PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ


manosbmw318ie30
20-02-05, 18:47
Αξιότιμοι κύριοι,

τον τελευταίο 1,5 μήνα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: ενώ όταν κινούμαι σε φυσιολογικές συνθήκες (στη πόλη, ή σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα, ή επιταχύνοντας ομαλά) δεν έχω κανένα πρόβλημα, όταν χρειαστεί να κάνω προσπέραση ,τότε, στην αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη και ενώ η δευτέρα έχει γεμίσει μέχρι τις 5.000 σαλ περίπου, η τρίτη ξεκινά από τις 4.000 σαλ (πάλι στο περίπου) και αντί να αρχίσει να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας πάλι, σα να περιμένει να ανεβάσει πίεση και η επιτάχυνση ξεκινά μετά από μερικά δευτερόλεπτα (σα να έχει τούρμπο – turbo lag). :nixweiss:


Στη περιέργειά μου για το τι φταίει, δοκιμάζω να γεμίσω οποιαδήποτε σχέση μέχρι τον κόφτη, αλλά όταν φτάσει στις 5.500 σαλ περίπου, ο κινητήρας σα να μπερδεύεται και σταματά εκεί, δε μπορεί να φτάσει τον κόφτη.



- Δεν έχω παρατηρήσει κάποιον περίεργο θόρυβο από τη μηχανή (μετά από 16 χρόνια συμβίωσης αντιλαμβάνομαι την παραμικρή αλλαγή).

- Όταν έχω νεκρά, ο κινητήρας φτάνει άνετα τον κόφτη.

- Δεν έχω παρατηρήσει μεταβολή στη κατανάλωση του αυτοκινήτου.


Έχω κάνει 101.000 χλμ. Ο κινητήρας είναι εντελώς νορμάλ, εκτός από ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα στο στάνταρ φιλτρόκουτο. Δεν έχω κλιματισμό, ούτε υδραυλικό τιμόνι. Ο κινητήρας είναι ο Μ40, καταλυτικός. Τον Δεκέμβρη έβγαλα κανονικά κάρτα καυσαερίων.


Οι υποθέσεις που κάνω εγώ είναι



η αντλία βενζίνης.
τα μπεκ του ψεκασμού (τα είχα καθαρίσει πριν το καλοκαίρι και τα μπουζί είναι 6 μηνών).
κάποιος αισθητήρας που μετρά τον αέρα στην εισαγωγή ή ο αισθητήρας λ.
ο πολλαπλασιαστής;;;;;;; (χλωμό)
ήρθε η εποχή να βάλω 6-κύλινδρο…! :icon11:


Αυτή τη βδομάδα θα πάει στον μηχανικό μου, αλλά θα ήθελα και την άποψή σας, ή εάν σας έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό.



Ευχαριστώ :help:

xristos27
21-02-05, 00:27
file kalispera otan eixa to palio moter 318i sto diko moy antimetopisa to idio problima pithanon kata 90% ftene ta mpoyzokalodia koitaxe kai ton polaplasiasti ala xlomo na to kani apo polaplasiasti i kapaki tresimpiter na exei kanena ragisma to dikomoy moter to eftiaxna egw san hlektrologos pisteyw oti einai ta mpyzokalodia ok krata gera to 6k einai konta :dance:

advanced
21-02-05, 00:39
Εχω τον Μ40 σε Ε36 316. Πριν απο κανένα χρονο συναίβει ακριβώς το ίδιο. ότι περιέγραψες είναι σαν να είπες και το δικό μου πρόβλημα τότε. Το πήγα στο μηχανικό μου (ειδικός σε ΒΜW) και μου είπε κατ'ευθείαν τη λέξη "ωστήρια". Ασ βοηθήσει καποιος γνώστης να εξηγήσει γιατί εγώ είμαι άσχετος. Μου είπε ότι θέλει ωστήρια (που είναι κάτι "κοκκοράκια" που το ένα κεινεί το άλλο) και αυτά έχουν φθαρεί με αποτέλεσμα το αμάξι να αντιδρά σαν να μπαίνει κοφτης για λίγο... Εγώ τότε είχα παρατηρήσει και αλλαγή του ήχου του αυτοκινήτου στο ρελαντί ειδικά. Έκανε σαν diesel (ψιλό...). Τέλοσπαντων τα αντικατέστησα με αρκετά μεγάλο κόστος τότε και σημερα κανένα πρόβλημα. Ακριβώς δεν ξέρω πως να αναλύσω το πρόβλημα (καθότι ασχετος απο μηχανικα όπως είπα) αλλά ελπίζω να έδωσα μια πιθανή εξήγηση για να πιθανολογήσει σε αυτό κάποιος γνώστης. Πάντως τα συμπτώματα ήταν ίδια.

jim m5
21-02-05, 06:55
δοκιμασε να καθαρισεις με ειδικο σπρευ το flowmeter.ισως...........
αλλιως 6κυλινδρο!!!!!!!!!

bmw316i
21-02-05, 07:56
Μου έχει παρουσιαστεί και μένα παρόμοιο πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα!
Τα ωστήρια είναι καινούργια(καμμιά 10ριά μέρες) και απ' ότι μου είπανε
ή στο ρεύμα έχει πρόβλημα(μπουζοκαλώδια,μπουζί) ή αντλία βανζίνης...
Ακόμα δε το έχω λύσει το πρόβλημα

J.MULLER
21-02-05, 08:41
ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΑΙR FLOW METER, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΦΟΡΤΙΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.
ΚΟΙΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ λ.

manosbmw318ie30
21-02-05, 15:51
ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΑΙR FLOW METER, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΦΟΡΤΙΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.
ΚΟΙΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ λ.

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ. ΜΟΝΟ ΥΠΟ ΦΟΡΤΙΟ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΤΗ ΠΕΜΤΗ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΜΠΕΜΠΑ ΓΙΑ ΤΣΕΚΑΠ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ. :feedback:

ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΚΑΛΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΒΛΑΒΕΣ-ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ; ΛΕΩ ΤΩΡΑ.... :cool:

pantilikis
21-02-05, 15:56
koitakse ton aisthitira λ..

ΜΙΧΑΛΗΣ
22-02-05, 14:50
Το ίδιο προβλημα ειχα κι εγω πριν ενα μηνα περιπου το αμαξι (316iE36coupe)ψαχτηκε ολο το ηλεκτρικο συστημα, η αντλια βενζινης, τα μπουζι, εγκεφαλοςκ.λ.π και εκει που ειχαν αρχισει να σπανε τα νευρα μου :banghead: ανακαλυψαμε τελικα οτι εφταιγε το φιλτρο της βενζινης, που ενω σταματημενο το αμαξι βαραγε κοφτες, στις 4ες 5ες και γενικα οπου χρειαζοταν πολυ βεζινη κυριως πανω απο τις 4000σ.α.λ το αμαξι το επιανε λοξυγκας διοτι η βρομα δυσκολευε τη μεγαλη παροχη βενζινης!!Οντως το φιλτρο ειχε γραψει τρελλά χιλιόμετρα!!!Μακάρι να σε βοηθησα με αυτο!!

manosbmw318ie30
23-02-05, 18:13
ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΚΟΚΚΟΡΑΚΙΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΩΣΤΗΡΙΑ. (ΦΙΛΕ ADVANCED ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ) :shakehead
ΘΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ. ΜΕ ΠΟΝΕΣΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (800€ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ Μ42 ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ Μ40.EΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 100.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ Μ42 ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. :bs:

bmw316i
24-02-05, 08:05
ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΚΟΚΚΟΡΑΚΙΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΩΣΤΗΡΙΑ. (ΦΙΛΕ ADVANCED ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ) :shakehead
ΘΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ. ΜΕ ΠΟΝΕΣΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (800€ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ Μ42 ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ Μ40.EΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 100.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ Μ42 ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. :bs:

Φίλε Μάνο και εγώ είχα πρόβλημα με κοκκοράκια ωστήρια αλλά και ελατήρια
και τελικά άλλαξα μοτέρ!Έβαλα πάλι το ίδιο με καινούργια ωστήρια και καινούργιο λουρί εκκεντροφόρου.Συνολικά μου πήγε 650ε!Όταν ρώταγα για να φτιάξω το δικό μου ζήταγαν και μένα 800+.Αλλά αν λες ότι έχεις 100.000
φτιάξε το δικό σε συμφέρει πιο πολύ

manosbmw318ie30
24-02-05, 18:46
ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΗΚΕ Η ΜΠΕΜΠΑ ΜΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ! ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ Μ40! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΝΕΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΡΚΩΣΗΣ...! :icon18:

manosbmw318ie30
27-02-05, 11:30
ΜΠΟΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ! Ο Μ40 ΞΑΝΑΖΕΙ, ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ! ΒΕΒΑΙΑ Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΨΙΛΟ - ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΑΨΕ (ΚΑΙ ΡΑΦΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ :smashtard ) ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΡΟΛΟΪ. ΚΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΙΣΘΗΤΑ (ΨΙΛΟΚΡΟΤΑΛΙΖΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ Ο Μ40 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ).

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΟΝ Μ40 ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ. :dance:

ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΝΕΙΜΩ 3 ΒΡΑΒΕΙΑ:

1) ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΙΟΥΒΑΝΙΔΗ ΑΠΟΝΕΜΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΨΟΓΗΣ, ΣΥΝΕΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟ....: Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ Μ40 :calm:

2) ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ BMW-ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΤΗΣ ΚΗΦΗΣΙΑΣ ΑΠΟΝΕΜΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ (ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ).

3) ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΡΩΣΗΣ ΣΤΗ BMW ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ, ΠΟΥ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΟΣΟ ΠΑΛΑΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΣΟ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΠΟΡΩΝΟΥΝ.


ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

bmwfan
27-02-05, 21:42
Μανο δεν κανει τιποτα.Ευχαριστηση μου που εγινε η δουλεια με οσο το δυνατον λιγοτερη ταλαιπωρια.
Μου ειπε ο Παναγιωτης οτι το εργαλειο σου παει πολυ καλα και η "εγχειρηση" πετυχε .