PDA

Επιστροφή στο Forum : 28ο Ράλλυ Παλάδιο: Αγώνας υψηλού επιπέδου!


TSAF
05-12-07, 13:26
ΠPOΓPAMMA

•Λήξη Eγγραφών
Tετάρτη 28 Νοεμβρίου, 20:00

•Διανομή Road Book
Tετάρτη 28 Νοεμβρίου

•Aναγνωρίσεις (4 περάσματα)
Σάββατο 1 και Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 09:00 - 15:30
Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 09:00 - 15:30
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 09:00 - 15:00

•Διοικητικός & Tεχνικός Eλεγχος
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου (στην ERGOCAR ABEE) 17:30 – 23:00
To ακριβές ωράριο για κάθε αυτ/το αναφέρεται στον Kανονισμό

•1η Συνεδρίαση Aγωνοδικών
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 22:30

•Aνακοίνωση Ωραρίου Eκκίνησης
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου (στην ERGOCAR ABEE) 22:45

•Eκκίνηση
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου, Μαρίνα Λαυρίου 09:30

•Tερματισμός
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου - Mαρίνα Λαυρίου 14:48

•Τελικός Τεχνικός Ελεγχος
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 15:15

• Aνακοίνωση Προσωρινών Tελικών Aποτελεσμάτων Kυπέλλου Aσφάλτου
& Aγώνα Iστορικών
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 19:00

•Aπονομή
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου, στo Παλαιό Mηχανουργείο Δήμου Λαυρίου 19:30

Tο Kέντρο του Aγώνα και το Γραφείο Tύπου θα λειτουργoύν στο Δημαρχείο Λαυρίου, ενώ το service park και το parc fermé στη Μαρίνα Λαυρίου.





Η αγωνιστική χρονιά ολοκληρώνεται με τον τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου, που πάντως συγκεντρώνει 128 συμμετοχές, η ποιότητα των οποίων μας προδιαθέτει για έναν εξαιρετικό αγώνα.

Το ερχόμενο Σάββατο 8 Δεκεμβρίου, θα γραφτεί ο επίλογος για τους ελληνικούς αγώνες Πανελλήνιας εμβέλειας, με το 28ο ράλλυ Παλάδιο. Έναν ασφάλτινο αγώνα που τα διοργανώνει παραδοσιακά η Start Line, με κέντρο το φιλόξενο Λαύριο. Οι ειδικές διαδρομές του αγώνα είναι γνωστές (¶γιος Κωνσταντίνος, Πλάκα, Κουβαράς) και πολύ δημοφιλείς, όχι μόνο ανάμεσα στους αγωνιζόμενους αλλά και στους θεατές. Το συνολικά μήκος των διαδρομών, οι οποίες θα διεξαχθούν δυο φορές, είναι 55,46 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η συνολική απόσταση που θα διανύσουν τα πληρώματα, είναι 174,53 χιλιόμετρα.

Στο παρελθόν, νικητές του αγώνα έχουν αναδειχθεί σχεδόν όλα τα κορυφαία πληρώματα των ελληνικών ράλλυ. Στην κορυφή των πολυνικών του αγώνα, συγκατοικούν δυο οδηγοί, που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν και φέτος. Πρόκειται για τους Λεωνίδα Κύρκο και ¶ρη Βωβό, οι οποίοι μετρούν από 5 νίκες στο ενεργητικό τους. Πρώτοι στη λίστα, από πλευράς συνοδηγών, βρίσκονται πάντως ο μεγάλος Κώστας Φερτάκης και ο «ΕΛ ΕΜ», αμφότεροι με 5νίκες. Στη λίστα των νικητών του ασφάλτινου αγώνα, που έχει διεξαχθεί τόσο κατά την ημέρα όσο και κατά τη νύχτα, μπορούμε να βρούμε πολύ σημαντικά ονόματα των ράλλυ, όπως οι «Ιαβέρης», «Στρατισίνο», «Λεωνίδας» και πολλοί ακόμη. Επιστρέφοντας στο σήμερα, ο φετινός αγώνας παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού το παρόν, θα συνδυαστεί ιδανικά με το παρελθόν. Βλέπετε, από τα 128 πληρώματα, τα 27 θα συμμετάσχουν στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Η μάχη της κορυφής, αναμένεται για έναν ακόμη αγώνα στο φετινό κύπελλο Ασφάλτου συναρπαστική, ενώ ορισμένοι «guest stars» θα ομορφύνουν ακόμη περισσότερο την ατμόσφαιρα. Μετά από πολύ καιρό, οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιάννης Σταυρόπουλος θα επιστρέψουν στα μπάκετ του Ford Escort WRC, σε αγώνα ράλλυ. Πρόκειται για ένα πλήρωμα που ξυπνά αναμνήσεις, όχι μόνο από τους ασφάλτινους, αλλά και από τους χωμάτινους αγώνες της δεκαετίας του 1990. Έτσι, θα βρεθούν μαζί για έναν αγώνα, με στόχο την ευχαρίστηση. Σε αυτό, βοηθά φυσικά και το γεγονός πως ο Λεωνίδας Κύρκος έχει ήδη κατακτήσει το κύπελλο Ασφάλτου, από το ράλλυ Αχαιός. Μεγάλοι τους αντίπαλοι, θα είναι για ακόμη μια φορά οι ¶ρης Βωβός – «ΕΛ ΕΜ», που θα μοιραστούν για δεύτερη φορά ένα Fiat Grande Punto S2000, από την ιταλική Procar. Το πλήρωμα, ευελπιστεί στις γνωστές ειδικές διαδρομές της Νότιας Αττικής, να βοηθηθεί από τον καιρό και να μπορέσει να ευχαριστηθεί το νέο του αυτοκίνητο, αρχίζοντας να βρίσκει παράλληλα και τα όριά του, διαδικασία πάντοτε ελκυστική για αυτούς.Πίσω από τους δυο κορυφαίους σύγχρονους οδηγούς, θα ξεκινήσει ο Λευτέρης Σωτήρχος. Ο νικητής των ράλλυ Κένταυρος και Αχαιός, έχοντας πάντοτε στο δεξί κάθισμα το Νίκο Ζακχαίο, θα προσπαθήσει για ακόμη μια φορά να οδηγήσει στο όριο το Citroen Saxo Kit Car, κάτι στο οποίο μας έχει συνηθίσει τον τελευταίο καιρό. Πάντως, με δεδομένες τις δυνατότητες των αντιπάλων αλλά και των αυτοκινήτων τους, οι πιθανότητες της τρίτης συνεχόμενης νίκης, δε βρίσκονται με τη μεριά του νεανικού πληρώματος.

Από εκεί και έπειτα, πολλά ακόμη εξαιρετικά πληρώματα, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο στο ράλλυ Παλάδιο. Με ενδιαφέρον, αναμένονται οι προσπάθειες καλών πληρωμάτων όπως οι «Κύρκος Junior» - Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VII), Θανάσης Ηλιάδης – Νίκος Σταθερόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII), Χρίστου Παπαχριστόπουλου – Παναγιώτη Αργυρόπουλου (VW Golf IV Kit Car). Αξιοσημείωτη, είναι σαφέστατα η επιστροφή μετά από πολύ καιρό σε αγώνα, των πρωταθλητών Ελλάδος 2002 Μάκη Θεργιάκη – Ανδρέα Βλαχογένη, με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Επίσης, ο Βασίλης Κυρίτσης, θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ελληνικό ράλλυ με Mitsubishi Lancer EVO IX.
Μετά από πολύ καιρό επίσης, στα ράλλυ θα επιστρέψουν 3 ακόμη εξαιρετικοί και ενθουσιώδεις οδηγοί, ικανοί για το καλύτερο. Πρόκειται για τους «¶ρη Ιαβέρη» και Νίκο Ζάχο, οι οποίοι θα μοιραστούν με τους Σπύρο Κολτσίδα και Κώστα Σούκουλη αντίστοιχα, Renault Clio και MG ZR Super 1600. Οι πρώτοι, θα δοκιμάσουν για πρώτη φορά την τύχη τους με τέτοιο αυτοκίνητο, αφού πέρυσι θυμόμαστε πως διεκδικούσαν τον τίτλο της F3 με Fiat Punto, ενώ οι δεύτεροι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό σε μια επιφάνεια, που οι δυνατότητες του Νίκου Ζάχου αλλά και τους συνδυασμού γενικότερα είναι δεδομένες και πολύ μεγάλες. Για το τέλος της τριάδας, αφήσαμε τον Παναγιώτη Καϊτατζή, ο οποίος έχει δηλώσει συμμετοχή με Ford Escort WRC. Μπορεί να απουσιάζει για καιρό από τους αγώνες, όμως το ταλέντο του μπορεί να τον βοηθήσει για μια καλή επίδοση.

Πολλά ακόμη ικανά πληρώματα θα βρεθούν στον αγώνα, αφού σε όλες τις κλάσεις το ενδιαφέρον θα είναι πολύ μεγάλο, ενώ το θέαμα δε θα απουσιάσει. Χαρακτηριστική, θα είναι η παρουσία του Γιώργου Αγγελίδη, με την πληθωρική Mercedes 190 και συνοδηγό το Γιώργο Σρνταμπάκο. Τέλος, στα Ιστορικά, μπορεί ο Κώστας Αποστόλου να έχει κατακτήσει τον τίτλο, ωστόσο το ενδιαφέρον δε θα λείψει, αφού η παρουσία και μόνο αυτών των αυτοκινήτων στους αγώνες, ξυπνά τις αναμνήσεις των παλιών και τη φαντασία των νέων.

Ο επίλογος των ελληνικών ασφάλτινων ράλλυ θα γραφτεί στο Λαύριο το ερχόμενο Σάββατο, όπου θα στεγαστούν το σέρβις παρκ και γενικά το κέντρο του ράλλυ Παλάδιο. Αν ο καιρός βοηθήσει, η συγκυρία φαντάζει ιδανική, αφού ο συνδυασμός της παρακολούθησης ενός αγώνα ράλλυ υψηλού επιπέδου και της χαλάρωσης με θέα τη θάλασσα, μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετική περίπτωση απόδρασης. Μην την αφήσετε να πάει χαμένη!

Μας είπαν:
Λεωνίδας Κύρκος:
«Η περιοχή του αγώνα δεν είναι άσχημη. Μαζεύεται και κόσμος, αφού οι ειδικές διαδρομές είναι κοντά μεταξύ τους. Πιο πολύ στο Παλάδιο πηγαίνουν οι γνώστες του αντικειμένου και παρακολουθούν πολλές ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας έχει γρήγορα κομμάτια, γενικά οι ειδικές είναι καλές και διόλου αδιάφορες. Το Παλάδιο έχει άλλη αίγλη όλα αυτά τα χρόνια. Προέκυψε να κάνουμε έναν αγώνα με το Γιάννη, απλά για το κέφι μας. Πάμε για να ευχαριστηθούμε και πιστεύουμε ότι το ίδιο θα συμβεί με τον κόσμο, άλλωστε ο κόσμος θέλει θέαμα, κάτι που το Escort προσφέρει σε σαφώς μεγαλύτερο ρυθμό από το Lancer».

«ΕΛ ΕΜ»:
«Είναι ένας παραδοσιακός αγώνας, που γίνεται μέσα στην Αττική και συνήθως έχει πολύ κόσμο. Φέτος, έχει και καλές συμμετοχές. Ο αγώνας είναι σαν τον περσινό, με μια προσθήκη στον Κουβαρά και την αφαίρεση της διαδρομής Καλύβια, που κατά τη γνώμη μου ήταν μια χαζή ειδική διαδρομή. Το κομμάτι που προστέθηκε είναι δύσκολο τεχνικά και ύπουλο σε ορισμένα σημεία, όχι ότι καλύτερο για νέους οδηγούς. Καλό είναι πάντως, ώστε να ψήνονται. Ελπίζουμε να είναι καλός ο καιρός. Το αυτοκίνητο είναι το ίδιο με αυτό του ράλλυ Κένταυρος, το οποίο σε στεγνές συνθήκες μπορεί να πρωταγωνιστήσει. Αν ο αγώνας είναι βρεγμένος, δε νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Συμμετέχει και ο Λεωνίδας με WRC, που υπερέχει σαφώς. Από εκεί και πέρα θα κάνουμε τον αγώνα μας και αυτός το δικό του και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο».

Λευτέρης Σωτήρχος:
«Το αυτοκίνητο δεν έχει αλλαγές. Ο αγώνας έχει πολύ ωραίες συμμετοχές. Ο συναγωνισμός θα είναι πολύ έντονος, εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε και ελπίζω να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».


Συμμετοχές

A/A Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Ομ/Κλ Κατ.

1 1 ΚΥΡΚΟΣ Λεωνίδας - ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Γιάννης FORD Escort WRC E/12
2 2 ΒΩΒΟΣ Αρης - "ΕL ΕΜ" FIAT Grande Punto S 2000 N/4
3 3 ΣΩΤΗΡΧΟΣ Λευτέρης - ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νίκος CITROEN Saxo Kit Car A F3
4 4 "ΑΡΗΣ ΙΑΒΕΡΗΣ" - ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ Σπύρος RENAULT Clio RS N/3
5 5 ΗΛΙΑΔΗΣ Σάκης - ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος MITSUBISHI Lancer EVO 7 A/8
6 6 "KYRKOS JUNIOR" - ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος MITSUBISHI Lancer EVO 7 A/8
7 7 ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - FORD Escort WRC E/12
8 8 ΚΥΡΙΤΣΗΣ Βασίλης - ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γρηγόρης MITSUBISHI Lancer EVO 9 Ν/4
9 9 ΘΕΡΓΙΑΚΗΣ Μάκης - ΒΛΑΧΟΓΕΝΝΗΣ Ανδρέας MITSUBISHI Lancer EVO 9 Ν/4
10 10 ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ Γιώργος - ΚΑΜΑΡΑΣ Νίκος MITSUBISHI Lancer EVO 8 A/8
11 11 ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ Σπύρος - ΑΞΙΟΜΑΚΑΡΟΣ Κώστας MITSUBISHI Lancer EVO 9 N/4
12 12 ΤΣΙΛΗΣ Θανάσης - ΑΧΤΙΔΑΣ Μάνος MITSUBISHI Lancer EVO 8 N/4
13 14 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΣΚΑΝΔΑΛΟΣ Νίκος MITSUBISHI Lancer EVO 6 Ν/4
14 15 ΠΕΠΠΑΣ Θόδωρος - ΣΠΥΡΟΥ Κώστας MITSUBISHI Lancer EVO 6 A/8
15 16 ΠΑΠΑΧΡHΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Χρήστος - ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Παναγιώτης VW Golf IV Kit Car A
16 17 ΔΗΜΑΚΗΣ Κώστας - ΓΑΒΡΙΔΗΣ Χρήστος VW Polo S 1600 A F3
17 18 ΖΑΧΟΣ Νίκος - ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κώστας MG ZR Super 1600 Α F3
18 19 ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΗΣ Νίκος - ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Κώστας PEUGEOT 206 Κit Car Α F3
19 20 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Χρήστος - ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Bαγγέλης LANCIA Integrale Ε/12
20 21 ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΡΝΤΑΜΠΑΚΟΣ Γιώργος MERCEDES E 190 E/12
21 22 EΛETA SPORT ΓΙΩΤΗΣ Γιάννης - ΒΟΤΣΗΣ Γιώργος NISSAN Sunny GTI-R E/12
22 23 ΒΡΟΧΙΔΗΣ ΧΑΤΖΗΣ Α.Ε. ΚΟΥΤΣΜΑΝΗΣ Νίκος - ΜΑΥΡΟΣ Λευτέρης FORD Fiesta ST A/7
23 24 ΤΑΣΟΣ Βασίλης - ΦΙΔΑΝΑΣ Παναγιώτης RENAULT Clio RS A/7
24 25 ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ Γιώργος - ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Νανά PEUGEOT 206 RC A/7
25 26 ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ Φώτης - ΡΑΪΚΟΣ Γιώργος PEUGEOT 306 A/7
26 27 ΚΑΨΙΩΤΗΣ Ηλίας - ΤΟΜΑΖΟΣ Παναγιώτης PEUGEOT 306 A/7
27 28 ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗΣ Χρήστος - ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ Άκης SEAT Ibiza Gti 16V A/7
28 29 ΓΥΖΗΣ Γιάννης - ΓΥΖΗΣ Γιώργος RENAULT Clio Williams A/7
29 30 MIΣΟΚΟΙΛΗΣ Κώστας - ΛΙΑΚΟΣ Σπύρος RENAULT Clio Williams A/7
30 31 ΤΑΡΑΤΣΑΛΟΣ Γιώργος - ΒΕΡΥΚΑΚΗΣ Κώστας RENAULT Clio RS A/7
31 32 ΚΑΛΑΪΤΖΙΑΝ Γιάννης - ΦΑΤΟΥΡΟΣ Χρήστος RENAULT Clio Williams A/7
32 33 ΚΟΠΑΝΑΚΗΣ Γιώργος - ΦΑΡΜΑΚΗΣ Χρήστος OPEL Astra G A/7
33 34 AΟ KΡΗΤΗΣ ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ Δημήτρης - ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ Μανώλης PEUGEOT 306 Gti A/7
34 35 "CASTOR" - PEUGEOT 206 Kit Car A F3
35 36 ΑΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ Ανδρέας - ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ Κώστας PEUGEOT 206 XS Kit Car A F3
36 37 ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ Ιωσήφ - ΚΟΚΚΑΝΗΣ Γιώργος PEUGEOT 106 Μaxi A F3
37 38 ΜΠΑΤΗΣ Γιώργος - ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Μάκης CITROEN C2 Kit Car A F3
38 39 ΜΗΛΑΚΗΣ Μανώλης - ΓΚΟΥΦΑΣ Βασίλης VW Golf III Kit Car A
39 40 ΑΝΑΠΟΛΙΩΤΑΚΗΣ Γιώργος - ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Αλέξανδρος SEAT Ibiza Evo 2 Kit Car A
40 41 AO KΡΗΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ Αγγελος - ΒΙΤΣΑΞΑKΗΣ Δημήτρης PEUGEOT 106 Κit Car A F3
41 42 ΜΑΚΡΗ Κωνσταντίνα - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Μαρία CITROEN C2 Kit Car A F3
42 43 ΚΟΥΜΠΟΤΗΣ Δημήτρης - ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ Σάββας PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
43 44 ΜΠΙΣΤΑΣ Γιάννης - ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος CITROEN C2 A/6 F3
44 45 AΛΑΜ ΑΓPΙΝΙΟΥ ΞΟΥΡΓΙΑΣ Χρήστος - ΚΑΤΣΟΥΠΗΣ Σταύρος CITROEN C2 A/6 F3
45 46 AΛΑΛ ΤΕΑΜ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ Σταύρος - ΜΠΕΣΛΕΜΕΣ Αντώνης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
46 47 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νίκος - PEUGEOT 206 A/6 F3
47 48 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Κώστας - ΣΚΟΥΛΟΣ Βασίλης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
48 49 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Γιάννης - ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ Μιχάλης CITROEN Saxo VTS A/6 F3
49 50 ΧΙΩΤΑΚΗΣ Δημήτρης - ΨΑΘΑΣ Ανέστης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
50 51 ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος - ΤΡΙΠΙΝΤΗΣ Δημήτρης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
51 52 AO KΡΗΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ Χάρης - ΠΕΤΟΥΣΗΣ Βασίλης PEUGEOT 106 Α/6 F3
52 53 "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ" - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
53 54 ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ Μαρίνος - ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ Πέτρος PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
54 55 ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ Ανδρέας - ΜΟΥΡΚΑΚΗΣ Χρήστος PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
55 56 ΣΤΑΜΕΛΟΣ Σταύρος - ΤΖΟΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 206 1.6 A/6 F3
56 57 ΧΙΟΝΙΔΗΣ Γιάννης - ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ Παναγιώτης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
57 58 ΑΟ ΚΡΗΤΗΣ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ Γιάννης - ΣΥΓΓΕΛΑΚΗΣ Μιχάλης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
58 59 ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ Διονύσης - ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Γιώργος PEUGEOT 206 1.6 Α/6 F3
59 60 ΜΑΚΡΗΣ Γιώργος - ΤΣΙΒΟΣ Aρης PEUGEOT 106 S16 A/6 F3
60 61 ΛΑΜΑ ΤΕΑΜ ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Παντελής - ΘΕΟΧΑΡΗΣ Κώστας FORD Escort E/11
61 62 ΝΟΜΙΚΟΣ Γιάννης - ΝΟΜΙΚΟΣ Ανδρέας SEAT Ibiza EVO I Kit Car E/11
62 63 ΟΦΑΚ ΤΕΑΜ ΒΑΤΣΟΣ Νίκος - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Χρήστος PEUGEOT 309 E/11
63 64 ΛΑΠΠΑΣ Αντώνης - ΣΑΡΙΚΑΣ Δημήτρης NISSAN Violet E/11
64 65 ΣΦΕΤΣΙΔΗΣ Σταύρος - VW Golf E/11
65 66 ΖΟΥΜΠΕΡΗΣ Δημήτρης - ΣΚΟΡΔΙΛΑΚΗΣ Γιώργος CITROEN ZX Volcane Ε/11
66 67 ΚΟΥΡΤΗΣ Χαράλαμπος - ΜΠΙΜΠΙΚΑΣ Θανάσης PEUGEOT 205 Ε/11
67 68 ΜΙΧΟΣ Λευτέρης - ΡΑΠΤΗΣ Γιάννης PEUGEOT 205 GTi E/11
68 69 ΑΟ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΖΑΝΑΣ Δημήτρης - ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Νίκος SEAT Ibiza Kit Car E/11
69 70 "MOTOREN" - ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ Μίνωας MG ZR 105 A/5 F3
70 71 ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ Αργύρης - ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ Παναγιώτης CHEVROLET Aveo A/5 F3
71 72 ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη - FIAT Seicento A/5 F3
72 73 ΧΕΚΙΜΙΑΝ Γιάννης - ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Νίκος FIAT Seicento A/5 F3
73 74 ΧΑΛΔΑΙΟΣ Στέλιος - ΣΑΜΑΡΑΣ Κώστας TOYOTA Yaris A/5 F3
74 75 ΚΑΜΜΕΝΟΣ Γιώργος - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης NISSAN Micra A/5 F3
75 76 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ ΑΚΡΑΤΟΣ Γιάννης- ΑΚΡΑΤΟΣ Βαγγέλης NISSAN Micra K12 A/5 F3
76 77 ΚOΝΔΥΛΗΣ Παναγιώτης - ΚΟΛΛΙΑΣ Γιάννης FIAT Seicento A/5 F3
77 78 ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ Δημήτρης - TOYOTA Yaris Α/5 F3
78 79 ΑΟΘ TEAM ΒΡΑΧΑΤΗΣ Σάκης - ΦΑΡΣΟΥΛΗΣ Τόλης PEUGEOT 106 Rallye A/5 F3
79 80 "Kleisj"- ΚΟΥΤΑΤΖΗΣ Μάνος FIAT Seicento A/5 F3
80 81 ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ Νίκος - ΜΠΙΛΙΟΣ Σπύρος PEUGEOT 206 1.4 A/5 F3
81 82 ΠΑΠΑΔΟΓΕΩΡΓΟΣ Χρήστος - ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Θάνος PEUGEOT 206 1.4 A/5 F3
82 83 ΛΙΛΛΗΣ Γιάννης - NISSAN Micra A/5 F3
83 84 ΛΥΜΠΕΡΗΣ Αριστοφάνης - ΒΑΡΟΥΤΣΟΣ Χάρης FIAT Seicento A/5 F3
84 85 ΖΑΧΟΣ Βασίλης - ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ Αντώνης NISSAN Note CUP
85 86 ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ Δημήτρης - ΧΕΙΡΑΚΗΣ Κώστας PEUGEOT 106 S16 N/2 F3
86 87 ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ Σωτήρης - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος CITROEN Saxo VTS N/2 F3
87 88 ΒΑΡΣΟΣ Aρης - PEUGEOT 106 S16 N/2 F3
88 89 ΠΡΙΝΕΑΣ Στέλιος - ΤΟΥΜΠΑΚΑΡΗΣ Γιώργος CITROEN Saxo VTS N/2 F3
89 90 ΑΛΑ ΝΑYΠΛΙΟΥ ΝΑΣΣΟΣ Αδριανός - ΦΑΡΜΑΚΗ Μαριάννα PEUGEOT 106 S16 N/2 F3
90 91 ΣΙΩΤΗΣ Βαγγέλης - PEUGEOT 106 S16 Ν/2 F3
91 92 ΜΙΧΕΛΗΣ Χρήστος - ΤΣΙΟΥΚΗΣ Θανάσης PEUGEOT 106 S16 N/2 F3
92 93 ΑΟ ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΤΑΛΟΥΔΑΚΗΣ Μιχάλης - ΠΛΟΥΜΗΣ Νίκος PEUGEOT 106 S16 Ν/2 F3
93 94 ΒΙΔΑΛΗΣ Μιχάλης - PEUGEOT 106 S16 N/2 F3
94 95 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κώστας - CITROEN Saxo VTS N/2 F3
95 96 AΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΛΕΣΙΩΤΗΣ Κώστας - ΚΟΝΤΕΜΑΝΗΣ Βαγγέλης PEUGEOT 106 Rallye Ν/1 F3
96 97 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗΣ Κώστας - ΝΤΟΥΦΑΣ Θανάσης CITROEN AX E/10 F3
97 98 ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Μενέλαος - ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος TOYOTA Corolla E/10 F3
98 99 ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ Κώστας - ΚΑΤΣΑΣ Αθανάσιος TOYOTA Corolla E/10 F3
99 100 ΔΟΥΦΑΣ Δημήτρης - ΜΑΛΤΕΖΟΣ Αντώνης CITROEN AX Ε/10 F3
100 101 AΟ ΚΡΗΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Γιώργος - ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ Παναγιώτης CITROEN AX E/9 F3
101 102 ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΑΚΗΣ Γιώργος - PEUGEOT 205 E/9 F3

102 103 AΠΟΣΤΟΛΟΥ Κώστας - ΜΑΡΑΓΚΟΣ Νικηφόρος PORSCHE 911 RS 2.7 (1973) 2/C5
103 104 ΛΥΚΑΚΗΣ Μιχάλης - ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ Θόδωρος FORD Escort RS 2000 (1972) 2/C3
104 105 ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ Λουκάς - ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος PORSCHE 911 RS 2.7 (1973) 2/C5
105 106 ΒΑΛΑΛΑΚΗΣ Κυριάκος - ΜΟΝΔΙΝΟΣ Βαγγέλης FORD Escort RS 2000 (1974) 2/C3
106 107 ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης - ΒΕΛΑΝΗΣ Γιάννης FORD Escort RS 2000 (1972) 2/C3
107 108 ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γiώργος - ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ Στέλιος AUDI 80 GT (1975) 2/C2
108 109 "MONTECHRISTO" - ΠΑΛΛΑΣ Tόλης FORD Escort Twin Cam (1968) 1/B3
109 110 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Μάριος - ΠΑΛΛΑΣ Κώστας FORD Escort RS 1600 (1973) 2/C3
110 111 ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ Νίκος - ΠΕΡΙΔΗΣ Ανδρέας FORD Escort Twin Cam (1970) 2/C2
111 112 ΑΚΡΟΠΟΛ ΧΑΡΑΓΚΙΩΝΗΣ ΑΕ "TALBOT" - ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Γιάννης PORSCHE 911 2.0 (1966) 1/B4
112 113 ΚΑΡΥΔΑΣ Θάνος - ΠΟΛΙΤΟ Βασίλης PEUGEOT 504 (1972) 2/C3
113 114 ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ Βαγγέλης - ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Φάνης BMW 2002 Ti (1969) 1/B4
114 115 ΚΟΡΟΜΠΙΛΗΣ Νίκος - ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ Σπύρος BMW 2002 Ti (1971) 2/C3
115 116 CLASSIC MICROCARS CLUB ΡΑΖΗΣ Δημήτρης - ΜΩΡΑΪΤΗΣ Παναγιώτης DATSUN 510 (1968) 1/B3
116 117 ΤΕΡΖΑΚΗΣ Ηλίας - ΛΕΚΚΑΣ Δημήτρης FORD Escort RS MK2 (1979) 3/D3
117 118 ΠΟΛΙΤΗΣ Νίκος - FORD Escort RS MK2 (1979) 3/D3
118 119 ΤΑΧΤΑΣ Γιάννης - ΚΑΤΣΙΚΑΡΟΣ Κώστας BMW E21 320 (1979) 3/D3
119 120 ΕΔΙΠΙΔΗΣ Αλέξανδρος - ΚIΟΥΣΣΗΣ Παύλος PORSCHE 911S 2.0 (1965) 1/Β4
120 121 ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γιώργος - ΞΥΔΑΚΗΣ Mανώλης DATSUN 510 (1968) 1/B3
121 122 ΙΕΡΕΜΙΑΣ Αλέξανδρος - ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κώστας ALFA ROMEO Giulia Nuova (1975) 2/C2
122 123 ΒΥΤΙΝΑΡΟΣ Νίκος - ΚΑΛΚΑΝΗ Τάνια ALFA ROMEO 2000 GT V (1973) 2/C3
123 124 CLASSIC MICROCARS CLUB ΕΓΓΛΕΖΟΣ Σούλης-ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Θανάσης TOYOTA Corolla KE25 (1975) 2/C1
124 125 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ Λυμπέρης - ΜΠΟΥΝΑΖΟΣ Δημήτρης ALFA ROMEO Alfasud (1975) 2/C1
125 126 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΗΣ Θάνος - ΜΠΟΓΙΑΝΤΖΗΣ Βασίλης TOYOTA Corolla KE35 SR (1975) 2/C1
126 127 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Φραγκίσκος - ΜΑΡΓΕΤΗΣ Νίκος LANCIA Fulvia Rallye HF 1.6 (1970) 2/C2
127 128 ΤΟΜΑΖΟΣ Νίκος - ΤΟΜΑΖΟΥ Ελένη OPEL Kadett B Rallye (1969) 1/B2
128 129 ΞΕΦΤΕΡΗΣ Βαγγέλης - ΜΑΤΑΚΙΑΣ Γιάννης OPEL Kadett B Rallye (1968) 1/B2

O αγώνας μετράει για το Kύπελλο Aσφάλτου και για το Πρωτάθλημα Iστορικών Αυτοκινήτων και αποτελείται από 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (σύνολο 6).
Εγω θα ειμαι εκει παντως.

yiannis2002
05-12-07, 17:29
Αξίζει να πάτε μια βόλτα, οι ειδικές είναι πολύ καλές, και θεαματικές. Επειδή τα πρωταθλήματα έχουν ξεκαθαρίσει θα έχει και πολύ θέαμα.
Για 2η συνεχόμενη χρονιά θα χάσω τον αγαπημένο μου αγώνα, αλλά δεν πειράζει...
καλή τύχη σε όλους και ιδιαίτερα στο 115...

TSAF
06-12-07, 10:24
θα γινει χαμος

TSAF
10-12-07, 10:17
28ο Ράλλυ Παλάδιο: Μετά την 1η ε.δ.
Ο Λευτέρης Σωτήρχος με τον Νίκο Ζακχαίο (Citroen Saxo) πραγματοποίησαν τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική του Ράλλυ Παλάδιο, ¶γιος Κωνσταντίνος Ι. Στη δεύτερη θέση, ήταν οι Παναγιώτης και Πέπη Καϊτατζή (Ford Escort, +2,45), ενώ τους ακολούθησαν οι Λεωνίδας Κύρκος – Γιάννης Σταυρόπουλος (Ford Escort, +4,71) και Νίκος Ζάχος – Κώστας Σούκουλης (MG ZR, +5,12). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Χρήστος Παπαχριστόπουλος – Παναγιώτης Αργυρόπουλος (VW Golf, +6,64) και Θανάσης Ηλιάδης – Νίκος Σταθερόπουλος (Mitsubishi Lancer, +8,98). Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο αγώνας έχει καθυστέρηση 35 λεπτών, λόγω της εξόδου των Βωβού – «ΕΛ ΕΜ» με το Fiat Grande Punto S2000.

TSAF
10-12-07, 10:18
28ο Ράλλυ Παλάδιο: Μετά την 2η ε.δ.

TSAF
10-12-07, 10:18
Αλλαγή στη κορυφή της κατάταξης, με τον Τάκη Καϊτατζή να περνάει στην πρώτη θέση της γενικής. Ο ταλαντούχος οδηγός, κατάφερε να σημειώσει στην δεύτερη ε.δ., την Πλάκα, τον ταχύτερο χρόνο και να περάσει 2,5 δλ. μπροστά από τον Λευτέρη Σωτήρχο. Ο τελευταίος, που πραγματοποίησε τον 5ο χρόνο στην ε.δ., έπεσε 2ος 1,87 δλ. μπροστά από τον Λεωνίδα Κύρκο που ακολουθεί τρίτος. Στην 4η θέση, τώρα, βρίσκεται ο Νίκος Ζάχος, ο οποίος επιστρέφει στα πηδάλια μετά από μεγάλο διάστημα αποχής, και μάλιστα με το MG S1600, έχοντας 5,63 δλ. πίσω του, τον Χρήστο Παπαχριστόπουλο με το VW Golf Kit Car. Ο τελευταίος, δεν μπορεί να αισθάνεται και τόσο άνετα, αφού μόλις 1 δλ. πίσω του, βρίσκεται ο Κύρκος Jr. με το Lancer EVO VIII, ο οποίος πραγματοποίησε και τον τρίτο χρόνο στην ειδική Πλάκα

TSAF
10-12-07, 10:19
28ο Ράλλυ Παλάδιο: Μετά την 3η ε.δ.

Το πρώτο loop των ειδικών ολοκληρώθηκε και ο Τάκης Καϊτατζής με την αδερφή του Πέπη στο δεξί μπάκετ του Ford Escort WRC, προηγούνται στην γενική κατάταξη του αγώνα, έχοντας όμως μόλις 5 δλ. πίσω τους, τον Λεωνίδα Κύρκο με τον Γιάννη Σταυρόπουλο στο Ford Escort WRC. Οι τελευταίοι πέρασαν τους Σωτήρχο-Ζαχκαίο με το Citroen Saxo Kit Car, οι οποίοι πραγματοποίησαν μόλις τον 5ο χρόνο στην 3η ε.δ. Έτσι, ο ταλαντούχος οδηγός βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, με τους Κύρκο Jr.-Πετρόπουλο με το Lancer EVO VIII, να ακολουθούν μόλις 1,25 δλ. πίσω τους. Σε απόσταση αναπνοής, όμως, βρίσκονται και οι Νίκος Ζάχος-Σούκουλης με το MG S1600, οι οποίοι μετά από αρκετό διάστημα αποχής, βρίσκουν το ρυθμό τους, αν και στην 3η ε.δ. έχασαν πολύτιμο χρόνο, όταν και «έπιασαν» το προπορευόμενο αυτοκίνητο, των Δημάκη-Γαβρίδη. Για αυτό το λόγο και το πλήρωμα του MG θα ξεκινάει με δύο λεπτά διαφορά από αυτό του Polo, από την 4η ε.δ. και έπειτα. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται το καθορισμένο service και σε λίγο θα ξεκινήσει και πάλι η ίδια τριάδα ειδικών διαδρομών, αρχής γενομένης από την ε.δ. του Αγίου Κωνσταντίνου.

TSAF
10-12-07, 10:21
28ο Ράλλυ Παλάδιο: Πάμε σαν άλλοτε…

Ο χρόνος γύρισε πίσω, τότε που οι Κύρκος-Σταυρόπουλος με το Ford Escort WRC κυριαρχούσαν στους ελληνικούς αγώνες. Οκτώ χρόνια μετά από τον τελευταίο τους αγώνα, βρέθηκαν και πάλι μαζί, συνδυάζοντας την επανεμφάνιση τους με νίκη…

Η παρουσία του λευκού Ford Escort WRC με το νούμερο 1 στις πόρτες και με τα ονόματα των Λεωνίδα Κύρκου και Γιάννη Σταυρόπουλου στα πίσω τζάμια, θύμισε σε όλους παλαιότερες εποχές, τότε που το πλήρωμα κατακτούσε μαζί Πρωταθλήματα και κύπελλα. Όπως τότε, λοιπόν, έτσι και σήμερα, οκτώ χρόνια μετά από την τελευταία τους εμφάνιση μαζί, αλλά και δώδεκα από τον τελευταίο τους ασφάλτινο αγώνα, και μάλιστα το πρώτο τους Παλάδιο(!), κατάφεραν να συνδυάσουν αυτή την επανεμφάνιση τους –για αυτόν τον αγώνα και μόνο- με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Τη νίκη.

Ξεκίνησαν αναγνωριστικά και προσπάθησαν να βρουν το ρυθμό τους στις ειδικές διαδρομές του Παλάδιου και όταν χρειάστηκε εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, καταφέρνοντας στο τέλος να κερδίσουν τον αγώνα. Κάτι που δεν ήταν εύκολο, αφού χρειάστηκε να πιέσουν στην τελευταία ειδική.

Πονοκέφαλος για τους ίδιους, αλλά και για τους συνδυασμούς της κορυφής; Ο Τάκης Καϊτατζής, που με την αδερφή του Πέπη στο δεξί μπάκετ του Ford Escort WRC, με το οποίο συμμετέχει ο πατέρας του Γιώργος σε αγώνες του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση, να παραμείνει εκεί μέχρι την 5η ε.δ., όπου και προδόθηκε από την φλάντζα του κινητήρα του Escort. Κρίμα, αν και πρόλαβε να εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του.

Κάτι που ισχύει, φυσικά, και για τους Λευτέρη Σωτήρχο και Νίκο Ζακχαίο, με το Citroen Saxo Kit Car, οι οποίοι στην προτελευταία ειδική προηγούταν στην γενική κατάταξη, και ουσιαστικά έχασαν τη μάχη στην τελευταία ε.δ. Οι μετρ της ασφάλτου, ξεκίνησαν ιδανικά τον αγώνα, πραγματοποιώντας έναν εντυπωσιακό χρόνο στην πρώτη ε.δ. ενώ στη συνέχεια διεκδίκησαν το κάτι παραπάνω, παρόλο που γνώριζαν ότι το αυτοκίνητο τους υπολειπόταν του ανταγωνισμού.

Παρόλα αυτά, δεν το έβαλαν κάτω και προσπάθησαν να διεκδικήσουν τη νίκη μέχρι τέλους, κερδίζοντας τις 2 από τις 6 ειδικές του αγώνα, χωρίς εν τέλει να καταφέρουν να γευτούν τη χαρά της πρώτης θέσης. Όμως, στο τέλος είχαν κάθε λόγο να χαμογελούν, αφού εξασφάλισαν και το κύπελλο ασφάλτου στην κατηγορία F3.

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, όμως, ήρθε από τον Κρητικό Γιώργο Αναπολιωτάκη, που με τον Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη κατάφεραν με το Seat Ibiza Kit Car, που παλιότερα βλέπαμε στα χέρια του Παναγιώτη Καμπύλη, να ανέβουν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης! Ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα για το πλήρωμα από την Κρήτη, το οποίο σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.


Βέβαια, για να συμβεί αυτό, χρειάστηκε να πραγματοποιήσουν στην τελευταία ειδική διαδρομή τετ α κε οι Ζάχος-Σούκουλης με το MG S1600, και να χάσουν χρόνο, χωρίς αυτό να μειώνει σε καμία περίπτωση την εξαιρετική προσπάθεια και παρουσία του κρητικού πληρώματος. Ο Νίκος Ζάχος, από την πλευρά, κινήθηκε εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, και μας έδειξε πόσο πολύ λείπει ο ίδιος, ο Τάκης Καϊτατζής, αλλά και αυτή η γενιά οδηγών γενικότερα, από τους ελληνικούς αγώνες. Μακάρι, από το 2008 οι δυο τους, αλλά και η γενιά που αναφέραμε πιο πάνω, να βοηθηθεί και να βρεθεί ο τρόπος να έχουν συνεχή παρουσία στους αγώνες.

Εκατοστά πίσω από τον Νίκο Ζάχο και τον Κώστα Σούκουλη, ακολούθησαν οι Ηλιάδης-Σταθερόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO VII, προδιαγραφών κατηγορίας Α. Ο γνωστός σε όλους από τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, Θανάσης Ηλιάδης, ήταν για ακόμα μία φορά εντυπωσιακός σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, κερδίζοντας μάλιστα και μία ειδική διαδρομή.

Πιο πίσω, και συγκεκριμένα την πρώτη βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Παπαχριστόπουλος-Αργυρόπουλος με το εντυπωσιακό Golf Kit Car, οι Κυρίτσης-Ανδριανόπουλος στην πρώτη τους εμφάνιση με το ιταλικό Lancer EVO IX επί ελληνικού εδάφους και οι «¶ρης Ιαβέρης»-Κολτσίδας, στην πρώτη και τελευταία φετινή τους συμμετοχή με το Renault Clio RS της Ν/3.

¶ξιοι συγχαρητηρίων, όμως, και σίγουρα από τους ανθρώπους του αγώνα, ήταν οι Νικολιδάκης-Συγγελάκης και Παπανικολάου-Ρούσης, με Peugeot 106 Rallye αμφότεροι, οι οποίοι με τα περάσματα τους εντυπωσίασαν τους –λιγοστούς δυστυχώς- θεατές και έδωσαν μεγάλη μάχη μέχρι την τελευταία ειδική του αγώνα. Τελικοί νικητές οι Νικολιδάκης-Συγγελάκης, μόλις για 1,1 δλ., που με αυτόν τον τρόπο επικράτησαν και στην Α/6. Για τους περισσότερους, νικητές είναι και οι δύο.

Όσον αφορά τις επιμέρους κλάσεις, οι Χαλδαίος-Σαμαράς με το Toyota Yaris, κέρδισαν την κλάση Α/5, τερματίζοντας μάλιστα και στην 12η θέση της γενικής, ξεπερνώντας πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς. Κάτι που ισχύει και για τον Βασίλη Ζάχο, που με τον Αντώνη Δεληγιάννη, τερμάτισαν στην 13η θέση της γενικής(!) με το Nissan Note που συμμετέχουν στο Cup της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Και ο Βασίλης, φυσικά, συμπεριλαμβάνεται στην γενιά των οδηγών, που όλοι θα θέλαμε να δούμε τη νέα χρονιά σε περισσότερους αγώνες. Πίσω στην μάχη των κλάσεων, οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με το Opel Astra κέρδισαν την κλάση Α/7, ενώ οι ταχύτατοι Πρινέας-Τουμπακάρης με το Citroen Saxo VTS την Ν/2.

Όσον αφορά την κατηγορία των Ιστορικών, η οποία για ακόμα έναν αγώνα συγκέντρωσε πληθώρα συμμετοχών, οι Αποστόλου-Μαραγκός με την κίτρινη Porsche 911, επικράτησαν με σημαντική διαφορά, σημειώνοντας ακόμα μία άνετη νίκη.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, περά από αυτή του Τάκη Καϊτατζή, συμπεριλαμβάνεται και αυτή των Βωβού-«ΕΛ ΕΜ» από έξοδο και Κύρκου Jr.-Πετρόπουλου από πρόβλημα στο διαφορικό του Lancer EVO VII της κατηγορίας Α. Με το Παλάδιο έπεσε και η αυλαία των ελληνικών αγώνων για το 2007.

Γεύση; Σίγουρα, αυτή που μας άφησε ο τελευταίος αγώνας με δεδομένο τον συναγωνισμό και τον αριθμό των συμμετοχών, αποτέλεσε το ιδανικό τέλος. Από εκεί και πέρα, το τι θα δούμε την νέα χρονιά, είναι μία άλλη ιστορία, την οποία και θα έχουμε αρκετό διάστημα να αναλύσουμε._ Π.Τ. panost@4troxoi.gr


Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Λεωνίδας Κύρκος:
«Περάσαμε ωραία στον αγώνα. Κάναμε ένα λάθος, αφού λόγω της αποχής από το αυτοκίνητο, είχα πατήσει ένα λάθος κουμπί και κλείδωσα τα διαφορικά, κάτι που διαπίστωσα μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα με το Γιάννη, με τον οποίο δεν είχαμε συμμετάσχει σε αγώνα τα τελευταία 8 χρόνια».


Λευτέρης Σωτήρχος:
«Ο αγώνας για εμάς ήταν δύσκολος και παράξενος σε συναισθηματικό επίπεδο. Λόγω της εξόδου του ¶ρη, η αρχή δεν ήταν καλή. Καθαρά σε αγωνιστικό επίπεδο, ο αγώνας κύλησε καλά για εμάς».


Γιώργος Αναπολιωτάκης:
«Ο αγώνας ήταν τέλειος σε επίπεδο οργάνωσης. Νομίζω πως ήταν από τους καλύτερους αγώνες που έχω συμμετάσχει. Βέβαια, θα ήθελα να ήμουν καλύτερα προετοιμασμένος, αφού τα 4 περάσματα δε μου προσέφεραν επαρκή γνώση των ειδικών διαδρομών».


Νίκος Ζάχος:
«Τόσο ο αγώνας όσο και ο συναγωνισμός ήταν ωραίος. Δυστυχώς είχαμε ένα τετ-α-κε στην τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Πάντως, παρά την μακρά αποχή μας, βρεθήκαμε μέσα στη μάχη και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα».


Θανάσης Ηλιάδης:
«Ο αγώνας ήταν γνωστός και ωραίος. Σχετικά με το ζήτημα της πρώτης ειδικής διαδρομής, δε θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Είδα το SOS, αλλά δεν ήξερα τι να κάνω ακριβώς και περίμενα να φτάσω στον τερματισμό. Αισθάνομαι πολύ άσχημα και αυτό μπορώ να πω ότι μου χάλασε τον αγώνα. Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από τα παιδιά».

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ.