PDA

Επιστροφή στο Forum : ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ Ε36 3.16i


geo
18-01-08, 18:40
Το αυτοκινητο ρεταριζε εντονα στην κρυα εκκινηση αλλα και οταν ζεσταινοταν ειχε ενα ελαφρυ τρεμουλο στο ρελαντι.Πηγαινω το πρωι στο συνεργειο και ο μηχανικος κατευθειαν βλεπει φουσκωμενο το κολλαρο του ψυγειου.Βγαζει το μπουζι 4ου κυλινδρου και ηταν υγρο και σκουριασμενο.Μου ειπε οτι ειναι φλατζα και οτι επρεπε να του αφησω το αμαξι οπωσδηποτε.Μου μιλησε επισης για ενα κοστος 850+ το οποιο θα περιλαμβανε κατεβασμα καπακι,πλανισμα,σφιξιμο,νερα,ξυδια,μυδια κτλ.Επειδη δουλεψε ο κινητηρας με νερο θα εκανε και καθαρισμο μπεκ και ειπε οτι μαλλον θα αλλαζε και το ψυγειο.Εγω για να ειμαι ειλικρινης δεν πιστεψα οτι εχει τοση μεγαλη ζημια ωστε να πρεπει να του αφησω επιτοπου το αμαξι και καθως εμενα και μακρια,πηρα το αυτοκινητο απο κει (λεωφορο σπατων) και το εφερα σε ενα συνεργειο κοντα στο σπιτι μου (φιλοθεη,λεωφορο καποδιστριου) για μια δευτερη γνωμη.Στη διαδρομη ολα καλα,ουτε θερμοκρασια σηκωσε ουτε τιποτα.

Για να μην τα πολυλογω στο δευτερο συνεργειο το αμαξι εκατσε στο ρελαντι για κανα 15λεπτο ωσπου κοιταω καποια στιγμη το καντραν και εχει φτασει η θερμοκρασια στα κοκκινα και ειχε φουσκωσει τα νερα!Τρελαθηκα γιατι τοσες μερες δεν ειχε σηκωσει θερμοκρασια.Αναγκαστικα το αμαξι ακινητοποιηθηκε και θα φτιαχτει απο δευτερα με κοστος κοντα στο 600αρι.

Εχω δυο αποριες:1ον γιατι ανεβασε θερμοκρασια ξαφνικα χωρις να δωσει δειγματα εν κινησει και 2ον αν οντως θα πρεπει να καθαριστουν τα μπεκ και να αλλαχθει το ψυγειο ωστε να γινει σωστη δουλεια,οπως προτεινε ο πρωτος μηχανικος.

Υ.Γ ξεχασα να αναφερω οτι τα διανυθεντα χιλιομετρα ειναι 110000

SUPERCHARGER
18-01-08, 18:59
Ναι σε ολα οσα ρωτας.
Ισως το οτι το μετακινησες να του εκανε και ακομα μεγαλυτερη ζημια.

konc
19-01-08, 01:23
1) Έτσι "ανεβάζουν" θερμοκρασία. Για την ακρίβεια, έτσι δουλεύει αυτός ο βλαμμένος δείκτης που έχουμε, από το κέντρο μέσα σε 10-15" μπορείς να τον δεις τέρμα κόκκινο. Δεν πάει χιλιοστό-χιλιοστό και αυτό μπορείς εύκολα να το καταλάβεις από το γεγονός πως ότι και αν κάνεις, αυτό είναι πάντα ακούνητος στην ίδια θέση στο κέντρο, ούτε λίγο πάνω-κάτω. (το κάτω λειτουργεί για να είμαι ακριβής, προς τα πάνω δεν παίζει παρά μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα όπου και καρφώνεται κατευθείαν κόκκινα).
2)Δεν μας είπες από που έχανε νερά και που κολλάει το ψυγείο σε όλα αυτά. Θέλω να πω, τα "έτρωγε" μέσα ή χάνει το ψυγείο και λόγο θερμοκρασίας έκαψες φλάτζα? Το σίγουρο είναι ότι ανακατεύτηκαν νερά-λάδια. Φαντάσου ότι μέσα στο ψυγείο σου και σε όλο το κύκλωμα έτρεχε ένα μίγμα αντιψυκτικού-λαδιού. Αν και σώζεται το ψυγείο γνώμη μου είναι ότι καλό είναι να αλλαχτεί. Έτσι και αλλιώς, το μισό θα το πληρώσεις στη διαδικασία καθαρισμού του παλιού.

Μερικές παρατηρήσεις για το θέμα, εκ πείρας στο θέμα φλάτζα+Μ43:
-ΟΛΑ την καίνε στον 4ο κύλινδρο. Γιατί τα σκασμένα? Μάλιστα, ΚΑΡΜΠΟΝ, σε όλα τρέχει αντιψυκτικό στον 4ο κύλινδρο και όταν βάζεις μπροστά δουλεύει για λίγο με τους υπόλοιπους 3 μέχρι να καθαρίσει. Αν δε το παρατήσεις ακούνητο για 2-3-4 μέρες και πας να βάλεις μπροστά, χαλαρά την έχεις την "ανάποδη".
-Πριν ξαναβάλεις το καπάκι πάνω, τσέκαρέ το για ρήγματα. Ναι, συμφωνώ, είναι σκυλιά τα συγκεκριμένα αλλά εγώ τα κατάφερα στη 2η φορά που σήκωσε θερμοκρασία και το ράγισα. Είναι χαζό το κόστος και γλυτώνεις πολλά μετά.
-Οπωσδήποτε να πλανιστεί και να μην καταφύγεις στις μπακαλίστικες λύσεις με ειδικές κόλλες κλπ. Ίσα-ίσα, ευκαιρία να ανεβάσεις και λίγο συμπίεση.
-Στη διαδρομή σου ήταν όλα καλά γιατί προφανώς είχε κάνει εξαέρωση και συμπλήρωσε αντιψυκτικό. Απλά δεν πρόλαβε να κατέβει η στάθμη σε τόσο λίγο χρόνο λειτουργίας.
-Ενδεικτικά σε εξουσιοδοτημένο αλλαγή φλάτζας με πλήρες σετ φυσικά βίδες κλπ και πλάνισμα καπάκι κοστίζει γύρω στα 450ευρώ, οπότε οι τιμές μου φάινονται λογικές.
-ΓΙΑΤΙ αφήσατε ξανά το αμάξι να ανεβάσει θερμοκρασία? Έλεος, είναι αρκετά ευαίσθητα αυτά τα μοτέρ σε θέματα θερμοκρασίας.
-Προληπτικά προτείνω και αλλαγή θερμοστάτη γιατί την "ακούν" σε τέτοιες ακραίες καταστάσεις και δεν νομίζω να θέλεις μετά το φτιάξιμο να έχεις πάλι τα ίδια για ένα τόσο φθηνό ανταλλακτικό.
-Ο δεύτερος που άφησες το αμάξι, τι θα κάνει με το ψυγείο και θέλει μόνο 600? Φαντάζομαι δεν θα το αλλάξει...
-Είπες ότι τα κολάρα τα βρήκε φουσκωμένα? Εγώ περίμενα να τα βρει χαλαρά, να πιέζονται. Όπως και να 'χει, αν είχες ανοίξει την τάπα του ψυγείου ΚΑΙ τη βαλβίδα δίπλα της εξαέρωσης και είχες βάλει μπροστά, θα έβλεπες τη στάθμη να κατεβαίνει οπότε τουλάχιστον τα "κόκκινα" θα τα γλύτωνες. Δεν αρκεί να βλέπεις τη στάθμη στο πλαστικό παγουράκι, το κύκλωμα γεμίζει αέρα σε τέτοια προβλήματα και αν δεν ανοίξεις και την βαλβίδα με το αμάξι να λειτουργεί η στάθμη φαίνεται ΟΚ.

geo
19-01-08, 08:15
Δεν ειχαμε διαπιστωσει διαρροες ψυκτικου,καθως το αμαξι βρισκεται σε κλειστο παρκιν.O πατερας μου ειχε παρει ενα αντιψυκτικο της BP και συμπληρωνε μια φορα το χρονο αρχες του χειμωνα.Η σταθμη στο παγουρακι ηταν κανονικη.Μονο συμπτωμα ηταν το ρεταρισμα.Στο δευτερο συνεργειο ειπα στο μηχανικο οτι ειναι φλατζα.Αυτος τοτε εκανε εξαερωση ανοιγοντας λιγο την ταπα του ψυγειου και το αφησε να δουλευει.Μετα απο λιγο σηκωσε θερμοκρασια για πρωτη φορα!
Το ψυγειο αν και μεταχειρισμενο λογω ατυχηματος δεν εχανε.Τα νερα τα ετρωγε ο 4ος κυλινδρος.Ο δευτερος ειπε οτι θα το καθαρισει.Για ρηγματα θα το τσεκαρει αν και μου ειπε οτι ειναι απιθανο με τοση λιγη ωρα που σηκωσε θερμοκρασια.Φυσικα και θα το πλανισει και θα βαλει καινουργιες βιδες.Οταν λεμε πλανισμα βεβαια μη φανταστεις οτι θα το κατεβασουν 1 χιλιοστο.Ισα ισα ενα "χαδι" να φυγουν οι παλιες κολλες.Η συμπιεση δεν επηρρεαζεται.

RDSPORT
19-01-08, 17:54
ενα δεκατο θα κατεβει το λιγοτερο τωρα τα μπεκ δεν εχουν σχεσει με την φλατζα οποτε ασχετο το ψυγειο συγουρα καθαρισμα και αλλαγη θερμοστατη με λαδια φιλτρο ρεκτιφιε φλατζες 500-600 καλη τιμη

race535
19-01-08, 18:45
Αν δεν αλλαξεις ψυγειο πες του μαστορα σου να το πιεσει για τυχον διαρροες!
Πολλες φορες τα ψυγεια λογω της θερμοκρασιας φουσκωνουν και αν ξαναχρησιμοποιηθουν ενδεχεται να χανουν,χωρις βεβαια να ειναι απολυτο.Εχει συμβει ομως σε δικο μου αυτοκινητο!
Τα παλια μεταλλικα ψυγεια συνηθως αντεχαν καναδυο μεγαλες θερμοκρασιες,στα καινουργια ομως τα πλαγια καπακια ειναι πλαστικα και δυστηχως εστω και μετα απο μερικα λεπτα υπερβολικης θερμοκρασιας δεν αντεχουν οι κολλησεις τους και αρχιζουν και χανουν!

spirosg
19-01-08, 21:04
Φιλαράκι ένα έχω να σου πώ.... αν κατάλαβα για ποιό συνεργείο μιλάς (το δεύτερο)... θα στο πώ απλά και περιεκτικα : Μ Α Κ Ρ Ι Α...... τα υπόλοιπα με πμ.

paris320ci
22-01-08, 11:02
http://img288.imageshack.us/img288/5368/dscf8174uk6.jpg

Από το Ε46 μου πριν 2 χρόνια

thanassis
22-01-08, 15:41
φίλε γιατί δεν βάζεις ένα 18άρι μοτέρ αντί να φτιάξεις αυτό που έχει ανεβάσει θερμοκρασία και μπορεί να σου βγάλει κ άλλα????? και θα σου βγει και στα ίδια λεφτά περίπου!!!!

geo
22-01-08, 17:31
το πηρα το αμαξι.740 πηγε η λυπητερη τελικα μαζι με αλλαγη νερων,λαδιων,φιλτρο λαδιου και μπουζι.430 ηταν τα ανταλλακτικα οπως η φλατζα,οι βιδες καπακιου,κολαρα καλοριφερ-νερου,πλαστικος διακλαδωτης,πλαστικο δακτυλιδι,θερμοστατης και διαφοροι αλλοι πλαστικοι σωληνες και τα υπολοιπα η εργασια+πλανισμα.

Το ρηγμα το προλαβαμε,ωστοσο το μπλοκ εκανε λιγο "νυχι" εκει που εσταζε νερο,ευτυχως σε σημειο που δε γινεται συμπιεση.Αλλαγη κινητηρα δε νομιζω να αξιζε στην παρουσα φαση αφου το μοτερ εχει μολις 110000χλμ.

thanassis
22-01-08, 20:10
το πηρα το αμαξι.740 πηγε η λυπητερη τελικα μαζι με αλλαγη νερων,λαδιων,φιλτρο λαδιου και μπουζι.430 ηταν τα ανταλλακτικα οπως η φλατζα,οι βιδες καπακιου,κολαρα καλοριφερ-νερου,πλαστικος διακλαδωτης,πλαστικο δακτυλιδι,θερμοστατης και διαφοροι αλλοι πλαστικοι σωληνες και τα υπολοιπα η εργασια+πλανισμα.

Το ρηγμα το προλαβαμε,ωστοσο το μπλοκ εκανε λιγο "νυχι" εκει που εσταζε νερο,ευτυχως σε σημειο που δε γινεται συμπιεση.Αλλαγη κινητηρα δε νομιζω να αξιζε στην παρουσα φαση αφου το μοτερ εχει μολις 110000χλμ.

ναι όντως.....δε λέει να δώσεις μοτέρ με 110.000χλμ για να βάλεις άλλο με 190.000-250.000χλμ

geo
27-01-08, 12:36
Το επαναφερω το ζητημα γιατι οπως φαινεται την "ακουσε" και το ψυγειο..Καθε πρωι παρατηρω μια μικρη σταμπα αντιψυκτικου στο γκαραζ.Η διαρροη προερχεται απο τη βαλβιδα που αδειαζουν τα νερα του ψυγειου.Απο που χανουν συνηθως τα ψυγεια που εχουν προβλημα?

thanassis
27-01-08, 14:37
από παντού :P δεν έχει στάνταρ σημείο, μπορεί να τρυπήσει οπουδήποτε απ ότι ξέρω αλλά πολλές φορές έχω δει να χάνουν απο το σημείο που συνδέεται το παγούρι με το ψυγείο....

geo
27-01-08, 15:01
καπου εκει σταζει και μενα,,

Nick_compact
27-01-08, 16:22
Eπίσης, αφού ουσιαστικά κάνεις αυτή τη στιγμή ανακατασκευή του συστήματος ψύξης του μοτέρ σου, καλό θα ήταν να αλλάξεις τον πλαστικό διακλαδωτήρα από την πίσω μεριά του κινητήρα, κάτω από το παρμπρίζ, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Αυτό κάποια στιγμή θα σε αφήσει με μαθηματική ακρίβεια, θα σπάσει και θα πετάξει έξω όλα τα νερά.
Kαι τον θερμοστάτη επίσης. Τα Μ43 είναι σκυλιά μοτέρ, και το μόνο ευαίσθητο σημείο τους είναι το σύστημα ψύξης, μόνο και μόνο λόγω πολλώς πλαστικών κομματιών που την ακούνε.

SUPERCHARGER
27-01-08, 17:23
Eπίσης, αφού ουσιαστικά κάνεις αυτή τη στιγμή ανακατασκευή του συστήματος ψύξης του μοτέρ σου, καλό θα ήταν να αλλάξεις τον πλαστικό διακλαδωτήρα από την πίσω μεριά του κινητήρα, κάτω από το παρμπρίζ, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Αυτό κάποια στιγμή θα σε αφήσει με μαθηματική ακρίβεια, θα σπάσει και θα πετάξει έξω όλα τα νερά.
Kαι τον θερμοστάτη επίσης. Τα Μ43 είναι σκυλιά μοτέρ, και το μόνο ευαίσθητο σημείο τους είναι το σύστημα ψύξης, μόνο και μόνο λόγω πολλώς πλαστικών κομματιών που την ακούνε.

+100000000000

Ασε και προχτες που αλλαξα λαδια, ειδα να δακρυζει ο εν λογο διακλαδωτηρας πανω στο σασμαν.....
Και αντε να βαλεις χερι εκει πισω γμτ.....

geo
27-01-08, 19:11
Τον αλλαξανε τον εν λογω διακλαδωτηρα.22 ευρω βλεπω στο τιμολογιο.

geo
21-04-17, 12:21
http://s9.postimg.org/3qso7hkxn/IMG_20170421_123522.jpg (http://postimg.org/image/3qso7hkxn/) http://s30.postimg.org/ea2ryu5bx/IMG_20170421_123704.jpg (http://postimg.org/image/ea2ryu5bx/)

Παιδια το αμαξι ειναι απο επισκευη φλατζας για 2 φορα. Την 1η στις 110000χλμ και τη 2η στις 226000χλμ. Σημερα (232000χλμ) σνοιξα καπω για εναν ελεγχο και παρατηρησα αυτη την υγρασια λαδιου. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?

rapid_fast
22-04-17, 19:05
http://s9.postimg.org/3qso7hkxn/IMG_20170421_123522.jpg (http://postimg.org/image/3qso7hkxn/) http://s30.postimg.org/ea2ryu5bx/IMG_20170421_123704.jpg (http://postimg.org/image/ea2ryu5bx/)

Παιδια το αμαξι ειναι απο επισκευη φλατζας για 2 φορα. Την 1η στις 110000χλμ και τη 2η στις 226000χλμ. Σημερα (232000χλμ) σνοιξα καπω για εναν ελεγχο και παρατηρησα αυτη την υγρασια λαδιου. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να ειναι?
Θα σου μιλήσω καθαρά απο εμπειρία...
Εμένα δεν χάνει απο εκεί λάδια.. Ποτέ δεν έχασε..
Πάρα πολλά 46ρια, σχεδόν όλα χάνουν..
Και τα 36 ου ξέρω το ίδιο..
Ξέρω όμως και 36 ρια που δεν χάνουν..
Ολα που χάνουν, αλλάζουν λάδια όποτε ναναι..
Οσα δεν χάνουν αλλάζουν λάδια τακτικά στα 8000 χιλιόμετρα ή σε λιγότερα...
Δεν ξέρω αν βοηθάει ο συλλογισμός που κάνω, αλλά νομίζω παίζει ρόλο πότε αλλάζεις τα λάδια...

geo
22-04-17, 19:40
Τα λαδια δεν εχουν μεινει ποτε πανω απο 7000χλμ μεσα. Τα πρωτα χρονια ειδικα αλλαζονταν καθε 5000χλμ και inspection καθε 15000 βασει λαμπακιων στο καντραν! Ποτε δεν ειχε φτασει νσ αναψει το κιτρινο. Το αμαξι εχει συντηρηθει με ευλαβεια σε αντιπροσωπεια ολα τα χρονια. Το σημειο που χανει τι ειναι ακριβως? Ειναι απο τη φλαντζα κεφαλης ή απο κατι αλλο?

Dokimos e36
22-04-17, 19:50
Απο την φλατζα του καθρεπτη πρεπει να χανει λαδια κ λιγο παραφλου..ειναι γνωστο προβλημα στα m43!αν εχει διαροοη απο το πανω πλακακι,δεν χρειαζετε να κατεβει καπακι!αν ειναι απο το κατω..δυστηχως ειναι μπερδεμα..
Λογικα οπως βλεπω την φωτο απο πανω φαινεται να ειναι!ευκολη υποθεση κ φθηνη!