PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ (??) ΒΛΑΒΗ


strof
02-01-08, 13:05
Καλημέρα και χρόνια πόλλα σε όλους!! Σήμερα πήγα το Ε-46 μου για ispection 2. Όλα καλά μέχρι που έβγαλε τα μπουζί για να τα αλλάξει.. το τρίτο εξ αυτών ήταν γεμάτο λάδια!!! Δεν θυμάμαι τι είναι αυτό που πρέπει να αλάχτεί ( κάτι σαν το καλούπι που μπαίνει το μπουζί το είδα) η ατυχία όμως είναι πως το πρόβλημα υπάρχει στο τρίτο μπουζί και για να βγει πρέπει να ανοίξουν τον κινητήρα!!! Αν ήταν στα άλλα 3 θα άλλαζε σε 5 λεπτά μου είπαν. Οι μάστορες εκεί μου είπαν πως πρώτη φορά το είδαν αυτό σε Ε-46. Έχει συμβεί σε κανέναν;; Θα έχει κάποιο άλλο προβλημα το αυτοκίνητο μετά την αντικατάσταση του εν λόγω ανταλλακτικού με δεδομένο πως λογικά δούλευε καιρό με λάδια στα μπουζί;;

SUPERCHARGER
02-01-08, 13:09
Για να καταλαβω,

Το μπουζι ηταν γεματο λαδια απο κατω (απο την πλευρα της αγκιδας) ή απο την πανω πλευρα?

strof
02-01-08, 13:14
Πιθανότατα από κάτω αφού όταν το ξεβίδωσε και το σήκωσε έσταζε λάδια.. Μετά έβαλε ένα στουπί μέσα στην τρύπα που ήταν το μπουζί και βγήκε κι αυτό γεμάτο λάδια.

God
02-01-08, 13:58
Λαδια απο την κατω μερια του μπουζι = λαδια στον κυλινδρο = ΜΕΓΑΛΗ ζημια. Δεν παιζει το 'σε 3 λεπτα' που σου ειπαν. Απαξ και υπαρχει λαδι πανω στο μπουζι, ο κυλινδρος γεμιζει λαδια που παει να πει οτι μπορει να ειναι οτιδηποτε μεταξυ φλαντζας, ελατηριων εμβολου, τρυπιου πιστονιου, οδηγου βαλβιδας κτλ κτλ κτλ.

Το μπουζι δεν εχει καποιο ειδος καλουπιου, κατ'ευθειαν στην κυλινδροκεφαλη βιδωνει.

325ixE30
02-01-08, 14:39
Μετά έβαλε ένα στουπί μέσα στην τρύπα που ήταν το μπουζί και βγήκε κι αυτό γεμάτο λάδια.

Θεωρώ εντελώς απίθανο να πέρασε το στουπί το σπείρωμα και να σκούπισε τα λάδια από το έμβολο !!!
οπότε τα λάδια ήταν έξω από τον θάλαμο κάυσης.
οπότε είτε χύθηκαν από κάπου λάδια που είναι και το πιθανότερο, είτε έχει ραγίσει η κεφαλή σε αυτό το σημείο και περνάει το λάδι από τους εκκεντροφόρους εκεί, που δεν σου το εύχομαι.
Γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ ύποπτη η διάγνωση του συνεργείου...

pablo
02-01-08, 16:24
Πρόσφατα στο δικό μου 318is είχα παρόμοιο πρόβλημα δεν ξέρω κατα πόσο είναι ίδιο αλλά εγώ άλλαξα την φλάντζα του ψευτοκάπακου και λύθηκε το πρόβλημα κόστος 30€ η φλάντζα και 40€ το συνεργείο.Ελπίζω να είναι κάτι παρόμοιο

bagelhs
02-01-08, 18:33
Αν είναι από το κάτω μέρος του μπουζί όπως λες τότε φίλε η φλάντζα κεφαλής η ελατήρια πάντως το άνοιγμα της κεφαλής μάλλον δεν το γλιτώνεις

kouk
02-01-08, 21:09
Όπως λέει και ο 325ixE30, αποκλείεται να πέρασε το πανί μέσα στον κύλινδρο.

Κατά πάσα πιθανότητα είναι φλάτζα ψευτοκάπακου. Εύκολο να αλλαχθεί. Αν δεις ότι σου λένε πολλά, πάρε μια γνώμη και από άλλο συνεργείο. Οπουδήποτε και αν έχει χαλάσει η φλάτζα θα σηκώσουν καπάκι. Οπότε δεν έχει καμία σημασία αν είναι το 1ο ή κάποιο άλλο μπουζί!

Nick_E60_GR
02-01-08, 22:40
...μου φαίνεται πολύ ύποπτη η διάγνωση του συνεργείου...

+1

Κάτι δεν πάει καλά ... τι δεύτερος, τι τρίτος? (στη σειρά)

Strax
03-01-08, 09:52
Η λογική λέει ότι είναι η φλάτζα στο ψευτοκάπακο.

Δηλαδή, σχετικά φθηνή και πολύ ανώδυνη βλάβη!

strof
03-01-08, 12:56
παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον σας, για ακόμη μια φορά είσασταν άμεσοι και αποτελεσματικοί!! Σήμερα πήρα το αυτοκίνητο, αυτό που άλλαξαν είναι η φλάτζα που προανέφεραν μερικοί και φυσικά άνοιξαν το καπάκι. Συνολικό κόστος μαζι με το ispection ΙΙ και μια καμένη λάμπα 470 Ε. Δυστυχώς μένω σε νησί και η μόνη αντιπροσωπεία εδώ είναι μονόδρομος... Ευχαριστώ και πάλι!

Strax
04-01-08, 09:06
παιδιά ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον σας, για ακόμη μια φορά είσασταν άμεσοι και αποτελεσματικοί!! Σήμερα πήρα το αυτοκίνητο, αυτό που άλλαξαν είναι η φλάτζα που προανέφεραν μερικοί και φυσικά άνοιξαν το καπάκι. Συνολικό κόστος μαζι με το ispection ΙΙ και μια καμένη λάμπα 470 Ε. Δυστυχώς μένω σε νησί και η μόνη αντιπροσωπεία εδώ είναι μονόδρομος... Ευχαριστώ και πάλι!

Λογικά πάλι δεν άνοιξαν το καπάκι, αλλά το ψευτοκάπακο που είναι πάνω από το καπάκι. Δεν είδες εκκεντροφόρους, βαλβίδες σωστά?

E36 M POWER
04-01-08, 10:05
η γνωμη μου φιλε ειναι αυτη που εχουμε προτεινει κι αλλες φορες!!!
ξεκινα απο τις ευκολες και οικονομικες λυσεις!!!
απο οτι παρατηρησα εχεις διαροη λαδιου στο θαλαμο καυσης οποτε μαλλον μια φθηνη αρχικη λυση ειναι η αλλαγη φλατζας αλλα μιας που θα βγαλεις το καπακι κοιταξε και για τυχον ραγισμα!!!
και η γνωμη μου ειναι μη κοιταξεις και τοσο τη τιμη σε αυτη τη δουλεια αλλα τη ποιοτητα μα 10-20 ευρω δεν πιστευω να σε σωσουνε σε περιπτωση που δεν σου κανουν καλη δουλεια!!!
μετα παλι η αντιπρωσοπια ειναι η καλυτερη για εμενα λυση!!! ναι μεν ακριβα αλλα συγουρη δουλεια!!!

konc
04-01-08, 12:22
Λογικά πάλι δεν άνοιξαν το καπάκι, αλλά το ψευτοκάπακο που είναι πάνω από το καπάκι. Δεν είδες εκκεντροφόρους, βαλβίδες σωστά?

Με αυτήν την τιμή, inspection II + φλάτζα κεφαλής απλά δεν παίζει! Σίγουρα ήταν στο ψευτοκάπακο.