PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ SOS ΣΕ 328


mpantas
26-11-07, 15:32
καλησπερα πρωτα απ ολα. την παρασκευη αλλαξα τελικο εξατμισης σε πολυγνωστο εξατμισά(ωραιος μπασος ηχος). το σαββατο το βράδυ αρχισε ενα προβλημα περιεργο.την ωρα που ξεκιναω απο π.φωκαια για να παω σαρωνιδα 10 λεπτα δρομος λιγο πριν φτασω για να πιω το καφεδακι μου ησυχα και ωραια τοτε ξεκινησε το προβλημα.το αμάξι αλλαξε ήχο και και εκανε λες και ημουν πορσε με σουμπαρου μαζι και λες και και ημουν κανενα ραλακι εκκεντροφορατο σταματημενο στο φαναρι και να δουλευει σαν τρακτερ.το θεμα είναι οτι εκει που ας πουμε το 28αρι εχει ροπη στα χαμηλα δηλ. 2000στρ. και πανω το αμαξι κομπιασε στα χαμηλα αλλα δεν εκανε διακοπες το μοτερ.πηγα στο μοτερ μηπως γινεται τιποτα περιεργο αλλα ολα φαινοντουσαν οκ.οταν παρκαρα και πηγα για καφε και σουβλακια μετα κατα τις 00:00 ειπα να φυγω.βαζω μπροστα ολα οκ .εξαφανιστηκε ο ηχος και δεν κομπιαζε καθολου. μετα παλι απο 15 λεπτα λειτουργιας παλι τα ίδια.χθες παλι τα ιδια.σημερα παλι τα ιδια. παρατηρησα οτι οταν βαζω μπροστα ολα οκ αλλα μετα απο 20 λεπτα παλι τα ιδια. ξερετε τι μπορει να συμβαινει? μπορει να φταιει η βενζινη. μπορει να φταινε τα μπουζι? πηρα τηλ το εξατμισα τον γιατι σκεφτηκα μηπως συμβαινει τιποτα απο την εξατμιση και το κανει οταν ζεσταινεται. μηπως ειναι κανενας αισθητηρας λ

God
26-11-07, 15:37
Οταν ακους τον 'περιεργο' ηχο, ακουγεται απο εμπρος η απο πισω?

Αν στο κανει μονο οταν ειναι ζεστο, μπορει να ειναι η βαλβιδα ψυχρης σου (ο αισθητηρας που λεει στον εγκεφαλο ποτε το αμαξι ειναι κρυο) αλλα κατι μου λεει οτι με την εξατμιση που σου εβαλαν παιζει. Κανε κατι απλο. Δουλεψε το και οταν αρχισει τον θορυβο:

α) εντοπισε απο που ερχεται
β) δες αν το αμαξι 'φυσαει' απο πισω απο το τελικο κανονικα.

mpantas
26-11-07, 15:47
απο πισω ακούγεται απο την εξατμιση αλλα δεν ξερω γιατι η εξατμιση μου κοβει το αμαξι ετσι απλα με ενα τελικο ? α κατι αλλο στα 328 ε36 θελει αλλαγη το βανος μετα απο καποια χιλιομετρα?

agrotis328
26-11-07, 15:52
το τελικο δεν εχει καμια απολυτος σχεση με ολα αυτα ειναι καθαρα συμπτωση το οτι το προβλημα παρουσιαστηκε οταν εβαλες τελικο

Snoopy
26-11-07, 16:03
Σιγουρα έχει κουνηθει κάποιος αισθητήρας απο μπροστά.

mpantas
26-11-07, 16:10
ρε φιλε αγροτη δηλαδη απο τι μπορει να ειναι το κομπιασμα μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καθε φορα και αυξηση στην ενταση του ηχου ?

mpantas
26-11-07, 16:11
για το βανος εχεις να μου απαντησεις κατι? γενικα στα 328 θελει αλλαγη ο ιμαντας εκκεντροφορου?

agrotis328
26-11-07, 16:27
πρεπει να πας σε συνεργειο για να ψαξουν τους αισθητηρες,
δεν εχει ιμαντα μαλλον θα εννοεις την καδενα η οποια αλλαζετε οταν αρχισει να χτυπαει και θα το καταλαβει ο μηχανικος σου(αν κατεχει)
το βανος αν δεν χαλασει δεν το πειραζεις

mpantas
26-11-07, 16:35
και εγω μπορω να καταλαβω το ηχο απο την στιγμη που ξερω πως δουλευει το μοτερ!

mpantas
26-11-07, 16:37
ο αισθητηρας λετε να χαλασε απο την εξατμιση (λογω καυσαεριων) ?

kostas_e46
26-11-07, 16:38
αισθητηρας λ παντως δεν παιζει να ειναι.ο δικος μου ο πρωτος απο τους δυο που εχει εχει αρπαξει και ειναι για αλλαγη και δεν μου δημιουργει κανενα προβλημα.εκτος του οτι μου σπαει τα νευρα που ειναι αναμμενο το λαμπακι του κινητηρα.
γιατι δεν το πας σε μια αντιπροσωπεια συνεργειο?οτι κ αν εχει θα βγαλει ενδειξη στο μηχανημα..

rapid_fast
26-11-07, 16:45
Εγώ λέω να συμπληρώσεις τα λάδια σου...

kostas_e46
26-11-07, 16:47
ο αισθητηρας λετε να χαλασε απο την εξατμιση (λογω καυσαεριων) ?

ο αισθητηρας πως να χαλασει απο το τελικο?οι αισθητηρες βρισκονται στην αλλη ακρη του αυτοκινητου σου...φιλε δεν θελω να πω μαλ...α αλλα πιο πιθανο ειναι να ειναι ο καταλυτης απο τα λεγομενα σου και μπορει να σου κανει μεγαλη ζημια αν ειναι αυτο...

SUPERCHARGER
26-11-07, 18:13
μπορει να ηρθε η ωρα του λαμδα για αλλαγη και να τρελενει τα μιγματα, αλλα εμενα,
μαλλον για διαλυμενος καταλυτης μου ακουγεται εμενα και καποιο κομματι μπορει να πηγε και να σφηνωσε μεσα στην σωληνα.......
το εχω παθει κι εγω. στην αρχη εκανε περιεργο θορυβο και ειχε αρχισει να κοβει.....
μετα δεν επαιρνε καν μπροστα, πνιγοταν στην βενζινη απο τις μιζιες και βρομαγε.
μεχρι και μηχανικο με διαγνωστικο GT1 φεραμε απο συνεργιο γνωστου αντιπροσωπου, και μας εβγαζε αισθητηρα εκκεντροφορου, τον οποιο αλλαξαμε 2 φορες.
3 μερες ψαχναμε τι ειναι, μεχρι που οταν το συκωσαμε στο ανυψωτικο, ενας φιλος εριξε μια στο τελικο καζανακι απο τα νευρα του.
ακουστηκε σαν παιδικη κουδουνηστρα. το ξανακαναμε και το εντοπισαμε μεταξυ καταλυτη και τελικου. πηραμε μια σεγα και κοψαμε την εξατμιση στη μεση και αρχισαν να πεφτουν κοματια απο την κυψελη του καταλυτη. ενα κοματι δε, ειχε σφηνωσει μεσα στην σωληνα 10 ποντους περιπου απο το τελικο καζανακι.

Snoopy
26-11-07, 18:34
να κανω μια χαζη ερώτηση?

μήπως κόλησε τίποτα ο μάστορας ή έκοψε κάτι με οξυγόνο?

str2004
26-11-07, 19:09
Μηπως ο μαστορας εκανε "κοψιματα-ραψιματα" ....χωρις να αποσυνδεση πρωτα τον αισθητηρα λ ????

Snoopy
26-11-07, 19:18
Μηπως ο μαστορας εκανε "κοψιματα-ραψιματα" ....χωρις να αποσυνδεση πρωτα τον αισθητηρα λ ????
αυτό φοβάμαι...

mpantas
26-11-07, 20:15
οχι δεν αποσυνδεσε τον λαμδα! γιατι τι μπορει να γινει ? ναι αλλα πως εξηγειτε εσεις οτι οταν το βαζω μπροστα το αμαξι δουλευει κανονικα (πριν λιγο το δοκιμασα) και μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας το κανει?

mpantas
26-11-07, 20:18
εν τω μεταξυ δεν βγαζει καμια ενδειξη αν ειναι ο λ ! ολα ειναι οκ στο ταμπλο!!!

str2004
26-11-07, 20:45
Ο αισθητηρας λ ΔΕΝ λειτουργει οσο ο κινητηρας ειναι "παγωμενος" ..... ( το 15λεπτο που αναφερες ) . Οταν λοιπον "ζεσταθεις" και πλεον αρχιζει και "μετραει" ο λ τοτε μαλλον κανει τα "κουλα" του . Καλα πιος μ@λ@κ@ς εξατμισας σου εκανε κολλησεις χωρις να βγαλει το πολο του αισθητηρα????? Σε πολλες περιπτωσεις μαλιστα ΠΡΕΠΕΙ να βγαινει και ο πολος του + της μπαταριας......

Σφαλμα για τον αισθητηρα λ μην περιμενεις να δεις στα διαγνωστικα "λαμπιονια" του καντραν σου......

mpantas
26-11-07, 20:52
θες να σου πω ποιος μου εβαλε την εξατμιση?

Geo_3D
26-11-07, 20:59
Μηπως ο μαστορας εκανε "κοψιματα-ραψιματα" ....χωρις να αποσυνδεση πρωτα τον αισθητηρα λ ????

αυτό φοβάμαι...

Για δωστε περισσοτερες info για αυτο το θεμα.....

Stunt Mike
26-11-07, 22:52
Στον εξατμισα σου και γρηγορα!!!Πολυ μικρη η πιθανοτητα της συμπτωσης......Μαλλον μαλακια δουλεια εκανε αυτος.Πηγαινε πρωτα σ'αυτον με ζεστο αμαξι ν'ακουσει τον θορυβο και μετα αν δεν φταιει αυτος(πραγμα απιθανο)αρχισε να το ψαχνεις το θεμα....Ακομα εδω εισαι???

xaros
26-11-07, 23:07
ωρα να πω και εγω τη μ@λ@κια μου.λοιπον ο λ οταν χαλασει στελνει μια στανταρ τιμη μετρησης αλλωτε λιγο φτωχη αλλωτε λιγο πλουσια.δεν ειναι απαραιτητο να αναψει ενδειξη στο καντραν.
ξερω,δε βοηθησα για το τι φταιει στην εξατμιση,αλλα τοσα ξερω τοσα λεω

kostas_e46
27-11-07, 00:26
ωρα να πω και εγω τη μ@λ@κια μου.λοιπον ο λ οταν χαλασει στελνει μια στανταρ τιμη μετρησης αλλωτε λιγο φτωχη αλλωτε λιγο πλουσια.δεν ειναι απαραιτητο να αναψει ενδειξη στο καντραν.
ξερω,δε βοηθησα για το τι φταιει στην εξατμιση,αλλα τοσα ξερω τοσα λεω

καλα τα λες φιλε.εγω το κυκλοφορω με καμμενο τον πρωτο αισθητηρα εδω και ενα μηνα και δεν εχω το παραμικρο προβλημα.σταθερη ενδειξη στο ταμπλο βγαζει οταν τα παιζει τελειως(οπως ο δικος μου).οσο οι θεωριες πιο πανω οτι πρεπει να βγαινει ο πολος και να βγαινει ο αισθητηρας για αλλαγη τελικου συγνωμη αλλα ειναι μ@λ@κιες.καταρχην οταν δουλευεις οξυγονο οπως ειπε καποιος δεν χρειαζεται να κανεις σωμα για να βγαλεις τον πολο.δεν ειναι ηλεκτροκοληση.και ηλεκροκοληση να εκανε χωρις σωμα,ο αισθητηρας θα καιγοταν?

Snoopy
27-11-07, 07:35
καλα τα λες φιλε.εγω το κυκλοφορω με καμμενο τον πρωτο αισθητηρα εδω και ενα μηνα και δεν εχω το παραμικρο προβλημα.σταθερη ενδειξη στο ταμπλο βγαζει οταν τα παιζει τελειως(οπως ο δικος μου).οσο οι θεωριες πιο πανω οτι πρεπει να βγαινει ο πολος και να βγαινει ο αισθητηρας για αλλαγη τελικου συγνωμη αλλα ειναι μ@λ@κιες.καταρχην οταν δουλευεις οξυγονο οπως ειπε καποιος δεν χρειαζεται να κανεις σωμα για να βγαλεις τον πολο.δεν ειναι ηλεκτροκοληση.και ηλεκροκοληση να εκανε χωρις σωμα,ο αισθητηρας θα καιγοταν?



Αν μπορείς να τεκμηριώσεις αυτά που γράφεις σε παρακαλώ κάνε το ώστε να καταλάβω γιατί λέω μ2λακίες.

Εγώ με τη σειρά μου με τα λίγα που έχω μάθει απο τις περιπέτειές μου με τα συνεργεία και επειδή έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα και στο παρελθόν, ρωτάω κάτι για να δώ αν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα.

Αυτό που έγραψα βασίζεται στο ότι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος του αισθητήρα λ είναι καθοριστικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του, αφού επηρεάζει τόσο την ικανότητα ιονισμού των μορίων του οξυγόνου από τα ηλεκτρόδια πορώδους πλατίνας, όσο και την αγωγιμότητα του κεραμικού σώματος (ZrO2). Σε θερμοκρασίες κάτω των 300 οC, ο χρόνος απόκρισης του αισθητήρα είναι περίπου 3 λεπτά της ώρας, ενώ σε κανονικές συνθήκες θερμοκρασίας (π.χ. 600 οC) ο χρόνος αυτός περιορίζεται σε τιμές κάτω των 50 δευτερολέπτων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα κλειστά συστήματα ρύθμισης λειτουργούν σαν ανοιχτά στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 850 οC, το κεραμικό σώμα του αισθητήρα καταστρέφεται ή στην καλύτερη περίπτωση μειώνεται ο χρόνος απόκρισης του.

Δεν είπα ότι κάηκε ο λ του, ούτε έκανα διάγνωση απο το πληκτρολόγιο, με βάση τη δική μου εμπειρία, είπα πως φοβάμαι μήπως έχει γίνει ζημιά, καθώς αλλάζοντας σωλήνα εξάτμισης στο παρελθόν, χαιρέτησε και ο αισθητήρας μου και η εξήγηση της αντιπροσωπείας ήταν η παραπάνω.

Φιλικά και να προσέχουμε λίγο πως εκφραζόμαστε

Σταμάτης.

str2004
27-11-07, 08:00
Αν μπορείς να τεκμηριώσεις αυτά που γράφεις σε παρακαλώ κάνε το ώστε να καταλάβω γιατί λέω μ2λακίες.

Εγώ με τη σειρά μου με τα λίγα που έχω μάθει απο τις περιπέτειές μου με τα συνεργεία και επειδή έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα και στο παρελθόν, ρωτάω κάτι για να δώ αν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα.

Αυτό που έγραψα βασίζεται στο ότι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος του αισθητήρα λ είναι καθοριστικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του, αφού επηρεάζει τόσο την ικανότητα ιονισμού των μορίων του οξυγόνου από τα ηλεκτρόδια πορώδους πλατίνας, όσο και την αγωγιμότητα του κεραμικού σώματος (ZrO2). Σε θερμοκρασίες κάτω των 300 οC, ο χρόνος απόκρισης του αισθητήρα είναι περίπου 3 λεπτά της ώρας, ενώ σε κανονικές συνθήκες θερμοκρασίας (π.χ. 600 οC) ο χρόνος αυτός περιορίζεται σε τιμές κάτω των 50 δευτερολέπτων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα κλειστά συστήματα ρύθμισης λειτουργούν σαν ανοιχτά στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 850 οC, το κεραμικό σώμα του αισθητήρα καταστρέφεται ή στην καλύτερη περίπτωση μειώνεται ο χρόνος απόκρισης του.

Δεν είπα ότι κάηκε ο λ του, ούτε έκανα διάγνωση απο το πληκτρολόγιο, με βάση τη δική μου εμπειρία, είπα πως φοβάμαι μήπως έχει γίνει ζημιά, καθώς αλλάζοντας σωλήνα εξάτμισης στο παρελθόν, χαιρέτησε και ο αισθητήρας μου και η εξήγηση της αντιπροσωπείας ήταν η παραπάνω.

Φιλικά και να προσέχουμε λίγο πως εκφραζόμαστε

Σταμάτης.

Σωστος ο Σταματης ....:) +1000000000000000000000

mpantas
27-11-07, 11:32
Originally Posted by Str2004
Σωστος ο Σταματης .... +1000000000000000000000
το πηγα στον μηχανικο μου. αν προλαβει μαλλον θα το δει σημερα για αισθητηρες!! και σε αλλους που το ειπα και στον μηχανικο μαλλον για λαμδα παει!! θα δειξει το σημερα το πολυ αυριο αν ειναι αυτο! με βγαλμενο τον πολο μπαταριας αλλα με τους αισθητηρες πανω. αλλα δεν ξερω μπορει να καει ετσι ενας αισθητηρας? βεβαια απο την αλλη ειναι ηλεκτρονικος ο λαμδα οποτε παιζει και να εχει καει!!

mpantas
27-11-07, 11:37
φιλε κωστα e46 τον πολο της μπαταριας τον βγαζουμε απ οσο ξερω για να μην καει ο εγκεφαλος!

Snoopy
27-11-07, 11:42
φιλε κωστα e46 τον πολο της μπαταριας τον βγαζουμε απ οσο ξερω για να μην καει ο εγκεφαλος!

αυτό γινεται στην ηλεκτροκόληση, που γειώνεις το αυτοκίνητο.
Εγώ λέω για οξυγόνο το οποίο ανεβάζει φοβερές θερμοκρασίες στους σωλήνες και χαλάνε τα κεραμικά του λ.
οχι απο βραχυκύκλωμα, αλλά απο υπερβολική θερμοκρασία.

mpantas
27-11-07, 14:30
λες να εγινε αυτο το πραγμα?

mpantas
27-11-07, 14:32
και απο τα κεραμικα του λ μπορει να λειτουργει ετσι χαλια το αμαξι?
παντως το πιστευω οτι μπορει να εχει προβλημα αυτο που λες διοτι οταν το βαζω μπροστα το αμαξι δουλευει τελεια και μετα απο 15 λεπτα αρχιζει τα δικα του.

mpantas
29-11-07, 10:34
τελικα εγινε μ....κια!!! ολα ήταν μια μεγάλη συμπτωση!! την μερα εκεινη που επαθα το προβλημα ειχα βγαλει και το ψευτοκαπακο απο το μοτερ αυτο που καλυπτει τα μπουζι. λοιπον εκεινη τη μερα του ειχα ριξει ενα πλυσιματακι(αμαξι οχι μοτερ).ειχα ομως την γκαντεμια και καπως πηραν νερα τα 2 τελευταια μπουζι. δηλ. δουλευα με 2 κυλινδρους λιγοτερο. το ειδε ο μηχανικος μου με τη μια. του ειπα για τον αισθητηρα Λ αλλα μολις το ακουσε πηγε εκει το μυαλο του και τι να δει, ειδε νερα μεσα στις μπουζοπιπες.το καθαρισε και ολα οκ.. ευτυχως γιατι δεν υπηρξε κοστος.ολα καλα. παντως ευχαριστω για τις συμβουλες.

kostas_e46
03-12-07, 19:35
φιλε κωστα e46 τον πολο της μπαταριας τον βγαζουμε απ οσο ξερω για να μην καει ο εγκεφαλος!

φιλε mpanta απ' οσο ξερω δεν εχω αναφερει τι καιγεται και τι οχι.:bs:

EddyMerfy
04-12-07, 02:05
τελικα εγινε μ....κια!!! ολα ήταν μια μεγάλη συμπτωση!! την μερα εκεινη που επαθα το προβλημα ειχα βγαλει και το ψευτοκαπακο απο το μοτερ αυτο που καλυπτει τα μπουζι. λοιπον εκεινη τη μερα του ειχα ριξει ενα πλυσιματακι(αμαξι οχι μοτερ).ειχα ομως την γκαντεμια και καπως πηραν νερα τα 2 τελευταια μπουζι. δηλ. δουλευα με 2 κυλινδρους λιγοτερο. το ειδε ο μηχανικος μου με τη μια. του ειπα για τον αισθητηρα Λ αλλα μολις το ακουσε πηγε εκει το μυαλο του και τι να δει, ειδε νερα μεσα στις μπουζοπιπες.το καθαρισε και ολα οκ.. ευτυχως γιατι δεν υπηρξε κοστος.ολα καλα. παντως ευχαριστω για τις συμβουλες.


ρε man σε τι συνεργείο το πας το αμάξι ??? από το θόρυβο του 2 κυλιντροu και o πoιο μπούφος μπορεί να το καταλάβει!