PDA

Επιστροφή στο Forum : Στάθμη λαδιού


Stakaman318is
06-11-07, 20:06
Καλησπέρα σε όλους!! Η απορία μού δημιουργήθηκε μετά από μία καθαρά ΕΛΛΗΝΙΚΗ συμπεριφορά του ΕΛΛΗΝΑ μηχανικού αυτοκινήτων, στο αυτοκίνητο του αδερφού μου (Τoyota Celica ZZ1). Πήγε ο μικρός το αυτοκίνητο να του αλλάξει λάδια (φοβερά δύσκολη δουλειά) και όταν γύρισε μετρήσαμε τη στάθμη μήπως και χρειάζεται να συμπληρώσουμε λιγάκι!!! Και ξαφνικά οοοοοοοοοοοοο......... ΘΑΑΑΑΑΑΑΥΥΥΥΥΥΥΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
Η στάθμη του λαδιού στο δείκτη ήταν σχεδόν 1 πόντο πάνω από το ανώτερο όριο :eek::icon11:
Φυσικά έπεσε το αυτονόητο κράξιμο στο ''μάστορα'' και τα λάδια αφαιρέθηκαν.
Η απορία λοιπόν είναι τι μπορεί να πάθει ο κινητήρας αν δουλέψει με τόση ποσότητα λάδι (πρέπει να είναι 500 γρ λάδι ο ένας πόντος στον δείκτη) περισσότερη μέσα στο κάρτερ του;;;;

BMW-Racing
06-11-07, 20:11
Πιστευω πως για λιγα χλμ κ χωρις πολλες στροφες στο κινητηρα δεν θα δημιουργησει καποιο προβλημα.Επισης ειναι κ καλη εποχη,χωρις μεγαλες ζεστες ή κρυο.

oldcarskickass
06-11-07, 21:05
Καλησπέρα σε όλους!! Η απορία μού δημιουργήθηκε μετά από μία καθαρά ΕΛΛΗΝΙΚΗ συμπεριφορά του ΕΛΛΗΝΑ μηχανικού αυτοκινήτων, στο αυτοκίνητο του αδερφού μου (Τoyota Celica ZZ1). Πήγε ο μικρός το αυτοκίνητο να του αλλάξει λάδια (φοβερά δύσκολη δουλειά) και όταν γύρισε μετρήσαμε τη στάθμη μήπως και χρειάζεται να συμπληρώσουμε λιγάκι!!! Και ξαφνικά οοοοοοοοοοοοο......... ΘΑΑΑΑΑΑΑΥΥΥΥΥΥΥΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
Η στάθμη του λαδιού στο δείκτη ήταν σχεδόν 1 πόντο πάνω από το ανώτερο όριο :eek::icon11:
Φυσικά έπεσε το αυτονόητο κράξιμο στο ''μάστορα'' και τα λάδια αφαιρέθηκαν.
Η απορία λοιπόν είναι τι μπορεί να πάθει ο κινητήρας αν δουλέψει με τόση ποσότητα λάδι (πρέπει να είναι 500 γρ λάδι ο ένας πόντος στον δείκτη) περισσότερη μέσα στο κάρτερ του;;;;


Εγώ δεν κατάλαβα, μετρήσατε τη στάθμη μια φορά και είδατε ότι ήθελε συμπλήρωση.

Την άλλη φορά ξαναμετρήσατε και είδατε ότι είναι παραπάνω.

Έτσι γράφεις, δλδ έβαλε λιγότερο στην αρχή και μετά τηλέ - συμπληρώθηκε;

Δε κατάλαβα ειλικρινά, εκτός εαν η πρώτη μέτρηση πραγματοποιήθηκε απευθείας μετά το σβήσιμο του μοτέρ οπότε δεν καταστάλαξε όλο το λάδι στο μοτέρ.

thanassis
06-11-07, 21:27
Εγώ δεν κατάλαβα, μετρήσατε τη στάθμη μια φορά και είδατε ότι ήθελε συμπλήρωση.

Την άλλη φορά ξαναμετρήσατε και είδατε ότι είναι παραπάνω.

Έτσι γράφεις, δλδ έβαλε λιγότερο στην αρχή και μετά τηλέ - συμπληρώθηκε;

Δε κατάλαβα ειλικρινά, εκτός εαν η πρώτη μέτρηση πραγματοποιήθηκε απευθείας μετά το σβήσιμο του μοτέρ οπότε δεν καταστάλαξε όλο το λάδι στο μοτέρ.

και όταν γύρισε μετρήσαμε τη στάθμη μήπως και χρειάζεται να συμπληρώσουμε λιγάκι!!!
Η στάθμη του λαδιού στο δείκτη ήταν σχεδόν 1 πόντο πάνω από το ανώτερο όριο

Λευτέρη απ ότι κατάλαβα εννοεί ότι το έλεγξε μην είναι χαμηλά αλλά τελικά είχε παραπάνω λάδι απ ότι έπρεπε...

Stakaman318is
06-11-07, 21:38
Λευτέρη απ ότι κατάλαβα εννοεί ότι το έλεγξε μην είναι χαμηλά αλλά τελικά είχε παραπάνω λάδι απ ότι έπρεπε...

Αυτό ακριβώς. Ο τύπος είχε βάλει γύρω στα 500 γρ παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο που δείχνει ο δείκτης. Αυτό αν το αφήσεις έτσι και δεν το αφερέσεις τι μπορεί να προκαλέσει στον κινητήρα;;;

Nick_compact
06-11-07, 21:40
Αυτό ακριβώς. Ο τύπος είχε βάλει γύρω στα 500 γρ παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο που δείχνει ο δείκτης. Αυτό αν το αφήσεις έτσι και δεν το αφερέσεις τι μπορεί να προκαλέσει στον κινητήρα;;;

Τίποτα, πιθανώς θα το κάψει.

God
06-11-07, 21:53
Αυτό ακριβώς. Ο τύπος είχε βάλει γύρω στα 500 γρ παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο που δείχνει ο δείκτης. Αυτό αν το αφήσεις έτσι και δεν το αφερέσεις τι μπορεί να προκαλέσει στον κινητήρα;;;

Για 500γρμ δεν νομιζω να ειχε προβλημα ιδιαιτερο γιατι δεν ειναι και τοσο πολυ, αλλα το υπερβολικο λαδι μπορει να προκαλεσει σοβαρα προβληματα στον κινητηρα. Για να το καψει δεν θα το καψει ευκολα, αλλα θα προκαλεσει σοβαρα προβληματα. Το τι προβλημα, εξαρταται απο το μοτερ. Σε αλλα μοτερ σπαει η πισω φλαντζα και χανει λαδια προς τον δισκο, σε αλλα σπαει η εμπρος και τα φτυνει ολα μπροστα στην μηχανη, σε αλλα χτυπαει τα λαδια ο στροφαλος και δεν αφηνει την αντλια να 'ρουφηξει' σωστα και το προβλημα δεν διαρκει πολυ...ουτε το μοτερ. Και αλλα πολλα.

oldcarskickass
06-11-07, 22:22
και όταν γύρισε μετρήσαμε τη στάθμη μήπως και χρειάζεται να συμπληρώσουμε λιγάκι!!!
Η στάθμη του λαδιού στο δείκτη ήταν σχεδόν 1 πόντο πάνω από το ανώτερο όριο

Λευτέρη απ ότι κατάλαβα εννοεί ότι το έλεγξε μην είναι χαμηλά αλλά τελικά είχε παραπάνω λάδι απ ότι έπρεπε...

Αυτό ακριβώς. Ο τύπος είχε βάλει γύρω στα 500 γρ παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο που δείχνει ο δείκτης. Αυτό αν το αφήσεις έτσι και δεν το αφερέσεις τι μπορεί να προκαλέσει στον κινητήρα;;;


Σωστός, συγνώμη, εγώ έκανα λάθος.

Τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν είναι κυρίως αυτά που λέει ο God, με ιδία εμπειρία (σε Μ10 μοτερ), εμένα μου έσκασε την πίσω φλάτζα προς το σασμάν.

deepblue
06-11-07, 22:59
η πιο πιθανη ζημια ειναι η φλατζα αλλα και τιποτα εξαερωνοντας το

agrotis328
06-11-07, 23:05
τα 500 γρ δεν 8α προκαλεσουν προβλημα αλλα αν ηταν παραπανω θα παθαινε οτι και γω στο gsi ηθελα να παω θεσσαλονικ και μετα σελι και επειδη τσιμποθσε αρκετα ειπα να του βαλω λιγα παραπανω και σε ενα σημειο εθνικη καπου στην κατερινη μολις το πλακωνω κοιταω πισω στον καθρεπτη ξανακοιταω και δεν βλεπω τιποτα ηταν ολα μπλε εβγαζε τοσο ντουμανι που δεν φαινοταν τιποτα μολις εκοψα ταχυτητα σταματησε οταν ξαναδινα παλι ντουμανια το εκανε μονο οταν ανεβαιναν οι στροφες και η πιεση πηγαινε στον θεο αλλα σαν κλασικος ελληνας εκανα 700 χιλιομετρα και οταν γυρισα φαρσαλα τα εβγαλα με τη συριγγα

SPYROS-MUSIC-CABRIO
07-11-07, 00:25
φιλε ο μηχανικος ξεχασε να βαλει μπροστα το μοτερ μετα την πρωτη φορα που εβαλε λαδι για να τραβηξει το φιλτρο:smashtard..συμπληρωσε κ αλλο ενω δεν ειχε τραβηξει το φιλτρο:banghead:!ο 1 ποντος παραπανω ειναι αυτος που θα τραβαγε ΑΝ το εβαζε μπρος!!αλλα ο μηχανικος :sleeping: