PDA

Επιστροφή στο Forum : Ή ο γιατρός τα έχασε ή εγώ τα βρήκα!!!


DoctorAbo
18-02-05, 10:06
Αγαπητοί φίλοι,
Στη συνέχεια της έντονης αντιπαράθεσης μεταξύ των 2 //Μ 3 toy club μας σχετικά με το γεγονός ότι ενώ καταρχάς η μεν Μ3 του DoctorAbo έδωσε σε 2 μετρήσεις 347,1 PS και αυτή του Strax 320 αλλά τελικά στο δόμο τα αυτοκίνητα κινούνται παράλληλα, άνοιξα αυτό το thread ώστε
να καταγραφούν τεκμηριωμένες και διαβασμένες απόψεις με σκοπό να δωθούν μια ή περισσότερες πιθανές εξηγήσεις πάνω στο θέμα.

Αναμένω λοιπόν τις απόψεις σας. Doctor Abo :)

thomas
18-02-05, 10:22
Τεκμηριωμένες θα είναι μόνο αν έχω ένα data logger για να δούμε πως συμπεριφέρονται τα δύο μοτέρ στο δυναμόμετρο( κυρίως η ECU).

Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες. (όχι πως έχω τίποτα με τα ντολμαδάκια...)

:tapedshut

MICZ
18-02-05, 10:28
Κατ΄αρχάς πρέπει να μας κάνετε γνωστό (αφού στους πόντους παίζεται απ'ότι κατάλαβα), το βάρος του κάθε οδηγού καθώς και των αυτοκινήτων τους (ο επιπλέον εξοπλισμός είναι προσδιοριστικός παράγων) και έπειτα τί φθορά έχει υποστεί το καθένα (από ελαστικά -λιγότερες τριβές- μέχρι αμορτισέρ). Αυτά προς το παρών και μετά βλέπουμε. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά η τελική κρίση μας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική!!

DoctorAbo
18-02-05, 10:34
Τεκμηριωμένες θα είναι μόνο αν έχω ένα data logger για να δούμε πως συμπεριφέρονται τα δύο μοτέρ στο δυναμόμετρο( κυρίως η ECU).

Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες. (όχι πως έχω τίποτα με τα ντολμαδάκια...)

:tapedshut

Μήπως είναι ένα ενδιαφέρον θέμα για το περιοδικό ρε παιδί μου ? Μπας και αφήσουμε την επιστήμη και τους ειδικούς να το λύσουν το θέμα ? Μπας και κάνουμε τα 2 Μ3 μας ινδικά χοιρίδια στα χέρια σας ?

Τέλος, επειδή ούτε εγώ έχω τίποτα με τα ντολμαδάκια, οποιαδήποτε σοβαρή εικασία πάνω στο θέμα των διαφορών είναι ευπρόσδεκτη.

DoctorAbo
18-02-05, 10:43
Κατ΄αρχάς πρέπει να μας κάνετε γνωστό (αφού στους πόντους παίζεται απ'ότι κατάλαβα), το βάρος του κάθε οδηγού καθώς και των αυτοκινήτων τους (ο επιπλέον εξοπλισμός είναι προσδιοριστικός παράγων) και έπειτα τί φθορά έχει υποστεί το καθένα (από ελαστικά -λιγότερες τριβές- μέχρι αμορτισέρ). Αυτά προς το παρών και μετά βλέπουμε. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά η τελική κρίση μας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική!!

Strax Doctor Abo
κιλά οδηγού 70 (με το ζόρι) 88 (εύκολα)
επιπλέον εξοπλ. ------- οθόνη Navi
ρεζερβουάρ κόντρας ????? γεμάτο
λάστοιχα 3000 5000
Michel. P.Sport Pirellis P 0 rosso
αμορτισέρ μαμα μαμα

Xs-man
18-02-05, 11:42
Aρα ο STRAX ηταν ελαφρυτερος κατα 30-50 κιλα ισως... και εχει και καλυτερα λαστιχα! Tα pirelli σε δοκιμες επιδοσεων δεν δινουν τοσο καλους αριθμους.

Παντως το 0-100 πιο πολυ δειχνει τις ικανοτητες για γρηγορη εκκινηση.

Αν θελετε να δειτε καθαρα τον κινητηρα πρεπει να κανετε τεστ ελαστικοτητας
με 4Η, μετα με 5Η και μετα με 6Η απο χαμηλα... 2000 στροφες. Εκει θα φανει καθαρα η δυνατοτητα του καθε μοτερ, με λεπτομερειες...

Strax
18-02-05, 11:52
Πρώτον δεν είμαι 70 κιλά, αν και θα ήθελα....μάλλον προς 80 υπολόγισε.
Δεύτερον είχα βενζίνη στα 3/4.
Τρίτον το παιχνίδι του εξοπλισμού τελειώνει στην ηλιοροφή μου που μου χαρίζει 25 κιλά επιπλέον...Έχω και υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενα πλαϊνά, ενώ ο γιατρός έχει Navi και Harman Kardon. Για σιγουριά πρέπει να πάμε σε μια πλάστιγγα.
Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω τις αλλαγές που έκανα από τη δυναμομέτρηση και μετά. Άλλαξα το φίλτρο αέρος που το είχα για 1,5 χρόνο, άλλαξα φίλτρο βενζίνης και άλλαξα και βενζίνη (Bp 100άρα). Αυτά. Η βασική διαφορά πιστεύω ότι είναι πως ο δικός μου εγκέφαλος έριξε το αβάνς στο δυναμόμετρο. Αλλά θα έχω data logger στο επόμενο dynoday Thomas!