PDA

Επιστροφή στο Forum : ΦΡΕΕΕΕΕΝΝΝΝΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑ.


kartakias
24-10-07, 16:05
Παιδιά μήπως έχεται καμοιά άποψη για ριζική βελτίωση το φρένων του e36?

(απο απλή αναβάθμηση δισκόπλακες τακάκια, μέχρι κιτ τετραπίστονα, εξαπίστονα οκταπίστονα, άγκυρες, αλεξίπτωτα, τουρμπίνα αεροπλάνου φορεμένη ανάποδα κ.α)
Επίσης θα ήθελα και την άποψη σας για αντιστρεπτικές, καθώς και για εξάτμιση.
Το αμάξι είναι 328.

Ευχαριστώ

xaros
24-10-07, 18:24
να προσθεσω και εγω μια ερωτηση που χρειαζεται απαντηση?εχω διαβασει οτι με τορναρισμα 5mm μπαινουν τα φρενα του Μ3 Ε46.επειδη περισευουν κατι φρενα εμπρος απο Μ3 Ε36(και τα δυο Μ3 εχουν αλλα ακρα με τα υπολοιπα της σειρας 3) μηπως γνωριζει κανεις καποιον εναλακτικο τροπο να μπουν?
αν η ερωτηση μου θεωρειται οτι χαλαει το θρεντ να σβηστει παρακαλω

xaros
24-10-07, 18:28
καρτακια ταιριαζουν εμπρος οι δαγκανες-δισκοι(ιδιες δαγκανες-διαφορετικοι ανταπτορες) απο 328 Ε46 και πας στα 300χιλιοστα,η αν βρεις απο 330 Ε46 325χιλ αλλα μαλλον θα χρειαστεις και τρομπα φρενων
πισω απο 328Ε46
η ate οπως και πολλες αλλες εταιριες βγαζουν πολυπιστονες με δισκους ταψια με κοστος απο 1500-1700 και πανω

kartakias
24-10-07, 18:35
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Εσυ 28αρι δεν εχεις?
Τα φρένα απο Μ3 δεν μπαίνουν στο δικό μου?

God
24-10-07, 18:39
Παιδιά μήπως έχεται καμοιά άποψη για ριζική βελτίωση το φρένων του e36?

(απο απλή αναβάθμηση δισκόπλακες τακάκια, μέχρι κιτ τετραπίστονα, εξαπίστονα οκταπίστονα, άγκυρες, αλεξίπτωτα, τουρμπίνα αεροπλάνου φορεμένη ανάποδα κ.α)
Επίσης θα ήθελα και την άποψη σας για αντιστρεπτικές, καθώς και για εξάτμιση.
Το αμάξι είναι 328.

Ευχαριστώ


Ριζικη βελτιωση....με ποσα χρηματα?

Ριζικη ειναι και να βαλεις κιτ Brembo 4-πιστονα μπρος πισω, 326μμ εμπρος 300μμ πισω αν δεν κανω λαθος, καθως και μεγαλυτερη αντλια φρενων και σερβο. Κοστος περι τα 4000 ευρω μαζι με τα εργατικα στο συνολο. Αλλα θα βαλεις και ζωνες 4 σημειων μην σε κανενα φρεναρισμα σκασεις στο παρμπριζ ολοκληρος.

Σε φυσιολογικο επιπεδο μπορεις απλα να βαλεις καλες δισκοπλακες και τακακια. Δεν νομιζω να μπαινουν μεγαλυτερες μαμα δαγκανες για σενα ωστε να βαλεις μεγαλυτερες δισκοπλακες, αλλα και οι μαμα του ειναι πολυ καλες. Μια τετραδα ATE χαρακτοι (atomic) δισκοι και τακακια σπορ τυπου (πχ Ferodo DS2000) θα μεταμορφωσουν τα φρενα σου χωρις πολλα-πολλα.

Αντιστρεπτικες...επωνυμες παντα, θα σκληρηνουν αρκετα το αμαξι και θα το κανουν ψιλο-καρτ στις στροφες, θα παιρνει ελαχιστες ως μηδαμινες κλισεις ακομα και με τα πιο 'μαλακα' κιτακια. Απο ανεση θα χασεις αρκετα αλλα στις στροφες θα βελτιωθει επισης αρκετα, αλλα θα γινει και πιο απολυτο.

Εξατμιση αν δεν εχεις σκοπο μια πολυ σοβαρη μηχανολογικη αλλαγη ασε την μαμα, εκτος αν θελεις να αλλαξεις τον ηχο. Δεν προκειται καμια να σου δωσει τιποτα αξιο λογου.

kartakias
24-10-07, 18:47
Για φρενα καποιος μου ειπε για k-sport 330'' 8πιστονα 1700 ευρω τοποθετημενα.
Για αντιστρεπτικες θελω να μειωσω τις κλισεις του αμαξωματος .
Για εξατμιση πιο πολυ για τον ηχο αλλα φοβαμαι τις φτιαχτες μην χασω σε αποδοση. (εχει αυτο το κλαπετο η μαμα).
Ευχαριστω.

God
24-10-07, 18:53
Για φρενα καποιος μου ειπε για k-sport 330'' 8πιστονα 1700 ευρω τοποθετημενα.
Για αντιστρεπτικες θελω να μειωσω τις κλισεις του αμαξωματος .
Για εξατμιση πιο πολυ για τον ηχο αλλα φοβαμαι τις φτιαχτες μην χασω σε αποδοση. (εχει αυτο το κλαπετο η μαμα).
Ευχαριστω.

Τωρα μιλαμε...

Καλη η τιμη για τα φρενα, αλλα ειναι μονο για τα εμπρος χωρις καμια αλλη αλλαγη υποθετω. Τα brembo 4-πιστονα τα εμπρος θα σου πανε περι τα 1200 ευρω. Τα 8-πιστονα ειναι καπως υπερβολη, ειδικα αν δεν αλλαξεις τα πισω και δεν τρεχεις συνεχεια με 200+ χλμ/ω.

Για τις αντιστρεπτικες, θα τις ευχαριστηθεις τοτε, απλα να εχεις υποψη σου οτι θα χασεις και καμποση ανεση. Κοιτα για κιτ Eibach, βγαινουν κομπλε με σινεμπλοκ πολυουρεθανης κτλ.

Για την εξατμιση, ενα επωνυμο τελικο (πχ SuperSprint, Remus και πολλα αλλα) θα σου κανει την δουλεια.

yiannis2002
24-10-07, 18:53
8 Πίστονες μόνο 1700 ευρώ??

kartakias
24-10-07, 18:54
Ναι Κ-sport. Αξιζει?

320 open
24-10-07, 19:03
φιλε πολυ καλη τιμη για τα 8πιστονα και επειδη στα φρενα το μεγεθος μετραει..... μπαξε τα.ακομα και να σου περισευουν(σε αποδοση) και να μην πηγαινεις συνεχεια με 200 καλο ειναι να φρεναρεις σε μικροτερη αποσταση.και ποτε δεν ξερεις τι θα (ξανα)αλλαξεις στο μελλον στο αυτοκινητο γνωριζωντας το παρελθον του αυτοκινητου

Geo_3D
24-10-07, 19:07
Μιχαλη πριν ξεκινησεις τα χωσεις χοντρα σε καποια πολυπιστονη λυση,δοκιμασε την πιο απλη ολοκληρωμενη για αρχη.Σιγουρα θα μεινεις πολυ πιο ευχαριστημενος απ'οτι εισαι τωρα.Σκεψου οτι εγω το ειχω κανει στο 36αρι που εχει "απλη" aftermarket λυση και μεχρι και αυτη τη στιγμη λεω οτι εχω καλυτερα φρενα εκει παρα στο compact που ειναι ακομα τα μαμα.

Αυτη η "απλη" λοιπον λυση ειναι να βγαλεις τους μαμα 286χ22 δισκους και να βαλεις δισκοπλακες απο 325 Ε46 300χ22 αλλάζοντας μονο τις βασεις δαγκανων.Αντι για τις μαμα ομως,παρε καποιες αλλες aftermarket τρυπητες ή χαρακτες (οτι τραβαει η ορεξη σου!!!) σε αυτη την διασταση,παρε και ενα καλο τακακι με ημιαγωνιστικη παστα (πχ Ferodo racing ds2500 -απτα καλυτερα-) βαλε και σωληνακια υψηλης και καθαρισες

Φτηνη μεν (αν μπορουν να θεωρηθει φτηνη μια λυση των 500 κοντα ευρω) αλλά πολλες κλάσεις ανωτερη απτην ηδη υπαρχουσα κατασταση

pablo
24-10-07, 19:24
Συμφωνώ με τα παραπάνω και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η τιμή των 1700€ για οκταπίστονη δαγκάνα μαζί με δίσκους μου φαίνεται πααααρα πολύ φτηνή λύση,εγώ έχω 318is και σκέφτομαι να βάλω μέσα στο νοέμβριο δίσκους 300Χ22 της Galfer διαιρούμενο χαρακτό με κέντρο αλουμινίου μαζί με σωληνάκια και ημιαγωνιστικά τακάκια και θα δω πολύ μεγάλη διαφορά.

billparas
24-10-07, 20:44
Συμφωνώ με τα παραπάνω και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η τιμή των 1700€ για οκταπίστονη δαγκάνα μαζί με δίσκους μου φαίνεται πααααρα πολύ φτηνή λύση,εγώ έχω 318is και σκέφτομαι να βάλω μέσα στο νοέμβριο δίσκους 300Χ22 της Galfer διαιρούμενο χαρακτό με κέντρο αλουμινίου μαζί με σωληνάκια και ημιαγωνιστικά τακάκια και θα δω πολύ μεγάλη διαφορά.

Καλό!!!! και πίσω; Πές μας και κόστος

agrotis328
24-10-07, 20:47
αν μπαινουν απο ε46 330 (325χιλ) πιστευω θα σε καλυψουν και δεν θα ξεπερασεις τα 500 ευρο

Snoopy
24-10-07, 20:49
Μιχαλη πριν ξεκινησεις τα χωσεις χοντρα σε καποια πολυπιστονη λυση,δοκιμασε την πιο απλη ολοκληρωμενη για αρχη.Σιγουρα θα μεινεις πολυ πιο ευχαριστημενος απ'οτι εισαι τωρα.Σκεψου οτι εγω το ειχω κανει στο 36αρι που εχει "απλη" aftermarket λυση και μεχρι και αυτη τη στιγμη λεω οτι εχω καλυτερα φρενα εκει παρα στο compact που ειναι ακομα τα μαμα.

Αυτη η "απλη" λοιπον λυση ειναι να βγαλεις τους μαμα 286χ22 δισκους και να βαλεις δισκοπλακες απο 325 Ε46 300χ22 αλλάζοντας μονο τις βασεις δαγκανων.Αντι για τις μαμα ομως,παρε καποιες αλλες aftermarket τρυπητες ή χαρακτες (οτι τραβαει η ορεξη σου!!!) σε αυτη την διασταση,παρε και ενα καλο τακακι με ημιαγωνιστικη παστα (πχ Ferodo racing ds2500 -απτα καλυτερα-) βαλε και σωληνακια υψηλης και καθαρισες

Φτηνη μεν (αν μπορουν να θεωρηθει φτηνη μια λυση των 500 κοντα ευρω) αλλά πολλες κλάσεις ανωτερη απτην ηδη υπαρχουσα κατασταση

ισως το καλύτερο value for money.

pablo
24-10-07, 21:23
Καλό!!!! και πίσω; Πές μας και κόστος

Πίσω θα βάλω απλούς χαρακτού με ημιαγωνιστκά τακάκια
Όσο για το κόστος δεν είναι και πολύ φθηνά μιας και μιλάμε για δισκο διαιρούμενο μπροστά με ελάχιστο ψάξιμο που έχω κάνει θα μου βγεί περίπου 1000€ μπρός πίσω κομπλέ.

Και μιλάμε για αυτόν τον δίσκο για εμπρός νομίζω ότι τα σπάει και από εμφάνιση καμία σχέση με τους κοινούς χαρακτούς http://www.galfer.es/ANG/p_auto_dfx.html

zaharias
24-10-07, 22:06
Nα ρωτησω και γω κατι γιατι με ενδιαφερει το θεμα επειδη πασχω απο στραβες δισκοπλακες...και με την πρωτη ευκαιρια θα παρουν ποδι...

Εχω διαβασει αρκετα θεματα σχετικα με φρενα αλλα εχω ολιγον μπερδευτει...:scratchch

Το αμαξι ειναι Ε46 318ci (2lt valvetronic).
Ποιες δισκοπλακες ειναι καλυτερες οι τρυπητες ή οι χαρακτες?
Σε συνδιασμο με τι τακακια?
Καπου διαβασα οτι καποιες κανουν θορυβο.
Τι πρεπει να προσεξω?
Εκτος απο του Optostyle τη λυση, εχει βαλει καποιος αλλος κατι διαφορετικο-αξιοπιστο να πει εντυπωσεις?

Θελω απλα κατι λιγο καλυτερο απο τα εργοστασιακα,(1 κλικ ας πουμε πιο πανω) χωρις να χρειαζεται αλλαγη η δαγκανα, μονο δισκους-τακακια. (δεν το βαζω σε πιστες κτλ)

Επισης αν συμφερει δεν ξερω οικονομικα, ή μηπως τελικα η λυση του Geo ειναι η καλυτερη...

Snoopy
24-10-07, 22:16
Nα ρωτησω και γω κατι γιατι με ενδιαφερει το θεμα επειδη πασχω απο στραβες δισκοπλακες...και με την πρωτη ευκαιρια θα παρουν ποδι...

Εχω διαβασει αρκετα θεματα σχετικα με φρενα αλλα εχω ολιγον μπερδευτει...:scratchch

Το αμαξι ειναι Ε46 318ci (2lt valvetronic).
Ποιες δισκοπλακες ειναι καλυτερες οι τρυπητες ή οι χαρακτες?
Σε συνδιασμο με τι τακακια?
Καπου διαβασα οτι καποιες κανουν θορυβο.
Τι πρεπει να προσεξω?
Εκτος απο του Optostyle τη λυση, εχει βαλει καποιος αλλος κατι διαφορετικο-αξιοπιστο να πει εντυπωσεις?

Θελω απλα κατι λιγο καλυτερο απο τα εργοστασιακα,(1 κλικ ας πουμε πιο πανω) χωρις να χρειαζεται αλλαγη η δαγκανα, μονο δισκους-τακακια. (δεν το βαζω σε πιστες κτλ)

Επισης αν συμφερει δεν ξερω οικονομικα, ή μηπως τελικα η λυση του Geo ειναι η καλυτερη...

ξεκίνα με σωληνάκια. ΜΟΝΟ σωληνάκια... και τα ξαναλέμε... (για 1 κλικ που έλεγες)

s42performance
24-10-07, 23:33
να προσθεσω και εγω μια ερωτηση που χρειαζεται απαντηση?εχω διαβασει οτι με τορναρισμα 5mm μπαινουν τα φρενα του Μ3 Ε46.επειδη περισευουν κατι φρενα εμπρος απο Μ3 Ε36(και τα δυο Μ3 εχουν αλλα ακρα με τα υπολοιπα της σειρας 3) μηπως γνωριζει κανεις καποιον εναλακτικο τροπο να μπουν?
αν η ερωτηση μου θεωρειται οτι χαλαει το θρεντ να σβηστει παρακαλω

Δεν ξερω τι διαφορα παιζει στα ακρα των Μ3 αλλα για τα 5mm τορνο το ξερω γιατι εχω ενα σετ ε46 μ3 και συντομα θα τα φορεσω στο 36αρι μου για τα 5 χιλιοστα δεν το διαβασα πουθενα απλα το μετρισα και νομιζω οτι εκει που το διαβασες εσυ εχουν δικαιο το σημαντικο προβλημα ειναι οι ζαντες ολα καλα στα μεγαλα φρενα αλλα απο ζαντες ολες αυτες οι λυσεις μολις και μετα βιας χορανε σε 17" και αν ακομα χορανε δεν ψυχοντε εγω θα εβαζα απο Ε46 330 μπρος πισω φρενα με σωλινακια υψηλης και τρομπα 25χιλιοστων

Για τα Μ3 Ε46 Φρενα εμπρος μπορεις ακομα να προσθεσεις εναν αποστατι αναμεσα στο ακρο και τον δισκο 5χιλιοστων και να μην κοψεις τιποτα απλα θα αποκτισεις +5 offset

οσο για της αντιστρεπτικες εχω και εγω θεμα και ψαχνω απαντισεις

xaros
24-10-07, 23:53
Δεν ξερω τι διαφορα παιζει στα ακρα των Μ3 αλλα για τα 5mm τορνο το ξερω γιατι εχω ενα σετ ε46 μ3 και συντομα θα τα φορεσω στο 36αρι μου για τα 5 χιλιοστα δεν το διαβασα πουθενα απλα το μετρισα και νομιζω οτι εκει που το διαβασες εσυ εχουν δικαιο το σημαντικο προβλημα ειναι οι ζαντες ολα καλα στα μεγαλα φρενα αλλα απο ζαντες ολες αυτες οι λυσεις μολις και μετα βιας χορανε σε 17" και αν ακομα χορανε δεν ψυχοντε εγω θα εβαζα απο Ε46 330 μπρος πισω φρενα με σωλινακια υψηλης και τρομπα 25χιλιοστων

Για τα Μ3 Ε46 Φρενα εμπρος μπορεις ακομα να προσθεσεις εναν αποστατι αναμεσα στο ακρο και τον δισκο 5χιλιοστων και να μην κοψεις τιποτα απλα θα αποκτισεις +5 offset

οσο για της αντιστρεπτικες εχω και εγω θεμα και ψαχνω απαντισεις

περιοδικο performance bmw 3/07 το εχουν κανει και εχει βαλει 18αρες ζαντες ο τυπος
οι πισινες του 330 νομιζω δε ταιριαζουν.το προσπαθουσε και καποιος εδω μεσα νομιζω απο ηγουμενιτσα σε Ε46 αλλα δεν...
το καλυτερο για Ε36 νομιζω ειναι του Ε46 328
του Ε36 Μ3 που εχει ενας φιλος παιρνει 315 δισκους οποτε θα ειναι πιο ανετα εκει μεσα το συνολο
τρομπα 25 χιλ απο πιο μοντελο δηλαδη?
με αντιστρεπτικη και εγω ψαχνομαι γιατι εχω πισω eibach χοντρη,μπροστα τη μαμα Μ-πακ και γερνει εμπρος αρκετα
εχω ηδη οφσετ 35 και αμα το ανοιξω και αλλο θα εχω θεματα

strofimios
25-10-07, 09:26
Παιδια,επειδη ειδα κατι για φτηνες 8πιστονες προσεχτε.
Μην "ψαρωνετε" με τον αριθμο των εμβολων.Ρωτηστε τον κατασκευαστη για την επιφανεια(εμβαδον)των εμβολων και συγκρινετε με τα αλλα που εχετε δει.
Επισης να μην ξεχναμε και το βαρος που προσθετουν τα μεγαλα φρενα το οποιο ειναι πολυ κακο αφου ειναι μη αναρτωμενο οποτε μιλαμε για αλλαγη στη οδικη συμπεριφορα(αποκριση κλπ.).
Εαν προκειτε να τα χωσετε χοντρα δειτε και εδω
http://www.uucmotorwerks.com/PBC/

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/weight.htm

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/fitments.htm

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/PBK.htm

gkaos
25-10-07, 09:40
περιοδικο performance bmw 3/07 το εχουν κανει και εχει βαλει 18αρες ζαντες ο τυπος
οι πισινες του 330 νομιζω δε ταιριαζουν.το προσπαθουσε και καποιος εδω μεσα νομιζω απο ηγουμενιτσα σε Ε46 αλλα δεν...
το καλυτερο για Ε36 νομιζω ειναι του Ε46 328
του Ε36 Μ3 που εχει ενας φιλος παιρνει 315 δισκους οποτε θα ειναι πιο ανετα εκει μεσα το συνολο
τρομπα 25 χιλ απο πιο μοντελο δηλαδη?
με αντιστρεπτικη και εγω ψαχνομαι γιατι εχω πισω eibach χοντρη,μπροστα τη μαμα Μ-πακ και γερνει εμπρος αρκετα
εχω ηδη οφσετ 35 και αμα το ανοιξω και αλλο θα εχω θεματα

οι πισινες του 330 Δεν ταιριαζουν σε ε46 που εχει μπλιπλικια ηλεκτρονικα,εσυ δεν εχεις οποτε μπαινουν

kartakias
25-10-07, 15:16
Τωρα μιλαμε...

Καλη η τιμη για τα φρενα, αλλα ειναι μονο για τα εμπρος χωρις καμια αλλη αλλαγη υποθετω. Τα brembo 4-πιστονα τα εμπρος θα σου πανε περι τα 1200 ευρω. Τα 8-πιστονα ειναι καπως υπερβολη, ειδικα αν δεν αλλαξεις τα πισω και δεν τρεχεις συνεχεια με 200+ χλμ/ω.

Για τις αντιστρεπτικες, θα τις ευχαριστηθεις τοτε, απλα να εχεις υποψη σου οτι θα χασεις και καμποση ανεση. Κοιτα για κιτ Eibach, βγαινουν κομπλε με σινεμπλοκ πολυουρεθανης κτλ.

Για την εξατμιση, ενα επωνυμο τελικο (πχ SuperSprint, Remus και πολλα αλλα) θα σου κανει την δουλεια.

Εχεις να προτεινεις καποιον για φρεναδικο?

Που εχεις βρει brembo 4-πιστονα 1200 ευρω?

Μαγαζια για αντιστρεπτικες και εξατμιση?

Ευχαριστω.

kartakias
25-10-07, 15:20
Παιδια,επειδη ειδα κατι για φτηνες 8πιστονες προσεχτε.
Μην "ψαρωνετε" με τον αριθμο των εμβολων.Ρωτηστε τον κατασκευαστη για την επιφανεια(εμβαδον)των εμβολων και συγκρινετε με τα αλλα που εχετε δει.
Επισης να μην ξεχναμε και το βαρος που προσθετουν τα μεγαλα φρενα το οποιο ειναι πολυ κακο αφου ειναι μη αναρτωμενο οποτε μιλαμε για αλλαγη στη οδικη συμπεριφορα(αποκριση κλπ.).
Εαν προκειτε να τα χωσετε χοντρα δειτε και εδω
http://www.uucmotorwerks.com/PBC/

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/weight.htm

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/fitments.htm

http://www.uucmotorwerks.com/PBC/PBK.htm

Ξερεις κατι για τις K-sport?

Οι stoptech πρεπει να ειναι λιγο "αλμυρες" στην τσεπη.

Εχεις να προτεινεις καποιες αλλες?

Ευχαριστω.

kartakias
25-10-07, 15:24
Μιχαλη πριν ξεκινησεις τα χωσεις χοντρα σε καποια πολυπιστονη λυση,δοκιμασε την πιο απλη ολοκληρωμενη για αρχη.Σιγουρα θα μεινεις πολυ πιο ευχαριστημενος απ'οτι εισαι τωρα.Σκεψου οτι εγω το ειχω κανει στο 36αρι που εχει "απλη" aftermarket λυση και μεχρι και αυτη τη στιγμη λεω οτι εχω καλυτερα φρενα εκει παρα στο compact που ειναι ακομα τα μαμα.

Αυτη η "απλη" λοιπον λυση ειναι να βγαλεις τους μαμα 286χ22 δισκους και να βαλεις δισκοπλακες απο 325 Ε46 300χ22 αλλάζοντας μονο τις βασεις δαγκανων.Αντι για τις μαμα ομως,παρε καποιες αλλες aftermarket τρυπητες ή χαρακτες (οτι τραβαει η ορεξη σου!!!) σε αυτη την διασταση,παρε και ενα καλο τακακι με ημιαγωνιστικη παστα (πχ Ferodo racing ds2500 -απτα καλυτερα-) βαλε και σωληνακια υψηλης και καθαρισες

Φτηνη μεν (αν μπορουν να θεωρηθει φτηνη μια λυση των 500 κοντα ευρω) αλλά πολλες κλάσεις ανωτερη απτην ηδη υπαρχουσα κατασταση

Γιωργο σε ποιον τα ειχες φτιαξει τα φρενα σου?

Geo_3D
25-10-07, 15:48
Στο μαγαζι που δουλευε ο Melodic

kartakias
25-10-07, 16:01
Στο μαγαζι που δουλευε ο Melodic

Εχουμε κανενα τηλ?
Πρεπει να ειναι καπου κοντα μου....

God
25-10-07, 16:25
Εχεις να προτεινεις καποιον για φρεναδικο?

Που εχεις βρει brembo 4-πιστονα 1200 ευρω?

Μαγαζια για αντιστρεπτικες και εξατμιση?

Ευχαριστω.



Για φρενα εγω παω στον Νικο, Performance Brakes, ειναι χαμηλα στην καθοδο στην Θηβων λιγο πριν την εκκλησια της Αγ.Σωτηρας. Αυτος μου ειχε πει πριν 1-1.5 χρονο για τα Brembo και μαλιστα για να τα βαλω εγω, αλλα τα θεωρησα ακραια υπερβολη για το δικο μου αμαξι.

Για αντιστρεπτικες εγω απευθυνομαι στον Μπουκη (Amorteam), 25ης Μαρτιου στον Πειραια. Απλα πουλαει αναρτησεις και βελτιωτικα, δεν τοποθετει. Εχει και εξατμισεις να κοιταξεις.

kartakias
25-10-07, 16:31
Για φρενα εγω παω στον Νικο, Performance Brakes, ειναι χαμηλα στην καθοδο στην Θηβων λιγο πριν την εκκλησια της Αγ.Σωτηρας. Αυτος μου ειχε πει πριν 1-1.5 χρονο για τα Brembo και μαλιστα για να τα βαλω εγω, αλλα τα θεωρησα ακραια υπερβολη για το δικο μου αμαξι.

Για αντιστρεπτικες εγω απευθυνομαι στον Μπουκη (Amorteam), 25ης Μαρτιου στον Πειραια. Απλα πουλαει αναρτησεις και βελτιωτικα, δεν τοποθετει. Εχει και εξατμισεις να κοιταξεις.

Και οι δυο ειναι σχετικα κοντα μου.

Θα περασω μια βολτα.

Ευχαριστω.

s42performance
25-10-07, 23:42
περιοδικο performance bmw 3/07 το εχουν κανει και εχει βαλει 18αρες ζαντες ο τυπος
οι πισινες του 330 νομιζω δε ταιριαζουν.το προσπαθουσε και καποιος εδω μεσα νομιζω απο ηγουμενιτσα σε Ε46 αλλα δεν...
το καλυτερο για Ε36 νομιζω ειναι του Ε46 328
του Ε36 Μ3 που εχει ενας φιλος παιρνει 315 δισκους οποτε θα ειναι πιο ανετα εκει μεσα το συνολο
τρομπα 25 χιλ απο πιο μοντελο δηλαδη?
με αντιστρεπτικη και εγω ψαχνομαι γιατι εχω πισω eibach χοντρη,μπροστα τη μαμα Μ-πακ και γερνει εμπρος αρκετα
εχω ηδη οφσετ 35 και αμα το ανοιξω και αλλο θα εχω θεματα

Εχω μια ελαφρα υπνονοια οτι χωρανε και σε 17αρες οριακα μεν αλλα.... εβαλε 18αρες για εφε η επειδη ηταν αναγκεο κακο?

xaros
26-10-07, 06:18
δεν αναφερει κατι για αναγκη να μπουν 18αρες.απο το εργοστασιο με 17 αρες δε βγαινει το Μ3?απο οφσετ θα σε γελασω ομως

s42performance
26-10-07, 18:37
Απο Offset ειμαι τουμπανο! :D :D :D