PDA

Επιστροφή στο Forum : Η 316i-318i σου σέρνεται???


Libanner
16-11-07, 21:49
Ρίχτε μια ματιά και σε αυτό.Τελικά υπάρχουν και στο εξωτερικό <<τρελαμένοι>> που ασχολούνται με την βελτίωση του Μ43 και δεν αποφασίζουν να πάρουν τον <<εύκολο>> δρόμο της αλαγής με μεγαλύτερο 6κύλινδρο.

Μερικές απο τις βελτιώσεις που έχει κάνει ο τύπος
1.Εισαγωγή του γνωστού μας dbilas
2.υπερκυβισμό noelle motors 2100 ccm
3.εκκεντροφόρος 276
4.BMC Carbon Dynamic Airbox
5.χταπόδι supersprint,UNIVERSAL-METALL-KATALYSATOR oval,200 cpsi,Bastuck απο καταλύτη και πίσω
6.μπουζί NGK BKR6EIX IRIDIUM
κ.τ.λ

Αποτέλεσμα
-BMW 318i (μαμά)
118 PS/5500 min-1/175 Nm/3900 min-1
-BMW 318i (βελτιωμένη)
170 PS/6100 min-1/205 Nm/ 4900 min-1
Να και μερικές φωτογραφίες

KATSARAIOS
16-11-07, 22:17
φιλε νομιζεις οτι του πηγε φτηνοτερα απο μια σωστη μετατροπη σε 6κυλινδρο?

konc
16-11-07, 22:21
Το "αυτό" δεν μας δίνεις όμως :)
Όπως κα να 'χει πάντως, μόνο ο υπερκιβυσμός noelle ξεπερνά το κόστος ολόκληρης της μετατροπής.

Nick_compact
16-11-07, 22:23
φιλε νομιζεις οτι του πηγε φτηνοτερα απο μια σωστη μετατροπη σε 6κυλινδρο?

Βασικά του στοίχησε δυο φορές όσο μια μετατροπή σε 325i. Και το αμάξι εξακολουθεί να σέρνεται με τα χρήματα που έδωσε. Θα έβλεπα περισσότερο νόημα σε μια μετατροπή σε turbo παρά σε αυτό το πράγμα!

yiannis2002
16-11-07, 22:24
Σίγουρα δεν θα του βγήκε φτηνά, αλλά και ως "μελέτη" δεν είναι άσχημο. Πολλοι άνθρωποι δεν ακολουθούν τον εύκολο δρόμο, ειδικά αν πρόκειται να κάνουν το κέφι τους.

Snoopy
16-11-07, 22:26
εκεί που έβαλα τον κύκλο, κάτι δεν μου πάει καλά....

Libanner
16-11-07, 22:31
Το "αυτό" δεν μας δίνεις όμως :)
Όπως κα να 'χει πάντως, μόνο ο υπερκιβυσμός noelle ξεπερνά το κόστος ολόκληρης της μετατροπής.
Τι εννοείς με το "αυτό"?
Έιμουν σίγουρος οτι η κουβέντα θα πήγαινε προς τα εκει,οτι δηλαδή με τα λεφτά που έδωσε θα το έκανε άνετα Μ3.Η λογική λέει ολοκληρωμένη μετατροπή σε 6κυλινδρο,καμιά φορά όμως δεν αποφασίζεις μόνο με την λογική.Σκεφτείτε και την ευχαρίστηση αυτού που κατάφερε να φτάξει κάτι μοναδικό!

vasilis-E36
16-11-07, 23:18
Τα Μ43 γενικά για μένα δε χρειάζονται πείραγμα.Απο μαμα εξυπηρετούν μια χαρά τις ανάγκες του 316.Το μόνο που δε συμφωνώ είναι η κλιμάκωση της 5ης αν και πλέον με την 6η πρέπει να είναι εντάξει τα νέα 1,6 της εταιρείας.

oldcarskickass
16-11-07, 23:41
εκεί που έβαλα τον κύκλο, κάτι δεν μου πάει καλά....


Το οποίο να υποθέσω είναι το ψιλό ρελαντί;


Πάντως η μετατροπή σαν νούμερο θα είναι μια χαρά για το μοτέρ, το θέμα είναι όμως ότι ο συνδυασμός αυτού του μοτέρ και των κιλών της Ε46 με κάνει να πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα είναι κάτω των προσδοκιών για τα 170 άλογα, πόσο μάλλον αν τα συγκρίνουμε με τα 170 από ένα 323.

Τα ίδια άλογα είναι αλλά παίζει ρόλο και η ροπή.

Αν και δε βλέπω σκοπό να το κάνει κανείς στο Ε46 του θα δώσω +10 μόνο και μόνο γιατί ξέφυγε από την πεπατημένη και το αντίτιμο των κόπων αυτών μόνο ο οδηγός του μπορεί να το γευτεί και ας είναι και πίσω στο δρόμο και από 315.

DASMANIA
17-11-07, 02:01
παιδια πολλες φορες θελουμε το δικο μας να κανουμε καλητερο.
που να ξερω τι εχει ενα μοτερ 6κυλινδρο πρην το παρω εγω?
βεβαια ουτε λογικη ειναι αυτη.
με φιλτρο προγραμμα και εξατμιση κανεις μια καλη κινηση για αρχη, και μετα εχει η ΒΜ...
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ 4ΚΥΛΙΝΔΡΑ

BILL007
17-11-07, 10:06
Eγώ στη θέση του με τα λεφτά που έδωσε,που μάλλον τα είχε για πέταμα ο τύπος,θα τον έκανα τον Μ43 Tourbo μέχρι να σκάσει!!!!Αμα είναι να δώσεις μια περιουσία και να πάρεις μόνο 170 άλογα,άστο καλύτερα...Αν είναι να δώσω πολλά χιλιάρικα θα το κάνω να λιώνει σίδερα και να πετάει πάνω απο 300 άλογα...Τουλάχιστον αμα σπάσει και το κέφι μου θα έχω κάνει και θα λέω ότι τουλάχιστον έκανα κάτι που δεν είχε επιχειρήσει κανείς άλλος (Υ.Γ Αλα μέθοδοι του γνωστού Τούρκου...χαχααχχαχα)...Όχι τόσα λεφτά και τόση δουλειά για 170 μόνο,είναι τελείως τρέλα ακόμα και όταν τα έχεις για πέταμα...

God
17-11-07, 11:51
Eγώ στη θέση του με τα λεφτά που έδωσε,που μάλλον τα είχε για πέταμα ο τύπος,θα τον έκανα τον Μ43 Tourbo μέχρι να σκάσει!!!!Αμα είναι να δώσεις μια περιουσία και να πάρεις μόνο 170 άλογα,άστο καλύτερα...Αν είναι να δώσω πολλά χιλιάρικα θα το κάνω να λιώνει σίδερα και να πετάει πάνω απο 300 άλογα...Τουλάχιστον αμα σπάσει και το κέφι μου θα έχω κάνει και θα λέω ότι τουλάχιστον έκανα κάτι που δεν είχε επιχειρήσει κανείς άλλος (Υ.Γ Αλα μέθοδοι του γνωστού Τούρκου...χαχααχχαχα)...Όχι τόσα λεφτά και τόση δουλειά για 170 μόνο,είναι τελείως τρέλα ακόμα και όταν τα έχεις για πέταμα...

Κατ'αρχας, αυτος μπορει να γουσταρε τοσο το αμαξι του που να μην ηθελε απλως να το κανει 300 αλογα και 'ας σπασει'. Μπορει να γουσταρε, να τα ειχε προχειρα, να του ηρθε φτηνα η οτιδηποτε αλλο και να προτιμουσε να φερει το δικο του στο οριο του οσο και να του πηγαινε αλλα να ξερει οτι θα παει επισκεψη σε καμια θεια του 10χλμ μακρια και δεν θα χρειαστει να εχει στην μνημη του κινητου του στο "1" την οδικη βοηθεια μηπως κανενα πιστονι νομισει οτι ειναι βαλβιδα και παει να περασει απο το καπακι, ουτε οτι θα επρεπε να αντικαταστησει το πορτ-μπαγκαζ με ντεποζιτο βενζινης κοντραροντας την Bugatti Veyron για το ποιος το αδειαζει γρηγοροτερα.

Ο καθενας με τα γουστα του. Για καποιους το αν τους περναει το 325 δεν ειναι και η πρωτη τους εγνοια.

Σε δευτερη φαση, αυτος μπορει να εδωσε 10.000 ευρω και να το χαρει 10 χρονια. Αν εσυ δωσεις 8.000 ευρω, το κανεις 400 αλογα και σου σπασει στους 6 μηνες, ποιος πεταξε τα λεφτα του? (ρητορικη ερωτηση)

BMWdakias
17-11-07, 11:53
Εμένα πάντως μια χαρά μου φαίνεται και μόνο όποιος έχει οδηγήσει 4κύλινδρα - 4πετάλουδα σύνολα της BMW πιστέυω πως μπορεί να το εκτιμήσει!!!
Βέβαια αυτό δεν είναι 16βάλβιδο αλλά είμαι σίγουρος οτι θα στροφάρει τρελά!! Έχω την εντύπωση οτι αυτή είναι και η μόνη διαφορά απο τα 6κύλινδρα σύνολα που εκτός απο τα //Μ είναι γενικά αργά.

manosm3
17-11-07, 12:17
Εμένα πάντως μια χαρά μου φαίνεται και μόνο όποιος έχει οδηγήσει 4κύλινδρα - 4πετάλουδα σύνολα της BMW πιστέυω πως μπορεί να το εκτιμήσει!!!
Βέβαια αυτό δεν είναι 16βάλβιδο αλλά είμαι σίγουρος οτι θα στροφάρει τρελά!! Έχω την εντύπωση οτι αυτή είναι και η μόνη διαφορά απο τα 6κύλινδρα σύνολα που εκτός απο τα //Μ είναι γενικά αργά.

Ο,τι πεις μεγαλε! :loser:

Christos 330i ///M
17-11-07, 12:23
Μια τρυπα στο νερο εκανε ο τυπος . . .

Οσο και φθηνα να τον βγηκε . . .

Σε εναν μηνα θα θελει παραπανω αλογα διοτι στανταρ θα το βαρεθει και στανταρ το σκεφτοταν καπως αλλιως το ολα θεμα . . .

Ειχα μπει και εγω σε αυτο το τρυπακι με το 36αρι μου . . .

Τσιπακια,χταποδια,φιλτρα,ρυθμιστες βενζινας,τελικα,καταλυτες,μπουζοκαλωδια κτλ . . .

Και τι πηρα ; ; ;

Το ξερετε ολοι σας τα @@@@@ !!!!!!!!!

Κανεις ρε μεγαλε που κανεις το βημα βαλε ενα εξακυλινδρο να το χαρεις !!!!!!


Υ.Γ (Ε ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ) !!!!!!!

Dim77
17-11-07, 13:01
Σίγουρα δεν θα του βγήκε φτηνά, αλλά και ως "μελέτη" δεν είναι άσχημο. Πολλοι άνθρωποι δεν ακολουθούν τον εύκολο δρόμο, ειδικά αν πρόκειται να κάνουν το κέφι τους.

Κατ'αρχας, αυτος μπορει να γουσταρε τοσο το αμαξι του που να μην ηθελε απλως να το κανει 300 αλογα και 'ας σπασει'. Μπορει να γουσταρε, να τα ειχε προχειρα, να του ηρθε φτηνα η οτιδηποτε αλλο και να προτιμουσε να φερει το δικο του στο οριο του οσο και να του πηγαινε αλλα να ξερει οτι θα παει επισκεψη σε καμια θεια του 10χλμ μακρια και δεν θα χρειαστει να εχει στην μνημη του κινητου του στο "1" την οδικη βοηθεια μηπως κανενα πιστονι νομισει οτι ειναι βαλβιδα και παει να περασει απο το καπακι, ουτε οτι θα επρεπε να αντικαταστησει το πορτ-μπαγκαζ με ντεποζιτο βενζινης κοντραροντας την Bugatti Veyron για το ποιος το αδειαζει γρηγοροτερα.

Ο καθενας με τα γουστα του. Για καποιους το αν τους περναει το 325 δεν ειναι και η πρωτη τους εγνοια.

Σε δευτερη φαση, αυτος μπορει να εδωσε 10.000 ευρω και να το χαρει 10 χρονια. Αν εσυ δωσεις 8.000 ευρω, το κανεις 400 αλογα και σου σπασει στους 6 μηνες, ποιος πεταξε τα λεφτα του? (ρητορικη ερωτηση)

Πρώτα από όλα να αναφέρω ότι τα πόστ των yannis2002 & God με εκφράζουν απόλυτα.

Εγώ πάντως θα σας πώ ότι το πιο κ@υλωτικό BMW που έχω δεί, έχω οδηγήσει/συνοδηγήσει και αναλογιζόμενος κάποια πράγματα σε σχέση με το κόστος είναι ένα 318is E36 ενός φίλου ;) το οποίο έχει ανάλογη βελτίωση με αυτό που συζητείται σε αυτό το thread.

Δεν έχει εξωπραγματική ισχύ. Δεν έχει 6κύλινδρο ήχο, παρόλα αυτά είναι τέλειο.
Η λύση του υπερκυβισμού σε συνδυασμό με εκτεταμένη ατμοσφαιρική βελτίωση είναι ακριβή μεν, ΔΕΝ έγινε 6κύλινδρο, μπορεί να μη περνάει 328-330 αλλά είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και ιδιαίτερα ευχάριστο με ωραίο ήχο, ευστροφία, απόδοση, αντοχή και αξιοπιστία.

Ξέρεις το αυτοκίνητο σου, το μοτέρ σου. Το αναβαθμίζεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, και το κρατάς και το ευχαριστιέσαι.

Εαν γινόταν ανάλογου είδους βελτίωση και στο δικό μου μοτέρ (Ν42 2.0 valvetronic) αυτό θα επιχειρούσα. (αντί να ψάχνω για αμφίβολα μτχ 6 κύλινδρα μοτέρ- που αποφάσισα εδώ και καιρό να μην κάνω ετσι κι αλλιώς όσο δουλεύει)

Αν το ζητούμενο είναι μόνο τα άλογα και ποιούς περνάμε...:shakehead

@Christos330 :
Τα τσιπάκια-χταπόδια κλπ...είναι μια ελαφριά βελτίωση δεν μεταμορφώνει την ισχύ ενός απλού μοτέρ (316 ήταν το Ε36 φαντάζομαι?).
Να πάρει 10 άλογα με όλα αυτά που ανέφερες?
(Τα κάνουμε σχεδόν όλοι γιατί απλά...δε κρατιόμαστε :D αλλά μην περιμένουμε και θαύματα)
Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης και μπουζοκαλώδια....δε προσφέρουν τίποτε σε τέτοια μοτέρ σε απλό στάδιο. (μόνο μετά από εκτεταμένες αλλαγές βοηθούν όχι στην αύξηση της απόδοσης αλλά απλώς να δουλεύει σωστά το νέο σύνολο)

Στο τέλος να μην ξεχνάμε ότι κάθε ένας μπορεί να αποζητά διαφορετικά πράγματα από το αυτοκίνητο του, να θέλει να ακολουθεί τον δύσκολο δρόμο αντί για τον εύκολο σε ότι προσπαθεί να κάνει (γιατί αυτό ευχαριστιέται), και αυτός αποφασίζει πώς θα ξοδέψει τα χρήματα που κερδίζει.

Όλες οι λύσεις είναι καλές αρκεί τα αποτελέσματα, να καλύπτουν αυτόν που πραγματοποιεί την όποια λύση από αυτές (τούρμπισμα-υπερκυβισμός-αλλαγή μοτέρ-...και η ευκολοτερη και πλέον αξιόπιστη μετατροπή...αλλαγή ολόκληρου αυτοκινήτου με νέο:owned: )

Christos 330i ///M
17-11-07, 13:53
Εγω σαν Χρηστος παντως και για 52 αλογα δεν θα εμπαινα σε αυτην την διαδικασια . . .

Δημητρη ολοι μας ξερουμε οτι στα υπαρχον μικρα μοτερ δεν μπορουμε να δουμε αυτα που θελουμε απο τα αυτοκινητα μας . . .

Εγω το λεω ως εξης με τοσα λεφτα που ξεδοψε το παληκαρι ανετα μπορουσε να το κανει 25αρι . . .

Δεν συμφωνω στο οτι τα λεφτα που εριξε ειναι περιτα για το υπαρχον μοτερ . . .

Τωρα βεβαια οτι θελει ο καθενας μας ετσι ; ; ;

Απλα οι αποψεις αλλαζουν . . .

Συγουρα με τα μπουζοκαλωδια κτλ δεν ειδα δυναμη αλλα η ομαλη λειτουργια του κινητηρα ηταν αλλο πραγμα ακομα και με 250.000 χλμ που το πουλησα . . .

Εφαγα χρονο,μερακι,φαντασιες οτι ναι θα πηγαινει πιο καλα και δεν ειδα σχεδον τιποτα

αντε 10 το πολυ αλογα πανω δηλαδη τιποτα . . .

Και ετσι για μενα η λυση ειναι αλλαγη μοτερ με την μια !!!!!!!

BILL007
17-11-07, 14:05
Εγω σαν Χρηστος παντως και για 52 αλογα δεν θα εμπαινα σε αυτην την διαδικασια . . .

Δημητρη ολοι μας ξερουμε οτι στα υπαρχον μικρα μοτερ δεν μπορουμε να δουμε αυτα που θελουμε απο τα αυτοκινητα μας . . .

Εγω το λεω ως εξης με τοσα λεφτα που ξεδοψε το παληκαρι ανετα μπορουσε να το κανει 25αρι . . .

Δεν συμφωνω στο οτι τα λεφτα που εριξε ειναι περιτα για το υπαρχον μοτερ . . .

Τωρα βεβαια οτι θελει ο καθενας μας ετσι ; ; ;

Απλα οι αποψεις αλλαζουν . . .

Συγουρα με τα μπουζοκαλωδια κτλ δεν ειδα δυναμη αλλα η ομαλη λειτουργια του κινητηρα ηταν αλλο πραγμα ακομα και με 250.000 χλμ που το πουλησα . . .

Εφαγα χρονο,μερακι,φαντασιες οτι ναι θα πηγαινει πιο καλα και δεν ειδα σχεδον τιποτα

αντε 10 το πολυ αλογα πανω δηλαδη τιποτα . . .

Και ετσι για μενα η λυση ειναι αλλαγη μοτερ με την μια !!!!!!!

+10000000000000000000000 Eίμαι απόλυτα σύμφωνος με τον Χρήστο!Σε διαφορετική περίπτωση τα είπα και παραπάνω...
God:Σύμφωνος για τα περι αξιοπιστίας και απόλυτα μαζί σου,απλά αμα είναι να κάνεις κάτι για το κέφι,κάνε κάτι επαναστατικό,αυτή είναι η δική μου λογική...:D

BMWdakias
17-11-07, 15:27
Ο,τι πεις μεγαλε! :loser:

Ξέρεις πολλά 6-κύλινδρα που είναι πιο εύστροφα απο αντίστοιχα 4-κύλινδρα?? Πολύ θάθελα να ακούσω!

vasilis-E36
17-11-07, 15:41
γιατί δλδ να μη πάρεις το Μ43 κορμό,στροφαλομπιέλες απο 1,9 43αρι, κεφαλή 16ν απο is και για αρχή είναι μια χαρά.Ούτε δηλώσεις ούτε βάρος ούτε κατανάλωση

oldcarskickass
17-11-07, 18:00
...
Δημητρη ολοι μας ξερουμε οτι στα υπαρχον μικρα μοτερ δεν μπορουμε να δουμε αυτα που θελουμε απο τα αυτοκινητα μας . . .
...



Αντίθετα με τα 1600άρια ιαπωνάκια αδερφάκια τους.

Christos 330i ///M
19-11-07, 16:46
Αντίθετα με τα 1600άρια ιαπωνάκια αδερφάκια τους.

Καλα εκει κανουμε πασο . . .

jonmedic
19-11-07, 18:39
O υπερκυβισμος ενος μοτερ αν γινει οπως πρεπει σου δινει ενα καινουργιο ουσιαστικα μοτερ...
Ομως το κοστος ειναι τεραστιο ...το κανε που το κανε γιατι δεν εκανε μια γενικη επισκευη χωρις υπερκυβισμο να βαλει και μια τουρμπινα Τ3 και σφυρηλατα πιστονια και να εχει 300 αλογακια ανετα?
Με τα 170 αλογα θα σερνεται πισω κιαπο το μαμα διλιτρο με τα 170 που βγηκε τωρα...

Libanner
19-11-07, 20:00
γιατί δλδ να μη πάρεις το Μ43 κορμό,στροφαλομπιέλες απο 1,9 43αρι, κεφαλή 16ν απο is και για αρχή είναι μια χαρά.Ούτε δηλώσεις ούτε βάρος ούτε κατανάλωση
Μέχρι τις στροφαλομπιέλες απο το 1,9 εντάξει,το πρόσφερε σαν βελτίωση και η ίδια η bmw,το υπόλοιπο το έχεις δει πουθενά,γίνεται να λειτουργήσει τέτοιο πράμα?