PDA

Επιστροφή στο Forum : Χειροφρενα σε πισωκινητο αυτοματο


e60///M
24-11-07, 14:26
Καλησπερα συνφορουμιτες
Προσφατα ειχα μια συζητηση με καποιους φιλους σχετικη με το ''καψιμο''
Το εφερε λοιπον η κουβεντα στο δικο μου το BMW.Ολοι τις γνωμης λοιπον και εγω μαζι οτι τα αυτοματα δεν κανουν για αυτες τις δουλεις μιας και δεν μπορεις να το κανεις οτι θες ή εν παση περιπτωση να το χειριστεις οπως το χειροκινητο.
Υποστηριζα οτι με ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι πισωκινητο και αυτοματο δεν μπορεις να τραβηξεις το χειροφρενο για να το κανεις να γλιστησει.
Ο λογος που το πιστευω αυτο ειναι πως πολυ απλα επειδη μπλοκαροντας τους τροχους θα μπλοκαρεις και τ σασμαν/μηχανη με αποτελεσμα σε πολυ σοβαρο προβλημα σε καποιο απο αυτα ή και στα δυο.
Ποια η γνωμη σας επι του θεματος;Πιστευω πως δεν ειμαι λαθος αλλα αν ειμαι μου εξηγειτε γιατι;:feedback:
Κωνσταντινος και καλημερα:dblthumb2

e60///M
25-11-07, 15:41
Κανενας ρε παιδια;;;;

yiannis2002
25-11-07, 16:17
H διαφορά ειναι οτι δεν μπορείς τόσο ευκολα να κάνεις παντηλίκια από στάση. Κατα τ αλλα, απενεργοποιείς τα ηλεκτρονικά και ορμάς. Για το χειρόφρενο δεν ξέρω. Και αν φοβασαι μην αλλάξει καμια ταχύτητα την ωρα της πάντας και σε στείλει αδιάβαστο, μπορείς να το εχεις στο χειροκίνητο - ημιαυτόματο (δεν τα ξέρω αυτα τα καινουργια) πχ στο 2 και να κανεις δουλειά σου.

mafias
25-11-07, 16:19
λοιπόν εγώ είμαι κάτοχος ενός 4χ4 Santa Fe....(το οποίο προσπαθώ να πουλήσω για να πάρω την πρώτη μου BMW...άσχετο)
Ώς τρελαμένος χειροφρενάκιας (καθώς είχα προσθιοκίνητο αμάξι) το τζίπ δεν γλύτωσε απο τα χέρια μου.
Σε οποιαδήποτε απώλεια πρόσφυσης μπαίνει το 4χ4, καθως υπο φυσιολογικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο.
Καθώς μπλοκάρονται οι πίσω τροχοί απο το χειρόφρενο ακούγεται ένα δυνατό γκούπ όπου μπαίνει η τετρακίνηση και δεν μπορεί να τους κινήσει...βέβαια υπάρχει το κεντρικό διαφορικό και δίνει την κίνηση μπροστά....
Κατεβάζοντας το χειρόφρενο μπαίνουν σε λειτουργία και οι πίσω με αποτέλεσμα αρκετά θεαματικό για χειρόφρενο....

Στο αυτόματο ίσως υπάρχει αναγνώριση όταν σηκώνεις χειρόφρενο να μπαίνει η νεκρά, όπως το φρένο....έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα.....δεν νομίζω όμως αν γίνεται να πατάς γκάζι ταυτόχρονα....
Αν δεν τίθεται τέτοιο θέμα λογικά θα σβήσει το μοτέρ....οπου πάλι μπορεί να υπάρχει αναγνώριση αν πέσει σε λίγες στροφές να μπαίνει νεκρά....
Δεν νομίζω όμως να δημιουργηθεί πρόβλημα στο αμάξι....σίγουρα θα έχουν προβλέψει κάτι τέτοιο

oldcarskickass
25-11-07, 18:29
Δε ξέρω για αυτόματο, πάντως σε ένα Α4ΤQ το παλιό το 1,8 που σηκώσαμε χειρόφρενο μας έμεινε το σασμάν στο χέρι.


Πάντως με το αυτόματο πρέπει να παίζει είτε θέμα αναγνώρισης από ECU είτε θέμα να << πατινάρει >> ας το πούμε αν έχει μετατροπέα ροπής.

MaSt0RaS
25-11-07, 19:32
το χειροφρενο στα αυτοματα ειναι οπως ακριβως στο φρενο κανεις κανονικα και αφοβα...

e60///M
26-11-07, 08:54
Δε ξέρω για αυτόματο, πάντως σε ένα Α4ΤQ το παλιό το 1,8 που σηκώσαμε χειρόφρενο μας έμεινε το σασμάν στο χέρι.


Πάντως με το αυτόματο πρέπει να παίζει είτε θέμα αναγνώρισης από ECU είτε θέμα να << πατινάρει >> ας το πούμε αν έχει μετατροπέα ροπής.
Να φανταστω οτι ηταν αυτοματο;;;
Μετατροπεα ροπης ολα τα αυτοματα δεν εχουν;

το χειροφρενο στα αυτοματα ειναι οπως ακριβως στο φρενο κανεις κανονικα και αφοβα...

Εχεις καθολου εμπειρια με αυτοματο;Η διαφορα με το φρενο ομως ειναι οτι δεν μπλοκαρουν οι τροχοι και ετσι το κιβωτιο, η μηχανη επιβραδυνουν αργα και δεν μπλοκαρονται αποτομα.

Να το θεσουμε και καπως αλλιως το θεμα. Ο καθενας εδω μεσα με το χειροκινητο BMW του οταν τραβαει χειροφρενο παταει συμπλεκτη ή οχι; Περισσοτεροι θα μπορουν να απαντησουν σε αυτο

str2004
26-11-07, 09:13
Αν και δεν το εχω επιδιωξει ....ΣΑΦΩΣ και πρεπει να ειμαι συμπλεξαρισμενος την στιγμη που παταω χειροφρενο..... Το φρεναρισμα των πισω τροχων δεν "μενει" εκει....φρεναρει και το διαφορικο κατ' επεκταση το σασμαν - μοτερ.....Λογικα αν πατησει καποιος χειροφρενο ( ακινητοποιωντας τους πισω τροχους ) χωρις να συμπλεξαρει τοτε ........χεσε μεσα "Πολυχρωνη"....:)

e60///M
26-11-07, 09:33
Αν και δεν το εχω επιδιωξει ....ΣΑΦΩΣ και πρεπει να ειμαι συμπλεξαρισμενος την στιγμη που παταω χειροφρενο..... Το φρεναρισμα των πισω τροχων δεν "μενει" εκει....φρεναρει και το διαφορικο κατ' επεκταση το σασμαν - μοτερ.....Λογικα αν πατησει καποιος χειροφρενο ( ακινητοποιωντας τους πισω τροχους ) χωρις να συμπλεξαρει τοτε ........χεσε μεσα "Πολυχρωνη"....:)

Αυτο προσπαθω να εξηγησω.Το αυτοματο δεν εχει τη δυνατοτητα να συμπλεξαρει και κατ επεκαταση αν τραβηξεις χειροφρενο ......χεσε μεσα Πολυχρονη..... που ειπε και ο φιλος str2004

compact
26-11-07, 09:33
οταν τραβας χειροφρενο συμπλεκταρεις.

MaSt0RaS
26-11-07, 10:30
Να φανταστω οτι ηταν αυτοματο;;;

Να το θεσουμε και καπως αλλιως το θεμα. Ο καθενας εδω μεσα με το χειροκινητο BMW του οταν τραβαει χειροφρενο παταει συμπλεκτη ή οχι; Περισσοτεροι θα μπορουν να απαντησουν σε αυτο

να αυτοματο εχω και στην οικογενεια βεβαια δεν κανεις χειροφρενα επειδη εινια mercedes αλλα εχω κανει κανονικοτατα... βεβαια ετσι οπως το θετεις σωστο ακουγεται...

e60///M
26-11-07, 11:05
οταν τραβας χειροφρενο συμπλεκταρεις.
Αντε επιτελους γιατι ο φιλος μου κοντεψε να με βγαλει τρελο."Δεν συμπλεξαρεις οταν κανεις χειροφρεονο" μου ελεγε. Επειδη αυτος δεν το κανει ετσι με το fabia rs που εχει.
Εγω τη διαδικασια την ξερω .συμπλεκτης μεσα, χειροφρενο και ανεβασμα στροφες, κατω το χειροφρενο, συμπλεκτης εξω.Απο τη λιγη εμπειρια που εχω κιολας αφου δεν εχω αξιοθει να παρω μονος μου κανενα αυτοκινητο.Αλλα εχει ο Θεος και για μας σε λιγο καιρο:p::yippee:

thanassis
26-11-07, 12:50
στα μπροσθοκίνητα δεν τραβάς χειρόφρενο, αλλά πατάς και γκάζι καμιά φορά για να τραβήξεις τ αμάξι.....
αλλά ποιος ο λόγος για να κάνεις χειρόφρενο??? αφού όποιος κάνει χειρόφρενο προσπαθεί να μοιάξει τα πισοκίνητα τα οποία χρειάζονται μόνο γκάζι....

E36 RULES!!
18-07-08, 09:14
στα μπροσθοκίνητα δεν τραβάς χειρόφρενο, αλλά πατάς και γκάζι καμιά φορά για να τραβήξεις τ αμάξι.....
αλλά ποιος ο λόγος για να κάνεις χειρόφρενο??? αφού όποιος κάνει χειρόφρενο προσπαθεί να μοιάξει τα πισοκίνητα τα οποία χρειάζονται μόνο γκάζι....

Γιατι πολλες φορες το βοηθάς να γυρισει καλυτερα



Κωστα, να πεις του Αλεξανδρου (φανταζομαι αυτον εννοεις με το fabia) oτι οταν παρει πισωκου θα καταλαβει πως ΔΕΝ γινεται να τραβας χειροφρενα σε rwd και να μην συμπλεξαρεις....:rtfm::rtfm::rtfm:

blaze ocean
18-07-08, 09:21
συμπλεκτη και χειροφρενο στα προσθιοκινητα γιατι εχεις κακο τιμονι με απατητο συμπλεκτη(καθε οδηγος που καταλαβαινει το αμαξι του το νιωθει αυτο) οπως οταν θες να συνεχισεις αναποδα την πλαγιολισθηση σε πισωκινητο συμπλεκταρεις και κοβεις το τιμονι γιατι αλλιως θα ανοιγεις την τροχια χωρις να στριβεις!!

E36 RULES!!
18-07-08, 09:23
οπως οταν θες να συνεχισεις αναποδα την πλαγιολισθηση σε πισωκινητο συμπλεκταρεις και κοβεις το τιμονι γιατι αλλιως θα ανοιγεις την τροχια χωρις να στριβεις!!

Εννοεις την περιφημη "κλωτσια" στο συμπλεκτη ε??:D

blaze ocean
18-07-08, 09:28
Εννοεις την περιφημη "κλωτσια" στο συμπλεκτη ε??:Dyeap:ylsuper::ylsuper::ylsuper:
στα προσθιοκινητα μπορεις να κανεις πολλα "κολπα" αλλα πρεπει να συγχρονισεις αριστερο ποδι με δεξι χερι!ενα σημαντικο λαθος ειναι το να μην κρατας πατημενο του κουμπι του χειροφρενου ...στο θεμα μας ομως!!φιλος με κομπακτ αυτοματη δεν ειχε προβλημα στο να πεταει κωλους!τωρα με το χειροφρενο ισως υπαρχει ενα θεμα γιατι οταν βαζεις χειροφρενο λογικα πεταει νεκρα μεσα...

M3Convertible
18-07-08, 10:08
Αυτο προσπαθω να εξηγησω.Το αυτοματο δεν εχει τη δυνατοτητα να συμπλεξαρει και κατ επεκαταση αν τραβηξεις χειροφρενο ......χεσε μεσα Πολυχρονη..... που ειπε και ο φιλος str2004

Υπάρχει όμως το Ν λίγο πριν την ώρα που θέλεις να τραβήξεις το χειρόφρενο….και μόλις αρχίσεις να γλιστράς τότε κουμπώνεις ξανά σχέση στο σασμάν.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος στο αυτόματο να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς.

Lil
18-07-08, 10:36
Υπάρχει όμως το Ν λίγο πριν την ώρα που θέλεις να τραβήξεις το χειρόφρενο….και μόλις αρχίσεις να γλιστράς τότε κουμπώνεις ξανά σχέση στο σασμάν.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος στο αυτόματο να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς.

Αυτό κανω και γω με το σμαρτάκι!!!

InsaneDriver
18-07-08, 11:14
Το χειρόφρενο ΜΟΝΟ σε γυαλί άσφαλτο που έχει κάποιο πολύ μικρό πεταλάκι για να πλασαριστείς.
Σε ΟΛΕΣ τις άλλες περιπτώσεις δεν πιάνει και καταπονείς το αυτοκίνητο.

Έτσι santo;

Lil
18-07-08, 11:25
Το χειρόφρενο ΜΟΝΟ σε γυαλί άσφαλτο που έχει κάποιο πολύ μικρό πεταλάκι για να πλασαριστείς.
Σε ΟΛΕΣ τις άλλες περιπτώσεις δεν πιάνει και καταπονείς το αυτοκίνητο.

Έτσι santo;

Master, please, tease us....

thanassis
18-07-08, 11:26
Γιατι πολλες φορες το βοηθάς να γυρισει καλυτερα



Κωστα, να πεις του Αλεξανδρου (φανταζομαι αυτον εννοεις με το fabia) oτι οταν παρει πισωκου θα καταλαβει πως ΔΕΝ γινεται να τραβας χειροφρενα σε rwd και να μην συμπλεξαρεις....:rtfm::rtfm::rtfm:

είναι λίγο άκυρο αυτό που έγραψα - έτσι όπως το έγραψα!!!!! οπότε μη δίνεις και πολλή βάση!!!
λογικά κάτι άλλο ήθελα να πω

E36 RULES!!
18-07-08, 12:15
είναι λίγο άκυρο αυτό που έγραψα - έτσι όπως το έγραψα!!!!! οπότε μη δίνεις και πολλή βάση!!!
λογικά κάτι άλλο ήθελα να πω

Nαι μωρε, σιγα...