Επιστροφή στο Forum : Μ635 Csi
yiannis2002
22-10-07, 13:13
Η πιο όμορφη εμφανισιακά, και πιό πρωτοποριακή έκδοση της πρώτης σειράς 6, ήταν η
Μ635csi, που στο τέλος της καριέρας της μετονομάσθει σε 650csi.
Eξαπετάλουδο με διαχείριση Μοτρόνικ, ξεχειλωμένο το μπλόκ στα 93,4 χιλιοστά, μια ανάσα το πιστόνι από τα λούκια του αντιψυκτικού. Σαζμάν ZF με την πρώτη κάτω, μπλοκέ ZF πάλι με βήμα 3,73, και τελική 255 χλμ, στο τελείωμα του μοτέρ, κόφτης τελικής και στροφών μαζί. Δύσκολο να βρεθεί κάποιο γνήσιο σε όλα, τα μοτέρ στα ζόρια γίνονταν 8ερμοσίφωνες και όλοι άλλαζαν τις ιδιότροπες BBS ζάντες με τα περίeργα michelin TRX 220/55 VR 390,με μεταγενέστερες 17άρες.
Φίλε yannis δεν ξέρω αν θυμάσαι που σου πα για ενα Ε24 σειρα 6...Αυτό εδώ που παρουσιάζεις τώρα είναι φίλε μου αυτό που εννοούσα!!!...και γ@μω τα αμάξια!
yiannis2002
22-10-07, 13:26
To καλύτερο της σειράς. Να προσθέσω πως όλη η σειρά έξι, είχε σαζμάν με την πρώτη κάτω, δεν ηταν αποκλειστικότητα του Μ αυτό, και πως τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη φόραγε και το Μ5 E28!
Μόνο που γράφει το ΜPower στο καπάκι της μηχανής...Όλα τα αλλά είναι περιττά!!!χαχχααχαχαχαχα!!!!Ναι ε?Δεν το ήξερα....Αχ και να έβρισκα κανα τέτοιο..:)
H Αγαπημένη μου BMW και για εμένα η πιο όμορφη BMW που έχει φτιαχτεί μέχρι στιγμής...έχει κλασσική ομορφιά. Το Total BMW του Σπτεμβρίου είχε μια Alpina 6αρα και είναι κούκλα...και σπάνια.
Θέλω μια τώρα!!!
yiannis2002
22-10-07, 15:55
H bmw ειχε-εχει μια αδυναμία στα πολυπετάλουδα συστήματα, εκεινη την εποχή δεν θυμάμαι άλλη εταιρεία να έχει ψεκαστά πολυπετάλουδα στη γκάμα της. Και ο ψεκασμός μονού σημείου τότε ήτανε μεγάλη πρόοδος
InsaneDriver
22-10-07, 15:57
Yπάρχει ένα κόκκινο στη Λαμία νομίζω.
yiannis2002
22-10-07, 15:59
Ητανε και ενα μαύρο στην Αθήνα , στο κολωνάκι αλλά εξαφανίστηκε. Εχω πολλά χρόνια να το δώ, και άλλο ενα με αγγλικές πινακίδες στο Φάληρο Μ635 πάντα, όχι απλά 6αρια
InsaneDriver
22-10-07, 16:02
Yπάρχει και ένα μαύρο ή σκούρο μπλε προς Αγίους Αναργύρους, Λιόσια.
Καταλαβαίνετε τι χρώμα είναι ο οδηγός...
Τα γκάνια του λείπουν.
yiannis2002
22-10-07, 16:04
Αυτά είναι...στάνταρ παίζει καδένα fac me doro χρυσή μασίφ...
Το γελάτε,αλλά αμα σας πω οτι γύφτος έχει lamborgini μοντέλο του 2006 τι θα πείτε???Αστα να πάνε...
"Αλλαζαν τις ιδιότροπες BBS ζάντες", τις πιο ομορφες ζαντες που εχουνε μπει ποτε σε αυτοκινητο. Τοσο Μ.....ες ήτανε. Στην Γερμανια αξίζουνε ακόμα μια περιουσια εάν τις βρείς φυσικά.
yiannis2002
22-10-07, 16:35
Δεν έβρισκες λάστιχα Δημήτρη, μόνο η Μισελέν έβγαζε και επρεπε να τα κάνεις παραγγελία και ήταν και πανάκριβα
Αυτή την παλιό ζάντα μωρέ τις οποιας η πλήρη ονομασία είναι BBS RS 3 piece-forged
Tα παρακατω για την ιστορια και μονο
--QUOTE--
The legendary RS wheel is the real BBS classic in road wheels. It was the first 3-piece wheel on the market and came 1983. The RS wheel was produced until 1995. The wheel center was made out of forged aluminium and finished in brillantsilver or gold. A lot of versions from 15 to 18 inch war available, most of them fixed with 34 bolts. Usually RS wheels had the center fitted between the inner and the outer rim half, sealed by a special sealing glue.
Ιn 1995 followed the 2-piece RS II wheel. It had a new polished stainless steel protector. The RS II wheel was fixed with only 16 titanium bolts. The wheel center was made of heat-treated counter pressure casting and finished in sport silver. The rim was produced by rolled process. The filler was integrated in one of the bolts. For pressure control an adapter has to be used. The RS II wheel was available until 2002.
--UNQUOTE--
Οποιος δεν τις θέλει και πάει να τις πετάξει ας μου κάνει ένα τηλ
Οι παρακατω φωτο δειχνουνε την συνεχεια του παραπανω μοντελου
http://www.moviecars24.de/DATA/pics/KFZ/sport/635-2.jpg
Νατες και οι περιβόητες ζάντες φορεμένες!!!
απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα της εποχης του.ενα πραγματικο all time classic!!το τελευταιο που ειχα δει στην περιοχη μου ηταν ενα μωβ στην ιερα οδο πολυ καλα διατηρημενο παρκαρισμενο στο παρκινγκ της εταιρειας εβγα.αλλα υπαρχει και ενας αγωνιζωμενος με σειρα 6 στην περιοχη μου.πολυμενακης μπαμπης.το ειδα το εργαλειο στο συνεργειο που παω τα δικα μου.πρεπει να τον φερω σε καποια συναντηση να το θαυμασουμε ολοι το εργαλειο:bowdown:
yiannis2002
22-10-07, 17:05
Bill την πάτησες...δεν ειναι αυτές...αλλά αυτές...
Αυτες που φοράει το 6αρι στην φώτο ειναι από σειρά 8 νομίζω!
Ναι φίλε yannis...Μπερδεύτηκα...Απο 8 είναι σταντε και το ξέρω γιατί απο την οικογένεια πέρασε και το 8 και το ξερω σαν την παλάμη του χεριού μου...Απλά στη φωτό μοιάζανε πολύ και με μπέρδεψαν...Αν και για να μην βάλω το χέρι μου στη φωτιά στο 8αρι μας δεν θυμάμαι αν είχε τόσο μεγάλη πατούρα!αλλά μοιάζανε κατά 90%
yiannis2002
22-10-07, 19:13
Oύτε από 8 είναι, λάθος μου
Μπα σε 8 υπήρχαν...Απλά σου λεω δεν θυμάμαι την πατούρα!!!Και το δικό μας είχε σου λέω το ίδιο σχεδιο πάνω κάτω,απλά αυτή η πατούρα είναι που με προβληματίζει...Αnyway...Mακάρι να έβρισκα ένα τέτοιο 6αρι....Όνειρο!!!!
oldcarskickass
22-10-07, 20:00
Ένα τέτοιο είχα δει και μόνο που δεν έκανα παπάδες στο παληκάρη να ανοίξω καπώ.
Είχε τρέλα με τα 6άρια και επειδή δε του άρεσε (και καλά έκανε) το καινούριο 6άρι πήγε και έφερε μόνος του από Γερμανία ένα Μ6 (δε ξέρω τις διαφορές με το Μ635CSI).
Πάντως δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι περίεργες οι ζάντες, λόγω του ότι ήταν 3 κομμάτια, ή ήταν καμιά περίεργη διάσταση;
Πολυ περιεργη διασταση ηταν Λευτερη.
Ειχαμε καποτε στην οικογενεια μια τετραδα απο ενα Μ535 που ειχαμε φερει απο Γερμανια αλλα τοτε λογω ελειψης γνωσεων τις δωσασε γιατι τα λαστιχα ηταν ανυπαρκτα.
yiannis2002
22-10-07, 20:11
Το Μ6 είναι το ιδιο με το Μ635 και το 650. Οι ζάντες ειναι περίργες γιατι ήταν 16,5 ίντσες στο υψος και δεν βρίσκανε λάστιχα.
sotiris 328i
22-10-07, 20:14
Πολυ ομορφο αμαξι...
Μπραβο yiannis..
Το Μ6 είναι το ιδιο με το Μ635 και το 650. Οι ζάντες ειναι περίργες γιατι ήταν 16,5 ίντσες στο υψος και δεν βρίσκανε λάστιχα.
Οντως και οχι μονο 16,5 ιντσων αλλα και αλλου πελματος αν θυμαμε καλα.
Αλλα 650 σε Ε24 δεν βγηκε ποτε!
yiannis2002
22-10-07, 20:20
Το είχε βγάλει και ως 650csi πρός το τέλος της καριέρας του, το θυμάμαι ακόμα και στους καταλόγους των 4 τροχών
Και μου εχει ξεφυγει?
Δεν το εχω δει ποτε μου σε κανενα καταλογο,δεν υπαρχει καν ουτε στα στοιχεια του ΕΤΚ,
ουτε στο BMW Portal που εχω στα χερια μου δεν υπαρχει.
Το μονο Ε24 με ν12 που ξερω ειναι ενα πορτοκαλι/κοκκινο φουσκομενο, το οποιο ηταν το μοναδικο προτοτυπο που κατασκευασε η BMW το 1986 και αυτο για τις αναγκες της εξεληξης της Ε31 850.Ηταν το μοναδικο κουπε που ειχαν εκεινη την εποχη και ετσι το χρησιμοποιησαν για να δοκιμασουν τους αξονες(εξου και τα φουσκοματα) Ισως πολλοι που εχουν δει φωτος στο net μην γνωριζοντας να το παρομοιαζουν με το 650 που θα ηθελαν να υπηρχε στην παραγωγη.
yiannis2002
22-10-07, 20:47
Ηταν το ιδιο με το Μ635 ολα ιδια, ως 650 πουλήθηκε και στην Αμερική. Δεν φοραγε V12 ΄, ηταν το ιδιο αυτοκίνητο με άλλο badge πίσω. Στο bmw portal δεν αναφέρει ούτε το 319 αλλά έχουν πουληθει 20 Ε46 στην Ελλάδα ως 319 με το μοτερ το 1,9...marketing games
αααα
λεω και εγω!
Οντως οι αμερικανοι τα ηθελαν αλλιως και ας ηταν ιδια!
Ακομα και στην Σαουδικη Αραβια και στην Νοτιο Αφρικη υπηρχε το 335 Ε30 παραγωγης,που δεν αναφερθηκε ποτε στην Ευρωπη. Και ηταν οντως με Μ30 μοτερ! ! !
Ητανε και ενα μαύρο στην Αθήνα , στο κολωνάκι αλλά εξαφανίστηκε. Εχω πολλά χρόνια να το δώ, και άλλο ενα με αγγλικές πινακίδες στο Φάληρο Μ635 πάντα, όχι απλά 6αρια
Αυτό στο Κολωνάκι το είχε πολιτικό πρόσωπο. Όταν έφυγε από το αξίωμα, το αμάξι μετακόμοισε στο Χαλάνδρι και στα χέρια ψαγμένου αστυνομικού. Το κακό είναι πως δεν πάει βήμα και έχει απαίσια συμπεριφορά γιατί έχει θωράκιση. (όχι όλο αλλά τα βασικά, τζάμια-πόρτες-λάστιχα)
Έχω πάει βόλτα σαν συνοδηγός αλλά να σου πω την αλήθεια... δεν ενθουσιάζομαι με αυτά τα αμάξια οπότε δεν είμαι καλός κριτής!
oldcarskickass
22-10-07, 21:29
αααα
λεω και εγω!
Οντως οι αμερικανοι τα ηθελαν αλλιως και ας ηταν ιδια!
Ακομα και στην Σαουδικη Αραβια και στην Νοτιο Αφρικη υπηρχε το 335 Ε30 παραγωγης,που δεν αναφερθηκε ποτε στην Ευρωπη. Και ηταν οντως με Μ30 μοτερ! ! !
Ναι αυτό ήταν αν θυμάμαι καλά η επίσημη αποστασία της εκεί αντιπροσωπείας καθώς το original M3 δεν εισάγονταν εκεί, και μάλιστα είχαν το δίλημμα αιρ κοντίσιον ή υδραυλικό (αν και με τις θερμοκρασίες εκεί δε νομίζω ότι είναι και τεράστιο δίλημμα).
yiannis2002
23-10-07, 00:27
Αυτό στο Κολωνάκι το είχε πολιτικό πρόσωπο. Όταν έφυγε από το αξίωμα, το αμάξι μετακόμοισε στο Χαλάνδρι και στα χέρια ψαγμένου αστυνομικού. Το κακό είναι πως δεν πάει βήμα και έχει απαίσια συμπεριφορά γιατί έχει θωράκιση. (όχι όλο αλλά τα βασικά, τζάμια-πόρτες-λάστιχα)
Έχω πάει βόλτα σαν συνοδηγός αλλά να σου πω την αλήθεια... δεν ενθουσιάζομαι με αυτά τα αμάξια οπότε δεν είμαι καλός κριτής!
Και ενα από τα λίγα γνήσια Μ3 Ε30 στην Ελλάδα, γνησιότατο και cecotto, το είχε αστυνομικός, ενα κόκκινο!
Δεν νομίζω να βγήκε ποτέ μοντέλο 650 ή να ονομάστηκε έτσι ακόμα και στην Αμερική το 635csi. Το μόνο διαφορετικό όνομα που είχαν στην Αμερική ήταν το L6 που σήμαινε LUXURY 6 και ήταν με full leather και full extra. Το συγκεκριμένο μοντέλο εισάγονταν στην Αμερική σαν απλό 635csi και στην συνέχεια στην τοπική αντιπροσωπεία το αναβάθμισαν σε L6. Η συνολική παραγωγή του Ε24 ήταν 86,219 αυτοκίνητα από τον Νοέμβριο του 1975 έως τον Απρίλιο του 1989.
yiannis2002
23-10-07, 13:16
Παραμένω σίγουρος για αυτό που γράφω. Αφενός γιατί το έχω δεί με τα μάτια μου αφετέρου γιατί το θυμάμαι στους καταλόγους. Το ότι δεν το βρίσκω πουθενά στο web να το δείτε και εσείς, δεν αναιρει ότι υπήρχε. Αν κάποιος έχει τευχη των 4Τροχών εκει στο 87 - 88 πέρίπου θα το δείτε στους καταλόγους με τα τεχν. χαρακτηριστικά. Πρόκειται για ακριβώς το ιδιο αυτοκίνητο με το Μ635 και το Μ6.
Γιαννη εχω τευχος του total bmw και νομιζω γραφει δεν ειναι ιδια to M6 και M635 θα σας ενημερωσω οταν το βρω
yiannis2002
23-10-07, 13:44
Για κοίτα το, έχει ενδιαφέρον το θέμα!!
HM635csiαπό το 1984 και μετά φορούσε τον κινητήρα Μ88 ή S38 με τα 286 άλογα και στην Αμερική και την Ιαπωνία πολλές φορές ονομάζονταν απλά Μ6
HM635csiαπό το 1984 και μετά φορούσε τον κινητήρα Μ88 ή S38 με τα 286 άλογα και στην Αμερική και την Ιαπωνία πολλές φορές ονομάζονταν απλά Μ6
Αυτο δεν φοράγανε και τα Ε34 Μ5? αλλά με 315 άλογα
Αυτο δεν φοράγανε και τα Ε34 Μ5? αλλά με 315 άλογα
Σωστά το ίδιο κινητήρα αλλά αναβαθμισμένο
Άντε να τελειώνουμε με τα Μ6...αχχαχααχαχ!!!! Παιδιά εδώ είναι το Μ6 http://www.bmwinfo.com/30418.html
και εδώ το απλό 6 http://www.bmwinfo.com/26180.html
Νομίζω ότι το ταβάνι είναι τα 286hp για αυτό το μοντέλο...Τέλοςςςςςς :)
Για ότι απορίες σχετικά με μοντέλα κινητήρες κλπ www.bmwinfo.com είναι μια καλή πηγή ενημέρωσης ακόμα και για τα concept cars...
E36 RULES!!
28-10-07, 18:06
Και μου εχει ξεφυγει?
Δεν το εχω δει ποτε μου σε κανενα καταλογο,δεν υπαρχει καν ουτε στα στοιχεια του ΕΤΚ,
ουτε στο BMW Portal που εχω στα χερια μου δεν υπαρχει.
Το μονο Ε24 με ν12 που ξερω ειναι ενα πορτοκαλι/κοκκινο φουσκομενο, το οποιο ηταν το μοναδικο προτοτυπο που κατασκευασε η BMW το 1986 και αυτο για τις αναγκες της εξεληξης της Ε31 850.Ηταν το μοναδικο κουπε που ειχαν εκεινη την εποχη και ετσι το χρησιμοποιησαν για να δοκιμασουν τους αξονες(εξου και τα φουσκοματα) Ισως πολλοι που εχουν δει φωτος στο net μην γνωριζοντας να το παρομοιαζουν με το 650 που θα ηθελαν να υπηρχε στην παραγωγη.
Ιδου και οι φωτο του εν λογω Ε24
http://img80.imageshack.us/img80/9527/8in61bigbz7.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/6509/8in62bigtz4.jpg
yiannis2002
24-11-07, 11:11
http://www.youtube.com/watch?v=2yctbTYfCKc
http://www.youtube.com/watch?v=wqyG9n0JH6c&feature=related (Kάφρος)
Ψιλο-μπερδεύτηκα...για ποιό μιλάμε? το 1 και το 2 ή το 3?
1:http://www.performancebmwmag.com/images/wallpapers/24-800.jpg
2:http://www.performancebmwmag.com/images/wallpapers/21-800.jpg
3:http://www.performancebmwmag.com/images/wallpapers/37-800.jpg
yiannis2002
24-11-07, 12:08
το 1 και το 2 είναι Ε21, το 3 είναι σειρά 6. Για το 3 μιλάμε!!
κανονικα το φορουμ θα επρεπε να ειχε αποθεματικο, και να αγοραζει προς φυλαξη- συντηρηση σε μουσειο τετοια αμαξια!!!!
Και καθε τοσο να κανουμε events και να τα βγαζουμε για βολτα-μοστρα απο τα μελη του φορουμ....
ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΦΟΡΟΥΜ!!!
.....αλλα ολα αυτα μονο αν ζουσαμε στην Σαουδικη Αραβια.........
παντως αγαπητοι moderators ειχα και γαμω τις ιδεες εεεε??
Ιδου και οι φωτο του εν λογω Ε24
http://img80.imageshack.us/img80/9527/8in61bigbz7.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/6509/8in62bigtz4.jpg
:dblthumb2
Η δικη μου 635CSi Manual του 1982 είχε 15αρες BBS.
http://i223.photobucket.com/albums/dd274/dukerwd/BMWs/DSC02219.jpg
Οι οποιες αντικατασταθηκαν με 17αρες BBS:
http://i223.photobucket.com/albums/dd274/dukerwd/BMWs/DSC02340.jpg
Μακαρι να μην την ειχα δωσει..
Ο Χριστος κ η Παναγια, τι μαλλι ειχα?
Τουλαχιστον ταιριαζει χρονολογιακα με το αυτοκινητο.
Γιατι εγω ηλικιακά μολις να ειχα πατησει τα 20.
oldcarskickass
08-05-09, 17:56
Στο μαλλί σε πατάω.
Και γω καποτε.
Μαμωτο αυτες ειναι οι bmw που θα ηθελα πραγματικα να εχω... 635, 3,0csl, 850, ισως και 02....
Να κανω μια ερωτηση, λιγο σοβαρη.
Ποσο θα στοιχιζει ενα τετοιο αυτοκινητο για χρηση, αν χρησιμοποιειται μονο για να κανει την διαδρομη χωριο-πολη κανα ΣΚ? Ισως και καμια τσαρκα το βραδυ? Δηλαδη μιλαω για:
Αγορα
Βενζινες
Σερβις
Φορους
Ασφαλεια
Επισης μπορει να βγαλει πινακιδες ιστορικου ε? Τι οφελη προκειπτουν απο μια τετοια αλλαγη?
Θα ηθελα πολυ ενα τετοιο αυτοκινητο, αλλα αποκλειεται να μου αγορασουν οι δικοι μου κατι τετοιο:tapedshut Εγω θελω να παρω τουλαχιστον την γρια (τον χουντακα) αλλα επισης δεν με αφηνουν να κανω κατι τετοιο.
Ενα τετοιο οχημα, θα μπορουσε να προσφερει τις ανεσεις ενος συχρονου οχηματος? Μιλαω για
Ανεση στον δρομο, να μην κοπαναει
Ηχομονωση, ειδικα σε υψηλες ταχυτητες
Να μην τριζει (καλα οκ, να μην τριζει ΠΟΛΥ)
Υδραυλικο τιμονι
Οχι ηλεκτρικες ευκολιες κτλ.
crazy_beaver
18-05-09, 00:39
Απλα φοβερο αυτοκινητο.οταν σουδαζαμε αγγλια με τον DUKE απο εδω μεσα ειχε παρει ενα 6 το οποιο ηταν πενα.Δεν θυμαμαι με πιο μοτερ ηταν..Αν το δει και βαλει φοτογραφιες θα καταλαβαιτε τη ενοω!!!!
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.