PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW ACS1 3.5i (βελτίωση του 35άριου)


Chalyps
14-12-07, 09:18
Η AC Schnitzer βελτίωσε την BMW σειρά 1 coupe με στόχο να θυμίζει όχι μόνο τις αναλογίες αλλά και την «ωμή» δύναμη της ιστορικής BMW 2002.

Ρετρό προσανατολισμός

Όπως το κορυφαίο μοντέλο της δεκαετίας του '70 έτσι και η το ASC1 3.5i έχει υπερτροφοδοτημένο κινητήρα και σύμφωνα με την εταιρία είναι ένας αντάξιος διάδοχος της 2002.

Η βελτιωτικός οίκος με έδρα το ¶αχεν της Γερμανίας και έτος ίδρυσης το 1987, ειδικεύεται στις BMW και δεν είναι και λίγα τα αυτοκίνητα που έχουν το λογότυπο της AC Schnitzer.

Το body kit που προσφέρει η Schnitzer είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το μπροστινό spolier με πιο ανοιχτές γρίλιες που δένει αρμονικά με το υπόλοιπο look του αυτοκινήτου.

Αυξάνοντας το downforce

Το εμπρός spoiler, το πίσω τμήμα που περιλαμβάνει την αεροτομή και το ανασχεδιασμένο spoiler έχουν κατασκευαστεί έτσι ώστε να αυξάνουν την downforce. Αυτό εξασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στις μεγάλες ταχύτητες και στις στροφές.

Η AC Schnitzer προσφέρει προαιρετικά το εμπρός spoiler με δύο αλουμινένιους δοκούς, όπως αυτούς που χρησιμοποιούν τα αγωνιστικά μοντέλα για την αλλαγή κλίσης.

Η συγκεκριμένη προσθήκη θεωρείται απαραίτητο φετίχ καθότι μιλάμε για έναν ιδανικό διάδοχο της "βασίλισας των αγώνων πίστας", BMW 2002.

Αναρτήσεις για τον απόλυτο έλεγχο στα χέρια σου...

Το σετάρισμα αναρτήσεων έγινε στην θρυλική πίστα του Nurburgring από τον τεχνικό διευθυντή της βελτιωτικής εταιρίας, Manfred Wollgarten.

Χάρης λοιπόν στις δοκιμασμένες αναρτήσεις και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας, ο οδηγός θα έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου στα χέρια του με ακρίβεια εκατοστού.

Το σπορ τιμόνι της AC Schintzer έχει τρεις ακτίνες και αερόσακο οδηγού.

Αναβαθμισμένες επιδόσεις

Μέσα σ' όλα αυτά τα καλά, έρχεται να προστεθεί και η σωστή κατανομή της ασυγκράτητης δύναμης του biturbo κινητήρα.

Εκτός από το downforce, η AC Schnitzer βελτίωσε και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Αρκεί να σας πούμε ότι η ASC1 3.5i αποδίδει πλέον 360 ίππους, ενώ αρχικά απέδιδε 306.

Για τα πρώτα 100 χ.α.ώ από στάση, το αυτοκίνητο χρειάζεται κάτι λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

Όσο για την μέγιστη ροπή στη βελτιωμένη coupe της BMW, η τιμή της ανέρχεται στα 450Nm, ενώ αρχικά ήταν 400Nm.

Ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας εγκαταλείφθηκε για να σκαρφαλώσει η τελική ταχύτητα στα 300 χ.α.ώ (από τα 250 της νορμάλ έκδοσης).

Γλυκός ήχος

Οι εθισμένοι στην γρήγορη οδήγηση, δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στον ήχο του κινητήρα και αυτό το γνωρίζουν καλά οι ιθύνοντες της Schnitzer καθώς στην ACS1 ο βαρύτονος ήχος που παράγουν οι εξατμίσεις μόνο ενοχλητικός δεν μπορεί να χαρακτηριστεί... κάθε άλλο!

Το κερασάκι στην τούρτα είναι οι σπορ ζάντες που προσφέρονται στο βελτιωτικό πακέτο.

Συγκεκριμένα οι απαστράπτουσες 19αρες ζάντες τύπου IV "BiColor" έχουν διαστάσεις 8.5Jx19'' ενώ τα ελαστικά που τις αγκαλιάζουν είναι 225/25R19.

Τέλος, η Schnitzer προσφέρει νέο χρώμα στα όνειρα των νοσταλγών της BMW 2002, διαθέτοντας πολλά προϊόντα από αλουμίνιο και carbon, τα οποία δίνουν μια ξεχωριστή αισθητική στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Chalyps
14-12-07, 10:02
και μια φωτό για να έχουμε κ εικόνα....

mixalhs
14-12-07, 12:40
Τα ιδια πραγματα που εχουν φτιαξει και για την 3αρα δεν φοραει η' ετσι νομιζω εγω?

Chalyps
14-12-07, 12:41
Τα ιδια πραγματα που εχουν φτιαξει και για την 3αρα δεν φοραει η' ετσι νομιζω εγω?Ιδιος κινητήρας είναι , οπότε ιδια κ η βελτίωση...