PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με lalfmeter (λ)


RDSPORT
21-11-07, 01:25
γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος πριν λιγο καιρο αποκτησα ενα ε36 325 πηρα ενα οργανο απο την americat το συνδεσα κανονικα στο μαυρο καλωδιο του λ που δινει το σημα το πρωτο βραδυ ολα μια χαρα αλλα το πρωι ρεταριζε το αυτοκινητο εψαξα τα παντα αλλα τιποτα τελικα εβγαλα το οργανο και συνηλθε το αμαξι εκαψε στο ρελαντι 10 λιτρα το πηγα πισω πηρα αλλο και μεχρι σημερα ολα οκ αλλα παλι τα ιδια ανεβωκατεβασματα στις στροφες στις 1500 αλλαζω αισθητηρα πεταλουδας και οκ οι στροφες αλλα πολυ ακαφτη και οταν ειναι κρυο 1800 ρελαντι τελικα το εβγαλα και διωρθωσε παλι αυτο το ξεκινησε μετα την μεγαλη βροχη ολα μαζι δεν ξερω τι να σκεφτω παλι το οργανο- υγρασια στην ECU-τραβαει αερα αν ξερει κατι καποιος ας βοηθησει αν εχει ξανατυχει!!!!!:nixweiss:

bmw316turbo
21-11-07, 08:04
γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος πριν λιγο καιρο αποκτησα ενα ε36 325 πηρα ενα οργανο απο την americat το συνδεσα κανονικα στο μαυρο καλωδιο του λ που δινει το σημα το πρωτο βραδυ ολα μια χαρα αλλα το πρωι ρεταριζε το αυτοκινητο εψαξα τα παντα αλλα τιποτα τελικα εβγαλα το οργανο και συνηλθε το αμαξι εκαψε στο ρελαντι 10 λιτρα το πηγα πισω πηρα αλλο και μεχρι σημερα ολα οκ αλλα παλι τα ιδια ανεβωκατεβασματα στις στροφες στις 1500 αλλαζω αισθητηρα πεταλουδας και οκ οι στροφες αλλα πολυ ακαφτη και οταν ειναι κρυο 1800 ρελαντι τελικα το εβγαλα και διωρθωσε παλι αυτο το ξεκινησε μετα την μεγαλη βροχη ολα μαζι δεν ξερω τι να σκεφτω παλι το οργανο- υγρασια στην ECU-τραβαει αερα αν ξερει κατι καποιος ας βοηθησει αν εχει ξανατυχει!!!!!:nixweiss:

Γεια και απο μενα .
Πρωτα ποιος ο λογος να βαλεις αναλυτη λ σε ενα ατμοσφαιρικο νορμαλ αμαξι ΚΑΙ BMW ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΛΕ??Να κοιτας τι στοιχειομετρικη αναλογια (που δεν ειναι ακριβης σε ενα τετοιου ειδου αναλυτη) τι στιγμη που ειναι προκαθορισμενη απο τον εγκεφαλο και δεν μπορεις να την αλλαξεις .
Δευτερον το μιγμα ο εγκεφαλος το καθοριζει απο το σενσορα λαμδα.Τωρα απο αυτα που μου λες συμβαινουν τα εξης σεναρια κατα τη γνωμη μου.
1) Ειναι χαλασμενος (εχει κανει πανω απο 150000 χιλμ) ο σενσορας λαμδα οποτε δινει σημα στην ecu για οτι τυχει
2) εχεις αποσυνδεση το λαμδα απο τη φισσα τη μαμα προκειμενου να τον συνδεσεις με το hakmeter??
3) Οταν συνδεεις ενα οργανακι σαν το halmeter συνδεεται παραλληλα με τον λαμδα δηλαδη κλεβεις ΜΟΝΟ το σημα απο το σενσορα (μαυρο καλωδιο ) ΧΩΡΙς ΝΑ ΤΟ ΚΟΒΕΙς.Τα αλλα καλωδια του HALMETER οπως τασεις-γειωσεις λαμβανονται απο αλλα σημεια του αυτοκινητου και οχι απο τα καλωδια του λαμδα...
Μηπως το εκοψες??
4) Σου μπαζει αερα το κολαρο που συνδεει το flow meter με την πεταλουδα εισαγωγης
5) Ισως να βραχυκυκλωσε ο αισθητηρας λαμδα με τα νερα και να τα εφτυσε.....
Εικασιες ειναι ολα αυτα....
Φιλικα

agrotis328
22-11-07, 10:56
και αν χαλασει ο λαμδα πως το καταλαβαινεις?γιατι δεν βαλανε λαμπακι μηχανης στα ε36?

bmw316turbo
22-11-07, 11:03
και αν χαλασει ο λαμδα πως το καταλαβαινεις?γιατι δεν βαλανε λαμπακι μηχανης στα ε36?

Ο λαμδα εχει μια διαρκεια ζωης περιπου 80000χλμ.Και σε περισσοτερα χιλιομετρα δουλευει αλλα σταδιακα σου αυξανει την καταναλωση και βγαζεις και καυσαερια.Τωρα αν στα καλα καθουμενα σου καιει βαρελια βενζινης τοτε αρχιζεις απο τα βασικα της αλλαγης του λαμδα και βλεπεις....τωρα αν υπαρχει αρμοδιο λαμπακι για τον λαμδα δεν μου εχει τυχει να το γνωριζω τουλαχιστον για το δικο μου αμαξι

RDSPORT
22-11-07, 11:41
o λαμδα ειναι καινουργιος το καλωδιο δεν το εκοψα αλλα το εγδαρα εχω βαλει εναν πιο ελευθερο καταλυτη τον οποιο τον πηρα απο εναν φιλο που τρακαρε κανει πολυ θορυβο και μαλλον ειναι μουφα μπορει και αυτο να φταιει