PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με ABS σε Ε36 compact


idamanos
19-12-07, 11:38
εχω μια 316i Compact του '99 και στο γενικο service που εκανα στα 90.500χλμ και ενω ηδη αναβαν τα λαμπακια του ABS και του Antispin με ενημερωσαν οτι πρεπει να αλλαχτει η μοναδα του ABS.
το προβλημα μου ειναι οτι οταν παρελαβα το αυτοκινητο 10 μερες πριν δεν αναβε κανενα λαμπακι απο αυτα που προανεφερα. Aλλαζοντας ομως ενα ρελεδακι για την μεσαια σκαλα των φωτων που ειχε καει (εχω xenon) αμεσως αναψαν τα δυο λαμπακια του ABS και του Antispin. Μηπως εχετε καμια ιδεα επι του θεματος πριν μπω στην διαδικασια της αντικαταστασης της μοναδας του ABS? και αν τελικα πρεπει να αλλαξω την μοναδα του ABS για τι κοστος μιλαμε ειτε μτχ ειτε καινουριο?

Cabriolakias
19-12-07, 12:15
:dance:I have no idea woman... just...up....:dance:

GIWRGOSPR
19-12-07, 12:23
φιλε εχω το ιδιο προβλημα με Z3.μιλαμε για 700 ευρω μεταχεισρισμενο.αλλα μπορεισ να αλλαξεις μονο το ηλεκρτικο μερος της μοναδας 300 ευρω.

Cabriolakias
19-12-07, 13:09
φιλε εχω το ιδιο προβλημα με Z3.μιλαμε για 700 ευρω μεταχεισρισμενο.αλλα μπορεισ να αλλαξεις μονο το ηλεκρτικο μερος της μοναδας 300 ευρω.

Γιωργαρα ειναι η φιλη μας οχι ο φιλος μας....:icon02:

tsambu
19-12-07, 13:48
Εχοντας το ιδιο προβλημα το τελευταιο διαστημα με το ABS-ANTISPIN σε Ε39 του 2001, εκανα μια μικρη ερυνα αγορας.
1. Η αντπροσωπεια μου ζητησε 1730 ευρω για ολοκληρη την μοναδα,καινουρια εννοειται.
2. Εξωτερικος επισημος προμηθευτης μονο ανταλλακτικων BMW μου ζητησε: 650 ευρωπουλα για καινουρια πλακετα,και 480 ευρω για πληρες ανταλλακτικο μεταχειρα.
3.Εταιρος προμηθευτης ΒΜW μου εδωσε τιμη ολοκληρης μοναδος μεταχειρισμενης 400 ευρω, και μονο την πλακετα καινουρια με εκπτωση τελικη τιμη 470 ευρω( την καινουρια).
Πηγα και παλι στην αντιπροσωπεια και ζητησα ελεγχο στο διαγνωστικο για να μου πει τι ακριβως φταιει, καθως οπως μου ειπε οντως οι πλακετες εχουν βγαλει προβλημα αλλα εκτος πλακετας, αισθητηρος, μπορει μεσω διαγνωστικο να μου πει τι ΑΚΡΙΒΩΣ χρειαζεται αλλαγη και αν η εν λογω πλακετα εχει ξανα αλλαχτει.
Εχω ραντεβου για 28 του μηνος, γιατι θελω να κανω και εναν ελεγχο συμπιεσης να δω γιατι μου καιει( αν και λιγοτερο πλεον) λαδακι.
Οποτε, αν καποιος εχει νεωτερα επι του θεματος, ας γραψει.Επειδη και αλλοι φιλοι με Ε39 μου εστειλαν μηνυμα περι του προβληματος,απο την πλευρα μου ο,τι νεωτερο προκυψει θα ενημερωσω.

VanVIC
19-12-07, 14:11
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10610

Νομίζω οτι είναι σχετικό, ή μάλλον... το ίδιο πρόβλημα.

Η απάντηση που έχω απο τον μηχανικό μου (και συμφωνούν και αρκετοί άλλοι ΒΜW μηχανικοί μαζί του) είναι οτι πρέπει να αλλαχτούν και τα ηλεκτρονικά μέρη (εγκέφαλος-πλακέτα) και τα εμπλεκόμενα μηχανικά με καινούργια (απαραίτητα).

Το πρόβλημα είναι γνωστό (ειδικά στα Ζ3) και δεν αντιμετωπίζεται διεξοδικά με την αντικατάσταση μόνο του εγκεφάλου ασχέτως αν τα μηχανικά "δείχνουν" ΟΚ.
Τίθεται θέμα συμβατότητας του "νέου" ηλεκτρονικού εξαρτήματος με τα "παλιά" μηχανικά.
Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για συνολικό κόστος ανταλλακτικών όχι μικρότερο απο 1500 ευρω (ναί,ναί, χίλια πεντακόσια !)

Για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά... ούτε λόγος !
Μπορεί να δουλέψουν για 1,2,3,...5 μήνες αλλά το πρόβλημα κάποια στιγμή θα "βγεί".
Είναι τσεκαρισμένο γι'αυτό μην "πετάτε τα λεφτά σας" σε αβέβαιες λύσεις.
Κάντε την επισκευή -οταν το αντέξετε οικονομικά- μια και καλή !