Επιστροφή στο Forum : Mini in 116i
Καλησπερα παιδες,
Ερώτηση χαζή ίσως...οπως ξερουμε η μινι φοράει μοτερ bmw κ λένε οτι είναι παρόμοιο μοτερ με το 116ι.κ το οποιο μοτερ του μινι δεχετε compressor.μήπως ο compressor του μίνι ταιργιάζει στο δικό μου ή γενικά οτιδηποτε άλλο απο μινι s?κ κατι άλλο το new μινι s έχει 2vanos?ευχαριστώ
το παλιό ΜΙΝΙ δεν φοράει μοτέρ BMW οπότε άστο στην άκρη. για το καινούριο ότι και να σου πω θα είναι ψέμα δεν έχω ιδέα τι μοτέρ φοράει πέρα του ότι έχει φτιαχτεί σε συνεργασία με την PSA
Vic που μπορω να βρω πολλεεεεες πληροφοριες για το παλιο το μοτερ?
Καποιο link?
thanx
Για το παλιο δε ξερω και γω αλλα το καινουργιο το 1.6 φοραει το ιδιο κινητιρα με το 116ι που βγαζει 115 αλαγα.
Ενας φιλος εχει μινι S και το μοτερ του δεν εχει καμια επαφη με το 116ι...οπως το ειδα εγω!
Babis_Compact
17-02-08, 18:12
Vic που μπορω να βρω πολλεεεεες πληροφοριες για το παλιο το μοτερ?
Καποιο link?
thanx
Φίλε λογικά στα αντίστοιχα ελληνικά forum για το πανέμορφο MINI θα βρεις ότι πληροφορία θέλεις! Δεν ρίχνεις μια ματιά εκεί καλύτερα? clubmini.gr , minifans.gr κλπ.
;)
Ενας φιλος εχει μινι S και το μοτερ του δεν εχει καμια επαφη με το 116ι...οπως το ειδα εγω!
Αφου εχει το S ενοοιτε πως δεν ειναι ο κινητιρας του 116ι. Λογικο.
Το S δε βγαζει μονο 115 αλογα.
Το μινι βγαζει τοσα γιατι ειναι turbo
E36 RULES!!
17-02-08, 18:40
Το μινι βγαζει τοσα γιατι ειναι turbo
Θα μπορουσε να τα έβγαζε και ατμσφαιρικα απο 1.6 αλλα ας μην επεκταθω αλλο..
δηλαδή το mini s δεν έχει σχέση με το απλό?το mini s δεν φοράει μοτερ bmw?γιατι διάβασα σε ένα forum ότι το απλο βέλτιώνετε κ μπορεις έμεσσα να το κάνεις mini s...αλλα δεν ξέρω αν ισχύει.αν ισχύει τοτε μπορώ να βαλώ κ εγω στο 116ι μου...(πλεον το 116ι βγαίνει με 122hp κ οχι με 115..δεν ξερω αν ισχύει κ για το mini)
Παιδια μην μπερδευόμαστε. Όπως λεει και ο VIC, oι κινητηρες των μινι 1ης γενιας δεν ειναι ιδιοι με κανεναν bmw.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Tritec_engine)
Οσον αφορα τα μινι εβγαιναν σε 3 εκδοσεις: One =1,4 , cooper= 1,6 και cooper s =1,6sc turbo. Τo cooper πραγματι μπορει να αναβαθμιστει σε "s" .
Αλλά αφου δεν εχουν σχεση με τους BMW ας μην επεκταθουμε.
Στα site που ανέφερε ο Babis θα βρεις πολλά (ειμαι και γω γραμμενος ως κατοχος ενος cooper).
Λοιπόν, επειδή πολλοί μπερδεύονται ούτε το νέο, ούτε το παλιό Mini φοράνε κινητήρες που μπαίνουν σε αυτοκίνητα με το σήμα της BMW. (116-316).
Εχουν άλλη διάμετρο χ διαδρομή τα μοτέρ των Mini με τα μοτέρ των 116 (παλιά και νέα), είναι υποτετράγωνα αντίθετα με τα 1.6 της BMW που είναι υπερτετράγωνα.
Θα ψάξω να τα βρώ ακριβώς τα στοιχεία, να τα ποστάρω.
Dim77 αν βρεις στοιχεία πες,εγω πάντως έχω πληροφορίες οι οποίες δεν είναι αξιοπιστες,κ λένε ότι εχουν διαφορετικους εκκεντροφορους,κ ε εγκεφαλο κατα τα άλλα είναι ίδιοι. κ οι κινιτήρες είναι... N45B16 για το ε81 κ W11B16 αν θυμαμαι καλα για το μίνι.όπως φαίνετε τα 3 τελευταια γραμματα είναι ίδια,απλά έχω την απορία αν έχουν κατι κοινό ώστε να το εκμεταλευτώ για πιθανόν βέλτίωση...
mini διάμετρος εμβόλου 77.0mm x διαδρομή 85.8mm
BMW 1.6 engine διάμετρος 82.0mm x διαδρομή 75.6mm
Το μοτέρ της συνεργασίας που μπαίνει στα Mini (R56) και στα Peugeot έχει διαστάσεις κυλίνδρων διάμετρο 77.0 mm X διαδρομή 85.8μμ
To αντίστοιχο των σειρών 116-316 έχει διάμετρο 82.0mm Χ διαδρομή 75.6mm .
Όπως καταλαβαίνετε είναι εντελώς διαφορετικά ασχέτως αν είναι και τα 2 περίπου 1.6 λιτρα και με απόδοση περίπου 120 ps.
Τα στοιχεία τα πήρα από επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων στα site mini & BMW
Edit: Για να μη μπερδευτείτε στο site της BMW τα αναγράφουν με ανάποδη σειρά (πρώτα τη διαδρομή και μετά τη διάμετρο), αλλά είναι εμφανές αν τα διαβάσετε.
Dim77 αν βρεις στοιχεία πες,εγω πάντως έχω πληροφορίες οι οποίες δεν είναι αξιοπιστες,κ λένε ότι εχουν διαφορετικους εκκεντροφορους,κ ε εγκεφαλο κατα τα άλλα είναι ίδιοι. κ οι κινιτήρες είναι... N45B16 για το ε81 κ W11B16 αν θυμαμαι καλα για το μίνι.όπως φαίνετε τα 3 τελευταια γραμματα είναι ίδια,απλά έχω την απορία αν έχουν κατι κοινό ώστε να το εκμεταλευτώ για πιθανόν βέλτίωση...
Φιλε μου μην τα μπερδευεις.Αυτα ειναι για να δηλωνουν τον κυβισμο και μονο.
Αμα ηταν ετσι,θα ειχαμε και τα ιδια μοτερ με την Honda,πχ civic με μοτερ b16b
E36 RULES!!
18-02-08, 02:17
Φιλε μου μην τα μπερδευεις.Αυτα ειναι για να δηλωνουν τον κυβισμο και μονο.
Αμα ηταν ετσι,θα ειχαμε και τα ιδια μοτερ με την Honda,πχ civic με μοτερ b16b
A εσυ μου θες και Β16Β, το καλο!!
Τι ωραια θα'τανε το 316 μου με 170 αλογα ΜΑΜΑ (Β16Β απο το JDM ΕΚ Civic Type R 170 αλογα)
δηλαδή το mini s έχει άλλο μοτερ απο το απλό?
δηλαδή το mini s έχει άλλο μοτερ απο το απλό?
Το ίδο μοτέρ είναι, αλλά με Turbo (και ότι άλλο χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στην ιπποδύναμη)...οπότε έχει και άλλο κωδικό.
Γενικά, το μοτέρ του ΜΙΝΙ μπορεί αν είναι σχεδιασμός BMW (και κατασκευή PSA), αλλά δεν είναι BMW. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι το ΜΙΝΙ είναι μπροστοκίνητο και έχει τον κινητήρα εγκάρσια τοποθετημένο και όχι κατά τον διαμήκη άξονα.
Τέλος, δεν πιστεύω ότι το Turbo του Cooper S μπορεί να μπεί στην 116i...είναι πολλές οι διαφορές.
Φίλε λογικά στα αντίστοιχα ελληνικά forum για το πανέμορφο MINI θα βρεις ότι πληροφορία θέλεις! Δεν ρίχνεις μια ματιά εκεί καλύτερα? clubmini.gr , minifans.gr κλπ.
;)
Thanx Μπαμπη.
Παιδια ξερει κανεις τις διαφορες του μοτερ με τα 163 και αυτου με τα 170?
fanis απλά μου φάνηκε παράξενο που μου είπανε οτι στο 116ι αν βάλεις τουρμπο σπάει κ είπα τον άν είναι έστω παρόμοια τα μοτερ στο ένα να σπάει κ στο άλλο οχι!
καταρχάς, στην 116 τα μοτερ είναι τοποθετημένα κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, ενώ στα mini/peugeot (τα καινούργια) είναι τοποθετημενα κάθετα
αν μπεις στο www.minifans.gr θα βρεις όλες της πληροφορίες που θέλεις
mini διάμετρος εμβόλου 77.0mm x διαδρομή 85.8mm
BMW 1.6 engine διάμετρος 82.0mm x διαδρομή 75.6mm
Το μοτέρ της συνεργασίας που μπαίνει στα Mini (R56) και στα Peugeot έχει διαστάσεις κυλίνδρων διάμετρο 77.0 mm X διαδρομή 85.8μμ
To αντίστοιχο των σειρών 116-316 έχει διάμετρο 82.0mm Χ διαδρομή 75.6mm .
Όπως καταλαβαίνετε είναι εντελώς διαφορετικά ασχέτως αν είναι και τα 2 περίπου 1.6 λιτρα και με απόδοση περίπου 120 ps.
Τα στοιχεία τα πήρα από επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων στα site mini & BMW
Edit: Για να μη μπερδευτείτε στο site της BMW τα αναγράφουν με ανάποδη σειρά (πρώτα τη διαδρομή και μετά τη διάμετρο), αλλά είναι εμφανές αν τα διαβάσετε.
:+1:
Κάπου εδώ ξεκαθαρίζουν όλα. Το ότι ο ένας είναι κατά το διαμήκες και ο άλλος κατά το εγκάρσιο δεν μου λέει και πολλά.
fanis απλά μου φάνηκε παράξενο που μου είπανε οτι στο 116ι αν βάλεις τουρμπο σπάει κ είπα τον άν είναι έστω παρόμοια τα μοτερ στο ένα να σπάει κ στο άλλο οχι!
Από τα λίγα τεχνικά που γνωρίζω, πιστεύω ότι το λένε αυτό λόγο άμεσου ψεκασμού και φτωχού μίγματος. Είναι δύσκολο να παντρέψεις (ως βελτιωτής) το Turbo με τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού και φτωχού μίγματος (δεν λειτουργεί η λύση 5ου μπέκ κλπ.). Πρέπει να έχεις πολύ καλές γνώσεις...οπότε μάλλον κανείς (δεν ξερω για τον Καρρά στο Άργος) δεν αναλαμβάνει την ευθύνη!
καταρχάς, στην 116 τα μοτερ είναι τοποθετημένα κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, ενώ στα mini/peugeot (τα καινούργια) είναι τοποθετημενα κάθετα
Ετσι οπως τα λες ειναι!!
fanis υπάρχουν πολλα αμεσου ψεκασμού που ειναι τουρμπο.εργοστασιακα...τωρα για να το κανεις εσύ μετατρωπεί δεν ξέρω
fanis υπάρχουν πολλα αμεσου ψεκασμού που ειναι τουρμπο.εργοστασιακα...τωρα για να το κανεις εσύ μετατρωπεί δεν ξέρω
Εργοστασιακά ναι...η δυσκολία είναι στην μετατροπή (με μίγμα/φτωχό μίγμα, προγραμματισμό εγκεφάλου κλπ.).
Πάντως και για να μπουν κάποια πράγματα σε σειρά αναφέρω τα παρακάτω :
Η πρώτη σειρά BMW-MINI φόραγε μοτέρ 1.6 ατμοσφαιρικό και κομπρεσοράτο (cooper s) το οποίο ήταν προϊόν συνεργασίας BMW-Chrysler. Το ίδιο μοτέρ ατμοσφαιρικό τοποθετήθηκε και στο PT Cruiser 1.6 (118ΗΡ) ενώ δεν μπήκε σε καμία BMW.
Η δεύτερη σειρά BMW-MINI φόρεσε εξ αρχής το μοτέρ 1.6 ατμοσφαιρικό και ΤΟΥΡΜΠATO (όχι compressor) το οποίο ήταν προϊον συνεργασίας PSA-BMW. Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται στα Peugeot και στις 116 δεύτερης γενιάς (facelift 122hp) και στην τελευταία 316 (επίσης 122hp)
Τέλος η πρώτη γιενιά 116, η 316 compact και η 316 e46 facelift φόραγαν το ίδιο μοτέρ (115hp) προέλευσης BMW και μάλιστα valvetronic νομίζω.
Αυτά τίποτα αλλο...
Πάντως και για να μπουν κάποια πράγματα σε σειρά αναφέρω τα παρακάτω :
Η πρώτη σειρά BMW-MINI φόραγε μοτέρ 1.6 ατμοσφαιρικό και κομπρεσοράτο (cooper s) το οποίο ήταν προϊόν συνεργασίας BMW-Chrysler. Το ίδιο μοτέρ ατμοσφαιρικό τοποθετήθηκε και στο PT Cruiser 1.6 (118ΗΡ) ενώ δεν μπήκε σε καμία BMW.
Η δεύτερη σειρά BMW-MINI φόρεσε εξ αρχής το μοτέρ 1.6 ατμοσφαιρικό και ΤΟΥΡΜΠATO (όχι compressor) το οποίο ήταν προϊον συνεργασίας PSA-BMW. Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται στα Peugeot και στις 116 δεύτερης γενιάς (facelift 122hp) και στην τελευταία 316 (επίσης 122hp)
Τέλος η πρώτη γιενιά 116, η 316 compact και η 316 e46 facelift φόραγαν το ίδιο μοτέρ (115hp) προέλευσης BMW και μάλιστα valvetronic νομίζω.
Αυτά τίποτα αλλο...
Για να μπούν τα πράγματα σε μια σειρά διάβασε το ποστ αυτό:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=174949&postcount=14
Το μοτέρ της 116 (β' γενιάς-122ps) ΔΕΝ είναι το μοτέρ συνεργασίας BMW-PSA, το μοτερ της συνεργασίας μπαίνει στα Mini και στα Peugeot. Όχι στην 116.
Πολλοί μπερδευτήκατε με το αν μπαίνει εγκάρσια ή κατά μήκος. Δεν έχει σημασία.
Σημασία έχει ότι έχουν άλλη διάμετρο χ διαδρομή. Έχουν εντελώς διαφορετικές διαστάσεις.
Το μοτέρ συνεργασίας είναι υποτετράγωνο, το μοτέρ της 116 είναι υπερτετράγωνο. (Μιλάμε για διαστάσεις κυλίνδρων).
Υ.Γ. Το μοτέρ της 116 (α' γενιάς-115ps) (και της 316 το 16valve) δεν ήταν valvetronic. Δεν είχε το μηχανισμό. Μια ματιά στο ETK αρκεί. Και στο Ν40 και το Ν45 τα 1.6 λείπουν οι μηχανισμοί του valvetronic των Ν42-Ν46 1.8-2.0 (realoem.com ή bmwfans.info)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.