PDA

Επιστροφή στο Forum : PORSCHE STREET FIGHTER


stelmaniac
05-01-08, 14:22
Διαγωνισμος στο καινουργιο auto bild με τιτλο ¨Οι βολιδες¨...

Αναμεσα τους εβρισκετο και μια Μερτσεντες SL63 AMG καθως και μια Πορσε 911 GT3RS. Η Πορσε νικωντας φυσικα στο διαγωνισμο ΔΙΕΛΥΣΕ το εν λογω αυτοκινητο με 2000 κυβικα,200 αλογα και 60 κιλα ροπης ΛΙΓΟΤΕΡΑ!!!!!!!!, ριχνοντας του 6 ολοκληρα δευτερολεπτα στην πιστα! Αυτο σημαινει 1ον οτι η Μερτσεντες θελει πολλα καρβελια ακομα για να γινει σπορ καθως ηττηθηκε και απ τη Μ3 και 2ον οτι η Πορσε εξακολουθει να παραμενει η ΙΔΕΑ της σπορ αυτοκινησης. Συγχαρητηρια και RESPECT. Τωρα θα μου πειτε πως ελειπαν τα ιταλικα σουπερκαρς. Κανενα προβλημα. Αλλωστε ουδεις μπορει να κοιταξει τον ΦΕΡΔΙΝΑΝΔΟ στα ματια. Ο μοναδικος λογος να αλλαξεις τη BMW ειναι για να παρεις PORSCHE. Kαι παλι συγχαρητηρια.:bowdown :bowdown::bowdown::bowdown:

stelmaniac
05-01-08, 14:24
PORSCHE GT3 RS. Πιο σπορ δε γινεται. Auto Bild.

Thronos
05-01-08, 14:30
Γιατι η BMW δεν φτιαχνει ενα αμαξι που να ανταγωνιζεται την Porsche και ολοι θεωρειται το επομενο σκαλι απο BMW οτι ειναι η Porsche ειχα αυτη την απορια παντα.......

Geo_3D
05-01-08, 14:36
Γιατι οντως αυτο ειναι το επομενο σκαλοπατι!

Nick_compact
05-01-08, 14:40
Η Porsche είναι το επόμενο σκαλί από μια ///Μ, όχι από οποιοδήποτε BMW, για να τα λέμε σωστά.
Και εγώ πιστεύω οτί η BMW μπορεί πολύ ανετα να φτιάξει άξιο πραγματικό αντίπαλο της 911.

Geo_3D
05-01-08, 14:42
Μα συμφωνα με επισημα χειλη,η Μ3 θελει να χτυπαει καθε φορα την απλη 911.

stelmaniac
05-01-08, 15:00
Καθενας στο ειδος του κι ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ στους καφεδες!! :shakehead

Dark_Niaou
05-01-08, 17:10
Καθενας στο ειδος του κι ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ στους καφεδες!! :shakehead

:icon_pai::icon_pai: respect!!

stelmaniac
05-01-08, 17:58
http://www.youtube.com/watch?v=4zeOc8XsHW8. Πολυ γελιο!!!

Nick_compact
05-01-08, 18:10
http://www.youtube.com/watch?v=4zeOc8XsHW8. Πολυ γελιο!!!

Aυτό κι αν είναι ηλίθιο βίντεο, αυτά τα 2 αμάξια δε συγκρίνονται, η carrera gt πάει κόντρα με την Enzo.

MrZ
05-01-08, 23:18
Aυτό κι αν είναι ηλίθιο βίντεο, αυτά τα 2 αμάξια δε συγκρίνονται, η carrera gt πάει κόντρα με την Enzo.

Ferrari 599 είναι και όχι Enzo και είναι στα ίδια περίπου άλογα με την Carrera για'αυτό και συγκρίνονται...:deal:

oldcarskickass
05-01-08, 23:29
Aυτό κι αν είναι ηλίθιο βίντεο, αυτά τα 2 αμάξια δε συγκρίνονται, η carrera gt πάει κόντρα με την Enzo.

Μα ρε συ Nick το Enzo είναι όχημα περιορισμένης παραγωγής και (θεωρητικά και για πολλούς αλλά ΌΧΙ για μένα και για 10000000 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ λόγους)άλλης κατηγορίας από το carrera gt.


Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το κόμπλεξ της φερράρι με την περιορισμένη Τ¶χα μου παραγωγή!!!

¶ξια και σεβαστή η φερράρι αλλά όταν μιλά η porsche σωπαίνουν τα πάντα.

Nick_compact
05-01-08, 23:41
Επιμένω...Η Carrera GT Δ Ε Ν συγκρίνεται ΟΥΤΕ με την 599, είναι ΑΜΜΕΣΟΣ αντίπαλος με την Enzo, και όπως και η Enzo, έτσι και η Carrera GT θα βγει σε 1000 κομμάτια.

Nick_compact
05-01-08, 23:43
Ferrari 599 είναι και όχι Enzo και είναι στα ίδια περίπου άλογα με την Carrera για'αυτό και συγκρίνονται...:deal:

Έτσι συγκρίνεις εσύ τα αυτοκίνητα, με βάση την ιπποδύναμη τους;;;; :rockon:

Kostas Christ
06-01-08, 00:24
η παραγωγη της GT εχει τερματιστει στα 1700 κατι οχηματα. Δεν ηταν περιορισμενης παραγωγης. Οσα ζητηθηκαν φτιαχτηκαν

Nick_compact
06-01-08, 00:31
Δηλαδή τα 1700 έστω τι είναι ; Ευρείας παραγωγής;;;;

Kostas Christ
06-01-08, 01:09
γιατι δεν ειχαν πει απο την αρχη οτι πχ θα φτιαξουμε 500 αυτοκινητα. Οι πελατες ζητησαν 1700 τοσα εφτιαξε η πορσε.Αρχικα σχεδιαζοταν να ειναι περιορισμενης παραγωγης αλλα αργοτερα διευρυναν την παραγωγη σε ευρεια

stelmaniac
06-01-08, 06:00
Ο,τι και να φτιαξει η Φερραρι ουτε σε τρεις ζωες δεν θα προσπερασει Πορσε. Και τι εκανε η Φερραρι με την Ενζο? Που καινοτομησε,τι νεο εφερε? Απλουστατα ειναι αλλη μια Φερραρι.

Nick_compact
06-01-08, 12:04
Ο,τι και να φτιαξει η Φερραρι ουτε σε τρεις ζωες δεν θα προσπερασει Πορσε. Και τι εκανε η Φερραρι με την Ενζο? Που καινοτομησε,τι νεο εφερε? Απλουστατα ειναι αλλη μια Φερραρι.

Η Porsche είναι μια εταιρία με ιστορία και φτιάχνει εκπληκτικά αυτοκίνητα, αλλά ας μην είμαστε υπερβολικοί. Αμάξια σαν το 430 Scuderia και το F40, η Porsche δεν έχει φτιάξει. Για να μην πούμε και για τον ήχο των Ferrari που είναι ασύγκρητος με οτιδήποτε άλλο. Την αίγλη των ferrari δεν την έχουν τα Porsche.
Το Enzo έχει πολλές καινοτομίες, κάνε ένα search για αυτό το αμάξι και θα τις βρεις. Ξεκινάνε από την αεροδυναμική του και φτάνουν στο διαφορικό του. Ακόμα και καμία να μην έφερνε, δε σημαίνει τίποτα. Το αμάξι είναι απλά μέσα στα 5 καλύτερα όλων των εποχών, γι'αυτό μην λέμε ότιι θέλουμε.

stelmaniac
06-01-08, 12:44
Γενικα ο Γερμανος ειναι μπροστα απ τον ιταλο και μπροστα απο οποιονδηποτε. Η Γερμανια ειναι η μητερα του αυτοκινητου και ειναι καταδικασμενη να πρωτοπορει. Ποια F40 παλληκαρι μου, την ιδια εποχη (1987) που βγηκε η 959 ηταν 150 χρονια μπροστα απ την εποχη της.Ουτε σημερα δεν φτιαχνονται τετοια αυτοκινητα

stelmaniac
06-01-08, 12:46
Ακομα και τα Λαμπο ειναι 2 σκαλες ανωτερα απ τα Φερραρι, τι να λεμε τωρα!!!

GIWRGOSPR
06-01-08, 13:04
porshe για παντα....αλανι και γρηγορο....

MrZ
06-01-08, 13:24
Έτσι συγκρίνεις εσύ τα αυτοκίνητα, με βάση την ιπποδύναμη τους;;;; :rockon:

Ε....Ναι?....
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι Ferrari ή Autobianchi ,αν θα βγεί σε 5 ή 5.000.000 κομμάτια,με ενδιαφέρει αν βρεθούν τα 2 αυτά δίπλα δίπλα ποιό θα τα ρίξει σε ποιό.Εκεί μετράνε άλογα/κιλά για αρχή και μετά στήσιμο/ηλεκτρονικά.

Κάποτε έιχε κάνει γνωστό περιοδικό του χώρου κόντρα σε ευθεία στο παλιό αεροδρόμιο του ελληνικού μια Ferrari με ένα "φτιαγμένο" Evo.Πιστέυεις πως όταν η Ferrari "ton ipie" μίλησε κανείς για το ότι το ένα ήταν Ferrari και το άλλο Mitsybishi?Πόσα κομμάτια βγήκε το ένα και πόσα συνεχίζει να βγάζει το άλλο κάθε χρόνο?Ότι το ένα ήταν "μαμά" και το άλλο "τούμπανο"?

Προσωπική γνώμη:δεν με ενδιαφέρει καθόλου.Είδα αυτό που είδα και αυτό μου φτάνει.Για μένα είναι πλέον δεδομένο.

Η Ferrari για κάποιο λόγο έχει κολλήσει στο μυαλό πολλών και δεν καταλαβαίνω γιατί.Είναι μία από τις πολλές εταιρίες που βγάζει supercar.Γιατί όποιον ρωτήσεις τι αυτοκίνητο θα ήθελε να έχει θα σου πεί αμέσως Ferrari.Γιατί να μην λέει κανείς Lamborghini,Saleen,Aston Martin έστω...και πολλά ακόμα...Είναι όπως τα πιτσιρίκια που μόλις είδαν το Fast&Furious ξαφνικά εμφανίστηκε το Skyline μπροστά τους και έγινε ο Θεός.

stelmaniac
06-01-08, 13:27
Απλα επειδη η Φερραρι, κραταει τον πηχη των τιμων σε υπερυψηλα επιπεδα και δεν βγαζει ενα προσιτο μοντελο ανεβαζει την αιγλη της,λογικο ειν αυτο.Αλλα αν οι τιμες των Πορσε ξεκινουσαν απο 150 χιλιαρικα και την ειχαν 4 ατομα στην Ελλαδα,τωρα θα μιλουσαμε με αλλες βασεις. Το πιο ακραιο παραδειγμα? MAYBACH-EXELERO=5+εκατομμυρια ευρω. Ουτε ξερει,ουτε προκειται να δει κανεις κατι τετοιο απο κοντα!!! :banghead:

Nick_compact
06-01-08, 13:34
Για άλλη μια φορά όλα ισεπεδώνονται, και βγάλατε τη ferrari μια εταιριούλα με μέτρια αυτοκινητάκια που δεν αξίζουν τα χρήματα τους. Μπράβο σας κύριοι.

stelmaniac
06-01-08, 13:46
Ετσι ειναι Nick μου! Μα με 200 χιλιαρικα ποιος θα παρει Φερραρι? Μονο οι νεοπλουτοι λαχαναγοριτες για να πουλανε 3 χιλιομετρα μουρη στη γειτονια.Ουτε ο Βαρδινογιαννης που ειναι αντιπροσωπος δε θα αγοραζε. Κι αυτες που ειχε τις πουλησε!!!(εεεε κατσε κατω ρε!!!)

oldcarskickass
06-01-08, 14:46
Δηλαδή τα 1700 έστω τι είναι ; Ευρείας παραγωγής;;;;

Όχι αλλά όπως αναφέρθηκε και πιο πριν όσα παρήγγειλαν οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες τόσα φτιάχτηκαν.

Για άλλη μια φορά όλα ισεπεδώνονται, και βγάλατε τη ferrari μια εταιριούλα με μέτρια αυτοκινητάκια που δεν αξίζουν τα χρήματα τους. Μπράβο σας κύριοι.

Εγώ, προσωπικά, δεν ισοπεδώνω τίποτα, σέβομαι την ferrari και γνωρίζω και την ιστορία της (ένα αρκετά μεγάλο μέρος τουλάχιστον) αλλά δε τη γουστάρω, τόσο απλά (δε τη μειώνω απλά δε τη γουστάρω ρε γμτ).

Και σε σύγκριση με την Porsche τώρα θεωρώ πιο δυνατή την porsche σαν εταιρεία μόνο και μόνο γιατί είναι η μόνη κατασκευάστρια e l i t e οχημάτων που είναι μόνη της.

Δε μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω τα δύο οχήματα γιατί αυτά που έχω οδηγήσει (όλα όμως) κάνουν όσο ένα διαφορικό τους.

stelmaniac
06-01-08, 15:56
Δειτε κ αυτο!

http://www.youtube.com/watch?v=pY1buNt7aKo

Geo_3D
06-01-08, 17:10
Δειτε κ αυτο!

http://www.youtube.com/watch?v=pY1buNt7aKo

Αυτο που κολλαει τωρα????

mrdmoschos
06-01-08, 18:12
Η κάθε εταιρεία αντιπροσωπεύει κάτι.Porsche,Ferrari,Aston Martin,Lamborghini,Maserati κ.ο.κ..Από εκεί και πέρα ο καθένας απλά επιλέγει τι του αρέσει.Προσωπικά δεν συμπαθώ την Ferrari.Δεν σημαίνει ότι είναι κακή εταιρεία όμως.Όσο αφορά την περιορισμένη παραγωγή η Ferrari έχει σταματήσει να ανακοινώνει τις πωλήσεις για να μην βγάλει άκυρο τον Montezemolo που όταν την ανέλαβε είχε δηλώσει:Αν η Porsche νομίζει πως μπορεί να διατηρήσει την μοναδικότητα της με 30.000 μονάδες ας το κάνει.Εμείς δεν το κάνουμε

oldcarskickass
06-01-08, 19:15
Η κάθε εταιρεία αντιπροσωπεύει κάτι.Porsche,Ferrari,Aston Martin,Lamborghini,Maserati κ.ο.κ..Από εκεί και πέρα ο καθένας απλά επιλέγει τι του αρέσει.Προσωπικά δεν συμπαθώ την Ferrari.Δεν σημαίνει ότι είναι κακή εταιρεία όμως.Όσο αφορά την περιορισμένη παραγωγή η Ferrari έχει σταματήσει να ανακοινώνει τις πωλήσεις για να μην βγάλει άκυρο τον Montezemolo που όταν την ανέλαβε είχε δηλώσει:Αν η Porsche νομίζει πως μπορεί να διατηρήσει την μοναδικότητα της με 30.000 μονάδες ας το κάνει.Εμείς δεν το κάνουμε


Ας πει κάποιος στον κύριο ότι η Porsche είναι μόνη της και δεν έχει από πίσω της ένα κολοσσό όπως η fiat.

Skaravas
06-01-08, 21:43
H Porsche έχει φτάσει να είναι κολοσσός από μόνη της,αφήνοντας τον Βίντεκινγκ να τη διευθύνει σωστα...
Πριν λίγες βδομάδες βγήκε απόφαση από την ΟΝΕ που της επιτρέπει να αυξήσει το μερίδιό της στο γκρουπ VAG από 25% σε 50%.
Αν αυτό δεν είναι επιτυχία,να έχει φτάσει μια τόσο ειδική εταιρία σε τέτοια επίπεδα ανάπτυξης,τότε δεν ξέρω τί είναι...

Nick_compact
06-01-08, 21:47
Λίγο με ενδιαφέρει τι κάνει η εταιρία από αυτήν την άποψη. Αυτό που κρίνω είναι τα αμάξια τους, όχι η οικονομική ανάπτυξη τους.

stelmaniac
06-01-08, 21:57
Αυτο που με τρελλαινει ρε παιδια ξερετε τι ειναι? Για παραδειγμα η Φερραρι βελτιωνει τους κινητηρες Της,το πλαισιο της Της,την αεροδυναμικη Της,τις επιδοσεις Της κτλ, ενω την ιδια στιγμη φοραει κεραμικα δισκοφρενα που ανακαλυψε η Πορσε, ΑΒS που ανακαλυψε η Μερτσεντες και γενικα οι ιταλοι και οι υπολοιποι φτιαχνουν αυτοκινητα με Γερμανικες καινοτομιες, τουλαχιστον στην Ευρωπη.

http://i257.photobucket.com/albums/hh239/stelmaniac/th_0044.jpg (http://i257.photobucket.com/albums/hh239/stelmaniac/0044.jpg)

MrZ
06-01-08, 22:33
Βασικά...για να μην παρεξηγιόμαστε...η συζήτηση ξεκίνησε από μία κόντρα.Δεν έχει σχέση με σεβασμό πρός τη Ferrari σαν μάρκα,ούτε προς χλευασμό προς το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στο video που είδαμε.
Εγώ σχολίασα το αποτέλεσμα που είδα στην κόντρα και τί μου "έμεινε" απ'αυτό. Εξακολουθεί να είναι η Ferrari με τα luxury supercar-όνειρο πολλών.
Μήπως σε κάποιους δεν "άρεσε" το αποτέλεσμα της κόντρας και το πήγαν παραπέρα?Επειδή είναι η φίρμα-παιδικό όνειρο και δεν μπορούν να ανεχτούν(ψυχολογικά) μία ήττα?...Η Ferrari ήταν είναι και θα είναι η Ferrari.Αλλά η Ferrari δεν είναι το γρηγορότερο supercar.Δεν ξέρω αν με πιάνετε...

InsaneDriver
06-01-08, 23:00
Συνέλθετε...Συκρίνουμε δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα και δύο εντελώς διαφορετικούς λαούς.

Ferrari=Iταλία=Πάθος

Porsche=Γερμανία=Ψυχρή λογική

Συνέλθετε και μην τα ξεφτυλίζετε όλα.

ΚΥΡΙΛΛΑΣ
07-01-08, 03:41
Ετσι όπως πάμε, θα πρέπει να θεωρούμε σαν μοναδικό ορθό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου, μια κόντρα στηνν ευθεία.
"Τι κι αν το άλλο είναι Ferrari, το κωλοφτιαγμένο punto το έσκισε..."

Και από απλή περιέργεια, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Γιατί πολλοί από εδώ μέσα δώσανε έναν σκασμό λεφτά για να πάρουν bmw 316, όταν με τα μισά λεφτά αγόραζαν έναν κουβά που τα περνάει απο πάνω;;


Λοιπόν ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Τα αυτοκίνητα εκτός από επιδόσεις, είναι και πάθος.Και μία Ferarri ξεχειλίζει από αυτό. Στην τελική, έχω βαρεθεί να βλέπω εδώ μέσα αυτοκίνητα-θρύλους, να κρίνονται (ή μάλλον να κατακρίνονται), με βάση ένα βίντεο από το ντραγκστερ.com...

greekm3
07-01-08, 06:36
kυριοι, πιστευω ,οτι η ferrari και η porsche ειναι 2 εντελως διαφορετικες εταιρειες απο πλευρας φιλοσοφιας,οπως εξαλλου και τα αυτοκινητα τους....και εξηγω μιας και ειμαι κατοχος porsche,...η φερραρι ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα,που οντως βασιζονται στο παθος,προσφερουνε εντελως διαφορετα συναισθηματα οδηγωντας τα απ'οτι μια πορσε,προσφερουνε αλλο κυρος,και για να την συντηρησης τους χρειαζεται μια μικρη περιουσια,απο την αλλη ,δεν προκειται να δεις φερραρι με 100,000χλμ και ειναι περαν του δεοντως ευαισθητα....τα πορσε,ειναι πιο γηινα αυτοκινητα,που προσπαθουνε να συγκινησουνε τον λατρη της αυτοκινησης στον ιδιο βαθμο με την φερραρι..χωρις απαιρητητα kαι σε ορισμενους τομεις,,και κατ'εμε να το καταφερνουνε ,ειδικα σχεδιαστικα...καλη η κλασικοτητα του σχηματος της 911 αλλα αρχισε να κουραζει...απο την αλλη,ενα απλο σερβις κοστιζει μονο 250ευρουλακια σε μια 911,αρα το συντηρεις ευκολα ,και εαν κανεις 70,000χλμ παλι προβλημα δεν θα εχεις και ευκολα σχετικα θα την πουλησεις,και φυσικα πιο φτηνα την εχεις αγορασει,και ας μην ξεχναμε οτι η πορσε ειναι μια εταιρεια που παραγει μεχρι και SUV ....και οι 2 εταιρειες εχουνε κατα καιρους παρουσιασει εξαιρετικα αυτοκινητα αναμφισβητητα,ειναι θεμα πως ο καθενας το εκτιμα....μια scuderia,F40,GTO κτλ,ειναι ανεπαναληπτα αυτοκινητα,οπως και μια GT2,GT3 ktl...καποια υπερτερουνε σε κατι και καπου υστερουνε..το felling που μου προσδιδει η GT3 μου,δεν το εχω βρει ουτε σε 360stradale,απο την αλλη ισως υπαρχει σε μια scuderia αλλα θα χρειαζομουνα και 40% επιπλεον σε χρηματα...οποτε

greekm3
07-01-08, 06:48
Ετσι ειναι Nick μου! Μα με 200 χιλιαρικα ποιος θα παρει Φερραρι? Μονο οι νεοπλουτοι λαχαναγοριτες για να πουλανε 3 χιλιομετρα μουρη στη γειτονια.Ουτε ο Βαρδινογιαννης που ειναι αντιπροσωπος δε θα αγοραζε. Κι αυτες που ειχε τις πουλησε!!!(εεεε κατσε κατω ρε!!!)

επειδη τυχαινω να εχω σχεση με λαχναγορα...δεν ξερω κανεναν να εχει φερραρι ..και για εμενα θα το αξιζε καποιος απο εκει να εχει μιας και δεν ειναι λιγοι αυτοι που ξυπνουνε απο τις 3 τα ξημερωματα για δουλεια..αντιθετα με καποιους υποτιθεμενους επιχειρηματιες με διαφορες 0ff-shore εταιρειες,οι τζογαδορους του χρηματηστηριου που τους εκατσε μια καλη...οσο για τον βαρδινογιαννη ,σε πληροφορω οτι ο στολος του τελειωμο δεν εχει ,και εδω και μολις καποια χρονια εχει μια GTO την οποια εκανε ειδικη παραγγελια :p:

DaywalkeR
07-01-08, 07:35
Η PORSCHE ειναι η συζηγος...
Η FERRARI ειναι η γκομενα...

Με τα θετικα της και τα αρνητικα της η καθε μια.
ΤΕΛΟΣ

greekm3
07-01-08, 07:46
Η PORSCHE ειναι η συζηγος...
Η FERRARI ειναι η γκομενα...

Με τα θετικα της και τα αρνητικα της η καθε μια.
ΤΕΛΟΣ

στο..περιπου...γιατι εαν θελεις συζυγο παιρνεις μια merc:bs:

E36 M POWER
07-01-08, 07:55
Καθενας στο ειδος του κι ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ στους καφεδες!! :shakehead


:+1::+1:
αλλη αισθηση κυριλας ομως εχει το συγκεκριμενο porche και αλλη το συγκεκριμενο mercentes!!!

DaywalkeR
07-01-08, 08:03
στο..περιπου...γιατι εαν θελεις συζυγο παιρνεις μια merc:bs:

Κοιτα, εξαρταται τι συζηγο θελεις αν θελεις συζηγο επιπλο τοτε παιρνεις MERC, εγω θελω συζηγο PORSCHE παντως

greekm3
07-01-08, 08:18
Κοιτα, εξαρταται τι συζηγο θελεις αν θελεις συζηγο επιπλο τοτε παιρνεις MERC, εγω θελω συζηγο PORSCHE παντως

λες γι αυτο η συζυγος μου να μην της αρεσει το GT3 μου??μαλλον θα το βλεπει ανταγωνιστικα...;)

DaywalkeR
07-01-08, 08:42
Εσυ ξερεις...;)

TSAF
07-01-08, 09:22
PORSCHE THERE IS NO SUBSTITUTE
FROM THE OLDEST TO THE NEWEST

TSAF
08-01-08, 09:27
PORSCHE = GERMAN WAR MACHINES
FERRARI = ITALIAN TOYS

sportec
14-01-08, 19:53
Διαγωνισμος στο καινουργιο auto bild με τιτλο ¨Οι βολιδες¨...

Αναμεσα τους εβρισκετο και μια Μερτσεντες SL63 AMG καθως και μια Πορσε 911 GT3RS. Η Πορσε νικωντας φυσικα στο διαγωνισμο ΔΙΕΛΥΣΕ το εν λογω αυτοκινητο με 2000 κυβικα,200 αλογα και 60 κιλα ροπης ΛΙΓΟΤΕΡΑ!!!!!!!!, ριχνοντας του 6 ολοκληρα δευτερολεπτα στην πιστα! Αυτο σημαινει 1ον οτι η Μερτσεντες θελει πολλα καρβελια ακομα για να γινει σπορ καθως ηττηθηκε και απ τη Μ3 και 2ον οτι η Πορσε εξακολουθει να παραμενει η ΙΔΕΑ της σπορ αυτοκινησης. Συγχαρητηρια και RESPECT. Τωρα θα μου πειτε πως ελειπαν τα ιταλικα σουπερκαρς. Κανενα προβλημα. Αλλωστε ουδεις μπορει να κοιταξει τον ΦΕΡΔΙΝΑΝΔΟ στα ματια. Ο μοναδικος λογος να αλλαξεις τη BMW ειναι για να παρεις PORSCHE. Kαι παλι συγχαρητηρια.:bowdown :bowdown::bowdown::bowdown:

Λες η Μερσεντες να θελει να γινει "σπορ" και να μην μπορει?

greekm3
15-01-08, 07:00
Λες η Μερσεντες να θελει να γινει "σπορ" και να μην μπορει?

ναι,αθτο λεμε..οτι τουλαχιστον λογω φιλοσοφιας δεν ια γινει ποτε πραγματικα σπορ..το ειδαμε και με την αποτυχημενη προσπαθεια της SLR

sportec
15-01-08, 14:16
ναι,αθτο λεμε..οτι τουλαχιστον λογω φιλοσοφιας δεν ια γινει ποτε πραγματικα σπορ..το ειδαμε και με την αποτυχημενη προσπαθεια της SLR

Μαλλον δεν λεμε το ιδιο... θεωρεις την SLR αποτυχημενη? Αλλο το οτι δεν ειναι πραγματικο race car και αλλο αποτυχημενο car... αν ηθελαν δεν θα την ξεγυμνωναν, να την κουτσουρεψουν και την αναρτιση κτλ κτλ και να γινει ενα racer 650000ευρω? Δεν το κανουν διοτι εχει διαφορετικο κοινο απο την μια "Τρενο" GT2 η οποια με την σειρα της εχει διαφορετικο κοινο απο την "παθιάσμενη" F430 η οποια με την σειρα της εχει διαφορετικο κοινο απο το "Brutal" Koenigsegg και το ZONDA κτλ...
Aυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν υπαρχουν αυτοκινητα χωρις λογο υπαρξης. Γουστα ειναι αυτα...

greekm3
15-01-08, 16:10
Μαλλον δεν λεμε το ιδιο... θεωρεις την SLR αποτυχημενη? Αλλο το οτι δεν ειναι πραγματικο race car και αλλο αποτυχημενο car... αν ηθελαν δεν θα την ξεγυμνωναν, να την κουτσουρεψουν και την αναρτιση κτλ κτλ και να γινει ενα racer 650000ευρω? Δεν το κανουν διοτι εχει διαφορετικο κοινο απο την μια "Τρενο" GT2 η οποια με την σειρα της εχει διαφορετικο κοινο απο την "παθιάσμενη" F430 η οποια με την σειρα της εχει διαφορετικο κοινο απο το "Brutal" Koenigsegg και το ZONDA κτλ...
Aυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν υπαρχουν αυτοκινητα χωρις λογο υπαρξης. Γουστα ειναι αυτα...

συμφωνω στο οτι ολα τα αυτοκινητα εχουνε καποιο λογο υπαρξης και οτι τα γουστα διαφερουνε...και η SLR υπαρχει για το ιματζ της μερς αλλα αυτο δεν την κανει και επιτυχημενη..εξαλλου δεν ειναι στην κατηγορια της GT2 αλλα της GT...μην ξεχνας οτι οταν παρουσιαστηκε η SLR δεν υπηρχε η 997GT2 αρα δεν πηρανε σαν γνωμονα συγκρισης αυτην αλλα την GT...και ουτε με την 430 συγκρινεται αλλα με την 599....γενικα το αυτοκινητο εχει θεωρηθει απο τον ειδικο τυπο και απο fun οδηγους τετοιων αυτοκινητων οχι αυτο που περιμενανε...προσφατως οδηγησα μια στη γερμανια(καποιοι φιλοι απο εδω το ξερουνε και τους εχω δειξει και το σχετικο βιντεο)και δεν μου εκανε την παραμικρη αισθηση περαν ενος τρελου ηχου και επιταχυνσης αναλογης της ιπποδυναμης της..περαν αυτων..nothing...και εκτος αυτου η τιμη της στην γερμανια εχει πεσει κατακορυφα..

Prophet Of Noise
15-01-08, 17:04
Εγώ αυτό που έχω να προσθέσω είναι οτί, οι βιομηχανίες αυτοκινήτων είναι ανώνυμες εταιρίες. Τουτέστιν, μοναδικός τους στόχος, ο τζίρος της επόμενης χρονιάς να είναι μεγαλύτερος από της προηγούμενης. Και συνήθως δεν είναι τα καλύτερα αμάξια αυτά που πουλάνε. Όσο για την σύγκριση porsche vs. bmw, η μία εταιρία βγάζει αμάξια που τα χρησιμοποιείς όπου θες, μπορείς να κάνεις ταξίδια, και είναι και "γρήγορα" (εννοώντας ταχύτητα, καλό στήσιμο κλπ), και η άλλη βγάζει όπως είπε κάποιος, war machines. Οχήματα με σκοπό να κάνουν ταχύτερους χρόνους και να δίνουν καλή οδηγική αίσθηση.

sportec
15-01-08, 18:18
συμφωνω στο οτι ολα τα αυτοκινητα εχουνε καποιο λογο υπαρξης και οτι τα γουστα διαφερουνε...και η SLR υπαρχει για το ιματζ της μερς αλλα αυτο δεν την κανει και επιτυχημενη..εξαλλου δεν ειναι στην κατηγορια της GT2 αλλα της GT...μην ξεχνας οτι οταν παρουσιαστηκε η SLR δεν υπηρχε η 997GT2 αρα δεν πηρανε σαν γνωμονα συγκρισης αυτην αλλα την GT...και ουτε με την 430 συγκρινεται αλλα με την 599....γενικα το αυτοκινητο εχει θεωρηθει απο τον ειδικο τυπο και απο fun οδηγους τετοιων αυτοκινητων οχι αυτο που περιμενανε...προσφατως οδηγησα μια στη γερμανια(καποιοι φιλοι απο εδω το ξερουνε και τους εχω δειξει και το σχετικο βιντεο)και δεν μου εκανε την παραμικρη αισθηση περαν ενος τρελου ηχου και επιταχυνσης αναλογης της ιπποδυναμης της..περαν αυτων..nothing...και εκτος αυτου η τιμη της στην γερμανια εχει πεσει κατακορυφα..

Δεν σου συγκρινα τη SLR με τα υπολοιπα αυτοκινητα που ανεφερα... μαλλον παλι δεν καταλαβες τι λεω. Δεν συγκρινα την SLR με κανενα αυτοκινητο. Αυτο που ειπα ειναι οτι διαφορετικα αυτοκινητα υπαρχουν για διαφορετικους ανθρωπους. Αν θες την γνωμη μου την SLR την βλεπω περισσότερο σαν μια πιο ακριβη Bentley ContiGT (x2 στην τιμη, Eλεος!) παρα σαν Carrera GT rival. Μεχρι και ο τροπος λανσαρισματος της απο την Μερκ. κινουνταν προς την granturing πλευρα (μιλανε στο φυλλαδιο της για χωρους αποσκευων, ανεση, auto-transmission και αλλα) που παραθετουν αλλου... καθε αλλο παρα CarGT.
Το "nothing" ειναι γνωμη σου (και γνωμη μου)... για καποιους αγοραστες της ειναι "everything"

greekm3
15-01-08, 18:27
Το "nothing" ειναι γνωμη σου (και γνωμη μου)... για καποιους αγοραστες της ειναι "everything"

απο αυτην την αποψη δεν εχεις αδικο:cheers:

silent
16-01-08, 01:11
Υπάρχει μια σειρά documentaries που λέγεται Megafactories. Σε ένα επισόδειο παρουσιάζει τη γραμμή παραγωγής της 599 και σε ένα άλλο της Μ6. Εκεί φαίνεται αυτό που είχε γράψει ένα μέλος εδώ.. δεν μετριέται με άλογα η τρέλλα.