PDA

Επιστροφή στο Forum : εκκεντροφοροι


mpempas_cabrio
18-11-07, 13:14
τι γνωμη εχετε για τους εκκεντροφορους racing dynamics?
για ενα 318is M44 1.9 ?μου τους δινουν ψιλοφτηνα αλλα θελω να ξερω αν ειναι καλοι και αν εχουν τρελη διαφορα με τους shrick.

jonmedic
18-11-07, 13:24
ενας γνωστος μου τους εβαλε και σε κανα δυο μηνες τους εβγαλε λογω οτι διπλασιαστηκε η καταναλωση οπως ειπε....

Nick_compact
18-11-07, 13:38
ενας γνωστος μου τους εβαλε και σε κανα δυο μηνες τους εβγαλε λογω οτι διπλασιαστηκε η καταναλωση οπως ειπε....

Αυτό ακούγεται πολύ μούφα. Άλλαξε χαρτογράφηση;;;;;;

Εγώ δεν ξέρω για τους εκκεντρ., πρώτη φορά ακούω εκκεντρ. Racing Dynamics. ΑΝ υπάρχουν, θα είναι Schrick. Προσοχή........

BILL007
18-11-07, 13:55
Λοιπόν για να μην ξεχνιόμαστε...Racing Dynamics,Alpina και λοιποί είναι βελτιωτές που ασχολούνται όχι μόνο με το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου...Ασχολούνται και με τα μηχανικά μέρη άπαντα! Ενδεικτικά δίνω το λινκ απο Ε46
http://www.racingdynamics.com/Localized/International/Series/3/E46/E46_Motor/RD_Int_E46_Motor.htm
όπου όπως θα δείτε παίζουν αρκετά μηχανολογικά...

Υ.Γ Πάντως Racing Dynamics είναι η αγαπημένη μου εταιρία βελτίωσης στα BMW...Tι να κάνουμε...Αγάπες είναι αυτές...Μάλλον σύντομα θα πάρω το bodykit μου απο εκεί...χιχιχι!!!:D

mpempas_cabrio
18-11-07, 23:47
ευχαριστω παιδια οσοι μου ειπαν την γνωμη τους.κανενας αλλος ρε παιδια??να ακουσουμε και καμια αλλη γνωμη

God
19-11-07, 08:02
Τι μοιρες εχουν? Τι βυθισμα?

Οι εκκεντροφοροι δεν ειναι τους βαλαμε, ψεκαστε-σκουπιστε τελειωσαμε. Στο ελαχιστο για να διορθωσεις την συμπιεση θελεις κατεβασμα καπακι, αλλιως το αμαξι χαμηλομεσαιες θα ψοφησει τελειως. Αν εχουν σημαντικα μεγαλυτερο βυθισμα απο τους μαμα θελεις απο ελατηρια βαλβιδων εως και βελτιωμενα κοκκορακια, πατουρες κτλ. Αν εχουν πολλες μοιρες ανοιγμα εκτος απο τα καυσαερια και το μασημα βενζινης που θα ανεβει κατακορυφα, θα θελεις καλυτερο συστημα αναφλεξης και σημαντικη βελτιωση της εισαγωγης αερα (ροικη εξελιξη), ενω ξεχνας το αμαξι κατω απο τις 3000 στροφες (βασικα αν οι μοιρες ειναι 286+ ξεχνας και το ρελαντι, 1000-1100 στροφες ρελαντι αν κρατα με το ζορι και σκαμπανευασματα).

Και αυτα ειναι τα ψιλα που μπορω να σκεφτω, παιζουν και αλλα.

Αν ειναι περα του πρωτου σταδιου κοινως, μπαινεις σε χοντρες ιστοριες. Και πρωτου σταδιου να ειναι, θελεις κατεβασμα καπακι 6-7 δεκατα, ελευθερο φιλτρο, μπουζι 1 με 2 βαθμους ψυχροτερα και προγραμμα για να πεις οτι το αμαξι δουλευει σωστα.

Stakaman318is
19-11-07, 16:29
τι γνωμη εχετε για τους εκκεντροφορους racing dynamics?
για ενα 318is M44 1.9 ?μου τους δινουν ψιλοφτηνα αλλα θελω να ξερω αν ειναι καλοι και αν εχουν τρελη διαφορα με τους shrick.

Ο Καφούνης ο οποίος είναι ο επίσημος και αποκληστικός αντιπρόσωπος (αν δεν κάνω λάθος) της Racing Dynamics στην Ελλάδα, βάζει εκκεντροφόρους Schrick. Οπότε πρόσεχε τι ακριβώς αγοράζεις και από πού!!!!

jonmedic
24-11-07, 16:06
Με καλυψε ο God....Φιλε Νικ κομπακτ.....Οταν αλλαζεις εκκεντροφορους με πιο πολλες μοιρες ανεβαινει η καταναλωση ..ειναι απλο θεμα του πως λειτουργουν!!!!

shido
24-11-07, 16:10
εγω που δεν πειραξα καπακι,με 1ου σταδιου απο μεσαια μεχρι ψηλα κερδισα οπως ακριβως ελεγε και η schrick

saikoE39
24-11-07, 16:19
Aγορινα......
Ολοι θα εχουν να πουν κατι διαφορετικο....
Και o God και ο Shido που εχουν αλλαξει εκκεντοφορους εχουν αλλη αποψη...
Και βασικα σε αυτο συντελεικαι το μοτερ που εχει ο καθενας και κανει δοκιμες.....!!!!
Ο ανθρωπος σου ειναι Ο FARYTALE....
Τελος...αν καποιος ξερει τα Μ42-και Μ44 ειναι αυτος........
Στειλε πμ..
Αντε να δουμε αποτελεσματα μετα...

agrotis328
24-11-07, 17:07
εγω που δεν πειραξα καπακι,με 1ου σταδιου απο μεσαια μεχρι ψηλα κερδισα οπως ακριβως ελεγε και η schrick

με προγραμμα τι εκανες εφτιαξες η πηρες ετοιμο για τους εκκεντροφορους?

shido
24-11-07, 17:09
προγραμμα φοραγα και πριν (οταν ειχα μονο καταλυτες χταποδια).Με την προσθηκη τον εκκεντροφορων απλα εγινε ενα update στο προγραμμα μου.

nickvas19
26-11-07, 10:13
Ακριβώς!δεν ειναι αναγκαίο να κατεβασεις καπακι...ετσι GOD?

God
26-11-07, 10:49
Ακριβώς!δεν ειναι αναγκαίο να κατεβασεις καπακι...ετσι GOD?

Διευκρινησε το 'αναγκαιο'. Αναγκαιο δεν ειναι τιποτα. Αν εισαι ικανοποιημενος με την ιδεα οτι το Μ42 ειναι που ειναι ψοφιο κατω απο τις 2500 στροφες και με τις προσθηκες των εκκεντροφορων δεν θα μπορει κατω απο τις 2500 να φορτωσει καθολου οχι η 5η αλλα ουτε η 4η του στο ισιωμα, οχι δεν ειναι απαραιτητο. Αν παλι εχεις 3.0λιτρο μοτερ με vanos που διορθωνει τρελα την ροπη στις χαμηλες, παλι δεν ειναι αναγκαιο.

Εδω που τα λεμε, ουτε να αλλαξεις εκκεντροφορους δεν ειναι αναγκαιο, οποτε το αφηνεις οπως ειναι και δεν κανεις τιποτα που δεν ειναι αναγκαιο...πρακτικη λυση και οικονομικοτατη.

Μ'αρεσει που συγκρινες το αμαξι του Shido (330i E46) με του mpempas (318is E36). Καμια επαφη το ενα μοτερ με το αλλο σε κανενα σημειο τους. Ο Shido και να εχασε χαμηλα με το νευρο του αυτοκινητου του και λογω του Vanos δεν υπηρχε περιπτωση να το ενιωθε. Ο mpempas με 16v 4-κυλινδρο μοτερ σε αμαξι 1500 κιλων χωρις κανενα συστημα διορθωσης του χρονισμου των βαλβιδων δεν εχει πολλα περιθωρια να χασει ροπη στις ηδη πασχοντες χαμηλες.

Το tuning παει αναλογα με το αμαξι. Οχι 'ναι κατεβαζουμε καπακια-οχι δεν κατεβαζουμε καπακια' λες και θετουμε τους κανονες του Kirchoff.

nickvas19
26-11-07, 10:52
i know baby απλά μου αρέσει να σε πειράζω... αφου ξέρεις οτι σε πάω :P

shido
26-11-07, 10:56
Ακριβως οπως τα λεει ο god.
Αναλογος το μοτερ και την τεχνολογια του πρατεις.

mpempas_cabrio
30-11-07, 12:06
μαλιστα,οποτε παω για εκκεντρα και κατεβασμα καπακι για ναμην πεθανει στα χαμηλα.
για μοιρες τι λετε?εχω ακουσει οτι και ο Δημακης και ο Καφουνης φερνει,που να απευθυνθω?
FAIRYTAIL SOS

Fairytale
01-12-07, 06:46
μαλιστα,οποτε παω για εκκεντρα και κατεβασμα καπακι για ναμην πεθανει στα χαμηλα.
για μοιρες τι λετε?εχω ακουσει οτι και ο Δημακης και ο Καφουνης φερνει,που να απευθυνθω?
FAIRYTAIL SOSΣτο thread αυτό αναφέρονται διάφορα σταδια και τρόποι βελτίωσης του M44B19 σου. Υπάρχουν αναφορές και για τους εκκεντροφόρους του thread σου και για τα παραπέρα... του PM σου: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=7517&highlight=%22Tuning+M44B19%22
Οι εκκεντροφόροι της Racing Dynamics είναι πιθανότατα προιόν της Schrick. Και είναι πάρα πολύ πιθανό να είναι και με τα ίδια χαρακτηριστικά (διάρκεια-βύθισμα-overlap) που έχουν οι Schrick που έχουν λιγότερο βαρύγδουπο "περιτύλιγμα" και τιμή. O Kafounis σαν dealer και των δύο εταιριών θα έχει να σου δώσει τα χαρακτηριστικά και των 2 σετ (ο κατάλογος της Schrick υπάρχει στο forum μας). Προφανώς το αν και το γιατί θα το κάνει είναι θέμα δικής του πολιτικής;).
Τέλος δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που να χρειάζεται το αμάξι σου. Υπάρχει μόνο το πόσα θες να δώσεις για βελτίωση και το τι ακριβώς αμάξι έχεις στο μυαλό σου να φτιάξεις. Αυτό χρειάζεται να ξεκαθαρίσεις. Όλα τα άλλα τα βρίσκουμε (ή όχι) στην πορεία.
C U out there