Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ Ζ4 COUPE 3.0 SI
Εχει να προτείνει κανείς κάτι?
Nick_compact
23-11-07, 19:18
Να κερδίσει τι από το πρόγραμμα;;;; Άστο έτσι, το μοτέρ είναι αστέρι και κάνει απίστευτο ήχο από μαμά...
ακουσα εναν που εβαλε το programma tis hartge σε αυτο το μοτερ και εμεινε πολυ ευχαριστημενος, εγω λεω να το αφησεις γιατι ειναι ακομα νωρις για αυτο το μοτερ!
ακουσα εναν που εβαλε το programma tis hartge σε αυτο το μοτερ και εμεινε πολυ ευχαριστημενος, εγω λεω να το αφησεις γιατι ειναι ακομα νωρις για αυτο το μοτερ!
Η HARTGE δεν είναι "τυχαίος" βελτιωτής. Αν δίνει πρόγραμμα για το συγκεκριμένο μοτέρ, σίγουρα το'χει "ψαξει" διεξοδικά. Θα δίνει και εγγύηση.
Το θέμα είναι αλλού: παρατήρησα (DRIVE Δεκ'07/πίνακας τεχν.χαακτηρ.) οτι στο συγκεκριμένο μοτέρ, στο Ζ4 3.0 si, δίνει ισχύ 265 (PS) και στον τροχό δίνει 202,7 (PS).
Είναι δυνατόν? Τόσο μεγάλη απώλεια?
Αν θυμάμαι σωστά, το Ζ3 3.0 δίνει "κάτι" παραπάνω απο 200 PS στον τροχό με συνολική ισχύ 231 (PS).
Τί γίνεται ?
Nick_compact
25-11-07, 17:41
Επίσης στο drive, η σειρά 1 με αυτό το μοτέρ έβγαλε 210-215 τροχό απότι θυμάμαι. Αλλά αν κρίνω από την εμπειρία στο δρόμο, άσχετα με τα δυναμόμετρα, τα βγάζει αυτά τα άλογα... Το αμάξι γαζώνει.
Εμαθα και αλλες πληροφοριες οτι το προγραμμα απο την μαμα hartge κοστιζει 1600 αλλα μπορεις να το παρεις στα 800. για πληροφοριες PM!
yiannis2002
25-11-07, 19:39
Επίσης στο drive, η σειρά 1 με αυτό το μοτέρ έβγαλε 210-215 τροχό απότι θυμάμαι. Αλλά αν κρίνω από την εμπειρία στο δρόμο, άσχετα με τα δυναμόμετρα, τα βγάζει αυτά τα άλογα... Το αμάξι γαζώνει.
+10000
Δεν ξέρω τι απώλειες έχει, στο δρόμο πάντως σε πείθει ότι τα έχει τα 265.
Exω οδηγήσει για 1000-1200 χλμ, το 130i και πράγματι τ΄αμάξι πάει αέρα, με διαφορά καλύτερα απ΄το δικό μου.
Γιατί όμως γράουν έτσι? Μήπως κάνουν λάθος?
Εμαθα και αλλες πληροφοριες οτι το προγραμμα απο την μαμα hartge κοστιζει 1600 αλλα μπορεις να το παρεις στα 800. για πληροφοριες PM!
Aπο Ελλαδα?και ποιος θα στο περασει?αυτα μπαινουν απο την θυρα του εγκεφαλο κατευθειαν.
Aπο Ελλαδα?και ποιος θα στο περασει?αυτα μπαινουν απο την θυρα του εγκεφαλο κατευθειαν.
μεσα απο την hartge ελλαδας...
Δυσκολο,απλα δεν ειναι hartge
Nick_compact
25-11-07, 20:08
Exω οδηγήσει για 1000-1200 χλμ, το 130i και πράγματι τ΄αμάξι πάει αέρα, με διαφορά καλύτερα απ΄το δικό μου.
Γιατί όμως γράουν έτσι? Μήπως κάνουν λάθος?
Επειδή δεν το διατύπωσα σωστά, Ζ4 Coupe 3.0Si έχω οδηγήσει για μια καλή διαδρομή... και το αμάξι πυροβολάει, ακόμα και 4η 1000rpm σε κολλάει στο κάθισμα!!! Και δεν καίει και τίποτα!! Και κάνει απίστευτο ήχο!!! Σε αυτό το μοτέρ δεν θα έβαζα τίποτα...
ισως εχεις δικιο αλλα επειδη ειμαι τον υπολογιστων αυτο που εμαθα εχει μια βαση...
αν θα μπεις στο γκαραζ μου θα καταλαβεις γιατι ειμαι βεβαιος γιαυτο που σου λεω,
αν θα μπεις στο γκαραζ μου θα καταλαβεις γιατι ειμαι βεβαιος γιαυτο που σου λεω,
Δηλαδη για πες μπερδευτικα λιγο γιατι εβαλα μαλλον το ιδιο με εσενα
Hiop φοραω Σπυρο,που χαθηκες εσυ?:)
sorry john θα σε παρω τηλ.
+10000
Δεν ξέρω τι απώλειες έχει, στο δρόμο πάντως σε πείθει ότι τα έχει τα 265.
δεν θα το ελεγα...
σε δοκιμες με 3.0 κολλητου ειμαι ευκολα μπροστα και απο ρολλαριστα.καλα απο σταση το ξεχναμε.και ειμαι και 10 αλογα λιγοτερα...
παιδες, τελικα για το 3.0si ποιο προγρμμα παιζει καλυτερα??Α! μπαινει η αναρτηση απο το Z4M στο 3.0 si??
παιδες, τελικα για το 3.0si ποιο προγρμμα παιζει καλυτερα??Α! μπαινει η αναρτηση απο το Z4M στο 3.0 si??
αν βαλεις ψαλιδια φρενα αναρτησεισ και αξονες μπαινουν δεν συμφερει βαλε aftermarket... ektos και αν θεσ να τα αλλαξεις και αυτα
μεσα απο την hartge ελλαδας...
hartge ελλάδας ?
Εγώ ξέρω οτι μόνο αντιπρόσωπος υπάρχει και μάλιστα είναι και μέλος του forum.
:search:
Πρόσεξε μην "πέσεις" σε κανέναν που "τα ξέρει όλα"...
Υπάρχουν αρκετοί στην Ελλάδα, τρομάρα μας.
hartge ελλάδας ?
Εγώ ξέρω οτι μόνο αντιπρόσωπος υπάρχει και μάλιστα είναι και μέλος του forum.
:search:
Πρόσεξε μην "πέσεις" σε κανέναν που "τα ξέρει όλα"...
Υπάρχουν αρκετοί στην Ελλάδα, τρομάρα μας.
ε ναι αντιπροσωπος εννοουσα που σου εστελνε τον εγκεφαλο γερμανια τωρα βεβαια δεν ξερω κιολας....
ε ναι αντιπροσωπος εννοουσα που σου εστελνε τον εγκεφαλο γερμανια τωρα βεβαια δεν ξερω κιολας....
Ο εγκεφαλος δεν παει πουθενα.η γινεται μεσω της θυρας η προγραματιζετε παλι ο εγκεφαλος αλλα εδω Ελλαδα.
Ο εγκεφαλος δεν παει πουθενα.η γινεται μεσω της θυρας η προγραματιζετε παλι ο εγκεφαλος αλλα εδω Ελλαδα.
Για τα προγράμματα απο HIOP RaceTec έτσι γίνεται (και σε μένα έτσι έγινε).
Μήπως όμως για Hartge ισχύουν άλλα ?
γιαυτο λεω. ή προγραματιζετε....
βγαινει και προγραματιζετε με αλλο τροπο .αλλα εδω
Βγαζει η Ηartge προγραμμα για 3.0λτ???
Ηartge ομως.....
Η Hartge στο site της έχει μόνο προγραμματισμούς για Diesel...
Engine conversion by ECU modification είναι σε μερικά diesel μοντέλα.
Ναι ,diesel
Η Hartge στο site της έχει μόνο προγραμματισμούς για Diesel...
Engine conversion by ECU modification είναι σε μερικά diesel μοντέλα.
My point exactly!!!!;)
Dark_Niaou
13-06-08, 17:22
Για Fiat Panda diesel έχει τίποτα;
χαχαχα....
επανέρχομαι στο θέμα για νεότερα...
Βρήκα στην Αθήνα στην Overload Performance
http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=new-main, προγραμματάκι για το τουτου μου...
απο 265 στα 280 άλογα, από τα 315 στα 340 Nm ροπή και τελική ταχύτητα στα 275.....Η εταιρία που δίνει το chip είναι η DIGITUNE από την Αυστρία....
τιμη? 640 ευρώ με το ΦΠΑ
τι λετε? αξίζει τον κόπο??
Για Fiat Panda diesel έχει τίποτα;
χαχαχα....
αν εχεις το παλιο παντα που ειχε μηχανη ουνο ντιζελ ξερω ενα τροπο να φευγει σφαιρα αλλα θα καπνιζει σαν ικαρος (παλια μπλε λεωφορεια)...για το καινουριο παλι υπαρχει τροπος αλλα θα σε ξεσκισει το τουρμπο λαγκ
Dark_Niaou
23-12-08, 15:54
το εψαξα... αλλα μετα θα ειναι φουγάρο....
hammermox_z4
16-01-09, 12:07
Γεια σας παιδιά αποφάσισα να βάλω πρόγραμμα στο Ζ4 μου το όπιο είναι το 2.0i 2005 μοντέλο και ρώτησα έναν από Θεσσαλονίκη μου ειπαι ότι το αμαχι θα δοσει γιρο στα 20 αλογακια θα βγάλει τους κοφτές και θα έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ότι δεν θα χάσω την εγγύηση και ότι δεν ανιχνεύετε από το σέρβις τις BMW και θα κοστίσει 500€. Το θέμα είναι δεν ξέρω καθόλου από αυτά και έχω τις ανασφάλειες μου για την μηχανί τα ηλεκτρονικά του και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά μπορείτε να βοηθήσετε ???
πόσα αλογάκια???20? σαν πολλά δεν είναι??
hammermox_z4
16-01-09, 17:12
Δεν ξέρω ρε παιδιά αυτός τόσα μου είπε λέει ότι μπορεί να βγάλει από την μηχανί με πρόγραμμα θα τα βγάλει. Και ένα φιλαράκι μου του έβαλε στο σμαρτακι του ένα πρόγραμμα και το έδωσε 13 άλογα. Παραπάνω δεν ξερό ρώτησα στην ΒΜW μου είπαν για πρόγραμμα τρεισήμισι χιλιάρικα και πάλι τόσα μου είπαν 20 κάτι άλογα
σου εγραψα ενα π.μ..τσεκαρε το
Γεια σας παιδιά αποφάσισα να βάλω πρόγραμμα στο Ζ4 μου το όπιο είναι το 2.0i 2005 μοντέλο και ρώτησα έναν από Θεσσαλονίκη μου ειπαι ότι το αμαχι θα δοσει γιρο στα 20 αλογακια θα βγάλει τους κοφτές και θα έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ότι δεν θα χάσω την εγγύηση και ότι δεν ανιχνεύετε από το σέρβις τις BMW και θα κοστίσει 500. Το θέμα είναι δεν ξέρω καθόλου από αυτά και έχω τις ανασφάλειες μου για την μηχανί τα ηλεκτρονικά του και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά μπορείτε να βοηθήσετε ???
ΠΟΣΑΑΑ?
Αχαχαα ..πλακα εχει αυτος που σου το ειπε !!
Αν παρεις τοσα πες μου να ανεβω και γω αλλα και ολο το φορουμ να το βαλουμε και μεις !!
Χωρις πλακα τωρα αυτα τα πραγματα με ενα προγραμμα ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤAI !!!
Αν ομως θες να το δοκιμασεις απλα κανε τα εξης:
Aρχικα μια συμφωνια και γραπτη αν μπορεις οτι αν δε τα παρεις να σου δωσει τα χρηματα πισω !!
Και για να δεις αν τα πηρες πηγαινε πρωτα και δυναμομετρησε το αμαξι σου οπως ειναι τωρα (ασχετα αν ξερεις ποσα αλογα σου δινει η BMW απο μαμα) και μολις σου περασει το προγραμμα ξαναπηγαινε στο δυναμομετρο για να ξερεις τι αποτελεσμα θα εχεις !!!
Με προγραμμα και φιλτρο μονο αυτα τα αλογα δε τα παιρνεις !!
Οταν και αν το κανεις πες μας αποτελεσματα ?
Διαφορα θα δεις 20 αλογα οχι !!!
mitsos_chania
16-01-09, 18:42
το σμαρτ που κολλαει?καταρχην αυτο ειναι τουρμπατο και με το προγραμμα του παιζεις μια και ανεβαζεις πιεση και παιρνει πανω απο 13 αλογα(ασχετα αν μετα μαζευεις το μοτερ απο χαμω μετα απο μερικες χιλιαδες χλμ)
επανέρχομαι στο θέμα για νεότερα...
Βρήκα στην Αθήνα στην Overload Performance
http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=new-main, προγραμματάκι για το τουτου μου...
απο 265 στα 280 άλογα, από τα 315 στα 340 Nm ροπή και τελική ταχύτητα στα 275.....Η εταιρία που δίνει το chip είναι η DIGITUNE από την Αυστρία....
τιμη? 640 ευρώ με το ΦΠΑ
τι λετε? αξίζει τον κόπο??
Φιλε μου καλα ο αλλος που λεει 20 αλογα στο παιδι με το 2λιτρο
Ζ4 κανει πλακα:rofl2:
Αλλα κι αυτο που σου ειπαν για 15 αλογα και ΚΥΡΙΩΣ 3 κιλα ροπη σε ατμασφαιρικο μονο με προγραμμα κι εσενα πλακα σου κανουν
Πολυ χιουμορακι αυτη η χωρα τελικα...
Η αληθεια ειναι 7-8 αλογα και αν παρεις κανα κιλο ροπη!
Απλα βαλε ενα επωνυμο και προτιμησε αυτον που θα σου πει αληθεια για το τι θα παρεις απο ενα προγραμμα
Δυστυχώς, στα BΜW (τα ατμοσφαιρικά), η αυξηση ιπποδύναμης δεν είναι τόσο απλή.
Μια ουσιαστική αυξηση (πάνω απο 10%), πληρώνεται ποοοολύ ακριβά, ειδικά αν επιθυμείς να παραμείνει ο κινητήρας σου εν ζωή για αρκετά χρόνια.
Εναλλακτικά, υπάρχουν και λύσεις "πυροτέχνημα" ΑΛΛΑ...
ο Δημητριάδης φτιάχνει πρόγραμμα για το 3.0si πάνω στο δυναμόμετρο..... μου ειπε 10-12 αλογα στο τροχό!!!!
ζητα 900 ευρόπουλα.....
λοιπόν, μετά απο λιγο καιρο απουσίας, σας έχω update:
εβαλα το προγραμματακι της overload performance (digitune) και το αμαξι μπορω να πω οτι μεταμορφώθηκε!!
ζωντάνεψε πραγματικα στα χαμηλα,και γεμιζει ποιο γρήγορα....ο κοφτης τελικης βγηκε και ο κοφτης στροφών ανεβηκε 300 σ.α.λ. (αν και δεν υπαρχει λογος να περάσεις τις 7000 σ.α.λ.)
εβαλα και το Κ&Ν μέσα στο φυλτροκουτι και γενικα το αμαξι εγινε σούπερ!!
και ολα αυτα στα 520 ευρω (χωρις τιμολογιο αλλα με καρτα 5ετής εγγύησης) και υπάρχει και δευτερο σταδιο που παίζει με το valvetronic........
520 eyrw που το εκανες το προγραμμα εννοεις
για στειλε μου κανα τελ να τον παρω να μιλησω να του πω οτι παιρνω εκ μερους σου?????????
τηλ: 210-9343160
πες τους οτι σου εδωσα εγω το τηλεφωνο (Θοδωρος Καφετζης απο Καβαλα)...
DimitrisZ4
10-03-09, 11:23
το δευτερο σταδιο τι ειναι ? τι παιζει ? ποσο κοστιζει κ ποσο δινει ?
Nick_compact
10-03-09, 11:31
λοιπόν, μετά απο λιγο καιρο απουσίας, σας έχω update:
εβαλα το προγραμματακι της overload performance (digitune) και το αμαξι μπορω να πω οτι μεταμορφώθηκε!!
ζωντάνεψε πραγματικα στα χαμηλα,και γεμιζει ποιο γρήγορα....ο κοφτης τελικης βγηκε και ο κοφτης στροφών ανεβηκε 300 σ.α.λ. (αν και δεν υπαρχει λογος να περάσεις τις 7000 σ.α.λ.)
εβαλα και το Κ&Ν μέσα στο φυλτροκουτι και γενικα το αμαξι εγινε σούπερ!!
και ολα αυτα στα 520 ευρω (χωρις τιμολογιο αλλα με καρτα 5ετής εγγύησης) και υπάρχει και δευτερο σταδιο που παίζει με το valvetronic........
Το κακόμοιρο το STi... :rofl2:
το δευτερο σταδιο παιζει ρυθμιση του valvetronic...δεν ρωτησα λεπτομεριες αλλα απο οτι καταλαβα πρεπει να ειναι σουπερ ...και μου ειπαν οτι σου το κανουν σαν update free!!!
οσο για το st, δεν το περιμενα για να πω την αληθεια......
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.