PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.


dimitris30
28-02-08, 23:09
--------------------------------------------------------------------------------

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΒΜW Ε46 Μ3 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 1-2001. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ; ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ

MaSt0RaS
28-02-08, 23:11
με ενα search θα βρεις αλλα τπτ δεν ειναι σιγουρος παει αναλογως το extra καλυτερα να μιλησεις με καποιον που να ειναι στην δουλεια..

dimitris30
28-02-08, 23:14
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

KATSARAIOS
28-02-08, 23:26
--------------------------------------------------------------------------------

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΒΜW Ε46 Μ3 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 1-2001. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ; ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΔΗΜΗΤΡΗΣφιλε βρες αμαξι μετα το 2004 (EURO 4) γιατι τα παλαιοτερα απο αυτα πληρωνουν διπλασιο τελωνειο.υπολογιζε κανα 10.000-12.000 για αυτα που σου ειπα.

gabber
28-02-08, 23:38
Επειδη και εγω εχω εισαγει (και την εχω πατησει...) αμαξι απο την Γερμανια εχω να σου πω δυο πραγματα να προσεξεις.
1)Το ποσο του εκτελωνισμου εξαρταται απο την παλαιοτητα του αυτοκινητου (οσο πιο παλιο τοσο πιο πολλα λεφτα) ετσι οσο πιο προσφατο μοντελο τοσο λιγοτερα θα πληρωσεις στο τελωνειο.
2)Επεισης ,οπως ειναι λογικο , οσο πιο πολλα κυβικα τοσο πιο πολλα

Αυτα τα διο και σε μικροτερο βαθμο τα extra

Για να καταλαβεις , στο ελληνικο τελωνειο υπαρχει μια αρμοδια υπηρεσια που λεγεται υπηρεσια αξιων.Αυτη εχει καταλογους με τις χρεωσεις και την κοστολογιση καθε μοντελου.
Π.χ αν το αμαξι το κοστολογισουν για 10000 ( παρολο που εσυ μπορει να το πηρες 2000 επειδη στο πουλησε φιλος κτλ,) και με βαση την οδηγια (παλαιοτητα που λεγαμε ) φορολογηται 40 τις εκατο επι του τιμολογιου, αρα

θα πληρωσεις 4000 ευρω.Το πιασες?
Οταν πηρα εγω το δικο μου (320 του 99 ) πληρωσα 10.000 για το τελωνειο ενω αν ηταν 10/2001 και μετα θα πληρωνα ακριβως τα μισα και θα ειχα και πιο καινουριο αμαξι...
Απλα να ξερεις οτι το Μ3 εχει το μεγαλυτερο ποσοστο λογο κυβισμου (αν θυμαμαι καλα 300 τις εκατο).
Αυτοι οι καταλογοι αναπροσαρμοζοντε με τα χρονια.
Ψαξτο παρα πολυ καλα και βρες εμπιστο εκτελωνιστη!!!
Αντε με το καλο!
Οτι θες στη διαθεση σου.

KATSARAIOS
28-02-08, 23:43
Επειδη και εγω εχω εισαγει (και την εχω πατησει...) αμαξι απο την Γερμανια εχω να σου πω δυο πραγματα να προσεξεις.
1)Το ποσο του εκτελωνισμου εξαρταται απο την παλαιοτητα του αυτοκινητου (οσο πιο παλιο τοσο πιο πολλα λεφτα) ετσι οσο πιο προσφατο μοντελο τοσο λιγοτερα θα πληρωσεις στο τελωνειο.
2)Επεισης ,οπως ειναι λογικο , οσο πιο πολλα κυβικα τοσο πιο πολλα

Αυτα τα διο και σε μικροτερο βαθμο τα extra

Για να καταλαβεις , στο ελληνικο τελωνειο υπαρχει μια αρμοδια υπηρεσια που λεγεται υπηρεσια αξιων.Αυτη εχει καταλογους με τις χρεωσεις και την κοστολογιση καθε μοντελου.
Π.χ αν το αμαξι το κοστολογισουν για 10000 ( παρολο που εσυ μπορει να το πηρες 2000 επειδη στο πουλησε φιλος κτλ,) και με βαση την οδηγια (παλαιοτητα που λεγαμε ) φορολογηται 40 τις εκατο επι του τιμολογιου, αρα

θα πληρωσεις 4000 ευρω.Το πιασες?
Οταν πηρα εγω το δικο μου (320 του 99 ) πληρωσα 10.000 για το τελωνειο ενω αν ηταν 10/2001 και μετα θα πληρωνα ακριβως τα μισα και θα ειχα και πιο καινουριο αμαξι...
Απλα να ξερεις οτι το Μ3 εχει το μεγαλυτερο ποσοστο λογο κυβισμου (αν θυμαμαι καλα 300 τις εκατο).
Αυτοι οι καταλογοι αναπροσαρμοζοντε με τα χρονια.
Ψαξτο παρα πολυ καλα και βρες εμπιστο εκτελωνιστη!!!
Αντε με το καλο!
Οτι θες στη διαθεση σου.συμφωνω και επαυξανω.
απλα απο φετος 2008 αλλαξε η οδηγια και πρεπει να φερνεις πια μετα του 2004 για 40% η 50% δασμους επι της αξιας του τιμολογιου.

dimitris30
28-02-08, 23:48
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

KATSARAIOS
28-02-08, 23:49
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ποσο το βρηκες?

dimitris30
28-02-08, 23:59
φιλε katsaraios το αυτοκινητο το πουλαει ενας φιλος μου απο Γερμανία το οποίο το εχει φερει απο αμερικη δεν εχει εκτελωνιστει και το δινει 11.000 €.

gabber
29-02-08, 00:00
Μια ακομα συμβουλη...
Αν ειναι να δωσεις 30.000 - 40.000 ευρω δωσε αλλα 1000 και κανε ενα ταξιδι μεχρι την γερμανια για να το δεις ο ιδιος.Τωρα αν μπορεις να πας και με κανα φιλο μηχανικο για ενα δυημερο τοτε πραγματικα κανεις την καλυτερη κινηση!!!
Εγω π.χ πηρα αυτοματο ενω ηθελα manual(αλλο που που το εχω καταβολευτει και δεν το αλλαζω με τιποτα...)
Αντε καλο ταξιδι λοιπον!
Αυτα...

gothiam
29-02-08, 00:03
υπαρχει καποιος εκτελωνιστης να μας δωσει περισσοτερες λεπτομερειες μηπως?
για να καταλαβω η τιμολογηση και φορολογιση γινεται βαση του τιμολογιου αγορας που προσκομιζεις ή δεν το λαμβανουν υποψη και φορολογουν βαση δικιας τους λιστας?
μπορει να δωσει καποιος ενα μπουσουλα οταν ψαχνουμε και χαζευουμε αυτοκινητα στο mobile.de και βλεπουμε τιμες πως μπορουμε να υπολογιζουμε απο μονοι μας το ποσο θα μας βγει αν το εισαγουμε (ενδεικτικα εννοω)...
ευχαριστω εκ των προτερων

dimitris30
29-02-08, 00:06
φιλε μου gabber σ ευχαριστω κατ' αρχήν για το ενδιαφέρον. ο φίλος μου στην γερμανία είναι ο ίδιος μηχανικός. Και δεν είναι απλά ένας γνωστός. Φίλος με την σημασία της λέξης.. Οπότε του έχω εμπιστοσύνη σε ότι μου λέει. Μου είπε πως το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Δεν ξέρω φίλε αλλά κόλλησε το μυαλό μου. Έχω μεγάλη καψούρα την Ε46 Μ3. Σ ευχαριστώ και πάλι.

KATSARAIOS
29-02-08, 00:16
φιλε katsaraios το αυτοκινητο το πουλαει ενας φιλος μου απο Γερμανία το οποίο το εχει φερει απο αμερικη δεν εχει εκτελωνιστει και το δινει 11.000 €.
φιλε υπαρχουν πολλα αμερικανικα που δεν εχουν εκτελωνιστει στην Γερμανια.πρεπει λοιπον να το εκτελωνισεις εκει και μετα να υπολογισεις το τελωνειο της Ελλαδας

KATSARAIOS
29-02-08, 00:19
φιλε υπαρχουν πολλα αμερικανικα που δεν εχουν εκτελωνιστει στην Γερμανια.πρεπει λοιπον να το εκτελωνισεις εκει και μετα να υπολογισεις το τελωνειο της Ελλαδας
παντως να ξερεις οτι οσοι πανε να βγαλουν παραπανω χρηματα εχουν βρει το κολπο με τα made in USA!!!!
δεν λεω για τον φιλο σου,αλλα........

dimitris30
29-02-08, 00:22
Φίλε katsaraios δεν έχω κανένα λόγο,πίστεψε με, να αμφιβάλω γι αυτό που λες. Άν δεν ήταν ο φίλος μου θα είχα σοβαρές αμφιβολίες. Σ ευχαριστώ και πάλι.

320 open
29-02-08, 00:49
εχω αγορασει και εγω αυτοκινητο απο γερμανια.αυτοκινητα που προερχονται εκτος ε.ε αν θυμαμαι καλα αντιμετωπιζουν προβλημα με το τελωνειο.αν τα καταφερεις φροντισε να πληρωσεις το ΦΠΑ εκει αφου ειναι λιγοτερο

dimitris30
29-02-08, 00:57
Φίλε 320 open ευχαριστώ πολύ.Αν δεν κάνω λάθος το ΦΠΑ εκέι είναι 16 % νομίζω.

gabber
29-02-08, 01:14
Συν-ονοματε εψαξα και βρηκα τον καταλογο με τα ποσοστα που σου ελεγα.
Υποψιν οτι αυτα τα νουμερα ισχυαν το καλοκαιρι του 2005 που πηρα εγω το αμαξι.
Οπως ειπε πριν και ενας φιλος η κατηγορια του 2001 και μετα εχει γινει τωρα 2004 και μετα.Τωρα τι μηνα...

dimitris30
29-02-08, 01:40
φιλε gabber να εισαι καλα που μπηκες στον κοπο και εψαξες. Που μπορω να δω τον καταλογο που μου λες?

gabber
29-02-08, 01:49
πατα πανω στο thumbnail. αυτο το μπεζ πραμα!
φωτογραφησα το χαρτι με την καμερα.bad quality αλλα τετοια ωρα...

dimitris30
29-02-08, 01:54
Μια χαρα ειναι gabber. To ειδα και σ ευχαριστω και παλι.

asot
29-02-08, 08:09
Απο 01/2008 ισχύει νεος Νόμος για τους εκτελωνισμούς στην Ελλάδα, από χώρες ΕΕ, οπου πλεον σαφώς συμφέρει το αυτοκίνητο να είναι 2004 και νεώτερο ενω πλεόν στο κόστος εκτελωνισμού "συνυπολογίζονται" και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το ΙΧΕ (με ένα συντελεστή).
Εγώ πχ για ένα Χ5 3.0d (2004) Full Extra πλήρωσα Τελωνείο (τον 07.2007) 15,600€ ενώ με την νέα διάταξη θα πλήρωνα περίπου 13,500€..
Πρέπει να κάνεις επίσκεψη σε εκτελωνιστή ή να μιλήσεις με το Τμήμα Αξιών του Τελωνείου. Ο ΦΠΑ είναι ίδιος σε Ελλάδα και Γερμανία πλέον (19%)
Τωρα, δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει εκτελωνισμός 2 φορές (USA > Germany > Greece)...

race535
29-02-08, 09:17
Απο 01/2008 ισχύει νεος Νόμος για τους εκτελωνισμούς στην Ελλάδα, από χώρες ΕΕ, οπου πλεον σαφώς συμφέρει το αυτοκίνητο να είναι 2004 και νεώτερο ενω πλεόν στο κόστος εκτελωνισμού "συνυπολογίζονται" και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το ΙΧΕ (με ένα συντελεστή).
Εγώ πχ για ένα Χ5 3.0d (2004) Full Extra πλήρωσα Τελωνείο (τον 07.2007) 15,600€ ενώ με την νέα διάταξη θα πλήρωνα περίπου 13,500€..
Πρέπει να κάνεις επίσκεψη σε εκτελωνιστή ή να μιλήσεις με το Τμήμα Αξιών του Τελωνείου. Ο ΦΠΑ είναι ίδιος σε Ελλάδα και Γερμανία πλέον (19%)
Τωρα, δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει εκτελωνισμός 2 φορές (USA > Germany > Greece)...

Εισαι ο μονος που τα ειπες σωστα!
Φιλε ερωτηθεντα ισως και να σε συμφερει να κατεβασεις το αυτοκινητο εστω και με μεγαλυτερο κοστος τελωνεισμου!
Αυτο γιατι η τιμη του ειναι εξαιρετικα χαμηλη,οποτε και λιγα παραπανω να πληρωσεις θα εισαι μεσα στην αγοραστικη αξια της Ελλαδας.
Για να καταλαβεις καλυτερα αυτα που σου ειπαν οι προηγουμενοι για τα τελωνεια,θα σου εξηγησω κατι.
Οι οδηγιες των τελωνειων εχουν κατηγοριες.
Η κατηγορια (Α) ακριβηνε.Αυτη η κατηγορια περιλαμβανει πολλες οδηγιες.Απο το 1999 μεχρι και το 2003.
Η εκπτωτικη κατηγορια πλεον ειναι η μεταγενεστερη (Β) που περιλαμβανει τις οδηγιες του 2004 και μετα!!
Το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει δεν θα πληρωσει 50% τελωνειο αλλα 80% τελωνειο.

Τωρα οσον αφορα την αμερικη πρεπει να ρωτησεις τον πωλητη αν το αυτοκινητο εχει γερμανικη αδεια η ακομα την αμερικανικη.
Εαν εχει ακομα την αμερικανικη,για να παρει γερμανικα χαρτια πρεπει να πληρωσει μονο ΦΠΑ και οχι τελωνειο. Αυτο συμβαινει γιατι το αυτοκινητο ειναι κατασκευης ΕΕ οποτε "επαναπατριζεται",επιστρεφει στην Γερμανια δηλαδη.Μονο τα οχηματα κατασκευης σε τριτη χωρα ειναι υπωχρεα τελωνεισμου!!!
Οποτε με μια τοσο χαμηλη τιμη σε συμφερει να πληρωσεις επισης ενα πολυ χαμηλο ΦΠΑ για να το κανεις γερμανικο και να μπορεσει να ερθει στην Ελλαδα!

Strax
29-02-08, 09:19
Απο 01/2008 ισχύει νεος Νόμος για τους εκτελωνισμούς στην Ελλάδα, από χώρες ΕΕ, οπου πλεον σαφώς συμφέρει το αυτοκίνητο να είναι 2004 και νεώτερο ενω πλεόν στο κόστος εκτελωνισμού "συνυπολογίζονται" και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το ΙΧΕ (με ένα συντελεστή).
Εγώ πχ για ένα Χ5 3.0d (2004) Full Extra πλήρωσα Τελωνείο (τον 07.2007) 15,600€ ενώ με την νέα διάταξη θα πλήρωνα περίπου 13,500€..
Πρέπει να κάνεις επίσκεψη σε εκτελωνιστή ή να μιλήσεις με το Τμήμα Αξιών του Τελωνείου. Ο ΦΠΑ είναι ίδιος σε Ελλάδα και Γερμανία πλέον (19%)
Τωρα, δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει εκτελωνισμός 2 φορές (USA > Germany > Greece)...

ΣΩΣΤΑ!!

Επείδή από 1/1/2008 άλλαξε ο νόμος, συμφέρει να φέρεις αυτοκίνητο Euro 4 μόνο. Για να είσαι σίγουρος πρέπει να ζητήσεις το Certificate Of Conformity και να δεις ότι ο κωδικός του τελειώνει σε Β. Αν είναι έτσι ο φόρος που αντιστοιχεί είναι 50% επί του τιμολογίου σου ή της αξίας που έχουν στο τελωνείο, ότι είναι μεγαλύτερο.

Επειδή όμως το αυτοκίνητο είναι από Αμερική, πρέπει σίγουρα να πληρώσεις και 19% ΦΠΑ και όσως ο φόρος να είναι μεγαλύτερος και από 50%.

gabber
29-02-08, 11:16
Πολυ σωστα τα λετε ολοι.
Απλα ο καταλογος που εχω επισυναψει αφορα τα οσα ισχυαν το 2005 που εγω εκτελωνισα το αυτοκινητο.Λογικα (και οπως πολυ σωστα αναφερετε παραπανω ) ο καταλογος αυτος αναπροσαρμοζεται καθε τρια ή τεσσερα χρονια.

Κατι τελευταιο...
Το ελληνικο δημοσιο πολλα χροννια τωρα "τιμωρειται" με βαρυτατα προστιμα για τα παρανομα(με βαση το κοινοτικο δικαιο) ποσοστα δασμολογισης που ασκει στα εισαγωμενα οχηματα...
Αναλογηστειτε ομως τα εσοδα απο τις ετησιες εισαγωγες που γινονται (απο ιδιωτες και κυριως επαγγελματιες)!

Κατι μου λεει οτι το κρατος...δεν βγαινει χαμενο !

asot
29-02-08, 11:35
Το ελληνικο δημοσιο πολλα χροννια τωρα "τιμωρειται" με βαρυτατα προστιμα για τα παρανομα(με βαση το κοινοτικο δικαιο) ποσοστα δασμολογισης που ασκει στα εισαγωμενα οχηματα...


Μα αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος που έφτασε ο κόμπος στο χτένι και αναγκάστηκαν προ 2μήνου να θέσουν σε εφαρμογή Νομοθεσία που είναι πλέον συμβατή με την Κοινοτική οδηγία περι εισαγωγών Μεταχειρισμένων..
.
Οτι φάγανε, φάγανε (από την εισαγωγή Μεταχειρισμένων εννοώ), τώρα θα στραφούν σε άλλους τρόπους αύξησης εσόδων !!!

gabber
29-02-08, 11:46
Αsot δηλαδη τα ποσοστα φορολογησης επι του τιμολογιου του τμηματος αξιων (γιατι παντα αυτο μετραει) εχουν μειωθει ?(δες το atachment που εχω βαλλει μια σελιδα πριν)
Η μονο η χρονολογικη διαφορα των οδηγιων?
Αν ειναι ετσι....Πωλειται 320 ci ασημι κτλ....!!!!

asot
29-02-08, 12:21
Νομιζω οτι το θέμα πλεον σηκώνει πολύ ψάξιμο.

Εγω ξέρω και οι Εκτελωνιστές και οι Τελωνιακοί ψάχνονται λίγο αυτόν τον καιρό, ενώ οι Εισαγωγείς "κυνηγούν" (οπως ανέφερε και ο STRAX) πιστοποιητικά με το "Β" στο τέλος...



Οποιος θέλει να ψάξει παραπάνω:

Η παλιά διάταξη (ισχύει σε ορισμένα σημεια ακόμη)
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

εχει και EXCEL με τους Πίνακες Υπολογισμών Αξίας Εκτελωνισμού (χαοτικό βέβαια)
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/MIN_MAX_OXHMATA_2005_2006.zip

το σχετικό ΦΕΚ (ισχύει από 13.12.2007) επισυνάπτεται - δείτε το ΑΡΘΡΟ 29


Τα στοιχεία επικοινωνιας των Τελωνείων
http://www.gsis.gr/epikoinonia/teloneia.zip

Καλό κουράγιο σ' αυτούς που ενδιαφέρονται...

gabber
29-02-08, 12:32
Αψογος ο asot !!!
Μετα απο ολα αυτα προτεινω να κλειδωθει το thread !!!!

asot
29-02-08, 13:02
Να αντιγράψω μόνο από το AUTOTRITI.gr και να κλείσουμε, συνοπτικά και με κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα, όπου φαίνεται οτι υπάρχει όφελος για τα αυτοκινητα > 2004:

Πίνακας απομειώσεων - Σύγκριση παλαιού & νέου τρόπου

Mήνας / Σύνολο έτους / Άθροισμα ετών(με χλμ)/ Παλαιοί συντελεστές
Έτος 1 / 15,6% / 15,60%+(5% χλμ/1.500) / 7%
Έτος 2 / 8,40% / 24,00%+(5% χλμ/1.500) / 14%
Έτος 3 / 6,00% / 30,00%+(5% χλμ/1.500) / 21%
Έτος 4 / 4,80% / 34,80%+(5% χλμ/1.500) / 28%
Έτος 5 / 4,80% / 39,60%+(5% χλμ/1.500) / 34%

Για κάθε 30.000 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο "χάνει" επιπλέον 1% της εργοστασιακής του αξίας. Το 1% προστίθεται στο ποσοστό απομείωσης από τους μήνες κυκλοφορίας του.

Παρουσιάζουμε 6 διαφορετικά μοντέλα, μεταχειρισμένα 2 ετών, με 30.000 χιλιόμετρα και υπολογίζουμε (συγκρίνει όφελος - σε όλες τις περιπτώσεις - με το νέο σύστημα φορολόγησης έναντι του παλαιού).

Mercedes C 200:
Η εργοστασιακή της τιμή είναι 21.856 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000 χιλιόμετρα, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 21.856-14%=18.796 και τέλη ταξινόμησης 18.796Χ30%= 5.638 ευρώ.
Με τη νέα διάταξη το ποσοστό απομείωσης θα είναι 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή θα είναι 21.856-25%=16.392 ευρώ.
Τα τέλη ταξινόμησης θα είναι 16.392Χ30%=4.917 ευρώ. Άρα έχουμε όφελος 721 ευρώ.
Αν βρείτε το ίδιο αυτοκίνητο, της ίδιας χρονολογίας με 100.000 χιλιόμετρα, το συνολικό ποσοστό απομείωσης θα είναι 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και έχετε όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 874 ευρώ.

Audi A6 2,4
Η εργοστασιακή του αξία είναι 22.428 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 22.428-14%=19.288 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 19.288 Χ 50%=9.644ευρώ.
Με την νέα διάταξη έχουμε ποσοστό απομείωσης 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή θα διαμορφωθεί 22.428-25%=16.821 ευρώ.
Τα τέλη ταξινόμησης θα είναι 16.821 Χ 50%= 8.410 ευρώ , δηλαδή όφελος 1.234 ευρώ.
Το ίδιο αυτοκίνητο αν το πάρετε με 100.000, το συνολικό ποσοστό απομείωσης θα είναι 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και έχετε όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 1.495 ευρώ.

Audi A4 2,0 ΤFSI:
Η εργοστασιακή του αξία είναι περίπου 20.690 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000 χιλιόμετρα, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 20.690-14%=17.793 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 17.793Χ40%= 7.117 ευρώ.
Με τον νέο τρόπο έχουμε συντελεστή απομείωσης 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή θα γίνει 20.690-25%=15.517 ευρώ με τέλη ταξινόμησης 15.517Χ40%=6.207 ευρώ. Άρα έχουμε όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 910 ευρώ.
Αν βρείτε το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιας χρονολογίας με 100.000 χιλιόμετρα, το συνολικό ποσοστό απομείωσης θα είναι 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και έχετε όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 1.102 ευρώ.

Mercedes ML 500:
Η εργοστασιακή της αξία είναι 45.156 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000 χιλιόμετρα, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 45.156- 14%=38.834 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 41.280 Χ 50%=19.417 ευρώ.
Με την καινούρια διάταξη το ποσοστό απομείωσης είναι 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή θα διαμορφωθεί 45.156-25%=33.867 ευρώ. Τα τέλη ταξινόμησης θα είναι 33.867 Χ 50%= 16.933 ευρώ. Δηλαδή έχουμε κέρδος 2.484 ευρώ.
Αν βρείτε της ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητο με 100.000 το συνολικό ποσοστό 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και έχετε όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 3.009 ευρώ.

Mercedes E 200 K:
Η εργοστασιακή της τιμή είναι 25.910 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000 χιλιόμετρα, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 25.910- 14%=22.282 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 22.282 Χ 30% = 6.684 ευρώ.
Με την καινούρια διάταξη το ποσοστό απομείωσης είναι ίσο με 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή θα διαμορφωθεί 25.910-25%=19.432 ευρώ. Και τέλη ταξινόμησης ίσα με 19.432 Χ 30%= 5.829 ευρώ. Οπότε έχουμε όφελος 855 ευρώ. Αν πάρουμε το ίδιο αυτοκίνητο με 100.000 χιλιόμετρα θα έχουμε συνολικό ποσοστό απομείωσης ίσο με 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και όφελος 1.035 ευρώ.

Mercedes S 350:
H εργοστασιακή της αξία είναι 48.698 ευρώ.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με 30.000, έχουμε:
Με τον προηγούμενο τρόπο απομείωσης θα είχαμε 48.698-14%=41.880 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 41.880Χ50%=20.940 ευρώ.
Με τον νέο τρόπο έχουμε ποσοστό απομείωσης ίσο με 24%+1% (από τα διανυθέντα χλμ.)=25% και η τιμή είναι 48.698-25%=36.523 ευρώ και τέλη ταξινόμησης 36.523Χ 50%=18.261 ευρώ. Άρα έχουμε όφελος 2.679 ευρώ.
Αν βρούμε αυτοκίνητο ίδιας χρονολογίας με 100.000 χιλιόμετρα το συνολικό ποσοστό απομείωσης θα είναι 24%+3,3% (από τα διανυθέντα χλμ.)=27,33% και όφελος από τα τέλη ταξινόμησης 3.245 ευρώ.

Fanatic
29-02-08, 13:13
Παντως συνεχιζουμε να ειμαστε ΘΥΜΑΤΑ!! Εδω Αγγλια για να εισαγεις αυτοκινητο απο Γερμανια χρειαζεσαι μια διαδικασια με κοστος οχι παραπανω απο 1.000 Ευρω...

dimitris30
29-02-08, 13:39
Παιδια δεν εχω λογια. Σας ευχαριστω πολύ.

Strax
29-02-08, 15:29
Τρομέρο το ποστ του ASOT. Πραγματικά ρίχνει φως!

stelmaniac
29-02-08, 16:41
Τρομέρο το ποστ του ASOT. Πραγματικά ρίχνει φως!

Οντως, μπορει να βοηθησει ολο τον κοσμο...

m_power_lunatic
29-02-08, 17:39
Eχει να μαζευτει σαραβαλο στην Ελλαδα με τα χλμ να αλλαζουν μετα τον εκτελωνισμο και μεχρι να παει στην εκθεση και να στηθει......το εχουμε δει το ονειρο παιδια!!!Μονοι σας παιδια αλλιως ξεχαστε το,εγω αυτο εκανα και ησυχασα.

stelmaniac
29-02-08, 17:52
Eχει να μαζευτει σαραβαλο στην Ελλαδα με τα χλμ να αλλαζουν μετα τον εκτελωνισμο και μεχρι να παει στην εκθεση και να στηθει......το εχουμε δει το ονειρο παιδια!!!Μονοι σας παιδια αλλιως ξεχαστε το,εγω αυτο εκανα και ησυχασα.

Και το δικο σου τωρα που το βλεπω ψιλοσαραβαλο μου φαινεται, χαχαχαχα!!!!

Fanatic
29-02-08, 17:59
Δηλαδη αν καταλαβα καλα οσο πιο πολλα χιλιομετρα εχει το αμαξι τοσο πιο φθηνα θα ερχεται??? Αν οντως ισχυει αυτο η υποθεση ειναι κομμενη και ραμμενη στα μετρα των μαντραδων...θα περνουν οτι αμαξι με 300.000 χλμ υπαρχει, θα γυρνανε τα κοντερ και ο κακομοιρος ο κοσμακης θα αναρωτιεται γιατι βγαζει καπνο το αμαξακι του....ελεος...

stelmaniac
29-02-08, 18:07
Δηλαδη αν καταλαβα καλα οσο πιο πολλα χιλιομετρα εχει το αμαξι τοσο πιο φθηνα θα ερχεται??? Αν οντως ισχυει αυτο η υποθεση ειναι κομμενη και ραμμενη στα μετρα των μαντραδων...θα περνουν οτι αμαξι με 300.000 χλμ υπαρχει, θα γυρνανε τα κοντερ και ο κακομοιρος ο κοσμακης θα αναρωτιεται γιατι βγαζει καπνο το αμαξακι του....ελεος...

Αυτο ειναι οξυμωρο ρε παιδια...Απο τη μια σου λεει να φερεις οσο γινεται πιο καινουριο αμαξι κι απ την αλλη σου ριχνει το δασμο με τα χιλιομετρα??Τι ειναι παλι αυτο???

Fanatic
29-02-08, 18:08
ειπαμε...κομμενο και ραμμενο...:mad:

nik_exa
29-02-08, 18:14
να προσθεσω και εγω οτι οι εισαγωγεις αυτοκινητων στην ελλαδα ψαχνουν μανιωδως αυτοκινητα απο αμερικη λογω χαμηλης τιμης,αυστηροτερων προδιαγραφων(ειναι αμερικανικο,αρα πιο αξιοπιστο).
η διαδικασια ειναι η εξης....
αφου βρεθει το οχημα πληρωνετε μεσω τραπεζης συν την μεταφορα του στην αγγλια,ναι καλα διαβασατε ΑΓΓΛΙΑ,γιατι εκει ο χαρακτηρισμος του σε ευρωπαικο ειναι αυτη την στιγμη ο φθηνοτερος σε ολη την ευρωπη.μετα απο εκει οδικως με την νταλικα στον ψαγμενο μανδρα της γειτονιας σας με ολα οςα προανεφεραν τα παραπανω μελη μελη μας

stelmaniac
01-03-08, 06:16
να προσθεσω και εγω οτι οι εισαγωγεις αυτοκινητων στην ελλαδα ψαχνουν μανιωδως αυτοκινητα απο αμερικη λογω χαμηλης τιμης,αυστηροτερων προδιαγραφων(ειναι αμερικανικο,αρα πιο αξιοπιστο).
η διαδικασια ειναι η εξης....
αφου βρεθει το οχημα πληρωνετε μεσω τραπεζης συν την μεταφορα του στην αγγλια,ναι καλα διαβασατε ΑΓΓΛΙΑ,γιατι εκει ο χαρακτηρισμος του σε ευρωπαικο ειναι αυτη την στιγμη ο φθηνοτερος σε ολη την ευρωπη.μετα απο εκει οδικως με την νταλικα στον ψαγμενο μανδρα της γειτονιας σας με ολα οςα προανεφεραν τα παραπανω μελη μελη μας

Τι ειπες τωρε ρε μαστορα? Σκανδαλο!!

MrZ
01-03-08, 08:35
Το πέτυχα σήμερα ξεφυλλίζοντας περιοδικό...

panagiotisE46ci
01-03-08, 08:45
το εχω διαβασει και εγω σε εφημεριδα κυριακατικη !! καλο ειναι αυτο.

gothiam
01-03-08, 18:44
μια ερωτηση σε αυτους που γνωριζουν...μια e92 320 1/2008 με 600χμ που την βλεπω στο mobile 43000 ποσο θα εβγαινε ο εκτελωνισμος της?
ευχαριστω!

kter20
01-03-08, 20:13
Καλησπέρα. να προσθέσω κι εγώ τις δικές μου εμπειρίες πάνω στο θέμα....προ 3 μηνών έκανα εισαγωγή απο Γερμανία μία 320d E90 μοντέλο 5/2005 με 56.000km.
στο τελωνείο πλήρωσα 6600 ( απο αυτα τα 400 ήταν για τον τελώνη).
Σας κάνω attach τα έγγραφα που μου επέστρεψαν στα οποία φαίνεται περίπου πώς υπολογίζουν τα χρήματα του εκτελωνισμού.
19592 είναι η αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου απο την οποία αφαιρείται 28% για την παλαιότητά του και 1,83% για τα διανυθέντα km, έτσι καταλήγουν στο 19592-5746 = 13846
Όμως επειδή το τιμολόγιο που τους έδωσα ήτανε 15000 κρατάνε αυτό. Επίσης προσθέτουν 500 σάν έξοδα μεταφοράς απο Γερμανία - Ελλάδα τα οποία φορολογούνται κανονικά.
Έτσι έχουμε σύνολο 15500 και λόγο του ότι το αυτοκίνητο είναι 1995 κυβικά εκ. (δλδ στην κατηγορία 1800cc - 2000cc) το ποσό αυτό πολλαπλασιάζεται με 40%.
15500 * 40% = 6200
Εύκολα καταβαίνει κανείς οτι έχει μεγάλη σημασία να καταφέρεις να κόψεις χαμηλό τιμολόγιο. Άν εγώ είχα κόψει ακόμα χαμηλότερο π.χ. 14000 θα γλίτωνα ακόμα 400 ευρώ.
Επίσης πολύ σημαντικό είναι να αναγράφεται πάνω στο τιμολόγιο αγοράς οτι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ. Αυτό φαίνεται αν αναγράφεται στο τιμολόγιο η παράγραφος 25a.

gothiam
01-03-08, 20:29
kter20 πολυ χρησιμα αυτα που εγραψες μπραβο.
αυτη τη λιστα με τις αντικειμενικες αξιες μπορει καποιος να τη βρει ?

asot
01-03-08, 21:03
Με γεια στη 3αρα σου kter20.
Προφανώς (φαίνεται και από τις σφραγίδες - 15.01.2008) έκανες εκτελωνσιμό με το νέο καθεστώς...
Εχεις καμια εικόνα πόσο θα πλήρωνες αν είχες εκτελωνίσει το αυτοκίνητο ΠΡΙΝ τις 13.12.2007?
Γλύτωσες κάποια χρήματα?

gothiam, τέτοια λίστα στο περίπου, έχουν τα Τελωνεία, αλλα είναι λίγο "θολή"
Δες το excel που επισύναπτεται στο site του Τελωνείου http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/MIN_MAX_OXHMATA_2005_2006.zip
Λέω θολή γιατί πολλές εγγραφές επαναλαμβάνονται με μικρές διαφοροποιήσεις...

gothiam
01-03-08, 21:19
asot την εχω δει την λιστα ευχαριστω. Δεν περιλαμβανει πιο προσφατα μοντελα ομως.
παντως απο οτι εχω καταλαβει δεν συμφερει και τρομερα η εισαγωγη πολυ καινουριου αυτοκινητου με λιγα χιλιομετρα!

kostase28
01-03-08, 23:07
απ οτι καταλαβα αυτοκινητα με πολλα κυβικα η αλλιως Μ3 Μ5 κτλ δεν συμφερουν απο Γερμανια,γιατι με τοσα που πληρωνεις μετα την αγορα ερχονται τα ιδια με ενα Ελληνικο.Π.χ κοιταζα να παρω ενα 540 Ε39 του 2001,αλλα με τοσα που επρεπε να πληρωσω το μετανοιωσα και μετα ειδα ενα που ειχε αντιπροσωπεια Ελληνικο με 27000 και φουλ εξτρα.Αρα πιστευω τετοια αμαξια συμφερει Ελληνικα.Τι να πω!! μπερδευτικα!!!!! Απο Ιταλια τι ισχυει ξερει κανεις?

kter20
03-03-08, 18:31
asot απ'οτι μου είχε πει ο εκτελωνιστής άν το εκτελώνιζα πρίν την 1/1/2008 θα πλήρωνα γύρω στα 7000. Γλίτωσα δλδ περίπου 400 ευρώ.

E46 POWER
03-03-08, 23:19
εγω ρε παιδια που θα εκτελωνισω απο βδομαδα ποσο θα πρεπει να πληρωσω? με τιμολογιο 14000 και μοντελο του 2004 320cd με την νεα οδηγια ετσι..ποσο ποσοστο παλαιοτητας εχω? τα εξτρα ποσο λετε να μου τα χρεωσουν? ειναι m pack kai full extra εκτος ηλιοροφης

mitsos_chania
03-03-08, 23:52
ποσα χλμ εχει το αμαξι?γιατι πλεον παιζουν ρολο και αυτα.οσο πιο πολλα εχει τοσα πιο πολλα γλυτωνεις

asot
04-03-08, 08:22
ποσα χλμ εχει το αμαξι?γιατι πλεον παιζουν ρολο και αυτα.οσο πιο πολλα εχει τοσα πιο πολλα γλυτωνεις

Για καθε 30,000 χιλιόμετρα μειώνεται το Τέλος κατα 1,5%.
Ομως πολύ περισσότερο μειώνουν οι μήνες παλαιότητας - εσύ είσαι μεταξύ 3 και 4 ετών - έχει πολυ μεγάλη διαφορά αν το αμάξι σου είναι 01/2004 ή 12/2004 (δεν μας το αναφέρεις...)

MZ3
04-03-08, 12:25
βρηκανε δουλεια παλη αυτοι που κατεβαζουν κοντερ...
πρωτα θα τα ανεβαζουν για την ταξηνομηση...
και μετα θα κατεβενουν στο τερμα

Strax
04-03-08, 15:22
βρηκανε δουλεια παλη αυτοι που κατεβαζουν κοντερ...
πρωτα θα τα ανεβαζουν για την ταξηνομηση...
και μετα θα κατεβενουν στο τερμα

Από δουλειά δεν έμειναν ποτέ! Απλά τώρα θα έχουν τη διπλή σε δύο στάδια!

yiorgosxania
04-03-08, 16:53
επειδή ειχα τρέξει αρκετά ....ο μόνος σίγουρος είναι να βρείς ένα δικό σου εκτελωνιστή ο οποίος θα σου πει ακριβώς τι θα πληρώσεις και σε ποιο τελωνείο πρέπει να δηλώσεις το αυτοκίνητο ότι θα το εκτελωνίσεις.Μόνο ένας καλός εκτελωνιστής ξέρει ακριβώς πόσα θα πληρώσεις.

E46 POWER
06-03-08, 12:27
Το αμαξι ειναι 5/2004 κ εχει 80000 κμ..καμια μαγκια εχει π να μπορω να κανω? Αν ξερει κανεις δεχομαι κ πμ.:-P επισης ποια η διαφορα αν εκτελωνισω σερρες η λαρισα? Παιζει ρολο αν στη δαο ειχα δηλωσει αλλο τελωνειο απο αυτο π τελικα θελω να παω?

NUOVO..
07-03-08, 11:52
λογω τιμολογιου το ελαχιστο που θα υπολογιζεις ειναι 5600.

PONTIOS CABRIO
07-03-08, 22:09
Το αμαξι ειναι 5/2004 κ εχει 80000 κμ..καμια μαγκια εχει π να μπορω να κανω? Αν ξερει κανεις δεχομαι κ πμ.:-P επισης ποια η διαφορα αν εκτελωνισω σερρες η λαρισα? Παιζει ρολο αν στη δαο ειχα δηλωσει αλλο τελωνειο απο αυτο π τελικα θελω να παω?

πατριωτη 40% στο τιμολογιο που θα παρεις σην 500 ευρω για το ναυλο
αυτο με το παλιο καθεστος 2007

Thunder M3
12-03-08, 19:06
Καλησπέρα και καλή σαρακοστή σε όλους! Έιχα χαθεί για αρκετό καιρό από την παρέα του bmw-motorsport μετά το ατυχές περιστατικό που είχε συμβει με την διάρρηξη του αυτοκινήτου μου (318 is) το οποίο και στην συνέχεια πούλησα. Εκτοτε κυκλοφορώ με ένα TOYTA YARIS 1.3, το οποίο με καλύπτει και στις επαγγελματικές μου ανάγκες. Τώρα όμως σκέφτομαι να φέρω ενα BMWδάκι απο Γερμανία :clap:και θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος από εσάς την διαδικασία εκτελωνισμού σύμφωνα με την νεότερη και ισχύουσα νομοθεσία (μείωση φόρων, τέλους ταξινόμησης κ.λ.π.) η οποία τέθηκε σε εφαρμογή απο 01/01/2008.

E46 POWER
13-03-08, 08:07
θα σου πω απο βδομαδα! για σιγουρα πραματα! :bricks1:

joe
18-03-08, 11:11
Στο ψάξιμο για αυτοκίνητο του αδερφού μου, μίλησα με έναν εκτελωνιστή και μου είπε ότι αν φέρει κάποιος απευθείας αυτοκίνητο από Αμερική πληρώνει ένα 10% (?)το οποίο γίνεται 4% (?) εαν το πας πρώτα Γερμανία και στη συνέχεια το φέρεις Ελλάδα. Με ρώτησε αν έχω κάποιο φίλο στην Γερμανία...

Οπότε η ιστορία του μεσο-σταθμού (Γερμανία ή Αγγλία) πρέπει να έχει γύρω στο 6% κέρδος:scratchch



PS1. ο αδερφός μου τελικά πήρε καινούργιο από εδώ γιατί λέει "Δεν μπλέκω εγώ με αυτές τις μλκ..." τι παιδί ? :shakehead


PS2. τώρα κι αν πρέπει να προσέχουμε τις μάντρες!!!

joe
18-03-08, 16:04
έχεις p.m.

αν σου πει κάτι καινούργιο post-αρέ το ok?

joe
28-03-08, 13:30
θα ήθελα να κάνω άλλες δύο ερωτήσεις επί του θέματος, για τους γνώστες...

1) Υπάρχουν αυτοκίνητα πριν το 2004 τα οποία ανήκουν στο euro4 ? ή μας λένε ψέματα?

και

2) Πώς δικαιολογείται ένα καινούργιο σπορ αυτοκίνητο π.χ. (Nissan 350Z) να έχει καινούργιο
€18.500 στην Αμερική,
€36.000 στην Γερμανία
και
€56.000 στην Ελλάδα?

πόσο κάνει ο εκτελωνισμός για να το φέρει κανείς απευθείας από Αμερική στον Πειραιά??????????:nixweiss:

pantnick
28-03-08, 13:55
Δεν ξέρω για τα εκτελωνιστικά αλλα στην Γερμανία αν δεν μιλάς για συγκεκριμένο 350Ζ έχει πολυ φθηνότερα φίλε μου.
Πριν 6 μήνες πάντως κατεβάσαμε Ε90 320d με τελωνείο 6,500 λόγο 3 τέκων! και σκέφτομαι μετά το καλοκαίρι για Ε92 αλλα δεν ξέρω αν αξίζει με το τελωνείο.

joe
04-04-08, 15:35
...άκυρο

ευχαριστώ

HITMAN
04-04-08, 15:59
λογικα ειναι τα αυτοκινητα μετα το 2004.
οι τιμες που αναφερεις φιλε joe ειναι μεν πραγματικες αλλα ξεχνας οτι η αμερικη εχει το δολλαριο που ειναι πολυ φτηνο αυτες τις μερες και στην γερμανια δεν υπαρχουν τα ηλιθια "τελη ταξινομησης" που μονο οι ελληνες πρεπει να πληρωνουν.
αυτα βεβαια ισχυουν για αυτοκινητα πανω απο 1600-1800 κ.ε., μιας και στα μικρα ειμαστε αρκετα ανταγωνιστικοι σε τιμες σε σχεση με την υπολοιπη ευρωπη.

επισης δεν ειναι ευκολο να φερει κανεις αυτοκινητο απο αμερικη γιατι αν δεν το αναλαβει καποιος αντε βγαλε ακρη με τα containers και γιατι πρεπει να γινει euro spec, δηλαδη να αλλαχτει οτι διαφορετικο υπαρχει αναμεσα στην αμερικανικη και την ευρωπαικη εκδοση. (σχετικα με εγκριση τυπου θεματα αν δεν κανω λαθος).

zaharias
05-05-08, 00:52
Τελικα, μαλλον δεν πολυσυμφερει να φερεις αμαξι οπως εχουν γινει τα πραγματα...(απ'οτι καταλαβα, τουλαχιστον για πανω απο 2000cc).

Πχ μια 320ci Ε46 (2200cc), μοντελο τελος 2004, με 50-60000χλμ και αρκετα εξτρα κανει 18000, με τι ποσοστο φορολογειται? Ποσο θα ειναι περιπου το τελωνειο?

billys13
05-05-08, 06:29
Πριν παρω κι εγω το δικο μου τα ειχα ψαξει ολα(ενα μηνα τωρα).Ηταν να φερω κι εγω αμαξι απο Γερμανια.Απο 01/01/2008 βγηκε καινουριος νομος και εισαγονται μονο τα αυτοκινητα που εχουν την οδηγια euro3.Να ξερεις οτι οσο πιο παλιο ειναι το αμαξι κι οσα πιο πολλα εξτρα εχει σε βαραει το τελωνειο.Ακομα και ακρη να εχεις στο τελωνειο δεν μπορεις πλεον να γλυτωσεις πολλα.Αν ψαχνεις απο το mobile.de αν πας κατω χαμηλα υπαρχει η δυνατοτητα να πατησεις και να σου βγαλει ποια αμαξια εχουν οδηγια euro3 και πανω.Παντως ενα να ξερεις,ετσι οπως τα καναν πλεον τα αυτοκινητα και ενα Μ3 αξιας 20000 ευρω στη γερμανια για να ερθει στην Ελλαδα θα χρειαστεις κοντα στις 45.000 ευρω......μπορει να σου ακουγεται εξωφρενικο αλλα ετσι ειναι.Καλυτερα να προτιμησεις να το παρεις ετοιμο απο εδω παρα να μπεις στη διαδικασια το αυτοκινητο να ειναι εκει χωρις να το εχεις μπροστα σου.

TAN
05-05-08, 17:01
Καπου ακουσα οτι στα καινουργια αμαξια απο γερμανια μεχρι 6000χλμ πληρωνεις απλα το φ.π.α 19% και τιποτα αλλο ισχυει?

Strax
06-05-08, 08:49
Καπου ακουσα οτι στα καινουργια αμαξια απο γερμανια μεχρι 6000χλμ πληρωνεις απλα το φ.π.α 19% και τιποτα αλλο ισχυει?

Το μόνο που ισχύει είναι ότι πληρώνεις όλους τους φόρους, χωρίς καμία έκπτωση.

angelg
09-05-08, 12:59
Ρε παιδια να ρωτησω και εγω με την σειρα μου.....e46 320ci mpack ηλιοροφη μοντελο 2006 με 12000χιλ....μηπως γνωριζει κανενας εργοστασιακη αξια?

Chalyps
10-06-08, 11:22
Εδώ όλα σε ένα νοικοκυρεμένα όπως λέει κ η διαφήμιση :jester:

Κόσμος και κοσμάκης αναρωτιέται τα τελευταία χρόνια για το τι ισχύει με την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Όταν βρεθεί η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, τότε η επόμενη απορία είναι… «αν αξίζει τον κόπο να κατευθυνθώ προς Γερμανία και να κατεβάσω ένα αυτοκίνητο της αρεσκείας μου ή καλύτερα να απευθυνθώ σε μια πολυτελέστατη μάντρα αυτοκινήτων που θα μου το φέρει έξω από την πόρτα μου, αλλά θα μου ζητήσει και ένα καλό… χαρτζιλίκι».

Τι ισχύει

Κατ’ αρχήν από 1/1/2008 - και μετά από κάποιες διαφοροποιήσεις που έγιναν στη χώρα μας - το… κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το αυτοκίνητο να πληροί προδιαγραφές εκπομπών ρύπων με κινητήρα Euro4. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η εισαγωγή οχημάτων που ανήκουν στην κατηγορία Euro3 δεν είναι συμφέρουσα, αφού στο σύνολο η τιμή πιθανότατα θα ξεπεράσει τα ελληνικά δεδομένα. Εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι περισσότερες εταιρίες έβαλαν στη… ζωή τους κινητήρες Euro4 στα μέσα του 2002.

Έτσι στον παρακάτω πίνακα σας παρουσιάζουμε τους συντελεστές τέλους ταξινόμησης που ισχύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων από τις αρχές τους 2008.

ΚΥΒΙΚΑ ΕURO4 EURO3
Μέχρι 900 κ.εκ. 5% 14%
Από 901 έως 1.400 κ.εκ 12% 27%
Από 1.401 κ.εκ έως 1.600 κ.εκ 20% 45%
Από 1.601 κ.εκ έως 1.800 κ.εκ 30% 56%
Από 1.801 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ 40% 83%
Από 2.001 κ.εκ και πάνω 50% 142%

Παράλληλα, προκειμένου η Ελλάδα να γλιτώσει τα πρόστιμα στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, η μείωση της φορολογητέας αξίας ξεκινά από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας (και όχι κάθε έκτο που ίσχυε), ενώ πλέον υπολογίζονται και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.

Οι μειώσεις γίνονται πάνω στην εργοστασιακή αξία του οχήματος. Υπάρχει ειδική υπηρεσία αξιών η οποία προσδιορίζει την εργοστασιακή αξία των αυτοκινήτων. Οι επίσημες αντιπροσωπείες κάθε εταιρίας είναι υποχρεωμένες κάθε χρόνο να καταθέτουν αναλυτικό κατάλογο τιμών των νέων τους μοντέλων καθώς και αναλυτικό κατάλογο για τα έξτρα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία εδρεύει στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά και κάθε πολίτης μπορεί να μάθει πληροφορίες για το μοντέλο που ενδιαφέρεται στο τηλέφωνο 4536532.

Για κάθε μήνα της πρώτης χρονιάς κυκλοφορίας η μείωση είναι 1,30 x 12= 15,6%, για τη δεύτερη χρονιά η μείωση πέφτει σε 0,70% ανά μήνα και για την τρίτη σε 0,50% το μήνα (για τα πέντε επόμενα χρόνια η μείωση είναι στο 0,40%). Σχετικά με τα χιλιόμετρα οι… ειδικοί ανακοίνωσαν ότι κάθε 30.000 θα αφαιρείται 1%.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό υπάρχει χρέωση μόνο σε περίπτωση που τα έξτρα του αυτοκινήτου δεν συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο εξοπλισμού με το οποίο πουλήθηκε από την αντιπροσωπεία.

Πάντως, γενικότερα σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα η διαφορά στην «τσέπη» του αγοραστή είναι εντυπωσιακή μόνο όταν επιλέξει ένα αυτοκίνητο με υψηλή εργοστασιακή αξία με πολλά κυβικά.

Συνοψίζοντας το τελικό τέλος ταξινόμησης (ποσό πληρωμής στο τελωνείο) προκύπτει όταν από την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου αφαιρεθεί το ποσοστό παλαιότητας και χιλιομέτρων και στη συνέχεια πολλαπλασιαστεί επί του ποσοστού που αντιστοιχεί ανάλογα με τα κυβικά και τις εκπομπές ρύπων (Euro4 ή 3).

Παράδειγμα

Επειδή ίσως να μπερδευτήκατε θα σας αναφέρουμε και ένα ενδεικτικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εισάγετε μια BMW 318 i (1.995 κ.εκ.) προδιαγραφών Euro4.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εργοστασιακή τιμή 20.500 ευρώ και υποθέτουμε ότι είναι κυκλοφορίας 6/2005 (δηλαδή τριών ετών) με 60.000 χλμ.

Η μείωση σύμφωνα με την παλαιότητα του είναι 30% (από τον πρώτο χρόνο (1,30x12) 15,6%, από το δεύτερο έτος (0,70Χ12) 8,4 % και από τον τρίτο (0,50x12) 6 %) και μετατρέπεται σε 32% αφού οφείλουμε να συνυπολογίσουμε και τα 60.000 χλμ που έχει διανύσει (ανά 30.000 χλμ μείωση 1%). Έτσι, η φορολογητέα αξία προς ταξινόμηση (εργοστασιακή τιμή 20.500-32%) είναι 13.940 ευρώ, η οποία επί του τέλους ταξινόμησης (40% σύμφωνα με τα κυβικά και τους ρύπους) διαμορφώνεται στα 5.576 ευρώ.

Το συγκεκριμένο ποσό είναι και τελικό, αυτό που οφείλουμε δηλαδή να πληρώσουμε στο τελωνείο. Πριν τις αλλαγές στις τελωνιακές αρχές το συγκεκριμένο BMW θα πλήρωνε περίπου 800 με 900 ευρώ παραπάνω.

Ένα ταξίδι στη Γερμανία και όχι μόνο

Η αγορά της Γερμανίας είναι αυτή που προσφέρει ατελείωτες λύσεις στην επιλογή ενός μεταχειρισμένου. Οι ειδικοί λένε ότι όσο πιο βόρεια κατευθύνεσαι επί γερμανικού εδάφους, τόσο οι τιμές πέφτουν.

Πάντως, σε περίπτωση που η επιλογή του αυτοκινήτου γίνει εκτός επίσημης αντιπροσωπείας, αλλά σε κάποια από τις άπειρες μάντρες τότε καλό θα ήταν να το ψάξετε λίγο παραπάνω κάνοντας ένας τεστ αγοράς στην πιο κοντινή επίσημη αντιπροσωπεία. Όταν ο Γερμανός σας πει καλορίζικο τότε συνήθως σας ρωτάει αν θα μετακινήσετε οδικώς το αυτοκίνητο στην Ελλάδα ή θα σας το μεταφέρει κάποια μεταφορική εταιρεία.

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να το δοκιμάσετε στην Autobahn και να ξεκινήσετε οδικώς τότε ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σας οδηγήσει στις αρμόδιες αρχές προκειμένου να βγάλετε τις «Τσολ» πινακίδες (εσείς θα δηλώσετε για πόσο διάστημα, για 15 ημέρες κοστίζουν περίπου 130 ευρώ) μαζί με την πρόχειρη άδεια αυτοκινήτου και την ασφάλεια (πράσινη κάρτα).

Φεύγοντας από τη μάντρα θα πρέπει να έχετε μαζί σας το γερμανικό βιβλία κυριότητας «Fahzeugbrief» του αυτοκινήτου, το τιμολόγιο αγοράς, το Service book, το πιστοποιητικό συμμόρφωσης (EC-Certificate of Conformity) και… βέβαια το δίπλωμα οδήγησής σας για να αποφύγετε… περιπέτειες με την Polizei.

Υπομονή…

Φτάνοντας στην Ελλάδα, είτε μέσω Ιταλίας με το καράβι, είτε μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας, οφείλεται σε διάστημα μιας εργάσιμης μέρας να δηλώσετε στην πλησιέστερη τελωνειακή αρχή την άφιξη του οχήματός σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας επιβληθεί πρόστιμο.

Στη συνέχεια πρέπει να δώσετε μια μικρή… μάχη με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να προμηθευτείτε τη βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας του αυτοκινήτου.

Το «κλειδί» για να τελειώσετε σε μια μέρα με το Υπουργείο είναι να έχετε μαζί σας μια υπεύθυνη δήλωση που να βεβαιώνετε ότι όλα τα χαρτιά του οχήματός σας είναι αυθεντικά, την πρωτότυπη ξένη άδεια (με 2 φωτοαντίγραφα), το πιστοποιητικό συμμόρφωσης, φωτοτυπία της ταυτότητας του ατόμου που κάνει την υπεύθυνη δήλωση, και φωτοτυπία της δήλωσης άφιξης οχήματος.

Από τη στιγμή που πάρετε τη βεβαίωση από το Υπουργείο ο δρόμος είναι ανοικτός και με τη βοήθεία του εκτελωνιστή σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες τελειώνει η όλη διαδικασία και μαθαίνετε τη… λυπητερή. Με την πληρωμή του τέλους ταξινόμησης ακολουθεί η διαδικασία του ΚΤΕΟ και η παραλαβή ελληνικών πλέον πινακίδων.



πηγη Αυτο24

asot
10-06-08, 13:33
Μπράβο στον Chalyps για την συγκεντρωμένη αναφορά (κι ας είναι από το Auto24).

Υπάρχουν βεβαια κάποια μικρολαθάκια (πχ η δήλωση στο Τελωνείο κατά την είσοδο στη χώρα μπορεί να γίνει μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα, ενώ δεν παρέχεται δυνατότητα τελωνισμού στα Τελωνεία Εισόδου που βρίσκονται στα χερσαία σύνορα)
γι' αυτό και καλό είναι να χρησιμοποιείται ο ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΟΣ οδηγός του Τελωνείου (Υπουργείο Οικονομίας) που βρίσκεται εδώ (έκδοση 04/2008) στη σελίδα 72 http://www.gsis.gr/teloneia/faq_teloneia/egx_telon_2008.zip

m_power_lunatic
12-07-08, 18:48
Το ΕC-CERTIFICATE OF CONFORMITY το ζητας απο τον Γερμανο εξτρα η ειναι υποχρεωμενος να στο δωσει μαζι με τα υπολοιπα χαρτια???Στα προηγουμενα αμαξια-SMART και Μ3 Ε46-μου τα κανονισε φιλος τα χαρτια αλλα την Τριτη ανεβαινω να φερω δυο αυτοκινητα μονος μου για μελη της οικογενειας μου και θελω να το ξερω σιγουρα.Αν ξερει καποιος ας απαντησει αλλιως θα ρωτησω τον Γερμανο.:hello:

m_power_lunatic
30-07-08, 11:58
Oλα καλα τελικα,με βλεπω να το κανω επαγγελμα στο τελος.Εφερα και ενα αμαξι για κουμπαρο φιλο μου,σημερα το ξεφορτωσε η νταλικα στο μαγαζι του,το αλλο το εφερα οδικως εγω απο Φρανκφουρτη-Αγκονα-Πατρα-Αθηνα.:drive2::cheers:

BILL007
30-07-08, 13:04
Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ?Αν θέλεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εν λειτουργία στη Γερμανία, αλλα στην Ελλάδα να μην περάσεις Ελληνικές πινακίδες και να το χρησιμοποιήσεις για ανταλλακτικά,τι κάνεις?Ξέρει κανείς?

DINOSAROS
30-07-08, 13:42
καλο θα ειναι να μας πει καποιος αν εχει εκτελωνισει αυτοκινητο μετα τις 03/2008 με τον νεο νομο και ποσο πληρωσε(κατα προτιμηση μεχρι 2 ετων):drive2:

m_power_lunatic
27-02-09, 14:37
Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ?Αν θέλεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο εν λειτουργία στη Γερμανία, αλλα στην Ελλάδα να μην περάσεις Ελληνικές πινακίδες και να το χρησιμοποιήσεις για ανταλλακτικά,τι κάνεις?Ξέρει κανείς?

Λιγο καιρο αργοτερα και αφου εχω εισαγει τα αυτοκινητα που με ενδιαφερανε τωρα εχω την ιδια απορια....ΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩ ΑΥΤΟΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΩ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ Η ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ???????:feedback:

sm6
27-02-09, 14:46
πριν λιγο καιρο που το ειχα ψαξει μου ειχε πει καποιος που κανει αυτη τη δουλεια οτι δεν χρειαζεται τιποτα ιδιαιτερο.
μονο το τιμολογιο αγορας απο τον πωλητη. το φερνεις κανονικα με νταλικα ως αντικειμενο (εφοσον εχουν κατατεθει οι πινακιδες κυκλ. στη χωρα του).
αν το φερεις οδικως με τσολ, ακολουθως καταθετεις τις πινακιδες και γινεται αποχαρακτηρισμος του αυτοκινητου.

m_power_lunatic
27-02-09, 15:16
Να σε ευχαριστησω παρα πολυ για το χρονο σου και την απαντηση σου,οποιος αλλος ξερει επι του θεματος μπορει να απαντησει βεβαια.

strof
06-07-09, 14:52
Παιδιά καλησπέρα.. Επειδή θα τρελαθώ, υπάρχει περίπτωση ε90 diesel 320 ΤΟΥ 2005 να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ EURO 4???

KATSARAIOS
06-07-09, 15:13
Παιδιά καλησπέρα.. Επειδή θα τρελαθώ, υπάρχει περίπτωση ε90 diesel 320 ΤΟΥ 2005 να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ EURO 4???

εχω βρει μεχρι του 2003 να ειναι EURO 3, μου φαινεται λιγο δυσκολο φιλε.
δες το brief του αν ειναι απο Γερμανια

NUOVO..
07-07-09, 10:41
Παιδιά καλησπέρα.. Επειδή θα τρελαθώ, υπάρχει περίπτωση ε90 diesel 320 ΤΟΥ 2005 να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ EURO 4???ζητα να σου στηλει το πιστοποιητικο συμμορφωσης (ewg)για πιο σιγουρα