PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταναλωση Ε46 2lt;;;


330CI
06-02-08, 19:05
Ρε παιδιά, με πολύ ελαφρύ πόδι, και σε πολύ μικρές διαδρομές (Επαρχία γαρ), και χωρίς φανάρια, είναι φυσιολογικό το 13lit/100km που δείχνει ο υπολογιστήρας; Αν όχι, είναι θέμα ρύθμισης;

mafias
06-02-08, 19:13
Ρε παιδιά, με πολύ ελαφρύ πόδι, και σε πολύ μικρές διαδρομές (Επαρχία γαρ), και χωρίς φανάρια, είναι φυσιολογικό το 13lit/100km που δείχνει ο υπολογιστήρας; Αν όχι, είναι θέμα ρύθμισης;

320 η 318?
Εξακύλινδρο η τετρακύλινδρο?

Εγώ με 320 CI (εξακύλινδρο) με τον αυτόματο πιλότο πετυχαίνω μέχρι και 7 σε επαρχιακή διαδρομή με καλούτσικες ευθείες
Χωρίς τον πιλότο ένα 8,5 το πολύ
12 καίει μέσα στην πόλη!
Στην ευθεία με 110 και 5η καίει 6 λίτρα, και με 160 και 5η 10!!!:bananasmi:dance:

Babis_Compact
06-02-08, 19:13
Με "ελαφρύ πόδι" όπως λες, μου φαίνεται αρκετή έως μεγάλη η κατανάλωση για δίλιτρο. Ειδικά εκτός πόλης..
Δυστυχώς δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει. Κάποιος άλλος πιστεύω πως θα μπορέσει να σε βοηθήσει περισσότερο.

Dim77
06-02-08, 19:17
Πρώτα μηδένισε την ένδειξη του μετρητή κατανάλωσης, κρατώντας το πλήκτρο του BC πατημένο για 3 sec την ώρα που δείχνει την κατανάλωση.

Εγώ με ήρεμη οδήγηση σε 318 Ci 2.0 έχω κατανάλωση από 6-9 lt/100km και με γρήγορη εώς πιεσμένη 9-10.5lt/100km. Περισσότερο από 11.5lt/100km έχω δεί ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις ιδιαίτερου μποτιλιαρίσματος.

Μηδένισε το χιλιομετρητή και βλέπεις στα επόμενα 500-1000χλμ πως θα πάει.

stefos
06-02-08, 19:44
Είνα καθαρά θέμα "ποδιού"....εγώ στην πολη καίω 13-14 και σταθερα 120-130 χμ στην εθνικη καιω 8,6 λίτρα..

BMW_330i
06-02-08, 19:45
μηδενισε τον μετρητη της καταναλωσης .σε νορμαλ πλαισια και μιλαμε για διαδρομες εκτος πολεως θα εχεις το πολυ 10,5 με 10,7.αν κινισε διαρκως μεσα στην πολη φυσιολογικο ειναι η καταναλωση να ανεβει κε 13 κε 14.οταν μηδενισεις την καταναλωση βγες εκτος πολεως κε τρεξε το αυτοκινητο και θα δεις πως η καταναλωση σου θα ειναι αισθητα κατεβασμενη.υποψην ομως πως αν μετα συνεχισεις να κινησε μεσα στην πολη για μεγαλες διαδρομες ειναι φυσικο η καταναλωση να ξανανεβει.

M_enzo
18-06-10, 22:56
για Ν42Β18 μεσα στην πολη(μετρια προς αρκετη κινηση) με προσπαθεια για μικρη καταναλωση τα 11L/100km ειναι καλα??

PanosB
18-06-10, 23:23
Εγώ με το 318Ci 2000cc Valv. 143Ηp (το γράφω όλο μαζί σόρυ αλλά για να ξεκαθαρίσουμε για ποιο μοτέρ μιλάμε), συνήθως έχω μια κατανάλωση μικτή γύρω στα 10,5 lt/ 100 χλμ. Με τα πιό πολλά χιλιόμετρα στην Αθήνα όμως. Σε ταξίδι να πώ την αλήθεια δε μπορώ να πώ άποψη επειδή κάτι με πιάνει και το πόδι μου βαραίνει συνήθως... Πάντως η μέχρι τώρα μεγαλύτερη κατανάλωση που μου έχει δείξει ο υπολογιστής ήταν 11,1 μια φορά μόνο.
Παρατήρησα βέβαια στην εθνική που δοκίμασα τελυταία φορά να το πάω για λίγο ήρεμα (μετά με ξαναέπιασε και το πλάκωσα...), κρατόντας σταθερό γκάζι σε μια ταχύτητα γύρω στα 140, ο δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης έιχε κάτσει περίπου στο 8.

rapid_fast
19-06-10, 00:01
Ρε παιδιά, με πολύ ελαφρύ πόδι, και σε πολύ μικρές διαδρομές (Επαρχία γαρ), και χωρίς φανάρια, είναι φυσιολογικό το 13lit/100km που δείχνει ο υπολογιστήρας; Αν όχι, είναι θέμα ρύθμισης;

Απο 4,7 μέχρι 7,4 έξω απο την πόλη (70-140)
9,1 το μέγιστο που έχω πιάσει μέσα στη θεσσαλονικη..
Ε46 1995κεκ

Dimpas
19-06-10, 00:11
Ξέρετε ότι για να ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση ΠΡΕΠΕΙ να μην πατάτε γκάζι στην κατηφόρα και να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα ???Τότε έχετε 0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ χωρίς ταχύτητα , στο ρελαντί ΚΑΙΤΕ καύσιμο !

dimis_gr
19-06-10, 00:49
Ξέρετε ότι για να ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση ΠΡΕΠΕΙ να μην πατάτε γκάζι στην κατηφόρα και να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα ???Τότε έχετε 0 στιγμιαία κατανάλωση ενώ χωρίς ταχύτητα , στο ρελαντί ΚΑΙΤΕ καύσιμο !


φίλε Dimpas πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει. Τελικά πρέπει ή δεν πρέπει να χουμε ταχύτητα στις κατηφόρες. Εσύ λες πρέπει για να μην καίμε άλλος μου λέει το αντίθετο. Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Γιατί όποιον και να ρωτήσω λέει την δικιά του εκδοχή. Μήπως παίζει ρόλο το ηλεκτόγκαζο και η ντίζα?

antreas
19-06-10, 04:25
320 η 318?
Εξακύλινδρο η τετρακύλινδρο?

Εγώ με 320 CI (εξακύλινδρο) με τον αυτόματο πιλότο πετυχαίνω μέχρι και 7 σε επαρχιακή διαδρομή με καλούτσικες ευθείες
Χωρίς τον πιλότο ένα 8,5 το πολύ


δηλαδη θες να μας πεις οτι και λιγοτερο με τον πιλοτο?????:jester::jester::jester::jester::jester :

120ihatch
19-06-10, 07:48
φίλε Dimpas πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει. Τελικά πρέπει ή δεν πρέπει να χουμε ταχύτητα στις κατηφόρες. Εσύ λες πρέπει για να μην καίμε άλλος μου λέει το αντίθετο. Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Γιατί όποιον και να ρωτήσω λέει την δικιά του εκδοχή. Μήπως παίζει ρόλο το ηλεκτόγκαζο και η ντίζα?



Eίναι απαραίτητο να έχουμε ταχύτητα στις κατηφόρες για οικονομία καυσίμου καθώς έτσι ο κινητήρας γυρίζει με την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, περιστρέφεται το σύστημα μετάδοσης κίνησης και κατά συνέπεια και το μοτέρ χωρίς να ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους)

Όταν έχουμε "νεκρά" στην κατηφόρα, τότε ο κινητήρας καταναλώνει καύσιμο καθώς πρέπει να διατηρήσει το ρελαντί.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, δεν περιστρέφεται το μοτέρ αφού έχουμε απεμπλέξει το κιβώτιο ταχυτήτων. Για να λειτουργήσει ο κιντήρας και να μην σβήσει, ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους και διατηρεί ρελαντί)


Μία εξαίρεση : αν η ταχύτητα που έχουμε στην κατηφόρα (χλμ/ώρα) είναι μικρή και η σχέση που έχουμε επιλέξει είναι μεγάλη (πχ 6η) και οι στροφές που αντιστοιχούν είναι λιγότερες ή κοντά στο ρελαντί, τότε ψεκάζεται καύσιμο για να μη σβήσει ο κινητήρας - σπάνια περίπτωση και λεπτομέρεια που απλά αναφέρω

Dimpas
19-06-10, 08:03
Eίναι απαραίτητο να έχουμε ταχύτητα στις κατηφόρες για οικονομία καυσίμου καθώς έτσι ο κινητήρας γυρίζει με την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, περιστρέφεται το σύστημα μετάδοσης κίνησης και κατά συνέπεια και το μοτέρ χωρίς να ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους)

Όταν έχουμε "νεκρά" στην κατηφόρα, τότε ο κινητήρας καταναλώνει καύσιμο καθώς πρέπει να διατηρήσει το ρελαντί.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, δεν περιστρέφεται το μοτέρ αφού έχουμε απεμπλέξει το κιβώτιο ταχυτήτων. Για να λειτουργήσει ο κιντήρας και να μην σβήσει, ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους και διατηρεί ρελαντί)


Μία εξαίρεση : αν η ταχύτητα που έχουμε στην κατηφόρα (χλμ/ώρα) είναι μικρή και η σχέση που έχουμε επιλέξει είναι μεγάλη (πχ 6η) και οι στροφές που αντιστοιχούν είναι λιγότερες ή κοντά στο ρελαντί, τότε ψεκάζεται καύσιμο για να μη σβήσει ο κινητήρας - σπάνια περίπτωση και λεπτομέρεια που απλά αναφέρω


Έτσι είναι ακριβώς !

Αυτά ισχύουν για τα Injection μοτέρ ! Για τα Carburated είναι αλλιώς !
ΑΛΛΑ σε κατηφόρα ΠΑΝΤΑ ταχύτητα , μα ΠΑΝΤΑ ! Αλλιώς ένα βαρύ όχημα μπορεί να γίνει ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ !

rapid_fast
19-06-10, 09:28
Μία εξαίρεση : αν η ταχύτητα που έχουμε στην κατηφόρα (χλμ/ώρα) είναι μικρή και η σχέση που έχουμε επιλέξει είναι μεγάλη (πχ 6η) και οι στροφές που αντιστοιχούν είναι λιγότερες ή κοντά στο ρελαντί, τότε ψεκάζεται καύσιμο για να μη σβήσει ο κινητήρας - σπάνια περίπτωση και λεπτομέρεια που απλά αναφέρω
Να σου πώ ακομα μια, που δεν είναι σπάνια και μου σπάει τα νέυρα???
Στο Ε46, απο τη στιγμή που θα αφήσεις το γκάζι, μέχρι να κόψει το κάυσιμο,
περνάνε μέχρι και 6 δευτερόλεπτα..
Ειδικά εάν επιταχύνεις δυνατά, και αφήσεις απότομα το γκάζι, το πρώτο δευτερόλεπτο
το όχημα απλά δεν κόβει.. Αν πατήσεις το συμπλέκτη εκείνη τη στιγμή που
μόλις έχεις αφήσει το γκάζι, θα δείς οτι το στροφόμετρο θα κρατήσει ψηλά, και μετά το δευτερόλεπτο θα πάρει την καριούσα...

alf
19-06-10, 09:47
για Ν42Β18 μεσα στην πολη(μετρια προς αρκετη κινηση) με προσπαθεια για μικρη καταναλωση τα 11L/100km ειναι καλα??
Νομίζω είναι κάπως πολλά. Το δικό μου (ίδιος κινητηρας) με ψιλοχαλαρή οδηγηση (ούτε σκισημο, ούτε εντελώς χαλαρά), στην Αθήνα σε κάθε είδους κίνηση, δεν καίει πάνω απο 9,2/100Km.

bmw318i
19-06-10, 21:05
Ν42Β20 7,5lt/100 (εθνική) μέχρι 9,4 (πόλη) - 8,4 μικτή με χαλαρή οδήγηση.

ΣΤΑΘΗΣ
19-06-10, 22:44
φιλε μου και γω με την σειρα μου θα σου πω πως μεση καταναλωση το εχω καταφερει ως τωρα να ειναι 8.5/100 χιλιομετρα. Απο κει και περα ομως τεινω να συμφωνησω με αρκετους απο τους συμφορουμιτες οτι ισως ειναι παρα πολυ η καταναλωση.Μηπως λεω μηπως φταει το ποδι σου?ειναι βαρυ?η δικια μου ειναι ε46 με τα 118 αλογα...καλη τυχη

tasos.kamv
19-06-10, 23:49
Συμφωνώ και γω με τους παραπάνω Βαυαρούς πάνω κάτω και γω στα ίδια επίπεδα βρίσκομαι (7.5lt/100km στην Εθνική και 10.5lt/100km στην Αθήνα)..!Απλά επισημαίνω και μία ακόμη παράμετρο που είναι τα ζαντολάστιχα... Όταν αγόρασα τη μπέμπα μου (318ci 2000cc 143HP) με τις μαμά 16' ζάντες έχω δει σε ταξίδι με χαλαρή οδήγηση και 7lt/100km (Αθήνα - Πήλιο - Αθήνα)! Από τότε που έβαλα τις 17' κάτω από 7.5lt/100km έχω ξεχάσει πως είναι ο δείκτης... Αν είχα βάλει 18' (ευτυχώς που δεν έβαλα...) νομίζω ότι οι τιμές αυτές θα ήταν λίγο ακόμη παραπάνω.... Το ίδιο ισχύει και μέσα στην Αθήνα... Οι 17' ζάντες μου ανέβασαν περίπου 0.4-0.5lt/100km την κατανάλωση από τις 16΄! Όλες οι τιμές είμαι μετρημένες με το board computer.

God
20-06-10, 03:56
Eίναι απαραίτητο να έχουμε ταχύτητα στις κατηφόρες για οικονομία καυσίμου καθώς έτσι ο κινητήρας γυρίζει με την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, περιστρέφεται το σύστημα μετάδοσης κίνησης και κατά συνέπεια και το μοτέρ χωρίς να ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους)

Όταν έχουμε "νεκρά" στην κατηφόρα, τότε ο κινητήρας καταναλώνει καύσιμο καθώς πρέπει να διατηρήσει το ρελαντί.
(Πιο απλά : με την περιστροφή των τροχών, δεν περιστρέφεται το μοτέρ αφού έχουμε απεμπλέξει το κιβώτιο ταχυτήτων. Για να λειτουργήσει ο κιντήρας και να μην σβήσει, ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους και διατηρεί ρελαντί)


Μία εξαίρεση : αν η ταχύτητα που έχουμε στην κατηφόρα (χλμ/ώρα) είναι μικρή και η σχέση που έχουμε επιλέξει είναι μεγάλη (πχ 6η) και οι στροφές που αντιστοιχούν είναι λιγότερες ή κοντά στο ρελαντί, τότε ψεκάζεται καύσιμο για να μη σβήσει ο κινητήρας - σπάνια περίπτωση και λεπτομέρεια που απλά αναφέρω

Περίπου έτσι : Έχεις απόλυτο δίκιο για το ότι η κατανάλωση είναι λιγότερη όταν το αυτοκίνητο έχει "κουμπωμένη" κάποια ταχύτητα, αλλά πάντα ψεκάζει ο κινητήρας όσο λειτουργεί σε οποιαδήποτε περίπτωση. Απλώς ψεκάζει λιγότερο ακόμα και από την διατήρηση του ρελαντί, στο οποίο πρέπει να ψεκάζει αρκετά ώστε να νικήσει την αδράνεια της μάζας όλων των κινούμενων μερών του κινητήρα. Αλλά πάντα ψεκάζει, είναι αδύνατον ΜΕΚ να λειτουργήσει και να περιστρέφεται με 0 καύσιμο.

Και απλή εξήγηση των παραπάνω : εάν δεν ψέκαζε καθόλου θα ήταν σαν να ήταν σβηστός. Πήγαινε σε μία κατηφόρα με 4η, άστο να πηγαίνει "ρολαριστό" και σβήσε την μηχανή αν σου βαστάει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προκαλέσεις ζημιά στο αυτοκίνητο, αν δεν σκοτωθείς.

dimimav
20-06-10, 13:46
Συμφωνώ και γω με τους παραπάνω Βαυαρούς πάνω κάτω και γω στα ίδια επίπεδα βρίσκομαι (7.5lt/100km στην Εθνική και 10.5lt/100km στην Αθήνα)..!Απλά επισημαίνω και μία ακόμη παράμετρο που είναι τα ζαντολάστιχα... Όταν αγόρασα τη μπέμπα μου (318ci 2000cc 143HP) με τις μαμά 16' ζάντες έχω δει σε ταξίδι με χαλαρή οδήγηση και 7lt/100km (Αθήνα - Πήλιο - Αθήνα)! Από τότε που έβαλα τις 17' κάτω από 7.5lt/100km έχω ξεχάσει πως είναι ο δείκτης... Αν είχα βάλει 18' (ευτυχώς που δεν έβαλα...) νομίζω ότι οι τιμές αυτές θα ήταν λίγο ακόμη παραπάνω.... Το ίδιο ισχύει και μέσα στην Αθήνα... Οι 17' ζάντες μου ανέβασαν περίπου 0.4-0.5lt/100km την κατανάλωση από τις 16΄! Όλες οι τιμές είμαι μετρημένες με το board computer.

εχεις δικιο τασο!!οι ζαντες παιζουν πολυ μεγαλο ρολο κ ειχα σχετικη συζητηση με εναν φιλο μ π εβαλε 19αρες κ παραπονιοταν για την καταναλωση!παντως το 316 ε46 π εχω με ντεποζιτο γεματο(50λιτρα)πηγα απο την λαρισα αθηνα κ ξαναπισω(δηλαδη γυρω στα 700κμ!!!!)το μονο π αναψε ηταν το λαμπακι βανζινης π ελεγε αλλα 50κμ!!μπουχαχαχαχαχα