PDA

Επιστροφή στο Forum : βελτιωση 328


agrotis328
07-02-08, 16:18
μιας και πολλοι 28αρηδες ενδιαφερονται για τις βελτιωσεις που μπορουν να κανουν θα γραψω εδω τι εχω κανει μεχρι τωρα
λοιπον το αυτοκινητο με ενα προγραμμα ηταν στα 198,5 αλογα στις 5150 με 28,7 ροπη
με εισαγωγη μ50 πηγε στα 212 στις 5600 και η ροπη επεσε στα 28 κιλα
μπαινουν οι εκκεντροφοροι billas 260-248 και η δυναμομετρηση εδειξε 228 στις 6100 με 29 κιλα ροπη και να φανταστειτε το αυτοκινητο εχει 242000 χιλιομετρα και ουτε καν καταλλλο προγραμμα
δυστυχως το δυναμομετρο ειχε προβλημα στην εκτυπωση αλλιως θα μπορουσαμε να καταλαβουμε περισσοτερα παντως εβγαλα μερκες φοτο

να μην ξεχασω πως οταν το μετρησα με τα 212 αλογα εκανε 6,8 τα 100 και 14,7 0-400

shido
07-02-08, 16:24
Μπραβο για το μερακι σου και για εκει που εφθασε το αμαξι σου!
Μεσα στην βδομαδα λογικα θα πιουμε καφεδακι:),ξεκιναω ταξιδια.

agrotis328
07-02-08, 16:26
μονο καφε λιωμα θα γινουμε,δεν προκειτε να φυγεις ξεμεθυστος

Sras
08-02-08, 15:19
καλημερα

ποσο σου κοστισε συνολικα η μετατροπη και που την εκανες?
Sras

Lil
08-02-08, 15:21
μιας και πολλοι 28αρηδες ενδιαφερονται για τις βελτιωσεις που μπορουν να κανουν θα γραψω εδω τι εχω κανει μεχρι τωρα
λοιπον το αυτοκινητο με ενα προγραμμα ηταν στα 198,5 αλογα στις 5150 με 28,7 ροπη
με εισαγωγη μ50 πηγε στα 212 στις 5600 και η ροπη επεσε στα 28 κιλα
μπαινουν οι εκκεντροφοροι billas 260-248 και η δυναμομετρηση εδειξε 228 στις 6100 με 29 κιλα ροπη και να φανταστειτε το αυτοκινητο εχει 242000 χιλιομετρα και ουτε καν καταλλλο προγραμμα
δυστυχως το δυναμομετρο ειχε προβλημα στην εκτυπωση αλλιως θα μπορουσαμε να καταλαβουμε περισσοτερα παντως εβγαλα μερκες φοτο

να μην ξεχασω πως οταν το μετρησα με τα 212 αλογα εκανε 6,8 τα 100 και 14,7 0-400

μιλαμε για στρόφαλο ή για τροχό?????

agrotis328
08-02-08, 15:32
μιλαμε για στρόφαλο ή για τροχό?????

στροφαλο,τροχο ειναι 25 αλογα μειον

Lil
08-02-08, 15:35
στροφαλο,τροχο ειναι 25 αλογα μειον

δλδ παιζεις γυρω στα 203 ε?

μια χαρα....:+1:

agrotis328
08-02-08, 15:36
καλημερα

ποσο σου κοστισε συνολικα η μετατροπη και που την εκανες?
Sras

η μετατροπη κοστισε 5500 ευρο 3500 αγορασα ενα κουπε 328 με ξενες πινακιδες 2000 το συνεργειο μαζι με γενικο σερβις και δισκο πλατο

και αλλα 2000 χιλιαρικα οι βελτιωσεις

agrotis328
08-02-08, 15:44
ναι mike ειναι πολυ καλα ιδιως για μπαντες ειναι οτι πρεπει στις 3000 στροφες εχει 160 αλογα και 29 κιλα ροπη

χαρε να σου παραγγειλω ενα σετακι εκκεντροφορια?

oldcarskickass
08-02-08, 15:49
μιας και πολλοι 28αρηδες ενδιαφερονται για τις βελτιωσεις που μπορουν να κανουν θα γραψω εδω τι εχω κανει μεχρι τωρα
λοιπον το αυτοκινητο με ενα προγραμμα ηταν στα 198,5 αλογα στις 5150 με 28,7 ροπη
με εισαγωγη μ50 πηγε στα 212 στις 5600 και η ροπη επεσε στα 28 κιλα
μπαινουν οι εκκεντροφοροι billas 260-248 και η δυναμομετρηση εδειξε 228 στις 6100 με 29 κιλα ροπη και να φανταστειτε το αυτοκινητο εχει 242000 χιλιομετρα και ουτε καν καταλλλο προγραμμα
δυστυχως το δυναμομετρο ειχε προβλημα στην εκτυπωση αλλιως θα μπορουσαμε να καταλαβουμε περισσοτερα παντως εβγαλα μερκες φοτο

να μην ξεχασω πως οταν το μετρησα με τα 212 αλογα εκανε 6,8 τα 100 και 14,7 0-400

δλδ όλα τα παραπάνω έξτρα είναι με το αρχικό πρόγραμμα που είχες 198.5 άλογα;

EDIT :Οι εκκεντροφόροι πόσο σου πήγαν (αγορά - τοποθέτηση; )

xaros
08-02-08, 16:37
χαρε να σου παραγγειλω ενα σετακι εκκεντροφορια?
λες να αρχισω τα μπαξιματα στο νεο μοτερ?με μαμα φιλτροκουτι και εξατμιση θα ειμαι
θα συμβουλευεις τον νεο ιδιοκτητη του 328 για μοντες.μου εχει ζητησει ηδη το χταποδι μου!

agrotis328
08-02-08, 17:42
δλδ όλα τα παραπάνω έξτρα είναι με το αρχικό πρόγραμμα που είχες 198.5 άλογα;

EDIT :Οι εκκεντροφόροι πόσο σου πήγαν (αγορά - τοποθέτηση; )

ναι ειναι με το αρχικο προγραμμα και μαλλον πρεπει να γινει καποιο αλλο

οι εκκεντροφοροι στοιχισαν 950 ευρο και 150 τοποθετηση μαζι με φλαντζα

320 open
13-02-08, 01:03
μπραβο φιλε πολυ δυναμη το μοτερ και δεν εχεις τελειωσει ακομα.ενημερωσε μας

God
13-02-08, 02:01
ναι ειναι με το αρχικο προγραμμα και μαλλον πρεπει να γινει καποιο αλλο

Το προγραμμα ισως να μην σου δωσει πολυ παραπανω μεγιστη ιπποδυναμη, μπορει δηλαδη να δεις μονο 8-10 αλογα πανω, αλλα θα σου φτιαξει το διαγραμμα ροης κατα ολο το φασμα των στροφων (κατα το δυνατον) και το αμαξι θα σου φανει στην λειτουργεια του γενικα οτι δουλευει πολυ καλυτερα, καθως και πιθανον να βελτιωσει λιγο την καταναλωση και πολυ τα καυσαερια.

Κατα τα αλλα μια χαρα το βρισκω εγω, καλοταξιδο να'ναι. :dblthumb2


Edit: Prad ειναι η ισχυς στους τροχους. 150.4KW = 201.5HP. Στον στροφαλο πρεπει να εχεις αρκετα παραπανω (+18%, το δυναμομετρο αυτο ομως σου βαζει 13% για καποιο λογο).

shido
13-02-08, 18:51
Παναγιωτη το αμαξι ειναι δυναμη,και με το βαρος που εχει εισαι μπροστα απο μαμα 330 μεχρι ενος σημειου.

Απο θορυβο δε, σκιζει:)

agrotis328
13-02-08, 22:35
ναι παει αρκετα καλα αλλα δεν εχει καμια ελπιδα απεναντι στο καλυτερο 330 του φορουμ....

spirosg
14-02-08, 02:10
Παναγιωτη το αμαξι ειναι δυναμη,και με το βαρος που εχει εισαι μπροστα απο μαμα 330 μεχρι ενος σημειου.


Είναι πολύ καλά τα νούμερα που έχεις πάρει ώς τώρα φίλε, μπράβο για την καλή προσπάθεια και που μας ενημερώνεις. Απο εξάτμιση έχεις κάνει κάτι? Υποθέτω πως με χταπόδι και πιό ελεύθερη εξάτμιση θα δείς κάτι καλύτερο.. ιδίως στα ψηλά.

Πάντως αν συγκρίνεις τα νούμερα σου με τα μαμά ενός Μ3 USA 3.2 με μοναδική προσθήκη ένα φίλτρο K&N πιστεύω οτι πρέπει να σαι πολύ ευχαριστημένος. Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ !!!! (http://www.bmw-motorsport.gr/4images/details.php?image_id=562&)

agrotis328
14-02-08, 09:22
η εξατμιση ειναι μαμα και ετσι θα μεινει γιατι 2500 ευρο για 4 αλογα δεν δινω
το μονο που θα κανω ειναι ενα φτιαχτο προγραμμα και τελειωνω

shido
14-02-08, 11:39
Νομιζω οτι με χταποδια και εξατμιση θα εχεις περισοτερα αλογα απο 4 Παναγιωτη.
Αν κρινω απο τα δικα μας Μ54 που ειναι πνιγμενα

Cabriolakias
14-02-08, 11:49
H εξαγωγη του 328 απο την μαμα του ειναι αρκετα ελευθερη και κανει για πολλα αλογα παραπανω....το μονο που μπορει να δουλεψει καλυτερα στην εξαγωγη και να δωσει ειναι οι καταλυτες...

spirosg
14-02-08, 14:13
Θα διαφωνήσω μαζί σου Ντίνο...καθότι έχω ένα παρόμοιο μοτέρ και έχω κάνει κινήσεις παρεμφερείς και έχω δεί διαφορές. Μια εξάτμιση αξίζει και κάνει δουλειά.
Ιδίως το χταπόδι ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ όταν πάς σε τέτοια βελτίωση.
Όσο για το οικονομικό.. έ δεν κάνει και 2μισυ χιλιάρικα εκτός αν πάς για καμιά πολύ επώνυμη. Αν ψάξεις για εξάτμιση απο Μ3 θα σου κοστίσει το πολύ 1000 ευρώ ολόκληρη. Για ξανακοίτα το :)

shido
14-02-08, 14:50
Συμφωνω με τον Σπυρο,επισης λογο εκεντρων που φοραει ο Agrotis θα "δεσουν" τα κοματια της βελτιωσης

spirosg
14-02-08, 15:25
Και αυτό που θέλεις ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ είναι ένα σωστό πρόγραμμα.
Ακόμα και με το παρόν setup ένα καλό πρόγραμμα θα "φανερώσει" 2-3 ακόμα αλογάκια και ένα πιο σωστό διάγραμμα ροπής.... Τώρα άν δείς και κανα κιλό ακόμα, μήν εκπλαγείς :)

Cabriolakias
14-02-08, 16:14
σπυρο τα Μ3 εχουν αλλη συμπεριφορα σε αυτες τις κινησεις... δεν μηλησα για το δικο σου μοτερ αλλα για το 320,325,328 που φορανε την ιδια εξαγωγη...

spirosg
15-02-08, 04:58
Ντίνο ξεχνάς κάτι.... άλλο τα Ευρωπαικά Μ3 και άλλο το δικό μου που είναι USA. Για να μην ξεχνιόμαστε, δεν πρόκειται για 6πετάλουδο θηρίο,αλλα για ενα υπερκυβισμένο και εργοστασιακά βελτιωμένο 28άρι. Το έχεις δείς άλλωστε το μοτέρ μου...
Οι κινήσεις λοιπόν που αναφέρω είναι πάνω κάτω οι ίδιες και ιδίως με το 328.
Πιο συγκεκριμένα, εργοστασιακά φοράνε ίδια πολλαπλή εξαγωγής και την ίδια εισαγωγή (ΜΟΝΟ 328 και Μ3 USA 3.2).
Σαν πρώτη βελτίωση και στα δύο, προτείνεται να αλλαχτεί η εισαγωγή με αυτή του 325 καθότι έχει διπλάσια διάμετρο αυλών και διπλάσιο πλένουμ (όπως έκανα εγώ και ο φίλος ο αγρότης με θετικότατα αποτελέσματα).
Στη συνέχεια "πειράζεις" εξάτμιση η οποία είναι άψογη για τα εργοστασιακά άλογα και λίγο παραπάνω, αλλα όχι για τα 220+
Αν σκεφτείς οτι 325/328/Μ3 USA 3.0/M3 USA 3.2 φοράνε ίδια εξαγωγή, ίδιο μεσάιο αλλα διαφορετικούς καταλύτες και τελικό.... καταλαβαίνεις οτι υπάρχουν διαφορές στην λειτουργία της εξάτμισης και οτι ΣΑΦΩΣ επιδέχεται βελτίωσης.
Δεύτερο βήμα λοιπόν στα 28άρια (και τα 3.2 USA) είναι να αντικατασταθεί η "μαμα εξαγωγή" με χταπόδι είτε φτιαχτό είτε απο Μ3. (Εγώ προτίμησα την λύση που δίνει η ///M-Division σε χταπόδι και τώρα περιμένω να βρώ και την υπόλοιπη εξάτμιση).
Αν θελήσουμε να πάμε παραπέρα, η επόμενη ενδεδειγμένη κίνηση είναι αλλaγή του air flow meter με αυτό απο M3 Euro 3.2 (321 κοινώς) και πρόγραμμα που εκμεταλεύεται πλήρως τα νέα δεδομένα που δίνει το "μεγαλύτερο" air flow.
Αν γίνουν αυτά, σε συνδιασμό με καλό πρόγραμμα και τους αγριεμμένους εκκεντροφόρους που έβαλε ο αγρότης... μάλλον θα δεί νούμερα που δεν θα πιστεύει στα μάτια του.

Cabriolakias
15-02-08, 07:33
Ντίνο ξεχνάς κάτι.... άλλο τα Ευρωπαικά Μ3 και άλλο το δικό μου που είναι USA. Για να μην ξεχνιόμαστε, δεν πρόκειται για 6πετάλουδο θηρίο,αλλα για ενα υπερκυβισμένο και εργοστασιακά βελτιωμένο 28άρι. Το έχεις δείς άλλωστε το μοτέρ μου...
Οι κινήσεις λοιπόν που αναφέρω είναι πάνω κάτω οι ίδιες και ιδίως με το 328.
Πιο συγκεκριμένα, εργοστασιακά φοράνε ίδια πολλαπλή εξαγωγής και την ίδια εισαγωγή (ΜΟΝΟ 328 και Μ3 USA 3.2).
Σαν πρώτη βελτίωση και στα δύο, προτείνεται να αλλαχτεί η εισαγωγή με αυτή του 325 καθότι έχει διπλάσια διάμετρο αυλών και διπλάσιο πλένουμ (όπως έκανα εγώ και ο φίλος ο αγρότης με θετικότατα αποτελέσματα).
Στη συνέχεια "πειράζεις" εξάτμιση η οποία είναι άψογη για τα εργοστασιακά άλογα και λίγο παραπάνω, αλλα όχι για τα 220+
Αν σκεφτείς οτι 325/328/Μ3 USA 3.0/M3 USA 3.2 φοράνε ίδια εξαγωγή, ίδιο μεσάιο αλλα διαφορετικούς καταλύτες και τελικό.... καταλαβαίνεις οτι υπάρχουν διαφορές στην λειτουργία της εξάτμισης και οτι ΣΑΦΩΣ επιδέχεται βελτίωσης.
Δεύτερο βήμα λοιπόν στα 28άρια (και τα 3.2 USA) είναι να αντικατασταθεί η "μαμα εξαγωγή" με χταπόδι είτε φτιαχτό είτε απο Μ3. (Εγώ προτίμησα την λύση που δίνει η ///M-Division σε χταπόδι και τώρα περιμένω να βρώ και την υπόλοιπη εξάτμιση).
Αν θελήσουμε να πάμε παραπέρα, η επόμενη ενδεδειγμένη κίνηση είναι αλλaγή του air flow meter με αυτό απο M3 Euro 3.2 (321 κοινώς) και πρόγραμμα που εκμεταλεύεται πλήρως τα νέα δεδομένα που δίνει το "μεγαλύτερο" air flow.
Αν γίνουν αυτά, σε συνδιασμό με καλό πρόγραμμα και τους αγριεμμένους εκκεντροφόρους που έβαλε ο αγρότης... μάλλον θα δεί νούμερα που δεν θα πιστεύει στα μάτια του.


Ρε λοκληρο βιβλιο μου εγραψες? πο πο...τα ματια μου
! εεεεεεχεχεχεχεχε ...

Λεπον κοιτα αυτο που λες περι αμερικανικου κλπ το ξερω και μαλιστα νωμιζω δεν ειμαι σιγουρος εχεις απο μαμα 240 αλογα σωστα? και φορας το ιδιο χταποδι με το 28αρι...το 28αρι εχει 192 η 193 αλογα οποτε να το κανει τι το χταποδι αφου χορανε αλλα 40+ αλογα...

spirosg
15-02-08, 19:53
Ok... ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Πάντως όσοι κάνουν βελτίωση σε 28άρι πειράζουν ΚΑΙ εξάτμιση (χταπόδι και καταλύτες).
Το αν "χωράει τα παραπάνω άλλογα είναι άλλο θέμα.
Στο Μ3 USA, μπήκε εισαγωγή & εξαγωγή απο 328 ευρβωπαικό για 2 λόγους.
1. Μειωμένες εκπομπές ρύπων
2. Μεγαλύτερο backflow καυσαερίων και μεγαλύτερη συμπίεση στα χαμηλά.

Δε λέω, ωραία ήταν με τη μαμά εξαγωγή που ξεκίναγα με δετέρα και έγραφα....αλλα πάνω απ τις 6400 ψόφαγε.
Οπότε όλα σχετίζονται με το τί ζητάς απ αυτό που οδηγείς :)

spirosg
17-02-08, 13:03
Επειδή η διαφορά απόψεων με τον Ντίνο με έβαλε σε σκέψεις, τα κιτάπια ανοίχτηκαν και διαπίστωσα οτι έκανα λάθος.
Δεν φοράνε την ίδια εξαγωγή τα 2 μοτέρ. Σαν κωδικούς η bmw δίνει τελείως διαφορετικούς (πράγμα που είναι λογικό - το κουλό θα ήταν να δίνει το ίδιο για μοτέρ με 50+ άλογα διαφορά).
Οπότε πλέον, είμαι σχεδόν σίγουρος οτι για τα πλαίσια στα οποία κινείτα ο αγρότης δεν επαρκεί η μαμά εξαγωγή του 328 που σχεδιάστηκε για τα 193 άλογα, ή ακόμα και άν..οριακά επαρκεί, κάτι πιο ελεύθερο θα έδινε άλλο αέρα στο μοτέρ και σαφώς ανετότερο στροφάρισμα στα ψηλά που ούτως ή άλλως αναμένεται, λόγω εκκεντροφόρων.

Αυτό που δεν ξέρω είναι ποιές οι διαφορές των 2 εξαγωγών σε διάμετρο και λειτουργικότητα. αυτό ίσως να μπορούσε να μας το πεί κάποιος πιο γνώστης γιατι εγώ ώς εκεί φτάνω...

Αν π.χ. οι διαφορές είναι μικρές, ίσως να ήταν μια καλή κίνηση, αντί για aftermarket χταπόδι, να μπεί η ελαφρώς μeγαλύτερη (αλλα εργοστασιακή λύση) εξαγωγή του M3 USA.

Για την ιστορία, οι κωδικοί (part-numbers) έχουν ώς εξής :

328i M52
11621740730
11621740731

M3 S52 USA
11621744250
11621744251

Για κάθε μοντέλο δίνονται δύο κωδικοί, καθώς η εξαγωγή χωρίζεται σε 2 τμήματα, ένα ανα τριάδα κυλίνδρων.

saikoE39
17-02-08, 13:41
Σπυρο δεν ειναι ιδιες.........!!!!!!!!!!!!!
Σε 28αρι μοτερ...οι κινησεις ειναι απλές..........
Μ50 εισαγωγη....χταποδι Usa Μ3.....καταλυτες....και προγραμμα.....!!!!!!!!!!!
Αυτο ειναι το πακετο....

Εχω δει και 28αρι με χταποδι....καταλυτες και εξατμα να φλερταρει τα 210 αλογα.....!!!!!
Χωρις να εχει εισαγωγη Μ50....με εισαγωγη θα ειχε σιγουρα παραπανω.....!!!!!!

spirosg
17-02-08, 13:48
Αν διαβάσεις το thread απ την αρχή... θα δείς για πόσα μιλάμε. Εδώ ο φίλος αγρότης πέρασε τα 220. Στα 210 είσαι εσύ ακόμα?
Απλά επειδή έχω κάνει εκτενή έρευνα για tunning σε Μ3 USA 3.2 που είναι σχεδόν το ίδιο μοτέρ με 28άρι.. είπα να δούμε μήπως βρεθουν κοινές εφαρμογές :)

saikoE39
17-02-08, 13:54
Ναι αλλα με εισαγωγη προγραμμα εβγαλε 210 αλογα νομιζω........
Και με ολα μαζι 228 αλογα........
Το θεμα με τα εκκεντρα ειναι οτι θελει εξαγωγη...του εχει δωσει αερα...του εχει δωσει ρευματα(προγραμμα)...του σκασε και τα εκκενρα.......
Ολα αυτα πως θα φυγουν σωστα........????????
Αν δεις και πιο πισω νομιζω ειχα πει θελει χταποδι...

Αν αναλογιστεις οτι το αλλο μοτερ εδωσε 210 αλογα...με χταποδθ καταλυτες προγραμμα....χωρις εισαγωγη που στα Μ52 απλα κανει θαυματα....
Εδω κατι δεν παει καλα.....εκτος και αν ολα ειναι στο δυναμομετρο........!!!!!!!!!!
Το 28αρι το ξερεις πιο ειναι...ειχες κανει καποια ανοιγματα παζι του...και το βαρος του ηταν αυτο που το εφερνε σε δυσκολη θεση.......!!!!!!!!!!

spirosg
17-02-08, 14:20
Εγώ τί διαφορετικό είπα? Κοιτάμε να δούμε πώς μπορούμε να εκμεταλευτούμε ότι ξέρει ο καθένας μας, για να πάρυουμε καλύτερα αποτελέσματα απο τα αυτοκίνητά μας.
Κάποια τέτοια threads πιστέυω οτι πέρα απο χρήσιμα, είναι άκρως ενδιαφέροντα και πρέπει να καθαρίζονται και να γίνονται sticky.
Anyway, θα συνεχίζω να επιμένω οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται πολλαπλή εξαγωγής. Απλά δεν είμαι σε θέση να πώ αν συνίσταται κάτι απο Μ3, κάτι aftermarket ή αυτη απ το Αμερικάνικο.
Εδώ ζητάω τη βοήθεια του κοινού...

God
17-02-08, 16:52
Προσωπικη μου γνωμη και μονο...

Χταποδι δεν χρειαζεται. Το οτι ειναι ενα χταποδι μαμα δεν παει να πει οτι δεν αντεχει πολλα παραπανω αλογα. Το προβλημα ειναι να αυξηθει λιγο (και οχι πολυ γιατι κακο θα κανει και οχι καλο) η ταχυτητα εξοδου των καυσαεριων. Οποτε αλλαζουμε το μεγαλυτερο εμποδιο αυτων, τους καταλυτες με μεταλλικους και αυξανουμε την διαμετρο του σωληνα απο τους καταλυτες στο τελικο κατα 4-6χιλ, η αντι για τους σωληνες αλλαζουμε σε ενα πιο καλο τελικο (αν ο θορυβος δεν ειναι προβλημα).

Περα αυτου δεν αμφιβαλλω οτι ενα χταποδι μπορει να δωσει λιγο παραπανω, αλλα με δυσαναλογο κοστος και ρισκο. Ρισκο γιατι αν ενα χταποδι δεν σχεδιαστει σωστα αντι για καλο θα κανει κακο στην αποδοση του κινητηρα. Τα καυσαερια πρεπει να εχουν ορισμενη ταχυτητα και συγκεκριμενη συνεχεια ωστε να λειτουργησει σωστα το μοτερ, δεν βαζουμε σωληνες-μπουρια και τελειωσε. Γι'αυτο πολυ μεγαλη προσοχη στα χειροποιητα χταποδια.

Για μενα με 2 καταλυτες μεταλλικους ημι-ελευθερους ειναι μια χαρα και με το παραπανω.

agrotis328
17-02-08, 17:09
Προσωπικη μου γνωμη και μονο...

Χταποδι δεν χρειαζεται. Το οτι ειναι ενα χταποδι μαμα δεν παει να πει οτι δεν αντεχει πολλα παραπανω αλογα. Το προβλημα ειναι να αυξηθει λιγο (και οχι πολυ γιατι κακο θα κανει και οχι καλο) η ταχυτητα εξοδου των καυσαεριων. Οποτε αλλαζουμε το μεγαλυτερο εμποδιο αυτων, τους καταλυτες με μεταλλικους και αυξανουμε την διαμετρο του σωληνα απο τους καταλυτες στο τελικο κατα 4-6χιλ, η αντι για τους σωληνες αλλαζουμε σε ενα πιο καλο τελικο (αν ο θορυβος δεν ειναι προβλημα).

Περα αυτου δεν αμφιβαλλω οτι ενα χταποδι μπορει να δωσει λιγο παραπανω, αλλα με δυσαναλογο κοστος και ρισκο. Ρισκο γιατι αν ενα χταποδι δεν σχεδιαστει σωστα αντι για καλο θα κανει κακο στην αποδοση του κινητηρα. Τα καυσαερια πρεπει να εχουν ορισμενη ταχυτητα και συγκεκριμενη συνεχεια ωστε να λειτουργησει σωστα το μοτερ, δεν βαζουμε σωληνες-μπουρια και τελειωσε. Γι'αυτο πολυ μεγαλη προσοχη στα χειροποιητα χταποδια.

Για μενα με 2 καταλυτες μεταλλικους ημι-ελευθερους ειναι μια χαρα και με το παραπανω.

τελικο υπαρχει αλλα πιστευω οτι δεν εχει καμια σχεση με ιπποδυναμη παρα μονο με θορυβο
οι καταλυτες που εχει το αυτοκινητο ειναι της bmw μεταλικοι αλλα οχι οι ελευθεροι οι κλειστοι τους ειχα βγαλει και τους ξαναβαλα γιατι πηγαινε χαλια,τωρα για χταποδι δεν ξερω θα το ψαξω

shido
19-02-08, 22:38
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=261.16.017.00C

:)

God
20-02-08, 04:58
http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=261.16.017.00C

:)

Αυτο για να μην μπερδευτει κανεις δεν ειναι εξαγωγη, ειναι πολλαπλη εισαγωγης! Καλη δειχνει αλλα δεν νομιζω να εχει νοημα για οσους εβαλαν ηδη την εισαγωγη απο Μ50.

spirosg
20-02-08, 12:28
Kαι για να μην μπερδευόμαστε, σαφέστατα και θα κάνει διαφορά, εφόσον είναι προϊόν βελτίωσης της schrick. Οπως αναφέρει και η σελίδα :

"Dyno tests on a 328i have shown an increase of 18+ horsepower between 5600 and 5900 R.P.M."

Σαφώς η εισαγωγή απο Μ50 είναι μια καλή, αποδοτική και οικονομική κίνηση... αλλα δεν μπορεί ένα προϊόν φτιαγμένο για Μ50 να χρησιμοποιείται σε Μ52 και να δίνει εφάμιλα ή καλύτερα αποτελέσματα απο αυτά που δίνει ένα aftermarket εξάρτημα βελτίωσης που προορίζεται για το Μ52 και προέρχεται απο σοβαρό βελτιωτή και όχι απ την "Mastro-Mhtsos motorsport & sons".

Αυτό που ίσως να είναι περιοριστικό, είναι το κόστος, μιάς και εισαγωγή απο Μ50 τοποθετημένη άντε να πάει 200-250 ευρώ (και όχι 450 όπως μου χε ζητήσει ένας "μάγκας" βελτιωτής στον Σταυρό Αγ. παρασκευής). Η schrick εισαγωγή μαζί με τα μεταφορικά, ξεπερνάει τα τριπλά χρήματα.... χωρίς να δίνει και τριπλάσια κέρδη.
Απο κεί και πέρα έχει να κάνει με την τσέπη του καθενός και κατα πόσο είναι διατεθειμένος να "στραγγίξει" και το τελευταίο άλογο που μπορεί να δώσει ενα μοτέρ.

God
20-02-08, 13:02
Συμφωνω απολυτα Σπυρο, απλως η διαφορα ειναι αμελητεα για την διαφορα που μπορει να εχουν στην αποδοση (2-3 αλογα το πολυ, αν υπαρχει). Η Μ52 εχει φιμωμενη εισαγωγη κυριως για θεματα θορυβων, του Μ50 ειναι πολυ μεγαλυτερη και ως μοτερ δεν εχουν και καμια αξιοσημειωτη διαφορα μεταξυ τους στο θεμα πληρωσης καυσιμου, εισαγωγης και εξαγωγης. Οταν βαλεις μια εισαγωγη απο Μ50 σε Μ52 φαινεται η διαφορα πολυ ευκολα, που σε ενα αμαξι 192 αλογων παει να πει οτι δεν πηρε μονο 3-4 αλογα. Απο εκει και περα οσο μεγαλυτερη και να ειναι δεν εχει και πολυ σημασια. Το μονο που θα κανει μια υπερβαλων μεγαλη εισαγωγη ειναι να κρεμαει το αμαξι στις χαμηλες στροφες.


Ειναι παρα πολυ πιθανο και η Shrick αυτο που δινει να ειναι μια εισαγωγη απο Μ50 'επανασχεδιασμενη' ωστε να μπαινει κουτι στο αμαξι και να μην προκαλει πολυ θυρυβο. Εξαλου τα περισσοτερα εξαρτηματα των βελτιωτων στηριζονται σε μαμα εξαρτηματα αλλων οχηματων.


Στην τελικη δηλαδη αυτο που ειπες και εσυ ισχυει, αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια ειναι η τσεπη και τα μυαλα του καθενος. Μπορει και για το τελευταιο αλογο ενας να δωσει 700-800 ευρω παραπανω.


Edit: Ε δεν ειναι και πολλα τα 450, εμενα τοσα μου ζητησε για το Pipercross που φοραω ενας αλλος μαγκας και το πηρα 170 τελικα. :)

oldcarskickass
20-02-08, 13:59
...

Σαφώς η εισαγωγή απο Μ50 είναι μια καλή, αποδοτική και οικονομική κίνηση... αλλα δεν μπορεί ένα προϊόν φτιαγμένο για Μ50 να χρησιμοποιείται σε Μ52 και να δίνει εφάμιλα ή καλύτερα αποτελέσματα απο αυτά που δίνει ένα aftermarket εξάρτημα βελτίωσης που προορίζεται για το Μ52 και προέρχεται απο σοβαρό βελτιωτή και όχι απ την "Mastro-Mhtsos motorsport & sons".

...

Mastro mhtsos motorsport & sons εννοείς την εισαγωγή από το Μ50;;

Απλά ελπίζω να κάνεις πλάκα, γιατί παντού στο εξωτερικό το ΠΡΩΤΟ που βάζουν στα Μ52 μοτέρ είναι αυτή η εισαγωγή, ακόμα και στα S50 τα US.

Τουλάχιστον εκεί δεν έχουν το κόμπλεξ του να ΜΗΝ κάνουν την πατέντα και να ασχοληθούν μόνοι τους από το να πάνε να χρυσοπληρώσουν μια άλλη εισαγωγή.

Η κατασκευή και η φίμωση του Μ52 ήταν καθαρά για θέματα ρύπων κάτι που εν έτει 92 δεν υφίσταται για τα Μ50, οπότε γιαυτό είναι καλύτερη η εισαγωγή του Μ50.

Και για να συγκρίνω την aftermarket αυτή εισαγωγή που λες (που δε μπαίνω ΚΑΝ στον κόπο να τη δω) θα σου πω ότι του Μ50 είναι στην αγορά από το 93 και είναι σχεδιασμένη από τη μαμά BMW, επίσης πολλά τουρμπάτα S52 US 600+ps χρησιμοποιούν αυτή την εισαγωγή, οπότε μην την υποτιμάς τόσο. (αυτό κατάλαβα από το ποστ σου, αν δεν ήθελες να πεις αυτό, συγνώμη και μου αξίζει ένα ΚΡΑ).

ΥΓ:Αυτός που σου ζήτησε 450€ είναι ο γνωστός που είχες πάει για μια τράμπα κάτι εξατμίσεις;

Lil
08-09-08, 04:24
λοιπόν αύριο κάνω και γω με την σειρα μου μια βελτίωση...
στην εισαγωγή Μ50 και στην εξατμηση
θα ερθουν να κάνουν παρέα 2 καταλλύτες ROSI 100άρηδες!!!

περιμένω να ακούσω ήχο!!!!!
αυτο που εβαλε σε σκεψεις εμένα μαζι με τον GS1821 είναι μήπως λόγω ρων πολυ ελεύθερων καταλλυτων σε συνδιασμο με την εισαγωγη, οι "λ" διαβάζουν πολύ καυσαέρια, και χρειαστω πρόγραμμα!
τι νομίζετε?

Lil
08-09-08, 10:36
κανεις????

spirosg
08-09-08, 11:15
!!
αυτο που εβαλε σε σκεψεις εμένα μαζι με τον GS1821 είναι μήπως λόγω ρων πολυ ελεύθερων καταλλυτων σε συνδιασμο με την εισαγωγη, οι "λ" διαβάζουν πολύ καυσαέρια, και χρειαστω πρόγραμμα!
τι νομίζετε?

Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Εγώ για λίγο καιρό το δούλεψα με χταπόδι απο Ευρωπαικό Μ3 3.2 και εξάτμιση ΤΕΛΕΙΩΣ ελεύθερη και δεν είχα τέτοιο θέμα. Οι λάμδα σου είναι πάνω στο χταπόδι και δεν επηρεάζονται απο το back-flow των καυσαερίων.
ΙΣΩΣ να είχες πρόβλημα, αν είχες και λάμδα μετά τους καταλύτες.

Lil
08-09-08, 12:03
πανω στο χταπόδι ειναι οποτε λογικα ολα οκ!!!!
ειμαι στο συνεργείο τωρα.. αντε να δουμε! θα ποσταρω αποτελεσματα και εντυπωσεις

spirosg
08-09-08, 12:59
Άντε άντε με το καλό.....περιμένω εντυπώσεις και περισσότερες πληροφορίες (τι καταλύτες έμπαξες, τιμή κλπ κλπ).
:)

Lil
08-09-08, 13:38
οι καταλύτες είναι ROSI 100αρηδες
ειναι αυτοι που φοραγε ο GS1821 στο Μ3
καινουριοι που είχα ρωτησει στην exhaust-center μου ειχαν πει 900ε μαζι με τοποθετηση

Lil
08-09-08, 20:54
Λοιπόν μπήκαν και οι rosi σημερα,

16463 16464 16465

κανει τρελο ηχο στα χαμηλα, ψηλα εκει που εκανε τελειο ηχο τωρα "συντονίζεται" το συμπαν όλο!!!!
απο απόδοση σεν προλαβα να το τρεξω πολυ αλλά χαμηλα είδα καποια αισθητη διαφορα,
πιστευω οτι αμα μπει και το χταπόδι απο Μ και γινει και ενας προγραμματισμος μονο ετσι πιστεύω πως θα λειτουργησουν "σωστα" ολα!

το μονο που δεν μ "αρεσει" ειναι αυτος ο συντονισμος που κανει στο τερμα γκαζι και οταν αφηνεις το γκαζι, με σταθερο γκαζι δεν το κανει! τι μπορει να φταιει?
θα προσπαθησω να βγαλω ενα βιντεακι για να ακούσετε και σεις

Speedy
08-09-08, 23:00
Μανο μεγια!!!
Φανταζομαι ο ηχος πρεπει να ειναι ποιο μπασατος...

Lil
08-09-08, 23:04
ειναι πολυ ομορφος πραγματι αλλα.....
κατι δεν μου παει καλα
θα σηκωσω βιντεο

Lil
09-09-08, 18:58
ειναι πολυ ομορφος πραγματι αλλα.....
κατι δεν μου παει καλα
θα σηκωσω βιντεο

το βιντεο υπάρχει εδω
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=15211