PDA

Επιστροφή στο Forum : Δυναμώνει κι άλλο ;


e30_e46
19-12-07, 23:06
Χαιρετώ όλους και καλές γιορτές.

Είμαι νέο μέλος και πρόσφατα έκανα πλήρη μετατροπή στο δίπορτο Ε 30 - 318i (1987) σε 325i.
Η BMW έδινε 171 άλογα για το συγκεκριμένο κινητήρα,στην πράξη βέβαια δεν
συγκινούν ιδιαίτερα.
Η ερώτηση λοιπόν είναι πλέον αυτονόητη...
Τι μπορώ να κάνω για να χαμογελάσω χωρίς όμως να χαλάσω τον ατμοσφαιρικό
χαρακτήρα του και να μην στείλω την κατανάλωση στον ουρανό;


Ευχαριστώ,

sciroccoR
19-12-07, 23:14
Αυξηση συμπιεσης ...κατεβασε καπακι δηλαδη...επισης πιο πλουσιο μειγμα...με προγραμμα η ρυθμιστη πιεσης...αν θες κατι ακομα εκκεντροφορους...αλλα πριν απο ολα ελεγξε το μοτερ οτι ειναι σε αριστη κατασταση,,,,

God
19-12-07, 23:19
Μπορεις να κανεις 10αδες πραγματα, αλλα μονο του κανενα δεν θα σου δωσει αυτο που θελεις. Μπορεις πχ να του βαλεις εκκεντροφορο αλλα θα κοψει χαμηλα και θα καιει αισθητα περισσοτερο. Μπορεις να του ελαφρωσεις το βολαν και θα στροφαρει αρκετα καλυτερα αλλα θα κοβει και πολυ γρηγοροτερα. Για μενα να το αφησεις ησυχο. Μπορεις να κατεβασεις καπακι για να ανεβασεις συμπιεση, αυτο θα δωσει παντου χωρις καποιο ιδιαιτερο μειονεκτημα (εκτος αν το παρακανεις!) αλλα θελεις ρεκτιφιε προφανως και νεο σετ φλαντζες κεφαλης (ειναι πολυ φτηνοτερο απ'οτι ακουγεται).

Βεβαια ειναι αξιο αποριας πως με 170 αλογα δεν εισαι συγκινημενος σε αυτο το σασι...θα επρεπε να εχεις προβλημα να τα κρατας ισια.

Τωρα βεβαια ολα ειναι και θεμα το τι χρηματα θελεις να δωσεις. Αν μου πεις οτι εχεις κεφια να ριξεις μερικα χιλιαρικα, εχω να σου αραδιασω κατεβατα με βελτιωσεις...αλλα δεν αξιζει τον κοπο.

e30_e46
19-12-07, 23:24
Το μοτέρ είναι σε άριστη κατάσταση.
Πάνω από τα 210 όντως δεν κρατιέται εύκολα και μάλλον πρέπει να
αλλάξω τις 14άρες.
φίλτρο + εξάτμιση κάνει κάτι;
Έχω ακούσει πολλές φορές ότι μόνο ο ήχος βελτιώνεται.

Libanner
19-12-07, 23:26
Δε σε συγκινούν 170 άλογα στο Ε30;Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το μοτέρ και δε τραβά όπως πρέπει;Ψάξτο λίγο πριν αρχίζεις να δίνεις και άλλα λεφτά.

e30_e46
19-12-07, 23:35
Ανέβασα φωτό στο garage.

e30_e46
19-12-07, 23:37
Έχω οδηγήσει το 318is και νομίζω ότι είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις.
Περίμενα κάτι καλύτερο.

Dim77
19-12-07, 23:47
μήπως δεν είναι 2.5 με 170?
αλλά 2.3 με 139-150 ps?

-M20 B23 (6 / 12 - 2316cc - gasoline - 102kW / 139HP (@ 5300rpm) - 205Nm (@ 4000rpm))
BMW 323i e21 '77-'82 BMW 323i e30 Sedan '82-'84

-M20 B23 (6 / 12 - 2316cc - gasoline - 110kW / 150HP (@ 6000rpm) - 205Nm (@ 4000rpm))
BMW 323i e30 Sedan '84-'85

-M20 B25 (6 / 12 - 2494cc - gasoline - 126kW / 171HP (@ 5800rpm) - 226Nm (@ 4000rpm))
BMW 325i e30 cabrio '86-'93 BMW 325i e30 Sedan '85-'91 BMW 325i e30 Touring '87-'92 BMW 325ix e30 Sedan '85-'91
BMW 325ix e30 Touring '87-'91

e30_e46
19-12-07, 23:55
Τι να πω τώρα;
Την μετατροπή την έκανε γνωστός στο χώρο της BMW με συνεργείο κοντά στη γέφυρα
του Σταυρού.
Πιστεύω ότι έβαλε 2.5 και αυτό δείχνει με την πρώτη ματιά, καπάκι + εισαγωγή + συνολική εικόνα.
Μάλιστα μου είπε ότι είναι απο 525 του 91 και έχει ψεκασμό τελευταίας γενιάς (του τότε...).
Πως να το διαπιστώσω αν κάτι δεν είναι σωστό;
Στη μία φωτό στο garage θα δείτε ότι άνετα περνά τα 220.

e30_e46
20-12-07, 00:13
με αριθμό κινητήρα και ψάξιμο.........

sciroccoR
20-12-07, 00:13
Αν πας ανετα πανω απο 220 ειναι 325....κατεβασε καπακι και βαλε ενα ρυθμιστη πιεσης βενζινης...φιλτρο εξατμιση δεν θα παρεις τιποτα σχεδον

e30_e46
20-12-07, 00:15
Ευχαριστώ πολύ.

e3632
20-12-07, 01:05
Ρε φίλε μήπως φοράς την ΕΤΑ?
Ο γνωστός ο μάστορας που λες ειναι γνωστός για τα παντρέματα και τις συνθέσειες που κάνει. Το καντράν - στροφόμετρο που έχεις είναι από ΕΤΑ πάντως. Αμα φοράς αυτήν εχεις 122 αλογάκια ...

yiannis2002
20-12-07, 03:05
To καντράν είναι από ΕΤΑ σίγουρα.
Για να είναι και το μοτέρ και να φτάνει 5500, ή δεν εχει κόφτη ή εχει κανει τα δικά του ο Καψ, αν το έχει φτιάξει αυτός.
Κόφτη που έχεις? στις πόσες στροφές?

God
20-12-07, 05:19
Το μοτέρ είναι σε άριστη κατάσταση.
Πάνω από τα 210 όντως δεν κρατιέται εύκολα και μάλλον πρέπει να
αλλάξω τις 14άρες.
φίλτρο + εξάτμιση κάνει κάτι;
Έχω ακούσει πολλές φορές ότι μόνο ο ήχος βελτιώνεται.

Φιλε μου απλως για να το γνωριζεις μετα τα 200 σε Ε30 και μαλιστα με 14" ζαντες, αν ακουσεις ενα θορυβο τιποτα τικ τικ δεν ειναι τιποτα, το κανει και μενα που ειναι και στημενο καλυτερα. Ειναι ο χαρος που σου χτυπα την πορτα...καλο θα ηταν να αφησεις τα παραπανω αλογα αν πηγαινεις με τετοιες ταχυτητες και να ριξεις λεφτα σε στησιμο, και δεν εννοω μονο ζαντες αλλα και αναρτηση και αντιστρεπτικες και φρενα και πολυ καλα λαστιχα. Βεβαια ακομα καλυτερο θα ηταν να μην κινεισαι με τοσα χλμ, αλλα θα μου πεις ποιος καθεται και στα λεει τωρα...

Φιλτρα και εξατμισεις θα σου φυγουν ενα 1000αρι στο νερο για να βαλεις κατι που να δουλεψει σωστα, και δεν θα κανεις τιποτα απολυτως. Μπορει και να χασεις κιολας.

Επισης οπως ειπαν και τα παιδια κατι βρωμαει ψαριλα τριγυρω. Το στροφομετρο σου επρεπε να εχει 7000 στροφες φασμα, οχι 5500 που εχουν τα 2.7 ΕΤΑ τα οποια ναι μεν εχουν ροπη νταλικας αλλα μικρη ιπποδυναμη. Αν ηταν ΕΤΑ βεβαια δεν θα 200αριζε και ιδιαιτερα ευκολα, οποτε μπορει να ειναι...ενα πειραγμενο ΕΤΑ.

E30MANIAC
20-12-07, 15:06
Ευχαριστώ πολύ.

Aν μπορεις στειλε μου μια φωτο του μοτερ,να σου πω τι ειναι.Επισης τσεκαρε αν τα μπεκ ειναι μπλε,αν φοραει ψυγειο λαδιου,αν ο κωδικος του λουφτ τελειωνει σε 082,αν το 'ματι΄ειναι μπροστα στον στροφαλο,αν η εξατμιση εχει δυο σωληνες απο το downpipe μεχρι πισω,αν ο εγκεφαλος τελειωνει σε 153 η 173 η 380 η 381.Δες αυτα και πες μου.

agrotis328
20-12-07, 17:31
ριξτο πανω και χωρις φιλτρο να νομιζουν πως εχεις μ3

agrotis328
20-12-07, 17:33
και για τους τετρακυλινδρους.....

Λakedaimonas
14-01-08, 12:14
Μπορεις να κανεις 10αδες πραγματα, αλλα μονο του κανενα δεν θα σου δωσει αυτο που θελεις. Μπορεις πχ να του βαλεις εκκεντροφορο αλλα θα κοψει χαμηλα και θα καιει αισθητα περισσοτερο. Μπορεις να του ελαφρωσεις το βολαν και θα στροφαρει αρκετα καλυτερα αλλα θα κοβει και πολυ γρηγοροτερα. Για μενα να το αφησεις ησυχο. Μπορεις να κατεβασεις καπακι για να ανεβασεις συμπιεση, αυτο θα δωσει παντου χωρις καποιο ιδιαιτερο μειονεκτημα (εκτος αν το παρακανεις!) αλλα θελεις ρεκτιφιε προφανως και νεο σετ φλαντζες κεφαλης (ειναι πολυ φτηνοτερο απ'οτι ακουγεται).

Βεβαια ειναι αξιο αποριας πως με 170 αλογα δεν εισαι συγκινημενος σε αυτο το σασι...θα επρεπε να εχεις προβλημα να τα κρατας ισια.

Τωρα βεβαια ολα ειναι και θεμα το τι χρηματα θελεις να δωσεις. Αν μου πεις οτι εχεις κεφια να ριξεις μερικα χιλιαρικα, εχω να σου αραδιασω κατεβατα με βελτιωσεις...αλλα δεν αξιζει τον κοπο.

Επειδή μου κάνεις για γνώστης έχω μια Ε30 2,5i σε αντίθεση με τον φίλο που άνοιξε το thread τα 170hp μου φτάνουν και μου περισεύουν...απλά θα ήθελα να μάθω τι μπορώ να κάνω για να το βελτιώσω ,είτε σε καλύτερη απόκριση κινητήρα ,είτε ιπποδύναμη ,είτε σε στήσιμο. Από το αμάξι δεν έχω απολύτως κανένα παράπονο σαν ποιότητα κύλισης ,γκάζια ,κρατήματα ,απόκριση τιμονιού και όλα τα σχετικά. Ρωτάω απλά γιατι θέλω να μάθω πληροφοριακά..πως να στο πω επειδή καραγουστάρω E30ήλα.

God
14-01-08, 12:58
Επειδή μου κάνεις για γνώστης έχω μια Ε30 2,5i σε αντίθεση με τον φίλο που άνοιξε το thread τα 170hp μου φτάνουν και μου περισεύουν...απλά θα ήθελα να μάθω τι μπορώ να κάνω για να το βελτιώσω ,είτε σε καλύτερη απόκριση κινητήρα ,είτε ιπποδύναμη ,είτε σε στήσιμο. Από το αμάξι δεν έχω απολύτως κανένα παράπονο σαν ποιότητα κύλισης ,γκάζια ,κρατήματα ,απόκριση τιμονιού και όλα τα σχετικά. Ρωτάω απλά γιατι θέλω να μάθω πληροφοριακά..πως να στο πω επειδή καραγουστάρω E30ήλα.

Τωρα εδω ανοιγουμε μεγαλο θεμα φιλε μου. Πρεπει να ξερω τι εχεις σκοπο να δωσεις και τι θα ησουν διατεθιμενος να θυσιασεις. Μπορεις να το κανεις να μπαινει κομματια αλλα θα βλεπεις γοπα τσιγαρου και θα κανεις ελιγμο να την αποφυγεις.

Μερικες ιδεες...

Για κινητηρα, κατεβασμα καπακι μερικα δεκατα για αυξηση συμπιεσης και καθαρισμα των αυλων και των κεφαλων των βαλβιδων. Δινει παντα και παντου αλλα πρεπει να κατεβει καπακι που σημαινει οτι πρεπει να εχεις και μηχανικο που να μην...βιαζεται, και ρεκτιφιε που να ξερει τι κανει.

Για αποκριση, ενα λιγο κοντυτερο διαφορικο. Χανεις τελικη αλλα παιρνεις μπαμ παντου.

Για φρενα, απλως καλες δισκοπλακες και μαλακα τακακια κανουν. Αν θελεις το κατι παραπανο, σεβρο απο Μ30 535/735.

Για στησιμο τα απειρα μπορεις να κανεις, αλλα ενα σετ αντιστρεπτικων Eibach η H&R μπρος πισω με τα σινεμπλοκ τους ειναι το βημα περα απο ελατηρια-αμορτισερ, καθως και σινεμπλοκ ψαλιδιων Μ3 μπροστα. Δενει πολυ την αναρτηση.

Και φυσικα καλα λαστιχα σε 15-17" ζαντες (οχι οτι εχω τιποτα με τις 14" αλλα σε 65αρι προφιλ τα καλα λαστιχα ειναι πολυ λιγα).

johnye30is
14-01-08, 14:12
Aν μπορεις στειλε μου μια φωτο του μοτερ,να σου πω τι ειναι.Επισης τσεκαρε αν τα μπεκ ειναι μπλε,αν φοραει ψυγειο λαδιου,αν ο κωδικος του λουφτ τελειωνει σε 082,αν το 'ματι΄ειναι μπροστα στον στροφαλο,αν η εξατμιση εχει δυο σωληνες απο το downpipe μεχρι πισω,αν ο εγκεφαλος τελειωνει σε 153 η 173 η 380 η 381.Δες αυτα και πες μου.

Συμφωνω με το φιλο Πανο !!! Δες και την κεφαλη , κοντα στοτρισιμπιτερ απο τη μερια της εξατμισης γραφει τιειναι !!

Λakedaimonas
14-01-08, 17:42
Τωρα εδω ανοιγουμε μεγαλο θεμα φιλε μου. Πρεπει να ξερω τι εχεις σκοπο να δωσεις και τι θα ησουν διατεθιμενος να θυσιασεις. Μπορεις να το κανεις να μπαινει κομματια αλλα θα βλεπεις γοπα τσιγαρου και θα κανεις ελιγμο να την αποφυγεις.


Προς το παρόν δεν σκοπεύω να κάνω κάτι αλλά το έχω στο μυαλό μου για αργότερα..απλά ρωτάω μαθαίνω ,παίρνω πληροφορίες και όλα τα σχετικά γιατί θέλω να είμαι ενημερωμένος όταν θα πάω για οποιαδήποτε βελτίωση ,μη με πιάσει κορόιδο κανείς του στυλ "ήρθε ο πιτσιρικάς να παίξει με το τουτού του ας τον γδύσουμε λίγο...". Γιατί απ' ότι έχω καταλάβει άμα δεν προσέξεις πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος έχοντας κάνει κακό στο αμάξι παρά καλό.
Ευχαριστώ πάντως.