antonio
14-02-05, 18:51
Θέλω να σας πω ένα φιλικό άνοιγμα που κάναμε με έναν πολύ φίλο μου που έχει ένα Type r και μάλιστα η κόντρα είναι και βιντεοσκοπημένη για τους καχύποπτους.
Χτες το βράδυ είχαμε πάει για ένα καφεδάκι με έναν πολύ φίλο μου και γυρνώντας από την εθνική οδό είπαμε να ανοίξουμε απο ρολαριστες δευτέρες (όχι απο σταση), για να δουμε διαφορές. Τα ανοίγματα έγιναν 2 φορές (το δεύτερο το τράβηξε με το κινητό του η κοπελιά του) και τα αποτελέσματα ήταν ακριβώς ίδια, δηλ.
Το civic πετάχτηκε μια καρότσα μπροστά μέχρι το τέλος της δευτέρας μου και με το κούμπωμα της τρίτης τον μάζεψα και στη συνέχεια η διαφορά αυξανόταν υπέρ μου μέχρι που έφτασε τις 5 καρότσες στα 220+.
Το honda φοράει μόνο ένα τελικό, ενω το δικό μου την χταποδάτη εξάτμιση της supersprint, χωρίς καταλύτη, ελεύθερο φίλτρο και το κοντο διαφορικό απο το δίλιτρο μοτερ καθώς και εξάφτερο δισκο (που πραγματικα κάνει θαύματα στις αλλαγές)
PS Ο φίλος το έχει για πούλημα το honda γιατι θα αντικατασταθεί με τι λέτε??? Με Ε46 323 ή 328!
Αυτό βέβαια το είχε αποφασίσει πριν το άνοιγμά μας!
Αυτά! :bowdown:
Χτες το βράδυ είχαμε πάει για ένα καφεδάκι με έναν πολύ φίλο μου και γυρνώντας από την εθνική οδό είπαμε να ανοίξουμε απο ρολαριστες δευτέρες (όχι απο σταση), για να δουμε διαφορές. Τα ανοίγματα έγιναν 2 φορές (το δεύτερο το τράβηξε με το κινητό του η κοπελιά του) και τα αποτελέσματα ήταν ακριβώς ίδια, δηλ.
Το civic πετάχτηκε μια καρότσα μπροστά μέχρι το τέλος της δευτέρας μου και με το κούμπωμα της τρίτης τον μάζεψα και στη συνέχεια η διαφορά αυξανόταν υπέρ μου μέχρι που έφτασε τις 5 καρότσες στα 220+.
Το honda φοράει μόνο ένα τελικό, ενω το δικό μου την χταποδάτη εξάτμιση της supersprint, χωρίς καταλύτη, ελεύθερο φίλτρο και το κοντο διαφορικό απο το δίλιτρο μοτερ καθώς και εξάφτερο δισκο (που πραγματικα κάνει θαύματα στις αλλαγές)
PS Ο φίλος το έχει για πούλημα το honda γιατι θα αντικατασταθεί με τι λέτε??? Με Ε46 323 ή 328!
Αυτό βέβαια το είχε αποφασίσει πριν το άνοιγμά μας!
Αυτά! :bowdown: