PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση για 330


grigoris77
25-10-07, 14:45
Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα 330 και πλέον ήρθε η ώρα που θέλω να του ανεβάσω την ιπποδύναμη. Έχει κάνεις καμιά καλή ιδέα για κάνα κιτ που να του δίνει καμιά 100ρια άλογα παραπάνω?

Ευχαριστώ

karagchar
25-10-07, 15:06
Μπορείς να βάλεις κομπρέσορα ή διαφορετικά το κάνεις Μ3 και τάχεις τα άλογα που ζητάς..

VanVIC
25-10-07, 16:04
100 άλογα μόνο με κομπρέσορα θα πάρεις, δηλαδή περίπου 6 με 7.000 ευρώ.
Διαφορετικά, για 30-35 ίππους, υπολόγισε πείρπου 250-300 ευρώ ο ίππος.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να "κάτσεις στ'αυγά σου".
Το θέμα είναι ποιός BMWδάκιας μπορεί να "κάτσει στ'αυγά του" !

shido
25-10-07, 17:17
Διαφορετικά, για 30-35 ίππους, υπολόγισε πείρπου 250-300 ευρώ ο ίππος.
!

:bananasmi:bananasmi

Christos 330i ///M
25-10-07, 17:36
ess ts2 τελος !!!!

VanVIC
25-10-07, 18:47
ess ts2 τελος !!!!

Βλέπω μπήκαμε για τα καλά στη μπρίζα !
Γιατρέ μου δεν μας σώζει τίποτα... μα τίποτα σου λέω !
Και εκεί που έλεγα οτι την έχω αποκλεισμένη αυτή τη λύση, ξανάχασα τον ύπνο μου.

shido
25-10-07, 18:55
Με ενα τροπο θα τον βρεις

ess και κοιμασαι σαν πουλακι

Christos 330i ///M
25-10-07, 19:02
Βλέπω μπήκαμε για τα καλά στη μπρίζα !
Γιατρέ μου δεν μας σώζει τίποτα... μα τίποτα σου λέω !
Και εκεί που έλεγα οτι την έχω αποκλεισμένη αυτή τη λύση, ξανάχασα τον ύπνο μου.


Κανουμε ενα κουραγιο ρε Βαγγελη ; ; ;

7 χιλιαρικα ειναι τι λες ; ; ;

Αντε και +1000 για μενα μαζι με μπλοκε παμε στα 8 χιλιαρικα . . .

Και το Ε 92 το ξεχναω για τα επομενα 3 χρονακια . . .

VanVIC
25-10-07, 19:27
Κανουμε ενα κουραγιο ρε Βαγγελη ; ; ;

7 χιλιαρικα ειναι τι λες ; ; ;

Αντε και +1000 για μενα μαζι με μπλοκε παμε στα 8 χιλιαρικα . . .

Και το Ε 92 το ξεχναω για τα επομενα 3 χρονακια . . .

Χταποδάκι δεν θα βάλουμε ?
Μισές δουλιές θα κάνουμε ?

franky330
25-10-07, 20:21
ΕΣΣ ΤΣ2 8.5ΠΣΙ ΜΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ.

VanVIC
25-10-07, 20:26
ΕΣΣ ΤΣ2 8.5ΠΣΙ ΜΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ.

Και το 6,5 psi μια χαρά θα'ναι για το Ζ3.
Δε νομίζω να χρειάζονται εκκεντροφόροι.
Ας βγάλει 280-290 και θα΄μαστε ΟΚ.

Christos 330i ///M
25-10-07, 20:27
Χταποδάκι δεν θα βάλουμε ?
Μισές δουλιές θα κάνουμε ?

Κατσε να τελειωσει του φιλου μου του Γιαννη Βαγγελη και βλεπουμε . . .

Αν μπουμε στον χωρο θα χορεψουμε ρε φιλε . . .

Αλλα και παλι σου ειπα ειναι πολλα στην μεση ειδωμεν . . .

deepblue
25-10-07, 20:32
Και το 6,5 psi μια χαρά θα'ναι για το Ζ3.
Δε νομίζω να χρειάζονται εκκεντροφόροι.
Ας βγάλει 280-290 και θα΄μαστε ΟΚ.
Δε καταλαβαινω γιατι να μην βαλουμε Μ3 αφου θα στοιχισει τα ιδια χρηματα με πιο πολλα αλογα και οχι πειραγμενο που οπως και να εχει θα εγκυμονει κινδυνους?

Christos 330i ///M
25-10-07, 20:34
Δε καταλαβαινω γιατι να μην βαλουμε Μ3 αφου θα στοιχισει τα ιδια χρηματα με πιο πολλα αλογα και οχι πειραγμενο που οπως και να εχει θα εγκυμονει κινδυνους?

Και γιατι να μην παρουμε Μ3 και να καθαρισει η μπουγαδα ; ; ;

Με 37-38 βρισκεις ανετα . . .

VanVIC
25-10-07, 20:35
Δε καταλαβαινω γιατι να μην βαλουμε Μ3 αφου θα στοιχισει τα ιδια χρηματα με πιο πολλα αλογα και οχι πειραγμενο που οπως και να εχει θα εγκυμονει κινδυνους?

Βρε-βρε για δές... Μ θές απο τώρα ?
Κάτσε να μάθεις να το στρίβεις πρώτα το 3-λιτρο.
Μετά θα μάθεις να γλυστράς και μετά βλέπεις αν μπορείς να ":rofl2:κρατήσεις" τα 231.

Christos 330i ///M
25-10-07, 20:36
Τελικα ρε παιδια εχω παρατηρησει κατι . . .

Οτι μα οτι και να πουμε η συζητηση καταληγει στα Μ3 ξανα και ξανα και ξανα . . .

Τελικα μονο με Μ3 θα υσηχασουμε . . .(οκ ρε μην βαρατε για κανα 6μηνο)

VanVIC
25-10-07, 20:39
Τελικα ρε παιδια εχω παρατηρησει κατι . . .

Οτι μα οτι και να πουμε η συζητηση καταληγει στα Μ3 ξανα και ξανα και ξανα . . .

Τελικα μονο με Μ3 θα υσηχασουμε . . .(οκ ρε μην βαρατε για κανα 6μηνο)

Χρήστο να 'σαι σίγουρος οτι το 3-λιτρο με supercharger (κυκλοφορεί ενα μαυρο E46ci) κερνάει τσαγάκια τα Μ3 (τουλάχιστον τα normal).
Θα 'ναι μεγάλη η πίκρα να τό΄χεις πληρώσει χρυσό για να το κάνεις Μ3 και μετά να την "φας" απο κομπρεσεράτο 3-λιτρο.

santo
25-10-07, 20:42
Και γιατι να μην παρουμε Μ3 και να καθαρισει η μπουγαδα ; ; ;

Με 37-38 βρισκεις ανετα . . .

Στην σκέψη σωστός ο chris!!
αλλά Μ3 μόνο μετατροπή παίζει σε αυτά τα λευτά...

Christos 330i ///M
25-10-07, 20:58
Χρήστο να 'σαι σίγουρος οτι το 3-λιτρο με supercharger (κυκλοφορεί ενα μαυρο E46ci) κερνάει τσαγάκια τα Μ3 (τουλάχιστον τα normal).
Θα 'ναι μεγάλη η πίκρα να τό΄χεις πληρώσει χρυσό για να το κάνεις Μ3 και μετά να την "φας" απο κομπρεσεράτο 3-λιτρο.


Συμφωνω αλλα ρε συ Βαγγελη δεν θα ειναι Μ3 . . .

Και στο κομπρεσορατο 330 κερναει αλλο τσαγακι παντα υπαρχει ποιο γρηγορος ετσι δεν ειναι ; ; ;

VanVIC
25-10-07, 21:01
Συμφωνω αλλα ρε συ Βαγγελη δεν θα ειναι Μ3 . . .

Και στο κομπρεσορατο 330 κερναει αλλο τσαγακι παντα υπαρχει ποιο γρηγορος ετσι δεν ειναι ; ; ;

Ας περιμένουμε του Γιάννη και βλέπουμε.
Πάντως, έχουμε θέμα.
Ονειρα γλυκά !

Christos 330i ///M
25-10-07, 21:03
Στην σκέψη σωστός ο chris!!
αλλά Μ3 μόνο μετατροπή παίζει σε αυτά τα λευτά...


Η σκεψη καλη . . .

Που θα παει ολα θα βρουν τον δρομο τους . . .

Ενα σαν του ΜΖ3 δεν με χαλαει παντως η μαλλον του ΜΖ3 δεν με χαλαει με τιποτα . . . !

Christos 330i ///M
25-10-07, 21:05
Ας περιμένουμε του Γιάννη και βλέπουμε.
Πάντως, έχουμε θέμα.
Ονειρα γλυκά !

Γι'υτο σου λεω κατσε να βγει το μηχανημα του Γιαννη . . .

Μονο εκει θα δουμε τι παιζει . . .

Εχει πολλα με κομπρεσερ αλλα οχι στην κατασταση που θα ειναι του Γιαννη . . .

deepblue
25-10-07, 21:16
Βρε-βρε για δές... Μ θές απο τώρα ?
Κάτσε να μάθεις να το στρίβεις πρώτα το 3-λιτρο.
Μετά θα μάθεις να γλυστράς και μετά βλέπεις αν μπορείς να ":rofl2:κρατήσεις" τα 231.
R U TALKING 2 ME?
μμμ....φαινεται πως ξεχνας γρηγορα αλλα δε πειραζει κοντος ψαλμος να πω?...θυμησου με Ζ4 να πω?... με celica να πω?...:yippee:τεσπα θα μαθω και γω μικρος ειμαι ακομα που θα παει.

VanVIC
25-10-07, 21:34
R U TALKING 2 ME?
μμμ....φαινεται πως ξεχνας γρηγορα αλλα δε πειραζει κοντος ψαλμος να πω?...θυμησου με Ζ4 να πω?... με celica να πω?...:yippee:τεσπα θα μαθω και γω μικρος ειμαι ακομα που θα παει.

Εντάξει, λέμε και καμιά μ@@κι@ να περνάει η ώρα !
Μην τσιμπάς.:flipa:

doros-hm-26
25-10-07, 21:38
Καλησπέρα παιδιά,

Έχω ένα 330 και πλέον ήρθε η ώρα που θέλω να του ανεβάσω την ιπποδύναμη. Έχει κάνεις καμιά καλή ιδέα για κάνα κιτ που να του δίνει καμιά 100ρια άλογα παραπάνω?

Ευχαριστώ

ΗΜ 3.3
λιγο πιο ακριβο απο ts2
αλλα τα εχει τα λεφτα του!

VanVIC
25-10-07, 21:41
ΗΜ 3.3
λιγο πιο ακριβο απο ts2
αλλα τα εχει τα λεφτα του!

Υπερκυβισμό εννοείς?

doros-hm-26
25-10-07, 21:43
αλλο να πιεζεις με το ζορι τον αερα να μπει σε μια μηχανη που δεν ειναι και τοσο σχεδιασμενη για boost
κι αλλο αυτη η μηχανη απο μονη της να ζηταει κι αλλο αερα και να μην χωρταινει και να ρουφαει κι αλλο κι αλλο αερα...
καταλαβες?

doros-hm-26
25-10-07, 21:44
Υπερκυβισμό εννοείς?

yes...
τον συγκεκριμενο ομως...hamann.

doros-hm-26
25-10-07, 22:07
και για να μην γινει καμμια παρεξηγηση απο τον υπερκυβισμο δεν παιρνεις+100ps.

VanVIC
26-10-07, 09:19
και για να μην γινει καμμια παρεξηγηση απο τον υπερκυβισμο δεν παιρνεις+100ps.

Με υπερκυβισμό, στον συγκεκριμπένο κινητήρα στα 3300 cc, έχεις +50 ίππους.
Η λύση όμως αυτή, αν και ομολογουμένως είναι η πιό σωστή, δεν είναι ΜΟΝΟ λίγο πιο ακριβή απο το ts της ESS.
Παραπάνω έγραψα για 250-300 ευρώ για κάθε ίππο. Αυτό σημαίνει 12.000 - 15.000 ευρώ.
Μιλάμε για μεγάλη διαφορά απο τα maximum 8.000 - 8.500 ευρώ που μπορεί να σου κοστίσει στην Ελλάδα το ts της ESS.

Για αυτά που γράφω για τον υπερκυβισμό, έχω γραπτή προσφορά απο Γερμανία.
Για την περίπτωση υπερκυβισμού σημειώσατε οτι:
-O κινητήρας πρέπει να πάει Γερμανία όπου χρειάζονται 6 εργάσιμες
-Στα μέρη που αλλάζονται, περιλαμβάνονται και άλλη χταπόδοεξάτμιση με άλλους καταλύτες και άλλα "εντόσθια" του κινητήρα. Ουσιαστικά μιλάμε για rebuilt του κινητήρα. Γίνεται "καινούργιος".
Για μένα είναι η καλύτερη λύση ΑΛΛΑ ποοολύ ακριβή.

Snoopy
26-10-07, 09:36
για όσους το λέει η περδικούλα τους και έχουν τα απαραίτητα φράγκα - γιατί μετά θέλει φρένα αναρτήσεις δεσίματα-

BMW 3 series 330i
BMW 5,2l V8 engine.

changes to the series:

1 5,2l V8 engine
1 BMW gear box 5HP24 series
1 new drive train
1 new exhaust systems
1 speedometer 320 km/h
modifications to standard engine / scope of delivery:
1 crankshaft
8 pistons
2 camshafts inlet
2 camshafts outlet
8 connecting rods
1 inlet manifold
2 outlet manifold
1 new motronic program
technical engine dates:
cylinders 8
bore 94,00 mm
stroke 93,00 mm

effective capacity 5161 ccm
compression ratio 10,5

max. HP 385 HP/5800 min-1

max. torque 540 Nm/4000 min-1

και κλάι μαιν.

στην προνομιακή τιμή των 17.000 ευρώ.

grigoris77
26-10-07, 09:43
Αρα απ'οτι καταλαβα ολοι για ess λετε.
Ειναι κανεις απο Αθηνα που το εχει βαλει για να το δω λιγο αν δεν ειναι φασαρια? Και για ποιο ess μιλαμε? Ειδα στο site και εχει 1-2

ευχαριστω

shido
26-10-07, 10:34
Θα πρεπει να λαβεις υποψιν σου και την ενεργητικη ασφαλεια του αμαξιου σου μετα,θα χρειαστεις σιγουρα πολυ καλη αναρτηση φρενα και μπλοκε .
Επισης η Ess για το ts2 8.5 λεει περα απο τους εκεντροφορους και χταποδι καταλυτες.
αν υποθεσουμε 7 χιλιαρικα ο κομπρεσορας,θελεις αλλα 4500 για ολοκληρη εξατμιση Supersprint.(χταποδια,καταλυτες,μεσαιο τελικο),1000 οι εκεντροφοροι,αλλα τοσα το μπλοκε φρενα ++€
αν το κανεις πολυ δυνατο θα χρειαστεις ολα αυτα.αν πας για το Τς1 θα δεις μια πολυ καλη αυξηση δυναμης (ισως κοντα στα 300)δεν θα χρειαστεις χταποδια εκεντροφορους,τα φρενα ισως να φθανουν αρα ουτε για αλλαγη φρενων πας.To tς1 βεβαια για κλιματολογικες συνθηκες ΕΛλαδας εχει ενα κακο...δεν εχει intercooler.
Αναλογος την διαθεση και τα λεφτα που θες να ξοδεψεις υπαρχουν και αναλογες λυσεις

VanVIC
26-10-07, 16:39
Θα πρεπει να λαβεις υποψιν σου και την ενεργητικη ασφαλεια του αμαξιου σου μετα,θα χρειαστεις σιγουρα πολυ καλη αναρτηση φρενα και μπλοκε .
Επισης η Ess για το ts2 8.5 λεει περα απο τους εκεντροφορους και χταποδι καταλυτες.
αν υποθεσουμε 7 χιλιαρικα ο κομπρεσορας,θελεις αλλα 4500 για ολοκληρη εξατμιση Supersprint.(χταποδια,καταλυτες,μεσαιο τελικο),1000 οι εκεντροφοροι,αλλα τοσα το μπλοκε φρενα ++€
αν το κανεις πολυ δυνατο θα χρειαστεις ολα αυτα.αν πας για το Τς1 θα δεις μια πολυ καλη αυξηση δυναμης (ισως κοντα στα 300)δεν θα χρειαστεις χταποδια εκεντροφορους,τα φρενα ισως να φθανουν αρα ουτε για αλλαγη φρενων πας.To tς1 βεβαια για κλιματολογικες συνθηκες ΕΛλαδας εχει ενα κακο...δεν εχει intercooler.
Αναλογος την διαθεση και τα λεφτα που θες να ξοδεψεις υπαρχουν και αναλογες λυσεις


Λες να μην κουμπώνει το intercooler στο ts1 ?
Μήπως χρειαστεί και ψυγείο λαδιού ?

manosbmw330
11-04-10, 10:28
για σασ παιδια ειμε κατοχοσ 330 τσ2+ και τορα το στρονο το τσ3 μου με αρκετα καλουδια απο τισ σιζιτισισ που κανετε που λετε που δεν παι το τσ2+ πανο απο 400 αλογατακια εμενα εβγαλε στον παπαδοπουλο κοστα παρατσουκλι παπασ και αμα πατισετε papas tunig bmw θα το διτε εμενα εβγαλε 427 αλογα 53 ροπι με μερικα πραγματακια παραπανο ακριβοπλιρομενα και πολι πσαγμενα τορα παο για παραπανο 500 κια σιγουρα εκσιοπιστα αποσ το τσ2+ με 427 κια 100000 χιλιομετρα πο το εχο κανι ταπα με πολα αυτοκινιτα super car τα βρικαν πολι σκουρα που δεν μπορουσαν να με ακολουθισουν ουτε στο ονιροτουσ και ενιγα αερα πατερα