PDA

Επιστροφή στο Forum : κινητηρας 325 για 2002


ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
22-10-07, 19:17
συλλεκτες φιλοι μου!!! λατρες των 02! ο κινητηρας απο ε30 325 των 168hp με το zf ειναι καλη επιλογη?κανει το zf με το κινητηρα!η καλυτερα απο Μ3 Ε30 με το zf!! τι λετε? υπερβολη!και κατι ακομη καμια ιστοσελιδα για ανταλακτικα!!!!!!!!! ευχαριστω.

yiannis2002
22-10-07, 19:26
Το ZF μπαίνει στον Μ20 με πατέντα, αλλά επειδή ο χώρος σε παίρνει ισα ισα, θα πρέπει να κόψεις το τούνελ, να φτιάξεις αλλο, και να φέρεις τον λεβιέ πίσω. Δεύτερο πρόβλημα το πεντάλ του γκαζιού που απλά δεν θα χωράει. Το σαζμάν από το Μ3 Ε30 μπαίνει, αλλά ισχύουν τα ιδια ακριβώς συν ότι δεν θα παίρνει σήμα το κοντέρ το δικό του γιατι δίνει σε ηλεκτρονικό. Δεν βγάζει εξοδο για ντίζα. Για Μ3 Ε30 την έχω ξαναπεί την άποψη μου πολύ κακό για το τίποτα, ιστοσελίδες σου έχω γράψει άλλες δύο φορές πάμε και μια τρίτη τελευταία.
www.jaymic.com
www.cahsel.de
www.wallothnesch.com

TSAF
23-10-07, 16:56
και αφου θες Μ3 στο 2002 τοτε πηγαινε στο http://www.m2bmw.com/

yiannis2002
23-10-07, 18:38
Και βάζοντας 6κύλινδρο έχεις άλλα θέμα, του τύπου τι θα κάνεις με την γέφυρα και το κάρτερ, που θα πέσουν οι βάσεις, το σεβρό κτλ κτλ. Αφου έχεις πεί ότι έχει tii κινητήρα φτιάξτον, και με 130 άλογα μια χαρά ειναι. Καλές αναρτήσεις και κοντό διαφορικό θέλει και τιποτα παραπάνω.

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
24-10-07, 16:01
ευχαριστω για της ιστοσελιδες!εχω των τιι οποιος εναι ιντζεξιον με πνευμονα.το ιντζεξιον το πεταξα στα σκουπιδια!αλλα ο κινητηρας καιει αρκετα λαδια!τον εβαλα μπροστα με τα 40αρια και γινοταν χαμος!!!εχω ομως εναν απο ε21 φτιαμενος καλα!γυρο στα 140hp χωρις πολυ καυσιμο,των υπολογιζω με φτιαγμενα 40αρια η 45αρια 150-160hp.αλλα θελω κατι πιο δυνατο για το μελλον.καλος ειναι και ο ε30 μ3 με 50αρια!!!ο 325 ειναι 6κυλινδρος η 4κυλινδρος.θελω πολυ ροπη.

ninos22
24-10-07, 16:20
Φίλε για τι χρήση το θέλεις το αυτοκινητο που θα βαλεις το Μ20?

yiannis2002
24-10-07, 17:20
ευχαριστω για της ιστοσελιδες!εχω των τιι οποιος εναι ιντζεξιον με πνευμονα.το ιντζεξιον το πεταξα στα σκουπιδια!αλλα ο κινητηρας καιει αρκετα λαδια!τον εβαλα μπροστα με τα 40αρια και γινοταν χαμος!!!εχω ομως εναν απο ε21 φτιαμενος καλα!γυρο στα 140hp χωρις πολυ καυσιμο,των υπολογιζω με φτιαγμενα 40αρια η 45αρια 150-160hp.αλλα θελω κατι πιο δυνατο για το μελλον.καλος ειναι και ο ε30 μ3 με 50αρια!!!ο 325 ειναι 6κυλινδρος η 4κυλινδρος.θελω πολυ ροπη.

Λίγο περίεργα τα λές και δεν καταλαβαίνω. Το ιντζέκτιον γιάτί το πέταξες? (ερώτηση 1η)
Αυτός που ειναι φτιαγμένος καλά, πώς βγάζει 140, και με 40αρια καλά θα βγάλει 160 ? (ερώτηση 2η)
ο Μ3 με 50αρια ξέρεις και τι άλλα απαιτεί? (ερώτηση 3η)
Για το 325 ρωτάς? αν ρωτάς 6 κύλινδρο ειναι όχι 4 κύλινδρο.

TSAF
24-10-07, 17:28
ευχαριστω για της ιστοσελιδες!εχω των τιι οποιος εναι ιντζεξιον με πνευμονα.το ιντζεξιον το πεταξα στα σκουπιδια!αλλα ο κινητηρας καιει αρκετα λαδια!τον εβαλα μπροστα με τα 40αρια και γινοταν χαμος!!!εχω ομως εναν απο ε21 φτιαμενος καλα!γυρο στα 140hp χωρις πολυ καυσιμο,των υπολογιζω με φτιαγμενα 40αρια η 45αρια 150-160hp.αλλα θελω κατι πιο δυνατο για το μελλον.καλος ειναι και ο ε30 μ3 με 50αρια!!!ο 325 ειναι 6κυλινδρος η 4κυλινδρος.θελω πολυ ροπη.

Tα αλογα που λες μου ακουγονται υπερ-αισιοδοξα, δεν νομιζω οτι θα βγαλεις τα αλογα που λες. Το 325 ειναι 6κυλινδρο.

yiannis2002
24-10-07, 18:03
Ρε φίλε δεν πας να πάρεις και το ιντζέκτιον απ τα σκουπίδια γιατι το θέλω...

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
24-10-07, 20:50
το ιντζεξιον με τον πνευμονα ειναι τα πρωτα που βγαλανε και ειχαν προβληματα.κολουσε ο πνευμονας και επρεπε να τον ξεκολας και αλλα πολλα!εμενα του ελειπαν και πραγματα.οσο για τον κινητηρα αυτος που τον ειχε του ειχε κοψει το καυσιμο με πολυ μικρα ζιγκερ.εγω θα του δωσω πολυ καυσιμο με τα ιδια 40αρια αλαζοντας τα βεντουρια τον καμπιλατερ.

yiannis2002
24-10-07, 20:57
Tα tii φοράγαν μηχανικό ψεκασμό, υπάρχουν κιτ επισκευής αλλά αφου το πέταξες οκ.
Για να βγάλεις 160 άλογα προφανώς θα πάς σε 36άρια βεντούρια με συμπίεση κοντά στο 11.
Αν περιμένεις να τα βγάλεις μόνο από τα καρμπυρατέρ και ολα τ αλλα ειναι οκ, σημαίνει ότι το μοτέρ δούλευε στεγνό απο καύσιμο και εκει ίσως έχει άλλα θέματα.
Εδω εμένα δεν μου κολλάει κάτι, λες ειναι πνιγμένο από τα ζιγκλέρ και βγάζει 140 άλογα, αρα έχεις ήδη 36άρια βεντούρια. Οπότε πρέπει να δώσεις από ζιγκλέρ, λογικά.
Πάντως το θεωρητικό μάξιμουμ για αυτά τα μοτέρ με 40αρια ειναι 160 άλογα και θέλεις συμπίεση εκκεντροφόρο και καλό καπάκι και ρεύματα. Τώρα αν ξέρεις κάτι άλλο πες το μας να το μάθουμε και εμείς.
Και τελευταία απορία.Αφού όπως λές, έχεις το πρώην tii έχεις και το Ε21 μοτέρ, έχεις και τα διπλά, γιατί ψάχνεσαι με 325 , Μ3 κτλ? ?

TSAF
25-10-07, 09:14
και ξαναλεω, υπερ-αισιοδοξα τα αλογα που λεει ο φιλος μας, Αμα βγαινανε ετσι τα αλογα τοτε καλα θα ητανε. Τοτε δεν θα θελαμε μια περιουσια για καπακια, ελαφρια διαφορα εντοσθια, ρευματα και διαφορα αλλα που βαριεμαι να αναφερω.

s_goudis
25-10-07, 21:17
Φίλε Αντώνη ετοιμαζω και εγο μετατροπη με weber έχω βρει μια άκρη Ιταλία για βελτίωση των weber λένε σε δίλιτρο μοτερ αγγίζουν τα 180 αλογα!!!!!!!το μονο πρόβλημα θα είναι η κατανάλωση όμως :(

E12 520
25-10-07, 21:21
το μονο πρόβλημα θα είναι η κατανάλωση όμως :(

Βαρα στεργιο μη μασας με την βενζινη θα το κανεις το πολυ μια δυο βολτες λιγοτερο!Ολα ειναι θεμα συνηθειας!:friday:

oldcarskickass
25-10-07, 23:11
Βαρα στεργιο μη μασας με την βενζινη θα το κανεις το πολυ μια δυο βολτες λιγοτερο!Ολα ειναι θεμα συνηθειας!:friday:

Το άλλο θέμα όμως είναι ότι οι υπόλοιπες βόλτες θα είναι κατά βενζινάδικο μεριά!!

Δε ξέρω ρε παιδιά αλλά εαν έπεφτε ένα τέτοιο ΕΡΓΑΛΕΊΟ στα χέρια μου θα το είχα όσο πιο stock μπορούσα.-

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
26-10-07, 16:44
φιλε μου το μοτερ απο ε21 το πηρα ετοιμο με κεντροφορο και καπακι απο εναν φιλο που εχει και αυτο ενα πολυ δυνατο 2002 με ε30 μ3.απλως δεν εχει πολυ καυσιμο.ειναι 140-145 και με καυσιμο θα πει 155-160hp και παραπανω!!!.που το παραξενο???φτιαξιμο στα καμπιλατερ 40αρια η 45αρια.χταποδι και εξαμτιση ολοκληρη.και θα κανει σουζα οταν ξεκιναει!!!!!το προβλημα ειναι αλλο το σκαφος θελει πολυ δουλεια.τωρα φτιαζω την πισω γεφιρα.αντιστρεπτικη που θα βρω?και μπρος και πισω?

yiannis2002
26-10-07, 17:42
To παράξενο είναι ότι τα λες μπερδεμένα και μπλέκεις ζιγκλέρ βεντούρια καρμπυρατέρ κτλ σε μια συζήτηση που δεν βγάζει νόημα. Μακάρι το μοτέρ σου να βγάζει τα άλογα που λές, αλλά τα άλογα δεν είναι στραγάλια, και μερικοί εδω μέσα δεν είμαστε και χτεσινοί στο σπόρ. Αντιστρεπτικές θα βρείς στα παλιατζίδικα, κάνε μια βόλτα στη λεωφόρο του Νάτο και ξεκίνα και ξήλωνε.