PDA

Επιστροφή στο Forum : διαγνωστικό καλώδιο για e36?


drohos
24-02-08, 17:11
παιδιά ψάχνω να βρω ένα διαγνωστικό καλώδιο για το e36(στρογγυλή φυσα) και βρίσκω στο ebay αλλα βρίσκω διαφορες εκδόσεις,έχει δοκιμάσει κανεις κάποιο η έχετε να μου προτείνεται τίποτα?ευχάριστο προκαταβολικά

sswift13
24-02-08, 18:34
παιδιά ψάχνω να βρω ένα διαγνωστικό καλώδιο για το e36(στρογγυλή φυσα) και βρίσκω στο ebay αλλα βρίσκω διαφορες εκδόσεις,έχει δοκιμάσει κανεις κάποιο η έχετε να μου προτείνεται τίποτα?ευχάριστο προκαταβολικά

Αν έχεις υπομονή μέχρι την άλλη βδομάδα, θα σου πώ εντυπώσεις. Έχω ήδη παραγγείλει και την περιμένω ...

drohos
24-02-08, 18:43
Αν έχεις υπομονή μέχρι την άλλη βδομάδα, θα σου πώ εντυπώσεις. Έχω ήδη παραγγείλει και την περιμένω ...

έγινε φιλε μου,περιμένω εντυπώσεις,αν μπορείς στείλε μου και το link από που την αγόρασες είτε εδώ είτε με pm

zmy5710
24-02-08, 22:17
παιδιά ψάχνω να βρω ένα διαγνωστικό καλώδιο για το e36(στρογγυλή φυσα) και βρίσκω στο ebay αλλα βρίσκω διαφορες εκδόσεις,έχει δοκιμάσει κανεις κάποιο η έχετε να μου προτείνεται τίποτα?ευχάριστο προκαταβολικά

φιλε μου μπορεις να μου το αναλυσεις λιγο δηλαδη τι κανεις το συνδεεις σε ενα λαπτοπ και τσεκαρεις το αμαξι?

stelmaniac
25-02-08, 00:12
Αν έχεις υπομονή μέχρι την άλλη βδομάδα, θα σου πώ εντυπώσεις. Έχω ήδη παραγγείλει και την περιμένω ...

Ρε τομαρι δεν ειπες οτι θα ανεβασεις θρεντ να το παρουμε ολοι μαζι?? Φτου σου ρε, μας αδειασες παλι!!!!!!!!:rtfm::banhim:

peter79
25-02-08, 09:28
Καλωδίωση έχω και δουλεύει. Έχει κανείς το πρόγραμμα όμως;

το Carsoft σε μένα κάπου μου βγάζει error στο .exe file
:mad:

sswift13
27-02-08, 09:21
Λοιπόν έχω παραγγείλει τα παρακάτω;

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Interface-OBD2-OBD-1-2-CS-for-Carsoft-6-1-6-5_W0QQitemZ220203249672QQihZ012QQcategoryZ30921QQs sPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-CARSOFT-v6-5-OBD-I-II-GOLD-DISC-SCAN-TOOLS-DVD_W0QQitemZ360026563726QQihZ023QQcategoryZ30921Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Μόλις τα λάβω θα έχετε εντυπώσεις

sswift13
03-03-08, 08:52
Ήρθαν λοιπόν τα πραγματάκια .... Κάνω εγκατάσταση του Software στο PC, συνδέω φύσα και αρχίζει ο Γολγοθάς:
Εκτελώ το "Perform Diagnosis -> Total Diagnose". Τα ledakia αναβοσβύνουν, το πρόγραμμα crashάρει και εγώ αρχίζω να φορτώνω. Δοκιμάζω με σβηστό μοτέρ, διακόπτη στη θέση 1,2, αναμένο μοτέρ, τίποτις ... Μέσα στο προγραμματάκι υπάρχει και μία άλλη επιλογή, "Live Data" η οποία δίνει αρκετές πληροφορίες με το μοτέρ σε λειτουργία (Εικόνα 1). Με τα πολλά, με τα λίγα, μόνο αυτό δούλεψε... Το αφήνω (αφού είχε ήδη νυχτώσει) και πάω για νανάκια.

Την άλλη μέρα βάζω μπροστά να φύγω, και τρώω την δεύτερη κατραπακιά. Που είναι το (ηλεκτρονικό) clima οέο???? Ούτε φωτισμός, κανένα κουμπί δεν έκανε την οποιαδήποτε λειτουργία, νεκρό τελείως (μόνο το μοτεράκι του ακουγότανε). Το απόγευμα γυρνάω σπίτι και αρχίζω το googling. Για το C@rS0ft βρήκα ότι το πρόβλημα του κολλήματος λύνεται με την εγκατάσταση του SP1. To βρίσκω από το net, το κατεβάζω, το εγκαθιστώ και είμαι έτοιμος για δοκιμή. Εκείνη τη στιγμή σκάει μύτη και ο Βασίλης (bilparas) από το σπίτι. Του λέω να ετοιμάσει τον πυροσβεστήρα και αρχίζουμε τις δοκιμές (στο δικό μου!). Και ναι, αυτή την φορά εκτελεί το "Total Diagnose", και βγάζει ίσα με 852 λάθη (που λέει ο λόγος) - Μόνο το Airbag ήταν χωρίς πρόβλημα. Εδώ να σημειώσω πως το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ έχει λαμπάκι check engine (γιατί αν είχε προφαβώς θα ήταν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο !). Το πρώτο diagnose φαίνεται στο πρώτο pdf.

Μιας και βρήκαμε τα λάθη, άντε και να τα σβήζουμε (με έτρωγε ...). Αρχίζω ένα-ένα να κάνω erase, όσπου το αποτέλεσμα φαίνεται στο 2ο pdf. Τα "Live Data" συνεχίζουν να δουλεύουν, ενώ υπάρχουν και αρκετές άλλες λειτουργίες στο προγραμματάκι, τις οποίες (ακόμα?) δεν τις δοκίμασα.

:offtopic:
Όσον αφορά το κλίμα τώρα, η άποψή μου είναι ότι ήταν τυχαίο (όσο και αν αυτό σαν φαίνεται παράξενο). Από καιρό μου αναβόσβηναν τα μπλε ledakia (της μείωσης θερμοκρασίας), χωρίς βέβαια να μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα. Σε googling στο net, είδα ότι αυτό είναι στανταρ βλάβη, και υπάρχει σχετικό fix (για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να βάλω το αντίστοιχο link), με το οποίο απλά γίνεται αντικατάσταση ενός πυκνωτή.

Αυτά προς το παρόν - περιμένω τα σχόλιά σας...

stelmaniac
03-03-08, 10:43
Ήρθαν λοιπόν τα πραγματάκια .... Κάνω εγκατάσταση του Software στο PC, συνδέω φύσα και αρχίζει ο Γολγοθάς:
Εκτελώ το "Perform Diagnosis -> Total Diagnose". Τα ledakia αναβοσβύνουν, το πρόγραμμα crashάρει και εγώ αρχίζω να φορτώνω. Δοκιμάζω με σβηστό μοτέρ, διακόπτη στη θέση 1,2, αναμένο μοτέρ, τίποτις ... Μέσα στο προγραμματάκι υπάρχει και μία άλλη επιλογή, "Live Data" η οποία δίνει αρκετές πληροφορίες με το μοτέρ σε λειτουργία (Εικόνα 1). Με τα πολλά, με τα λίγα, μόνο αυτό δούλεψε... Το αφήνω (αφού είχε ήδη νυχτώσει) και πάω για νανάκια.

Την άλλη μέρα βάζω μπροστά να φύγω, και τρώω την δεύτερη κατραπακιά. Που είναι το (ηλεκτρονικό) clima οέο???? Ούτε φωτισμός, κανένα κουμπί δεν έκανε την οποιαδήποτε λειτουργία, νεκρό τελείως (μόνο το μοτεράκι του ακουγότανε). Το απόγευμα γυρνάω σπίτι και αρχίζω το googling. Για το C@rS0ft βρήκα ότι το πρόβλημα του κολλήματος λύνεται με την εγκατάσταση του SP1. To βρίσκω από το net, το κατεβάζω, το εγκαθιστώ και είμαι έτοιμος για δοκιμή. Εκείνη τη στιγμή σκάει μύτη και ο Βασίλης (bilparas) από το σπίτι. Του λέω να ετοιμάσει τον πυροσβεστήρα και αρχίζουμε τις δοκιμές (στο δικό μου!). Και ναι, αυτή την φορά εκτελεί το "Total Diagnose", και βγάζει ίσα με 852 λάθη (που λέει ο λόγος) - Μόνο το Airbag ήταν χωρίς πρόβλημα. Εδώ να σημειώσω πως το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ έχει λαμπάκι check engine (γιατί αν είχε προφαβώς θα ήταν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο !). Το πρώτο diagnose φαίνεται στο πρώτο pdf.

Μιας και βρήκαμε τα λάθη, άντε και να τα σβήζουμε (με έτρωγε ...). Αρχίζω ένα-ένα να κάνω erase, όσπου το αποτέλεσμα φαίνεται στο 2ο pdf. Τα "Live Data" συνεχίζουν να δουλεύουν, ενώ υπάρχουν και αρκετές άλλες λειτουργίες στο προγραμματάκι, τις οποίες (ακόμα?) δεν τις δοκίμασα.

:offtopic:
Όσον αφορά το κλίμα τώρα, η άποψή μου είναι ότι ήταν τυχαίο (όσο και αν αυτό σαν φαίνεται παράξενο). Από καιρό μου αναβόσβηναν τα μπλε ledakia (της μείωσης θερμοκρασίας), χωρίς βέβαια να μου έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα. Σε googling στο net, είδα ότι αυτό είναι στανταρ βλάβη, και υπάρχει σχετικό fix (για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να βάλω το αντίστοιχο link), με το οποίο απλά γίνεται αντικατάσταση ενός πυκνωτή.

Αυτά προς το παρόν - περιμένω τα σχόλιά σας...

Την επομενη φορα Πανο που θα το βαλεις κοιτα μη σου αλλαξει και τ αυτοκινητο και στο κανει 316 τετραπορτο αααχαχαχαχαχαχααα!!!!!!

sswift13
03-03-08, 10:56
Την επομενη φορα Πανο που θα το βαλεις κοιτα μη σου αλλαξει και τ αυτοκινητο και στο κανει 316 τετραπορτο αααχαχαχαχαχαχααα!!!!!!

Μπορεί και να το κάνει Μ3 όμως !
Τέλος πάντων, για να σοβαρευτούμε, έχει κανείς ιδέα τι να σημαίνουν τα παρακάτω λάθη?

1. Amplifier 1 in DME Control Unit
2. CAN error (πολύ γενικό μου φαίνεται ...)
3. ABS/ASC Main Relay circuit faulty (μήπως να μετρήσω τα ρελέ)
4. Wrong currant at magnetic valves
5. Key 1 not recognised (EWS)

Babis_Compact
03-03-08, 12:27
Μπορεί και να το κάνει Μ3 όμως !
Τέλος πάντων, για να σοβαρευτούμε, έχει κανείς ιδέα τι να σημαίνουν τα παρακάτω λάθη?

1. Amplifier 1 in DME Control Unit
2. CAN error (πολύ γενικό μου φαίνεται ...)
3. ABS/ASC Main Relay circuit faulty (μήπως να μετρήσω τα ρελέ)
4. Wrong currant at magnetic valves
5. Key 1 not recognised (EWS)

To 3 σημαίνει ότι το βασικό ρελέ του Κυκλώματος του ABS/ASC είναι προβληματικό... Τώρα το πως λύνεται..

sswift13
03-03-08, 12:29
To 3 σημαίνει ότι το βασικό ρελέ του Κυκλώματος του ABS/ASC είναι προβληματικό... Τώρα το πως λύνεται..

Αν το μεταφράσουμε, και εγώ το ίδιο καταλαβαίνω. Αν δεν έπαιζε το ρελέ όμως, κάτι από τα δύο δεν θα είχα (ABS/ASC). Έλα όμως που και τα δύο δουλεύουν καμπάνα!

Babis_Compact
03-03-08, 13:05
Αν το μεταφράσουμε, και εγώ το ίδιο καταλαβαίνω. Αν δεν έπαιζε το ρελέ όμως, κάτι από τα δύο δεν θα είχα (ABS/ASC). Έλα όμως που και τα δύο δουλεύουν καμπάνα!

Διαφωνώ φίλε μου. Αν το ρελέ είναι προβληματικό (όπως λέει το διαγνωστικό) μπορεί απλά να έχει "κολλήσει" στην θέση ενεργοποίησης (NO - Νormally Open επαφή) και να αφήνει διαρκώς ανοικτό το σύστημα, οπότε να μην καταλαβαίνεις διαφορά. Να λειτοργούν κανονικά τα ASC/ABS αλλά μπορείς να απενεργοποιήσεις το ASC?

sswift13
03-03-08, 13:08
Διαφωνώ φίλε μου. Αν το ρελέ είναι προβληματικό (όπως λέει το διαγνωστικό) μπορεί απλά να έχει "κολλήσει" στην θέση ενεργοποίησης (NO - Νormally Open επαφή) και να αφήνει διαρκώς ανοικτό το σύστημα, οπότε να μην καταλαβαίνεις διαφορά. Να λειτοργούν κανονικά τα ASC/ABS αλλά μπορείς να απενεργοποιήσεις το ASC?

Μπάμπη, όταν λέω λειτουργούν εννοώ ότι τα ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ και λειτουργούν. Δεν βασίζομαι μόνο στην ενδεικτική λυχνία (του ASC). Γι' αυτό το λόγο μου φαίνεται παράξενο ...

Babis_Compact
03-03-08, 13:13
Μπάμπη, όταν λέω λειτουργούν εννοώ ότι τα ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ και λειτουργούν. Δεν βασίζομαι μόνο στην ενδεικτική λυχνία (του ASC). Γι' αυτό το λόγο μου φαίνεται παράξενο ...

ΟΚ τότε. Αν λειτουργούν κανονικά τα συστήματα και απλά η ενδεικτική λυχνία είναι αναμμένη και σου βγάζει πρόβλημα στο διαγνωστικό για το κύκλωμα του ρελαί, τότε το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι υπάρχει πρόβλημα (κάποιο βραχυκύκλωμα ίσως?) στην σύνδεση ρελαί-ενδεικτικής λυχνίας σφάλματος του ASC και είναι συνεχώς υπό τάση άρα και αναμμένη..
Ελπίζω να βοήθησα.

sswift13
03-03-08, 13:19
ΟΚ τότε. Αν λειτουργούν κανονικά τα συστήματα και απλά η ενδεικτική λυχνία είναι αναμμένη και σου βγάζει πρόβλημα στο διαγνωστικό για το κύκλωμα του ρελαί, τότε το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι υπάρχει πρόβλημα (κάποιο βραχυκύκλωμα ίσως?) στην σύνδεση ρελαί-ενδεικτικής λυχνίας σφάλματος του ASC και είναι συνεχώς υπό τάση άρα και αναμμένη..
Ελπίζω να βοήθησα.

Δυστυχώς (ή ευτυχώς), η λυχνία του ASC λειτουργεί κανονικά. Ανάβει δηλαδή μόλις πατηθεί (απενεργοποιηθεί) το ASC, και σβήνει μόλις ενεργοποιηθεί ξανά ... Θα ήθελα βέβαια κάποια στιγμή να το πάω σε κάποια αντιπροσωπεία, να το βάλουν στο διαγνωστικό (να είμαι μπροστά αν μπορώ) και να δω τι θα βγάλει ...

theo36
03-03-08, 15:25
SSwift13 μπορεις να μασ πεις το κοστος του συστηματος?καλωδια + soft?

sswift13
03-03-08, 15:33
SSwift13 μπορεις να μασ πεις το κοστος του συστηματος?καλωδια + soft?

Κόστισαν 78,4GBP ή περίπου €103

agrotis328
02-05-08, 17:35
Κόστισαν 78,4GBP ή περίπου €103

ειναι σαν αυτο το δικο σου?
http://www.toolnet.gr/eshop/product.php?productid=58949&cat=50107025&page=1

ξερεις αν συνδεεται στο δικο μου 328 του 96?
γιατι καπου ειδα πως λεει για 98 και πανω
χρειαζεται laptop?η γινεται να συνδεθει ασυρματα και με σταθερο?