PDA

Επιστροφή στο Forum : Συμπλεκτης-Προβλημα!!!


SPYROS-MUSIC-CABRIO
24-10-07, 16:31
Απο οταν πηρα το e36 cabrio εχει πολυ σκληρο συμπλεκτη.θεωρησα οτι ετσι θα ειναι σε αυτο το μοντελο.οταν οδηγησα φιλου ιδιο ηταν πολυ μαλακος!!!τι προβλημα μπορει να εχω η να δημιουργηθει??:search::bullhorn:

Cabriolakias
24-10-07, 16:44
Επειδη ο συμπλεκτης ειναι υδραυλικος απλα στο επομενο σερβις πες του μηχανηκου σου να σου ελεγξει τα υγρα...ισως να ειναι αυτο...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
24-10-07, 16:49
Ντινο αυτος ειπε να αλλαξω συμπλεκτη.....αλλα δεν πατηναρει!!!!!μου ειπε να το αφησω ετσι αφου δεν πατηναρει.υγρα συμπλεκτ λες?dblthumb2

bmw318cabrio
24-10-07, 16:53
Δισκο θελει πιθανον ..Το ιδιο ακριβως ειχα παθει και εγω...μολις αλλαξα δισκο εφτιαξε...Καλα ξεμπερδεματα Σπυρο...

Cabriolakias
24-10-07, 16:53
Το ποιο πηθανο αυτο ειναι...αν ηταν δισκο πλατο απλα θα αφηνες τον συμπλεκτη και το αμαξι θα πηγαινε λες και μισοπατας τον σημπλεκτη τιποτα παραπανω...τωρα απο κει και περα το πρωτο πραμα και ποιο πηθανο ειναι αυτο...δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα τσεκαρε το... μπορει να θελει να σου παρει λεφτα...πηγαινε και πουθενα αλλου...σε ενοχλει αυτο? αν δεν σε ενοχλει αστο ετσι...ποιος ο λογος...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
24-10-07, 16:56
Ντινο με ποναει το ποδι μου!!!!!ειδηκα οταν πεφτω σε κινηση κ ειμαι ολο ξεκινα-σταματα....αλλα μεχρι εκει,δεν πατηναρει....:ylsuper::pimp:

Cabriolakias
24-10-07, 17:00
Λοιπον ε.... ο μηχανικος μου εχει ενα αστερατο 328 αυτοματο...οτι πρεπει για την κινηση...ουτε συμπλεκτη ουτε τιποτα...η καλυτερη μετατροπη για ξεκουραστα ποδια...χεχεχε... κοιταξε το σε κανενα αλλο συνεργειο τοτε....

Να ξερεις ενα πραγμα και φιλος να ειναι ο μηχανικος σου παντα ρωτα και αλλου....

drohos
24-10-07, 17:30
ρε παιδιά και εμενα είναι πολύ σκληρός ο συμπλέκτης και απομονώνει πολύ χαμηλά και μου φαίνεται ότι η ταχύτητες μπαίνουν λίγο δύσκολα,μήπως θέλει καμια εξαέρωση?

320 open
24-10-07, 19:11
επειδη μου ειχες πει για σκληρο κιβωτιο και το εχω οδηγησει λεω βαλβολινες.τωρα για τον συμπλεκτη δεν πατιναρει δεν ξερω:screwy:

konc
24-10-07, 21:43
Παιδιά:
Αν φτάσει σε σημείο να πατινάρει, ΕΧΕΤΕ πρόβλημα. Μην περιμένετε να φτάσει να πατινάρει. 99% θέλετε αλλαγή, ειδικά αν απομονώνει ψηλά.

Εγώ άλλαξα σήμερα και παρόλο που δεν ήταν στα χάλια του, είδα ΠΟΛΥ μεγάλη διαφορά στο πετάλι.

/// M
24-10-07, 22:28
σπιρο αποψη μου αλλαξε δισκοπλατο εχουν χαλασει τα χτενια του πλατο αν δεν κανω λαθος ή στην χειροτερη εχουν αλλαξει παλι δισκο και εχουν βαλει τον δισκο αναποδα:chair: το λεω αυτο γιατι το εχω δει εαν μπει αναποδα ο δισκος το πεταλι ειναι θεοβαρο απλα αποψη μου ειναι αλλαγη!

agrotis328
24-10-07, 22:30
αν κουμπωνουν και οι ταχυτητες σφιχτα ειναι σιγουρα το πλατο το οποιο παει πακετο με το δισκο

/// M
24-10-07, 22:33
αν κουμπωνουν και οι ταχυτητες σφιχτα ειναι σιγουρα το πλατο το οποιο παει πακετο με το δισκο πιστευω με ενα σετακι ελυσε το προβλημα του ο σπυρος

SPYROS-MUSIC-CABRIO
24-10-07, 23:56
ρε παιδια,σκληρος κ ο συμπλεκτης κ σχετικα σκληρο κιβωτιο ταχυτητων.....
ναι αλλα ρε γαμωτο δεν ειναι μ@λ@κια να αλλαξω δισκω πλατω αφου δεν πατηναρει καθολου???!!!!μπορει να συμβαινει κατι αλλο???πχ βαλβολινες???:icon42::banghead:

konc
25-10-07, 02:15
ρε παιδια,σκληρος κ ο συμπλεκτης κ σχετικα σκληρο κιβωτιο ταχυτητων.....
ναι αλλα ρε γαμωτο δεν ειναι μ@λ@κια να αλλαξω δισκω πλατω αφου δεν πατηναρει καθολου???!!!!μπορει να συμβαινει κατι αλλο???πχ βαλβολινες???:icon42::banghead:

Στο ξαναλέω και ας με συμπληρώσει και κάποιος άλλος: Η ώρα της αλλαγής ΔΕΝ είναι όταν αρχίσει να πατινάρει. Εκεί έχεις ήδη σοβαρό πρόβλημα και με κίνδυνο για χειρότερες ζημιές.

God
25-10-07, 02:20
Στο ξαναλέω και ας με συμπληρώσει και κάποιος άλλος: Η ώρα της αλλαγής ΔΕΝ είναι όταν αρχίσει να πατινάρει. Εκεί έχεις ήδη σοβαρό πρόβλημα και με κίνδυνο για χειρότερες ζημιές.

Συμπληρωνω.

Ο συμπλεκτης σε ολα τα συνχρονα BMW (ακομα και στο δικο μου που ειναι 20 ετων) ειναι αυτορυθμιζομενος. Δεν θα πατιναρει ποτε, εκτος αν αρχισει να παταει κατι αλλο πανω στο βολαν αντι για τον δισκο. Οταν νιωσουμε το πεταλι αρκετα βαρυ, κατεβαζουμε σασμαν. Καλυτερα λιγο νωριτερα παρα να τραγουδαμε 'τωρα πια ειναι αργαααααααα...........'.


Αμα νιωθετε τον συμπλεκτη βαρυ, κοιταξτε να κανετε μια σωστη εξαερωση και την κατασταση της ντιζας/ελατηριου.

elec
25-10-07, 02:25
οταν πατηνιαρει τοτε και οταν απομονωνει ψηλα τοτε θελει σιγουρα αλλαγη!!τωρα εχω ακουσει και απο μερικους οτι εχουν σκληρο συμπλεχτη και ενας απο αυτουν πηγε και τον αλλαξε χωρις να ειχε προβλημα τελικα απλα ειχε σκληρα ελατηρια...αλλα συνηθως οι περισσοτεροι σκληραινουν τα ελατηρια και μετα σπανε...οποτε καταλαβαινεις οτι το πιο πιθανο ειναι οτι θες αλλαγη!

SPYROS-MUSIC-CABRIO
25-10-07, 08:53
παιδια θα ψαξω αυτα που λετε κ αν καποιος σκεφτει κατι αλλο ας το αναφερει :friday::+1:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
31-10-07, 18:57
φιλε κοnc τι ενοεις Η ώρα της αλλαγής ΔΕΝ είναι όταν αρχίσει να πατινάρει. Εκεί έχεις ήδη σοβαρό πρόβλημα και με κίνδυνο για χειρότερες ζημιες??τι παραπανω ζημια μπορει να παθει αν αρχησει να πατηναρει???:dblthumb2:bullhorn::search:

mitsos_chania
31-10-07, 19:25
εγω εχω προβλημα στο κουμπωμα των ταχυτητων.ειναι λιγο σκληρο και επειδη και το προηγουμενο αμαξι μου ηταν bmw το κιβωτιο ηταν θεϊκο?τι φταει αραγε?θελει λιπαντικο?

thanassis
31-10-07, 19:33
φιλε κοnc τι ενοεις Η ώρα της αλλαγής ΔΕΝ είναι όταν αρχίσει να πατινάρει. Εκεί έχεις ήδη σοβαρό πρόβλημα και με κίνδυνο για χειρότερες ζημιες??τι παραπανω ζημια μπορει να παθει αν αρχησει να πατηναρει???:dblthumb2:bullhorn::search:

φθείρεις το βολάν και μετά, με τη σειρά το σασμάν...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
31-10-07, 19:54
mitsos_chania τι θες να πεις οταν λες οτι το κιβωτιο σου ηταν θεικο?:rtfm::dblthumb2

strofimios
31-10-07, 20:44
Το δικο μου(is e36)οταν το πηγα για service μου ειπαν οτι θελει δισκο-πλατο γιατι το πενταλ του συμπλεκτη ηταν πολυ σκληρο.Εμενα μου φανηκε μια χαρα αλλα δεν ειχα αλλη φορα bmw οποτε.......
Το μονο που εχω παρατηρησει οτι για να βαλω 5η πρεπει να την βαλω πολυ σιγα γιατι αλλιως την "κουρευει".Στις υπολοιπες δεν εχω προβλημα.Τι θελω συμπλεκτη ή συχρονιζε 5ης;

mitsos_chania
31-10-07, 20:45
θελω να πω οτι στο Ε39 οι ταχυτητες κουμπωναν παρα πολυ γλυκα ενω στο τωρινο μου αμαξι μερικες φορες δεν μπορει να παρει ουτε την πρωτη και πρεπει να αφησω και να ξαναπατησω το συμπλεκτη.για τετοιο πραγμα ουτε λογος στο Ε39

strofimios
31-10-07, 20:46
Α ναι, εχει 170.000χλμ.(με γυναικα οδηγο μεχρι τα 163.000 που το πηρα εγω)και δεν εχει αλλαχτει ποτε το δισκο-πλατο.

konc
01-11-07, 03:27
Α ναι, εχει 170.000χλμ.(με γυναικα οδηγο μεχρι τα 163.000 που το πηρα εγω)και δεν εχει αλλαχτει ποτε το δισκο-πλατο.

Και ο προπάππους μου να είχε το αμάξι και να έβαζε μόνο 1η-2α μέχρι το καφενείο, στις 163.000χλμ ΘΕΛΕΙ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΟ-ΡΟΥΛΕΜΑΝ και ας μην κάνει τίποτα. Έλεος ρε παιδιά, μ'αρέσει που το συζητάμε. Έχει προ πολλού περάσει το όριο ζωής του το πράμα, αλλάξτε το!

mitsos_chania
01-11-07, 13:35
εμενα ομως το αμαξι εχει 63000χλμ οποτε δεν δικαιολογειται

God
01-11-07, 17:29
εμενα ομως το αμαξι εχει 63000χλμ οποτε δεν δικαιολογειται

Εσενα μπορεις να δοκιμασεις καλυτερα υγρα σασμαν, αλλα και παλι ο δισκος εχει ζωη 70-100 χιλ χλμ συνηθως. Με λιγο σκισιμο εισαι στα μετρα σου.

Τωρα του φιλου που του επιασε 170.000χλμ και μαλιστα στα χερια γυναικας, αφου δεν πηγες για σασμαν ακομα εισαι και τυχερος. 120.000χλμ με εντελως ηπια και επαρχιακη οδηγηση και οταν βγαζεις τον δισκο εχει γινει λιαδα. Αρχιζω να αμφιβαλλω αν αυτο που πατα στο βολαν πλεον ειναι δισκος. Πηγαινε κανε μια αλλαγη πριν αρχισουμε να μετραμε τι απεμεινε.

BILL007
01-11-07, 17:58
Πόσο παει ένα σετ δισκο-πλατό για Ε46 316 ξέρουμε πάνω κάτω?Πόσο μπορεί να κοστίσει με την εργασια???

strofimios
01-11-07, 19:22
Εσενα μπορεις να δοκιμασεις καλυτερα υγρα σασμαν, αλλα και παλι ο δισκος εχει ζωη 70-100 χιλ χλμ συνηθως. Με λιγο σκισιμο εισαι στα μετρα σου.

Τωρα του φιλου που του επιασε 170.000χλμ και μαλιστα στα χερια γυναικας, αφου δεν πηγες για σασμαν ακομα εισαι και τυχερος. 120.000χλμ με εντελως ηπια και επαρχιακη οδηγηση και οταν βγαζεις τον δισκο εχει γινει λιαδα. Αρχιζω να αμφιβαλλω αν αυτο που πατα στο βολαν πλεον ειναι δισκος. Πηγαινε κανε μια αλλαγη πριν αρχισουμε να μετραμε τι απεμεινε.Απο βδομαδα παω για αλλαγη.Τι να βαλω sachs ή luc;Και τι τιμη περιπου παιζει εργασια+ανταλακτικα για να μην μου "τον πιασουν";

SPYROS-MUSIC-CABRIO
01-11-07, 21:43
φιλε sacks νομιζω ειναι καλητερος:search::dblthumb2

agrotis328
01-11-07, 22:09
Α ναι, εχει 170.000χλμ.(με γυναικα οδηγο μεχρι τα 163.000 που το πηρα εγω)και δεν εχει αλλαχτει ποτε το δισκο-πλατο.

ο μηχανικος μου αχρηστεψε το πλατο στο αμαξι του (golf vr6) σε ενα ανεβασμα σε πεζοδρομιο ειχε βαλει κομπλε δισκο πλατο πριν ενα μηνα ειχε 1000 χιλιομετρα,τωρα για τιμες δεν εχουν μεγαλη διαφορα μαρκα με μαρκα αγορα δεν ξεπερναει τα 150 ευρο ολο το σετ τωρα για περαστικα εξαρταται ποσο καθικι ειναι ο μηχανικος

SPYROS-MUSIC-CABRIO
01-11-07, 23:04
εαν μπει ενυσχημενος συμπλεκτης η καρφωθει ο ιδιος πιο ενυσχημενος,ξερει κανεις τα πλην-συν??:drive2::cheers::dblthumb2

rapid_fast
01-11-07, 23:11
Εάν και εφόσον ο συμπλεκτης σου απομονωνει ψηλά και εμπλέκει χαμηλά ισχύει το ακόλουθο.Κάτω απο το πετάλ του συμπλέκτη έχει ένα βαρελάκι με εμβολο. Οταν πατάς συμπλέτη, η υδραυλική πίεση πιέζει το δευτερο έμβολο που έχει επάνω στο κιβώτιο για να απομακρυνθεί ο δίσκος απο το πλατώ. Θέμα υγρών δεν υπάρχει, θα είχες πρόβλημα και στα φρενα, μοιράζονται το ίδιο υγρό. Αν όμως φαγώθηκαν τα τσιμουχάκια στο δευτερο έμβολο που υπάρχει στο κιβωτιο, έχεις βαρύ συμπλέκτη.
Πήγαινε στο μηχανικό σου, σήκωσε το αυτοκίνητο στην ράμπα, βγάλε το βαρελάκι, καθάρισε το πολύσφηνο απο τη βρωμιά με υγρό φρένων, και μετά πίεσε το συμπλέκτη για να βεβαιωσεις την ορθή λειτουργία.
Αν δεν την επιβεβαιώσεις, τότε αγοράζεις με 35 ευρώ κίτ επισκευής, και το επισκευάζεις.
Εάν και εφόσον ο συμπλεκτης σου απομονωνει χαμηλά και εμπλέκει ψηλά ισχύει το ακόλουθο. Αλλάζεις δίσκο-πλατώ.
Λοιπά σχόλια. Ο δίσκος αντέχει τουλάχιστον 300.000 χιλιόμετρα σε φυσιολογική χρήση.
Τρανό παράδειγμα ο εαυτός μου, που άλλαξε τον πρώτο στα 60.000 γιατί τον είχε σακατέψει με τα σπινιαρίσματα, τον δευτερο στα 110.000 χιλιόμετρα, και τον τρίτο τον
είχε ακόμα στα 475.000 χιλιόμετρα, όταν και εβαλε αυτόματο κιβώτιο...:hello:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
01-11-07, 23:19
ωραια η καθοδηγηση,ευχαριστω.....
οσο για ενυσχημενο δισκο η επισκευη ενυσχημενου?τι λες?:nixweiss::smokin::lamer:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
02-10-08, 16:49
Απο οταν πηρα το e36 cabrio εχει πολυ σκληρο συμπλεκτη.θεωρησα οτι ετσι θα ειναι σε αυτο το μοντελο.οταν οδηγησα φιλου ιδιο ηταν πολυ μαλακος!!!τι προβλημα μπορει να εχω η να δημιουργηθει??:search::bullhorn:

μετα την μετατροπη που εκανα,εβαλα καινουριο συμπλεκτη αφου ολα τα "πραγματα" ηταν κατω αλλα εξακολουθω να εχω σκληρο συμπλεκτη κ κιβωτιο ταχυτητων.κατι ακουσα οτι μπορει να αλλαζεται ηνα ρυθμιζεται το πεταλι του συμπλεκτη μαζι με μια αλλαγη ενος μαυρου μακροστενου αντικειμενου απο πισω με μεγεθος ενος δακτυλου!
εχει κανει κατι τετοιο καποιος??:help: