PDA

Επιστροφή στο Forum : Περι συναγερμων!


spaka
01-03-08, 13:17
(Το γραφω εδω γιατι ενδιαφερει ολο το forum. Αν ειναι λαθος παρακαλω να μεταφερθει)

Λοιπον παιδια θα πω μια ιστορια που ακουσα προχθες. Δε την πιστεψα ειναι η αληθεια στην αρχη. Πολλοι ειναι απο δω του επαγγελματος και θα πουν τις αποψεις τους. Το post ισως βοηθησει αυτους σκεφτονται να περασουν συναγερμο και ισως με βρισουν οι μαστορες.
Εγω θα την πω ομως. η ιστορια εχει ως εξης:
Ενας γνωστος ενος φιλου αγορασε προσφατα κανουργιο ενα Saab aero 9-3. Δεν εβαλε εργοστασιακο συναγερμο απειδη ηθελε κατι καλυτερο. Πηγε λοιπον εγω και περασε ενα συναγερμο 800€. οταν γυρισε στη γειτονια περιφανευοταν στους γειτονες οτι το αμαξι του δε κλεβετε με τπτ και ταδε ο συναγερμος 800€ κτλ κτλ. Ενας που ηταν εκει και παρακολοθουσε τη συζητηση γυρναει και του λεει "φιλαρακι εγω σου ανοιγω το αμαξι μεσα ενα 1 λεπτο χωρις να βαρεσει συναγερμος. θα σου κανω μια μικρη ζημια. Αν βαρεσει ο συναγερμος σου πληρωνω τη ζημια αν οχι τοτε την πληρωνεις εσυ. Δεχεσε?" "δεχομαι λεει ο αλλος.
Λοιπον ο τυπος εδωσε μια εσπασε το πισω φαναρι, κατι βραχυκυκλωσε εκει στη λαμπα, ανοιξε το αμαξι σαν κυριος και ο 800€ συναγερμος ακομα περιμενουμε να βαρεσει.

Στην αρχη δε πιστεψα την ιστορια. Λεω σιγα μη δεχτηκε ο αλλος να σπασουν το φαναρι στο καινουργιο αμαξι του. Διηγηθηκα την ιστορια σε ενα φιλο ηλεκτρολογο αυτοκινητων και μου ειπε "αυτο φιλαρακι γινετε. εγω στο δικο μου εκατσα και εβαλα σε ολα τα φαναρια διοδους για να απομονοθει ο συναγερμος.


Τα συμπερασματα δικα σας. Εγω απλα το ποσταρα για να μη νομιζουμε οτι επειδη πληρωσαμε ακριβο συναγερμο το αμαξι μας ειναι ασφαλης. (αν ισχυει η ιστορια βεβαια)

Ας απαντησουν οσοι εχουν γνωση επι του θεματος για να μη τρεξουν ολοι στους ηλεκτρολογους και ζητανε διοδους κτλ.

stratos
01-03-08, 13:24
Too good to be true.

1) Δεν θα είχε μείνει αμάξι για αμάξι

2) Το imobilizer πως απενεργοποιήθηκε?

3) Σπάζωντας ένα φανάρι κλέβεις αυτοκίνητο?

Απο την άλλη μπορεί να κάνω λάθος αλλά μου φαίνεται πολύ απίθανη ιστορία.

Φιλική συμβουλή προς BMWδάκιδες. Η τοποθέτηση ενός extra διακόπτη σε κρυφό συμείο που να συνδέεται πάνω στο πράσινο καλώδιο της αντλίας βενζίνης σώζει το αυτοκίνητο στην κυριολεξία

stelmaniac
01-03-08, 14:33
Σπαζοντας ενα φαναρι και βγαζοντας το λαμπακι του φλας το μονο που κατορθωνεις ειναι να μη χτυπησει ο συναγερμος, τιποτε αλλο, αλλα κι αυτο οχι παντα.

Τωρα κλασσικα αν ειναι σχεδιασμενη η κλοπη απο επαγγελματιες, το αμαξι θα κλαπει εστω και αν εχει 30 συναγερμους και κλεισμενο και σε γκαραζ. Απλα,τωρα με τα συστηματα τηλεματικης ρανταρ,ο παροχεας βλεπει ανα πασα στιγμη που ειναι τ αμαξι σου, αλλα κι αυτο κπορει να καταστραφει ευκολα...

stelmaniac
01-03-08, 14:34
Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Τα αντιμετρα εξελισσονται γρηγοροτερα απο τα μετρα...

spaka
01-03-08, 16:33
Καλα δε μου ειπε οτι το πηρε ο αλλος και εφυγε κιολας. Απλα μαλλον θα το ανοιξε με το κλειδι και δε θα χτυπησε ο συναγερμος. Σιγουρα αν θελουν να το κλεψουν θα το κλεψουν. Ειναι ακομη χειροτερο ομως να εχεις πληρωσει και ενα καρο λεφτα για τον καινουργιο σου Super συναγεργο.

MrZ
01-03-08, 17:19
Το κόλπο με το flash το έχω δεί σε ταινία,νομίζω "gone in 60 seconds" την ταινία με το shelby gt που το φωνάζανε Eleanor αν δεν κάνω λάθος,με τον Nickolas Cage.

Είπε ότι του άνοιξε το αμάξι,δεν το πήρε.Οπότε δεν προχώρησε σε immobiliser.Βέβαια το κακό έγινε.
Δεν πιστέυω να έγινε αμέσως-την πρώτη μέρα που έβαλε τον συναγερμό-.Οπότε:
1-Τί συναγερμό έβαλες?
2-Τον "γαμάουα 3000"
1-Σε ποιόν πήγες?
2-Στον "τάδε" ηλεκτρολόγο.
1-Ψάχνουμε σε google-astalavista κτλ για wiring diagrams του συναγερμού,ρωτάμε τον ηλεκτρολόγο(λαδώνουμε για να μας πεί το wiring diagram που ακολούθησε-αφού πρόκειται για στοίχημα).
Για να ανοίγει έτσι απλά(bug του συναγερμού) σίγουρα έχει συζητηθεί στο internet οπότε βρίσκουμε συζητήσεις από άτομα που το έχουν διαπιστώσει πειραματιζόμενοι ή λόγω ατυχίας...

Αφού τελειώσει η ψακτική μας και καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ο συναγερμός βγάζει off τους αισθητήρες με βραχυκύκλωμα σε ένα flash Βάζουμε το στοίχημα και προχωράμε...

Τώρα αν ο τύπος ήταν γατόνι-ή τύχαινε να ξέρει ήδη το "κόλπο" για αυτό το συναγερμό,μπράβο του.Πούλησε μούρη-έβγαλε λευτά και έκανε τον άλλο να το βουλώσει.:smokin:

Γι'αυτό:

ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΕΧΟΥΜΕ
ΟΥΤΕ ΚΟΛΆΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ που γράφουν Clifford-Elser-Cobra κτλ κτλ.

Αν θέλει ο άλλος να σου πάρει το αμάξι ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ.Το έχει πάρει.Να δώ που θα βρείς το στίγμα του και πώς θα σε πάρει τηλέφωνο αν το κλείσουν σε container με θωράκιση από μόλυβδο(δεν είμαι σίγουρος για το υλικό).Αλλά αυτά δεν πιστέυω να τα κάνει κανείς σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Αν θέλετε να κοιμάστε λίγο πιο ήσυχοι φροντίστε ο συναγερμός να έχει κυλιόμενο κωδικό και αν βρεθεί άλλος με παραπλήσιο κωδικό να αλλάζει μόνο του.Επίσης αν χρειάζεται η συνδρομή του συναγερμού για να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο μετά την αφόπλισή του είναι ακόμα καλύτερα.Στο δικό μου πχ αν ξεκλειδώσω και δεν βάλω μπροστά σε 10 sec μπαίνει immobiliser του συναγερμού οπότε χωρίς το remote control δεν παίρνει μπροστά.

Τώρα για τέτοια bug...Ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος.Αλλά...έλεος δηλαδή,έχεις μια εταιρία που φτιάχνει συναγερμούς αν οι συναγερμοί σου έχουν τέτοια προβλήματα τι να πώ.

Πολλοί δεν εμπιστευονται τους εργοστασιακούς συναγερμούς γιατί το wiring diagram είναι ίδιο σε όλα τα μοντέλα παραγωγής οπότε αν βρεθεί τρόπος να ανοιχτεί το ένα-με τον ίδιο θα ανοιχτούν όλα.Επίσης,τα extras είναι πολλά σε έναν aftermarket(βλέπε remote start-turbo timer και remote control αμφίδρομης επικοινωνίας).

Πρόσφατα μου είπε ένα παιδί ότι κλειδώθηκε απ'έξω,κάλεσε κλειδαρά και εκείνος το άνοιξε με το κινητό του.Περίεργο μου φαίνεται εκτός και αν πήρε κανένα γνωστό στα κεντρικά και του έκανε αυτό το κόλπο http://www.youtube.com/watch?v=xJ4-w8oZFxs&feature=related
Το οποίο δοκίμασα και δουλέυει.ΔΕΝ ΚΛΈΒΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΤΣΙ,χρειάζεσαι το δικό σου remote control.Καλό άμα κλειδωθείς απ'έξω μακριά από το σπίτι σου.Παίρνεις τηλ: έλα father πιάσει το εφεδρικό remote control για το αμάξι και πάτα το στο κινητό...

Έχουμε κανέναν ειδικό εδώ μέσα να μας πεί πόσο έυκολο είναι να σου πάρουν το αμάξι?Υπάρχουν πολλοί "ελαττωματικοί συναγερμοί" στην αγορά?Φταίει ο τρόπος τοποθέτησης και οι "εξειδικευμένοι" Ελληνάρες μας?

Τα πιό πάνω όπως πάντα είναι προσωπική άποψη και γνώμη.

spaka
01-03-08, 19:01
Αυτο το κολπο με το κινητο στο videaki το ακουσα στο ραδιο και το δοκιμασα με τον αδερφο μου στο Transit στης δουλειας. την πρωτη φορα επιασε, αλλα μετα που απομακρυνθηκα παρα πολυ το δοκιμασα καμια 5-6 φορες και δε δουλευει (την πρωτη ισως επιασε λογω κοντινης αποστασης). Και ο τυπος στο video οταν παταει ακουγετε ο συναγερμος που ξεκλειδωνει. Αρα δεν ειναι πολυ μακρια.
Νομιζω δεν πιανει αυτο παιδια.

pablo
01-03-08, 19:08
Το παραπάνω με το φλάς μπορεί να συμβεί και οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι νέοi συναγερμοί και ειδικά αυτοί που είναι σχεδιασμένοι για αυτοκίνητα τεχνολογίας can bus πέρνουν εντο΄ξ από το παλμό των φλάς όπως λένε στο χώρο δηλαδή οπλίζουν και ξεοπλίζουν ανάλογα με το πώς ανάβουν τα φλάς στο όπλισμα και στο ξεόπλισμα.
Παρόλαυτα δεν είναι τόσο εύκολο για να το πετύχεις χρειάζεται πολύ τύχη για να μπορέσεις να βρείς τον πλαμό των φλάς και ειδικά από την πρώτη φορά.

panagiotisE46ci
01-03-08, 20:05
δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ που να φτιαχνεται απο ανθρωπινο χερι και να ΜΗΝ παραβιαζεται παλι απο ανθρωπινο χερι.

MrZ
01-03-08, 20:56
Αυτο το κολπο με το κινητο στο videaki το ακουσα στο ραδιο και το δοκιμασα με τον αδερφο μου στο Transit στης δουλειας. την πρωτη φορα επιασε, αλλα μετα που απομακρυνθηκα παρα πολυ το δοκιμασα καμια 5-6 φορες και δε δουλευει (την πρωτη ισως επιασε λογω κοντινης αποστασης). Και ο τυπος στο video οταν παταει ακουγετε ο συναγερμος που ξεκλειδωνει. Αρα δεν ειναι πολυ μακρια.
Νομιζω δεν πιανει αυτο παιδια.

Επαναλαμβάνω,το δοκίμασα και δουλέυει....Απ'ότι κατάλαβα το remote του συναγερμού εκπέμπει τον κωδικό οπλισμού/αφοπλισμού σε ηχητικό σήμα(υποθέσεις κάνω),αλλά σε συχνότητα που δεν αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί.Αυτός ο ήχος περνάει από το μικρόφωνο του κινητού-μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και φτάνει στο ακουστικό του άλλου κινητού όπου και εκπέμπεται.Επειδή το κινητό δεν έχει μεγάλη ισχύ στο ακουστικό πρέπει να πάς κοντά στο αυτοκίνητο.Άμα ξέρεις που είναι ο δέκτης του συναγερμού του αυτοκινήτου πήγαινε όσο πιο κοντά του μπορείς.

stauros772000
01-03-08, 22:33
mrZ :τι κντ χρησιμοποιηθικε για πομπος και τι για δεκτης?μιλας για εργοστασιακο συν?τι αποσταση υπηρχε αναμεσα στο κοντρολ του συν. και του οχηματος?υπηρχε οπτικη επαφη κοντρολ-αυτοκινητου?{ εστω και αν ηταν μακρια(500μ+)}.ειχε παλιοκαιρο την μερα που δοκιμαζες?



"Φιλική συμβουλή προς BMWδάκιδες. Η τοποθέτηση ενός extra διακόπτη σε κρυφό συμείο που να συνδέεται πάνω στο πράσινο καλώδιο της αντλίας βενζίνης σώζει το αυτοκίνητο στην κυριολεξία"
φιλικη συμβουλη προς απαντες αγορασαντες το οχημα τους:2 εξτρα διακοπτες αντλιας + 1 για την μιζα,ειναι ακομη καλυτερα,και ακομη καλυτερα,να περνουμε τιμονι-ροδες-και μπαταρια μαζι μας στο σπιτι...:-)
__________________

stratos
01-03-08, 22:41
2 εξτρα διακοπτες αντλιας + 1 για την μιζα,ειναι ακομη καλυτερα,και ακομη καλυτερα,να περνουμε τιμονι-ροδες-και μπαταρια μαζι μας στο σπιτι...:-)
__________________

Αν δεν κράζαμε κιόλας...

stauros772000
01-03-08, 22:51
2 διακ.+ 1 για μιζα εβαλα εγω,και ξερω οτι το οχημα θα με περιμενει εκει που το αφησα,ΣΙΓΟΥΡΑ.τα λοιπα ητο ΧΟΥΜΟΡ.αν καποιος ειναι για κραξιμο ,δεν θα μασησω να τον κραξω..............

stelmaniac
01-03-08, 23:13
Αλο ενα θρεντ που απειληται με διαλυση.....

stratos
02-03-08, 00:47
Τ ''χούμορ'' είναι χιούμορ όταν γίνεται σωστά. Ισως να ήταν όντως χιούμορ αλλά έτσι όπως ειπώθηκε δεν φάνηκε, αφού θεώρησα πως 2 διακόπτες και ένας για την μίζα είναι υπερβολή για να είναι πραγματικότητα αφόυ νομίζω ένας όπως έχω βάλει είναι υπεραρκετός. Και για να μην καταστραφεί το θρέντ ας πάμε παρακάτω...

spaka
02-03-08, 10:04
Επαναλαμβάνω,το δοκίμασα και δουλέυει....Απ'ότι κατάλαβα το remote του συναγερμού εκπέμπει τον κωδικό οπλισμού/αφοπλισμού σε ηχητικό σήμα(υποθέσεις κάνω),αλλά σε συχνότητα που δεν αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί.Αυτός ο ήχος περνάει από το μικρόφωνο του κινητού-μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και φτάνει στο ακουστικό του άλλου κινητού όπου και εκπέμπεται.Επειδή το κινητό δεν έχει μεγάλη ισχύ στο ακουστικό πρέπει να πάς κοντά στο αυτοκίνητο.Άμα ξέρεις που είναι ο δέκτης του συναγερμού του αυτοκινήτου πήγαινε όσο πιο κοντά του μπορείς.

Mrz και γω το δοκιμασα και την πρωτη φορα δουλεψε. Οταν απομακρυνθυκαμε κιαλλο ομως (εστειλα τον αδερφο μου 2 τετραγωνα πιο κατω). Δε δουλεψε. Το κινητο το ειχα κολλημενο διπλα στο συναγερμο. Τωρα παιζει ρολο σιγουρα ο συναγερμος. Μπορει ο μανισιος της Ford να δουλευει διαφορετικα απο το δικο σου. Τεσπα το θεμα ξεφυγε λιγο. Και το θεμα φυσικα ειναι τι ασφαλεια μας προσφερουν οι συναγερμοι που χρυσοπληρωνουμε...

MrZ
02-03-08, 13:05
Mrz και γω το δοκιμασα και την πρωτη φορα δουλεψε. Οταν απομακρυνθυκαμε κιαλλο ομως (εστειλα τον αδερφο μου 2 τετραγωνα πιο κατω). Δε δουλεψε. Το κινητο το ειχα κολλημενο διπλα στο συναγερμο. Τωρα παιζει ρολο σιγουρα ο συναγερμος. Μπορει ο μανισιος της Ford να δουλευει διαφορετικα απο το δικο σου. Τεσπα το θεμα ξεφυγε λιγο. Και το θεμα φυσικα ειναι τι ασφαλεια μας προσφερουν οι συναγερμοι που χρυσοπληρωνουμε...

Εγώ το δοκίμασα με ένα spyball συναγερμό,δεν είχα οπτική επαφή με το φίλο μου και το remote μου δεν ανοίγει το αμάξι σε απόσταση άνω των 5m(με full μπαταρία).

Τέλος πάντων,όντως αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα μας,εγώ το post-αρα γιατί είναι παραπλήσιου θέματος.

Πιστέυω πως 1 διακόπτης είναι υπεραρκετός.Εκτός αν όταν μπαίνεις στο αμάξι θέλεις να έχεις μια αίσθηση πιλότου...πατάς τους 15 διακόπτες σου για να ανάψει και να απογειωθείς....:icon_toil άμα έχεις και αυτόματο....:bricks1:

sakisd
01-12-08, 14:21
ρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση?μπορει να ειναι και χαζη δεν λεω αλλα θα την κανω..
οι πιο πολλοι συναγερμοι ιδιαιτερα αν ειναι τοσο καλος οσο ελεγε το παλικαρι με το saab εχουν ενα κραδασμικο που ρυθμιζεις την ευαισθησια του και μπορεις να το κανεις να χτυπαει ο συναγερμος ακομα και απο θορυβο η το πιο σωστο αμα το κουνησεις λιγο το αμαξι..ιδιαιτερα αυτοι με την τηλεειδοποιηση στην αρχη κανουν προειδοποιηση και σου ερχεται σημα και μετα χτυπαει.πως γινεται να εσπασε το φαναρι με μπουνια και να μην χτυπησε ο συναγερμος τοσο αναισθητος ηταν??

MaSt0RaS
01-12-08, 15:05
Εγώ το δοκίμασα με ένα spyball συναγερμό,δεν είχα οπτική επαφή με το φίλο μου και το remote μου δεν ανοίγει το αμάξι σε απόσταση άνω των 5m(με full μπαταρία).

Τέλος πάντων,όντως αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα μας,εγώ το post-αρα γιατί είναι παραπλήσιου θέματος.

Πιστέυω πως 1 διακόπτης είναι υπεραρκετός.Εκτός αν όταν μπαίνεις στο αμάξι θέλεις να έχεις μια αίσθηση πιλότου...πατάς τους 15 διακόπτες σου για να ανάψει και να απογειωθείς....:icon_toil άμα έχεις και αυτόματο....:bricks1:

φιλε ξεχνατο δεν γινεται το εχω δοκιμασει και μαλιστα που ειχε αποδειξει φυσικος οτι δεν γινεται αυτο το πραγμα... το δοκιμασα και σε εργοστασιακους και σε aftermarket..!

nikos_E34
01-12-08, 15:39
αυτο ειναι urban legend που ξεκινησε απο την ταινια gone in 60 seconds οπου το αμαξι ηταν ενα καντιλακ μπελ ερ και οχι η ελεανορ...
αυτο γινονταν κατα τη δεκαετια του 90 οπου οι συναγερμοι δεν ειχαν προστασια βραχυκυκλωματος με αποτελεσμα να καιγεται ο εγκεφαλος του συναγερμου..τωρα?ο συναγερμος ουρλιαζει επειδη λογω βραχυκυκλωματος πεφτει η γενικη ασφαλεια (μια τεραστια ασφαλεια διπλα απο το ταμπλο) μενει ο συναγερμος χωρις ρευμα και αρχιζει να φωναζει μιας και εχει εσωτερικη μπαταρια)
εγω στο Ε34 και στο φιατ ειχα/εχω κανει τα εξης
1)πληκτρολογιο στο τασακι οπως στην ταινια Transporter με το BMW 740..ειδα τοτε την ταινια μου αρεσε και πηγα και το εκανα και στο δικο μου μονο που εκλεινα μπεκ και κομπιουτερ..
2)κουμπακι τοσο κρυφο που ο επομενος ιδιοκτητης το εψαχνε και 3-4 μερες με ζαλιζε στο τηλ να παω απο εκει να του δειξω που ειναι ..εψαχνε στο σωστο μερος αλλα δεν το πετυχαινε..εκεινο επιανε ολο το ρευμα της μπαταριας...δλδ εκανες και το ρεσετ του αυτοκινητου στο χαλαρο
3) συναγερμος με κυλιομενο κωδικο....
στο Ε30 ειχα το κολπο με το κουμπακι συν μια πατεντα του μηχανικου μου μαζι με τον ηλεκτρολογο...αν δεν εβαζες το πανελ του ραδιο σιντι και αν δεν ειχες 3τη μεσα το αμαξι δεν εκανε καν κοπο να γυρισει τη μιζα...

εχω δει κλεμμενο και μετα αναβρεθεν πορσε καγιεν...του ειχαν ανοιξει με ανιχτιρι κονσερβας μια τρυπα στη δεξια πορτα (αλουμινιο γαρ) εκει απογυμνωσαν 2 καλωδια του CAN bus ανοιξαν αμαξι και εφυγαν σαν κυριοι...το GPS απομονωνεται με αλουμινοχαρτο σανιτας...
η βουλγαρια ειναι μεγαλο σχολειο πως να κλεψεις η να ανοιξεις αμαξι και τα κολπα των συναγερμων μου τα ειχαν δειξει γνωστοι πρωην σεσημασμενοι νυν αλαρματζιδες που κανουν χρυσες δουλειες πλεον..

ΥΓ. αν πω οτι ξερω πως να ανοιξω τα καπω και πορτ μπαγκαζ απο Ε30,Ε34,Ε36 και Ε46 με ενα κοματι συρμα χωρις ζημιες θα με κυνηγησετε?:D σε καποια συναντηση θα σας δειξω ειναι πολυ απλο..τοσο απλο που αναρωτιεμαι με τα μυαλα της BMW πως αφησαν τετοια "τρυπα" ασφαλειας