PDA

Επιστροφή στο Forum : Οδηγιες αλλαγης λαδιων


Cabriolakias
06-12-07, 23:24
Σε αυτο το thread λοιπον θα δουμε αναλυτηκα την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησουμε για να αλλαξουμε μονοι μας τα λαδια στο αυτοκινητο...

1) Ξεβιδωνουμε την ταπα του καρτερ και αδιαζουμε τα παλαια λαδια... (Εικονα 1)


2)Ξεβιδωνουμε τις δυο βιδες ετσι ωστε να βγαλουμε το φιλτροκουτι να μας δωσει περισσοτερο χωρο και ανεση ετσι ωστε να δουλεψουμε το κλειδι οταν θα βγαλουμε το φιλτρο λαδιου.. (Εικονα 2)

3)Βγαζουμε το φιλτροκουτι...(Εικονα 3-4)


4)Ξεβιδωνουμε το καπακι του φιλτρου λαδιου με γερμανικο κλειδι η αν δεν εχουμε τοσο μεγαλο με εναν μικρο καβουρα...(Εικονα 5)

5)Βγαζουμε το καπακι μαζι με το φιλτρο λαδιου...(Εικονα 6)

6)Βγαζουμε το παλαιο φιλτρο απο το καπακι...(Εικονα 7)

7)Τοποθετουμε το νεο φιλτρο στο καπακι...(Εικονα 8)

8)Καθαριζουμε με ενα πανι η χαρτι καλητερα τα υποληματα που εχουν μινει μεσα στην θηκη του φιλτρου λαδιου για καλυτερο (ψειριστηκο) αποτελεσμα...(Εικονα 9)

9)Ξανα βιδωνουμε το φιλτρο στην θεση του [ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΟΡΙΝΚ ΜΗΝ ΜΑΓΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΛΑΔΙΑ]

10)Αφου εχουν τρεξει ολα τα παλια λαδια ξαναβιδωνουμε την βιδα ταπα απο κατω χωρις να κλοτσισουμε το σπιρωμα...(Εικονα 10)

11)Ανοιγουμε την ταπα πανω στο μοτερ για να γεμησουμε με το καινουριο λαδι..(Εικονα 11)

12)Συμπληρωνουμε λαδι μεχρι να δουμε τον μετριτη δεικτη λαδιου να ειναι σωστος...(Εικονα 12)

13)Μολις εχουμε τελειωσει βαζουμε τον κηνητηρα μπροστα ετσι ωστε να δουλεψει λιγο να κυκλοφωρισουν τα λαδια και στο δοχειο φιλτρου λαδιου...3-4 λεπτα ειναι αρκετα..

14)Σβηνουμε τον κηνητηρα και περιμενουμε 10 λεπτα να πεσουν τα λαδια και ξαναμετραμε... αντικριζουμε οτι το λαδι περασε μεσα στο φιλτρο με αποτελεσμα ο δεικτης να διχνει λιγοτερη σταθμη απο πριν που εδειχνε οκ...οποτε συμπληρωνουμε αλλα περιπου 400-500ml βλεπωντας το δεικτη θα καταλαβουμε...

15)Κλεινουμε την ταπα και ειμαστε ετοιμοι...

Cabriolakias
06-12-07, 23:26
Συνεχεια...........

BILL007
06-12-07, 23:33
Mπράβο φίλε Cabriolakias για το tutorial!!!Εύγε!!!!!:D:D:D

Chalyps
07-12-07, 08:54
Πολύ καλή δουλειά/thread!
Μπράβο!+1

stefos
07-12-07, 10:01
Ωραίο DIY...Εύγε! Ξέρει κανείς τι διάσταση ακριβώς είναι το μεγάλο πολυγωνικό καπάκι του φίλτρου λαδιού? (Για Ε46 4κύλινδρο) Νομίζω είναι 92mm, μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος αυτό...

BILL007
07-12-07, 10:12
A,να ρωτήσω κάτι άσχετο-σχετικό...Το φίλτρο λαδιού θέλει αλλαγή όποτε κάνουμε αλλαγή τα λάδια???Μετά απο πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι off και παει για αντικατάσταση???:D

stefos
07-12-07, 10:15
Το κόστος του είναι αστείο έτσι και αλλιως οπότε αλλαζέ το κάθε φορά που αλλάζεις λάδια. Καλό κανει, κακό όχι..

shido
07-12-07, 10:59
15)Κλεινουμε την ταπα και ειμαστε ετοιμη...



Τωρα αμα το δει το Ευαγγελος παλι θα λεει τα δικα του:flipa::flipa::flipa:

Μπραβο Ντινακο

Cabriolakias
07-12-07, 11:05
A,να ρωτήσω κάτι άσχετο-σχετικό...Το φίλτρο λαδιού θέλει αλλαγή όποτε κάνουμε αλλαγή τα λάδια???Μετά απο πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι off και παει για αντικατάσταση???:D

Συνηθως το φιλτρο λαδιου το αλλαζουν καθε δευτερη αλλαγη λαδιων ...

Αλλα ο Στεφανος εχει δικιο... ειναι αστειο το ποσο οποτε το αλλαζεις καθε φορα... οσο για το κλειδη στεφο δεν ξερω εγω το ξεβιδωνω με καβουρακι... πρεπει να ειναι 32 νομιζω..

stefos
07-12-07, 11:07
Εσένα έχει όντως 32άρι απο πάνω, στα valvetronic δεν υπάρχει καθόλου...είναι μόνο το μεγάλο πολυγωνικό. Θέλω να πάω να το πάρω αλλά δεν ξέρω ποια είναι η διασταση του ακριβώς..

Cabriolakias
07-12-07, 12:18
Εσένα έχει όντως 32άρι απο πάνω, στα valvetronic δεν υπάρχει καθόλου...είναι μόνο το μεγάλο πολυγωνικό. Θέλω να πάω να το πάρω αλλά δεν ξέρω ποια είναι η διασταση του ακριβώς..

:bigthumb:Αφου ειπαμε τα 46αρια ειναι μουφα..... εεεεεεχεχεχεχεχεχεχεχεχε!!!!:bigthumb:

stefos
07-12-07, 12:24
Τα 46αρια 4κύλινδρα ποιο συγκεκριμένα.... :)

tsambu
07-12-07, 19:42
Και μια χαζοερωτηση.Αν αυτη η διαδικασια γινει μετα απο προειδοποιηση για check oils , η ενδειξη θα σταματησει να εμφανιζεται απο μονη της?

BILL007
07-12-07, 19:59
Oχι...Η ένδειξη για τα τα inspection,τα λάδια ,τα υγρά φρένων,στα 46 μιλάω,δεν φεύγει...Για να ξαναρχίσει να μετράει απο την αρχή θέλει να μπει στο διαγνωστικό...Βρες κανα συνοικιακό συνεργείο ή κανα εξιδεικευμένο,πλήρωσε κανα 20άρικο (τόσα ζητάνε) :(και στα μηδενίζουν....

Stakaman318is
07-12-07, 23:42
Καλό είναι τα λάδια να βγαίνουν ζεστά. Να έχουμε δουλέψει το αυτοκίνητο δηλαδή από πριν και να βγουν ζεστά. Στα Ε36 καλά είναι να σηκώσουμε με τον γρύλο το αυτοκίνητο από μπροστά αριστερά (μεριά οδηγού) γιατί το κάρτερ κρατάει κάποια ποσότητα λαδιού, λόγω κατασκευής του. Τα λάδια από τη θήκη του φίλτρου λαδιού αν αποφασίσουμε να τα καθαρίσουμε (μάλλον περιττό για μένα) καλά θα ήταν να τα τραβήξουμε με μία σύριγγα και όχι με χαρτι.

mixalhs
09-12-07, 15:15
Καλό είναι τα λάδια να βγαίνουν ζεστά. Να έχουμε δουλέψει το αυτοκίνητο δηλαδή από πριν και να βγουν ζεστά. Στα Ε36 καλά είναι να σηκώσουμε με τον γρύλο το αυτοκίνητο από μπροστά αριστερά (μεριά οδηγού) γιατί το κάρτερ κρατάει κάποια ποσότητα λαδιού, λόγω κατασκευής του. Τα λάδια από τη θήκη του φίλτρου λαδιού αν αποφασίσουμε να τα καθαρίσουμε (μάλλον περιττό για μένα) καλά θα ήταν να τα τραβήξουμε με μία σύριγγα και όχι με χαρτι.

Γιατι ειναι καλο να βγαινουν ζεστα τα λαδια?

mpempas_cabrio
09-12-07, 15:56
15)Κλεινουμε την ταπα και ειμαστε ετοιμη...



Ντινακο ετοιμΗ θα ηταν καμια γυναικα αν το εκανε.εμεις ομως ΟΛΟΙ μαζι ειμαστε ετοιμΟΙ.
οκ?
;)
πολυ καλη δουλεια παντως

Cabriolakias
09-12-07, 19:57
Καλό είναι τα λάδια να βγαίνουν ζεστά. Να έχουμε δουλέψει το αυτοκίνητο δηλαδή από πριν και να βγουν ζεστά. Στα Ε36 καλά είναι να σηκώσουμε με τον γρύλο το αυτοκίνητο από μπροστά αριστερά (μεριά οδηγού) γιατί το κάρτερ κρατάει κάποια ποσότητα λαδιού, λόγω κατασκευής του. Τα λάδια από τη θήκη του φίλτρου λαδιού αν αποφασίσουμε να τα καθαρίσουμε (μάλλον περιττό για μένα) καλά θα ήταν να τα τραβήξουμε με μία σύριγγα και όχι με χαρτι.

Δεν χρειαζεται να σηκωθει απο μπροστα αριστερα... πρεπει απλα οπως και να σηκωθει να ειναι απολειτα οριζοντιο...

nautilos
09-12-07, 20:24
Πολύ καλό φίλε Ντίνο!:dblthumb2

Cabriolakias
12-12-07, 07:41
Σας ευχαρηστω..δεν ειναι κατι δυσκολο απλα καλο ειναι να υπαρχει..

Cabriolakias
22-02-08, 12:31
Ντινακο ετοιμΗ θα ηταν καμια γυναικα αν το εκανε.εμεις ομως ΟΛΟΙ μαζι ειμαστε ετοιμΟΙ.
οκ?
;)
πολυ καλη δουλεια παντως

Ελα ρε μαν κολλησες εσυ στην ορθογραφια τωρα.....

GTherion
16-10-08, 19:59
ωραίος ο οδηγός..
τα χρησιμοποιημένα λάδια όμως που σ*ατά, τα πετάμε;;;;;

boleneger
16-10-08, 20:47
ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΝΟΥΝ ΖΕΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΚΥΛΑΕΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ
1. ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ
2 ΠΕΖΕΙ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΖΗΜΙΑ.
ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΚΑΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ.........
ΜΕ ΤΑ LONG LIFE TI KANOYME; ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Ή ΤΟ ΣΠΑΜΕ ΣΤΑ 12.500;

nikos_E34
16-10-08, 21:30
Συνηθως το φιλτρο λαδιου το αλλαζουν καθε δευτερη αλλαγη λαδιων ...

Αλλα ο Στεφανος εχει δικιο... ειναι αστειο το ποσο οποτε το αλλαζεις καθε φορα... οσο για το κλειδη στεφο δεν ξερω εγω το ξεβιδωνω με καβουρακι... πρεπει να ειναι 32 νομιζω..

φιλτρο λαδιου αλλαζεται καθε φορα που αλλαζεις λαδι..το τι μουργα και βρωμα μαζευει εγω δεν θα το εμπιστευομουν..να μην ξεχασω πριν βιδωσετε παρτε λιγο λαδακι και λαδωστε λιγο την τσιμουχα για να κλεισει καλα!και δεν βιδωνετε οπως βιδωνετε τα μπουλονια της ζαντας διοτι θα σας μεινει στο χερι...
επισης σε θερμοκρασια κανονικης λειτουργειας πρεπει να αδειαζετε τα λαδια διοτι οχι μονο ειναι πιο ρευστα αλλα και οι βρωμιες και τα γρεζια δεν εχουν κατσει ακομα με αποτελεσμα το λαδι να τα πεταει εξω