PDA

Επιστροφή στο Forum : Oι 10 κορυφαίοι Έλληνες οδηγοί της 25ετίας


TSAF
01-02-08, 16:04
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
Γεννημένο ταλέντο. Τι κι αν δεν έμαθε ποτέ από μίγματα ελαστικών;
Τι κι αν μπορούσε ο συνοδηγός να του διαβάσει το _πατερ υμών_ και
να λέει ναι, ναι, τι κι αν έχει το διδακτορικό της γκρίνιας. O
Θεός έδειξε απλοχεριά στο πρόσωπό του, και ο Γιώργος δεν την
άφησε να πάει χαμένη.
Είχε το χάρισμα, ο άνθρωπος αυτός, να ορίζει τα αυτοκίνητα. Λες
και ζούσε τη δεύτερη ζωή του και τα είχε μάθει όλα απ_ την πρώτη.
Χαρακτηριστικό του, εκείνα τα μονοτίμονα ντριφτ ατελείωτης
διάρκειας, απόδειξη της τέλειας τεχνικής του.
Πότε με την 2002 ή με την GTAm, πότε με τη δύστροπη 33T3 ή με τα
Ντάτσουν όργωσε όλη την Ελλάδα. Έτρεξε όμως και με Αλφασούντ, με
Ωτομπιάνκι ?μπαρτ. Έτρεξε παντού, κάνοντας οκτώ τίτλους στη
σειρά, κερδίζοντας δεκάδες φορές τη γενική, έχοντας πάντα τη
σπίθα του νέου, την όρεξη του καινούριου.
H αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαινε και πολλά από τα αυτοκίνητα
που οδήγησε, δεν τον πολυενδιέφεραν τα κιβώτια, τα διαφορικά, οι
αναρτήσεις, τα λάστιχα και τα ρέστα. Από πολύ μικρός όμως είχε
πείσει για την αξία του και τα επιτελεία του, οι άνθρωποι που
φροντίζαν όλα εκτός από το οδήγημα, ήταν πάντα κοντά του, με
κορύφωση την ομάδα της Ντάτσουν. Ήταν _θεός_ ο Γιώργος για τους
ανθρώπους του, αλλά και για τους οπαδούς του και είχε, μα την
αλήθεια, πολλούς.
Αν σε κάτι πρέπει να σταθούμε αυστηροί, ήταν για τα επεισοδιακά
γεγονότα που σημάδεψαν το πρωτάθλημα του _83 όπου χάθηκε ολότελα
η ψυχραιμία.
Ήταν και γκρινιάρης, όλο δεν _πήγαινε_, δεν _έστριβε_, δεν
σταμάταγε, (το ρημάδι), αλλά όταν του το θυμίζεις σήμερα,
χαμογελά πονηρά, καθισμένος στα 50 του χρόνια στο κατάστρωμα του
_¶λφαμος_, τα δειλινά του καλοκαιριού, κάπου στο Σαρωνικό. Να
ήταν η γκρίνια γούρι;
Γιώργος Μοσχούς, ο πολυπρωταθλητής. Ατυχείς οι γενιές που δεν θα
τον ζήσουν...

ΣΙΡΟΚΟ
Ξεκινώντας στα τέλη της δεκαετίας του _60, με εκείνο το κόκκινο
Καντέτ, είχε οπωσδήποτε ένα άχαρο έργο, αφού συν τοις άλλοις
έπρεπε να αντιμετωπίσει και το βαρύ όνομα του πεθερού του.
?πειρος, άγνωστος και μύωψ δεν έμοιαζε να αποτελεί την άμεση
απειλή για το κατεστημένο.
Έκανε την κίνησή του το φθινόπωρο του _70 φέρνοντας τη γαλάζια A
110. Το καμάρι της Διέπης έμοιαζε ασύμβατο με τον ελληνικό χώρο.
O Τάσος και η ομάδα του όμως δούλεψαν σκληρά, έκαναν πολλά και
ήταν κυριάρχοι όλη τη δεκαετία.
Με ένα αμάξωμα και δύο κινητήρες κέρδισε σε μια χρονιά τρία
πραγματικά πρωταθλήματα δείχνοντας για πρώτη φορά τότε τι
σημαίνει προγραμματισμός, τακτική, στρατηγική.
Δεν ήταν ο οδηγός που σήκωσε τον κόσμο στις μύτες των ποδιών του.
Ήξερε όμως να παίρνει το αποτέλεσμα που ήθελε, άριστα
ενημερωμένος, μέγας γνώστης της θεωρίας, ουσιαστικός.
H οργάνωσή του ήταν έτη μπροστά από την εποχή που έδρασε. Οδήγησε
όλα τα είδη αγώνων με την ίδια επιτυχία. Αναβάσεις, σιρκουί,
ράλλυ ασφάλτινα, χωμάτινα, χωρίς αναστολές, χωρίς φόβους.
Οδήγησε το Καντέτ, την Αλπίν, το Γκρακ, το Γκορντίνι (σε ένα
Παλάδιο), Τογιότα Κορόλα (Κύπρος), Ωτομπιάνκι ?μπαρτ, το
δεξιοτίμονο Ντάτσουν, τη δύσκολη Στράτος (ή Μπουμπού) παίρνοντας
πάντα τα περισσότερα με τη μικρότερη ταλαιπωρία για τα
τετράτροχα.
Στην αγωνιστική του ωριμότητα αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το
σπορ αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό.
Αναγκάστηκε, διότι ήταν (και προφανώς παραμένει) ένας άνθρωπος με
αρχές, με ήθος, ένας Κύριος.
Θα μείνει στη μνήμη μας εκείνη η ευγενική παρουσία, με τα
θαλασσιά πουκάμισα και τα μπεζ, κοτλέ πανταλόνια στις
ανασυγκροτήσεις της Καλαμπάκας. Πάντα ψύχραιμος, ήρεμος,
ευγενικός, με απόλυτο έλεγχο, ακόμα και ύστερα από εκείνο το κακό
ατύχημα στο λασπωμένο Παντελεήμονα το 1978.


ΙΑΒΕΡΗΣ
_Στη μεγάλη κατηφόρα του Διονύσου πήγαινε ορθοπεταλιά προκειμένου
να είναι πρώτος από τους φίλους του_, έλεγε ο μακαρίτης ο
Ανάργυρος ο πατέρας του Τάσου για τα παιδικά του κατορθώματα. Τα
ποδήλατα έγιναν αυτοκίνητα, το παιδί άνδρας και από τον πρώτο του
κιόλας αγώνα γύρισαν και πρόσεξαν αυτή τη μυστήρια φιγούρα.
Εκείνη την ηρωική εποχή με τα TT στο Τατόι, έκανε τον Μπούμπη να
πει: _Αυτόν τον θέλω_. Γρήγορα τον είχε, και μαζί έκαναν τιτάνιες
προσπάθειες στην υπόθεση πρωτόγονο ελληνικό πρωτότυπο με ξύλινες
καρότσες κινητήρες ?λφα, πολύ κέφι και ατελείωτη επιθυμία για
απόλυτες επιδόσεις.
H εποχή της αναγνώρισης δεν άργησε και το (τότε) χοντρό, μαλλιαρό
πλάσμα περιόδευσε στα μπάκετ των καλύτερων Φορντ της εποχής. Μας
έμαθε πως δεν είναι ανάγκη να είσαι Σκανδιναβός, για να βγάλεις
τον εσωτερικό σου τροχό στο χάος και να ταξιδεύεις σε εκείνες τις
απίθανες γωνίες. Μας έδειξε πώς με ένα γκρουπ 1 Έσκορτ κερδίζεις
στην κατηφόρα του Γυμνού μια Στράτος, πώς με ένα γκρουπ 2 Έσκορτ
κερδίζεις όλα τα γκρουπ 4 με τους κορυφαίους του Ακρόπολις στην
Πάρνηθα.
Μια ατρόμητη ψυχή, με εξαίρετη τέχνη, που ασχολήθηκε όσο κανένας
με το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όμως, η ατελείωτη αγάπη του, όπως
όλα τα μεγάλα πάθη στις ταραγμένες ζωές, τον έσπρωξε σε
λανθασμένες επιλογές που δεν του χάρισαν τις ανάλογες διακρίσεις.
Με μια ασίγαστη επιθυμία να οδηγεί παντού και πάντα 10 στα 10
είχε μια φτωχή συγκομιδή αποτελεσμάτων για τα οποία δεν έκρυψε
ποτέ την αδιαφορία του ή και την απέχθειά του.
Αρκετές φορές άτυχος, άλλες τόσες πραγματικά _άθλιος_ στον τομέα
της επιμελητείας στέρησε από τον εαυτό του, αλλά και από τον
τόπο, τις μεγάλες διακρίσεις.

ΤΖΙΓΓΕΡ
O κ. Γιάννης μας ή _ψηλός_. Τα άλλα παιδιά του κύκλου του, ήταν
αυτό που λένε οι μεγάλοι, φυσιολογικοί. Τα κολέγιά τους, το
τένις, ήσυχες διακοπές, και μια όμορφη ζωή στο τετράγωνο
Κολωνάκι, Εκάλη, Μύκονος, Λονδίνο.
O κ. Γιάννης όμως, άγνωστο πώς, μπολιάστηκε με το μικρόβιο και
νωρίς νωρίς βρέθηκε στον πόλεμο. Πίσω από τα τιμόνια των ?ουντι
και των Λάντσια ήταν απόλυτος κυριάρχος για έξι ολόκληρα χρόνια
και, αν το ήθελε, ίσως να μπορούσε να είναι για άλλα 26.
Ενδεχομένως να μην ήταν το καυτό ταλέντο, αλλά επιστρατεύοντας
όλες του τις δυνάμεις, δούλεψε σκληρά και κατάφερε δύσκολα
πράγματα με δυσκολότερα αυτοκίνητα.
Μπορεί να μην είχε οικονομικά προβλήματα, αλλά μήπως αυτό είναι
το μοναδικό κλειδί της επιτυχίας;
Όταν _κούμπωνε_ τις _έκτες_ στα Σήμαντρα και αλλαχού, φθάνοντας
τα πράγματα στα όρια, δεν μιλούσε η φορολογική του δήλωση. H ψυχή
του μέτραγε.
Νωρίς σκονίστηκε, νωρίς πρωταγωνίστησε, νωρίς και τα παράτησε.
Για όσους υποστηρίζουν ότι δεν έγινε και τίποτα, εμείς θα
διαφωνήσουμε. Θα μπορούσε, μπορεί, να δώσει πολλά ακόμα.

ΓΑΚΗΣ ΚΑΛΕΜΤΖΑΚΗΣ
O εκπρόσωπος της Βόρειας Ελλάδας. Πληθωρικός οδηγός, πληθωρικός
άνθρωπος.
Πάνω από 25 χρόνια στο προσκήνιο οδήγησε πολλά και καλά
αυτοκίνητα.
Οι πολύ παλιοί αναγνώστες θα τον θυμούνται φωτογραφία στο πρώτο
τεύχος των 4T μέσα στο Κάπρι με το αυτοκόλλητο του περιοδικού στο
πίσω αριστερό τζάμι στην εκκίνηση του 4ου ράλλυ Δ.Ε.Θ., έναν
αγώνα που κέρδισε.
Έχει οδηγήσει επίσης και Κορτίνα Λότους, Φίατ 124, διάφορα
Έσκορτ, Όπελ, Σιέρα Κόσγουορθ A.
Δεν μετράει τα περισσότερα πρωταθλήματα, τις μεγαλύτερες
διακρίσεις αλλά υπήρξε ο ταχύτερος του ελληνικού βορρά.
Γλεντζές και _άρχοντας_, δεν δίσταζε να κατέβει από τη
Θεσσαλονίκη στην Αθήνα να τρέξει και να κερδίσει το Αττικό (1987)
με την 400άρα, αφήνοντας πίσω από τις καθαρές γραμμές του
λαμπρούς συνδυασμούς.
Ή ακόμα μακρύτερα στον αγώνα του _90 με έδρα το Ναύπλιο, όπου
οδήγησε στη δεύτερη θέση το πισωκίνητο Σιέρα. Όλα αυτά 23 χρόνια
αργότερα από τότε που τερμάτιζε τρίτος στο πρωταθληματικό Δ.Ε.Θ.
(πίσω από Είπωρχ και Μέλα, μπροστά από Σ. Ζαλμά και Γ.
Ραπτόπουλο) με μια BMW 1800 κρυμμένος(;) πίσω απ_ το ψευδώνυμο
_Οζελότ_.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ
Ως μηχανικό τον ανακάλυψε ο Μπούμπης στο συνεργείο του Σοφιανού,
όταν παιδί σχεδόν, έλυσε σε ελάχιστο χρόνο μια ανάρτηση. O _Λέας_
ή _Τζέκος_ ή _κλαπέτας_ είναι η κλασική περίπτωση του
αυτοδημιούργητου. Μόνος, από το πουθενά, χωρίς υποστήριξη.
Πρόταξε σκληρή δουλειά, υπομονή, σύστημα, πίστη και αφοσίωση.
Τα υπόλοιπα ήρθαν μόνα τους. Έκανε τους αγώνες υπόθεση της ζωής
του.
Πρώτα έμαθε τα αγωνιστικά σαν μηχανές σαν εργαλεία, και τα έμαθε
καλά. Δεν άργησε να τα οδηγεί και καλά. Μόνιμος τιτλούχος σε
αναβάσεις, σιρκουί και ασφάλτινα ράλλυ, είναι είδηση όταν χάνει.
Οδηγεί -λένε- τα καλύτερα αυτοκίνητα. Πάρτε και εσείς, κύριοι.
Τον Λεωνίδα πριν από 20 χρόνια δεν τον ήξερε ούτε το αφεντικό
του.
Είναι -λένε- αργός. Και ποιος είναι γρήγορος; O δεύτερος;
Οδηγεί -λένε- μόνο στην άσφαλτο. Πρώτος στο Ολύμπιο, πρώτος
(Έλληνας) στο Χαλκιδικής, πρώτος στο Ερμής Δωδώνης. Τρία στα έξι
στην πρώτη χρονιά στο χώμα και πρωταθλητής. Πού είναι οι
_χωμάτινοι_;
Του αξίζουν συγχαρητήρια, ακόμα και αν αυτό το χαμηλό προφίλ που
προτάσσει είναι -όπως λένε οι κακίες- θεατρικό.
Κοντά του πάντα τα αδέλφια του, μια σφιχτή δυνατή οικογένεια.


ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Ξεκινώντας την αγωνιστική του καριέρα στη δεκαετία του _60 ως
_Υψηλάντης_, είναι από τους ελάχιστους που συνεχίζει από τότε.
Πληθωρική παρουσία στο σπορ έχει οδηγήσει μερικά από τα καλύτερα,
εντυπωσιακότερα και πρωτοπόρα στην εποχή τους αυτοκίνητα που
πάτησαν τις ρόδες τους στην Ελλάδα. NSU Βάνκελ, TTS, ?ουντι 80
(γκ.1 & 2), Πόρσε Καρέρα, Αλπίν A310, Μαρτς, BMW 320 γκρουπ 5, M
3 γκρουπ A, και όλη σχεδόν την γκάμα της Ρενό. Αγωνιστικώς τα
έχει κάνει όλα σε αυτή την πολύχρονη παρουσία.
Κοινά αποδεκτό ότι με εξαίρεση την εποχή των καταπληκτικών
εκείνων TTS και κάπως την καλή χρονιά με το πολύ δύσκολο
πισωκίνητο 5 τούρμπο, δεν διακρίθηκε για επιδόσεις αιχμής.
Έχει όμως βοηθήσει ποικιλοτρόπως την ανάπτυξη του σπορ στην
Ελλάδα και γι_ αυτό του αξίζουν ιδιαίτερα εύσημα.
Οι μομφές επικεντρώνονται σε αυτή την περίεργη χρονιά (_83) όπου
ο εγωισμός του τον οδήγησε στα πολιτικά δικαστήρια (κίνηση
θεωρούμενη πρωτοφανή) για τη διεκδίκηση του περιλάλητου αυτού
πρωταθλήματος.
Πεισματάρης, επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο άνθρωπος που (μεταξύ
άλλων) έχει ελέγξει κατά καιρούς τα συμφέροντα των ελληνικών
αντιπροσωπειών της NSU, της ?ουντι, της Ρενό και της Μπε Εμ Βε,
τερματίζει αξιοπρεπώς και με άνεση στα 50-τόσα του τα Ακρόπολις
και επιφυλάσσεται για το μέλλον.

ΤΖΩΝΥ ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ
Θα μπορούσε να είναι στην κορυφαία δεκάδα της πεντηκονταετίας! Με
την ίδια άνεση. Κάτι σαν πατριάρχης. Από τα Ακρόπολις της
δεκαετίας του _50 (νικητής) σε εκείνα της δεκαετίας του _80.
Παγκόσμιο φαινόμενο.
Με Σεβρολέ, με Όπελ παντού και πάντα ο μοναδικός Τζώνυ, ο ορισμός
του μαχητή. Με τα μαγνητόφωνά του _και πάτα Τζώνυ-Τζωνάκυ για
δεξιά γυροβολιά_ και τα _χρυσέ μου_ είναι η ζωντανή ιστορία του
μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα.
Σκληρός και αψύς, δύσκολος στη ζωή και στους αγώνες.
Εξαίρετος όταν σκαρφάλωνε τη δύστροπη λευκή Στινγκ Ρέι ή
_Στρίγκλα_ στα 56 του στη Ριτσώνα (το _67) όντας ο πρώτος που
έσπασε το φράγμα των 3 λεπτών με πιο στενή και πολύ πιο γλιστερή
άσφαλτο, μα και στην Πάρνηθα σταματώντας τα χρονόμετρα στα 6,37,
ταχύτερα από όλους τους νεότερους όλων των εποχών, αλλά μοναδικός
όταν στα 60+ οδηγούσε με θέρμη την Ασκόνα του Ρερλ και αργότερα
τη 400άρα!
Του οφείλουμε μια βαθιά υπόκλιση, εμείς οι νεότεροι, κι ας είναι
μυστήριος και περίεργος, γιατί μας έδειξε ότι, αν κάποιος αγαπά
πραγματικά το αντικείμενο _αυτοκίνητο_ και την υπόθεση αγώνες, η
ηλικία δεν είναι εμπόδιο.
Το πάρκινγκ των αγωνιστικών του αυτοκινήτων, εκεί στις
εγκαταστάσεις της Ελφίνκο στο τέλος της Συγγρού, με παρατεταγμένα
τα αγαπημένα του τετράτροχα, είναι ένα σημαντικό κομμάτι της
ιστορίας του ελληνικού αγωνιστικού αυτοκίνητου. Διά χειρός
Τζώνυ...

ΜΑΚΗΣ ΣΑΛΙΑΡΗΣ
Μερικοί ίσως παραξενευτούν από αυτή την παρουσία και αυτό το
όνομα εδώ. Ασφαλώς και δεν έχουμε απολογητική πρόθεση.
Οι περισσότεροι από τους επικριτές θα πήγαιναν δημοτικό, όταν ο
Μάκης ανέβαζε εκείνα τα _πράματα_ στην Πάρνηθα περνώντας με κάθε
άλλο παρά _αστεία_ χιλιόμετρα κοντά στα προστατευτικά και τους
βράχους.
O Μάκης, μέλος κάποτε των _Γουί Φάιβ_ (οι γνώστες λένε πως ήταν
σπουδαίος ντράμερ, αφού έχει παίξει με μερικούς από τους μεγάλους
της τζαζ), ξεκίνησε από τα σιρκουί των νέων στο Τατόι με ?λφα
Ρομέο. Ήρθε σύντομα η εποχή του _κουρδιστού πορτοκαλιού_ της
Σιτράλ και από εκεί μεταπήδησε στον άγνωστο και μυθικό κόσμο των
πρωτοτύπων.
Από τους πρωτοπόρους στο χώρο, ασχολήθηκε με πίστη και αφοσίωση
με το αντικείμενο. Όταν (σχεδόν) όλη η Ελλάδα έτρεχε το πολύ με
150 ίππους στα 1000 κιλά, ο Μάκης όριζε αυτές τις απόλυτες
αγωνιστικές μηχανές και έκανε τις _επιθέσεις_ στις φουρκέτες της
Πάρνηθας, της Ριτσώνας αλλά και στις στροφές στο Τατόι και στα
Μαριτσά.
Χαμογελαστός και ήρεμος έφερε έναν _ευρωπαϊκό_ αέρα με την
παρουσία του στο σπορ. Πολύ _κύριος_ για να μπλέξει με σκόνες και
λάσπες, έμεινε μακριά από τα ράλλυ, δίνοντας μόνον ασφάλτινα
δείγματα γραφής.
Πολύ μεγάλος για ροκ εν ρολ, αλλά και πολύ νέος για να πεθάνει
(κατά πως λέει το ομώνυμο τραγούδι), επέζησε -με τύχη βουνό είναι
αλήθεια- από εκείνο το φοβερό ατύχημα στις δοκιμές στην ανάβαση
Ριτσώνας.
Χωρίς αμφιβολία το πιο ροκ τυπάκι των ελληνικών αγώνων.


ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ
Ξεκινώντας το _77 με φλόγα και όρεξη πρωτόγνωρη, παραμένει έως
σήμερα ένα σημαντικό αγωνιστικό κεφάλαιο.
Την εποχή των Έσκορτ έδειξε τόλμη και δύναμη και δεν κάμφθηκε από
εξόδους και αναποδιές. Εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την
ευκαιρία της ζωής του οδηγώντας για την ελληνική Νισάν. Το έχουμε
πει, το ξαναγράφουμε άλλη μια φορά. Δεν είναι εύκολη υπόθεση να
οδηγήσεις για μια ομάδα. H ευχαρίστηση παραχωρεί τη θέση της στην
υποχρέωση, οι επιθυμίες σου υποχωρούν μπροστά σε εκείνες του
χρηματοδότη.
Μόνιμα το χρυσό διπλό. Δεύτερος στην ομάδα πίσω από το Γιώργο,
δεύτερος όμως και μετά την αγωνιστική αποχώρηση του Νο 1, αφού
τότε εμφανίζεται επί σκηνής ο Τζίγγερ με σαφώς καλύτερο υλικό.
Τυχερός που είχε τη δύναμη να οδηγεί για τη Νισάν, άτυχος που
ποτέ δεν είχε το όπλο να πολεμήσει για την απόλυτη διάκριση.
Φυσικά είναι σίγουρος, όπως και όσοι τον εμπιστεύονται, ότι, αν
το είχε, θα τα είχε καταφέρει.
Κυκλοθυμικός και _παραπονιάρης_, είναι αναμφίβολα ο πιο
αυτοκινητιστικά _περπατημένος_ της τελευταίας 15ετίας λόγω
επαγγέλματος, αλλά και λόγω όρεξης να οδηγεί, να δοκιμάζει τα
πάντα.
Αγχώδης και _άρρωστος_ με τη δουλειά του είχε σοβαρές αντιρρήσεις
για την παρουσία του στους δέκα κορυφαίους προτείνοντας στη θέση
του τον φίλο του Παύλο Μοσχούτη.

Αρχείο 4T

yiannis2002
01-02-08, 16:26
Mπράβο ρε Δημήτρη!!
Ο Κύρκος παραμένει στην επικαιρότητα κερδίζωντας επι παντώς εδάφους, ο Βωβός διεκδικεί μια θέση και αυτός στην δεκάδα, και θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποιοί άλλοι θα συμπλήρωναν το τοπ -10 της σημερινής αγωνιστικής εποχής.

Lil
01-02-08, 17:05
φοβερό.....:+1:

Alf_116i
01-02-08, 19:23
Δυστυχώς η ψυχή του Τζίγγερ έχει ηρεμήσει πάρα πολύ. Γι αυτό και πάει κατα διαόλου ο ΠΑΟ.
Τζίγγερ ανέβασε τον εγωισμό σου.

teothekid
01-02-08, 22:35
ΣΩΣΤΟΣ o TSAF.......Πραγματικα, ειμαι πολυ μικρος για να μιλησω για τους οδηγους που προανεφερε ο αδερφος TSAF....και φυσικα μην ξεχναμε και Ελληνες οδηγους που εχουν μια αξιολογη πορεια στο εξωτερικο οπως ο Μαργαριτης για παραδειγμα.........και παλι :+1::+1: αδερφε TSAF

E12 520
02-02-08, 00:11
Πεσματζογλου με την στριγγλα....φοβερος οδηγος....

Επισης ο Καλεμτζακης ηταν κι αυτος πολυ καλο χερι...

Δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ αυτων των 10 οδηγων,ηταν ολοι τους απιστευτοι...

Φανταστικο θεμα TSAF!!!

Μπραβο!

:+1::+1::+1::+1:

Bavarian Power
03-02-08, 08:14
Πολύ καλό !!!
Τον Μοσχούς τον έχω γνωρήσει !!
Σε cafe που δούλευα ερχόταν και άραζε με παρέα για ώρες.
Πολύ χαβαλές και ιδιότροπος μέχρι να βρείς το σημείο του.

yiannis2002
04-02-08, 18:26
Σε ενα παλαιότερο τεύχος των 4 Τροχών υπήρχε ένθετο για την ιστορία των Ελληνικών αγώνων και αναφερόταν στους πιο πάνω οδηγούς αλλά και σε όλους τους συνδιασμούς που χρήζουν αναφοράς όπως στους Τσομπανόπουλο, Καλεμτζάκη, Χαμπή από τον βορρά, τον Νότη Γιαγνίση, Σώτο Κοκκίνη, Εύριππο-Παναγιάρη και πολλούς άλλους.

Οσον αφορά τον Πεσματζόγλου, τον Σερ Τζών που έζησε τους αγώνες στην Ελλάδα από το ξεκίνημα τους, όταν ανεβαινε τα βουνά με την "γουρούνα" , και την χρυσή περίοδο τους με την "στρίγγλα", αναρωτιέμαι τώρα που η Ελφίνκο θα γίνει mall, που να βρίσκονται τ αυτοκίνητα του? Είναι ο μοναδικός που τα είχε κρατήσει όλα και στο πάρκινγκ έβλεπες την ascona A του Rohl και δίπλα την sting ray το kadett και την rothmans 400αρα. Δεν θεώρησε ποτέ τον εαυτό του βετεράνο, μάχιμος μέχρι τέλους, αν και είχε συνοδηγό στην αρχή τον μεγάλο Θωρ- Μίμη Γεωργίτση, απαξίωνε τον ρόλο των συνοδηγών, θεωρώντας πως μόνο χωρο πιάνουνε. Εγραφε τις διαδρομές σε κασέτες και τις ακουγε από εκεί. Ψυχρός και υπολογιστής στους αγώνες, αποτελούσε τροχοπέδη για τους άλλους οταν διεκδικούσε ο Σιρόκο, και τρόμο για τους αντιπάλους του μιας και δεν χάριζε δεύτερα. Δίπλα του θήτευσαν και οι Καλτσούνης , Τομάζος , και Κώστας Μέξης πριν πάει στη Μότορ Ελλάς. Αναγνώριζε το ταλέντο, μίλαγε λίγο και έδινε σωστές συμβουλές. Αυτός ήτανε ο Σέρ Τζών του μικρόκοσμου μας.
Οντως ενα κεφάλαιο της Ιστορίας μας.

Ο Γιώργος Μοσχούς όντως ¨χεράς¨και παράξενος, δάμασε οτιδηποτε και να οδήγησε αλλά εκανε 2 φάουλ. Το ένα ότι δεν έφυγε στο εξωτερικό ενω μπορούσε και το δεύτερο, ότι άφησε την gtam κουφάρι στην ταράτσα έρμαιο του καιρού. Ενα αυτοκίνητο θρύλος των αγώνων εγκαταλείφθηκε. Μακάρι να αληθεύει η φήμη πως ο γιός του ο Μανώλης την κατέβασε με σκοπό να την επαναφέρει στη ζωή.

VanVIC
05-02-08, 09:43
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
Γεννημένο ταλέντο. Τι κι αν δεν έμαθε ποτέ από μίγματα ελαστικών;
Τι κι αν μπορούσε ο συνοδηγός να του διαβάσει το _πατερ υμών_ και
να λέει ναι, ναι, τι κι αν έχει το διδακτορικό της γκρίνιας. O
Θεός έδειξε απλοχεριά στο πρόσωπό του, και ο Γιώργος δεν την
άφησε να πάει χαμένη.
Είχε το χάρισμα...

Είμαι απο τους ευτυχείς που πρόλαβαν...
Αν και μικρός, θα μου μείνουν αξέχαστα τα ατελείωτα πλασαρίσματα με την SILVIA !
Αν δεν ήταν αυτό το "μπόλιασμα" με τις χάρες-χαρές της πίσω κίνησης, δεν θα ξεκινούσα τα πειράματα-γλυστρίματα στα 9 μου με την οικογενειακή Toyota Corola.
Κι'αν ο καιρός πέρασε, οι μνήμες αυτές δεν σβήνουν...
Τώρα το παλευω με την πίσω κίνηση του Ζ3.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο !

Να'σαι καλά Γιώργο Μοσχού !
(θα θελα να γράψω: να'σαι καλά Δάσκαλε" αλλά πού τέτοια τύχη...)

MPOWER
05-02-08, 10:35
Μπράβο ρε Μήτσο!!!:+1:

TSAF
05-02-08, 12:03
Οσον αφορά τον Πεσματζόγλου, τον Σερ Τζών που έζησε τους αγώνες στην Ελλάδα από το ξεκίνημα τους, όταν ανεβαινε τα βουνά με την "γουρούνα" , και την χρυσή περίοδο τους με την "στρίγγλα", αναρωτιέμαι τώρα που η Ελφίνκο θα γίνει mall, που να βρίσκονται τ αυτοκίνητα του? Είναι ο μοναδικός που τα είχε κρατήσει όλα και στο πάρκινγκ έβλεπες την ascona A του Rohl και δίπλα την sting ray το kadett και την rothmans 400αρα. Δεν θεώρησε ποτέ τον εαυτό του βετεράνο, μάχιμος μέχρι τέλους, αν και είχε συνοδηγό στην αρχή τον μεγάλο Θωρ- Μίμη Γεωργίτση, απαξίωνε τον ρόλο των συνοδηγών, θεωρώντας πως μόνο χωρο πιάνουνε. Εγραφε τις διαδρομές σε κασέτες και τις ακουγε από εκεί. Ψυχρός και υπολογιστής στους αγώνες, αποτελούσε τροχοπέδη για τους άλλους οταν διεκδικούσε ο Σιρόκο, και τρόμο για τους αντιπάλους του μιας και δεν χάριζε δεύτερα. Δίπλα του θήτευσαν και οι Καλτσούνης , Τομάζος , και Κώστας Μέξης πριν πάει στη Μότορ Ελλάς. Αναγνώριζε το ταλέντο, μίλαγε λίγο και έδινε σωστές συμβουλές. Αυτός ήτανε ο Σέρ Τζών του μικρόκοσμου μας.

Γιαννη κανενα απο τα αυτοκινητα του πατερα του δεν πουλαει ο Πεσματζογλου junior, βεβαια πουλησε την Ελφικο, αυτα ετσι ειναι. Τον ειχα πλησιασει πολλες φορες για την 400αρα και δεν ακουγε κουβεντα. Κατα καιρους σε διαφορα ιστορικα Ακροπολης ετρεχε του Rohl το ascona ο Καλτσουνης και την Α ο Τομαζος αλλα οχι πια. Πιστευω οτι κατι πρεπει να γινει γιατι τα αμαξια θα χαθουνε και θα καταληξουνε σε τιποτα αχρηστους και ανεπροκοπους.

yiannis2002
05-02-08, 12:35
Μακάρι να είναι έτσι. Όσο ζούσε ο Τζώνυ, τα αυτοκίνητα του ήτανε ετοιμοπόλεμα και το απέδειξαν. Μακάρι να μην χαθούν τα αυτοκίνητα αυτά.

Dim77
05-02-08, 12:45
Γιαννη κανενα απο τα αυτοκινητα του πατερα του δεν πουλαει ο Πεσματζογλου junior, βεβαια πουλησε την Ελφικο, αυτα ετσι ειναι. Τον ειχα πλησιασει πολλες φορες για την 400αρα και δεν ακουγε κουβεντα. Κατα καιρους σε διαφορα ιστορικα Ακροπολης ετρεχε του Rohl το ascona ο Καλτσουνης και την Α ο Τομαζος αλλα οχι πια. Πιστευω οτι κατι πρεπει να γινει γιατι τα αμαξια θα χαθουνε και θα καταληξουνε σε τιποτα αχρηστους και ανεπροκοπους.

Μακάρι να μην χαθούν τα αυτοκίνητα αυτά.

:+1: :+1:

Τη θυμάμαι και εγώ την Ασκόνα την 400αρα (το αγαπημένο μου αυτοκίνητο), μια φορά σε μια παρουσίαση πριν 12 χρόνια του νέου Vectra στην Ελφίνκο όλοι εκεί να θαυμάζουν το Vectra...και εγώ 18χρονών...καθόμουν και χάζευα την 400 επί 1 ώρα ...είχα κινήσει και το ενδιαφέρον του sir John (και αυτός μάλλον θα συμφωνούσε μαζί μου, πιο όμορφη ήταν) :D:D

yiannis2002
05-02-08, 12:49
Που να εβλεπες την Α την καλή, όχι το μουλάρι, με τις 9αρες ΟΖ, δίπλα στην 400αρα...Αλλο πράγμα. Από όσο ξέρω τώρα πιά δεν τα δίνουνε τ αυτοκίνητα να τα τρέξουν άλλοι όπως έκαναν στο παρελθόν, λόγω της φθοράς και των ζημιών. Μακάρι όμως να τα ξαναδούμε, και να ρολάρει και η στρίγγλα στο Τατόι που θα γίνει τον Απρίλιο (κατα 90% κατα πώς ακούγεται.)

TSAF
05-02-08, 12:51
Kαι καλα εκανες, σιγα μην θαυμαζες την κουνελογαμηστρα το vectra.

yiannis2002
05-02-08, 13:02
Kαι καλα εκανες, σιγα μην θαυμαζες την κουνελογαμηστρα το vectra.

Δεν παίζεσαι!!!!!!:+1::+1::+1::+1:

mac2002
05-02-08, 21:34
Γιαννη κανενα απο τα αυτοκινητα του πατερα του δεν πουλαει ο Πεσματζογλου junior, βεβαια πουλησε την Ελφικο, αυτα ετσι ειναι. Τον ειχα πλησιασει πολλες φορες για την 400αρα και δεν ακουγε κουβεντα. Κατα καιρους σε διαφορα ιστορικα Ακροπολης ετρεχε του Rohl το ascona ο Καλτσουνης και την Α ο Τομαζος αλλα οχι πια. Πιστευω οτι κατι πρεπει να γινει γιατι τα αμαξια θα χαθουνε και θα καταληξουνε σε τιποτα αχρηστους και ανεπροκοπους.

Αδερφέ, κάπου πήρε το αυτι μου πως το Ασκόνα του Ρέρλ το πήρε ο Καλτσούνης και έχει βιτρίνα σε μια έκθεση το μοτέρ του. Ο υιός Πεσματζόγλου δεν έτρεχε ποτέ του και κάποια στιγμή είναι αναπόφευκτο ότι τ αυτοκίνητα αυτά θα χαθούνε. Καλύτερα να τα πήγαιναν στο μουσείο του Μανιατόπουλου στην Πειραιώς να έχει την ευκαιρία και ο κόσμος να τα δεί.

yiannis2002
05-02-08, 23:18
Εκεί νομίζω έχει πάει και ο Ιαβέρης κάποια από τα δικά του. Και πολλοί άλλοι, όπως πχ ο Αποστολίδης την Αστον Μάρτιν και κάποιες άλφα. Δεν θα ητανε ασχημη ιδέα. Καθόλου άσχημη.

TSAF
06-02-08, 11:08
Αδερφέ, κάπου πήρε το αυτι μου πως το Ασκόνα του Ρέρλ το πήρε ο Καλτσούνης και έχει βιτρίνα σε μια έκθεση το μοτέρ του. Ο υιός Πεσματζόγλου δεν έτρεχε ποτέ του και κάποια στιγμή είναι αναπόφευκτο ότι τ αυτοκίνητα αυτά θα χαθούνε. Καλύτερα να τα πήγαιναν στο μουσείο του Μανιατόπουλου στην Πειραιώς να έχει την ευκαιρία και ο κόσμος να τα δεί.

Επειδη ο Τομαζος ειναι καλος φιλος και συναθλητης ξερω οτι ολα τα αμαξια ειναι ακεραια ακομα

yiannis2002
06-02-08, 16:30
Από ότι μου είχε πεί ο ίδιος, έφτιαξε το καντέτ γιατι τους είπε ο Πεσματζόγλου ο υιός πως τα αυτοκίνητα αυτά δεν θα τα ξαναδώσει να τρέξουν. Αν χαθούν τ αυτοκίνητα αυτά χάνεται και ενα μεγάλο κεφάλαιο των αγώνων. Πέραν του Πεσματζόγλου, και του Ιαβερη που έχει κρατησει τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα του, κανενας άλλος δεν έχει τ αμάξια του τότε. Αντε και κανα δυο ακόμα μεμονομένες περιπτώσεις (Μάγγελ, Κορομπίλης κλπ)

TSAF
08-02-08, 09:33
Από ότι μου είχε πεί ο ίδιος, έφτιαξε το καντέτ γιατι τους είπε ο Πεσματζόγλου ο υιός πως τα αυτοκίνητα αυτά δεν θα τα ξαναδώσει να τρέξουν. Αν χαθούν τ αυτοκίνητα αυτά χάνεται και ενα μεγάλο κεφάλαιο των αγώνων. Πέραν του Πεσματζόγλου, και του Ιαβερη που έχει κρατησει τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα του, κανενας άλλος δεν έχει τ αμάξια του τότε. Αντε και κανα δυο ακόμα μεμονομένες περιπτώσεις (Μάγγελ, Κορομπίλης κλπ)

και ο Τομαζος αλλα και ο Καλτσουνης φτιαξανε αυτοκινητα αλλα.

TSAF
08-02-08, 09:40
Εγω ελπιζω πως μια μερα θα με παρει ο κυριος Πεσματζογλου τηλεφωνο και θα μου πει. ΤSAF επειδη εισαι καλο παιδι και με καλη παιδεια οσον αφορα τα ιστορικα αυτοκινητα σε παρακαλω ελα και παρε την γουρουνα, την στριγγλα, του Rohl την Α, το μουλαρι και αμα θες παρε και την 400αρα. Αχ ποτε θα ερθει αυτη η μερα, ΠΟΤΕ????????????????????????????????????

yiannis2002
08-02-08, 10:07
Εγω ελπιζω πως μια μερα θα με παρει ο κυριος Πεσματζογλου τηλεφωνο και θα μου πει. ΤSAF επειδη εισαι καλο παιδι και με καλη παιδεια οσον αφορα τα ιστορικα αυτοκινητα σε παρακαλω ελα και παρε την γουρουνα, την στριγγλα, του Rohl την Α, το μουλαρι και αμα θες παρε και την 400αρα. Αχ ποτε θα ερθει αυτη η μερα, ΠΟΤΕ????????????????????????????????????

Φιλε μακάρι να ακουσουμε κάποια μέρα πως τα αυτοκίνητα αυτά ειτε τα πηρε κάποιος και τα πήγε σε κάποιο "μουσείο" να τα βλέπει ο κόσμος, είτε ο το έκανε αυτό ο Πεσματζόγλου ο ίδιος.
Του Καλτσούνη το καντέτ πάντως ειναι πυροβόλο (άσχετο) φτιαγμένο με τη σφραγίδα του Μπίλα, 200 άλογα πάνω κάτω!

TSAF
08-02-08, 10:18
Δεν θελω μουσειο, θελω να τα βλεπω να οργωνουνε τα βουνα γαμω την τρελλα μου, θελω να ζουνε, στα μουσεια το μονο που κανουνε ειναι να τα γυαλιζουνε. Αυτο ειναι πικρα για ενα αγωνιστικο, σημαινει οτι τελειωσε η ζωη του. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Αυτα τα αμαξια πρεπει να εχουνε σκονη και λασπη πανω τους και να γυαλιζονται μονο για να ανεβαινουνε τις ραμπες της εκκινησης και του τερματισμου

yiannis2002
08-02-08, 10:31
Ρε Δημήτρη, ρώτα τον Τομάζο όταν έκαψε φλάτζα το μουλάρι και το εφτιαξε ο Ανδρινόπουλος στο Λουτράκι, πως νιώσανε...τα αυτοκίνητα αυτά, από την στιγμή που ο Τζώννυ έφυγε, πρέπει ν αράξουν κάπου, δεν υπάρχει άλλος να τα οδηγήσει, και είναι και δύσκολο να διατηρηθούν. Και πες οκ για τις ασκόνες, φαντάζεσαι την στρίγγλα να την πάει κάποιος Ριτσώνα ή οπουδήποτε αλλού? δεν θα σου κολλάει, και άσε που αμα γίνει ζημιά θα πέσει εθνικό πένθος.
Καλά θα ητανε να τα βλέπαμε στο ιστορικό όπως τα βλέπαμε παλιά, να δίνανε και το καντέτ στον Μέξη που το τρεχε παλιά, αλλά μέχρι εκεί. Μετά θα αρχιζαν οι ζημιές και το σκαλιστηρι και θα πηγαίναν στράφι!

TSAF
08-02-08, 10:37
οχι θελω βουνο, ρε φιλε οταν εκαψε φλατζα το Ascona ουτε service δεν ειχανε κανει γιατι ο Πεσματζογλου τους το εδωσε την τελευταια στιγμη. Ολα αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι. Αυτα τα αμαξια πρεπει να γαβγιζουνε γιατι ειναι πολεμικες μηχανες απλα θελουνε ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΩΣΤΟ.

yiannis2002
08-02-08, 10:43
οχι θελω βουνο, ρε φιλε οταν εκαψε φλατζα το Ascona ουτε service δεν ειχανε κανει γιατι ο Πεσματζογλου τους το εδωσε την τελευταια στιγμη. Ολα αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι. Αυτα τα αμαξια πρεπει να γαβγιζουνε γιατι ειναι πολεμικες μηχανες απλα θελουνε ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΩΣΤΟ.

Που θα τον βρείς? και δεν σου λέω για τον Τομάζο που είναι άνθρωπος αστέρι και με ήθος, αλλά πές γίνει μια μ@λακία τί γίνεται???
κ εγω που ζόριζα τον παππού τον δικό μου, να τρέξουμε και μου είπε πάρτο και πήγαινε, κοντοστάθηκα το σκέφτηκα και λεω άσε καλυτερα. Οχι για το ποιός θα την πληρώσει, αλλά για το γμτ της ιστορίας. Αμα γίνει ζημιά σε αυτοκίνητο με τέτοια ιστορία σαν του Τζωννυ είναι κρίμα ρε φίλε. Καλύτερα να τα βλέπουμε στο ακροπολις αραια και που, ετσι να τα θυμόμαστε παρά συνέχεια στον αγώνα.

panagos_77
25-02-08, 11:06
Πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα, συγχαρητήρια TSAF! Είχα την τιμή να γνωρίσω και να συνεργαστώ με τον κο Κώστα Χαμπή. Έναν απίθανο άνθρωπο από την κάστα των παλιών αγέραστων "αγωνιάρηδων" που είχε μια (την 1η νομίζω) integrale που έτρεξε σε αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ο ίδιος παρά τα 65 του χρόνια, συνεχίζει ακόμη να στηρίζει τους αγώνες αυτοκινήτου σαν κύριος χορηγός του ΣΟΑΑΒΕ. Η πιο προσβλητική κουβέντα παλιά, μου έλεγε, ήταν να σε πούνε "κοπανατζή" (ότι δηλαδή έκοβες δρόμο). Στο γκαράζ της εταιρίας του είχε την ένα ford και την integrale με τα κύπελά του πάνω της και τα νούμερα από τους τελευταίους αγώνες που έτρεξαν αμφότερα. Μόνο που το αντίκρυζες, αισθανόσουν ένα δέος και ταξίδευες στην αίγλη των παλιών αγώνων ταχύτητας! Κάθε τόσο διάφοροι, μεταξύ αυτών και φίλοι του τον ρωτούσαν αν τα πουλάει. Θα τα πουλήσω όταν ο ήλιος ανατήλει από τη δύση, τους απαντούσε! Και πάλι μπράβο για το θέμα, κι ό,τι άλλο περί αγώνων από τα παλιά (και όχι μόνο), είναι καλοδεχούμενο!

yiannis2002
28-02-08, 20:08
Ο κύριος Κώστας Χαμπής πέραν του ότι με την χορηγία της Motul στον ΣΟΑΑΒΕ στήριξε για πολλά χρόναι το κύπελλο βορείου Ελλάδος, πέραν του ότι έχει στην πλάτη του πάρα πολλά χρόνια αγώνων, έχει στο παλμαρέ του και μια νίκη στο ΔΕΘ με την 400αρα στα χρώματα της μοτούλ.
Εχει τρέξει επίσης και με έσκορτ και πιο παλιά ακόμα με ΤΤ (νομίζω). Καλοπροαίρετα, μια διόρθωση στα παραπάνω, νομίζω πως η πρώτη 8βαλβιδη Ιντεγκράλε αγωνιστική, που ηρθε στην Ελλάδα ηταν αυτή του Μέλα - Γιωργου Μειμαρίδη, μετέπειτα κόκκινη auto motor und sport (Τεν Τεν) και μετά κίτρινη Κάμελ και ΑΜS (Ιαβέρης) η οποία κάπου στην πορεία έγινε 16βάλβιδη.

Dim77
28-02-08, 21:07
Ο κύριος Κώστας Χαμπής πέραν του ότι με την χορηγία της Motul στον ΣΟΑΑΒΕ στήριξε για πολλά χρόναι το κύπελλο βορείου Ελλάδος, πέραν του ότι έχει στην πλάτη του πάρα πολλά χρόνια αγώνων, έχει στο παλμαρέ του και μια νίκη στο ΔΕΘ με την 400αρα στα χρώματα της μοτούλ.
Εχει τρέξει επίσης και με έσκορτ και πιο παλιά ακόμα με ΤΤ (νομίζω). Καλοπροαίρετα, μια διόρθωση στα παραπάνω, νομίζω πως η πρώτη 8βαλβιδη Ιντεγκράλε αγωνιστική, που ηρθε στην Ελλάδα ηταν αυτή του Μέλα - Γιωργου Μειμαρίδη, μετέπειτα κόκκινη auto motor und sport (Τεν Τεν) και μετά κίτρινη Κάμελ και ΑΜS (Ιαβέρης) η οποία κάπου στην πορεία έγινε 16βάλβιδη.

Νομίζω ότι όταν είχε φέρει ο Τεν Τεν τη δική του (που ήταν 16βάλβιδη) για το AMS έτρεχε μαζί ταυτόχρονα με το AMS και ο Ιαβέρης με την 8βαλβιδη. (άρα δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν το ίδιο αυτοκίνητο)

Έχω κάπου το περιοδικό της εποχής σωσμένο γιατί είχε ένα άρθρο που με ενδιέφερε. Θα ψάξω να το βρώ.

Dim77
28-02-08, 21:15
Βρήκα το άρθρο...
AMS Τευχος 9 - Ιούνιος 1992 ( :D ήδη έχετε καταλάβει την ...αρρώστια)

....όταν ανακοίνωσα (ο Τεν τεν γράφει), ότι αγόρασα μια Lancia Integrale 16v για να τρέξω πάλι στο Ε.Πρ.Ράλλυ.
...
Παράλληλα ο Ιαβέρης διαπραγμετευοταν ένα ίδιο αυτοκίνητο (16v)...τελικά το σπονσορινγκ πήγε περίπατο και η 16v πήγε περίπατο. ¶λλη μια χρονιά χαμένη για τον Ιαβέρη. Ίσως όχι αφού διαπραγματευόμουν την παλιά Lancia 8v του Μεϊμαρίδη για να την χρησιμοποιήσω σαν αυτοκίνητο δοκιμών...
...να καλυφθούν τα έξοδα ώστε αυτή η 8v από αυτοκίνητο δοκιμών να γίνει η δεύτερη επίσημη συμμετοχή του AMS...

Με την 8βαλβιδη έτρεχε μόνο ο Ιαβέρης, μετά δε θυμάμαι !!
Για τα υπόλοιπα ας μας θυμίσει ο Γιάννης :D Τι ωραίες ιστορίες που μου θυμίσατε :)

yiannis2002
28-02-08, 21:16
Ο Τεν Τεν πήρε πρώτα την 8βάλβιδη του Μελά,και έκανε κανα 2 σπρίντ μεχρι να ετοιμαστει το 16βάβιδο και να προσαρμοστεί,
και μετά όταν πήρε την 16βάλβιδη, έδωσε την 8βάλβιδη στον Τάσο.
Εκεί είδαμε το πιό ενδιαφέρον χωμάτινο πρωτάθλημα, με Στρατισίνο Gti-R gr. N, Αποστόλου με ιντεγκράλε, Ιαβέρη, Τεν Τεν , φυσικά...Τζίγκερ, χαρακτηριστικά θυμάμαι ενα Μαύρο Ρόδο, ειδική Ανω Χαρβατι (μάλλον 1993) , στην προηγούμενη ειδική, είχε πάθει ενα ατυχημα ο Χατζητσοπάνης με το 323 gtx, ο πατέρας όχι ο γιός, έγινε διακοπή και συνεχίστηκε ο αγώνας. ΣΤο κοντρόλ εφτασε ο Ιαβέρης με πίσω ψαλίδι σπασμένο. Ο τροχός λοξά.
Στην ειδική μέσα πέρασε στο 500% πιό γρήγορα από ολους και πρόλαβε και μου αναψε και τα φώτα, (χ$στηκα από την χαρά μου τότε), μετά όταν τον ρωτήσανε γιατί πηγαινε σε ρυθμό "βγαίνω δεν βγαίνω" είπε πως αν του κοβόταν το ψαλίδι, θα συνέχιζε με την όπισθεν για να βγεί από την ειδική χωρίς να χάσει πολύ χρόνο...O tempora o mores...άλλοι καιροί άλλοι ανθρωποι, άλλες μηχανές...και το κόκκινο μαντήλι σταθερά δεμένο στον λεβιέ της δέλτα.
Πριν το λάντσια του Τεν Τεν, ταλαιπωριόταν με ενα Μάντα που νομίζω έσπασε το 1991 το χέρι του μεσα στην υπερειδική στην Ανάβυσσο και τον Πλαπούτα και αραιά και που το άουντι.
Μετά από την Λάντσια, έφερε το audi coupe S2 του Ρούντι Στόλ, με το οποίο για μια από τις συνηθισμένες μαλακιες, τον βγάλανε εκτός αγώνα, είχε σκέτη δισκόπλακα και το δελτίο έδειχνε χαρακτη, κάτι τέτοιο. Μετα σταμάτησε να τρέχει συστηματικά, έκανε μερικούς αγώνες με την deltona, έδωσε το παλιό renault 5 maxi στον τζίγγερ για ολα τ ανταλλακτικά από δέλτα που είχε η Genessis, έκρυψε την καλή του Οριόλ, και έκανε στην ακρη, ν αφήσει τα παιδια να παίξουν και αφοσειώθηκε στην ασφάλεια.
Τρομερός οδηγός, τρομερός άνθρωπος.

Dim77
28-02-08, 21:19
Ο Τεν Τεν πήρε πρώτα την 8βάλβιδη του Μελά,και έκανε κανα 2 σπρίντ μεχρι να ετοιμαστει το 16βάβιδο και να προσαρμοστεί,
και μετά όταν πήρε την 16βάλβιδη, έδωσε την 8βάλβιδη στον Τάσο.
Εκεί είδαμε το πιό ενδιαφέρον χωμάτινο πρωτάθλημα, με Στρατισίνο Gti-R gr. N, Αποστόλου με ιντεγκράλε, Ιαβέρη, Τεν Τεν , φυσικά...Τζίγκερ, χαρακτηριστικά θυμάμαι ενα Μαύρο Ρόδο, ειδική Ανω Χαρβατι (μάλλον 1993) , στην προηγούμενη ειδική, είχε πάθει ενα ατυχημα ο Χατζητσοπάνης με το 323 gtx, ο πατέρας όχι ο γιός, έγινε διακοπή και συνεχίστηκε ο αγώνας. ΣΤο κοντρόλ εφτασε ο Ιαβέρης με πίσω ψαλίδι σπασμένο. Ο τροχός λοξά.
Στην ειδική μέσα πέρασε στο 500% πιό γρήγορα από ολους και πρόλαβε και μου αναψε και τα φώτα, (χ$στηκα από την χαρά μου τότε), μετά όταν τον ρωτήσανε γιατί πηγαινε σε ρυθμό "βγαίνω δεν βγαίνω" είπε πως αν του κοβόταν το ψαλίδι, θα συνέχιζε με την όπισθεν για να βγεί από την ειδική χωρίς να χάσει πολύ χρόνο...O tempora o mores...άλλοι καιροί άλλοι ανθρωποι, άλλες μηχανές...και το κόκκινο μαντήλι σταθερά δεμένο στον λεβιέ της δέλτα.

:D :D Ναι ναι!!! Ήταν φοβερό !!!! :bowdown:

BILL007
28-02-08, 22:07
Πολύ καλό!!!Μπράβο!!!:D:D:D

yiannis2002
28-02-08, 23:43
Αντιγράφω την αρχική παραθεση του Δημήτρη- Τσαφ

ΙΑΒΕΡΗΣ
_Στη μεγάλη κατηφόρα του Διονύσου πήγαινε ορθοπεταλιά προκειμένου
να είναι πρώτος από τους φίλους του_, έλεγε ο μακαρίτης ο
Ανάργυρος ο πατέρας του Τάσου για τα παιδικά του κατορθώματα. Τα
ποδήλατα έγιναν αυτοκίνητα, το παιδί άνδρας και από τον πρώτο του
κιόλας αγώνα γύρισαν και πρόσεξαν αυτή τη μυστήρια φιγούρα.
Εκείνη την ηρωική εποχή με τα TT στο Τατόι, έκανε τον Μπούμπη να
πει: _Αυτόν τον θέλω_. Γρήγορα τον είχε, και μαζί έκαναν τιτάνιες
προσπάθειες στην υπόθεση πρωτόγονο ελληνικό πρωτότυπο με ξύλινες
καρότσες κινητήρες ?λφα, πολύ κέφι και ατελείωτη επιθυμία για
απόλυτες επιδόσεις.
H εποχή της αναγνώρισης δεν άργησε και το (τότε) χοντρό, μαλλιαρό
πλάσμα περιόδευσε στα μπάκετ των καλύτερων Φορντ της εποχής. Μας
έμαθε πως δεν είναι ανάγκη να είσαι Σκανδιναβός, για να βγάλεις
τον εσωτερικό σου τροχό στο χάος και να ταξιδεύεις σε εκείνες τις
απίθανες γωνίες. Μας έδειξε πώς με ένα γκρουπ 1 Έσκορτ κερδίζεις
στην κατηφόρα του Γυμνού μια Στράτος, πώς με ένα γκρουπ 2 Έσκορτ
κερδίζεις όλα τα γκρουπ 4 με τους κορυφαίους του Ακρόπολις στην
Πάρνηθα.
Μια ατρόμητη ψυχή, με εξαίρετη τέχνη, που ασχολήθηκε όσο κανένας
με το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όμως, η ατελείωτη αγάπη του, όπως
όλα τα μεγάλα πάθη στις ταραγμένες ζωές, τον έσπρωξε σε
λανθασμένες επιλογές που δεν του χάρισαν τις ανάλογες διακρίσεις.
Με μια ασίγαστη επιθυμία να οδηγεί παντού και πάντα 10 στα 10
είχε μια φτωχή συγκομιδή αποτελεσμάτων για τα οποία δεν έκρυψε
ποτέ την αδιαφορία του ή και την απέχθειά του.
Αρκετές φορές άτυχος, άλλες τόσες πραγματικά _άθλιος_ στον τομέα
της επιμελητείας στέρησε από τον εαυτό του, αλλά και από τον
τόπο, τις μεγάλες διακρίσεις.


Και συνεχίζω,
ο Ιαβέρης είχε τα πρώτα χρόνια δίπλα του τον Μπούμπη όταν έτρεχε με τις άλφα, και μετά τους Βάντζο και Γιαλούρη την εποχή του έσκορτ, αλλά και την επιμέλεια του Μπούμπη. Μηχανικούς με μεράκι, αγάπη και γνώση. Ποτε του όμως δεν είχε αντίστοιχο υλικό με τους διεκδικητές των τίτλων. Παρόλα αυτά τόλμησε, και διέσυρε τον Μπιαζιόν μέσα στην Ιταλία, διέσυρε τους πάντες με το έσκορτ στο ακρόπολις, και ας το μετα λάβωσε στην στροφή του πλέον, εκεί μετά το τελέιωμα της ανάβασης, πριν καν μπέι στην ειδική της ριτσώνας. Την κάνανε ανάποδα τότε, δύσκολο το βουνό δεν μας έκανε την χάρη.
Πάντα είχε αυτοκίνητα μια γενιά πίσω, όταν πήρε το Α1 ο Τζίγγερ είχε φέρει το καλό, το μακρύ, όταν πήρε το 131, τα 240 RS ¨ηταν άπιαστα, και πολλά άλλα παραδείγματα.
Ακόμα και τότε που μιλάγαμε πιο πάνω, 92-93, είχε ενα αυτοκίνητο 240 άλογα κόντρα στα 360 των 16βάλβιδων και στα 260 του εργοστασιακού Νισσάν, αλλά όπου ήταν μέσα τερμάτιζε ψηλά, πάντα, και είχε=έχει το δικό του κοινο, όλους εμάς που περιμέναμε το μάντα στην φουρκέτα το 91, και πολλους ακόμα.
Εκανε όλες τις μορφές αγώνων και με όλους τους τύπους αυτοκινήτων και παντού διεκδικούσε.
Αυτός για μένα είναι ο καλυτερος Ελληνας οδηγός αγώνων.

mowner
03-03-08, 14:42
Ωραιος!!!:dblthumb2:+1:

yiannis2002
11-05-08, 12:33
Μ έχει πιάσει ταχυπαλμία, σαν να τρέμω και δεν ξέρω τον λόγο.
Χτύπησε το τηλέφωνο σήμερα το πρωί.
-Κοιμάσαι?Ξύπνα. Μπές στο ιντερνετ...

Πωλούνται 3 κομμάτια της ιστορίας των Ελληνικών αγώνων, και πωλούνται στο εξωτερικό ως φαίνεται. ¶γνωστο γιατί.
το έσκορτ που είχε φέρει ο Ραγκούζα και το έτρεχε ο Μαδεντζής, ο ίδιος ο Ραγκούζα και μετά ο Μέλας και μετα το πήρε ο Ιαβέρης.
το 131 πρωην Μάρκου Αλεν, μετά Μοσχούτη και μετά Ιαβέρη
και το γνωστό Α1 ¶ουντι, Τζίγγερ και μετά Ιαβέρη.

Δεν ξέρω τον λόγο που πωλούνται, ούτε γιατι τα δίνει έδωσε ο Ιαβέρης, ξέρω πως είναι κρίμα. :(

Ευτυχώς τ αυτοκίνητα του Τζώνυ Πεσματζόγλου είναι είτε στο μουσείο του Χαραγκιώνη είτε στο χώρο φύλαξης του Αποστόλου.

E36 RULES!!
11-05-08, 13:14
Μ έχει πιάσει ταχυπαλμία, σαν να τρέμω και δεν ξέρω τον λόγο.
Χτύπησε το τηλέφωνο σήμερα το πρωί.
-Κοιμάσαι?Ξύπνα. Μπές στο ιντερνετ...

Πωλούνται 3 κομμάτια της ιστορίας των Ελληνικών αγώνων, και πωλούνται στο εξωτερικό ως φαίνεται. ¶γνωστο γιατί.
το έσκορτ που είχε φέρει ο Ραγκούζα και το έτρεχε ο Μαδεντζής, ο ίδιος ο Ραγκούζα και μετά ο Μέλας και μετα το πήρε ο Ιαβέρης.
το 131 πρωην Μάρκου Αλεν, μετά Μοσχούτη και μετά Ιαβέρη
και το γνωστό Α1 ¶ουντι, Τζίγγερ και μετά Ιαβέρη.

Δεν ξέρω τον λόγο που πωλούνται, ούτε γιατι τα δίνει έδωσε ο Ιαβέρης, ξέρω πως είναι κρίμα. :(

Ευτυχώς τ αυτοκίνητα του Τζώνυ Πεσματζόγλου είναι είτε στο μουσείο του Χαραγκιώνη είτε στο χώρο φύλαξης του Αποστόλου.

Toν κακό τους τον καιρο εχω εγω να πω...:bullhorn::bullhorn::bullhorn:

yiannis2002
11-05-08, 13:22
τα κομμάτια γίναν 4, δεν είχα δεί ακόμα και την εργοστασιακή lancia delta ex Jigger ex Auriol