PDA

Επιστροφή στο Forum : Σφιχτο κιβωτιο


Tsakirakos
17-02-08, 01:37
Χαιρετε παιδες. Θα ηθελα να μου εξηγησει καποιος αν ειναι φυσιολογικο, οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο,να ειναι πολυ δυσκολο να μπει η πρωτη ή η οπισθεν. Το κιβωτιο μιλαμε οτι ειναι λες και δεν λιπαινεται καθολου. Ειναι φυσιολογικο? Αν οχι, πως επιλυεται?
Σας ευχαριστω...

God
17-02-08, 01:55
Χαιρετε παιδες. Θα ηθελα να μου εξηγησει καποιος αν ειναι φυσιολογικο, οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο,να ειναι πολυ δυσκολο να μπει η πρωτη ή η οπισθεν. Το κιβωτιο μιλαμε οτι ειναι λες και δεν λιπαινεται καθολου. Ειναι φυσιολογικο? Αν οχι, πως επιλυεται?
Σας ευχαριστω...

Ειναι σχετικα φυσιολογικο, απο την μερια οτι ολα ετσι κανουν. Ο βαθμος που γινεται αυτο εξαρταται συνηθως απο τις βαλβολινες. Ισως με μια καλυτερη βαλβολινη να δεις καλυτερη συμπεριφορα σε αυτο.

DASMANIA
17-02-08, 01:57
σωστος ο god, αλλα ειναι μια γενικη αποψη και για τα ε36 ,
οταν ζεσταθει το αμαξι μαλακωνει και το κιβοτιο?

optostyle
17-02-08, 09:15
Τσακιρακος ειδικα τον χειμωνα ειναι ετσι δυστυχως κι εμενα μου τη βαραει που και που αλλα....................
μη το ζοριζεις πολυ παντως.....βαζε τες μαλακά
Ναι αμα ζεσταθει αλλαζει λιγο συμπεριφορα

s_goudis
17-02-08, 09:42
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με το δικό μου. Θα μου πείτε είναι παλιο! Αλλά μετα την τοποθέτηση ενισχυτικού motorkote που προμηθεύτηκα από το www.trade-wind.gr το κιβώτιο είναι λες και είναι "ζεστο" απλά το ενισχυτικό το έχω τοποθετήσει σχετικά πρόσφατα και δεν ξέρω τη αντοχή θα έχει η επίδραση του!Πόσο γρήγορα δηλαδή θα χρειαστεί να ξαναρίξω. Πάντως έχω κάνει 10000km και εχω μείνει ευχαριστημένος.

Tsakirakos
17-02-08, 09:53
Ο μονος τροπος ετσι για να παρει σχετικα αβιαστα την πρωτη,ειναι να βαλω πρωτα μια πεμπτη που μπαινει ευκολα και μετα...
αν ειναι θα δοκιμασω να αλαξω βαλβολινες. ισως αν βαλω πιο μικρο ιξωδες...
εχω Ε46 316 με 70.000χλμ. ειναι ομως ψιλοσπαστικο....ετσι?

propeller
17-02-08, 10:37
μην πειραζεις ιξωδες!!!
βαλε Synthetic D4 ATF της REDLINE

τα Ε46 εχουν lifetime υγρα σασμαν αλλα αν τα αλλαξεις θα δεις σημαντικη διαφορα.
υπαρχουν σχετικα threads να διαβασεις

gp35
17-02-08, 10:41
καλημερα και απο εμενα...
πραγματικα αυτο το προβλημα εχει πολλες αιτιες που το δημιουργουν...για παραδειγμα εμα το 46 2003 μοντελο το αναψα σε καποιες περιπτωσεις που ειχα λαμωσει....με αποτελεσμα και ο δισκος και το πλατο να εχουν υποστει μια καταπονηση...και αυτο μτο καταλαβενω ακομη και στο κουμπωμα των ταχυτητων...αλλα ακομη ακομη και κατα την εκκινηση της πρωτης ΠΧ κανει ενα ροταρισμα...σε μηχανικο της bmw μου ειπε οντως αυτα ειναι συμπτωματα απο την φθορα που υπεστει το σασμαν(δισκο πλατο)...δεν ξερω ομως εαν συμπηπτουν με τα δικασας προβληματα..απλα ειπα να σας σας αναφερω και εγω την περιπετειαμου.

race535
17-02-08, 11:37
Ρε παιδια εχω και εγω μια απορια.
Ο ερωτηθεντας λεει οτι βαζει 5η(που μπαινει ευκολα)και μετα 1η που ειναι πολυ δυσκολη.
Για πειτε μου ολοι εσεις που μιλησατε για βαλβολινες και κρυα και παγωματα............
Το γραναζι της 1ης και της οπισθεν παγωνει.Το γραναζι της 5ης ειναι στην αλλη ακρη και δεν παγωνει;;;;;;;;;;:screwy:

God
17-02-08, 11:48
Ο μονος τροπος ετσι για να παρει σχετικα αβιαστα την πρωτη,ειναι να βαλω πρωτα μια πεμπτη που μπαινει ευκολα και μετα...
αν ειναι θα δοκιμασω να αλαξω βαλβολινες. ισως αν βαλω πιο μικρο ιξωδες...
εχω Ε46 316 με 70.000χλμ. ειναι ομως ψιλοσπαστικο....ετσι?

Ειδικα αν εχεις αμαξι που παιρνει ATF υγρα, δεν αλλαζεις ιξωδες. Δεν μπορεις εξαλου, τα ATF εχουν ολα παρομοιο. Απλως βαζεις ενα καλυτερο, ακριβο υγρο.

Ρε παιδια εχω και εγω μια απορια.
Ο ερωτηθεντας λεει οτι βαζει 5η(που μπαινει ευκολα)και μετα 1η που ειναι πολυ δυσκολη.
Για πειτε μου ολοι εσεις που μιλησατε για βαλβολινες και κρυα και παγωματα............
Το γραναζι της 1ης και της οπισθεν παγωνει.Το γραναζι της 5ης ειναι στην αλλη ακρη και δεν παγωνει;;;;;;;;;;:screwy:

Οχι βρε συ, δεν παγωνει τιποτα. Αυτο ελειπε. Απλως οταν ειναι κρυα η βαλβολινη ειναι πολυ χοντρη και το νιωθεις στα μεγαλα γραναζια, οπως και δυσκολευονται να λιπανθουν σωστα ολα τα μερη του σασμαν για λιγο. Μια μεγαλη ταχυτητα εχει πιο μικρο γραναζι γι'αυτο και κουμπωνει πιο 'γλυκα'. Μολις ζεσταθει λιγο η βαλβολινη και ειναι πιο μαλακη και ευρευστη ειναι ολα οπως πρεπει.

Στα περισσοτερα παντως αν δεν παιρνει ευκολα την 1η, απλως 'ακουμπας' στην 2ρα και μετα την παιρνει κανονικοτατα. Η βαζεις μια παρα πολυ καλη βαλβολινη, εμενα αυτο μου ελυσε το 'προβλημα' 100%, τωρα και παγωμενο να ειναι μετα απο 1-2 αλλαγες ειναι λουκουμι.

Tsakirakos
17-02-08, 11:52
μακαρι να διορθωθει σε ενα βαθμο...

DASMANIA
17-02-08, 12:14
δοκιμασετο και πεστο μας για να παρουμε σειρα!

race535
17-02-08, 12:37
Λοιπον για να μην σφαξει αδικα ο ανθρωπακος το σαζμαν του καλυτερα να μην αλλαξει τις βαλβολινες σε ενα σαζμαν 3/4ων ετων μιας και η BMW δεινει Lifetime.
Το μεγαλητερο ποσοστο προβληματος που εχουν τα σαζμαν που (λειτουργουν δυκολα)ειναι ο συμπλεκτης(δισκος πλατο)!!!! -αυτο αν δεν εχει ανοιχτει,μαστορευτει ποτε το σαζμαν-

Το πιο συνηθες προβλημα ειναι το γρασσο που λυπενει το ρουλεμαν του δισκου το οποιο μπαινει στο κεντρικο αξωνα του σαζμαν.Αυτος ο γραναζωτος αξωνας και το ρουλεμαν ειναι γρασαρισμενα,δυστηχος με τον χρονο και την πολυ χρηση συνηθως σε κινηση αυτα στεγνωνουν και υπολειτουργουν μεχρι να ζεσταθουν-κυριως στην 1η.
Απλα θελει συντηρηση και επιπλεον λυπανση το ρουλεμαν.
Ενα αλλο προβλημα θα μπορουσε να ειναι αερας μεσα στο κυκλωμα του συμπλεκτη!
Τα δοντια του πλατο να εχουν μαλακωσει πολυ και πολλα αλλα γενικως στο (δισκο-πλατο)
Ελαχιστες πιθανοτητες ειναι να εχει μπει νερο μεσα στις βαλβολινες για να φταιει το σαζμαν το ιδιο,αλλα δεν νομιζω να υπαρχει κατι τετοιο σε ενα σχετικα καινουργιο αυτοκινητο.

Tsakirakos
17-02-08, 12:44
race535 δεν εχει ανοιχτει το σασμαν. το αυτοκινητο ειναι παρθενο! 70.000 ολα δικα μου τα χιλιομετρα. για να γρασαριστει τι πρεπει να γινει δηλαδη? αν ειναι να ξερω τι να ζητησω απο το επισημο συνεργειο τωρα που θα παω για αλλαγη λαδιων...
σ'ευχαριστω

race535
17-02-08, 13:46
race535 δεν εχει ανοιχτει το σασμαν. το αυτοκινητο ειναι παρθενο! 70.000 ολα δικα μου τα χιλιομετρα. για να γρασαριστει τι πρεπει να γινει δηλαδη? αν ειναι να ξερω τι να ζητησω απο το επισημο συνεργειο τωρα που θα παω για αλλαγη λαδιων...
σ'ευχαριστω

Ειναι αρκετη δουλεια.
Πρεπει να κατεβει το σασμαν.Να ελεγχθει ο δισκος και το πλατο και να καθαριστει απο τα παλια γρασσα ο κεντρικος αξωνας του σασμαν.
Καινουργιο γρασσο πρεπει να χρησιμοποιηθει συμφωνα με το εργοστασιο -ESSO UNIREX S2-
και οχι το παλιο -Microlube GL261 BMW-. Το κατηργησε γιατι χαλαγε απο τις θερμοκρασιες.

Tsakirakos
17-02-08, 13:56
πρεπει να μπω σε περιπετειες? δε ξερω...

Libanner
17-02-08, 14:26
Και εγω το έχω παρατηρήσει αυτο που περιγράφεις και σκέφτομαι να αλάξω τις βαλβολίνες στο σασμάν αλλα απο την άλλη λέω για να τις δίνει η bmw lifetime κάτι παραπάνω θα ξέρει.

Tsakirakos
17-02-08, 14:30
libanner τι κανουμε τωρα? για πες και εσυ...

God
17-02-08, 16:38
Λοιπον για να μην σφαξει αδικα ο ανθρωπακος το σαζμαν του καλυτερα να μην αλλαξει τις βαλβολινες σε ενα σαζμαν 3/4ων ετων μιας και η BMW δεινει Lifetime.
Το μεγαλητερο ποσοστο προβληματος που εχουν τα σαζμαν που (λειτουργουν δυκολα)ειναι ο συμπλεκτης(δισκος πλατο)!!!! -αυτο αν δεν εχει ανοιχτει,μαστορευτει ποτε το σαζμαν-


Βρε συ Θεμη, θα σφαξει το σασμαν απλως αλλαζοντας του βαλβολινες και δεν θα το σφαξει κατεβαζοντας το ολοκληρο μονο και μονο για να γρασαρει το ρουλεμαν του δισκου?

Δεν αποκλειεται να εχεις και δικιο αλλα ειναι πολυ συνηθες οι lifetime βαλβολινες της BMW (η λαθος aftermarket) να ειναι ο υπαιτιος του προβληματος. Οι περισσοτεροι που αλλαξαν βαλβολινες ελυσαν αυτο το θεμα. Οποτε -κατα την δικη μου γνωμη και μονο- καλο θα ηταν να ξεκινησει αλλαζοντας σε μια καλη βαλβολινη (κοστος το πολυ 30-35 ευρω μαζι με την αγορα της βαλβολινης) και μετα αν δεν φτιαξει βλεπουμε για γρασσαρισμα-αλλαγη ρουλεμαν δισκου. Μια καλη βαλβολινη κακο δεν προκειται να του κανει ποτε.


Επισης, προσωπικη μου γνωμη και μονο, αν δεν θελετε οι βαλβολινες/λαδια να ειναι lifetime αλλα αυτο το lifetime να ειναι πολυ μικρο, καλο θα ηταν να κανετε μια πιο 'σωστη' συντηρηση. Lifetime βαλβολινες και αλλαγες λαδιων στα 25.000χλμ για μενα ειναι απλως μαρκετινγκ. Αλλαγες λαδιων καθε 10.000χλμ μαζι με το φιλτρο, και βαλβολινες καθε 3-4 αλλαγη λαδιων (αναλογα την βαλβολινη και την χρηση) και στο σασμαν και στο διαφορικο. Ετσι μπορει να βγαλουν και κανενα μυριο χλμ. Καλυτερα να τα πληρωνεις στην συντηρηση παρα στην επισκευη.

race535
17-02-08, 18:49
Μανο το σφαξιμο ειναι ενα απλο σχημα λογου.
Τωρα οι δικες μου συνηθειες συντηρησης ειναι Γερμανικες.Αν πεις σε μηχανικο της BMW στην Γερμανια να σου αλλαξει βαλβολινες σε σασμαν,διαφορικο απλα θα σε διωξει!!!!!
Αλλαζουν βαλβολινες μονο σε περιπτωσεις επισκευων.

δεν αποκλειω την περιπτωση να φταιει η βαλβολινη,ουτε η Bmw την αποκλειει.αλλα την βαζει τελαιυτεα σαν πιθανοτητα βλαβης!!

Τωρα στην Ελλαδα ακουω αλλα.Εσυ προτεινεις σαν ιδιοκτητης BMW 20ετιας στα περιπου 40000χλμ αλλαγες βαλβολινης. Δεν κανεις λαθος,καλο κανεις αν και εγω δεν το θεωρω αναγκαιο,ουτε το εργοστασιο το θεωρει.
Τα καινουργια αυτοκινητα σαφως δεν το χρειαζονται.
Το αλλο θεμα τωρα με την Ελλαδα ειναι οτι μετα συγχωρησεως οι περισσοτεροι ιδιοκτητες τους γαμ@νε την μανα και τον πατερα απο το πρωι μεχρι το βραδυ στα πετακωλια και οι συνθηκες βρισκονται πολυ συχνα σε πολυ ζεστη και πολυ κινηση!
Ξεχνοντας οτι τα αυτοκινητα ειναι συμβατικης τεχνολογιας και πιεζοντας τα για αγωνιστικη χρηση,δεν ειναι κατασκευασμενα ομως για τετοια χρηση,με αποτελεσμα η εννοια Lifetime να γινεται πολυ Short(ειστε σιδεροφαγοι τι να κανουμε:drive2:)

Αν θελει ο φιλος μπορει καλλιστα να αλλαξει τις βαλβολινες του μιας και η δουλεια και το κοστος ειναι παρα πολυ μικρο και να δοκιμασει,δεν εχει να χασει πολλα.

Libanner
17-02-08, 22:23
Αν πεις σε μηχανικο της BMW στην Γερμανια να σου αλλαξει βαλβολινες σε σασμαν,διαφορικο απλα θα σε διωξει!!!!!
Αλλαζουν βαλβολινες μονο σε περιπτωσεις επισκευων.

Ακριβώς γι αυτό δεν τις έχω αλλάξει ακόμα.Αν και εδώ ο μάστορας που το πηγαίνω μου λέει τι lifetime και μ@λ... βάλε καινούργιες μη το πάρεις στο χέρι.

Mpower5
17-02-08, 22:55
Kαλα κρασα.......
Βαλβολινες......αλλαγη....αλλο γερμανια με -1 ολο το χρονο...και αλλο ελλαδα να βαραει 40 και βαλε το χρονο......!!!!!!!!!!
Ναι θα κατεβασει το σασμαν να το γρασαρει...>????????????????????

Libanner
18-02-08, 14:09
Kαλα κρασα.......
Βαλβολινες......αλλαγη....αλλο γερμανια με -1 ολο το χρονο...και αλλο ελλαδα να βαραει 40 και βαλε το χρονο......!!!!!!!!!!
Ναι θα κατεβασει το σασμαν να το γρασαρει...>????????????????????
Εντάξει το πέθανες λίγο δεν εχει ολο το χρονο -1 στην γερμανία ούτε 40 στη Ελλάδα ακατέβατα.Οι οδηγίες σε αυτο το θέμα δεν αλάζουν απο χώρα σε χώρα είναι ξεκάθαρες αλλαγή στις βαλβολίνες μόνο οταν πρέπει να γίνει κάποια επισκευή.Τώρα αν κάποιος τις αλλάξει στο αμάξι του γιατι το θεωρεί απαραίτητο αυτό είναι αλλο θέμα!

MrZ
18-02-08, 15:20
Εμένα που μου "πετάει" τη δευτέρα μάλλον είναι άλλο θέμα...Το κάνει μόνο όταν είναι κρύο.Κουμπώνει πρώτη κανονικά,βάζω δευτέρα -γκάπ- μπροστά ο λεβιές,ξανά δευτέρα -γκάπ- μπροστά πάλι...Άμα είμαι σε ανηφόρα καταλήγω πάλι με πρώτη αλλιώς βάζω τρίτη...Αλλά άμα ζεσταθεί κουμπώνει κανονικότατα...Για θέμα λιπαντικού σε σχέση μεγέθους γραναζιών δεν το κόβω γιατί η πρώτη δεν έχει πρόβλημα.:confused:

God
18-02-08, 17:20
Εμένα που μου "πετάει" τη δευτέρα μάλλον είναι άλλο θέμα...Το κάνει μόνο όταν είναι κρύο.Κουμπώνει πρώτη κανονικά,βάζω δευτέρα -γκάπ- μπροστά ο λεβιές,ξανά δευτέρα -γκάπ- μπροστά πάλι...Άμα είμαι σε ανηφόρα καταλήγω πάλι με πρώτη αλλιώς βάζω τρίτη...Αλλά άμα ζεσταθεί κουμπώνει κανονικότατα...Για θέμα λιπαντικού σε σχέση μεγέθους γραναζιών δεν το κόβω γιατί η πρώτη δεν έχει πρόβλημα.:confused:

Δεν χανεις να αλλαξεις ενα λιπαντικο αλλα αφου το κανει μονο στη 2ρα...για σασμαν σε κοβω...

MrZ
18-02-08, 20:45
Δεν χανεις να αλλαξεις ενα λιπαντικο αλλα αφου το κανει μονο στη 2ρα...για σασμαν σε κοβω...

Το περίεργο είναι ότι το κάνει μόνο άμα είναι κρύο,άμα είναι ζεστό κουμπώνει πάρα πολύ ωραία,νιώθεις το κούμπωμα..αυτό το "γλούπ":wub: ....τέσπα...θα περάσει ο χιονιάς...θα το ξεχάσω...

Tasulis
22-02-08, 21:07
3 BMW είχαμε-έχουμε στην οικογένεια (Ε30-Ε36-Ε46) και ΟΛΑ κάνουν το ίδιο το κρύα πρωινά.
Θαρρείς και δεν θέλουν να τα ενοχλείς όταν έχει κρύο και αρέσαουν να μείνουν μέσα στο γκαράζ, αλλά μπεμπέ είναι αυτό και το συγχωρούμαι.
Ολοι έχουμε τα ελλατώματα μας.

nasos
23-03-08, 10:29
Το ιδιο προβλημα εχω και εγω κουμπονουν αλλα με λιγο ζορι.Ειναι φυσιολογικο? Με την 36αρα του πατερα μου ειναι μια χαρα.

strofimios
23-03-08, 11:43
Και εμενα πανω -κατω τα ιδια κανει αλλα μετα απο 2-3 αλλαγες ειναι ο.κ.
Αντιμετωπιζω ομως αλλο προβλημα.Μου "κουρευει" την 5η.Εαν την βαλω σιγα δηλαδη εαν περιμενω να πεσουν οι στροφες και την βαλω πολυ σιγα τοτε ειναι σχεδον ο.κ.Το προβλημα ειναι πιο εντονο οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα σε τετοιο βαθμο που μετα τα 100 δεν κατεβαζω 4η γιατι μετα οταν θα πρεπει να βαλω 5η ακουγεται ο ηχος της καταστροφης,εαν ξεχαστω και δεν την παω με το μαλακο.ο συμπλεκτης μου εχει μεχρι στιγμης 177.000χλμ. αλλα δεν πατιναρει απλα εχει βαρυνει λιγο το πεταλι.