PDA

Επιστροφή στο Forum : Άνευ Καταλύτη...


Libanner
03-03-08, 22:04
Αν κάποιος καταργήσει τον καταλύτη στο αμάξι του,τί ακριβώς γίνεται με τα καυσαέρια και αν το πιάσουν τι κυρώσεις θα έχει;

shido
03-03-08, 22:09
Λευχαιμια ........

Libanner
03-03-08, 22:18
Λευχαιμια ........

Προφανώς εννοείς οτι τα καυσαέρια γίνοντε καρκινογόνα,έτσι;
Για να μας πει κάποιος ποιο αναλυτκικά τι γίνεται με τα μονοξείδια,διοξείδια και τους αλλους ρύπους.

shido
03-03-08, 22:26
Αρχικο ποστ απο τον Dim77


Λοιπον ο μολυβδος είναι ενα στοιχείο στην κατηγορία των βαρέων μεταλλων. Είναι σημαντικός ρύπος για το περιβάλλον ΚΑΙ καρκινογόνο. (Επικάθεται στον οργανισμό και δεν απομακρυνεται ποτέ).
Οι αμόλυβδη βενζίνη σαν σύσταση (έχει μια συνταγή, αποτελείται από πολλές ενώσεις.) μπορεί να είναι απαλλαγμένη από το μόλυβδο, περιέχει όμως περισσότερους αρωματικούς υδρογονάνθρακες απο την παλιά (με μόλυβδο) για να επιτύχει παράπλήσια αντικροτική συμπεριφορά.
Χωρίς καταλύτη είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ σε ρύπανση.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=6638&highlight=%EA%E1%F4%E1%EB%F5%F4%E5%F2&page=5

zaharias
03-03-08, 22:32
Τωρα εχεις τον μαμα καταλυτη πανω?

Libanner
03-03-08, 22:41
Τωρα εχεις τον μαμα καταλυτη πανω?
Ναι φίλε τον μαμά καταλύτη φοράω ακόμα.

Υ.Γ
Το αμάξι δεν είναι μαμά δεν είναι ατμόσφαιρα.

zaharias
03-03-08, 22:48
Ναι φίλε τον μαμά καταλύτη φοράω ακόμα.

Υ.Γ
Το αμάξι δεν είναι μαμά δεν είναι ατμόσφαιρα.

Το ξερω...(ειδα το γκαραζ σου)

Παλιοτερα σε καποιο περιοδικο που ειχε παρουσιαση ενα σαν το δικο σου, ελεγε οτι ο καταλυτης στο συγκεκριμενο αυτοκινητο κοβει αρκετα...

Αν τον αλλαζες με εναν ελευθερο μεταλλικο..??

Libanner
03-03-08, 22:54
Ποιο πολυ με ενδιαφέρει να μην ανεβάζει πυρόμετρο και όσο να είναι ο μαμα είναι σαν τάπα κόβει την όλη ροή.Σίγουρα για να είμαι σωστός θα πρέπει να παίξω με ποιο ελεύθερο αγωνιστικό καταλύτη.Αλλά αμα πάω εκει θα φτιάξω ολόκληρη εξάτμιση.Ελεγα για προσορινή λύση να τον βγάλω.

Dim77
03-03-08, 23:02
Απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος αφαίρεσης εντελώς των καταλυτών.
Όποιοι το κάνουν για ελάχιστο όφελος σε απόδοση, είναι αναίσθητοι (κατά τη γνώμη μου-το λέω και ας ξέρω και φιλικά ανθρώπους που το έχουν κάνει).

Ακόμα και στο WRC έχουν μεταλικούς καταλύτες...

Βάλε ένα μεταλικό-αγωνιστικό πιο ελεύθερο...

zaharias
03-03-08, 23:06
Ποιο πολυ με ενδιαφέρει να μην ανεβάζει πυρόμετρο και όσο να είναι ο μαμα είναι σαν τάπα κόβει την όλη ροή.Σίγουρα για να είμαι σωστός θα πρέπει να παίξω με ποιο ελεύθερο αγωνιστικό καταλύτη.Αλλά αμα πάω εκει θα φτιάξω ολόκληρη εξάτμιση.Ελεγα για προσορινή λύση να τον βγάλω.

Αμα τον βγαλεις εντελως δεν θα εχεις "θεματα" με τους αισθητηρες?

Τωρα εχεις αλλαξει ολη την εξατμιση και εχεις αφησει μαμα καταλυτη?

Γιατι να φτιαξεις ολοκληρη εξατμιση απο την αρχη?

Για μεταλλικο υπολογιζε κανα 300αρι παντως...

Libanner
03-03-08, 23:10
Όποιοι το κάνουν για ελάχιστο όφελος σε απόδοση

Βάλε ένα μεταλικό-αγωνιστικό πιο ελεύθερο...

Όπως έγραψα και παραπάνω δεν θα το έκανα για λόγους απόδοσης αλλά για άλλα οφέλοι που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι αρκετά μεγάλα!

stelmaniac
03-03-08, 23:13
Δηλαδη????

Dim77
03-03-08, 23:15
Επειδή έχει γίνει της μόδας το ''έβγαλα και καταλύτη, είμαι decat και άλλα τέτοια χαριτωμένα'' το λέω.
Εμένα προσωπικά με ενοχλεί πάρα πολύ...
Τα οφέλη δε νομίζω ότι είναι μεγάλα σε σχέση με μια καλοσχεδιασμένη εξάτμιση με αγωνιστικό καταλύτη.

Libanner
03-03-08, 23:19
Για όσους δεν διάβασαν όλο το thread το αμάξι δεν είναι ατμόσφαιρα.

Μιλάμε πάντα για προσωρινή λύση ούτε εμένα μου αρέσει η ιδέα να μην έχω καθόλου καταλύτη φίλε dim


Τωρα εχεις αλλαξει ολη την εξατμιση και εχεις αφησει μαμα καταλυτη?

Γιατι να φτιαξεις ολοκληρη εξατμιση απο την αρχη?

Για μεταλλικο υπολογιζε κανα 300αρι παντως...

Όχι απο καταλύτη και πίσω είναι μαμά μέχρι το τελίκό (το τελικό δεν είναι μαμα) αυτό το κομμάτι εννοούσα,που θα το φτιάξω έτσι κι αλλιως σε κάποια φάση

God
04-03-08, 00:06
Φιλε μου και να ξηλωσεις τον καταλυτη εντελως, θεωρωντας οτι η σωληνωση ειναι μαμα ως το τελικο δεν κανεις και πολλα πραγματα. Ο σωληνας ειναι πολυ στενος για υπερτροφοδοτουμενο οχημα. Σκεψου οτι η ροη του καταλυτη ειναι σχεδον και οση η ροη του σωληνα που εχει απο το εργοστασιο μετα απο αυτον, δεν βαλανε εναν καταλυτη ταπα και ενα σωληνα μπουρι μετα στο εργοστασιο.

Για μενα η μονη σωστη λυση ειναι να πας να σου βαλουν ενα πολυ χοντροτερο σωληνα απο εξαγωγη ως τελικο, εναν μεταλλικο καταλυτη με CPΙ αναλογως την ιπποδυναμη σου (υποθετω 200CPI θα ειναι αψογος) και ενα τελικο επισης πολυ πιο ανοικτο απο αυτο της μαμας που υποθετω οτι ηδη φορας με αυτα που ειπες.

Εξαλου μονο για τον σωληνα ενα 50-70 ευρω θα σου φυγει. Δωσε μια και καλη 250 και περασε σωληνα και καταλυτη κομπλε να το ξεχασεις, γιατι να πετας λεφτα?

Libanner
04-03-08, 13:36
Eννοειται οτι αφου θα βγεί ο καταλύτης θα μπει ποιο χοντρη σωλήνα μέχρι το μεσαίο.Το θέμα είναι να φύγουν τα καυσαέρια μακριά απο την τουρμπίνα μετά ας τα τρώει όλα το μεσαίο.Είπαμε το ποιο σωστο είναι να φτιαχτεί ολο αυτο το καμμάτι με καταλυτη κτλ.Αλλα άλλο είναι να δώσεις 30-50 ευρώ και άλλο να δώσεις καμιά 500αρια και βάλε.

s_goudis
04-03-08, 14:12
Ως γνωστών τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν αμόλυβδη βενζίνη (βενζίνη που δεν περιέχει μόλυβδο δηλαδή). Ο μόλυβδος έμπενε στην βενζίνη ως πρόσθετο για να τα έδρανα βάσεις των βαλβίδων (Η BMW δεν χρειαζόταν ποτέ λίπανση στις βαλβίδες γιατί χρησιμοποιούσε αλουμινένια καπάκια με ατσάλινα έδρανα βαλβίδων) και για να περιορίσει το φαινόμενο της προανάφλεξης (πυράκια). Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα φαινόμενα με τα καινούργια καύσιμα αντί του μολύβδου χρησιμοποιούνται κυκλικοί υδρογονάνθρακες όπως βενζόλιο και ενώσεις αυτού οι οποίες "φιλτράρονται¨από τον καταλύτη πριν αφεθούν στην ατμόσφαιρα!
Αν εσύ βγάλεις τον καταλύτη τότε θα σκορπάς με μια λέξη "καρκίνο"
Θα ήθελες να είσαι στο αυτοκίνητο σου με την γυναίκα και το παιδί σου και το μπροστά αυτοκίνητο να μην φοράει καταλύτη?
Ήδη κτκλοφορούμε εμείς με τα συμβατικής τεχνολογίας!!!! Εσύ δηλαδή θέλεις να αυξήσεις την ρύπανση αντί να την μειώσεις τη στιγμή που υπάρχουν τόσες ενναλακτικές λύσεις?
Και στην τελική πόσο κοστολογείται μια ανθρωπινη ζωή 30 - 40 - 100 - 500 euro?

paris320ci
04-03-08, 16:38
Το δικό μου δεν έχει καταλύτη από εργοστάσιο... Εδώ και 4 χρόνια δουλεύει με αμόλυβδη.. Είναι πολύ δύσκολο να εγκαταστήσω ένα? 1989 Ε30 Μ40 318i

Libanner
04-03-08, 23:12
Εσύ δηλαδή θέλεις να αυξήσεις την ρύπανση αντί να την μειώσεις τη στιγμή που υπάρχουν τόσες ενναλακτικές λύσεις?


Ε πόσες ενναλακτικές υπάρχουν;Μία είναι η λύση αγωνιστικός ποιο ελεύθερος καταλύτης.

Είπαμε το ποιο σωστο είναι να φτιαχτεί ολο αυτο το καμμάτι με καταλυτη κτλ.


Μιλάμε πάντα για προσωρινή λύση ούτε εμένα μου αρέσει η ιδέα να μην έχω καθόλου καταλύτη φίλε dim


Σίγουρα για να είμαι σωστός θα πρέπει να παίξω με ποιο ελεύθερο αγωνιστικό καταλύτη.

Και επειδή βαρέθηκα να το γράφω μιλάμε για προσωρινή λύση.Με την πρώτη ευκαιρία θα φτιαχτεί σωστή εξάτμιση.

God
04-03-08, 23:19
Eννοειται οτι αφου θα βγεί ο καταλύτης θα μπει ποιο χοντρη σωλήνα μέχρι το μεσαίο.Το θέμα είναι να φύγουν τα καυσαέρια μακριά απο την τουρμπίνα μετά ας τα τρώει όλα το μεσαίο.Είπαμε το ποιο σωστο είναι να φτιαχτεί ολο αυτο το καμμάτι με καταλυτη κτλ.Αλλα άλλο είναι να δώσεις 30-50 ευρώ και άλλο να δώσεις καμιά 500αρια και βάλε.

500+ για ενα μεταλλικο καταλυτη και ενα κομματι σωληνα? Το καλο που σου θελω αλλαξε εξατμισα. Ενας μεταλλικος καταλυτης Sebring 200 κυψελων κανει περιπου 200€ τοποθετημενος, αντε αλλα 50€ για μια χοντρη σωληνα, αντε αλλα 50€ γιατι χιονισε, πανω απο 300€ δεν πας με τιποτα.

Το μεσαιο ξηλωσε το εντελως. Απο τουρμπινα πηγαινε ενα σχετικα χοντρο σωληνα ως τον καταλυτη και μετα απο αυτον τον ιδιο σωληνα ως και το τελικο.

Σαφως αλλο να δωσεις 50 και αλλο 300 αλλα αφου θα τα δωσεις που θα τα δωσεις τα 300, μην πετας τα 50. Αστο ετσι για λιγο και μετα δωστα μια και καλη.

stratos
04-03-08, 23:32
Φιλε μου και να ξηλωσεις τον καταλυτη εντελως, θεωρωντας οτι η σωληνωση ειναι μαμα ως το τελικο δεν κανεις και πολλα πραγματα. Ο σωληνας ειναι πολυ στενος για υπερτροφοδοτουμενο οχημα. Σκεψου οτι η ροη του καταλυτη ειναι σχεδον και οση η ροη του σωληνα που εχει απο το εργοστασιο μετα απο αυτον, δεν βαλανε εναν καταλυτη ταπα και ενα σωληνα μπουρι μετα στο εργοστασιο.

Για μενα η μονη σωστη λυση ειναι να πας να σου βαλουν ενα πολυ χοντροτερο σωληνα απο εξαγωγη ως τελικο, εναν μεταλλικο καταλυτη με CPΙ αναλογως την ιπποδυναμη σου (υποθετω 200CPI θα ειναι αψογος) και ενα τελικο επισης πολυ πιο ανοικτο απο αυτο της μαμας που υποθετω οτι ηδη φορας με αυτα που ειπες.

Εξαλου μονο για τον σωληνα ενα 50-70 ευρω θα σου φυγει. Δωσε μια και καλη 250 και περασε σωληνα και καταλυτη κομπλε να το ξεχασεις, γιατι να πετας λεφτα?

+10000 στον God

Στο δικό μου Ε36 άλλαξα τον καταλύτη με ένα μεταλλικό 100 CPI της Festus και είδα διαφορά μετά τις 4300 rpm. Κερδισα σίγουρα σε ιπποδύναμη αλλά έχασα σε ροπή. Επίσης η κατανάλωση αυξήθηκε κατακόρυφα. Το προβλημα είναι οτι στα 3.16 Ε36 ο καταλύτης είναι ενσωματομμένος με το μεσαίο οπότε το μεσαίο έφυγε τελείως.

Η δική μου συμβουλή είναι επειδή δεν είσαι 16-βάλβιδος, όπως ούτε και εγώ είμαι, να μην προχωρήσεις σε αυτή τη μετατροπή. Εκτός αν στο μέλλον γίνει αλλαγη μοτέρ. Για αρχή ξεκίνα με ελευθέρωση μεσαίου (αν γίνεται), και αντικατάσταση τελικού

God
04-03-08, 23:44
Το δικό μου δεν έχει καταλύτη από εργοστάσιο... Εδώ και 4 χρόνια δουλεύει με αμόλυβδη.. Είναι πολύ δύσκολο να εγκαταστήσω ένα? 1989 Ε30 Μ40 318i

Νομιζω δεν ειναι καθολου δυσκολο. Πρεπει η πλεξουδα σου να εχει ηδη αναμονη για αισθητηρα λ, οποτε το μονο που θελεις ειναι τον καταλυτη, τον αισθητηρα και το ρελε του. Δεν ειμαι και 100% σιγουρος για αυτο ομως, πρεπει να κοιταξεις σε καποιον που να γνωριζει πολυ καλα το αμαξι να σου πει αν υπαρχουν οι αναμονες του ρελε και η φυσα του αισθητηρα πανω στο αμαξι. Συνηθως τα facelift τις εχουν.


Stratos, ο Libanner εχει υπερτροφοδοτηση. Τον χρειαζεται τον ελευθερο καταλυτη, δεν υπαρχει καμια περιπτωση να του κοψει απο οπουδηποτε.

Libanner
04-03-08, 23:46
Επειδή μίλησα σήμερα με τον εξατμισά.Μου είπε σε πια διάμετρο θα παίξουμε δεν θυμάμαι τώρα καλα 70 μου φαίνεται.Καταλύτη μου έιπε οτι ποιο ελεύθερο υπάρχει 100 κυψέλες και για τα δικά μου άλογα,κόστος 450 ευρά.Μεσαίο θα μπει οπωσδήποτε γιατί δεν την μπορώ και την υπερβολική βαβούρα και όλα αυτα μαζι με ένα τελικό εργασία κ.τ.λ 900 ευρά.

Ενας μεταλλικος καταλυτης Sebring 200 κυψελων κανει περιπου 200€

Πολύ καλή τιμή μου φένεται για πόσα άλογα όμως?

God
04-03-08, 23:58
Επειδή μίλησα σήμερα με τον εξατμισά.Μου είπε σε πια διάμετρο θα παίξουμε δεν θυμάμαι τώρα καλα 70 μου φαίνεται.Καταλύτη μου έιπε οτι ποιο ελεύθερο υπάρχει 100 κυψέλες και για τα δικά μου άλογα,κόστος 450 ευρά.Μεσαίο θα μπει οπωσδήποτε γιατί δεν την μπορώ και την υπερβολική βαβούρα και όλα αυτα μαζι με ένα τελικό εργασία κ.τ.λ 900 ευρά.


Πολύ καλή τιμή μου φένεται για πόσα άλογα όμως?

Πρωτα απ'ολα, οι καταλυτες δεν πανε "ανα αλογα"...ουτε γινονται πολυ ακριβοτεροι οσο λιγοτερες κυψελες εχουν. Παντως ο 200 κυψελων ειναι αρκετα καλος για μοτερ ως 220-250 αλογα υποθετω. Μπορεις παντα να βαλεις των 150 αν νομιζεις οτι θα ειναι πολυ 'στενος' η αν εχεις παραπανω απο αυτα. Παντως των 100 κυψελων που σου ειπε, βρε αδερφε, σε αμαξια 600-700 αλογων εχω δει και τους βαζουν...

70αρης σωληνας μου ακουγεται λιγο υπερβολη εκτος αν δουλευεις πολυ υψηλη πιεση, αλλα δεν κανει και κακο υποθετω.

Αφου θα βαλεις ελευθερο καταλυτη και τοσο μεγαλο σωληνα το μεσαιο απλως δεν θα κανει τιποτα. Το μεσαιο εξολοθρευει ορισμενες συχνοτητες του κινητηρα, ειναι αδυνατον να κανει οτιδηποτε αξιο λογου με 70αρη σωληνα. Τελικο δεν ειπες οτι εχεις? Γιατι να βαλεις αλλο?

Libanner
05-03-08, 00:12
Οι καταλύτες δεν κοστολογούντε ανάλογα με τα άλογα;Γιατι βλέπω συνέχεια μέχρι 150 άλογα τόσα λεφτά μέχρι 300 άλογα τόσα κ.τ.λ

100 κυψέλες θεώρησε αυτός σωστο τι να πώ εγω...η τιμή πως σου ακούγεται;

Τώρα για τον σωλήνα μπορεί να λέγαμε και για 65 δεν θυμάμαι καλά.

Τελικό έχω αλλά πλέον δεν θα μας κάνει και το είχα ακριβοπληρώσει schnitzer γαρ...

BILL007
05-03-08, 00:27
Θοδωρή αμα το βγάλεις κάποια στιγμή το τελικό και το αλλάξεις βάλε με πρώτο στη σειρά αναμονής....Είναι γουστόζικο το γ@μίδι και με ενδιαφέρει...Α δεν σου πα...Το πρωθυπουργικό είναι στο δρόμο και έρχεται...αχχααχχαχααχα!!!!:D:D:D

God
05-03-08, 07:24
Οι καταλύτες δεν κοστολογούντε ανάλογα με τα άλογα;Γιατι βλέπω συνέχεια μέχρι 150 άλογα τόσα λεφτά μέχρι 300 άλογα τόσα κ.τ.λ

100 κυψέλες θεώρησε αυτός σωστο τι να πώ εγω...η τιμή πως σου ακούγεται;

Τώρα για τον σωλήνα μπορεί να λέγαμε και για 65 δεν θυμάμαι καλά.

Τελικό έχω αλλά πλέον δεν θα μας κάνει και το είχα ακριβοπληρώσει schnitzer γαρ...

Οι καταλυτες πανε αναλογα με την εφαρμογη τους. Μπορει να εχεις ιδια ιπποδυναμη απο δυο μοτερ και το ενα να βγαζει διπλασια καυσαερια απο το αλλο. Και συγκρινοντας τουρμπο με ατμοσφαιρικα αυτοκινητα, οι διαφορες ειναι τραγικες. Ενα τουρμπισμενο Μ43 1.6 με ελαφρυ τουρμπισμα βγαζει οσα αλογα μπορει να βγαλει ενα Μ54 2.0 μαμα, αλλα βγαζει τα 3-πλασια καυσαερια σε φουλ γκαζι.

H τιμη μου ακουγεται απλως ακριβη. Δεν νομιζω οτι 450 ευρω ειναι καλη τιμη για ελευθερο καταλυτη. 200-250 εγω ξερω οτι ειναι αρκετα για επωνυμη λυση.

Το Schnitzer γιατι δεν κανει? Τι εσωτερικη διαμετρο εχει? Κατα την γνωμη μου αν η διαμετρος του ειναι ικανοποιητικη να το κρατησεις και ας σου κοβει λιγο, γιατι εφοσον λες οτι δεν μπορεις τους θορυβους ετσι και βαλεις ελευθερο τελικο με 65-70μμ εσωτερικη διαμετρο θα γκαζωνεις στην Καλλιθεα και θα σε ακουνε στο ΣΕΦ!

Strax
05-03-08, 08:41
Επειδή είχε χρειαστεί τελευταία να κοιτάξω για καταλύτες, θέλω να διευκρινήσω ότι οι κυψέλες που περιέχουν ανά τετραγωνική ίντσα (CPI) έχουν πολύ μικρή σημασία στην τιμή τους. Αυτό που μετράει κυρίως είναι η περιεκτικότητα του καταλύτη σε ευγενή μέταλλα που είναι και αυτά που αδρανοποιούν τα καυσαέρια. Έτσι, αν ένας καταλύτης έχει μεγάλο ποσοστό σε ευγενή μέταλλα, 100 CPI και έγκριση FIA μπορεί να ξεπεράσει και τα 700€-800€ (τοποθετημένος ή 1400€-1600€ για τους 2 στο Μ3). Το πλεονέκτημά του είναι ότι και θα κρατήσει πολύ περισσότερο και θα βγάζει χαμηλότερα καυσαέρια και θα δουλεύει πιο γρήγορα όταν είναι κρύος.

Τα προγράμματα της μαμά εταιρείας έχουν γίνει πολύ αυστηρά στο θέμα των καυσαερίων! Αποτέλεσμα ότι με έκδοση 2001 στον εγκέφαλο, οι ελεύθεροι καταλύτες δεν είχαν κανένα πρόβλημα, αλλά με 2007 έκδοση έβγαζαν σφάλμα μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.

tasus
05-03-08, 09:53
Μιας και είμαι και εγώ στα σκαριά για αγωνιστικό καταλύτη... 2000cc Μ52 μαμα, το μεσαίο να βγεί ή να μπεί ελεύθερο...? βαβούρα δεν με νοιάζει θέλω μόνο απόδοση...

Libanner
05-03-08, 11:11
Συμπέρασμα απο αυτά που διάβασα.Η τιμή πάει ανάλογα με τα ευγενή μέταλλα και τις πιστοποιήσεις και όχι τόσο με τις κυψέλες.Άρα τα 450 ευρά που μου είπε ο άνθρωπος μπορεί να είναι και καλά.


Το Schnitzer γιατι δεν κανει? Τι εσωτερικη διαμετρο εχει? Κατα την γνωμη μου αν η διαμετρος του ειναι ικανοποιητικη να το κρατησεις και ας σου κοβει λιγο, γιατι εφοσον λες οτι δεν μπορεις τους θορυβους ετσι και βαλεις ελευθερο τελικο με 65-70μμ εσωτερικη διαμετρο θα γκαζωνεις στην Καλλιθεα και θα σε ακουνε στο ΣΕΦ!

Αυτό είναι ένα θέμα.Τι εσωτερική διάμετρο έχει δεν ξέρω...Πάντως τα λόγια του εξατμισά ήταν <<και γαμώ τα καζανάκια για το αμάξι που είχες...αλλά γι αυτό που έχεις τώρα δεν κάνει>>

Libanner
05-03-08, 11:18
Θοδωρή αμα το βγάλεις κάποια στιγμή το τελικό και το αλλάξεις βάλε με πρώτο στη σειρά αναμονής....Είναι γουστόζικο το γ@μίδι και με ενδιαφέρει...Α δεν σου πα...Το πρωθυπουργικό είναι στο δρόμο και έρχεται...αχχααχχαχααχα!!!!:D:D:D


Θα προσπαθήσω να το κρατήσω φίλε Βασίλη η έσχατη λύση θα είναι να το βγάλω...γιατί το γουστάρω και εγώ πολύ...και έχει και πολυ ωραίο ήχο όπως μου αρέσει διακριτικό μπάσο...Αν τελικά δεν γίνεται θα είσαι ο πρώτος που θα του πω...

Να γίνει το πρωθυπουργικό λέμε χαχαχαχα.

God
05-03-08, 11:41
Αυτό είναι ένα θέμα.Τι εσωτερική διάμετρο έχει δεν ξέρω...Πάντως τα λόγια του εξατμισά ήταν <<και γαμώ τα καζανάκια για το αμάξι που είχες...αλλά γι αυτό που έχεις τώρα δεν κάνει>>

Επειδη οι μαστορες τα ξερουν ολα και εμεις τιποτα...ψαξε και δες τι διαμετρο εχει το καζανακι. Υποπτευομαι οτι μπορει να εχει 60-62μμ διαμετρο που ειναι αρκετη για βελτιωτικο καζανακι και υποθετω την μικρο-μεσαια πιεση που δουλευεις εσυ. Προκειμενου να σου φορτωσουν ενα αλλο σχεδον παντα βγαζουν αυτο που εχεις η ακαταλληλο η αχρηστο. Σε ολους μας εχει τυχει. Στο κατω κατω δεν χρειαζεται για να βγαλεις 2-3 αλογα παραπανω να σου παιρνει το κεφαλι και να το πληρωσεις και καμια 300αρια ευρω.

Στην τελικη, βαλε τον καταλυτη οπως πρεπει να τον βαλεις με χοντρο σωληνα και ΑΝ δεν δουλεψει οπως το περιμενεις, αλλαζεις και καζανακι. Σε αναγκαζει κανεις να τα βαλεις ολα μαζι?

Libanner
05-03-08, 11:49
Επειδη οι μαστορες τα ξερουν ολα και εμεις τιποτα...ψαξε και δες τι διαμετρο εχει το καζανακι. Υποπτευομαι οτι μπορει να εχει 60-62μμ διαμετρο που ειναι αρκετη για βελτιωτικο καζανακι και υποθετω την μικρο-μεσαια πιεση που δουλευεις εσυ. Προκειμενου να σου φορτωσουν ενα αλλο σχεδον παντα βγαζουν αυτο που εχεις η ακαταλληλο η αχρηστο. Σε ολους μας εχει τυχει. Στο κατω κατω δεν χρειαζεται για να βγαλεις 2-3 αλογα παραπανω να σου παιρνει το κεφαλι και να το πληρωσεις και καμια 300αρια ευρω.

Στην τελικη, βαλε τον καταλυτη οπως πρεπει να τον βαλεις με χοντρο σωληνα και ΑΝ δεν δουλεψει οπως το περιμενεις, αλλαζεις και καζανακι. Σε αναγκαζει κανεις να τα βαλεις ολα μαζι?

Πολύ σωστά φίλε μου.
Ξέρεις το όλο θέμα είναι η ροή των καυσαερίων τα 2-3 άλογα παραπάνω δεν με ενδιαφέρουν.Πριν κάνω πάντως κάτι θα το ψάξω όσο γίνεται.

Πως λες να μάθω την εσωτερική διάμετρο;

God
05-03-08, 12:24
Πολύ σωστά φίλε μου.
Ξέρεις το όλο θέμα είναι η ροή των καυσαερίων τα 2-3 άλογα παραπάνω δεν με ενδιαφέρουν.Πριν κάνω πάντως κάτι θα το ψάξω όσο γίνεται.

Πως λες να μάθω την εσωτερική διάμετρο;

Αυτο εξαρταται απο τον εσωτερικο σχεδιασμο του τελικου. Αν ειναι σωληνοηδες η με σιγαστηρες-διαφραγματα που ειναι τα πιο συνηθη, ειναι συνηθως ιση με την σωληνα που καταληγει σε αυτο στο πισω μερος του. Αλλα μπορεις να δεις μηπως το γραφει ο κατασκεαστης σε κανενα φυλλαδιο, στην σελιδα του η στο κατω κατω να τους ρωτησεις και ο ιδιος.

Επισης μπορεις να δεις για τι κινητηρες δινει ο κατασκευαστης το ιδιο τελικο. Αν το δινει για κανενα κινητηρα με σημαντικα μεγαλυτερη ιπποδυναμη του δικου σου και/η εξακυλινδρο μοτερ, ειναι αψογο. Με λιγα λογια αν το δινει για το δικο σου που ειναι 115 αλογα και το δινει και το ιδιο για το 2.0, το τελικο σε καλυπτει απολυτα.