζητανε 450ευρω για προγραμμα στο δυναμομετρο και θελουν το αμαξι απο το πρωι μεχρι το μεσημερι.Εχουν και "κονσερβα" για οποιον θελει.

ilias-is
06-01-08, 23:39
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Η ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ Μ43 ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ Κ ΦΥΓΩ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ...

Nick_compact
06-01-08, 23:42
Μην κάνεις κανένα αστείο και βάλεις τίποτα τέτοιο.