PDA

Επιστροφή στο Forum : 7o Historic Acropolis Rally


yiannis2002
23-02-08, 20:37
Από το site www.historic.acropolisrally.gr

Το 7ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που διοργανώνει η ΕΛΠΑ θα διεξαχθεί 9 με 15 Μαΐου 2008 και θα αποτελείται από 4 σκέλη. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που είναι ένας από τους κορυφαίους αγώνες κλασικού αυτοκινήτου της Ευρώπης προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Iστορικών Ράλλυ Sporting με συντελεστή βαθμολογίας 4 και στο Έπαθλο Ιστορικών Ράλλυ Regularity της FIA.

Οι αγωνιζόμενοι ξεκινώντας από τους πρόποδες της Ακρόπολης θα περιπλανηθούν στους δρόμους της Κεντρικής Ελλάδος και της Πελοποννήσου και θα γνωρίσουν μερικές από τις πιο φημισμένες και χαρακτηριστικές ειδικές διαδρομές του παλιού Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο φετινός αγώνας που θα καλύψει μία απόσταση 1400 km συνολικά θα αποτελείται στην κατηγορία της Sporting από χωμάτινες και ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, ενώ στην κατηγορία της Regularity θα περιλαμβάνει 40 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας στην άσφαλτο.

Σάββατο 10 Μαΐου

18:00 Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη

Κυριακή 11 Μαΐου

Πρωί Εκκίνηση 1ου Σκέλους από την Αθήνα
Μεσημέρι Ανασυγκρότηση στην Χαλκίδα
Απόγευμα Τερματισμός 1ου Σκέλους - Λουτράκι

Δευτέρα 12 Μαΐου

Πρωί Εκκίνηση 2ου Σκέλους
Μεσημέρι Ανασυγκρότηση στην Τρίπολη
Απόγευμα Τερματισμός 2ου Σκέλους Λουτράκι

Τρίτη 13 Μαΐου

Πρωί Εκκίνηση 3ου Σκέλους
Μεσημέρι Ανασυγκρότηση
Βράδυ Τερματισμός 3ου Σκέλους - Λουτράκι

Τετάρτη 14 Μαΐου

Πρωί Εκκίνηση 4ου Σκέλους
Απόγευμα Τερματισμός στην Αθήνα

Πέμπτη 15 Μαΐου

11:30 Τελετή απονομής (Λόφος Φιλοπάππου)

DoctorAbo
24-02-08, 12:31
Γιάννη , θα ήθελα να σε παρακαλέσω να γράψεις ένα post σχετικά με το τι θα απαιτείτο από έναν ονειροπόλο προκειμένου να λάβει μέρος σε μια τέτοια διοργάνωση.

Κάντο με τέτοιο τρόπο που να μας εμπνεύσεις και να αρχίσουμε να μετράμε και να υπολογίζουμε.
:D

yiannis2002
24-02-08, 13:02
Doctora, θυμήθηκες την Στράτος στο Μερκούρη πέρυσι...:D
τι απαιτείται? οχι πολλά πράγματα, αν δεν έχεις βλέψεις για ψηλά.
Ξεκινάμε με τα βασικά, ενα σωστό αυτοκίνητο, εύκολα προσαρμόσιμο στις συνθήκες. Δηλαδή να μεταμορφώνεται από ασφάλτινο σε χωμάτινο, αλλάζοντας 4 λάστιχα. Ενας φίλος με διάθεση για τρέξιμο για συνοδηγός και άλλος ένας με διάθεση ν ακολουθήσει για σέρβις.
Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες τι ακριβώς απαιτείται να έχει το αυτοκίνητο, αλλά συνοπτικά, απαιτείται roll cage / roll bar, καθίσματα ζώνες ομολογκέ, και 5κιλος πυροσβεστήρας. Από εκει και πέρα βγάζεις δελτίο FIA στην ΕΘΕΑ και ορμάς.
Ούτε το σέρβις είναι απαραίτητο, εμείς κανονίζαμε με άλλους φίλους και φορτώναμε όλοι σ ενα φορτηγάκι τα λάστιχα και τίποτε άλλο. Οτι προέκυπτε, το φτιάχναμε μόνοι μας. Πέρυσι που δεν έτρεξα, και πήγα σέρβις εθελοντικά, προέκυψαν κάτι προβληματάκια, πχ κλάταρε λάστιχο μέσα στους Βωξίτες, έπαθε ατροφία, πάλι στους Βωξίτες, και τελικά κόπηκε η εξάτμιση, αλλά μόνο στο τελευταίο μπόρεσα να βοηθήσω (σύρμα και πένσα...) τα εντός ειδικής τα λύνει το πλήρωμα. Πρόπερσι, ενα βήμα πριν τα παρατήσουμε, φτιάξαμε το δίχαλο της μπριζντιρέκτ στην παραλία στο Λουτράκι, μιάμιση ωρα το βράδυ.
Εχει τον χαβαλέ του να τρέχεις έτσι, έχει άλλη ομορφιά, απολαμβάνεις. Οπου βλέπεις κόσμο, το γυρνάς και άσε το χρόνο να φεύγει, ποιός νοιάζεται...Ειναι και ωραία εποχή, η καλύτερη, η φύση έχει χρώμα παντού, χρώμα και μυρωδιές που αναμιγνείονται με το GTX και γίνεται πανδαισία.
Δοκιμές? θα κάνεις, απαραίτητες είναι, κάνεις ενα πέρασμα πρίν να βρείς τα σημεία μην χαθείς στον αγώνα, και να γράψεις , αμα έχεις όρεξη κάνεις και 2ο, αμα δεν έχεις όρεξη στελνεις το συνοδηγό μόνο του, αμα δεν έχει όρεξη κανείς πάς πρίμα βίστα (παλιά μου τέχνη κόσκινο). Και στο ενδιαμεσο πάς για κανα κοψίδι, ειδικά αμα έχει Μερκούρη το πρόγραμμα. Τι να σου λέω, πρέπει να έχει χημεία το πλήρωμα να είναι καλή παρέα, να γελάνε, και να μην υπάρχει άγχος. Ετσι χαίρεσαι και αγώνα και τα πάντα.
Οπωσδήποτε βέβαια δεν πρέπει να ξεχαστείς και να νομίζεις πως πάς βόλτα, αγώνα κάνουμε, και έχει και μπούκες και "σανίδα 100 για δεξιά φυλαγμένη", και "πάτα μην αφήνεις", και κανα καντήλι στα δύσκολα, και σκέψη μόλις δεις τους χρόνους...και τρέξιμο ν αλλάξεις τα λάστιχα γρήγορα, και πέρνα τον τον φούστη θα φάμε καπέλο, στις απλές, και γκρίνια ώρες ώρες "στα λεγα" αλλά κυρίως έχει πλάκα, τι να σου λέω...δόκτορ Μήτσο, πρέπει να το ζήσεις, και άσε τους αλλους να μιλάνε για "κλασσικά" και άσπρα λάστιχα...και όπως έλεγε και ενας παλιός , μην βροντοχτυπάς τις χάντρες, οι εταπ κανουν τους άντρες, και αμα δεν έχεις τρέξει Ριτσώνα, Μερκούρη και Πλατανάκι...
αστα γιατι φέτος πάλι εκτός μάχης θα είμαι και έχει αρχίσει και με σφίγγει το στομάχι.

Η φώτο, στο ενδιάμεσο κοντρόλ στο κατεβασμα από Νυχτερινό Φενεό, μεγάλη ειδική πολύ η κούραση.
Ιστοριούλα:
Ειμαστε μέσα στο μπεεμβε, στο κοντρόλ πάνω, να πάρουμε χρόνο να μπούμε στην ειδική, ο Νικόλας δίπλα δεν εχει βγάλει την πίπα από το στόμα από το μεσημέρι, παφ πουφ το πάει, εξω κρύο, παραθυρα κλειστα, μπροστα 3-4 αυτοκίνητα, πίσω ο Νίκος ο Μαλεβίτης με την κίτρινη κορόλλα.
Ανοίγω λίγο το παραθυρο.
Ερχεται τρέχοντας ο Νίκος. Ρε ...πάθατε τίποτα? βγαίνει καπνός από μέσα, ντουμάνι...


Του χρόνου στο 8ο? ίδωμεν...

yiannis2002
24-02-08, 13:51
Πώς θα μπορούσε να τρέξει ενας ερασιτέχνης , υπό ιδανικές συνθήκες?
Αγοραζεις ενα tii βόλτας από το εξωτερικό, του βαζεις ενα κλουβι και όλα τα σχετικά με την ασφάλεια. Το φερνεις Ελλάδα, βαζεις 4 καλες αναρτήσεις, και ντυνεις 12 λάστιχα, 6 ασφαλτο 6 χωμα, και πας. Πέρα απο΄μπλοκέ και σαζμαν, δεν χρειάζεται τίποτε άλλο από μηχανικά. Αντε μια ελευθερη εξάτμιση για να εισαι πιο πολύ μεσα στο κλίμα. Και κάνεις την πλάκα σου με ασφάλεια, χαβαλέ και τα λιγοτερα δυνατα έξοδα.

DoctorAbo
24-02-08, 13:52
περιμένω τα κοστολόγια σε exceλάκι παρακαλώ

yiannis2002
24-02-08, 14:02
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vmqz1uxgudu1
5900+750 το μπλοκέ, το βαζει ο ίδιος και εχει και tripmaster οπότε γλυτωνεις ενα εξοδο.
Κλουβι 700 ευρώ,
καθίσματα cobra monaco S και ζωνες 600 ευρώ,
ZF 700 ευρώ,
bilstein 420 ευρώ,
εξάτμιση 200 ευρώ,
αγγιστρα 25 ευρώ,
ηλεκτρολόγος-γενικός 100 ευρώ,
διαφορα εργατικά πες 500 ευρω πλούσια,
βαλε χαρτια ΕΘΕΑ 190 ευρώ, (10085 ως εδω)
μένει καραβι-ταξίδι -εισαγωγή.
Γυρω στα 13000 ευρω υπολόγισε το τελικό κόστος, και μενουν ζαντες λάστιχα που εκει εχεις διαφορες λύσεις αναλογα με το μπατζετ.

Πρόχειρος πρόχειρος υπολογισμός και διαρκεια εκτέλεσης πρότζεκτ 1 μηνας το πολυ, εχω δωσει παραπάνω από αυτά και ακομα ειμαι στην αρχή ακολουθώντας την μέθοδο "φτιάχτο μόνος σου" και εχω πλησιασει το εξαμηνο ;) .


Και αν σου αρεσει το όλο σχέδιο, πάμε μαζι να το φέρουμε...

DoctorAbo
24-02-08, 14:15
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vmqz1uxgudu1
5900+750 το μπλοκέ, το βαζει ο ίδιος και εχει και tripmaster οπότε γλυτωνεις ενα εξοδο.
Κλουβι 700 ευρώ,
καθίσματα cobra monaco S και ζωνες 600 ευρώ,
ZF 700 ευρώ,
bilstein 420 ευρώ,
εξάτμιση 200 ευρώ,
αγγιστρα 25 ευρώ,
ηλεκτρολόγος-γενικός 100 ευρώ,
διαφορα εργατικά πες 500 ευρω πλούσια,
βαλε χαρτια ΕΘΕΑ 190 ευρώ, (10085 ως εδω)
μένει καραβι-ταξίδι -εισαγωγή.
Γυρω στα 13000 ευρω υπολόγισε το τελικό κόστος, και μενουν ζαντες λάστιχα που εκει εχεις διαφορες λύσεις αναλογα με το μπατζετ.

Πρόχειρος πρόχειρος υπολογισμός και διαρκεια εκτέλεσης πρότζεκτ 1 μηνας το πολυ, εχω δωσει παραπάνω από αυτά και ακομα ειμαι στην αρχή ακολουθώντας την μέθοδο "φτιάχτο μόνος σου" και εχω πλησιασει το εξαμηνο ;) .


Και αν σου αρεσει το όλο σχέδιο, πάμε μαζι να το φέρουμε...

μμμμμ μη μιλάς τώρα ........ εμπνέομαι ....... και ένα τρειλεράκι να πηγαίνουμε και μέχρι τα Μέγαρα ε ? πανάλαφρο θα είναι .... θα γυρίζει κιόλας ....... καλό ακούγεται ............ δε με λες πασσά μου ? επιτρέπεται και η διαφήμιση ?

yiannis2002
24-02-08, 14:17
Τα πάντα επιτρέπονται με περιορισμό στο μέγεθος για τ αυτοκόλλητα όμως. Δες και ενα ακόμα έτοιμο για αγώνα, δεξί μπακετ και προφυλακτήρες και πάμε ακρόπολις...και γλυτωνουμε μαστόρους κτλ
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bm3dmf12aqck

και αν θες και κάτι παραπάνω σε άλογα...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bl3iof1zboar

αλλά εδω ξεφευγει το κόστος...
τρεηλερ δεν θέλουμε, το πάμε και οδικώς, δεν μασάνε αυτα...ο δικός μου, από το 1970 τρέχει το αυτοκίνητο αυτο, μεχρι το 72 το είχε ο Γκάλλο, μετα ο Κορόμπ. δεν έχανε αγώνα, σε όλους μέσα, κάθε μέρα όμως στο δρόμο, ακόμα και τωρα, δεν εχουν αναγκη αυτά...

DoctorAbo
24-02-08, 14:24
Τα πάντα επιτρέπονται με περιορισμό στο μέγεθος για τ αυτοκόλλητα όμως. Δες και ενα ακόμα έτοιμο για αγώνα, δεξί μπακετ και προφυλακτήρες και πάμε ακρόπολις...και γλυτωνουμε μαστόρους κτλ
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bm3dmf12aqck

και αν θες και κάτι παραπάνω σε άλογα...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bl3iof1zboar

αλλά εδω ξεφευγει το κόστος...
τρεηλερ δεν θέλουμε, το πάμε και οδικώς, δεν μασάνε αυτα...ο δικός μου, από το 1970 τρέχει το αυτοκίνητο αυτο, μεχρι το 72 το είχε ο Γκάλλο, μετα ο Κορόμπ. δεν έχανε αγώνα, σε όλους μέσα, κάθε μέρα όμως στο δρόμο, ακόμα και τωρα, δεν εχουν αναγκη αυτά...

καλά πας, καλά πας, συνέχισσε μόνο προσγειομένα ........ κανα 10΄κάκι να δώσουμε για το εργαλείο........

yiannis2002
24-02-08, 14:30
Εχουμε και πιο προσγειωμένες λύσεις.
Αλλά μακροπρόθεσμα θα μας βγούνε πιο ακριβές. Δηλαδή μπορούμε να βρούμε ενα απλο 2002 όχι tii και να βάλουμε 2 βέμπερ 40αρια πάνω (εχουμε αποθέματα...) και εναν εκκεντροφόρο. Στα ίδια άλογα θα πάμε, χωρίς ν ανοιξουμε μοτέρ για πιστόνια κτλ, αλλά είπαμε να μην μπλέξουμε με σκαλίσματα και μαστόρους.Εσυ επιλέγεις!
Αν το ψάξουμε σε Ιταλία ίσως βρούμε και πιό φτηνό tii, ως βάση, δηλ. γυρω στα 4500. Οπότε συνολικά βγαίνουμε στο 10ρικο!
Δες την πρώτη λύση που πρότεινα, πιστευω πως ειναι η καλύτερη.

Να ξύσω και καμια πληγή...να κοιτάξω και για κανα μίνι??
(κοιταξα...http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lwzmwm32toj1
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lcvyaj123wm1)

Λakedaimonas
24-02-08, 15:21
Υπάρχει κάποιο site που να έχει αναλυτικά τους κανόνες και τις προϋποθέσεις συμμετοχής??? Είτε σε ιστορικό ράλλυ είτε σε κανονικό??

yiannis2002
24-02-08, 15:24
www.ethea.elpa.gr , το site της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων Αυτοκινήτου.

Λakedaimonas
24-02-08, 17:42
Το είχα δει όταν μου το είχες στείλει αλλά δεν κατάλαβα και πολλά ,χάθηκα σε έναν κατάλογο με πληροφορίες σαν νόμοι του κράτους μου φανήκανε και ένας μηχανικός ένα πράμα απεχθάνεται ΤΑ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ! Θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη παρά ταύτα...

Η συμμετοχή σε ένα ράλλυ πόσο στοιχίζει?Εννοώ τα πάντα από τι θα πληρώσεις σε βενζίνες και για το αμάξι μέχρι τι θα φας για μεσημέρι.

yiannis2002
24-02-08, 18:55
Το είχα δει όταν μου το είχες στείλει αλλά δεν κατάλαβα και πολλά ,χάθηκα σε έναν κατάλογο με πληροφορίες σαν νόμοι του κράτους μου φανήκανε και ένας μηχανικός ένα πράμα απεχθάνεται ΤΑ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ! Θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη παρά ταύτα...

Η συμμετοχή σε ένα ράλλυ πόσο στοιχίζει?Εννοώ τα πάντα από τι θα πληρώσεις σε βενζίνες και για το αμάξι μέχρι τι θα φας για μεσημέρι.

Αυτό εξαρτάται από τον αγώνα, από το παράβολο συμμετοχής που θα ορίσει η οργάνωση, από την βενζίνη που θα χρειαστείς, γενικώς δεν υπάρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού των εξόδων ανα αγώνα. :)

yiannis2002
24-02-08, 21:36
http://www.youtube.com/watch?v=tjBYv3bYK70

και κομμάτι από τα Σκούρτα μέσα από την Τζούλια του Di Maggio

http://www.youtube.com/watch?v=_Ji4QfCNT80

yiannis2002
21-04-08, 19:28
Aντιγράφω από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα το πρόγραμμα
Ηδη έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές της σπόρτινγκ και από ότι μαθαίνω τουλάχιστον στις χωμάτινες θα δούμε πολύ θέαμα!

Regularity

Σάββατο 10 Μαΐου
11:00-16:00 Διοικητικός / τεχνικός έλεγχος αλλοδαπών αγωνιζομένων
17:15

Πίνακας εκκινούντων και ωράρια εκκίνησης για την Τελετή Εκκίνησης & το 1ο Σκέλος
18:00

Λήξη εγγραφών ομάδων
19:00

Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη, 5 λεπτά μετά το τελευταίο αυτοκίνητο που συμμετέχει στην κατηγορία Sporting
Κυριακή 11 Μαΐου
08:00 Εκκίνηση 1ου σκέλους από Φάληρο (Ολυμπιακά Ακίνητα)
12:20

Ανασυγκρότηση στην Χαλκίδα
18:25

Τερματισμός 1ου Σκέλους, στο Λουτράκι
23:00

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 2ου Σκέλους
Δευτέρα 12 Μαΐου
09:00

Εκκίνηση 2ου σκέλους από Λουτράκι
13:15

Ανασυγκρότηση στις Μυκήνες
18:30

Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Λουτράκι
23:30

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 3ου Σκέλους.
Τρίτη 13 Μαΐου
08:00

Εκκίνηση 3ου σκέλους από Λουτράκι
13:30 Ανασυγκρότηση στην Τρίπολη
19:00 Τερματισμός 3ου Σκέλους, στο Λουτράκι
23:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 3ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 4ου Σκέλους
Τετάρτη 14 Μαΐου
08:00

Εκκίνηση 4ου σκέλους από Λουτράκι
12:10

Ανασυγκρότηση στα Αντίκυρα
18:15

Τερματισμός στην Αθήνα
23:00

Sporting


Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη
Κυριακή 11 Μαΐου
10:30

Εκκίνηση 1ου σκέλους από Φάληρο (Ολυμπιακά Ακίνητα)
14:15

Ανασυγκρότηση στη Θήβα
18:15

Τερματισμός 1ου σκέλους στο Λουτράκι
23:00

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 2ου Σκέλους
Δευτέρα 12 Μαΐου
09:00

Εκκίνηση 2ου σκέλους από Λουτράκι
12:45

Ανασυγκρότηση στις Μυκήνες
18:15 2ου Σκέλους στους Δελφούς
23:00

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 3ου Σκέλους.
Τρίτη 13 Μαΐου
09:00

Εκκίνηση 3ου σκέλους -Τμήμα 5 από Λουτράκι
14:30

Ανασυγκρότηση στο Λουτράκι
20:00

Επανεκκίνηση 3 σκέλους - Τμήμα 6
01:25

Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Λουτράκι
Τετάρτη 14 Μαΐου
08:30

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 3ου Σκέλους, και ωραρίου εκκίνησης 4ου Σκέλους.
10:30

Εκκίνηση 4ου σκέλους από Λουτράκι
17:15

Aνασυγκρότηση στο Σύριο
14:50

Τερματισμός στην Αθήνα - parc ferme
18:00


Eπισυνάπτω και το ωράριο της σπόρτινγκ

manosm3
26-04-08, 13:25
Μάλλον θα συμμετάσχω κι εγώ :p:
[sorry gia ta greeklish alla dn exei ellhnika to pc]

manosm3
27-04-08, 14:24
Γιάννη, θα συμμετάσχεις φέτος?
[sorry gia ta greeklish alla dn exei ellhnika to pc]

yiannis2002
29-04-08, 12:32
Δυστυχώς όχι, λόγω αναγκαστικής απουσίας στο εξωτερικό. Του χρόνου σίγουρα, εστω και μονο σε μία απο τις 3 ημέρες.
Πολυ φτωχή η σπόρτινγκ φέτος, και το σουπερ ραλλυ σύστημα , που επιτρέπει ξεχωριστη βαθμολόγηση-συμμετοχη την κάθε ημέρα ίσως κάνει κακό τελικά.

TSAF
29-04-08, 13:15
Φτωχη ναι, αλλα εχει απιστευτα αμαξια

manosm3
29-04-08, 13:17
Iσως τρεξω regularity με το Βενερη, με μια 190sl '64. Περιμενουμε απαντηση το απογευμα.
Θα ειναι κανενας "δικος μας" εκει;

TSAF
29-04-08, 13:19
Και για το λογου το αληθες

TSAF
29-04-08, 13:27
Iσως τρεξω regularity με το Βενερη, με μια 190sl '64. Περιμενουμε απαντηση το απογευμα.
Θα ειναι κανενας "δικος μας" εκει;

εγω θα ειμαι εκει αλλα service crew για εναν φιλο που τρεχει sporting με ενα 1302s

yiannis2002
29-04-08, 13:32
Eχει εντυπωσιακά αυτοκίνητα, αλλά μένει να δούμε πόσοι θα πάνε χώμα, γιατί από ότι ακούω, οι περισσότεροι είναι για άσφαλτο μόνο-την πρώτη ημέρα δηλαδή...
δικοί μας τρέχουνε πολλοί...
ο Βαγγέλης m02 Μπιρλιράκης
ο Κορομπίλης
και αρκετοί ακόμα

TSAF
29-04-08, 13:33
το 1302 θα ειναι και ασφαλτο και χωμα παντως

yiannis2002
29-04-08, 19:46
Iσως τρεξω regularity με το Βενερη, με μια 190sl '64. Περιμενουμε απαντηση το απογευμα.
Θα ειναι κανενας "δικος μας" εκει;

πινακάκια ετοίμασες???
αγνωστο το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών και αν κρίνω από πέρυσι οι διαφορές θα κριθούν στα χιλιοστά...

E12 520
30-04-08, 18:24
Πιστευω θα ειναι και αυτο ενα πολυ ωραιο και γεματο με συμμετοχες ιστορικο ακροπολις!

Θα ηθελα παρα πολυ να συμμετεχω στην κατηγορια regularity αλλα λιγο δυσκολο προς το παρων!:(

Θα προσπαθησω να κατεβω τουλαχιστον να το παρακουλουθησω απο κοντα!:dblthumb2

yiannis2002
30-04-08, 18:50
Iσως τρεξω regularity με το Βενερη, με μια 190sl '64. Περιμενουμε απαντηση το απογευμα.


Μάνο θα κατεβείτε τελικά?

manosm3
30-04-08, 18:53
Δε νομιζω Γιαννη... :(

yiannis2002
30-04-08, 18:59
Kρίμα ρε φίλε, σε νιώθω...:(

TSAF
08-05-08, 12:40
Ακόμη ένα Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται προ των πυλών, αφού στις 9-15 του μήνα, θα αποτελέσει και τον ιδανικό προάγγελο για το Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί σε περίπου 20 ημέρες.

Όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, ενός γεγονότος που έγινε θεσμός διεθνούς ακτινοβολίας και φέτος συμπληρώνει αισίως 7 χρόνια σταδιοδρομίας. Στις 9-15 Μαΐου, η ΕΛΠΑ θα διοργανώσει τον κλασικό πλέον, αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Όπως είναι γνωστό, ο αγώνας περιλαμβάνει 2 διαφορετικές κατηγορίες, με τελείως διαφορετικό σκοπό. Η Sporting, είναι η αγωνιστική κατηγορία, όπου κερδίζει ο ταχύτερος και αποτελεί την κατηγορία, για την οποία ο αγώνας προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με τον ανώτατο συντελεστή 4.

Τα κοινά των αγώνων, είναι μόνο τα Ιστορικά αυτοκίνητα, παραγωγής μέχρι το 1981, ο τόπος εκκίνησης και τερματισμού, που θα είναι η οδός Διονυσίου Αρεοπαγίτου, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, τόπο που έχει σφραγίσει τον εθνικό μας αγώνα κατά το παρελθόν αλλά και το παρόν. Επίσης, οι αγωνιζόμενοι αμφότερων των κατηγοριών, θα βρεθούν σε ορισμένες κοινές ειδικές διαδρομές, σε ασφάλτινη επιφάνεια, καθώς και στο κέντρο του αγώνα, που θα είναι για ακόμη μια χρονιά η φιλόξενη πόλη του Λουτρακίου και πιο συγκεκριμένα, το ξενοδοχειακό συγκρότημα του Hotel Casino Loutraki.
Ο Στέφανος Σπάρταλης θα δοκιμάσει ξανά φέτος, με συνοδηγό όμως το Γιώργο Πολυζώη
Η δραστηριότητα του αγώνα, θα ξεκινήσει το απόγευμα της Παρασκευής 9 Μαΐου και θα συνεχιστεί το Σάββατο 10 Μαΐου, με τον τεχνικό έλεγχο που θα διεξαχθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου θα είναι παρκαρισμένα και τα αυτοκίνητα, ώστε οι περαστικοί και όχι μόνο, να έχουν την εμπειρία να δουν από κοντά πολλά από τα κομμάτια που συνθέτουν το παζλ της ιστορίας της μηχανοκίνησης. Αργότερα, τα πληρώματα θα μεταφερθούν ανά 15 στην Ακρόπολη, όπου θα γίνει η εκκίνηση του αγώνα, το απόγευμα του Σαββάτου στις 18:00.

Αφού τα αυτοκίνητα φιλοξενηθούν στα Ολυμπιακά Ακίνητα στο Φάληρο, θα ξεκινήσει το αγωνιστικό μέρος του αγώνα, την Κυριακή 11 Μαΐου, για να ολοκληρωθεί στις 17:15 της Τετάρτης 14 Μαΐου, όπως πάντα κάτω από την Ακρόπολη. Οι 51 αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Sporting, θα χρειαστεί να διασχίσουν 1055,46 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 218,09 θα είναι αγωνιστικά, σε περιοχές και ειδικές διαδρομές, όπου τιμήθηκε ο εθνικός μας αγώνας κατά το παρελθόν.
Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, ξεκινούν τον αγώνα επικεφαλής του πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων
Από τις 22 συνολικά ειδικές διαδρομές, οι 6 θα διεξαχθούν σε χωμάτινη επιφάνεια, ενώ ακόμη 4 θα είναι νυχτερινές, δίνοντας ακόμη ένα άρωμα παρελθόντος στη διαδικασία. Ειδικές διαδρομές όπως ο Άγιος Μερκούριος ή Δεκέλεια, αφού θα πραγματοποιηθεί σε δυο κατευθύνσεις, το Μελετάκι, το Πλατανάκι, τα Αθίκια, οι Μυκήνες είναι ορισμένες μόνο από τις διαδρομές που θα αποτελέσουν το πεδίο βολής για τους αγωνιζόμενους, αλλά και παρακολούθησης για τους θεατές. Από την άλλη πλευρά, οι 133 συμμετέχοντες στη Regularity, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο, σε 35 ειδικές χρονομετρημένες διαδικασίες ακριβείας.

Το επίπεδο των συμμετοχών, όπως είναι αναμενόμενο, είναι πολύ καλό, τόσο από το εξωτερικό, όσο και από τη χώρα μας, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως προσμετρά και με μεγάλους συντελεστές, στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλλυ και Regularity.
Οι νικητές της Regularity πέρυσι, Raimondo-Callegari θα προσπαθήσουν να υπερασπιστούν επιτυχώς την επιτυχία τους

Στη Sporting, πρώτοι θα ξεκινήσουν την προσπάθειά τους οι περσινοί νικητές του αγώνα Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini με την πανέμορφη Lancia Statos HF του 1974. Αμέσως μετά, θα ξεκινήσουν οι Νοβρηγοί Valet Jensen – Eric Pedersen με τη λευκή Porsche 911, που τερμάτισαν στη 2η θέση του αγώνα τις προηγούμενες δυο χρονιές. Επίσης, παρόντες θα είναι οι περσινοί πρωταθλητές των κατηγοριών 1 και 2 Antonio Parisi – Giuseppe D’Angelo με Porsche 911 και Andrea Polli – Vilma Salvi με Ford Lotus Cortina. Βέβαια, πολλές και καλού επιπέδου θα είναι και οι ελληνικές συμμετοχές, που είναι συνολικά 38. Ικανοί για διάκριση, είναι οι Στέφανος Σπάρταλης – Γιώργος Πολυζώης, καθώς και οι Βασίλης Βελάνης – Γιάννης Βελάνης, που προηγούνται και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ακόμη, ικανοί για καλή εμφάνιση, είναι οι Μιχάλης Λυκάκης – Θόδωρος Χατζηθεοδωρίδης, όπως και οι Κυριάκος Βαλαλάκης – Παναγιώτης Κατάρας, όλοι τους με Ford Escort.

www.rally.gr

MeLcompact
08-05-08, 13:00
Ρε παιδιά η ειδική στο ΟΑΚΑ δεν θα γίνει???

Action Man
08-05-08, 13:05
Την Κυριακή θα πάω στον "Σχοίνο".

yiannis2002
08-05-08, 13:12
Ρε παιδιά η ειδική στο ΟΑΚΑ δεν θα γίνει???

Η υπερειδική στο ΟΑΚΑ ήταν η υπερειδικη του κανονικου ακρόπολις, όχι του ιστορικου.
Πέρυσι η υπερειδικη, του κανονικού και πάλι, εγινε στον ιππόδρομο και φέτος θα γίνει στο Τατόι!
Στο ιστορικό δεν υπάρχει υπερειδική.

yiannis2002
09-05-08, 21:14
Φωτογραφίες από τον τεχνικό έλεγχο!!
Τεχνικός έλεγχος sporting (http://historic.acropolisrally.gr/2008/el/photos.php?id=65)

Καλή επιτυχία στους δικούς μας που τρέχουν!
Ειδικότερα
Στον Βαγγέλη m02 (αέρα πατέρα παντου)
στον Νικόλα με τον Χρήστο (το μπακετ μου προσέχτε...)
στον Δημήτρη με τον Πάνο (1/2 μπεεμβέ πλήρωμα...)

την Κυριακή οι πρώτες ασφάλτινες...

yiannis2002
10-05-08, 12:11
Ξέχασα ν αναφέρω και τον Γιώργο m2bmw2002 με το καταπληκτικό datsun 240Z στην regularity!

yiannis2002
10-05-08, 23:36
Eπίσης στα regularity
το νούμερο 186, ο Γιώργος με τον Δημήτρη με το πορτοκαλό 1502 με τις ρονάλ, πολύ καλά παιδιά, που μας κάνανε και την τιμή να μας ακολουθήσουν στην πρώτη μας συνάντηση.

Οσον αφορά την σπόρτινγκ, εκτός του Βαγγέλη Μπιρλιράκη, του δικού μας ανθρώπου, που στοχεύει ψηλά στην 1/Β4 και γιατι όχι και στην γενική, βλέψεις για πολύ καλή εμφάνιση έχουν και οι Κουτσίκος-Μαρία Παυλή Κορρέ με το άσπρο γαλάζιο 2002 των 175 ίππων που πέρυσι με τους Reitsperger - Χαρίτο ανέβηκε στην 4η θέση γενικής.

Ο αγώνας ξεκινάει αύριο, η εκκίνηση δόθηκε κάτω από την ακρόπολη σήμερα το απόγευμα, Καλό Αγώνα σε όλους, καλή διασκέδαση σε όσους θα πάνε να παρακολουθήσουν.

yiannis2002
11-05-08, 21:55
Γενική κατάταξη σπόρτινγκ πρωτης ημέρας (http://www.ethea-live.gr/SPOR/Special%20Stage%2005.pdf)

Φοβερά άτυχος ο Σπάρταλης που έσπασε το μοτέρ του βγαίνοντας από την τελευταία ειδική, ώντας 2ος...

Action Man
11-05-08, 22:33
Έχω υλικό!

yiannis2002
11-05-08, 22:41
Ριχτο Παντέλο!

Action Man
11-05-08, 23:34
http://img223.imageshack.us/img223/7594/a1uv4.jpg (http://imageshack.us)
http://img223.imageshack.us/img223/7594/a1uv4.af0a323700.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=223&i=a1uv4.jpg)
http://img223.imageshack.us/img223/1556/a2re5.jpg (http://imageshack.us)
http://img223.imageshack.us/img223/1556/a2re5.198259776f.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=223&i=a2re5.jpg)

Action Man
11-05-08, 23:39
Περιμένω να γίνει upload και το video.
http://img159.imageshack.us/img159/8151/a4dw2.jpg (http://imageshack.us)
http://img159.imageshack.us/img159/8151/a4dw2.7aa6295241.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=159&i=a4dw2.jpg)
http://img140.imageshack.us/img140/1126/a3ko0.jpg (http://imageshack.us)
http://img140.imageshack.us/img140/1126/a3ko0.538d401024.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=140&i=a3ko0.jpg)

yiannis2002
11-05-08, 23:50
Ριξε και άλλες Παντέλο και κανα μπεεμβεδικό...

Action Man
11-05-08, 23:53
Γιάννη,δεν πρόλαβα να τραβήξω πολλές φώτος γιατι τράβηξα βίντεο.

yiannis2002
12-05-08, 00:04
Α ωραία!!! ριχτο Παντέλο!!!

yiannis2002
12-05-08, 00:56
http://www.youtube.com/watch?v=e9yEQRmKWo0

Action Man
12-05-08, 01:29
Rejected (length of video is too long)

:bricks1::banghead:

yiannis2002
12-05-08, 12:52
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210578638.jpg

yiannis2002
12-05-08, 17:29
O δικός μας Βαγγέλης!!! σταθερός στην απόδοση του και την δευτερη ημέρα.

http://www.photorallypress.gr/images/zoom/AHIST2008/019_birlirakis_ev_angelos_-_gakis_theof_ilos.jpg

Κουτσίκος, Μαρία Παυλή Κορρέ, με πολύ καλούς χρόνους στις 3 ασφάλτινες σήμερα, ξαναμπήκαν στην δεκάδα.
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210582137.jpg

yiannis2002
13-05-08, 00:50
http://www.youtube.com/watch?v=kuv3ncf-IVg

GMarts
13-05-08, 11:48
Εχω και εγω αρκετα βιντεο απο "μερκουρι" και Αγ. Γεωργιο" αλλα δεν ξερω πως........:icon02:
επισης θα εχω και απο τα νυχτερινα,αποψε θα κατεβω στην Στερνα...
Παντελη αν θελουν τα παιδια να τα δουν και εχεις διαθεση να τα ανεβασεις να περασω να σου αφησω το υλικο......

yiannis2002
13-05-08, 13:15
http://www.youtube.com/watch?v=F6ZXqxm52AE

yiannis2002
14-05-08, 17:25
Ακρόπολις από τα παλιά, με πολλές ανατροπές, με άσφαλτο και χώμα, ήλιο και βροχή.
Τα ελληνικά εσκορτ αποδεκατίστηκαν, ο Βαλαλάκης δεν συνέχισε στη δεύτερη ημέρα, ο Λυκάκης είχε έξοδο και ελαφρύ τραυματισμό στις νυχτερινές (περαστικά στον κύριο Μιχάλη), και στην τελευταία ειδική οι Βελάνης και Μοντεχρίστο εγκατέλειψαν από μηχανικό προβλημα και έξοδο αντίστοιχα.
Ο Πόλιτο σε εκπληκτική εμφάνιση στις βρεγμένες νυχτερινές έκανε 2 δεύτερους χρόνους, με ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών και σαφώς υποδεέστερο όσον ακολουθούσαν.
Ο Κουτσίκος με την άσπρη γαλάζια 2002 ακολούθησε το κάρμα του αυτοκινήτου που το ήθελε για 2η χρονιά 4ο γενικής στο ακρόπολις, παίρνοντας και αυτός μια 2η θέση σε νυχτερινή ειδική, και έχοντας και 3 λεπτα καπέλο, λόγω μηχανικου προβλήματος.
Ο δικός μας ανθρωπος, ο Βαγγέλης Μπιρλιράκης, με σταθερή απόδοση σε κάθε είδους έδαφος και σε οποιεσδήποτε συνθήκες, τερμάτισε 8ος γενικής και 1ος στην κλάση του. Μπράβο και πάλι μπράβο.
Νικητής για 2η φορά ο Bianchini με την Στράτος και πρώτος Ελληνας ο αθόρυβος και αποτελεσματικός Τσάπαλος με 911 στην 3η θέση γενικής.

Αν και τον αγωνα τον παρακολουθησα μεσα από το ιντερνετ και την σελίδα της ΕΘΕΑ, θα μου μείνουν τα πυροτεχνήματα και η προσπάθεια των Ελλήνων που τους έφερε πολλάκις μπροστα από δυνατότερους συνδιασμούς και κοντά στο ακατόρθωτο, πχ η πρώτη θέση των Βελάνη Βελάνη μπροστά από την Στράτος σήμερα το πρωί με το καλημέρα, και ξανά αναφέρω τους Πόλιτο και Κουτσίκο.

Συναρπαστικός αγώνας μεχρι την τελευταία ειδική, που σημαδεύτηκε και από οργανωτικά λάθη που οδήγησαν στην ακύρωση 2 ειδικών και από την διακοπή ακόμα μίας λόγω του ατυχήματος του Λυκάκη.

BMW2002tii
14-05-08, 17:33
αχ ονειρο ζωης μια συμμετοχη στο acropolis στο καθισμα ενος 2002... να 'στε καλα παιδες για τις φωτο και τα βιντεο. καθομαι στη δουλεια και ονειρευομαι αριστερες (βολευουν καλυτερα!) πατημενες σε χωματινες ειδικες με τα καρμπυρατερ να τραγουδουν...

yiannis2002
14-05-08, 17:45
Οταν πραγματοποίησα για πρώτη φορά το όνειρο που περιγράφεις πιο πάνω,
κάπου στη μέση, μετα από μια κουραστική νύχτα με μηχανικό προβλημα, με ενα αυτοκίνητο που δεν ηθελε να συνεργαστεί ένιωσα πως η κούραση μετετρεπε το ονειρο σε εφιάλτη, εναν εφιάλτη που παραλίγο να τελειωσει άδοξα στο σέρβις στην παραλία του Λουτρακίου κοντα στις μιάμιση το βράδυ. Το φτιάξαμε, η βλάβη τελικά ήτανε γελοία και είπαμε , "αστο πάμε σπίτια μας".
Εφυγα επέστρεψα σπίτι μου, μη μπορώντας να χωνέψω ότι ο αγωνας που ονειρευόμουν θα εξελισσόταν σε μια άδοξη εγκατάλειψη.
Το πρωί κατα τις 8 χτύπησε το τηλέφωνο.
-Ελα, σε περιμένω να φάμε πρωινό γιατι σε μιάμιση ώρα ξεκινάμε...
τελευταια μέρα, κάναμε τον αγωνα της ζωής μας, ετσι μας φάνηκε, η γριά πέταγε παρόλο το άσχετο διαφορικό και ας βγάλαμε την Ψαθα με 2α και τρίτη στα τελειώματα μόνο...

Δυσκολα λένε οι παλαιοί ξεκολλάς από το ακρόπολις..οταν τελειώσει ξεκινάς να ετοιμάζεσαι για το επόμενο...περυσι πηγα ξανά, εστω και σέρβις, του χρόνου θα πάω Θεού θέλοντως από την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου...ειναι εμπειρία ζωής...

BMW2002tii
14-05-08, 18:10
acropolis γιαννη χωρις προβληματα απλα δεν ειναι acropolis! ολα μες στο προγραμμα ειναι! εδω εγκαταλειπουν πολλες εργοστασιακες συμμετοχες ποσο μαλλον ενα αυτοκινητο με "καποια" χρονακια φορτωμενα στο σασι του... δεν εχω στο μυαλο μου διακρισεις, χρονους και αλλα σχεδον ανεφικτα ονειρα... μια συμμετοχη, να δεθω, να παρω σημαια...να δω και να ακουω την ειδικη απο μεσα, οχι απο τα βραχια... ονειρα ονειρα... back to reality λοιπον και το βραδακι βολτιτσα το 2002 στην πολη...

p.s. επισης δεν ξερω κατα ποσο θα αντεχα να ακουω τις πετρες να χτυπαν το πατωμα της "γιαγιας" μου... ποναει και μονο στη σκεψη! :-)

yiannis2002
14-05-08, 19:38
Καλά το "χωρίς προβλήματα" δεν είναι και απόλυτο, γιατί το έχουμε κάνει και χωρίς προβλήματα στο παρελθόν.
Είναι πολύ ωραία εμπειρία, ίσως λίγο πιό κουραστική για τους ερασιτέχνες από αυτούς που είναι λίγο πιο πολύ οργανωμένοι..
Το χώμα πολλοί το φοβούνται και δεν το θέλουν, για τον ίδιο λόγο μ εσένα, εγω το έχω λατρέψει, και το προτιμώ από την άσφαλτο. Το χώμα απαιτεί μυαλό πάνω από ολα και μετα δύναμη για να πας γρήγορα, έχει άλλη μαγεία, άλλη φιλοσοφία...

Action Man
14-05-08, 20:53
Εχω και εγω αρκετα βιντεο απο "μερκουρι" και Αγ. Γεωργιο" αλλα δεν ξερω πως........:icon02:
επισης θα εχω και απο τα νυχτερινα,αποψε θα κατεβω στην Στερνα...
Παντελη αν θελουν τα παιδια να τα δουν και εχεις διαθεση να τα ανεβασεις να περασω να σου αφησω το υλικο......

Γιώργο πέρνα από το μαγαζί!
Ρε παιδιά...το δικό μου το βιντεάκι είναι 11 λεπτά και δεν το δέχεται το youtube..

yiannis2002
14-05-08, 21:52
Aπό την ιστοσελίδα του αγώνα

http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210688345.jpg
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210672821.jpg
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210754835.jpg
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210351153.jpg

yiannis2002
15-05-08, 00:27
Το ατύχημα του Μ. Λυκάκη
http://www.youtube.com/watch?v=DBuzMF150ew

Εξοδος του Furlan με την ασκόνα στο ίδιο σημείο
http://www.youtube.com/watch?v=CSQ8zdNGedk

Στο ίδιο σημείο την γλύτωσε και ο Βελάνης...νύχτα και βροχή...
http://www.youtube.com/watch?v=Xz1wCNZ5TKw

TSAF
15-05-08, 13:10
Σε αυτο το Ακροπολις ημουνα σερβις σε εναν καλο φιλο μου ο οποιος εκανε τον πρωτο του αγωνα με ενα πραγματικα δυσκολο αυτοκινητο και καταφερε και τερματισε τεταρτος στην κατηγορια του στον πρωτο του αγωνα. Συγχαρητηρια σε ολους τους Ελληνες αλλα και τα ξενα πληρωματα που τιμησαν τον εθνικο μας αγωνα αλλα και τα χρωματα των ομαδων τους. Υπαρχουν πολλα προσωπικα ερωτηματα οσον αφορα καποια ελληνικα αλλα και ξενα αυτοκινητα και πιο συγκεκριμενα οσον αφορα κυβισμο, αναρτησεις, φωτα, ψαλιδια, ρευματα και παει λεγοντας. Δεν θα μιλησω με ονοματα γιατι δεν θελω ουτε να κατηγορησω αλλα ουτε να καρφωσω πληρωματα που πιθανον να εχουνε σοβαρες παρατυπιες. Το θεμα ειναι μια νικη να βγαινει με πραγματικα αυτοκινητα και οχι με παρατυπιες και κομπινες. Ευχομαι σε ολους που ητανε φετος να παραβρεθουνε και του χρονου ωστε να συνεχιστει αυτος ο θεσμος με πιο πολλες συμμετοχες αλλα με πιο σοβαρους ελεγχους.

TSAF
15-05-08, 14:41
Ενα μεγαλο BRAVO στον φιλο μου τον Βαγγελη Μπιρλιράκης, παντα χαμογελαστος και χαλαρος.

GMarts
15-05-08, 14:59
Σε αυτο το Ακροπολις ημουνα σερβις σε εναν καλο φιλο μου ο οποιος εκανε τον πρωτο του αγωνα με ενα πραγματικα δυσκολο αυτοκινητο και καταφερε και τερματισε τεταρτος στην κατηγορια του στον πρωτο του αγωνα. Συγχαρητηρια σε ολους τους Ελληνες αλλα και τα ξενα πληρωματα που τιμησαν τον εθνικο μας αγωνα αλλα και τα χρωματα των ομαδων τους. Υπαρχουν πολλα προσωπικα ερωτηματα οσον αφορα καποια ελληνικα αλλα και ξενα αυτοκινητα και πιο συγκεκριμενα οσον αφορα κυβισμο, αναρτησεις, φωτα, ψαλιδια, ρευματα και παει λεγοντας. Δεν θα μιλησω με ονοματα γιατι δεν θελω ουτε να κατηγορησω αλλα ουτε να καρφωσω πληρωματα που πιθανον να εχουνε σοβαρες παρατυπιες. Το θεμα ειναι μια νικη να βγαινει με πραγματικα αυτοκινητα και οχι με παρατυπιες και κομπινες. Ευχομαι σε ολους που ητανε φετος να παραβρεθουνε και του χρονου ωστε να συνεχιστει αυτος ο θεσμος με πιο πολλες συμμετοχες αλλα με πιο σοβαρους ελεγχους.

+1
Aς ελπισουμε καθε χρονο σε περισσοτερες και ποιοτικοτερες συμμετοχες,και σε καλυτερη και δυνατοτερη διοργανωση ουτως ωστε ο αγωνας αυτος να δημιουργησει την δικη του ξεχωριστη ιστορια.
Ετσι εμεις οι θεατες του θα γνωριζουμε ενα δειγμα "πραγματικων" αγωνων,"πραγματικων" αυτοκινητων.

yiannis2002
15-05-08, 15:38
Δημητρη και στην ρεγκιουλαριτυ έγιναν παράπονα από τον Φωτόπουλο-περσινό παγκόσμιο πρωταθλητή- για χρήση παρανόμων βοηθημάτων-εξοπλισμου.

TSAF
15-05-08, 15:57
Δημητρη και στην ρεγκιουλαριτυ έγιναν παράπονα από τον Φωτόπουλο-περσινό παγκόσμιο πρωταθλητή- για χρήση παρανόμων βοηθημάτων-εξοπλισμου.

δεν ξερω για τα regularity αλλα στα sporting υπηρχανε θεματα αρκετα. Οπως ειπα και παραπανω απλα το επισημαινω για να μην νομιζουνε οτι ολοι οι υπολοιποι ειμαστε μ..........κες. Ο νοων νοειτο........................

Action Man
15-05-08, 18:05
Παντελη αν θελουν τα παιδια να τα δουν και εχεις διαθεση να τα ανεβασεις να περασω να σου αφησω το υλικο......
:yipee:
http://uk.youtube.com/watch?v=yP67CVI5v-s
http://uk.youtube.com/watch?v=I2wNLMn-NtY

yiannis2002
15-05-08, 21:39
Αντιγράφω από το historic-racing.gr

το παραθέτω αυτούσιο και αποτελεί υλικό για σκέψη, και όσον αφορά την νοοτροπία αλλά και τον επαγγελματισμό των Ελλήνων αγωνιζόμενων.
Φταίει η νοοτροπία που μας οδηγει σε αφορισμους του τύπου "εσκισα" ή "φταιει ο μηχανικός",
ή ότι ουσιαστικά όσοι τρέχουν ειναι ερασιτέχνες εραστές του ονείρου ????


ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ

Προς όλους τους μηχανικούς, βελτιωτές, μουτζούριδες κλπ. «τεχνικούς» του αγωνιστικού αυτοκινήτου στην Ψωροκώστενα (Elladistan).

Μετά το πέρας του φετινού Ιστορικού Ακρόπολις οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
================================================== =======================
Ευρωπαίος 1:
«Ο αγώνας ήταν τέλειος για εμάς, καταφέρνοντας να κερδίσουμε τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλον στον αγώνα. Το αυτοκίνητο ήταν τέλειο και δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μου. Και είμαστε πολύ χαρούμενοι, διότι αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μας εδώ».

Ευρωπαίος 2:
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα. Δεν είχαμε προβλήματα χάρη στην ομάδα μου. Κερδίσαμε πολλές εμπειρίες σε αυτόν τον αγώνα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ, διότι είναι ο πιο σημαντικός αγώνας του κόσμου»!

Ανατολίτης 1:
«Ο αγώνας ήταν καλός. Αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα, αλλά ευτυχώς επιλυθήκαν όλα. Θα θέλαμε περισσότερες χωμάτινες ειδικές. Και είμαι ευτυχής που είδα τόσους φίλους με τους οποίους αγωνιζόμασταν μαζί και στο παρελθόν».

Ανατολίτης 2:
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και μας θύμισε αρκετά από τα παλιά. Θα θέλαμε κι άλλοι παλιοί μας συναθλητές να συμμετέχουν σε αυτού τους αγώνες, ώστε να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον».

Ανατολίτης 3:
«Είμαστε πρώτοι στην κλάση μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ένα Ακρόπολις είναι πάντα Ακρόπολις, όλα πήγαν καλά και ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος».

Ανατολίτης 4:
«Το φετινό Ιστορικό Ακρόπολις ήταν ο δυσκολότερος και ο πιο απαιτητικός από τους τέσσερις στους οποίους έχουμε λάβει μέρος. Δυστυχώς το αυτοκίνητο μας βρισκόταν στη χειρότερη δυνατή του κατάσταση, αλλά με υπομονή και μεθοδικότητα καταφέραμε να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα».
================================================== =========================


Ο «Ευρωπαίος 1» είχε προβλήματα γιατι τα service μας ήταν δίπλα-δίπλα και είδα πολύ καλά. Αλλά σαν «ΑΝΘΡΩΠΟΣ» και σωστός ΑΘΛΗΤΗΣ ξέρει και αποδίδει το ήμισυ της επιτυχίας του σε αυτούς που το ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.

Ο «Ευρωπαίος 2» αποδίδει επίσης το 100% στην ΟΜΑΔΑ του...

Ο «Ανατολίτης 1» ήταν τυχερός γιατί τα προβλήματα επιλύθηκαν όλα ως ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ μόνα τους. Το 100% της επιτυχίας είναι ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ.

Ο «Ανατολίτης 2» δηλώνει πόσο ωραία πέρασε σε αυτή τη σχολική εκδρομή και εύχεται του χρόνου να έλθουν και άλλα ΠΑΙΔΑΚΙΑ για να παίξουν και πάλι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.... (Τα παιδάκια, όχι οι ΑΧΘΟΦΟΡΟΙ)...

Ο «Ανατολίτης 3» φωνάζει «ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΑΣ» είμαστε και οι πρώτοι. Ολα πήγαν καλά ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ.

Ο «Ανατολίτης 4» θυμίζει ότι η φετινή εκδρομή ήταν και η πιο δύσκολη των τελευταίων 4 ετών. Τονίζει ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου καλό, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ...
Εδώ φοβάμαι ότι θα κάνουν και μήνυση στο μηχανικό που τους το ετοίμασε... και θα απαιτήσουν και αποζημίωση για την κάκιστη κατάσταση του αυτοκινήτου...

Για λεπτομέριες στo παρακάτω link:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=14402

Και εδω οι ΝΙΚΗΤΕΣ του αγώνα. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... όπως αρμόζει.
http://historic.acropolisrally.gr/2008/upload/images/1210785673.jpg


ΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΕΓΩ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΓΙΑ ΠΙΑΤΣΑ...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.

Γιάννης Λουκόπουλος – Speedy
Μηχανολόγος – Μηχανικός - MOUTZOURIS