PDA

Επιστροφή στο Forum : Bmw e46 θελω πληροφορίες...


BladeGT
26-02-08, 23:46
Αγοράσε σήμερα ενας φιλος μου μια e46 318 sedanne
του ειπανε οτι ειναι με το valvotronic και οτι ειναι με 143 αλογα...
Οσες έχουν το valvotronic ειναι με τα 143 ενω οι αλλες 120?
Γιατι ψαχνοντας βλεπαμε καποιες οι οποιες ηταν 318 αλλα 120 αλογα..
Κλασικα θα ξερετε και εσεις πολλοι μαγαζατορες μας τα λεγαν αλλα νταλων..αλλος ελεγε το ελληνικο μοντελο ειναι 120 αλογα και το γερμανικο 140 και αλλος οτι οταν εχει βαλβοτρονικ ειναι 140 ..οτι να ναι..
Στην αδεια του γραφει 1780 κυβικα (καπου εκει τελος παντων 17χχ)
Μας ειχε πει καποιος οτι η 318 που ειναι 143 αλογα στην ουσια ειναι 1900 κυβικα...ισχυει αυτο?Αυτο γνωριζα οτι ισχυε στην e36 318is ....

Με λιγα λογια ... ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!
Ξερω ειναι πολυ βαρυ..ειναι ειναι ειναι... αλλα για 1800 παραηταν αργο!!!! το 1.4 αμαξακι που εχει ενας φιλος εχει πολυ πιο ωραια ροπη !!! :s
Και σκεφτομαι τωρα μηπως του ειπαν ψεματα απτο μαγαζι οτι ηταν 143 αλογα και εχει παρει αυτη με τα 120 ...
γιατι δεν μπορει..οι 3ες της ηταν χαλια κ αυτες..γιατι οκ αν εχεις βαρος χανεις στην εκιννηση κλπ ... 2α 3η ηταν χαλια κ αυτη ομως...

bill987
26-02-08, 23:54
Αγοράσε σήμερα ενας φιλος μου μια e46 318 sedanne
του ειπανε οτι ειναι με το valvotronic και οτι ειναι με 143 αλογα...
Οσες έχουν το valvotronic ειναι με τα 143 ενω οι αλλες 120?
Γιατι ψαχνοντας βλεπαμε καποιες οι οποιες ηταν 318 αλλα 120 αλογα..
Κλασικα θα ξερετε και εσεις πολλοι μαγαζατορες μας τα λεγαν αλλα νταλων..αλλος ελεγε το ελληνικο μοντελο ειναι 120 αλογα και το γερμανικο 140 και αλλος οτι οταν εχει βαλβοτρονικ ειναι 140 ..οτι να ναι..
Στην αδεια του γραφει 1780 κυβικα (καπου εκει τελος παντων 17χχ)
Μας ειχε πει καποιος οτι η 318 που ειναι 143 αλογα στην ουσια ειναι 1900 κυβικα...ισχυει αυτο?Αυτο γνωριζα οτι ισχυε στην e36 318is ....

Με λιγα λογια ... ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!
Ξερω ειναι πολυ βαρυ..ειναι ειναι ειναι... αλλα για 1800 παραηταν αργο!!!! το 1.4 αμαξακι που εχει ενας φιλος εχει πολυ πιο ωραια ροπη !!! :s
Και σκεφτομαι τωρα μηπως του ειπαν ψεματα απτο μαγαζι οτι ηταν 143 αλογα και εχει παρει αυτη με τα 120 ...
γιατι δεν μπορει..οι 3ες της ηταν χαλια κ αυτες..γιατι οκ αν εχεις βαρος χανεις στην εκιννηση κλπ ... 2α 3η ηταν χαλια κ αυτη ομως...

Φίλε μας μπέρδεψες ολίγον.!Εαν είναι ο valvetronic με τα 143 είναι στα 1995 κυβικά! Από τον κινητήρα θα καταλάβεις τι είναι, δηλ όταν ανοίξες το καπό ο κινητήρας γέμιζε όλο τον χώρο??? Δηλαδή δεν υπάρχουν κενά μέσα στον χώρο του κινητήρα???

spiros
26-02-08, 23:57
Όντως μας μπέρδεψες λίγο αφού 1796cc είναι το 316i. Δες στην άδεια τον κωδικό του moter και μπές εδώ (http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46) να τσεκάρεις ακριβώς ποιο είναι.

manosm3
26-02-08, 23:57
Απ' οσο ξερω, ο valvetronic με τα 143 ηταν 2λιτρος, ενω το μοντελο λεγοταν κι αυτο 318. :)
Οποτε, μαλλον, του πουλησαν αλλο μοντελο απο αυτο που του ειπαν.

kostase28
26-02-08, 23:59
Καλοριζικο η μπεμπα.Μαλλον θα ειναι η προ facelift Ε46 δηλαδη η πρωτη σειρα που φοραγε τον 1900 με 8βαλβιδη κεφαλη και 118 ιππους.Μετα φορεσαν στο facelifting τον διλιτρο 16ν με 143.Λογικα για να μην πηγαινει θα ειναι η πρωτη

Libanner
26-02-08, 23:59
Λοιπόν η 316i Ε46 εβγαινε στην αρχή
1900-105αλογα(Γερμανικό μοντέλο)
1600-105άλογα(Ελληνικό μοντέλο)
η 318i E46 εβγαινε στην αρχή
1900-118άλογα 1800 δεν υπήρχε τώρα για τα βαλβοτρονικ δε θυμάμαι αλλά η 318i με τα 143 άλογα δεν ήταν 2000κυβικα?

kostase28
27-02-08, 00:06
libanner οντως διλιτρη ηταν με τα 143. η 320 ηταν 2.2 6κυλ

bill987
27-02-08, 00:06
Λοιπόν η 316i Ε46 εβγαινε στην αρχή
1900-105αλογα(Γερμανικό μοντέλο)
1600-105άλογα(Ελληνικό μοντέλο)
η 318i E46 εβγαινε στην αρχή
1900-118άλογα 1800 δεν υπήρχε τώρα για τα βαλβοτρονικ δε θυμάμαι αλλά η 318i με τα 143 άλογα δεν ήταν 2000κυβικα?

Σίγουρα 1995 κυβικά!! Αυτό έχουμε και ξέρουμε!
Η ονομασία της 318ci (1995 κ.ε. με 143 ps)

Libanner
27-02-08, 00:12
Ναι φίλοι μου το ξέρω οτι ήταν 2000 κυβικα και οτι η 320 ήταν 2.2 6κυλινδρο με 170 άλογα (αν και έβγαινε και 320 Ε46 2000κυβικά 6κύλινδρη με 150 άλογα).Η ερώτηση,αμα την ξανα διαβάσεται ήταν ρητορική για να μπεί σε σκέψεις ο φίλος που άνοιξε το θέμα.

BILL007
27-02-08, 00:26
Εγώ δίνω τον πίνακα με όλα τα μοντέλα...Τώρα γερμανικά,γαλλικά και δεν ξέρω και εγώ τι άλλα,απλά παιδιά δεν έχει κανένα νόημα (μιλάω για την υποδύναμη και απόδοση)


BMW E46 Sedan


Model: Engine: Power: Topspeed: Year:

316i M44 4 cylinder 105 HP 200 km/h 1999 - 2002
316i N42 4 cylinder 115 HP 205 km/h 2002 - 2005
318i M44 4 cylinder 118 HP 206 km/h 1998 - 2001 Profacelift
318i N42 4 cylinder 143 HP 218 km/h 2001 - 2005 Facelift
320i M52 6 cylinder 150 HP 219 km/h 1998 - 2000
320i M54 6 cylinder 170 HP 226 km/h 2000 - 2005
323i M52 6 cylinder 170 HP 231 km/h 1998 - 2000
325i M54 6 cylinder 192 HP 240 km/h 2000 - 2005
325xi M54 6 cylinder 192 HP 234 km/h 2000 - 2005
328i M52 6 cylinder 193 HP 240 km/h 1998 - 2000
330i M54 6 cylinder 231 HP 250 km/h 2000 - 2005
330xi M54 6 cylinder 231 HP 247 km/h 2000 - 2005

318d M47 4 cylinder 115 HP 204 km/h 2001 - 2005
320d M47 4 cylinder 136 HP 207 km/h 1998 - 2001
320d M47 4 cylinder 150 HP 216 km/h 2001 - 2005
330d M57 6 cylinder 184 HP 228 km/h 1999 - 2003
330d M57 6 cylinder 204 HP 242 km/h 2003 - 2005
330xd M57 6 cylinder 184 HP 224 km/h 2000 - 2003
330xd M57 6 cylinder 204 HP 238 km/h 2003 - 2005

Στην ουσία τα 143 άλογα το 1800 τα έδινε στο facelift...Proface ήταν αυτό με τα 118 ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!xιχιχιχι!:D:D:D

BMW_330i
27-02-08, 00:30
φιλε valvetronik με 120 αλογα ξεχασε το δεν υπαρχει γιατι πολυ απλα δεν βγηκε ποτε.αν ειναι 143 αλογα τοτε ναι ειναι valvetronik και ειναι η 318 1995 κυβικα.αν ειναι με τα 118 αλογα τοτε δυστηχως δεν ειναι valvetronik φορα το προηγουμενο μοτερ που κε αυτο 318 ειναι αλλα με 1900 κυβικα και ειναι 8βαλβιδο.θα σου πω 2 τροπους που μπορεις να το καταλαβεις ευκολα.ανοιγεις το καπο κε βλεπεις την μηχανη αν η μηχανη εχει κενα δεξια κε αριστερα τοτε ειναι το παλιο μοτερ γιατι το valvetronik γεμιζει ολο τον χωρο κε δεν μπορεις ουτε χερι να βαλεις κε η μηχανη καλυπτεται απο καπακια μαυρα πλαστικα.ο αλλος τροπος ειναι να κοιταξεις στα μπρστινα φαναρια αν ειναι με τις 2 καμπυλες φορα το παλαιο μοτερ αν ειναι με μια καμπυλη τοτε ειναι βαλβετρονικ που σημαινει πως ειναι απο 2002 μοντελο κε μετα κε ειναι το facelift.ελπιζω να σε βοηθησα.

kostase28
27-02-08, 00:40
βαλε φωτο φιλε.Η αδεια γιατι λεει 1780??? Μηπως ειναι μετατροπη απο 318 valvetronik σε 1800 8ν απο Ε36?(αστειευομαι φυσικα) Φωτο αν θες να σου πουμε σιγουρα

BladeGT
27-02-08, 07:20
Η αδεια γραφει 1780(η 1790) κυβικα και δεν ειναι 316 ..γραφει στην αδεια οτι ειναι 318..απο το μαγαζι του λενε οτι ειναι η 2003 μοντελο με facelift και valvotronic... θα σας βρω φψτο σημερα να σας δειξω ... Μπροστα ο προφυλακτηρας εχει τα 2 μικρα προβολακια τα στρογγυλα.η μηχανη δεν θυμαμαι αν καλυπτε ολο το χωρο ...παντως ηταν γεματη απο πανω με πλαστικα ..ενδιαμεσα της μηχανης και της μουρης μπροστα ειχε κενο παντως..δεξια αριστερα κενα δεν θυμαμαι..

ο προφυλακτηρας αν ειναι του facelift ειναι σαν κι αυτον http://www.bmwinfo.com/pictures/01212.jpg
και το μοτερ μεσα ηταν με αυτα τα πλαστικα http://www.bmwinfo.com/pictures/00406.jpg

stamos ci
27-02-08, 08:27
fλε αν ειναι μαυρο το καπακι της μηχανης ειναι valvotronik
αν ασημη ειναι με τα 118hp

stamos ci
27-02-08, 08:31
to μοτερ ειναι valvotronic το αυτοκινητο τυπος 316
αλλα με 122 αλλογα αν δεν κανω λαθος

Thronos
27-02-08, 08:49
Δε νομιζω να του πουλησαν αλλο αμαξι απο οτι του ειπαν απλα ουτε τα 143 αλογα σε κινουν ικανοποιητικα ανοιγει και απο τις 3+ στροφες η bmw ειναι και βαρυ και του φανηκε δραμα...

gyiama
27-02-08, 08:52
ετσι ακριβωσ οπωσ τα ειπε ο σταμοσ.με βαση τισ φωτογραφιεσ και τα κυβικα που γραφει η αδεια το αυτοκινητο ειναι 316 valvetronic με 122 αλογα και 1800 κυβικα.παρα πολοι @#!@# μαντραδεσ πουλανε τα 316 για 318 και τα 318 για 320 λογο κυβικων για να τα κονομανε και πουλανε προλογο στουσ πελατεσ.μια ματια στο car.gr να ριξεισ και θα δεισ ποσοι πουλανε αλλανταλλων:chair: τα 318 ειναι 2000 κυβικα και βγαζουν 143 αλογα και πανε σχετικα καλα στο δρομο,δεν σερνονται οπωσ ειπε παραπανω ο φιλος.τωρα για τα 316 δεν ξερω

Thronos
27-02-08, 08:54
Αφου τα εκανε η BMW ετσι @@ελο :)

BladeGT
27-02-08, 09:19
παιδια οι φωτος ειναι ασχετες απτο ιντερνετ θα βγαλω και θα φερω απτο ιδιο το αμαξι...απλα ειναι ακριβως ιδιες με το αμαξι που πηρε ο φιλος μου..

στην αδεια γραφει 1790 κυβικα οπως ειπα και πιο πανω... δηλαδη λετε οτι ειναι 316?

στη ροπη του παντως εμενα μου θυμιζε ενα απλο 316 αμαξι...
δεν ξερω πως ειναι 140 αλογα σε bmw..

στην αδεια τι γραφει ειναι το θεμα ??

Dim77
27-02-08, 09:25
Στη Γερμανία και σε κάποιες άλλες αγορές, κυκλοφόροησε sedan & touring με τον valvetronic των 1.8 λίτρων (που έμπαινε στην Compact).
1.6 valvetronic δεν υπήρξε ποτέ, είχε διπλό vanos και ο κωδικός του δεν ήταν Ν42 αλλά Ν40 και Ν45 (ο 1.6 16v).
1.8 valvetronic και 2.0 valvetronic ήταν Ν42 ο κωδικός αρχικά και Ν46 μετέπειτα.

N42 B18 4cyl/16v - 1796cc - 116HP/5500rpm - 175Nm/3600rpm
BMW 316i e46 Sedan '02-'04
BMW 316i e46 Touring '02-'04
BMW 316ti e46 Compact '01-'04

bmw5argolida
27-02-08, 10:34
με λιγα λογια ο φιλος πηρε οχι με τα 143 αλλα με τα 118 αλογα... Αυτη ειναι η απορια του και σε αυτη πρεπει να του απαντησουμε... Καποιος αρμοδιοτερος σ'αυτο για να λυθει η απορια του φιλου μας οτι ... ο μαντρας τον ''εκλεψε'' λιγακι!!!

optostyle
27-02-08, 10:55
φιλε αν ειναι δυνατον βαλε μας και το VIN γιατι κατι δε μου αρεσει ........................

Fraist
27-02-08, 10:58
Φίλε μου το αμάξι ειναι 316. Στη Γερμανία τα 316 όπως προαναφέρθηκε πολύ σωστά στο forum φορεσαν και τον Ν42 που ειναι 1796 cc. Τον ιδιο κινητηρα φοραω και εγω σε Compact που το εφερα απο Γερμανία. Αντίθετα στην Ελλάδα κυκλοφόρησε το 316 και με τα 1600 cc. Το αμαξι απλά λίγο καλύτερα από τα Ελληνικά 316 λόγο λίγο καλύτερη ροπής.;)

konas
27-02-08, 11:00
ΟΠΤΟ το vin (αλλά και η άδεια) δεν προσφέρει τίποτε, αν εχει αλλάξει (λεω τωρα εγω) ο κινητήρας. Τον αριθμό σειρας του κινητήρα πρεπει να μας πει αφου τον δεί από το χτυπημένο νούμερο πανω στη μηχανή.
EDIT: Βεβαια με το VIN και με τον αριθμο σειρας της μηχανής θα φανουν ολα αυτα

bill987
27-02-08, 11:02
φιλε αν ειναι δυνατον βαλε μας και το VIN γιατι κατι δε μου αρεσει ........................

Συμφωνώ με τον οπτο, βάλε το vin και θα λυθούν με την μια όλες οι απορίες και ο φίλος σου θα μπορεί να σπάσει και το κεφάλι απο αυτόν που το πήρε!:chair:

Dim77
27-02-08, 11:04
έγραψα λίγο πριν,
Είναι 316i με Ν42Β18 μοτέρ (γιαυτό και γράφει 1796cc στην άδεια).

Φορέθηκε μόνο στην 316ti (compact), 316i (sedan + touring), όχι στις coupe + convertible.

Απλά αντί για 318 πήρε 316. Το θεμα είναι τι του είπε ο πωλητής.

Thronos
27-02-08, 11:06
Το θεμα ειναι αν τον εχει κοροιδεψει ο πωλητης το βρισκει το δικιο του?

Fraist
27-02-08, 11:34
Φίλε επίσης στο δεξί θόλο έχει αυτοκόλλητο ταμπελάκι που λέει το μοντέλο του αυτοκινήτου. Λογικά θα πρέπει να λέει 316i εάν λέει 318 ή δεν υπάρχει ταμπελάκι κατά τη γνήμη μου μυρίζει καγκουργιά...

konas
27-02-08, 11:38
Το θεμα ειναι αν τον εχει κοροιδεψει ο πωλητης το βρισκει το δικιο του?

Σε αντίστοιχη περίπτωση φίλος μου αφου αγόρασε Merc που διαπίστωσε εκ των υστέρων ότι ήταν διαφορετικό απο αυτο που του είχε πει ο πωλητής, του έβαλαν δωρεάν δερματινο σαλόνι (νομιζω απο conolly). Συμπέρασμα: μια διαμαρτυρία - πίεση ποτε δεν βλάπτει.

optostyle
27-02-08, 11:50
ΟΠΤΟ το vin (αλλά και η άδεια) δεν προσφέρει τίποτε, αν εχει αλλάξει (λεω τωρα εγω) ο κινητήρας. Τον αριθμό σειρας του κινητήρα πρεπει να μας πει αφου τον δεί από το χτυπημένο νούμερο πανω στη μηχανή.
EDIT: Βεβαια με το VIN και με τον αριθμο σειρας της μηχανής θα φανουν ολα αυτα

Kωστα εχεις δικιο αλλα ελεγα να γινει μια αρχη,γιατι με τα ΑΝ και τα ΙΣΩΣ ........δε βγαζουμε ακρη..............
Το θεμα ειναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ αν ειναι ετσι οπως τα λεει ο φιλος μας

stamos ci
27-02-08, 12:10
με λιγα λογια ο φιλος πηρε οχι με τα 143 αλλα με τα 118 αλογα... Αυτη ειναι η απορια του και σε αυτη πρεπει να του απαντησουμε... Καποιος αρμοδιοτερος σ'αυτο για να λυθει η απορια του φιλου μας οτι ... ο μαντρας τον ''εκλεψε'' λιγακι!!!

me 122 αλογα γιατ ειναι v alvotronic face lift

Dim77
27-02-08, 12:23
me 122 αλογα γιατ ειναι v alvotronic face lift

Δεν υπάρχει αυτό που λές για τη σειρά Ε46.

Με 122 ps βγαίνει η σειρά 316 και 116 με κινητήρα 1.6 λιτρα και άμεσο ψεκασμό, από το τέλος του 2007...

stamos ci
27-02-08, 12:38
Δεν υπάρχει αυτό που λές για τη σειρά Ε46.

Με 122 ps βγαίνει η σειρά 316 και 116 με κινητήρα 1.6 λιτρα και άμεσο ψεκασμό, από το τέλος του 2007...

για ε46 μιλαω φιλε ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ του παιδιου
2007 δεν υπαρχει ε46

E36 M3 USA
27-02-08, 13:36
Η αδεια γραφει 1780(η 1790) κυβικα και δεν ειναι 316 ..γραφει στην αδεια οτι ειναι 318..απο το μαγαζι του λενε οτι ειναι η 2003 μοντελο με facelift και valvotronic... θα σας βρω φψτο σημερα να σας δειξω ... Μπροστα ο προφυλακτηρας εχει τα 2 μικρα προβολακια τα στρογγυλα.η μηχανη δεν θυμαμαι αν καλυπτε ολο το χωρο ...παντως ηταν γεματη απο πανω με πλαστικα ..ενδιαμεσα της μηχανης και της μουρης μπροστα ειχε κενο παντως..δεξια αριστερα κενα δεν θυμαμαι..

ο προφυλακτηρας αν ειναι του facelift ειναι σαν κι αυτον http://www.bmwinfo.com/pictures/01212.jpg
και το μοτερ μεσα ηταν με αυτα τα πλαστικα http://www.bmwinfo.com/pictures/00406.jpg ειναι μαυρο το καπακι της μηχανης και 16v ειναι valvotronik 318 1796cc με 122ps με κωδικό n42. τώρα το 318 με κωδικό η46 είναι 1995 cc. με 143 άλογα.:drive2:

E36 M3 USA
27-02-08, 13:42
Η αδεια γραφει 1780(η 1790) κυβικα και δεν ειναι 316 ..γραφει στην αδεια οτι ειναι 318..απο το μαγαζι του λενε οτι ειναι η 2003 μοντελο με facelift και valvotronic... θα σας βρω φψτο σημερα να σας δειξω ... Μπροστα ο προφυλακτηρας εχει τα 2 μικρα προβολακια τα στρογγυλα.η μηχανη δεν θυμαμαι αν καλυπτε ολο το χωρο ...παντως ηταν γεματη απο πανω με πλαστικα ..ενδιαμεσα της μηχανης και της μουρης μπροστα ειχε κενο παντως..δεξια αριστερα κενα δεν θυμαμαι..

ο προφυλακτηρας αν ειναι του facelift ειναι σαν κι αυτον http://www.bmwinfo.com/pictures/01212.jpg
και το μοτερ μεσα ηταν με αυτα τα πλαστικα http://www.bmwinfo.com/pictures/00406.jpg ειναι μαυρο το καπακι της μηχανης και 16v ειναι valvotronik 318 1796cc με 122ps .με κωδικό n42. τώρα το 318 με αρ.κινητήρα η46 είναι 1995 cc. με 143 άλογα.:drive2: το 316 με κωδικό η42 valvotronik 16v είναι116ps

Dim77
27-02-08, 13:59
Μην επιμένεις γιατί δεν υπάρχει μοτέρ 122 ps

Για E46

ονομασία 316i
κινητήρες:
M43B16 1.6(1596cc) 102ps - 150Nm Μόνο για Ελλάδα και ίσως άλλες ειδικές αγορές
M43TU B19 1.9(1895cc) 105ps - 165Nm Γερμανία σίγουρα και άλλες χώρες ίσως.
N40B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N45B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N42B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2001-2004
Ν46B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2004-2005

ονομασία 318i :
κινητήρες:
M43TU B19 1.9(1895cc) 8v 118ps - 180Nm μέχρι το 2001
N42B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 143ps - 200Nm 2001-2004
N46B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 150ps - 200Nm 2004-end

Έχουμε συζητήσει πολλές φορές τα στοιχεία των κινητήρων στις Ε46 γιατί φορέθηκαν πολλές και διάφορες εκδόσεις με ονομασίες 316-318 και πολλοί τις μπερδεύουν. (Μερικοί εσκεμμένα καθώς κλασικό παράδειγμα είναι η πώληση του 316 με τον κινητήρα 1.9 (105ps) για 318 με το ίδιο μοτέρ με 118ps).
To ταμπελάκι στο θόλο όμως λέει την αλήθεια :deal: (αν το συνδυάσουμε και με τον ακριβή κυλινδρισμό που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας) μπορούμε να βρούμε την άκρη

Υ.Γ. το μοτέρ που λέτε o stamos ci και E36 M3 USA , είναι αυτό που έχει 115ps(116 κατά άλλες βιβλιογραφίες) και όχι 122 (επίσημα τουλάχιστον)

E36 M3 USA
27-02-08, 14:09
Μην επιμένεις γιατί δεν υπάρχει μοτέρ 122 ps

Για E46

ονομασία 316i
κινητήρες:
M43B16 1.6(1596cc) 102ps - 150Nm Μόνο για Ελλάδα και ίσως άλλες ειδικές αγορές
M43TU B19 1.9(1895cc) 105ps - 165Nm Γερμανία σίγουρα και άλλες χώρες ίσως.
N40B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N45B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N42B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2001-2004
Ν46B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2004-2005

ονομασία 318i :
κινητήρες:
M43TU B19 1.9(1895cc) 8v 118ps - 180Nm μέχρι το 2001
N42B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 143ps - 200Nm 2001-2004
N46B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 150ps - 200Nm 2004-end

Έχουμε συζητήσει πολλές φορές τα στοιχεία των κινητήρων στις Ε46 γιατί φορέθηκαν πολλές και διάφορες εκδόσεις με ονομασίες 316-318 και πολλοί τις μπερδεύουν. (Μερικοί εσκεμμένα καθώς κλασικό παράδειγμα είναι η πώληση του 316 με τον κινητήρα 1.9 (105ps) για 318 με το ίδιο μοτέρ με 118ps).
To ταμπελάκι στο θόλο όμως λέει την αλήθεια :deal: (αν το συνδυάσουμε και με τον ακριβή κυλινδρισμό που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας) μπορούμε να βρούμε την άκρη

Υ.Γ. το μοτέρ που λέτε o stamos ci και E36 M3 USA , είναι αυτό που έχει 115ps(116 κατά άλλες βιβλιογραφίες) και όχι 122 (επίσημα τουλάχιστον) μπήκα στο etk και όντως αυτή είναι η κωδική N42B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2001-2004
N42B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 143ps - 200Nm 2001-2004:+1:

optostyle
27-02-08, 14:14
εεεεετσι..........

BladeGT
27-02-08, 14:43
το βραδυ θα παω να δω το αμαξι και βλεπουμε...
παντως απο οτι βλεπω το μονο μοντελο που μου λετε οτι εχει 1796 κυβικα ειναι το 316 valvotronic ... ολα τα αλλα ακομα και το 318 με τα 115-118-120 ps ποσο ειναι τελος παντων εκει τριγυρω ειναι 18χχ κυβικα.. κ οχι 17χχ
νταξει το παιδι δεν χαλιεται τωρα οτι εγινε εγινε..αν και ηθελε και εψαχνε γενικα για 140 αλογα... το θεμα ειναι οτι δεν μου αρεσε η κοροϊδια και να ξερουμε και μεις που ψαχνουμε τι να περιμενουμε και να γνωριζουμε λιγο καλυτερα τα μοντελα... Το μονο που θα του προτινω αν εινια οπως και το παιδι με την mercedes που εγραψε πιο πανω αν εινια να παει πισω μπας και βγαλει τπτ τουλαχιστον...να του εφτιαχνε καμια ατελεια ..να βγαζε του δινε καμια ζαντα ξερω γω..κατι..

stelmaniac
27-02-08, 15:35
Μην επιμένεις γιατί δεν υπάρχει μοτέρ 122 ps

Για E46

ονομασία 316i
κινητήρες:
M43B16 1.6(1596cc) 102ps - 150Nm Μόνο για Ελλάδα και ίσως άλλες ειδικές αγορές
M43TU B19 1.9(1895cc) 105ps - 165Nm Γερμανία σίγουρα και άλλες χώρες ίσως.
N40B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N45B16 1.6(1596cc) 16v double vanos 115ps - 150Nm Ελλάδα και ειδικές αγορές
N42B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2001-2004
Ν46B18 1.8(1796cc) 16v valvetronic 115ps - 175Nm (sedan-touring- compact) 2004-2005

ονομασία 318i :
κινητήρες:
M43TU B19 1.9(1895cc) 8v 118ps - 180Nm μέχρι το 2001
N42B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 143ps - 200Nm 2001-2004
N46B20 2.0 (1995cc)16v valvetronic 150ps - 200Nm 2004-end

Έχουμε συζητήσει πολλές φορές τα στοιχεία των κινητήρων στις Ε46 γιατί φορέθηκαν πολλές και διάφορες εκδόσεις με ονομασίες 316-318 και πολλοί τις μπερδεύουν. (Μερικοί εσκεμμένα καθώς κλασικό παράδειγμα είναι η πώληση του 316 με τον κινητήρα 1.9 (105ps) για 318 με το ίδιο μοτέρ με 118ps).
To ταμπελάκι στο θόλο όμως λέει την αλήθεια :deal: (αν το συνδυάσουμε και με τον ακριβή κυλινδρισμό που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας) μπορούμε να βρούμε την άκρη

Υ.Γ. το μοτέρ που λέτε o stamos ci και E36 M3 USA , είναι αυτό που έχει 115ps(116 κατά άλλες βιβλιογραφίες) και όχι 122 (επίσημα τουλάχιστον)


Aυτα που γραφει ο Δημητρης δεν τα βγαζει απ το μυαλο του ρε παιδια, ειναι επισημοτατα στοιχεια και δεν μπορουμε παρα να τα ευαγγελιστουμε, απλα πρεπει να τα διαβασουμε προσεκτικα καθως ολα δημιουργουνται εξαιτιας της Μπεμβε που εχει ψιλοχασει εδω που τα λεμε τη μπαλα με τις εκδοσεις των μοτερ της. Λυθηκαν και σε μενα αρκετες αποριες οσον αφορα το εν λογω θεμα.

Libanner
27-02-08, 16:00
Δύο πραγματάκια


BMW E46 Sedan


Model: Engine: Power: Topspeed: Year:

316i M44 4 cylinder 105 HP 200 km/h 1999 - 2002

318i M44 4 cylinder 118 HP 206 km/h 1998 - 2001 Profacelift


Μ44 σε Ε46 δε μπήκε ποτέ φίλε Βασίλη εννοείς Μ43





Για E46

ονομασία 316i
κινητήρες:
M43B16 1.6(1596cc) 102ps - 150Nm Μόνο για Ελλάδα και ίσως άλλες ειδικές αγορές


Και αυτό το μοτέρ στην Ε46 είχε 105 άλογα 102 είχε στην Ε36.Τώρα θα μου πείς για 3 αλογάκια σιγά τα αυγά!

zaharias
28-02-08, 04:43
Εγω που εχω οδηγησει ενος φιλου το compact (απο Γερμανια) που φοραει το συγκεκριμενο μοτερ (1800 valvetronic 116 ps), πηγαινε πολυ καλυτερα απο το δικο μου τοτε, Ε46 316 sedan 1600, 105ps.
Mπορει να μην πηγαινει σαν το 143, αλλα λογω του οτι ειναι 1800 κυβικα, εχει ωραια ροπη.
Οπως και να χει, το παιδι, το εχει παρει τωρα το αμαξι...
Θελουν πολυ προσοχη οι μαντραδες...

BILL007
28-02-08, 15:53
Δύο πραγματάκια


Μ44 σε Ε46 δε μπήκε ποτέ φίλε Βασίλη εννοείς Μ43





Και αυτό το μοτέρ στην Ε46 είχε 105 άλογα 102 είχε στην Ε36.Τώρα θα μου πείς για 3 αλογάκια σιγά τα αυγά!

Συμφωνώ ως προς τα λεγόμενα σου Θοδωρή όμως δεν τα κατέβασα απο το κεφάλι μου...Έτσι τα βρήκα ακριβώς εδώ http://www.bmwinfo.com/23480.html
Μάλλον αυτοί έχουν κάνει λάθος...Μ43 είναι σίγουρα,αλλά τα άλογα τα γράφουν σωστά...105!Μάλλον ο δαίμονας του τυπογραφείου έκανε καλά τη δουλειά του...αχχαχαχαχαχαχααχχαχ!!!!!:D:D:D:D

Christos 330i ///M
28-02-08, 16:31
Ρε παιδια το σκατε τοσο καιρο ; ; ;

Τα πραγματα ειναι απλα . . .

Το αμαξι ειναι 316 με τα 116 . . .

kostase28
28-02-08, 22:40
Ρε παιδια το σκατε τοσο καιρο ; ; ;

Τα πραγματα ειναι απλα . . .

Το αμαξι ειναι 316 με τα 116 . . .

Και του το πουλησε για 318.Μαλλον ετσι εγινε....

tsumalis
03-03-08, 10:28
εχω 318Ι μοντελο 2000 είναι 1898 cc και εχει 118 hp υπάρχει μοντέλο 316ιμετά facelift γερμανικών προδιαγραφών με 1796 cc και 115 hp περίπου
η bmw γενικά με στα μοντέλα της άλλο γράφουν και άλλος κυβισμός είναι.

BladeGT
03-03-08, 19:46
τελικα παιδια πηγε σε μηχανικο της bmw για το κλασικο σερβις και εμαθε τα εξης...
Το αμαξι ειναι οπως ειπαμε 316 1796 κυβικα...το μοτερ δεν ειναι 50.000 χλμ που μας ειπε αλλα 80.000 περιπου ειπε να υπολογιζουμε...ειχανε γυρισιε κοντερ..δεν εχει τιποτα εξτρα επανω...με λιγα λογια...εχασε γυρω στα 3.000 ευρω...επρεπε να το παρει 17.000 περιπου κ οχι 20.300 που το πηρε... ειναι εισαγωγης γιατι βρεθηκαν κατι σκουριες απο δω απο κει...
τον πηρε τον εβρισε λιγο ο μηχανικος τον πωλητη και του πε απλα να του το πηγαινε και να του αλλαζε το δισκο-πλατο πιο φτηνα..(@@ πιο φτηνα η τιμη που ειπε ηταν ακριβως ιδια ..τελος παντων) το παιδι δεν σκαει και δεν θα ασχοληθει παραπανω μιας και τουλαχιστον και το σκαρι του αυτ/του και το μοτερακι ειναι σε αψογη κατασταση.. ;)

Thronos
03-03-08, 21:25
Πετα ενα 3λιτρο τωρα πανω και θα τα ξεχασεις ολα :)

zaharias
03-03-08, 22:11
τελικα παιδια πηγε σε μηχανικο της bmw για το κλασικο σερβις και εμαθε τα εξης...
Το αμαξι ειναι οπως ειπαμε 316 1796 κυβικα...το μοτερ δεν ειναι 50.000 χλμ που μας ειπε αλλα 80.000 περιπου ειπε να υπολογιζουμε...ειχανε γυρισιε κοντερ..δεν εχει τιποτα εξτρα επανω...με λιγα λογια...εχασε γυρω στα 3.000 ευρω...επρεπε να το παρει 17.000 περιπου κ οχι 20.300 που το πηρε... ειναι εισαγωγης γιατι βρεθηκαν κατι σκουριες απο δω απο κει...
τον πηρε τον εβρισε λιγο ο μηχανικος τον πωλητη και του πε απλα να του το πηγαινε και να του αλλαζε το δισκο-πλατο πιο φτηνα..(@@ πιο φτηνα η τιμη που ειπε ηταν ακριβως ιδια ..τελος παντων) το παιδι δεν σκαει και δεν θα ασχοληθει παραπανω μιας και τουλαχιστον και το σκαρι του αυτ/του και το μοτερακι ειναι σε αψογη κατασταση.. ;)

Επρεπε να ειχε παει να το κοιταξει σε μια αντιπροσωπια πριν το παρει...Θα τα ειχε γλυτωσει ολα αυτα...!

KATSARAIOS
03-03-08, 22:24
τελικα παιδια πηγε σε μηχανικο της bmw για το κλασικο σερβις και εμαθε τα εξης...
Το αμαξι ειναι οπως ειπαμε 316 1796 κυβικα...το μοτερ δεν ειναι 50.000 χλμ που μας ειπε αλλα 80.000 περιπου ειπε να υπολογιζουμε...ειχανε γυρισιε κοντερ..δεν εχει τιποτα εξτρα επανω...με λιγα λογια...εχασε γυρω στα 3.000 ευρω...επρεπε να το παρει 17.000 περιπου κ οχι 20.300 που το πηρε... ειναι εισαγωγης γιατι βρεθηκαν κατι σκουριες απο δω απο κει...
τον πηρε τον εβρισε λιγο ο μηχανικος τον πωλητη και του πε απλα να του το πηγαινε και να του αλλαζε το δισκο-πλατο πιο φτηνα..(@@ πιο φτηνα η τιμη που ειπε ηταν ακριβως ιδια ..τελος παντων) το παιδι δεν σκαει και δεν θα ασχοληθει παραπανω μιας και τουλαχιστον και το σκαρι του αυτ/του και το μοτερακι ειναι σε αψογη κατασταση.. ;)
Αυτο που λες φιλε μου ειναι βουτυρο στο ψωμι των λαμογιων που ψαχνουνε θυματα .
κανονικα ο φιλος σου επρεπε να του ζητησει την διαφορα αφου του αρεσει το συγκεκριμενο αμαξι,οχι να λεει δεν πειραζει.
μετα ολοι λεμε ποιος χαλαει την αγορα του αυτοκινητου!!!
αφου μονοι μας ανεχομαστε την κοροιδια και την απατεωνια του καθε λαμογιου θα συνεχιζεται το γλεντι .
αντε στην υγεια των συμβιβασμενων!!!!

bill987
04-03-08, 12:39
Αυτο που λες φιλε μου ειναι βουτυρο στο ψωμι των λαμογιων που ψαχνουνε θυματα .
κανονικα ο φιλος σου επρεπε να του ζητησει την διαφορα αφου του αρεσει το συγκεκριμενο αμαξι,οχι να λεει δεν πειραζει.
μετα ολοι λεμε ποιος χαλαει την αγορα του αυτοκινητου!!!
αφου μονοι μας ανεχομαστε την κοροιδια και την απατεωνια του καθε λαμογιου θα συνεχιζεται το γλεντι .
αντε στην υγεια των συμβιβασμενων!!!!

Έπρεπε να πάει εκεί με κάνα δύο φιλαράκια (γιατί πολύ ήρεμο τον κόβω το φίλο σου), να ζητήσει όλα τα λεφτά πίσω, και άμα του αρέσει τόσο πολύ το αυτοκίνητο να πάρει τουλάχιστον μερικά λεφτά πίσω!
Αυτό είναι καθαρά κοροιδεία, το λαμόγιο ο πωλητής έκανε προχειροδουλειά (αφού βρήκατε τόσο εύκολα τα χλμ) για μένα έπρεπε να γίνει της π@@τ@ν@ς!!!!

gyiama
04-03-08, 12:49
ειναι καθαρη ψευτοαπατη αυτο που εκανε ο τυπος και μαλιστα κανει που κανει την λαμογια ασ την κανει και σωστη ειναι δυνατον να μπορεσανε να βρουνε τα χλμ του αυτοκινητου τοσο ευκολα?ειναι μεγαλος τσομπανης ο μαστορας.και ενασ λογοσ που επρεπε οχι να παρει λεφτα πισω αλλα να του γυρισει πισω το αυτοκινητο ειναι οτι εκανε χαζη μαμουνια σε ολα και στο μοντελο και στα χλμ.και ασ παει να παρει το ιδιο το αυοκινητο απο αλλη μαντρα αφου του αρεσε τοσο πολυ του φιλου.ΑΝ και αυτο που λειπει στη ολη ιστορια ειναι το ποσο πηρε ο φιλοσ σου το αυτοκινητο δλδ αν το πληρωσε για 316 1800cc η για 318 2000cc.αν το εχει πληρωσει σχετικα φθηνα τοτεαντε λεσ δεν γ@@@@σ αλλα αν το πληρωσε για 2λιτρο τοτε σηκωνει πολυυυυυ :smashtard::banghead: και :gaysex::gaysex:

BladeGT
04-03-08, 18:07
οι λεξεις του ηταν..δεν με εκαψε και τοσο γιατι δεν πληρωσα δραχμη οποτε δεν βαριεσαι...πληρωμενο απο αλλον... ;) γι αυτο και δεν εκατσε να σκασει...

stamos ci
09-03-08, 11:44
Πετα ενα 3λιτρο τωρα πανω και θα τα ξεχασεις ολα :)

:+1::+1:ετσι

BladeGT
09-03-08, 13:44
οχι οκ το παλικαρι δεν τον νοιαζουν καθολου τα γκαζια..απλα ειπε αφου θα το περνε και ξεραμε οτι το 316 δεν παει βημα να περνε κατι πιο ανετο..γιατι οσο να ναι τα χει τα κιλακια της η μπεμπα... εντο μεταξυ καλα τα λετε εσεις τα 3λιτρα....πως θα τα ταιζουμε ομως δεν μ λετε :P

basilis
18-03-08, 16:41
λοιπον φιλοι μου για να γνωριζεται το θεμα εχει ως εξεις .Εγω επειδη αγορασα αμαξι απο γερμανια και το εχω ψαξει στν γερμανια τα αυτοκινητα βγενουν με τον ιδιο κυβισμο σε δυο εκδοσεις ιπποδυναμης συγκεκριμενα αν δεις δεξια στον θωλο το μαυρο ταμπελακι αν γραφει 316 τοτε ειναι 1895 cc με 120 hp αν γραφει 318 τοτε ειναι 1895 cc με 143 hp.Στο manual του αυτοκινητου γραφει ακριβως τις εκδοσεις.Μονο στην ελλαδα συμβαινει η 316 να ειναι 1600 cc ?????

E36 RULES!!
18-03-08, 17:23
Λιγο οφφ τοπικ
Valvetronic λεγεται.... Aπλως μια διορθωση :)

BladeGT
18-03-08, 17:55
λοιπον φιλοι μου για να γνωριζεται το θεμα εχει ως εξεις .Εγω επειδη αγορασα αμαξι απο γερμανια και το εχω ψαξει στν γερμανια τα αυτοκινητα βγενουν με τον ιδιο κυβισμο σε δυο εκδοσεις ιπποδυναμης συγκεκριμενα αν δεις δεξια στον θωλο το μαυρο ταμπελακι αν γραφει 316 τοτε ειναι 1895 cc με 120 hp αν γραφει 318 τοτε ειναι 1895 cc με 143 hp.Στο manual του αυτοκινητου γραφει ακριβως τις εκδοσεις.Μονο στην ελλαδα συμβαινει η 316 να ειναι 1600 cc ?????


μπερδευτηκες λιγο..:O 316 Ε46 = 1795 κυβικα

Dim77
18-03-08, 21:05
λοιπον φιλοι μου για να γνωριζεται το θεμα εχει ως εξεις .Εγω επειδη αγορασα αμαξι απο γερμανια και το εχω ψαξει στν γερμανια τα αυτοκινητα βγενουν με τον ιδιο κυβισμο σε δυο εκδοσεις ιπποδυναμης συγκεκριμενα αν δεις δεξια στον θωλο το μαυρο ταμπελακι αν γραφει 316 τοτε ειναι 1895 cc με 120 hp αν γραφει 318 τοτε ειναι 1895 cc με 143 hp.Στο manual του αυτοκινητου γραφει ακριβως τις εκδοσεις.Μονο στην ελλαδα συμβαινει η 316 να ειναι 1600 cc ?????

Οι διάφοροι συνδυασμοί ονόματος-κινητήρων-ισχύος έχουν αναφερθεί στο ποστ αυτό:

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=177540&postcount=36

Διαβάστε όλο το θρεντ πριν γράψετε κάτι ανακριβές, μπορεί να βρείτε όλη τη σωστή απάντηση σε προηγούμενη σελίδα.

basilis τα έγραψες τελείως λάθος, 318 ήταν το 1895cc-118ps και 318 ήταν και το 1995cc-143,

1895cc-143 δεν υπήρξε ποτέ...αν γράφει 316 είναι 1895cc-105ps ή 1795cc-115ps...

panos 30
17-04-15, 11:31
καλημερα ειμαι καινουργιος σε αυτην την σελιδα κ θα ηθελα την βοηθεια σας!!!!

BMW_330i
17-04-15, 21:32
καλημερα ειμαι καινουργιος σε αυτην την σελιδα κ θα ηθελα την βοηθεια σας!!!!

καλως ηρθες πανος καλα ποσταρισματα και πες μας και τι αμαξι εχεις για να μπορουμε και να σε βοηθησουμε

ΑΝΤΩΝΗΣ Ε46
24-05-15, 03:07
καλησπερα σε ολους.
καινουργιος στο forum αλλα οχι στα bmw. εχω μια Ε46 μοντελο 2002 απο το 2009.
γραφω σε αυτο το post επειδη στις προηγουμενες σελιδες που αναφερονται οι τυποι κινητηρων δεν ειδα τον δικο μου.
εχω τον κινητηρα Ν42Β16Α.1596cc.αυτο γραφει η αδεια τουλαχιστον
ξερει καποιος τα χαρακτηριστικα του??

tasos.kamv
24-05-15, 13:12
Αντώνη καλώς ήρθες!
Μοτέρ Ν42 1600 κυβικών δεν υπάρχει. Τα Ν42 (valvetronic) είναι 1.8 ή 2.0
Εάν είσαι σίγουρος ότι το μοτέρ σου είναι 1.6, τότε ο κωδικός κινητήρα είναι Ν40.
Τι σκάφος έχεις? Sedan ή coupe?
Μην σε μπερδεύει ο χαρακτηρισμός π.χ. 316i.. σε Ε46 μπορεί να φοράει κινητήρες, 1.6 8v (M43), 1.9 8v (M43), 1.6 16v (N40) & 1.8 16v (N42), τα οποία όλα αυτά χαρακτηρίζονται 316!
Εδώ (http://www.bmwheaven.com/database/browse.php?brand=BMW&series=3&code=E46) μπορείς να δεις τύπους κινητήρων σε σκάφος Ε46

isou
24-05-15, 13:51
Αντώνη καλώς ήρθες!
Μοτέρ Ν42 1600 κυβικών δεν υπάρχει. Τα Ν42 (valvetronic) είναι 1.8 ή 2.0
Εάν είσαι σίγουρος ότι το μοτέρ σου είναι 1.6, τότε ο κωδικός κινητήρα είναι Ν40.
Τι σκάφος έχεις? Sedan ή coupe?
Μην σε μπερδεύει ο χαρακτηρισμός π.χ. 316i.. σε Ε46 μπορεί να φοράει κινητήρες, 1.6 8v (M43), 1.9 8v (M43), 1.6 16v (N40) & 1.8 16v (N42), τα οποία όλα αυτά χαρακτηρίζονται 316!
Εδώ (http://www.bmwheaven.com/database/browse.php?brand=BMW&series=3&code=E46) μπορείς να δεις τύπους κινητήρων σε σκάφος Ε46

Και Ν45b16 υπάρχει στα 1600 κυβικά.Σαν το δικό μου sedan.

tasos.kamv
24-05-15, 14:26
Σωστά Λιάκο! :+1:
Απλά το 2002 που αναφέρει σαν έτος κατασκευής για το 46-άρι του, τότε νομίζω έμπαινε μόνο ο Ν40.

isou
24-05-15, 20:42
Σωστά Λιάκο! :+1:
Απλά το 2002 που αναφέρει σαν έτος κατασκευής για το 46-άρι του, τότε νομίζω έμπαινε μόνο ο Ν40.

Δεν το πρόσεξα Τάσο για την χρονολογία και δεν το ήξερα ότι έμπαινε μόνο ο Ν40.Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

ΑΝΤΩΝΗΣ Ε46
25-05-15, 00:41
καλως σας βρηκα.
Τασο ευχαριστω για την πληροφορια.
τελικα ειναι ο Ν40.
αλλα νομιζω μοιαζουν αρκετα με τους Ν42.
εχω 4πορτο facelift και σκεφτομουνα και εγω τι μπορω να κανω να παρω μερικα αλογα.
αλλα απ οτι διαβασα εδω στο forum οι επιλογες ειναι λιγες..
βασικα μονο αλλαγη μοτερ η turbo.
ειχα βρει στο car μια μετατροπη turbo αλλα δεν ξερω αν το εχει κανει κανενας και αν αντεχουν ολα τα υπολοιπα.