PDA

Επιστροφή στο Forum : Short Shift


GEORDIE
19-02-05, 14:25
Μόλις τελέιωσα την αλλαγή του standard μοχλού ταχυτήτων με ένα Home modified BMW Short shift.
Υλικά:
25112228384 Λεβιές ταχυτήτων
25111220600 Δαχτυλίδι
25111220439 Ροδέλα
25111220379 Ασφάλεια
σύνολο 50.19euro
Απαιτούμενος χρόνος:
45 min
Aποτέλεσμα:
Fantastic

GEORDIE
19-02-05, 17:53
Την λύση την δίνει σχεδόν έτοιμη η BMW με τον μοχλό του Μroadster ο οποίος είναι αρκετά πιο Short από όλους τους άλους (είναι μακρύτερο το σκέλος κάτω από την μπίλια, με αποτέλεσμα λόγω του μοχλού που δημιουργεί η διαδρομή του λεβιέ στο επάνω μέρος να είναι μικρότερη).


To be continued...

E30MANIAC
19-02-05, 19:01
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΑΩ ΚΙ ΕΓΩ,ΑΠΟ Ζ3 1,9L.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ.

GEORDIE
19-02-05, 19:05
Το επόμενο task είναι να μειώσουμε το ύψος του λεβιε.
Αφού δέσουμε το κάτω μέρος του λεβιέ σε ένα σταθερό σημείο ζεσταίνουμε το επάνω αλουμινενιο τμήμα (έκανα χρήση μπουκάλας MAPP GAS) και έτσι μετά από λίγο περιστρέφοντας το πάνω μέρος καθώς συγχρόνως τραβάμε, αποχωρίζονται τα δύο κομάτια.
Στην συνέχεια αφαιρούμε το κομάτι που θέλουμε(χρήση σωληνοκόφτη) από το αλουμινένιο ποτήρι(αφαίρεσα 22mm), αφαιρούμε από το πάνω μέρος του λεβιέ(χρήση γωνιακού τροχού)τόσο όσο αφαιρέσαμε από το ποτήρι και το τρώμε φάλτσο για να γίνει το επάνω μέρος όπως και πριν.
Κατόπιν επανατοποθετούμε το ποτήρι στο λεβιέ βάζουμε κόλλα(polyurethane-50 fc μαύρη) δίνοντας προσοχή να είναι η εγκοπή του επάνω μέρους του λεβιέ στο ίδιο σημείο που ήταν πριν.
((Εγώ για να φαίνεται πιο ωραίος ο λεβιές τον έτριψα με ντουκόχαρτο νερού 2000 και μετά τον γυάλισα με 3Μ αλοιφή και αλοιφαδόρο δίνοντάς του μία INOX όψη))

To be continued

GEORDIE
20-02-05, 09:02
Εξάρμωση-άρμωση
Αφαιρούμε το πόμολο του λεβιέ ταχυτήτων τραβώντας προς τα επάνω, ξεκουμπώνουμε το δερμάτινο κάλυμμα και βγάζουμε το ελαστικό μονωτικό αποκαλύπτοντας το πλαστικό δαχτυλίδι.
Σηκώνουμε το αυτοκίνητο τόσο ώστε να μπορούμε να δουλέψουμε από κάτω και αφαιρούμε το θερμομονωτικό που προφυλάσει τον κεντρικό για να εμφανιστεί το κάτω μέρος του λεβιέ.
Αφαιρούμε την μεταλλική ασφάλεια και απελευθερώνουμε τον λεβιέ (προσοχή στις πλαστικές ροδέλες)
Τοποθετούμε δύο ίσια κατσαβίδια αντιδιαμετρικά και πιέζουμε προς τα πάνω το πλαστικό δαχτυλίδι αφού πρώτα το περιστρέψουμε αριστερόστροφα.

Για την άρμωση ακολουθούμε την αντίστροφη διαδικασία.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Εάν αγοράσουμε μαζί με τον λεβιέ το πλαστικό δαχτυλίδι καθώς και την μεταλλική ασφάλεια μαζί με τις ροδέλες, τότε η διαδικασία απλοποιείται γιατί δεν χρειάζεται να προσέχουμε μην τραυματίσουμε τα παραπάνω υλικά.

Κατόπιν τούτου το Short shifting είναι πλέον History

VanVIC
20-02-05, 20:30
1) Κατ'αρχήν ευχαριστούμε για το short-shift tip. Γράφεις οτι το αποτέλεσμα είναι fantastic, μήπως γίνεται και σκληρότερο το κιβώτιο (χρειάζεται περισσότερη δύναμη στις αλλαγές)? Εχω και την σύζηγο που οδηγεί...
2) Μήπως μας δώσεις και to tip για το σύστημα με τις κλειδαριές σου. Ακούγεται καταπληκτικό αυτό με τα solenoid valves (απο Jaguar είπες?). Μόνος σου τα φτιάχνεις όλα αυτά?
Αναμένω νέα!

GEORDIE
21-02-05, 20:32
Παρατηρήσεις(for advanced users)
εφαρμοζόμενη δύναμη from 3rd gear to neutral
Μοχλός Z3 2,8 standard =1.7kgr
Μοχλός Z3 M standard =2.1kgr
Μοχλός Z3 M -22mm =2.3kgr
εφαρμοζόμενη δύναμη from neutral to 4th gear
Μοχλός Z3 2,8 standard =2.6kgr
Μοχλός Z3 M standard =3.0kgr
Μοχλός Z3 M -22mm =3.3kgr :deal:

VanVIC
22-02-05, 08:27
καλά εσύ το έχεις αθλημα το έχεις αναγάγεις σε επιστήμη !!!

BMWdakias
12-06-05, 00:27
Θα συμφωνησω απολυτα οντως το αθλημα το έχεις αναγάγει σε επιστήμη !!!
Μια ερωτηση εχω να κανω. Η συγκεκριμενη μετατροπη μπορει να λαβει χωρα (!!!) σε ενα 316 Ε36????? Αν οχι υπαρχει αραγε κατι παρομοιο????? Παρακαλω τα φωτα σας!!!

manosm3
12-06-05, 00:34
Παρατηρήσεις(for advanced users)
εφαρμοζόμενη δύναμη from 3rd gear to neutral
Μοχλός Z3 2,8 standard =1.7kgr
Μοχλός Z3 M standard =2.1kgr
Μοχλός Z3 M -22mm =2.3kgr
εφαρμοζόμενη δύναμη from neutral to 4th gear
Μοχλός Z3 2,8 standard =2.6kgr
Μοχλός Z3 M standard =3.0kgr
Μοχλός Z3 M -22mm =3.3kgr :deal:

Γιατι χρειαζεται περισσοτερη δυναμη για να βαλεις 4η σε σχεση με την 3η;;;;;

Fad3In
12-06-05, 02:28
Για Ε30 ολα αυτα;
Short Shift με 50κατι €;!; :icon11:
ΟΥΑΟΥ!!!
Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες!
Ν.

BMWdakias
12-06-05, 20:04
Τελικα η μετατροπη αυτη γινεται σε Ε36???? (316 που μασ ενδιαφερει κιολας :D) Ειχα διαβασει παλαιοτερα σε ενα ξενο φορουμ οτι στο Ε30 πρεπει να σταβωσεις λιγο προς τα κατω το αξονακι που μεταφερει τη κινηση μεσα στο σασμαν! Μη φανταστειτε τιποτα τραγικο. Αυτο ομως οσο να'ναι μειωνει την αισθηση και ακριβεια του σασμαν!! Ισχυει το ιδιο και στο Ε36??? :confused: :confused: :confused:
(Υπαρχει και ενα ετοιμο short-shift kit της UUC το οποιο ειναι απλα super!!! το μονο προβλημα ειναι η τιμη του 350Ε + τα μεταφορικα απο αμερικη που ειναι πολλα!!!!)

simgr
12-06-05, 20:28
Την λύση την δίνει σχεδόν έτοιμη η BMW με τον μοχλό του Μroadster ο οποίος είναι αρκετά πιο Short από όλους τους άλους (είναι μακρύτερο το σκέλος κάτω από την μπίλια, με αποτέλεσμα λόγω του μοχλού που δημιουργεί η διαδρομή του λεβιέ στο επάνω μέρος να είναι μικρότερη).


To be continued...

Εγώ έχω ένα Ε46/318. Δηλαδή και μόνο που θ' αλλάξω το λεβιέ μ' ένα από Ζ3 χωρίς τις υπόλοιπες τροποποιήσεις που αναφέρεις θα έχω πιο γρήγορες αλλαγές;

manosm3
12-06-05, 22:45
Γιατι χρειαζεται περισσοτερη δυναμη για να βαλεις 4η σε σχεση με την 3η;;;;;

Θα μου απαντησει κανενας;; :chair:

BMWdakias
15-06-05, 15:08
Ψαχνωντας σε διαφορα ξενα Forums ανακαλυψα τελικα οτι δε μπορω να το βαλω στο Ε36 χωρις να στραβωσω το αξονακι!!! :( :(. Το ιδιο κατα 90% ισχυει και για το Ε30 αλλα το θεμα ειναι οτι στο Ε30 οι διαφορες ειναι τοσο μεγαλες που αξιζει το κοπο! :D .
Τελικα θα βαλω κανενα της Β&Μ ετοιμο κανα 2nd stage ομως να το καταλαβουμε :P.

melodic
28-01-06, 07:36
μαγκες το εκανε κανεις τελικα????

σε ε36 αμα βαλεις λεει απο ε34 κοντενει???
ειναι αληθεια αυτο???

konc
28-01-06, 16:39
Θα μου απαντησει κανενας;; :chair:

Στην πρώτη περίπτωση αναφέρεται στο να ΒΓΑΛΕΙΣ την 3η και να πας σε νεκρά ενώ στη δεύτερη για να ΒΑΛΕΙΣ την 4η από νεκρά. Εμένα λογικό μου ακούγεται.