PDA

Επιστροφή στο Forum : Καπάκι Μηχανής


Λakedaimonas
12-02-08, 00:02
Ρε παιδιά έχω την εξής απορία : όταν κάποιος λέει άλλαξα καπάκι μηχανής και έβαλα schnitzer ,alpina κλπ...τι εννοεί δηλαδή τη μετατροπή έγινε στον κινητήρα? τι έμεινε? τι άλλαξε? ιπποδύναμη? κατανάλωση? κόστος?

το ακούω από δω και από εκεί και δεν έχω καταλάβει τι ακρiβώς γίνεται σε μια τέτοια μετατροπή. Δηλαδή αλλάζουν το engine head?

Libanner
12-02-08, 00:07
Μήπως εννοούν το ψευτοκάπακο?
Γιατί αν είναι αυτό μονο για ομορφιά έχει νόημα.

KATSARAIOS
12-02-08, 00:12
Μήπως εννοούν το ψευτοκάπακο?
Γιατί αν είναι αυτό μονο για ομορφιά έχει νόημα.μαλλον ετσι ειναι

yiannis2002
12-02-08, 00:24
O όρος καπάκι χρησιμοποιείται και για το ψευτοκάπακο το rocket cover αγγλιστι, και για την κυλινδροκεφαλή, cylinder-engine head.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έτσι όπως το θέτεις, μάλλον για το ψευτοκάπακο πρέπει να λες.

Λakedaimonas
12-02-08, 00:39
O όρος καπάκι χρησιμοποιείται και για το ψευτοκάπακο το rocket cover αγγλιστι, και για την κυλινδροκεφαλή, cylinder-engine head.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έτσι όπως το θέτεις, μάλλον για το ψευτοκάπακο πρέπει να λες.

Καλά και με το να βάλεις ψευτοκάπακο αυξάνεις την ιπποδύναμη???! Ξέχασα να σημειώσω ότι και καλά αυξάνεται η ιπποδύναμη...Με άλλα λόγια αυτός που μου το έλεγε μου έδινε να καταλάβω ότι είχε αυξήση ιπποδύναμη μέσα από αυτή την διαδικασία...Άρα μάλλον το cylinder-engine head πρέπει να εννοούν...σε αυτή την περίπτωση τι δουλειά γίνεται μέσα στη μηχανή και γιατί???

yiannis2002
12-02-08, 00:45
Θεωρητικά πάντα, ενα "βελτιωτικό" καπάκι, μπορεί να σημαίνει πολλά,
όπως, άλλο εκκεντροφόρο-εκκεντροφόρους, αναλόγως για τι κινητήρα μιλάμε, μεγαλύτερες βαλβίδες, άλλη ροικότητα(μεγαλύτερους αυλούς κτλ), να βγάζει άλλη σχέση συμπίεσης, ειναι αρκετές οι παράμετροι που επηρεάζονται από το καπάκι-κυλινδροκεφαλή.

Stunt Mike
12-02-08, 01:09
Θεωρητικά πάντα, ενα "βελτιωτικό" καπάκι, μπορεί να σημαίνει πολλά,
όπως, άλλο εκκεντροφόρο-εκκεντροφόρους, αναλόγως για τι κινητήρα μιλάμε, μεγαλύτερες βαλβίδες, άλλη ροικότητα(μεγαλύτερους αυλούς κτλ), να βγάζει άλλη σχέση συμπίεσης, ειναι αρκετές οι παράμετροι που επηρεάζονται από το καπάκι-κυλινδροκεφαλή.

:+1:στον φιλο Γιαννη και προσθετω οτι μπορεις στην ολη διαδικασια να προσθεσεις και την εισαγωγη οπως πεταλουδα,μπεκ,μπεκιερες η' και ολο το εξαπεταλουδο απο Μ3 σ'ενα 328 για παραδειγμα.....:dance:

turbanthropos
12-02-08, 01:17
[...] η' και ολο το εξαπεταλουδο απο Μ3 σ'ενα 328 για παραδειγμα.....:dance:
sorry για το off-topic,αλλά το έχει κάνει κανείς αυτό?αποτελέσματα?

Λakedaimonas
12-02-08, 10:05
sorry για το off-topic,αλλά το έχει κάνει κανείς αυτό?αποτελέσματα?

Όντως έχει νόημα να γίνει? Τι δίνει περίπου και τι παίρνει ( τόσο από την τσέπη μας όσο και από κατανάλωση ) ??

Το μοτέρ μου έχει πάνω 244.000 αξίζει να κάνω κάτι τέτοιο στα 350.000+ χιλιόμετρα ή πιο μετά?? Θα δώσει περαιτέρω ζωή στον κινητήρα και πόση??

(Σας έχω ζαλίσει ε?)

Stunt Mike
12-02-08, 23:49
Όντως έχει νόημα να γίνει? Τι δίνει περίπου και τι παίρνει ( τόσο από την τσέπη μας όσο και από κατανάλωση ) ??

Το μοτέρ μου έχει πάνω 244.000 αξίζει να κάνω κάτι τέτοιο στα 350.000+ χιλιόμετρα ή πιο μετά?? Θα δώσει περαιτέρω ζωή στον κινητήρα και πόση??

(Σας έχω ζαλίσει ε?)

Το 3λιτρο Μ3 εχει βασιστει πανω στο 28αρι επομενως ολα ταιριαζουν...και λογικα μ'ενα καλο προγραμματισμο του 328 θα παιζει κοντα στα 260 αλογακια(ελεω 200 κυβικων μειον).Παντως το 6πεταλουδο μονο ταιριαζει αψογα,εχει ξαναγινει:bigthumb: και αποδιδει περιπου 235-245 αλογακια με λιγο περισσοτερη καταναλωση βεβαιως,βεβαιως!Σ'αυτα τα χιλιομετρα φιλε Λακεδαιμονα θα συνιστουσα αλλαγη μοτερ και οχι βελτιωσεις!!

yiannis2002
12-02-08, 23:52
Δεν μας έχεις ζαλίσει, ίσα ίσα που μαθαίνουμε κιόλας.
Αυτή την μετατροπή δεν την είχα ξαναακούσει. Απαιτεί κατι άλλο? Οπως πχ άλλα πιστόνια για καλύτερη καύση ή συμπίεση?

Λakedaimonas
13-02-08, 00:14
Σ'αυτα τα χιλιομετρα φιλε Λακεδαιμονα θα συνιστουσα αλλαγη μοτερ και οχι βελτιωσεις!!

Και εγώ προς τα εκεί καταλήγω...βέβαια η γριά έχει πολλά ακόμα να δώσει...χτες έβαλα καινούριο λουφτ ,αρχικά δεν κατάλαβα πολλά ,αλλά σήμερα :ylsuper: με διαόλιζε σε κάθε στροφή ,σε κάθε ευθεία ,σε κάθε γκαζιά....

τέλος πάντων για να ξαναμπώ στο θέμα μας...νομίζω πως μου είπε κάτι για πιστόνια...λέω νομίζω διότι μου αράδιασε ένα σωρό λεξιλόγιο και το μόνο που συγκράτησα ήταν το καπάκι μηχανής!:nixweiss: ...και αν κατάλαβα καλά πρέπει να είχε γίνει και δουλειά στον κορμό της μηχανής...κάτι μου είπε και για νέα χταπόδια...συγχωρέστε με αν δεν είμαι διαφωτιστικός αλλά δεν γνωρίζω πολλά περί του θέματος και πάω ψάχνοντας στο σκοτάδι...στατιστικά αναφέρω ότι όταν ρώτησα το παλικάρι για την εν λόγω μετατροπή πάνω στο δικό μου μοτέρ Μ20 μου είπε ότι ίσως φτάσει τα 230 ( εμένα πολλά μου φάνηκαν πάντως )...

God
13-02-08, 02:14
Και εγώ προς τα εκεί καταλήγω...βέβαια η γριά έχει πολλά ακόμα να δώσει...χτες έβαλα καινούριο λουφτ ,αρχικά δεν κατάλαβα πολλά ,αλλά σήμερα :ylsuper: με διαόλιζε σε κάθε στροφή ,σε κάθε ευθεία ,σε κάθε γκαζιά....

τέλος πάντων για να ξαναμπώ στο θέμα μας...νομίζω πως μου είπε κάτι για πιστόνια...λέω νομίζω διότι μου αράδιασε ένα σωρό λεξιλόγιο και το μόνο που συγκράτησα ήταν το καπάκι μηχανής!:nixweiss: ...και αν κατάλαβα καλά πρέπει να είχε γίνει και δουλειά στον κορμό της μηχανής...κάτι μου είπε και για νέα χταπόδια...συγχωρέστε με αν δεν είμαι διαφωτιστικός αλλά δεν γνωρίζω πολλά περί του θέματος και πάω ψάχνοντας στο σκοτάδι...στατιστικά αναφέρω ότι όταν ρώτησα το παλικάρι για την εν λόγω μετατροπή πάνω στο δικό μου μοτέρ Μ20 μου είπε ότι ίσως φτάσει τα 230 ( εμένα πολλά μου φάνηκαν πάντως )...


Αν μιλαμε για Μ20, μαλλον σου μιλησε για υπερκυβισμο σε 2.7 με στροφαλο απο ΕΤΑ και βελτιωση στο καπακι (αλλο εκκεντροφορο, ροικη, κατεβασμα για συμπιεση κτλ). Το Μ20 σε 2.7 ηταν το 'αγαπημενο' μοτερ των βελτιωτων την εποχη εκεινη, ειδικα της Hartge.

Λakedaimonas
13-02-08, 09:04
Αν μιλαμε για Μ20, μαλλον σου μιλησε για υπερκυβισμο σε 2.7 με στροφαλο απο ΕΤΑ και βελτιωση στο καπακι (αλλο εκκεντροφορο, ροικη, κατεβασμα για συμπιεση κτλ). Το Μ20 σε 2.7 ηταν το 'αγαπημενο' μοτερ των βελτιωτων την εποχη εκεινη, ειδικα της Hartge.

Ο υπερκυβισμός δεν μειώνει "θεωρητικά" το χρόνο ζωής μιας μηχανής.?..αφού μειώνεται το πάχος των τοιχωμάτων? Το δικό μου που είναι 2.5λιτρο θα κινδυνεύει από υπερκυβισμό στα 2.7 ή ονειρεύομαι φαντάσματα??

Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα για να μη λέω σκόρπια πράματα.

oldcarskickass
13-02-08, 09:47
Ο υπερκυβισμός δεν μειώνει "θεωρητικά" το χρόνο ζωής μιας μηχανής.?..αφού μειώνεται το πάχος των τοιχωμάτων? Το δικό μου που είναι 2.5λιτρο θα κινδυνεύει από υπερκυβισμό στα 2.7 ή ονειρεύομαι φαντάσματα??

Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα για να μη λέω σκόρπια πράματα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όχι γιατί το μόνο που αλλάζει είναι στρόφαλος μπιέλες και πιστόνια (δε βάζει πιο φαρδιά αλλά τα πιστόνια από το ΕΤΑ είναι διαφορατικά σε πολλά από του 25αριού εκτός από τη διάμετρο, άρα δε μειώνεις τα τοιχώματα).

Λakedaimonas
13-02-08, 10:05
Στη συγκεκριμένη περίπτωση όχι γιατί το μόνο που αλλάζει είναι στρόφαλος μπιέλες και πιστόνια (δε βάζει πιο φαρδιά αλλά τα πιστόνια από το ΕΤΑ είναι διαφορατικά σε πολλά από του 25αριού εκτός από τη διάμετρο, άρα δε μειώνεις τα τοιχώματα).

δηλαδή αλλάζω αυτά που λες και το αμάξι αποκτά απόδοση 2.7??

God
13-02-08, 10:19
Ο υπερκυβισμός δεν μειώνει "θεωρητικά" το χρόνο ζωής μιας μηχανής.?..αφού μειώνεται το πάχος των τοιχωμάτων? Το δικό μου που είναι 2.5λιτρο θα κινδυνεύει από υπερκυβισμό στα 2.7 ή ονειρεύομαι φαντάσματα??

Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα για να μη λέω σκόρπια πράματα.

δηλαδή αλλάζω αυτά που λες και το αμάξι αποκτά απόδοση 2.7??

Οχι γιατι δεν τρωγεται ο κορμος οπως ειπε και ο oldcarskickass. Αυτο που αλλαζει ο στροφαλος-μπιελες απο 2.7 ειναι οι διαδρομες. Δεν προκαλει κανενα απολυτως προβλημα στον κινητηρα.

Ομως δεν αλλαζεις μονο αυτα που λεω και το αμαξι εγινε 2.7. Θελεις στροφαλο, μπιελες, ρεκτιφιε στο καπακι, νεα εξαγωγη και τουλαχιστον προγραμμα στον εγκεφαλο συν ολα τα περιφερειακα που χρειαζονται σε μια τετοια αλλαγη (μπουζονια, σετ φλαντζες κεφαλης, σετ φλαντζες καρτερ κτλ), συν ρεκτιφιε και εργατικα. Ειναι αρκετα υψηλο το κοστος και στροφαλος-μπιελες απο 2.7 ειναι δυσευρευτα. Με αυτα πας στα 190-200 αλογα. Αμα παιξεις και με την συμπιεση, εκκεντροφορο, εισαγωγη και πεταλουδα φτανει στα 230-240.

Λakedaimonas
13-02-08, 11:51
Αμα παιξεις και με την συμπιεση, εκκεντροφορο, εισαγωγη και πεταλουδα φτανει στα 230-240.

Και μετά ο χάρος βγήκε παγανιά στη δική μας γειτονιά!!!:friday: