PDA

Επιστροφή στο Forum : Aγραφους εγκεφαλους


TSAF
30-10-07, 14:46
Οποιος γνωρίζει για άγραφους εγκεφαλους σας παρακαλώ να μας καθοδηγήσει λίγο γιατί έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχαλια. Ας μας καθοδηγήσει λίγο ως προς τις μάρκες, ποιοι είναι καλοί και ποιοι έχουνε μονο όνομα

Snoopy
30-10-07, 14:55
λίγο πολύ το ίδιο πράγμα κάνουν ολοι. αυτό που θες ειναι αντιπρόσωπο να υποστηρίζει τον εγκέφαλό του.
Δώσε μια βοήθεια σχετικά με την εφαρμογή που σε ενδιαφέρει για να δούμε τι σου κάνει καλύτερα.

Αν πχ θέλεις απλή διαχείριση του κινητήρα, αν θα περάσεις επάνω και άλλα πράγματα.... τέτοια κόλπα.

J.MULLER
30-10-07, 15:20
Στο δικο μου φοραω αγραφο εγκεφαλο, που σημαινει οτι τον "μαμα" τον εχω στη ντουλαπα!
Ολα τα κανει ο αγραφος!
Κοστος;
Εγκατασταση ρυθμιση και δυναμομετρηση 2.000€!
Εαν θελεις λεπτομερειες στειλε πμ.

TSAF
30-10-07, 15:22
Ατμοσφαιρικο μοτερ, απλη διαχειριση, τετραπεταλουδο, απλα μεγαλη συμπιεση 11:1, και μεγαλο εκεντροφορο. Το θεμα ειναι οτι θελω να δουλευει αψεγαδιαστα γιατι εχω ακουσει διαφορα για αγραφους. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω καθολου απο εγκεφαλους και φοβαμαι μην μπλεξω

TSAF
30-10-07, 15:25
Το μοτερ δεν ειχε ποτε μαμα εγκεφαλο. Τωρα χρειαζεται με το τετραπεταλουδο

Snoopy
30-10-07, 15:30
Στο δικο μου φοραω αγραφο εγκεφαλο, που σημαινει οτι τον "μαμα" τον εχω στη ντουλαπα!
Ολα τα κανει ο αγραφος!
Κοστος;
Εγκατασταση ρυθμιση και δυναμομετρηση 2.000€!
Εαν θελεις λεπτομερειες στειλε πμ.

Εγώ αποσύρομαι γιατι μίλησε ο πλέον κατάλληλος.

Ορίστε εγκέφαλος που και δουλεύει και γα.... ζώνει...

Οτι πεί ο Γιάννης.

J.MULLER
30-10-07, 15:39
Το μοτερ δεν ειχε ποτε μαμα εγκεφαλο. Τωρα χρειαζεται με το τετραπεταλουδο

.................εχεις πμ.

TSAF
30-10-07, 16:08
το ειδα, σου εστειλα

bmw316turbo
30-10-07, 16:38
Οι καλυτεροι αγραφοι ειναι αυτοι που εχουν πιο γρηγορο επεξεργαστη.
Το κοστος ενος αγραφου ανεβαινει οσο πιο πολλες δυνατοτητες εχει και περισσοτερες εξοδους βγαζει για να οδηγησεις δικα σου πραγματα.
Βεβαια μεγαλη λεπτομερια πρεπει να δωσεις στο πινακα αναλυσης (matrix) που βγαζει φορτιο-στροφες , δηλαδη οσο πιο πολλα σημεια αναλυσης βγαζει τοσο καλυτερα.
Οι καλυτεροι σχεδον εγκεφαλοι ειναι οι αυστραλεζικοι.
Το εχω το ψαξει οσο δεν παιρνει και εχουμε και λεμε.
1) MOTEC (Πολυ ακριβοι με περισσοτερες δυνατοτητες αναλογως μοντελου -που δεν χρειαζονται - με δικα τους αξεσουαρ αλλα οι καλυτεροι και πιο γνωστοι
2) Autronic sm2, sm4 εχουν παραπλησια τιμη και δυνατοτητες με motec αλλα νομιζω χρησιμοποιουν ακομη περιβαλλον dos για προγραμματισμο.Ο σχεδιαστης των motec νομιζω μεταπηδησε στην autronic.
3) Haltech .Και αυτη μεγαλο και καταξιωμενο ονομα αλλα εχει απειρες παραμετρους να προγραμματισεις πολυ πιο στριφνη στον προγραμματισμο και χρησιμοποιει δικους της σενσορες για τον ελεγχο του κινητηρα που ανεβαζουν το κοστος και την πολυπλοκοτητα στα υψη, αλλα εχουν τρομερο manual
4) EMS Για τα λεφτα που κοστιζουν κανει παπαδες ειναι αξιοπιστες τερμα, δουλευουν σε xp
ειναι στην κατηγορια τιμης της haltech αλλα ειναι συμβατη με ολους τους γνωστους σενσορες των αυτοκινητων οποτε δεν χρειαζεται να αγοραζεις εχτρα γαι τον ελεγχο και εχουν ενσωματομενο 2 μπαρ map sensor με εξτρα για 3 μπαρο.
Μοναδικο μειονεκτημα το απιστευτο κακο manual που χρειαζεται να εχεις εμπειρια για να κατανοησεις το τροπο λειτουργιας και συνδεσμολογιας χωρις καμια επεξηγηση.Εριξα διαβασμα για να τα καταφερω οσο αν εδινα ξανα πανελληνιες.
4) wolf 3d Οι τελευταιες εκδοσεις εχουν ομοια χαρακτηριστικα και τιμη με haltech,ems.Πολυ καλες με καλες πωλησεις στην αυστραλια.
5) Link Δεν μου αρεσουν γιατι θελουν ενα σωρο περιφεριακα για να λειτουργησουν.Ορισμενες ειναι plug n play για evo subaru αλλα εμενα μου ξινιζουν
5)ΑΕΜ Νομιζω απο τις καλυτερες στο χωρο.Αμερικανικη νομιζω.Ολα τα τερατα στην αμερικη εχουν aem , βγαζει ετοιμες φισσες για πολλα αμαξια plug n play ενω διατιθεται και ως universal.Φθηνοτερη απο motec αλλα με μαγικες δυνατοτητες οπως στις πρωτοκλασσατες που εχει εισοδο knock sensor για να βλεπεις σε ποιο σημειο βαραει πειρακια κλπ και μεγαλη συμβατοτητα....
6) SDS ΑΠΟ τις ποιο φθηνες αλλα οχι ασχημες λυσεις μια που δεν παιζεις τοσο πολυ με computer αλλα με lcd comander για τον προγραμματισμο.Οταν μιλαμε για θνητες ηπποδυναμεις μια χαρα τα βγαζουν ολες περα....
7) EFI δεν ξερω πολλα για αυτη , παρα μονο οτι ειναι καραπανακριβη με δυνατοτητες φορμουλα 1.Νομιζω την εβαζε η axion design στο lotus......
8) dta δεν την εχω μελετησει καθολου αλλα τα εχει τα λεφτα της...
9) kms νομιζω την φοραει ο "ηθοποιος μας"

Τωρα για μεσοβεζικες λυσεις που μπαινουν παραλληλα με τον μαμα εγκεφαλο και τροποποιουν τα σηματα που δεχεται ειναι.
1) perfect power
2) power fc

Τελος ,οταν σε ενα αμαξι σαν το μ3 ο εγκεφαλος ελεγχει πολλες αλλες λειτουργιες εκτος απο αυτες του κινητηρα, η αντικατασταση με εναν αγραφο απαιτει καποιον που τις υποστηριζει βλεπε motec.Ολοι οι αγραφοι θα βαλουν μπρος τον κινητηρα και το τουτου θα ξεκινησει αλλα ποιοι απο αυτους μπορει νε ελεξει τις επιπλεον λειτουργιες ενος μαμα ασχετες με κινητηρα οπως a/c abs etc???
Φιλικα

red_bmw
30-10-07, 16:51
haltech k DTA τελος...

J.MULLER
30-10-07, 17:22
Οι καλυτεροι αγραφοι ειναι αυτοι που εχουν πιο γρηγορο επεξεργαστη.
Το κοστος ενος αγραφου ανεβαινει οσο πιο πολλες δυνατοτητες εχει και περισσοτερες εξοδους βγαζει για να οδηγησεις δικα σου πραγματα.
Βεβαια μεγαλη λεπτομερια πρεπει να δωσεις στο πινακα αναλυσης (matrix) που βγαζει φορτιο-στροφες , δηλαδη οσο πιο πολλα σημεια αναλυσης βγαζει τοσο καλυτερα.
Οι καλυτεροι σχεδον εγκεφαλοι ειναι οι αυστραλεζικοι.
Το εχω το ψαξει οσο δεν παιρνει και εχουμε και λεμε.
1) MOTEC (Πολυ ακριβοι με περισσοτερες δυνατοτητες αναλογως μοντελου -που δεν χρειαζονται - με δικα τους αξεσουαρ αλλα οι καλυτεροι και πιο γνωστοι
2) Autronic sm2, sm4 εχουν παραπλησια τιμη και δυνατοτητες με motec αλλα νομιζω χρησιμοποιουν ακομη περιβαλλον dos για προγραμματισμο.Ο σχεδιαστης των motec νομιζω μεταπηδησε στην autronic.
3) Haltech .Και αυτη μεγαλο και καταξιωμενο ονομα αλλα εχει απειρες παραμετρους να προγραμματισεις πολυ πιο στριφνη στον προγραμματισμο και χρησιμοποιει δικους της σενσορες για τον ελεγχο του κινητηρα που ανεβαζουν το κοστος και την πολυπλοκοτητα στα υψη, αλλα εχουν τρομερο manual
4) EMS Για τα λεφτα που κοστιζουν κανει παπαδες ειναι αξιοπιστες τερμα, δουλευουν σε xp
ειναι στην κατηγορια τιμης της haltech αλλα ειναι συμβατη με ολους τους γνωστους σενσορες των αυτοκινητων οποτε δεν χρειαζεται να αγοραζεις εχτρα γαι τον ελεγχο και εχουν ενσωματομενο 2 μπαρ map sensor με εξτρα για 3 μπαρο.
Μοναδικο μειονεκτημα το απιστευτο κακο manual που χρειαζεται να εχεις εμπειρια για να κατανοησεις το τροπο λειτουργιας και συνδεσμολογιας χωρις καμια επεξηγηση.Εριξα διαβασμα για να τα καταφερω οσο αν εδινα ξανα πανελληνιες.
4) wolf 3d Οι τελευταιες εκδοσεις εχουν ομοια χαρακτηριστικα και τιμη με haltech,ems.Πολυ καλες με καλες πωλησεις στην αυστραλια.
5) Link Δεν μου αρεσουν γιατι θελουν ενα σωρο περιφεριακα για να λειτουργησουν.Ορισμενες ειναι plug n play για evo subaru αλλα εμενα μου ξινιζουν
5)ΑΕΜ Νομιζω απο τις καλυτερες στο χωρο.Αμερικανικη νομιζω.Ολα τα τερατα στην αμερικη εχουν aem , βγαζει ετοιμες φισσες για πολλα αμαξια plug n play ενω διατιθεται και ως universal.Φθηνοτερη απο motec αλλα με μαγικες δυνατοτητες οπως στις πρωτοκλασσατες που εχει εισοδο knock sensor για να βλεπεις σε ποιο σημειο βαραει πειρακια κλπ και μεγαλη συμβατοτητα....
6) SDS ΑΠΟ τις ποιο φθηνες αλλα οχι ασχημες λυσεις μια που δεν παιζεις τοσο πολυ με computer αλλα με lcd comander για τον προγραμματισμο.Οταν μιλαμε για θνητες ηπποδυναμεις μια χαρα τα βγαζουν ολες περα....
7) EFI δεν ξερω πολλα για αυτη , παρα μονο οτι ειναι καραπανακριβη με δυνατοτητες φορμουλα 1.Νομιζω την εβαζε η axion design στο lotus......
8) dta δεν την εχω μελετησει καθολου αλλα τα εχει τα λεφτα της...
9) kms νομιζω την φοραει ο "ηθοποιος μας"

Τωρα για μεσοβεζικες λυσεις που μπαινουν παραλληλα με τον μαμα εγκεφαλο και τροποποιουν τα σηματα που δεχεται ειναι.
1) perfect power
2) power fc

Τελος ,οταν σε ενα αμαξι σαν το μ3 ο εγκεφαλος ελεγχει πολλες αλλες λειτουργιες εκτος απο αυτες του κινητηρα, η αντικατασταση με εναν αγραφο απαιτει καποιον που τις υποστηριζει βλεπε motec.Ολοι οι αγραφοι θα βαλουν μπρος τον κινητηρα και το τουτου θα ξεκινησει αλλα ποιοι απο αυτους μπορει νε ελεξει τις επιπλεον λειτουργιες ενος μαμα ασχετες με κινητηρα οπως a/c abs etc???
Φιλικα



:+1::bowdown:

Strax
31-10-07, 11:39
Από ότι κατάλαβα, εσύ θες μια πολύ απλή έκδοση μια και το αυτοκίνητο είναι ατμοσφαιρικό και δεν έχεις ανάγκη από πολύπλοκα καλούδια..

Αν σε ενδιαφέρει, υπάρχει περίπτωση να έχει ένας φίλος μου άγραφο μεταχειρισμένο (για λίγους μήνες) που πιστεύω ότι θα τον πάρεις σε πολύ καλή τιμή. Δεν θυμάμαι λεπτομέριες. Αν σε ενδιαφέρει, πες μου να τον ρωτήσω.

TSAF
01-11-07, 08:59
αμα μπορεις για μαθε details σε παρακαλω

Cabriolakias
01-11-07, 09:46
Οι καλυτεροι αγραφοι ειναι αυτοι που εχουν πιο γρηγορο επεξεργαστη.
Το κοστος ενος αγραφου ανεβαινει οσο πιο πολλες δυνατοτητες εχει και περισσοτερες .................................................. .................................................. ...

Τελος , ενος μαμα ασχετες με κινητηρα οπως a/c abs etc???
Φιλικα

:+1:+1 Πολυ σωστος και ψαγμενος ο μιστερ... Πιστευω πως δεν χρειαζετε κατι αλλο...:+1:

Strax
01-11-07, 09:54
Μίλησα με το φίλο μου και θυμήθηκα την ιστορία. Ο άγραφος που έχει τώρα είναι Emerald. Σε αυτόν είχε καταλήξει μετά από DTA με τον οποίο δεν ήταν ευχαριστημένος, επειδή δεν έκανε αυτά που ήθελε. Τον DTA τον έχει πουλήσει εδώ και καιρό.

Δες λίγο στο ίντερνετ το site της Emerald (http://www.emeraldm3d.com/) και αν σε ενδιαφέρει στείλε μου με PM το τηλέφωνό σου να μιλήσετε.

Πάντως θυμάμαι ότι κάποια από τα καλά του χαρακτηριστικά ήταν η δυνατότητα σύνδεσης με wide band λάμδα, το sequential firing, το άριστο log και η καλή υποστήριξή του από την εταιρεία στο software. Από ότι βλέπω στο site το firmware και το software του έχουν εξελιχτεί πολύ περισσότερο.

ΜΙΧΑΛΗΣ
01-11-07, 12:55
Οι καλυτεροι αγραφοι ειναι αυτοι που εχουν πιο γρηγορο επεξεργαστη.
Το κοστος ενος αγραφου ανεβαινει οσο πιο πολλες δυνατοτητες εχει και περισσοτερες εξοδους βγαζει για να οδηγησεις δικα σου πραγματα.
Βεβαια μεγαλη λεπτομερια πρεπει να δωσεις στο πινακα αναλυσης (matrix) που βγαζει φορτιο-στροφες , δηλαδη οσο πιο πολλα σημεια αναλυσης βγαζει τοσο καλυτερα.
Οι καλυτεροι σχεδον εγκεφαλοι ειναι οι αυστραλεζικοι.
Το εχω το ψαξει οσο δεν παιρνει και εχουμε και λεμε.
1) MOTEC (Πολυ ακριβοι με περισσοτερες δυνατοτητες αναλογως μοντελου -που δεν χρειαζονται - με δικα τους αξεσουαρ αλλα οι καλυτεροι και πιο γνωστοι
2) Autronic sm2, sm4 εχουν παραπλησια τιμη και δυνατοτητες με motec αλλα νομιζω χρησιμοποιουν ακομη περιβαλλον dos για προγραμματισμο.Ο σχεδιαστης των motec νομιζω μεταπηδησε στην autronic.
3) Haltech .Και αυτη μεγαλο και καταξιωμενο ονομα αλλα εχει απειρες παραμετρους να προγραμματισεις πολυ πιο στριφνη στον προγραμματισμο και χρησιμοποιει δικους της σενσορες για τον ελεγχο του κινητηρα που ανεβαζουν το κοστος και την πολυπλοκοτητα στα υψη, αλλα εχουν τρομερο manual
4) EMS Για τα λεφτα που κοστιζουν κανει παπαδες ειναι αξιοπιστες τερμα, δουλευουν σε xp
ειναι στην κατηγορια τιμης της haltech αλλα ειναι συμβατη με ολους τους γνωστους σενσορες των αυτοκινητων οποτε δεν χρειαζεται να αγοραζεις εχτρα γαι τον ελεγχο και εχουν ενσωματομενο 2 μπαρ map sensor με εξτρα για 3 μπαρο.
Μοναδικο μειονεκτημα το απιστευτο κακο manual που χρειαζεται να εχεις εμπειρια για να κατανοησεις το τροπο λειτουργιας και συνδεσμολογιας χωρις καμια επεξηγηση.Εριξα διαβασμα για να τα καταφερω οσο αν εδινα ξανα πανελληνιες.
4) wolf 3d Οι τελευταιες εκδοσεις εχουν ομοια χαρακτηριστικα και τιμη με haltech,ems.Πολυ καλες με καλες πωλησεις στην αυστραλια.
5) Link Δεν μου αρεσουν γιατι θελουν ενα σωρο περιφεριακα για να λειτουργησουν.Ορισμενες ειναι plug n play για evo subaru αλλα εμενα μου ξινιζουν
5)ΑΕΜ Νομιζω απο τις καλυτερες στο χωρο.Αμερικανικη νομιζω.Ολα τα τερατα στην αμερικη εχουν aem , βγαζει ετοιμες φισσες για πολλα αμαξια plug n play ενω διατιθεται και ως universal.Φθηνοτερη απο motec αλλα με μαγικες δυνατοτητες οπως στις πρωτοκλασσατες που εχει εισοδο knock sensor για να βλεπεις σε ποιο σημειο βαραει πειρακια κλπ και μεγαλη συμβατοτητα....
6) SDS ΑΠΟ τις ποιο φθηνες αλλα οχι ασχημες λυσεις μια που δεν παιζεις τοσο πολυ με computer αλλα με lcd comander για τον προγραμματισμο.Οταν μιλαμε για θνητες ηπποδυναμεις μια χαρα τα βγαζουν ολες περα....
7) EFI δεν ξερω πολλα για αυτη , παρα μονο οτι ειναι καραπανακριβη με δυνατοτητες φορμουλα 1.Νομιζω την εβαζε η axion design στο lotus......
8) dta δεν την εχω μελετησει καθολου αλλα τα εχει τα λεφτα της...
9) kms νομιζω την φοραει ο "ηθοποιος μας"

Τωρα για μεσοβεζικες λυσεις που μπαινουν παραλληλα με τον μαμα εγκεφαλο και τροποποιουν τα σηματα που δεχεται ειναι.
1) perfect power
2) power fc

Τελος ,οταν σε ενα αμαξι σαν το μ3 ο εγκεφαλος ελεγχει πολλες αλλες λειτουργιες εκτος απο αυτες του κινητηρα, η αντικατασταση με εναν αγραφο απαιτει καποιον που τις υποστηριζει βλεπε motec.Ολοι οι αγραφοι θα βαλουν μπρος τον κινητηρα και το τουτου θα ξεκινησει αλλα ποιοι απο αυτους μπορει νε ελεξει τις επιπλεον λειτουργιες ενος μαμα ασχετες με κινητηρα οπως a/c abs etc???
Φιλικα

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

E30MANIAC
01-11-07, 19:43
Τσεκαρετε στο GOOGLE η σε ξενα site για τον Megasquirt.Kανει οτι και οι αλλοι αγραφοι,μπορει να δουλεψει και σαν παραλληλος και σαν standalone,ειναι πολυ πιο φθηνος απο τους προαναφερθηντες,δωρεαν software,δικο του φορουμ για συζητησεις με αλλους που εχουν Megasquirt και στο Αμερικα τα μισα τουρμπισια(τουλαχιστον τα Ε30) φορανε Megasquirt.

oldcarskickass
02-11-07, 01:09
Τσεκαρετε στο GOOGLE η σε ξενα site για τον Megasquirt.Kανει οτι και οι αλλοι αγραφοι,μπορει να δουλεψει και σαν παραλληλος και σαν standalone,ειναι πολυ πιο φθηνος απο τους προαναφερθηντες,δωρεαν software,δικο του φορουμ για συζητησεις με αλλους που εχουν Megasquirt και στο Αμερικα τα μισα τουρμπισια(τουλαχιστον τα Ε30) φορανε Megasquirt.

Ναι αλλά πρέπει να πιάσεις το κολλητήρι και το καλάι για να τον κάνεις να ταιριάξει, χώρια τον προγραμματισμό, όντως ΚΩΛΟΜΕΤΡ¶ΕΙ καθώς πρέπει να είναι από τις πιο φθηνές λύσεις, και το φόρουμ που έχει είναι κατατοπιστικότατο.



http://www.megasquirt.info/

E30MANIAC
02-11-07, 10:58
Τι εννοεις οτι χρειαζεται κολητηρι;Θα παρεις ετοιμο εγκεφαλο οχι κομματια να τον φτιαξεις.Χρειαζεται ακομη η πλεξουδα,δυο αισθητηρες και εισαι σχεδον ετοιμος.Οσο για τον προγραματισμο οσοι τον εχουνε τον εχουν προγραματησει μονοι τους(δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγετε,αλλα γινεται).Περα οτι υπαρχουν ετοιμοι χαρτες για Ε30 για να το κανεις να παρει μπροστα.

oldcarskickass
02-11-07, 16:05
Τι εννοεις οτι χρειαζεται κολητηρι;Θα παρεις ετοιμο εγκεφαλο οχι κομματια να τον φτιαξεις.Χρειαζεται ακομη η πλεξουδα,δυο αισθητηρες και εισαι σχεδον ετοιμος.Οσο για τον προγραματισμο οσοι τον εχουνε τον εχουν προγραματησει μονοι τους(δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγετε,αλλα γινεται).Περα οτι υπαρχουν ετοιμοι χαρτες για Ε30 για να το κανεις να παρει μπροστα.

Κοίτα από ότι έχω δει σε ξένα φόρουμ για το Ε30, πρέπει να βγάλεις τον εγκέφαλο από το κουτί του να συναρμολογήσεις τον Megasquirt και να κολλήσεις τα άκρα των φυσών στις αναμονές του Megasquirt.

Εσύ ποιους αισθητήρες έχεις βρει ότι χρειάζεται (έψαξα μέχρι κάποιο σημείο και μετά βαρέθηκα ) γιατί από ότι ξέρω μπορείς να τον κάνεις να συνεργαστεί με τους υπάρχοντες.


Μετά το κόστος ανεβαίνει ανάλογα με το τι θες να κάνεις δλδ να κρατήσεις βασικά στοιχεία του Μ20 (distributor για παράδειγμα, ή να το δουλέψεις με actuators ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο).

turbanthropos
02-11-07, 16:11
Mορείς να τον πάρεις και συναρμολογημένο και σε κομμάτια να τον συναρμολογήσεις σπίτι,με ότι διαθέσιμο mode υπάρχει.

325ixE30
02-11-07, 17:03
για τον motec μπορώ να σας πω σίγουρα οτι έχει πάρα πολύ καλό software, αλλά θέλει ώώώώώρες ψαξίματος για κάποιον κινητήρα που δεν υπάρχει εμπειρία από πριν.

Επίσης το θέμα δεν είναι τόσο το πόση ανάλυση δίνει στους χάρτες. Αυτό έχει σχεδόν μηδενική σημασία.
Προσωπικά θα κοίταζα πόσες εισόδους/εξόδους έχει, και πόσο συμβατές είναι με τα διάφορα άλλα κομμάτια που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, βαλβίδες, αισθητήρες κτλ

E30MANIAC
02-11-07, 17:52
Κοίτα από ότι έχω δει σε ξένα φόρουμ για το Ε30, πρέπει να βγάλεις τον εγκέφαλο από το κουτί του να συναρμολογήσεις τον Megasquirt και να κολλήσεις τα άκρα των φυσών στις αναμονές του Megasquirt.

Εσύ ποιους αισθητήρες έχεις βρει ότι χρειάζεται (έψαξα μέχρι κάποιο σημείο και μετά βαρέθηκα ) γιατί από ότι ξέρω μπορείς να τον κάνεις να συνεργαστεί με τους υπάρχοντες.


Μετά το κόστος ανεβαίνει ανάλογα με το τι θες να κάνεις δλδ να κρατήσεις βασικά στοιχεία του Μ20 (distributor για παράδειγμα, ή να το δουλέψεις με actuators ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο).

Καπως μπερδεμενα μου τα λες.Επειδη εχω Megasquirt,το πραγμα εχει ως εξης.
Ο εγκεφαλος,οπως ολοι,στην μια πλευρα του εχει σειριακη θυρα για συvδεση με το laptop
και απο την αλλλη υποδοχη με 34 pin για την πλεξουδα.Οι αισθητηρες που χρειαζονται ειναι απο GM και ειναι θερμ. νερου και αερα.Μπορεις να δουλεψεις και τους 'μαμα' αλλα πρεπει να τους σεταρεις,με ενα προγραμμα,με τον Μotronic.Επισης χρειαζεσαι αλλο TPS γιατι του Μ20 ειναι τυπου ΟΝ-ΟFF ενω ο Μegasquirt χρειαζεται 'μεταβαλομενης αντιστασης΄.Δεν ειναι απαραιτητο να δουλεψεις ξεχωριστει αναφλεξη για καθε κυλινδρο αλλα και να θελεις δεν ειναι τοσο μεγαλο το κοστος.Ειτε τον δουλεψεις σαν παραλληλο ειτε σαν standalone δεν εχει καμια σχεση με τον Motronic.

oldcarskickass
02-11-07, 18:13
Φίλε μου δυστυχώς δε σου τα λέω μπερδεμένα επίτηδες, μπερδεμένα τα έχω καταλάβει.!!


Έχεις πμ για να μην ξεφύγουμε άλλο.