PDA

Επιστροφή στο Forum : ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΜW ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ???


strof
11-01-08, 17:59
Όταν αγόρασα την ΒΜW μου πίστευα πως θα την πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για σέρβις. Με μεγάλη μου έκπληξη όμως παρατήρησα πως στα 2 χρόνια που την έχω, έχω ξοδέψει περί τα 1000 ε σε βλάβες... Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα HYUNDAI COUPE του 98, το έφτασα μέχρι τα 450.000 χλμ χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω ούτε λάμπα! Τελικά υπάρχει κάποιος στο forum ο οποίος να μην έχει αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ βλάβη με την BMW του???

E36 RULES!!
11-01-08, 18:02
to diko m pantws, sta xeria tou patera m apo kainourio den exei vgalei oute to 1/5 apo afta p lene gia ta 36aria!!! Mono i plafoniera mlkizetai kai anavei moni tis...



alla epeidi opote lew kati kalo, ola pane xalia, olo provlimata m vgazei, spaei spaei spaei!!


sorry gia ta greeklish

Lil
11-01-08, 18:06
to diko m pantws, sta xeria tou patera m apo kainourio den exei vgalei oute to 1/5 apo afta p lene gia ta 36aria!!! Mono i plafoniera mlkizetai kai anavei moni tis...



alla epeidi opote lew kati kalo, ola pane xalia, olo provlimata m vgazei, spaei spaei spaei!!


sorry gia ta greeklish

για την μπλαφονιερα (αν ειναι αυτο που νομιζω) υπαρχει λυση και μαλιστα 5λεπτα υποθεση....

θα στην πω απο μσν οταν παω σπιτι

E36 RULES!!
11-01-08, 18:09
για την μπλαφονιερα (αν ειναι αυτο που νομιζω) υπαρχει λυση και μαλιστα 5λεπτα υποθεση....

θα στην πω απο μσν οταν παω σπιτι


twra exei iremisei alla otan to diplwnw i klserw gw mpainw tapa, anavei... eleos

mixalhs
11-01-08, 19:06
Όταν αγόρασα την ΒΜW μου πίστευα πως θα την πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για σέρβις. Με μεγάλη μου έκπληξη όμως παρατήρησα πως στα 2 χρόνια που την έχω, έχω ξοδέψει περί τα 1000 ε σε βλάβες... Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα HYUNDAI COUPE του 98, το έφτασα μέχρι τα 450.000 χλμ χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω ούτε λάμπα! Τελικά υπάρχει κάποιος στο forum ο οποίος να μην έχει αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ βλάβη με την BMW του???

Ναι υπαρχουν και ειναι και πολλα....

konc
11-01-08, 20:52
Off topic:
Όσον αφορά την πλαφονιέρα, το θέμα είναι απλό και γνωστό. Αλλαγή το ματζαφλάρι που "κουμπώνει" η πόρτα, δεν ξέρω πως λέγεται. είναι αυτό που είναι βιδωμένο στο αμάξι πάνω.
Το επόμενο στάδιο είναι να αρχίσει καμιά φορά εκεί που το κλειδώνεις να ξαναπετάει την ασφάλεια πάνω και να ξεκλειδώνει.
Ρωτάτε ρε σεις, υπάρχει πολλή γνώση εδωμέσα, όλο και κάποιος θα ξέρει....

vasilis-E36
11-01-08, 20:55
εδώ κ 4χρόνια κ 45,000χλμ κανένα πρόβλημα .....

stelmaniac
11-01-08, 21:08
Αγαπητε μου Στροφ θα σου πω μια πολυ μεγαλη φιλοσοφια...
Το καλο αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα αυτο που ποτε δε χαλαει. Αυτο το αντιλαμβανονται μονο οι ΕΡΑΣΤΕΣ του αυτοκινητου. Οσο κουφο και να σου φαινεται,τα πιο ερωτευσιμα αυτοκινητα ολων των εποχων...ειχαν προσωπικοτητα!!!(δηλαδη εβγαζαν βλαβες)...

E36 RULES!!
11-01-08, 21:13
Off topic:
Όσον αφορά την πλαφονιέρα, το θέμα είναι απλό και γνωστό. Αλλαγή το ματζαφλάρι που "κουμπώνει" η πόρτα, δεν ξέρω πως λέγεται. είναι αυτό που είναι βιδωμένο στο αμάξι πάνω.
Το επόμενο στάδιο είναι να αρχίσει καμιά φορά εκεί που το κλειδώνεις να ξαναπετάει την ασφάλεια πάνω και να ξεκλειδώνει.
Ρωτάτε ρε σεις, υπάρχει πολλή γνώση εδωμέσα, όλο και κάποιος θα ξέρει....

Thanks!!!! tin exw vrei ti lisi, kleineis teleiws tin plafoniera! xaxa:banghead::icon18:

les na arxisei na kanei kammia tetoia vlakeia? exw synagermo aftermarket me aftomato kleidwma

Λakedaimonas
11-01-08, 21:40
Πάντα εξαρτάται απο το τι κάνεις με το αυτοκίνητο..
Η δικιά μας μια Ε30 325i όσα χρόνια την είχε ο πατέρας μου στα χέρια του δεν θυμάμαι να είχε βγάλει τρελά προβλήματα ή τουλάχιστον προβλήματα που κάθε τόσο έπρεπε να πάει συνεργείο χωρίς λόγο...βέβαια εξαρτάται και από το πιο μάστορας το πιάνει το αμάξι..είναι ένα σωρό παράγοντες..

BILL007
11-01-08, 21:51
Φίλε μου να υποθέσω ότι είναι ρητορική η ερώτηση σου...Εμείς έχουμε και ένα Nissan Αlmera 1.4 και το μόνο που ζητάει όλα αυτά τα χρόνια είναι λάδια ξύδια και αλλαγή μπαταρίας λόγω των χρόνων!!!!11 χρόνια το έχουμε και μόνο αυτά έχει ζητήσει και τίποτα παραπάνω...Το δικό μου απο την άλλη το BMW μου έχει γ@μήσει τον οικονομικό προυπολογισμό μου(φταίω και εγώ λιγάκι τον τελευταίο καιρό με το project μου για το car pc και κάτι άλλα μπαξίματα που έχω κάνει και θα κάνω:D)...Μαζεύεις λεφτά να πάρεις δυο ρούχα...Τσουπ...χαλάει κάτι δίνεις 200 ευρώ,πάνε τα ρούχα...Άστα να πάνε...Πλέον η κατάσταση έχει φτιάξει (δεν μου έχει ζητήσει κάτι εδώ και 6 μήνες,συνολικά το αμάξι το έχω στα χέρια μου 1,5 χρόνο) αλλά μου ζητάει ώρες ώρες κάτι τις όπως λάδια τώρα για παράδειγμα και τακάκια,χαχαχα!!!ευτυχώς αυτά φυσιολογικά:D...Πάντως έχω λίστα με καμιά 10αριά-15αριά πράγματα που άλλαξα και ήταν απολύτως απαραίτητα...Ευτυχώς σταθεροποιηθήκαμε...:DΠάντως σου λεω σε σχέση με άλλα αμάξια σαν μάρκα είναι ζημιάρικη λίγο...Αμα δεις και τεστ που έχουν κάνει θα τη δεις να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις...

magnett
11-01-08, 21:58
Τα ιδια και εγω!
Ειχα ενα Hyundai Coupe του '91 το οποιο αρχισε να μου βγαζει ψιλοβλαβες στα 15 του χρονια.
Αγορασα μεταχειρισμενη μια Ε46 του ΄99 εσωτερικα και εξωτερικα αψογη περιμενοντας κι εγω να δω τη γερμανικη ποιοτητα και αξιοπιστια. Μεσα σε 1 χρονο εχω αλλαξει-επισκευασει:

1) Παγουρακι ψυκτικου υγρου 120€
2) Εσφαλμενη βλαβη αεροσακου 50€
3) Μπαταρια 80€
4) Αισθητηρα εκκεντροφορου 80€
5) Επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου 480€
6) Λαμπα xenon 150€
7) Αισθητηρα-φωτοκυταρο φρενων 30€
8) Καλοδιοταινια τιμονιου 100+€ (ακομα δεν την εχω παραλαβει)
Κοινως μηνα παρα μηνα στο συνεργειο ειμαι, αφου δεν χρειαζομαι πια ραντεβου, με περιμενουν μονοι τους οτι θα περασω για καποια βλαβη που μου εβγαλε...

Να τη βρασω τη γερμανικη αξιοπιστια ενος κατα τα αλλα premium κατασκευαστη. Αψογη οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης αλλα το επομενο μου αυτοκινητο σιγουρα δεν θα ειναι BMW...

ΦΑΝΗΣ
11-01-08, 22:47
Και εγώ πρωτού 1 χρόνο παρότρυνα ένα φιλαράκι να πάρει BMW,και πήρε ένα Ε46 1900KB,εδώ και μισό χρόνο με βρίζει,και τι δεν έχει αλλάξει!!!!από τι μου λέει έχει δώσει 3000€ για να ξαναγίνει αυτοκίνητο,και ακόμα ψιλοπαιδευεται,ελπίζω να έτυχε σε αυτόν,και να μήν είναι γενικό πρόβλημα,πάντος εγώ 2 χρόνια και με 34000χλμ. μου έχει βγάλει μόνο τον πολλαπλασιαστή off,αν και το προηγουμενό μου αυτοκίνητο ένα Seat Toledo του 2000 στα 5 χρόνια δεν μου έβγαλε τίποτα,τέλος πάντον η BMW είναι BMW ότι και να λέμε...........

vasilis-E36
11-01-08, 22:51
Τα ιδια και εγω!
Ειχα ενα Hyundai Coupe του '91 το οποιο αρχισε να μου βγαζει ψιλοβλαβες στα 15 του χρονια.
Αγορασα μεταχειρισμενη μια Ε46 του ΄99 εσωτερικα και εξωτερικα αψογη περιμενοντας κι εγω να δω τη γερμανικη ποιοτητα και αξιοπιστια. Μεσα σε 1 χρονο εχω αλλαξει-επισκευασει:

1) Παγουρακι ψυκτικου υγρου 120€
2) Εσφαλμενη βλαβη αεροσακου 50€
3) Μπαταρια 80€
4) Αισθητηρα εκκεντροφορου 80€
5) Επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου 480€
6) Λαμπα xenon 150€
7) Αισθητηρα-φωτοκυταρο φρενων 30€
8) Καλοδιοταινια τιμονιου 100+€ (ακομα δεν την εχω παραλαβει)
Κοινως μηνα παρα μηνα στο συνεργειο ειμαι, αφου δεν χρειαζομαι πια ραντεβου, με περιμενουν μονοι τους οτι θα περασω για καποια βλαβη που μου εβγαλε...

Να τη βρασω τη γερμανικη αξιοπιστια ενος κατα τα αλλα premium κατασκευαστη. Αψογη οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης αλλα το επομενο μου αυτοκινητο σιγουρα δεν θα ειναι BMW...
ρε φίλε ξεχνάς οτι δε το πήρες καινούργιο κ αυτός που σου το πούλησε έχει την ευθύνη όχι το εργοστάσιο

vasilis-E36
11-01-08, 22:52
Και εγώ πρωτού 1 χρόνο παρότρυνα ένα φιλαράκι να πάρει BMW,και πήρε ένα Ε46 1900KB,εδώ και μισό χρόνο με βρίζει,και τι δεν έχει αλλάξει!!!!από τι μου λέει έχει δώσει 3000€ για να ξαναγίνει αυτοκίνητο,και ακόμα ψιλοπαιδευεται,ελπίζω να έτυχε σε αυτόν,και να μήν είναι γενικό πρόβλημα,πάντος εγώ 2 χρόνια και με 34000χλμ. μου έχει βγάλει μόνο τον πολλαπλασιαστή off,αν και το προηγουμενό μου αυτοκίνητο ένα Seat Toledo του 2000 στα 5 χρόνια δεν μου έβγαλε τίποτα,τέλος πάντον η BMW είναι BMW ότι και να λέμε...........
απο μάντρα το πήρε;;

yiannis2002
11-01-08, 22:53
Παιδιά και εγω στο megane εχω αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές και ενα σαζμάν σε 62000 χλμ. Ολα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα.

agrotis328
11-01-08, 23:04
σαν 1600 για 70000 χιλιομετρα τιποτα απολυτος
απο τοτε που εγινε 2800 και το συνεχισα απο τις 200.000 μεχρι τις 242.000 που εκανε σε ενα χρονο δεν αλλαξα ουτε καν τα βασικα μονο λαδι και φιλτρο λαδιου,τα μπουζι και το φιλτρο βενζινης δεν ξερω απο ποτε εχουν να αλλαχτουν! το αυτοκινητο εκανε 40000 σε ενα χρονο πραγματικα με το γκαζι στο πατωμα και ειναι 13 χρονων!

BILL007
11-01-08, 23:10
ρε φίλε ξεχνάς οτι δε το πήρες καινούργιο κ αυτός που σου το πούλησε έχει την ευθύνη όχι το εργοστάσιο

Ναί φίλε μου...Θες να σου πω τον δικό μου προηγούμενο ιδιοκτήτη???Ο ξάδερφος μου το είχε,που σημειοτέον είναι πολύ ματσό τύπος,γιατί φαντάσου έχει 2 αμάξια και αυτό το είχε για τρίτο και μου το έδωσε...Τα άλλα δυο αμαξάκια του S3 και grand cherocke καινούργια μοντέλα σχεδόν περίπου του 2004-5...Όλα τα service τους τα κάνει στην ώρα τους και μάλιστα στα εξουσιοδοτημένα...Όπως και το αμάξι μου αμα τσεκάρεις το βιβλίο service θα καταλάβεις...Δεν νομίζω να έχει να κάνει με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν και είναι και αυτός ένας παράγοντας σίγουρα...Πάντως ότι είναι ζημιάρικα δεν το συζητάω σε σχέση με άλλα...Αλλά τα άλλα δεν είναι μπέμπες...χιχιχιχι!!!!:bigthumb:Γι αυτό γουστάρουμε να τα χώνουμε...:boink::smashtard

yiannis2002
11-01-08, 23:13
Παιδιά έλεος δεν είναι τόσο ζημιάρικα τα μπεεμβέ. Είπατε για χιουντάι πιό πάνω, σε Ατος άλλάξαμε σαζμάν 2 φορές σε 10000 χλμ. Μην τα ισωπεδώνουμε όλα.

vasilis-E36
11-01-08, 23:33
με τη μέθοδο του χαλασμένου τηλέφωνου έχω ακούσει διάφορα, ακόμα και για ζημιά σε 645 με πρόβλημα στο μοτέρ εκτος εγγύησης και αλλαγή κινητήρα στα 11 χιλιάδες ευρώ. 1 περίπτωση δε σημαίνει ότι είναι ζημιάρικα! Απ την άλλη υπαρχουν κ φιατ που δεν έχουν βγάλει ποτέ πρόβλημα. Σε πολλές περιπτώσεις όπως έχω ξαναπεί, το αυτοκίνητο είναι ο καθρέφτης του μηχανικού σου.

panagiotisE46ci
11-01-08, 23:59
ολα βγαζουν βλαβες μηχανηματα ειναι παιδες!!!ολα ειναι σχετικα ,ειναι θεμα τυχης να σου βγει ζημια σε φερραρι <λεω εγω...>και σε νταεβου να μην αλλαξεις ουτε λαμπα.σηγουρα τα αυτοκινητα που δεν εχουν τοσο τεχνολογια πανο ελειψη ηλεκτρονικων ειναι πιο αξιοπιστα αλλα και παλι εινα μην σου κατσει.το δικο μου 6 χρονων φτου φτου φτου δεν εχει βγαλει τιποτα παρα μονο μια καμενη λαμπα που την αλλαξα μονος και ενα διακοπτη παραθυρων που τον εσπασα απο υπερβολικη δυναμη.

saikoE39
12-01-08, 01:43
1997-2008.......108.000χλμ....
Μοναδικη "βλαβη"....αισθητηρας εκκεντροφορου......!!!
Οτι διποτε αλλο εχει αλαχτει απο δικες μου εμμονες..!!!

God
12-01-08, 02:56
Όταν αγόρασα την ΒΜW μου πίστευα πως θα την πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για σέρβις. Με μεγάλη μου έκπληξη όμως παρατήρησα πως στα 2 χρόνια που την έχω, έχω ξοδέψει περί τα 1000 ε σε βλάβες... Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα HYUNDAI COUPE του 98, το έφτασα μέχρι τα 450.000 χλμ χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω ούτε λάμπα! Τελικά υπάρχει κάποιος στο forum ο οποίος να μην έχει αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ βλάβη με την BMW του???


Και να υπηρχε BMW χωρις προβλημα, θα το προκαλουσε ο οδηγος του...:pth:

Βεβαια το να φτασει το Hyundai coupe 450.000χλμ χωρις να αλλαξεις ουτε λαμπα ειναι αν μην τι αλλο, θαυμα. Γνωριζω το συγκεκριμενο μοντελο και γνωριζω οτι μονο απο θαυμα απεφυγες συγκεκριμενες βλαβες που βγαζει, αλλα θεωρω οτι καπου και εσυ το παρακανεις απο την στιγμη που ο δισκος-πλατω αυτου του μοντελου βγαζει 60-80χιλ χλμ το πολυ να εφτασες να κανεις 450.000χλμ χωρις να κατεβασεις σασμαν 4-5 φορες.

Τωρα απο τεχνικης αποψης και δικης μου και μονο γνωμης, οσο προχωραει η τεχνολογια τοσο τα αυτοκινητα θα γινονται και πιο αναλωσιμα. Εκτος απο τα πολυ περισσοτερα πραγματα που εχουν πανω τα οποια αυξανουν λογαριθμικα τις πιθανοτητες να βγει καποια βλαβη (αλλο να εχεις ενα βασικο εγκεφαλο μηχανης και αλλο 14 αγκαλια μεταξυ τους, μεχρι και για τα καθισματα) εχουν και το 'χουσουρι' της δραματικα αυξανομενης πολυπλοκοτητας στην επισκευη τους. Σε απλο παραδειγμα εγω κατεβαζω ολοκληρο το μοτερ μου στον ιδιο χρονο που ενα Ε60 θελει για το τυπικο του σερβις. Για να βγαλω ολο το ταμπλω εξω μου παιρνει 2-3 ωρες ενω σε Ε60...πουλας το αυτοκινητο.

Περα αυτου, ολα ειναι μηχανες, ολα ειναι στον δρομο, ολα θα βγαλουν ζημιες. Το που, ποτε και ποσο ειναι το μονο θεμα ποιοτητας.



Επισης, για να βαλω φυτιλιες, εισαι σιγουρος οτι τα 1000 ευρω που εδωσες τα χρειαζονταν το αμαξι η απλα τα εδινες επειδη τοσα ζηταγε ο μηχανικος σου καθε φορα? Εχουμε βλεπεις τοσο καλα συνεργεια και μηχανικους που στο 90% των περιπτωσεων ειτε σε βαζουν επιτηδες να πληρωνεις πραγματα που δεν χρειαζεται, ειτε ακολουθουν την τακτικη "αλλαζουμε οτι βρουμε και αμα το πετυχουμε θα σταματησει το προβλημα". Εχω δει για παραδειγμα για ενα ρουλεμαν του δισκου που εκανε ενα τριξιματακι να μιλανε για αλλαγη ολου του σετ και του βολαν μαζι, η για ενα τρυπιο κολλαρο αερα να ζητανε αλλαγη λουφτ και βαλβιδας ρελαντι και μπεκ ολα μαζι.

Και επειδη πολλοι θα πουν "ο δικος μου ειναι εμπιστος", και ο αλλος εμπιστος ηταν του παιδιου επροχθες που για ενα θερμοστατη του μιλησε για καμμενη φλαντζα και του ζηταγε μαλιστα 2.500 ευρω για να του την αλλαξει, χρονια πελατης. Και δεν ηταν ουτε το πρωτος, ουτε ο τελευταιος. Και εγω ειχα καποτε πληρωσει τακακια και δεν τα εβαλε καθολου πανω και πηγα να σκοτωθω, που ηξερε οτι γνωριζω απο αμαξια καλα και θα το επαιρνα χαμπαρι αμεσως και ημουν και καιρο πελατης στο κατω κατω...στου πατερα μου το αμαξι που πηγαινε σε αντιπροσωπια γνωστοτατη για σερβις πριν το παρει και αλλαζαν οτι εβρισκαν εν λευκω (ηταν με leasing σε εταιρια) ειχαν...ξεχασει μια πετσετα μεσα στο καπακι της μηχανης στην αλλαγη των ωστηριων. Εχω και την φωτογραφια. Εμπιστοσυνη δεν ειναι να εχεις ουτε στον αδερφο σου, ουτε και να αφηνεις το αμαξι απο τα ματια σου.

ni19852003
12-01-08, 04:36
Πιστεύω ότι όλα είναι σχετικά... Και εγώ είχα ένα Τoyota corolla του 91 και το έλεγα σκυλί. Απλά όταν χάλαγε κάτι πχ μπλαφονιέρα δεν έδινα σημασία γιατί πολυ απλά δεν με ένοιαζε η θα καθόμουνα να έκανα καμιά πατέντα μόνος μου.Και τώρα που τα αναλογίζομαι δεν ήταν και λίγα αυτά που είχε βγάλει... Οσον αφόρα το BMW αν πχ μου κάνει νερά η μπλαφονιέρα θα με πιάσει η καρδιά μου γιατί κακά τα ψέμματα είναι αυτοκίνητα πολυτελείας και κοστίζουν αρκετά τα ανταλακτικά του. Για να ολοκληρώσω πιστευω ότι είναι θέμα του καθενός πως βλέπει το αυτοκίνητό του.Πχ αν εγώ απλά το θέλω να πηγαίνει να γίνει αυτό που λέμε όλοι "σκυλί", θα πηγαίνει, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει στο δρόμο εκτός εξαιρέσεων.. Αν πάλι θελουμε να έχουμε σωστό αυτοκίνητο τότε πρέπει να φροντίσουμε και την παραμικρή λεπτομέρια... Εχω διαβάσει άπειρα thread που φίλοι αναφέρουν ακούγεται ο τάδε θόρυβος μπρος η πίσω κτλ... Και το κάνω και γω αυτό να προσέχω την παραμικρή λεπτομέρια στο αμάξι. Αμφιβάλω όμως αν το έκανα ποτέ με το Toyota.. Γιατί πολύ απλά, έκανε δεν έκανε δεν με ένοιαζε αυτό δεν σήμαινε όμως ότι το αυτοκίνητο λειτουργούσε μια χαρά..

Johnyb
12-01-08, 06:40
Τυχαίνει στην οικογένεια να υπάρχει και ένα hyundai 14 χρονών με 125000 χλμ. δηλαδή όσο και η μπέμπα μου πάνω κάτω...το hyundai ανέκαθεν τσίμπαγε το λαδάκι του αλλά όσο έκαιγε απο την αρχή σχεδόν καίει και τώρα.Το bmw το πήρα μεταχειρισμένο και δεν καιει ούτε σταγόνα λάδι και εδώ και 40000 που του κάνω τα service μόνος μου δεν έχει βγάλει τίποτα εκτός απο μια μέρα που του κώλησε η μίζα και τώρα δουλέυει κανονικά χωρίς να την αλλάξω.
Επίσης το hyundai έχει πολύ λιγοτερες πιθανότητες να χαλάσει κατι για τον απλούστατο λόγο ότι ειναι πολύ πιο απλό στην κατασκευή απο τη bmw.Παρ' όλα αυτά το hyundai τρίζει ολόκληρο με μια σκληρή αναρτηση που του έβαλα....οι τσιμούχες κάνουν πολύ θόρυβο σε ταξίδι και θέλουν άλλαγμα όλα του τα μπαλάκια-συνεμπλόκ-ακρόμπαρα...Το bmw πάλι δεν έχει αλλάξει τιποτα απ' όλα αυτά.....Τι να λέμε...με τη λογική εξηγούνται όλα...ο οδηγός παίζει μεγάλο ρολο πάντως....

MICZ
12-01-08, 09:00
Παιδιά και εγω στο megane εχω αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές και ενα σαζμάν σε 62000 χλμ. Ολα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα.

Καλά σε σένα πολύ λογικό είναι και πάλι αξιόπιστο σου βγήκε :D:ices_ange

Εγώ στο Ε36 316 (η πρώτη και μάλλον μοναδική μου αγάπη) που είχα για 15 χρόνια (αγορασμένο καινούργιο) έκανα 480.000 χιλ. και (εκτός από τα γνωστά αναλώσιμα) άλλαξα μια φορά δίσκο πλατό, ωστήρια καπελόττα και τον εκκεντροφόρο (όλα αυτά σε μια χρονιά το 1999) και τέλος.
Στην 316ci E46 (αγορασμένη καινούργια το 2001) κανένα πρόβλημα εκτός από τα εκνευριστικά λάστιχα στις πόρτες (4 φορές τα είχα αλλάξει) τίποτα άλλο και όταν έγινε 325 (καινούργια βέβαια όλα τα ανταλλακτικά) συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο.
Στην Μ3 Ε46 (μεταχειρισμένη από Γερμανία) με το που την πήρα άλλαξα δίσκο πλατό, δυναμό και vanos (απολύτως λογικό).
Η Ε92 320 που είχα τίποτα αλλά δεν την κράτησα πολύ για να έχω γνώμη, η Ε93 δεν ξέρω ακόμα, θα δείξει...

Πάντως όπως είπε και ένα παιδί πιο πάνω οι μεγάλες αγάπες πρέπει να έχουν και τα κουσούρια τους αλλιώς δεν έχει νόημα... Όταν θέλω να μετακινηθώ από το σημείο Α στο Β τότε θα την ψάξω πολύ για ένα όχημα τέρας αξιοπιστίας και οικονομίας.
Μέχρι τότε μια φορά Β Μ W πάντα B M W :dblthumb2

magnett
12-01-08, 09:01
ρε φίλε ξεχνάς οτι δε το πήρες καινούργιο κ αυτός που σου το πούλησε έχει την ευθύνη όχι το εργοστάσιο
Φταιει ο προηγουμενος ιδιοκτητης για οποιαδηποτε απο αυτες τις βλαβες? Εκτος απο την μπαταρια αντε και τη λαμπα xenon ολες οι αλλες ειναι βλαβες δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με τη χρηση που εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης. Φυσικα και φταιει η BMW γι ολα τα αλλα (φταιω βεβαια και εγω που το αγορασα). Και καινουριο να το ειχα παρει και να εβλεπα ολα αυτα τα προβληματα (και οσα αλλα του ειχε προφανως επισκευασει ο προηγουμενος ιδιοκτητης του) παλι δυσαρεστημενος θα ημουνα...

nikos1400
12-01-08, 11:17
Εγω παντως μετανιωσα που δεν ειχα παρει νωριτερα (μεταχειρισμενο παλι) BMW.
Την ευχαριστηση που σου δινει (ειδικα τα παλιοτερα μοντελα) το BMW:wub: σου, ΔΕΝ σου τη δινει το HYUNDAI σου, οσο αξιοπιστο και αν ειναι. Μονο η τσεπη μενει ευχαριστημενη.:takecover

stelmaniac
12-01-08, 16:11
Εγω παντως μετανιωσα που δεν ειχα παρει νωριτερα (μεταχειρισμενο παλι) BMW.
Την ευχαριστηση που σου δινει (ειδικα τα παλιοτερα μοντελα) το BMW:wub: σου, ΔΕΝ σου τη δινει το HYUNDAI σου, οσο αξιοπιστο και αν ειναι. Μονο η τσεπη μενει ευχαριστημενη.:takecover

Μονον ο προλαλησας επιασε κατι λιγο απ αυτο που προανεφερα...Ενα Χιουνται μπορει να ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ αλλα δεν ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...Ο νοων νοειτω...

yiannis2002
12-01-08, 16:14
Καλά σε σένα πολύ λογικό είναι και πάλι αξιόπιστο σου βγήκε :D:ices_ange



Μιχάλη όντως, αν σκεφτείς πως από την στιγμή που το πήρα είναι με το πόδι στο πάτωμα από 3 διαφορετικά άτομα, ούτε στρώσιμο ουτε τίποτα, όλο κάτι κουβαλάει, όλο καθυστερεί στα σέρβις κτλ και παρόλα αυτα δεν εχει βγάλει και πολλά.
Πάντως το bmw ειναι bmw όπως και να το κάνεις!

oldcarskickass
12-01-08, 16:25
Για να απαντήσω στον τίτλο του thread χωρίς να χαθεί το νόημα αυτό που έχω να πω είναι ότι ναι υπάρχει BMW χωρίς πρόβλημα όπως υπάρχουν και άλλα 2 εκατομμύρια μάρκες εκτός BMW χωρίς ΚΑΝΈΝΑ απολύτως πρόβλημα, αυτά που μένουν στο γκαράζ.

God
12-01-08, 16:52
Για να απαντήσω στον τίτλο του thread χωρίς να χαθεί το νόημα αυτό που έχω να πω είναι ότι ναι υπάρχει BMW χωρίς πρόβλημα όπως υπάρχουν και άλλα 2 εκατομμύρια μάρκες εκτός BMW χωρίς ΚΑΝΈΝΑ απολύτως πρόβλημα, αυτά που μένουν στο γκαράζ.

Καλα οταν θα μεινεις απο μπαταρια θα τα πουμε...:newbie::ices_ange

Dark_Niaou
12-01-08, 17:18
Παιδιά το δικό μου το 46άρι με το που τελείωσε η εγγυηση (2χρόνια) χάλασε η τρόμπα του υδραυλικού μηχανισμού της κουκούλας!! Στα 3 χρόνια χάλασε ο αυτόματος και αλλάχτηκε αναγκαστικά ολόκληρος ο δυναμος και 2 φορές μπαταρία (λογω του δυναμού)..... Από τότε το μόνο που μου έχει ζητήσει ειναι ένας ή 2 εάν δεν κάνω λάθος πολ/στες.... Ολα καλά.....
Το πεζό 307cc στις 12000είχα αλλάξει εξάτμιση, αμορτησερ, 2-3 φορες οθόνη πληροφοριών, πίσω τζάμι λόγω "φθορας".... προγραμματισμό εγγεφάλου 2-3 φορές.... Τι μου λέτε τώρα;;;;
Περιμένετε να υπάρχει αυτοκίνητο που να μην έχει ζημιές;;;;;;;;;

ni19852003
12-01-08, 17:23
Καλα οταν θα μεινεις απο μπαταρια θα τα πουμε...:newbie::ices_ange

:+1: :icon18:

nikos1400
12-01-08, 19:16
αυτο ειναι το πιο "σχετικο" τοπικ για να πω οτι εχω βγαλει το ραδιο-σιντι τωρα 2-3 βδομαδες απο το καινουριο μου (μτχ) bmw για να το αλλαξω καποια στιγμη και δεν με ενδιαφερει ! :king:
(εχω και 6:wub: κυλινδρους)
:icon_kidr:icon_kidr
ο νοων νοοειτω
και οποιος δεν νοει να παρει Hyundai !!

(το'γραψα σωστα ??)

magnett
13-01-08, 20:22
Παρατηρηση:
Οσοι παραπανιομαστε για πολλα ή λιγα, μικρά ή μεγαλα προβληματα ειμαστε σχεδον ολοι κατοχοι Ε46. Θεωρω (εγω και ο μηχανικος μου που ειναι κατοχος Ε36) οτι η Ε46 δεν ειναι δυστυχως το ιδιο αξιοπιστη (στατιστικα τουλαχιστον) με τις προηγουμενες γενιες.

MaSt0RaS
13-01-08, 21:29
Εγω παλι δεν μπαινω στην διαδικασια να απαντησω διοτι πιστευω οτι το ποστ εγινε για καποιο σκοπο...! οποιοσ καταλαβε καταλαβε!

MrZ
13-01-08, 22:42
Περίεργο...το Ε36 μου είναι του '92 νομίζω τρίτο χέρι( δεν με πολυνοιάζει βέβαια) στους πρώτους 6 μήνες έκοψα βάσεις διαφορικού( χαιρόμουν την πίσω κίνηση:smokin:)
από τότε τίποτα...μόνο service λάδια-μπουζί κτλ (τα συνηθισμένα)

άντε τώρα μου έβγαλε βάση μηχανής και σωλήνες του υδραυλικού τιμονιού αλλά κάτσε...είναι 16 χρόνια αυτοκίνητο και το σασί έχει στην πλάτη του 380.000km ( δεν έβαλα παραπάνω μηδενικό)Το έχω για καθημερινή χρήση(δουλειά-σπίτι-καφέ-ποτό)και φυσικά όποτε μού'ρθει το γυρνάω και λίγο...

Είμαι υπέρ ευχαριστημένος και ευχαριστώ την τυχη μου και την bmw...

Leonidas33
16-01-08, 12:20
Παιδιά το δικό μου το 46άρι με το που τελείωσε η εγγυηση (2χρόνια) χάλασε η τρόμπα του υδραυλικού μηχανισμού της κουκούλας!! Στα 3 χρόνια χάλασε ο αυτόματος και αλλάχτηκε αναγκαστικά ολόκληρος ο δυναμος και 2 φορές μπαταρία (λογω του δυναμού)..... Από τότε το μόνο που μου έχει ζητήσει ειναι ένας ή 2 εάν δεν κάνω λάθος πολ/στες.... Ολα καλά.....
Το πεζό 307cc στις 12000είχα αλλάξει εξάτμιση, αμορτησερ, 2-3 φορες οθόνη πληροφοριών, πίσω τζάμι λόγω "φθορας".... προγραμματισμό εγγεφάλου 2-3 φορές.... Τι μου λέτε τώρα;;;;
Περιμένετε να υπάρχει αυτοκίνητο που να μην έχει ζημιές;;;;;;;;;

:+1: Οποιος βρει αμάξι που δεν έχει πρόβλημα να μας το πεί ....
Υπάρχει κάτι που δεν φθιρεται με τον χρόνο ;

stamos ci
18-01-08, 00:04
Όταν αγόρασα την ΒΜW μου πίστευα πως θα την πηγαίνω στο συνεργείο μόνο για σέρβις. Με μεγάλη μου έκπληξη όμως παρατήρησα πως στα 2 χρόνια που την έχω, έχω ξοδέψει περί τα 1000 ε σε βλάβες... Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα HYUNDAI COUPE του 98, το έφτασα μέχρι τα 450.000 χλμ χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω ούτε λάμπα! Τελικά υπάρχει κάποιος στο forum ο οποίος να μην έχει αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ βλάβη με την BMW του???

αγορασε HYUNDAI

panose30
18-01-08, 00:22
εγω εχω μια bmw e30 325i.πριν διαλυσω το μοτερ του ειχα αλλαξει τα παντα .απο μπλοκε, πομπα του νερου ,ηλεκτρικες εγκαταστασεις ,αξονακια πισω ,αναρτησεις,, starter,συρμα της βενζινης ,και αλλα πολλα.τωρα με το νεο μοτερ απο ε34 525ι δεν μου εβγαλε τπτ μεχρι τωρα δοξα το θεο

E12 520
18-01-08, 02:03
Τελικά υπάρχει κάποιος στο forum ο οποίος να μην έχει αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ βλάβη με την BMW του???

Ασ'τα χεστ@ πολλα ζητας.....χεχεχε

Ο oldcarskickass μενει απο μ@λ@κια συνηθως......:help:(ειμαι πολυ κακος τελικα...):banned:

Το Ε12 μου βγαζει προβληματα απο τα χρονια του...
Δηλαδη τις προαλλες μου εκαψε την επαφη που δινει εντολη απο τον διακοπτη στη μιζα...
Εφυγε το 100αρικο Α Ε Ρ Α Σ λεμε,χαμπαρι δεν πηρα....

Επισης το Ε34 αρχισε και αυτο τα προβληματακια του......
Φρενακι πορτας,αμορτισερακια στο καπω,αντλια υδραυλικου τιμονιου(που να ξεπατωθει η μαμημενη)......

Ειναι προβληματα απο τα χρονια ομως και δεν με ανησυχει γιατι ειναι απολυτως φυσιολογικα....

Τ'ακους αυτα ΛΕΥΤΕΡΗ?????:takecover

paris320ci
18-01-08, 09:12
Το Ε30 του μπαμπά από το 1989: 3 αντλίες νερού + 1 βενζίνης.
Το Ε46 μου από το 2005: 5 coils, rear shock mounts, control arms + bushes
Το FIAT Punto της μητέρας από το 2002: 4 μπαταρίες, 1 ECU (ναι ECU), 1 στάρτερ
To Peugeot 206 της αδελφής μου από το 2004: ECU programming γιατί μερικές φορές τα έπαιζε ξαφνικά.

oldcarskickass
18-01-08, 10:18
Ασ'τα χεστ@ πολλα ζητας.....χεχεχε

Ο oldcarskickass μενει απο μ@λ@κια συνηθως......:help:(ειμαι πολυ κακος τελικα...):banned:

Το Ε12 μου βγαζει προβληματα απο τα χρονια του...
Δηλαδη τις προαλλες μου εκαψε την επαφη που δινει εντολη απο τον διακοπτη στη μιζα...
Εφυγε το 100αρικο Α Ε Ρ Α Σ λεμε,χαμπαρι δεν πηρα....

Επισης το Ε34 αρχισε και αυτο τα προβληματακια του......
Φρενακι πορτας,αμορτισερακια στο καπω,αντλια υδραυλικου τιμονιου(που να ξεπατωθει η μαμημενη)......

Ειναι προβληματα απο τα χρονια ομως και δεν με ανησυχει γιατι ειναι απολυτως φυσιολογικα....

Τ'ακους αυτα ΛΕΥΤΕΡΗ?????:takecover


Τ' ακούω τα ακούω!!!!Μα καλά ρε αμάξι είναι αυτό που έχεις η ενυδρείο;;;;;!!!!;;;


Λοιπόν το δικό μου τώρα όσο ήταν 1600 Μ10 μοτέρ και όσο το είχε ο πρώτος ιδιοκτήτης ο πατέρας μου δεν είχε βγάλει τ - ι - π - ο - τ - α.-

Μόνο την κλασσική του συντήρηση ήθελε (λάδια φίλτρα μπουζί).

Αυτό που λέω μπορώ να το αποδείξω γιατί από το 87 που το έχουμε στο σέρβις μπουκ βαριέσαι να διαβάζεις ΜΌΝΟ για τα κλασσικά.
Την περίοδο 2001 - 2003 που ψιλοσταμάτησε να το κυκλοφορεί έγραφε 325.000 χλμ.
ΑΠό όταν το πήρα εγώ άρχισαν τα παρατράγουδα, αλλά δε το άφηνα και σε ησυχία σκέψου ότι με ελλειπέστατη συντήρηση είχα γράψει 17.000 σε 9 μήνες.

To << δεν βγάζει πρόβλημα >> δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θέλει κάτι αλλά το πως σταθμίζεις τα πράματα.

Δλδ πχ εγώ ΔΕΝ βάζω στα προβλήματα το ότι δε δούλευαν το δεξί παράθυρο (για κανά χρόνο) ούτε το κεντρικό κλείδωμα γιατί ο συγκεκριμένος εξοπλισμός προστέθηκε ΜΕΤΆ την αγορά του και δεν ήταν της BMW.

Babis_Compact
19-01-08, 19:09
Όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, άλλα μικρά, άλλα μεγάλα.
Εμένα, E46 Compact 11/03, θέλει γρασσάρισμα, ή αλλαγή ο γρύλος του τζαμιού του οδηγού, είχα και ένα θέμα με τους πολλαπλασιαστές (όπως και τα περισσότερα Ε46). Οπότε δεν αγχωνόμαστε, μέσα είναι και τα προβλήματα, ότι και να οδηγάς. :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
19-01-08, 19:33
Συμφωνω απόλυτα με τον stelmaniac

nikos_E34
19-01-08, 19:50
Ε34 520 κ 535τ συμπλεκτες,λαστιχα,λαδια αυτα
φιατ μπραβο 1.4 12β 200.000 χλμ εδωσα πριν εναμισι χρονο 600 εβρω για αλλαγη μπρος και πισω αναρτησης (αμορτισερ,ρουλεμαν τροχων,ψαλιδια,ακρομπαρα) και δεν εχει βγαλει τιποτα απολυτως

320 open
19-01-08, 20:32
στο 2.2 ε46 εχω αλλαξει μονο αισθητηρα παρκαρισματος και σινεμπλοκ μπροστα στα 2 χρονια που το εχω!μονο για αξεσουαρ και τακτικη συντηρηση δινω.αλλα ειμαι λιγο ψειρας το ζεσταινω ευλαβικαστην εκκινηση,το κρυωνω μετα απο πιεση και πληρωνω αδρα για λαδια βαζοντας την κορυφαια σειρα της καστρολ και αλλαζοντας τα παντα σε προκαθορυσμενο αριθμο χιλιομετρων.το ε30 μ40 που εχω, εχω αλλαξει το μισο αυτοκινητο αλλα ειναι και μοντελο 90 με πολλα χλμ.χαρακτηριστικα αναφερω οτι συγγενης μου με ανταλλακτικα αλφα ειχε μεχρι πριν μερικα χρονια μπεμπα 20ετιας.ειμαι ευχαριστημενος μεχρι στιγμης απο τη αντοχη στο χρονο των αυτοκινητων.

patriarxhs
21-01-08, 03:37
Ουδέν το αξιοσημείωτο από το 1989 που πήρα στα χέρια μου την πρώτη μου μπεεμβε.

tacos
21-01-08, 19:41
Ε 39 520 Α του 2000 8 απροβληματιστα χρονια! Μονο μια μπαταρια προσφατα!!!

pablo
21-01-08, 20:22
Απο το Μαιο του 2006 που εχω στα χερια μου ενα 318is εχω αλλάξει μεχρι στιγμης τα εξής:
Πανω στην πρωτη βδομαδα που το πήρα πάω να κάνω ευθυγράμμιση και επειδή ήταν εισαγωγής αν και είχε κυκλοφορησει ελλάδα από τα αλάτια είχαν κολλήσει οι βίδες οπότε από την πίεση έσπασε η καμπερόβιδα,οπότε πήγε συνεργείο και αλλάχτηκαν όλες οι βίδες από κάτω.
Από τότε έχω αλλάξει:
Ανάρτηση λογω χιλιομέτρων μεχρι στιγμής έχω κάνει 75000χιλιόμετρα από τοτε που το πήρα
Μπροστινα ψαλιδια
Ακρομπαρα
Μεσόμπαρα
Συνεμπλοκ μπρος πίσω
Βάση μηχανής προσφατα
Αισθητήρα εκκεντροφόρου
Μηχανισμό παραθύρου και γρύλλο οδηγού
Δισκόπλακες εμπρός τωρα πάω για πίσω
Πιτσιληστηρια
Παγουρακι
Φλάντζαα ψευτοκάπακου
Τεντωτηρα και ρουλμαν
Ιμαντες
Μπαταρία
Και σίγουρα είναι και άλλα τα οποία δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή παρόλα αυτά και το επόμενο θα είναι BMW και δεν παραπονιέμαι γιατί του πίνω το αίμαι και γραφω πολλά χιλιόμετρα κάποια στιγμη είχα τσαντιστεί μόνο γιατι κάθε μήνα μου έβγαζε κάτι το οποίο δεν το περίμενα και έβγαινα εκτός budget τώρα πλέον έχω βάλει μηνιαίο budget 200€ για να είμαι σίγουρος και ευτυχώς να μην το ματιάσω μέχρι στιγμής αυτό το μήνα δεν τα έχει ζητήσει (φτου σκόρδα ευτυχώς γιατί τα έφαγα αυτού του μήνα:p:)