Επιστροφή στο Forum : OEM Short Shift
Το ξέρω ότι έχουν γραφτεί αρκετά κατά καιρούς για το συγκεκριμένο θέμα και μιας και δεν βρήκα απάντηση σε αυτό που θέλω να μάθω είπα να ρωτήσω. Υπάρχουν αρκετοί κάτοχοι BMW που έχουν βάλει αντί για κάποιο ακριβό SS kit επιλογέα από άλλα μοντέλα BMW που είναι λίγο πιο κοντός ή έχει λίγο μακρύτερο το κομμάτι κάτω από την πλαστική μπίλια. Ορισμένοι από αυτούς για παράδειγμα είναι από Ζ3 1,9 , Ζ4 2.5 και 3.0 κλπ. κλπ. Η ερώτηση μού είναι η εξής...Υπάρχει κάποιος εκει έξω που εχει κάνει αυτή την αλλαγή στο αυτοκίνητο του και να μεταφέρει αν είναι εύκολο τις εντυπώσεις του από την αλλαγή. Είμαι πολύ περίεργος να ακούσω εντυπώσεις...Εγώ ενδιαφέρομαι για Ε46 5άρι, αλλά τα περισσότερα (Ε36,Ε46,Ε30...) BMW από όσο ξέρω είναι λίγο πολύ τα ίδια..
:feedback:
Βασικα τα compact Ε46 εχουν πιο κοντες διαδρομες σε σχεση με τα υπολοιπα Ε46.
Οποτε ισως μια καλη λυση θα ηταν τα άλλα μοντελα να βαλουν απο compact ισως
Αυτο που σου λεω το ειχα διαπιστωσει οταν οδηγησα το αμαξι του Νιαου,και το ιδιο πραγμα διαπιστωσε και ο Dim οταν αλλαξε ταχυτητα στο δικο μου
Γιώργο δε νομίζω ότι ισχύει αυτό....είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις shortshift?
Στο ETK δε φαίνεται διαφορετικό τίποτα....
Όταν άλλαξα στο δικό σου φαινόταν να έχεις πολύ πιο κοντές διαδρομές, σαν μερικά shortshift που έχω δεί....????
Το Ζ3 εργοστασιακο short shift δεν φοραγε???;)
Το Ζ3 εργοστασιακο short shift δεν φοραγε???;)
Και εγώ έχω την αίσθηση οτι στην μετατροπή μου απο 1.9 σε 3-λιτρο, οι διαδρομές έγιναν πιο κοντές, αισθητά.
Εγώ παρ'ολα αυτά έβαλα και τον κοντό λεβιέ BMW και επιπλεον ο μηχανκός μου άλλαξε ένα μικρό "πλαστικό" εξάρτημα (σαν 8 μοιάζει) με δικό του custom και το αποτέλεσμα είναι αρκετά διαφορετικό.
Βέβεια έχει πιο σκληρή αίσθηση, αλλά έχει τεράστια διαφορά απο το εργοστασιακό.
Geo στο γουρουνόπουλο της Δευτέρας (ελπίζω να έρθεις και αν θέλεις να σου φέρω και τα φρένα) θα μπορέσεις να δεις το εργοστασιακό (Deepblue) και το δικό μου όπως έχει γίνει.
Αξίζει τον κόπο.
Stefoς, μήπως σ'αρέσει το γουρουνόπουλο. Αν ναί, πιστευουμε οτι έχουμε βρεί την "πηγή" και σε περιμένουμε στις 17/12 (υπάρχει σχετικό thread).
Αν καταφέρουμε και τον μηχανικό μου να΄ρθει, θα σου λύσει τις απορείες σου.
Έχω βάλει short shift από Μ3 Ε36...
Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό όσον αφορά τη μείωση της διαδρομής,αλλά αυξάνεται το notching ("σκαλωμα" θα μπορούσαμε να το πούμε...) στις αλλαγές
Σε πολλούς,μεταξύ αυτών και εγώ,η αλλαγμένη αίσθηση (αισθητά πιο σφιχτό το κιβώτιο) αρέσει,σε άλλους πάλι, όχι.
Η λύση βρίσκεται στην ράβδο επιλογής που συνδέεται με το short shift.Χρειάζεται βάρος στο κέντρο της,το οποίο προστίθεται εύκολα με τη χρήση μονωτικής ταινίας
Δεν το έχω κάνει,αλλά το προτείνουν οι Αμερικάνοι ως φθηνή λύση προς όποιον δεν αρέσει η αίσθηση του κιβωτίου του
Για να σας πω την αμαρτία μου φοράω ένα SS της πλάκας (η προέκταση που μπαίνει στο λεβιέ από κάτω) και ενώ είναι καλό σε γρήγορη οδήγηση (δηλαδή μία στο τόσο) σε καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη είναι κούραση. Είναι φορές που το έχω καταραστεί... Σκεφτόμουν λοιπόν μήπως υπάρχει εργοστασιακός λεβιές από άλλη BMW που να κάνει μια μείωση της τάξης του 10 με 15%, έτσι ώστε να παλεύται λίγο στην κίνηση και να μην είναι τελείως μακρυ..
Stefoς, μήπως σ'αρέσει το γουρουνόπουλο. Αν ναί, πιστευουμε οτι έχουμε βρεί την "πηγή" και σε περιμένουμε στις 17/12 (υπάρχει σχετικό thread).
Αν καταφέρουμε και τον μηχανικό μου να΄ρθει, θα σου λύσει τις απορείες σου.
...ψήνομαι άσχημα...μπορει και να έρθω, ανάλογα με τη δουλειά. Δίπλα μένω πάντως οπότε μπορώ να πεταχτώ και για κανένα ποτηράκι...
... να πεταχτώ και για κανένα ποτηράκι...
Προφανώς εννοείς κοψιδάκι...
Στεφανε, καποια στιγμη κοιτουσα για SS και ειχα βρει B&M για 5αρι σασμαν με τρια διαφορετικα ποσοστα μειωσης της διαδρομης με το μαγαλυτερο να ειναι 35% αν θυμαμαι καλα.
Για εργοστασιακο δεν γνωριζω κατι..
Να το ψαξω για B&M, να σου μαζεψω καποιες πληροφοριες δηλαδη, σ'ενδιαφερει?
χαχαχαχα...προσπαθώ να μην τρώω αργά το βράδυ... :(
χαχαχαχα...προσπαθώ να μην τρώω αργά το βράδυ... :(
ελα μωρέ τώρα...
σκέτη πέτσα θα'ναι, αν προλάβεις...
Υπάρχουν αρκετά SS στην αγορά πολύ καλής ποιότητας και είμαι σίγουρος ότι λειτουργούν εξίσου καλα, απλά δεν θέλω να δώσω ενα σωρό λεφτά για ένα SS που θα με κουράσει και πάλι. Η ιδέα του να δώσω 50 ευρώ για ένα ΟΕΜ επιλογέα ελάχιστα πιο κοντό και να αλλάξω όλες τις ροδέλες,ασφάλειες, κλπ. , μου ακούγεται πιο ιδανικο..
Στεφο καλημερα,το δικο μου παντως SS που το εχω σχεδον ενα χρονο πανω δεν με εχει κουρασει καθολου,και εχω κανει πολλα χλμ....
Hartge δεν είναι το δικό σου?
ναι αν το βρεις απεξω φθηνα αξιζει
Προτείνω η κάθε συνάντηση μάσας να έχει και μια προκαθορισμένη θεματική ενότητα.
Να ερχόμαστε "διαβασμένοι" ρε παιδί μου και να μην "σκορπάει" η κουβέντα.
Να βγαίναι και κάποιο συμπέρασμα και να βλέπουμε και "επι τόπου" τις εφαρμογές του καθενός.
Δεν κάνω πλάκα.
Ακολούθως για την επερχόμενη συνάντηση με το γουρουνόπουλο στις 17/12 στην Πεντέλη (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10828)
προτείνω (αν συφμωνεί και ο Deepblue που άνηξε το σχετικό thread) η θεματική ενότητα να είναι: SHORT SHIFT (υπάρχουσες λύσεις, προτάσεις, εφαρμογές, καλές ή κακές εμπερίες).
Τί λέτε ?
Οχι να γινει εςς:)
Εχεις βρεί το αδύνατό μου σημείο εεε ???
Προτείνω η κάθε συνάντηση μάσας να έχει και μια προκαθορισμένη θεματική ενότητα.
Να ερχόμαστε "διαβασμένοι" ρε παιδί μου και να μην "σκορπάει" η κουβέντα.
Να βγαίναι και κάποιο συμπέρασμα και να βλέπουμε και "επι τόπου" τις εφαρμογές του καθενός.
Δεν κάνω πλάκα.
Ακολούθως για την επερχόμενη συνάντηση με το γουρουνόπουλο στις 17/12 στην Πεντέλη (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10828)
προτείνω (αν συφμωνεί και ο Deepblue που άνηξε το σχετικό thread) η θεματική ενότητα να είναι: SHORT SHIFT (υπάρχουσες λύσεις, προτάσεις, εφαρμογές, καλές ή κακές εμπερίες).
Τί λέτε ?
Κορυφάιο......:rofl2:
Απλα βάζω στοίχημα ότι η συζήτηση της θεματικής ενότητας θα κρατήσει 5 λεπτά. Μετά θα αρχίσουμε να λέμε και πάλι τα δικά μας:banhim:
Δλδ, απο Ζ4 2.2 που έχει 5άρι σασμάν κ διαπιστωμένα κοντύτερες διαδρομές, μπορώ ν βάλω στο 46άρι μου?
Εχεις βρεί το αδύνατό μου σημείο εεε ???
:rofl2::rofl2:
Δλδ, απο Ζ4 2.2 που έχει 5άρι σασμάν κ διαπιστωμένα κοντύτερες διαδρομές, μπορώ ν βάλω στο 46άρι μου?
Αυτό θέλω να μάθω και εγώ....ξέρω σίγουρα ότι ταιριάζουν αρκετοί από αλλα BMW αλπά δεν ειμαι σίγουρος ποιοι πάνε που και πόσο κοντένουν..
Kατι οχι εντελως ασχετο... Επειδη εχω στα χερια μου ενα short shift απο Ζ3 και δεν το βαζω ακομα γιατι φοβαμαι μηπως ειναι πολυ σκληρο, γινεται τιποτα ετσι ωστε να μην ειναι πολυ σκληρος ο λεβιες;
Cabriolakias
11-12-07, 10:33
:rofl2:Τα σορτ σιφτ ειναι για κουλους τελος! ειστε κουλοι ρεεεεεεεε!!!!!:rofl2: Santo? που εισαι ρε μαν? τι σορτ σιφτ και πρασινα αλογα λενε εδω? που εισαι να παρουμε καμια τεταρτη στο χερι! εεεεεεχεχεχεχεχεχε!:rofl2:
Μακράν η καλύτερη λύση ... δοκίμασε από 330 d ... ;)
... και δεν το βαζω ακομα γιατι φοβαμαι μηπως ειναι πολυ σκληρο, γινεται τιποτα ετσι ωστε να μην ειναι πολυ σκληρος ο λεβιες;
Μην το βάλεις αν είναι πολύ σκληρό ... θα σου αρέσει και μετά θα θες κι άλλο :D :D :D :D
ε όοοοχι
Μακράν η καλύτερη λύση ... δοκίμασε από 330 d ... ;)
Επομένως, αγοράζω όλα τα εξαρτήματα που δείχνει το realoem στο gear shifting?Για βοήθα!
Μακράν η καλύτερη λύση ... δοκίμασε από 330 d ... ;)
Θα ταιριάζει Βαγγέλη? Ρωτάω επειδή άλλο το 5αρι και αλλο το 6αρι, επίσης έχει αυτή την τσάκιση πάνω από την μπίλια? Σε τι ποσοστό κοντένει τις σχέσεις? Είναι εκνευριστικό σε καθημερινή χρήση? :lamer:
Μακράν η καλύτερη λύση ... δοκίμασε από 330 d ... ;)
Χιχι
Καλό...αλλά τελικά μακράν η καλύτερη λύση έρχεται από την UUC ...και ονομάζεται EVO-3 shifter ;)
Πολύ καλό σχετικά μαλακό με καθαρές διαδρομές....ο Στέφανος το είδε :yippee:
:smokin:
Χιχι
Καλό...αλλά τελικά μακράν η καλύτερη λύση έρχεται από την UUC ...και ονομάζεται EVO-3 shifter ;)
Πολύ καλό σχετικά μαλακό με καθαρές διαδρομές....ο Στέφανος το είδε :yippee:
:smokin:
Για λέγε, για λέγε.
Ετοιμος είμαι να πάω να το φέρω.
Μια καλή μαρτυρία απο κάποιον που να το έχει δοκιμάσει περιμένω...
...αλλά τελικά μακράν η καλύτερη λύση έρχεται από την UUC ...και ονομάζεται EVO-3 shifter
Το EVO-3 της UUC (http://www.uucmotorwerks.com/)
ή
το OCTANE της Rogue Engineering (http://www.rogueengineering.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=SSK)
Απλά και στα 2 κιτ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το κάτω κομμάτι
Selector Rod
Στη UUC το έχουν σαν Double Shear Selector Rod, η Rogue το λέει WSR...
Πρέπει τώρα να παραγγείλω ΚΑΙ το UUC DSSR!!!!
Nick_compact
11-12-07, 19:48
Απλά και στα 2 κιτ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το κάτω κομμάτι
Selector Rod
Στη UUC το έχουν σαν Double Shear Selector Rod, η Rogue το λέει WSR...
Πρέπει τώρα να παραγγείλω ΚΑΙ το UUC DSSR!!!!
:dance::yippee:
Πάντως οι τζόγοι που δείχνει στο site της UUc είναι υπερβολικοί...Την κηνιματική αλυσίδα του λεβιέ την έχω εξετάσει σα χέρια μου και σας διαβεβαιώ ότι τσόγοι δεν υπάρχουν από εκεί...πόσο μάλον όσο δίχνει η UUC..
Φίλτατε Βαγγέλη, γνωρίζεις σε τι ποσοστό είναι η μείωση που προσφέρει ο λεβιές του 330D? Πόσο κουραστικός είναι σε καθημερινή χρήση, "κολάει" αρκετά στις αργές αλλαγές?
bmw316turbo
12-12-07, 14:08
Εγω φιλε μου εχω βαλει στο ε36 compact μου και οι εντυπωσεις μου ειναι οι εξης.Εχει γινει η διαδρομη αρκετα κοντητερη απο τη μαμα αλλα θελει αρκετα περισσοτερη δυναμη στο κουμπωμα της πρωτης ταχυτητας στην εκκινηση λογω και του οτι εχω βαλει και aftermarket βολαν - πλατο -δισκο.Αν ηταν να διαλεξω τωρα θα το αφηνα μαμα.Απο την αλλη οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα αλλα δεν εχω μετρησει επιδοσεις με το short shift για να δω συγκεκριμενα νουμερα βελτιωσης.Η τοποθετηση ειναι θεωρητικα ευκολη για οποιον ασχολειται με ολιγη μηχανικη.Το μονο οτι θα χρειαστει λιγο στραβωμα η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο.Απο ποιοτητα νομιζω πως ειναι τα ιδια πραγματα ειτε επωνυμο ειτε απλα oem.
Εγω φιλε μου εχω βαλει στο ε36 compact μου και οι εντυπωσεις μου ειναι οι εξης.Εχει γινει η διαδρομη αρκετα κοντητερη απο τη μαμα αλλα θελει αρκετα περισσοτερη δυναμη στο κουμπωμα της πρωτης ταχυτητας στην εκκινηση λογω και του οτι εχω βαλει και aftermarket βολαν - πλατο -δισκο.Αν ηταν να διαλεξω τωρα θα το αφηνα μαμα.Απο την αλλη οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα αλλα δεν εχω μετρησει επιδοσεις με το short shift για να δω συγκεκριμενα νουμερα βελτιωσης.Η τοποθετηση ειναι θεωρητικα ευκολη για οποιον ασχολειται με ολιγη μηχανικη.Το μονο οτι θα χρειαστει λιγο στραβωμα η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο.Απο ποιοτητα νομιζω πως ειναι τα ιδια πραγματα ειτε επωνυμο ειτε απλα oem.
Για το330d λες? Τα Ε36 δεν χρειάζονται το στράβωμα?
bmw316turbo
12-12-07, 14:48
Για το330d λες? Τα Ε36 δεν χρειάζονται το στράβωμα?
Εγω μιλαω για ε36 μ43 compact οτι θελει στραβωμα, απο κει και περα εκτιμω οτι αρκετα 36αρια θα θελουν επισης εκτος αν υπαρχει ετοιμο κιτ που προσφερει και στραβψμενη μπαρα εκτος απο λεβιε.
Εγω φιλε μου εχω βαλει στο ε36 compact μου και οι εντυπωσεις μου ειναι οι εξης.Εχει γινει η διαδρομη αρκετα κοντητερη απο τη μαμα αλλα θελει αρκετα περισσοτερη δυναμη στο κουμπωμα της πρωτης ταχυτητας στην εκκινηση λογω και του οτι εχω βαλει και aftermarket βολαν - πλατο -δισκο.Αν ηταν να διαλεξω τωρα θα το αφηνα μαμα.Απο την αλλη οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα αλλα δεν εχω μετρησει επιδοσεις με το short shift για να δω συγκεκριμενα νουμερα βελτιωσης.Η τοποθετηση ειναι θεωρητικα ευκολη για οποιον ασχολειται με ολιγη μηχανικη.Το μονο οτι θα χρειαστει λιγο στραβωμα η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο.Απο ποιοτητα νομιζω πως ειναι τα ιδια πραγματα ειτε επωνυμο ειτε απλα oem.
Γενικά λένε οτι ένας οδηγός αγώνων σε πίστα με short-shift κάνει περίπου 0.1 sec πιο γρήγορο χρόνο πίστας (το είχα διαβάσει κάπου στους 4Τ παλιότερα). Καταλαβαίνεις οτι δεν είναι ακριβώς θέμα απόδοσης.
Βασικα τα compact Ε46 εχουν πιο κοντες διαδρομες σε σχεση με τα υπολοιπα Ε46.
Οποτε ισως μια καλη λυση θα ηταν τα άλλα μοντελα να βαλουν απο compact ισως
Αυτο που σου λεω το ειχα διαπιστωσει οταν οδηγησα το αμαξι του Νιαου,και το ιδιο πραγμα διαπιστωσε και ο Dim οταν αλλαξε ταχυτητα στο δικο μου
Αυτό ισχύει μόνο στα 25άρια κ νομίζω όχι σε όλα.
Για τα 25αρια compact ισχύει αυτό ή και για τα coupe...?
Απαντάω μόνος μου....στο realoem που κοίταξα όντως το compact το 25άρι έχει άλλο κωδικό για το λεβιέ από το δικό μου (318τι) και το 25αρι coupe που έχουμε τους ίδιους κωδικούς.. περίεργο....πόσο πιο κοντό είναι άραγες..?
Για τα 25αρια compact ισχύει αυτό ή και για τα coupe...?
Απαντάω μόνος μου....στο realoem που κοίταξα όντως το compact το 25άρι έχει άλλο κωδικό για το λεβιέ από το δικό μου (318τι) και το 25αρι coupe που έχουμε τους ίδιους κωδικούς.. περίεργο....πόσο πιο κοντό είναι άραγες..?
Αν οντως φοραω αυτο,πραγμα που δεν μπορω να το ξερω αλλά ουτε και να το δω τωρα,ελα να το δοκιμασεις να μου πεις πως ειναι σε σχεση με το δικο σου πριν βαλεις το short shift
Κοιταγα στο realoem και ακόμα και ο σύνδεσμος μεταξύ λεβιέ και σασμάν στα αυτοκινητά μας είναι διαφορετικοί σε μήκος...Λές εσένα να φοράει άλλο 5αρι σασμάν, λόγω αυξημένης ιπποδύναμης..? Πάντως με την π΄ρωτη ευκαιρία θα ήθελα να το δω στο αυτοκίνητο σου Γιώργο..
Παντως η διαφορα με του Νιαου ηταν κατι παραπανω απο εμφανεστατη
Οποτε θες να κανονισουμε και καφεδακι
tasosbmwe30
14-12-07, 11:13
παρτε διαφορες που βρηκα σε μια φοτο!!!!
330d Ε46 περίπου 17% σε σχέση με Μ3
540 Ε60 περίπου 25% σε σχέση με Μ3
Στράτος ο ειδικός ... σπάστε του λίγο τα @@ με pm
Ο Μ3 τι ποσοστό έχει σε σχέση με τα δικά μας τα ρημάδια? Πάντως Βαγγέλη το δικό σου δεν το έχω δει από κοντά.....έχουμε καιρό να τα πούμε.... 17% ποσοστό πάντως νομίζω είναι η μέση λύση μεταξύ κοντών διαδρομών και σχετικής ευχρηστίας για όλους τους εργοστασιακούς λεβιέδες...
Για ριχτε και μια ματια εδω....
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=7813&d=1179387439
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=7816&d=1179387515
Δείτε και εδώ λέει πολλά πράγματα για short shift για Ε36 και Ε46:
http://www.my330i.com/mod37.php
http://www.e46fanatics.com/how-tos/engine/bmw3_short_shift/bmw3_short_shift.php
http://www.understeer.com/shiftlever.shtml
Τι σημαίνει το selector rod που βρίσκεται στο gearshift?
Τι σημαίνει το selector rod που βρίσκεται στο gearshift?
Είναι η ράβδος του επιλογέα.
Αυτό συνδέει το κάτω κομμάτι του λεβιέ με το σασμάν.
Άμα μειώσω το μήκος της κερδίζω κάτι?
Το δικό μου έχει 263μμ, το 2.5 έχει 232μμ κ το Μ3 έχει 144μμ.
Βασικά για να μειώσεις τη διαδρομή που θα κάνει το χέρι σου πρέπει να βάλεις πιο μεγάλο selector rod. Αν βάλεις του Μ3....θα θές ένα μέτρο απόσταση από 1η-2α.
Το θέμα όμως πειράζοντας αυτό έστω και λίγο, είναι ότι θα μετακινηθεί το νεκρό σημείο του λεβιέ.
Τι εννοώ.
Όταν έχεις νεκρά ο λεβιές είναι στην όρθια θέση. Βάζοντας πρώτη πάει μπροστά σε ένα σημείο. Βάζοντας 2α πάει λίγο πίσω (προς τα σένα).
Ας πούμε ότι βάζεις ένα λίγο μεγαλύτερο (υπάρχει από κάποιο μοντέλο). Αυτό που θα συμβεί θα είναι:
Θα κοντύνουν μεν οι διαδρομές ΑΛΛΑ:
Στο νεκρό ο λεβιές θα είναι πλέον εκεί που ήταν η 1η πριν.
Στην πρώτη ο λεβιές θα πάει ΠΟΛΥ μπροστά.
Στη δευτέρα ο λεβιές θα είναι εκεί που ήταν το νεκρό πριν.
Επιπλέον πρόβλημα: Δεν ξέρεις αν θα ταιριάζει ακριβώς συνολικά σαν σύστημα. Μπορεί να μη κουμπώνουν σωστά οι σχέσεις.
Γενικά πάντως βάζοντας short shift θα πρέπει να βάζαμε λίγο μακρύτερο (5 χιλιοστά) και να το στραβώναμε λίγο για να έρθει στην παλιά ευθυγράμμιση.
Είναι λίγο δύσκολο να το εξηγήσω με λόγια.
God damn it's not Dim it's Dr Dim!!:icon_kidr
Ακριβέστατος και πλήρως κατανοητός.
Άρα καταλήγουμε να αλλάξουμε μόνο shifting arm που αν αντιλαμβάνομαι σωστά είναι το πλέον εύκολο?
http://www.shortshifter.com/pdfs/UUC_Selector_Rod_Modification_Instructions.PDF
Αυτό εξηγεί και το θέμα του στραβώματος σε περίπτωση τοποθέτησης απλού lever.
Και...ναί αυτό πρέπει να κάνεις. Είναι η καλύτερη λύση για να μην έχεις κανένα μυστήριο θέμα.
Βασικά οι τυχεροί από 323 Ε46 και πάνω μπορούν να προμηθευτούν και έξτρα selector lever που είναι βαρύτερο, μείωνει λίγο τους τζόγους (από ότι λένε αυτοί, αν και ο Στέφος διαφωνεί καθώς -σωστά- κρίνει ότι δεν είναι από εκεί οι τζόγοι-εδώ εγώ νομίζω ότι είναι κάπου ανάμεσα τα πράγματα και θα μειωθούν αρκετά αλλά όχι εντελώς), εκτός των τζόγων κάνει και πιο ομαλή την αλλαγή των σχέσεων που έχουν ένα μικρό σκάλωμα στην αλλαγή (με όλα τα short shift).
Υ.Γ. Και γιαυτό υπάρχει πατέντα χειροποίητη με μικροσκοπικό κόστος...θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω με λεπτομέρειες :D
Πάντως το τέλειο αν είχα 323ι-325-328-330-Μ3 θα ήταν ΟΛΟ το σετ από UUC ή Rogue (με το selector lever, DSSR κατα UUC, WSR κατά Rogue)
Εγω ξερω πως με τετοιο πραγμα δεν μπορω να κουμπωσω την 3η με τπτ...παει 5η με την μια..!!!!!!
Εμενα παντως στην 5αρα μου δεν με ενοχλει η διαδρομη...ουτε τπτ...ολα ειναι αρμονικα...!!!!
Εγω ξερω πως με τετοιο πραγμα δεν μπορω να κουμπωσω την 3η με τπτ...παει 5η με την μια..!!!!!!
Εμενα παντως στην 5αρα μου δεν με ενοχλει η διαδρομη...ουτε τπτ...ολα ειναι αρμονικα...!!!!
Καλά εσύ είσαι και κουλός...:kissass:
Σίγουρα τα UUC είναι πιο σκληροπυρηνικά αλλά με 15 ευρώ που κάνει αυτο το τσουτσούνι αξίζει να το δοκιμάσω.Επίσης θα ναι κ πιο δύσκολο να χάσεις αλλαγή.
Καλά εσύ είσαι και κουλός...:kissass:
Σίγουρα τα UUC είναι πιο σκληροπυρηνικά αλλά με 15 ευρώ που κάνει αυτο το τσουτσούνι αξίζει να το δοκιμάσω.Επίσης θα ναι κ πιο δύσκολο να χάσεις αλλαγή.
Το ξερω οτι ειμαι κουλος.........:soapbox:
Βασικα το μονο που μου την σπαει στον επιλογεα ειναι........
Οτι οταν ειμαι φουντωμενος σε στροφες κλπ......οταν παω να βαλω δευτερα και ειμαι σε δεξια στροφη,,απο το βαρος και την δυναμη..ο επιλογεας σκαει μεσα στο κλαπ που κανει για την οπισθεν και μαγκωνει εκει.....και δεν μπορω να κουμπωσω δευτερα...
Το μονο κακο....
Απο αλλαγες κλπ ειναι μια χαρα......!!!!!!!!!!!!!!
Το ξερω οτι ειμαι κουλος.........:soapbox:
Βασικα το μονο που μου την σπαει στον επιλογεα ειναι........
Οτι οταν ειμαι φουντωμενος σε στροφες κλπ......οταν παω να βαλω δευτερα και ειμαι σε δεξια στροφη,,απο το βαρος και την δυναμη..ο επιλογεας σκαει μεσα στο κλαπ που κανει για την οπισθεν και μαγκωνει εκει.....και δεν μπορω να κουμπωσω δευτερα...
Το μονο κακο....
Απο αλλαγες κλπ ειναι μια χαρα......!!!!!!!!!!!!!!
Ρε φίλε πώς να στο δώσω να καταλάβεις!Στα @@ μας τα 5άρια.Εδώ, μιλάμε για 3άρες μπέμπες, δλδ για σπόρ αυτοκίνητα, όχι για λεωφορεία...
Ξεθαβω αυτο θρεντ γιατι ψαχνομαι με τους κωδικους για ΟΕΜ Short Shift για 330ci E46 με 5αρι σασμαν... Ειχα συνηθισει με του 318 που ειχα βαλει καποιο ΟΕΜ και τωρα το γνησιο του 330 μου φαινεται αρκετα μακρυ & ψηλο..
Θελω κατι να μικρυνει λιγο τη διαδρομη των σχεσεων και να κοντυνει το υψος του λεβιε και ψαχνομαι για ΟΕΜ γιατι δεν θελω κατι που να με κουραζει, ουτε να δωσω πολλα χρηματα για ολοκληρωμενο short shift kit..
Οι λυσεις ειναι, απο 545i E60, ΜΖ3 (στο οποιο απ'οτι διαβαζω, θελει το ντιζακι λυγισμα γιατι ακουμπαει στον κεντρικο) και απο Ζ4 3.0 (το οποιο κοντενει παρα πολυ σε υψος)..
Επισης κατι διαβασα και για λεβιε απο 330d..
Για βοηθηστε λιγο...
Αν γνωριζει καποιος οτι μπαινει και απο αλλο μοντελο, ας πει την αποψη του..
Ξεθαβω αυτο θρεντ γιατι ψαχνομαι με τους κωδικους για ΟΕΜ Short Shift για 330ci E46 με 5αρι σασμαν... Ειχα συνηθισει με του 318 που ειχα βαλει καποιο ΟΕΜ και τωρα το γνησιο του 330 μου φαινεται αρκετα μακρυ & ψηλο..
Θελω κατι να μικρυνει λιγο τη διαδρομη των σχεσεων και να κοντυνει το υψος του λεβιε και ψαχνομαι για ΟΕΜ γιατι δεν θελω κατι που να με κουραζει, ουτε να δωσω πολλα χρηματα για ολοκληρωμενο short shift kit..
Οι λυσεις ειναι, απο 545i E60, ΜΖ3 (στο οποιο απ'οτι διαβαζω, θελει το ντιζακι λυγισμα γιατι ακουμπαει στον κεντρικο) και απο Ζ4 3.0 (το οποιο κοντενει παρα πολυ σε υψος)..
Επισης κατι διαβασα και για λεβιε απο 330d..
Για βοηθηστε λιγο...
Αν γνωριζει καποιος οτι μπαινει και απο αλλο μοντελο, ας πει την αποψη του..
?????????????????????
Κ γω ψάχνω ss για 36αρι μπορεί να πρώτηνει κάποιος κάποια λύση?
Καλημέρα.Για το e36 μπορεις να δείς εδώ: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=23806
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.