PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 318is - Ερωτήσεις & Προβλήματα


LevelOne
04-03-08, 16:54
Καλή σας ημέρα, και συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο και κατατοπιστικό forum σας.

Θα μπώ κατ' ευθείαν στο θέμα. Είμαι κάτοχος μια BMW 318is E36 μοντέλο 1992. Βέβαια η ιστορία του αυτοκινήτου είναι επιβαρυμένη. Ξέκίνησε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του σαν ενα απλό 316i, το οποίο αποφάσισε να μετατρέψει σε 2.5άρι με μοτέρ απο σειρά 5. Ολα καλά, μέχρι που του βγήκε άχρηστο το μοτέρ απο έλλειψη λαδιών. Εκει μπαίνω εγω στην μέση, αγοράζω το αυτοκίνητο κοψοχρονια, και αποφασίζω να το κάνω εξ' ολοκλήρου 318is (αντιστρεπτικές κλπ) και να το δηλώσω. Η μετατροπή ολοκληρώθηκε κανονικά, αλλα εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.

1ον. Εχω την εντύπωση οτι το διαφορικό που μου έχουν δώσει δεν είναι το δικό του. Αυτο το συμπέρασμα το έβγαλα οταν βγήκα στην Εθνική και κόντεψα να "πιάσω" τον κοφτη με 5η και μόλις 190χμω στο κοντέρ. Η ερώτηση ειναι, το μαμά διαφορικό της 318is, τι νούμερο έχει και τι βήμα ετσι ώστε να τα συγκρίνω. Υποερώτημα: Το μαμά διαφορικό της 318is είναι μπλοκέ; Αν και εφ' οσον το διαφορικό ειναι λάθος (προφανώς), θα με συμβουλεύατε να πάρω ενα μπλοκέ για το συγκεκριμένο αμάξι; Απο πού μπορώ να προμηθευτώ ενα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση;

2ον. Ο κινητήρας έχει στην πλάτη του 200.000 χιλιόμετρα και κουδουνάει σαν ραπτομηχανή (ωστήρια ?). Επίσης εχει μια τάση να καταπίνει λάδια & νερά. Εντός της εβδομάδας, θα προβώ σε επισκευή της κεφαλής του κινητήρα. Ισως καινούριες βαλβίδες, τσιμουχάκια κλπ, οτι χρειαστεί. Έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη εργασία η οποία μπορεί να γίνει επι της ευκαιρίας;

3ον. Οταν με το καλό επανέλθει στην φυσιολογική του κατάσταση το μοτέρ, θα ήθελα να το "ξυπνήσω" λιγάκι. Οχι τρελά πράγματα, ίσως ενα πρώτο στάδιο (φιλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση). Η ερώτησεις επι τού θέματος είναι οι εξής: Τα φιλτρα τύπου "βαρελάκια" κάνουν δουλειά; Θα δουλέψουν με τον συγκεκριμένο κινητήρα ή θα έχω αντίθετα αποτελέσματα; Εχω βρεί ενα της Simota με λιανική τιμη 105 ευρώ, το οποίο έχει στροβιλιστή, και εναν εύκαμπτο σωλήνα ο οποίος τοποθετείται σε εναν αεραγωγό στον προφυλακτήρα και τραβάει κατ'ευθείαν κρύο αέρα. Δευτερον, θέλω να φτιάξω μια σωστή εξάτμιση. Οταν λέω σωστή, εννοώ να είναι μια χρυσή τομή μεταξύ θορύβου και απόδοσης. Τι διαμέτρημα σωλήνα πρέπει να μπεί, πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρη και να φτιαχτεί εξ' ολοκλήρου καινούρια; Και τρίτον και τελευταίο, που μπορώ να βρώ ενα ΚΑΛΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πρόγραμμα για τον κινητήρα;

Κλεινοντας και αφου σας ζητήσω συγγνώμη για το μακροσκελές ποστάρισμα, θέλω να σας παρακαλέσω να με αντιμετωπίσετε σαν γνώστη (οχι ειδήμων) καθώς την στιγμή που μιλάμε είμαι επίσης ευτυχής κάτοχος ενος Nissan 200SX S13, 350 ίππων. Απλά, επειδή ειναι η πρώτη μου επαφή με BMW θέλησα να ρωτήσω και να εμπιστευθώ ανθρώπους που τις αγαπάνε. Και πιστεύω πως τους βρήκα ;) Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Το αμάξι είναι αυτό:
http://img20.imageshack.us/img20/306/fgbnx6.jpg

Nick_compact
04-03-08, 17:48
Καλή σας ημέρα, και συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο και κατατοπιστικό forum σας.

Θα μπώ κατ' ευθείαν στο θέμα. Είμαι κάτοχος μια BMW 318is E36 μοντέλο 1992. Βέβαια η ιστορία του αυτοκινήτου είναι επιβαρυμένη. Ξέκίνησε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του σαν ενα απλό 316i, το οποίο αποφάσισε να μετατρέψει σε 2.5άρι με μοτέρ απο σειρά 5. Ολα καλά, μέχρι που του βγήκε άχρηστο το μοτέρ απο έλλειψη λαδιών. Εκει μπαίνω εγω στην μέση, αγοράζω το αυτοκίνητο κοψοχρονια, και αποφασίζω να το κάνω εξ' ολοκλήρου 318is (αντιστρεπτικές κλπ) και να το δηλώσω. Η μετατροπή ολοκληρώθηκε κανονικά, αλλα εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.

1ον. Εχω την εντύπωση οτι το διαφορικό που μου έχουν δώσει δεν είναι το δικό του. Αυτο το συμπέρασμα το έβγαλα οταν βγήκα στην Εθνική και κόντεψα να "πιάσω" τον κοφτη με 5η και μόλις 190χμω στο κοντέρ. Η ερώτηση ειναι, το μαμά διαφορικό της 318is, τι νούμερο έχει και τι βήμα ετσι ώστε να τα συγκρίνω. Υποερώτημα: Το μαμά διαφορικό της 318is είναι μπλοκέ; Αν και εφ' οσον το διαφορικό ειναι λάθος (προφανώς), θα με συμβουλεύατε να πάρω ενα μπλοκέ για το συγκεκριμένο αμάξι; Απο πού μπορώ να προμηθευτώ ενα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση;

2ον. Ο κινητήρας έχει στην πλάτη του 200.000 χιλιόμετρα και κουδουνάει σαν ραπτομηχανή (ωστήρια ?). Επίσης εχει μια τάση να καταπίνει λάδια & νερά. Εντός της εβδομάδας, θα προβώ σε επισκευή της κεφαλής του κινητήρα. Ισως καινούριες βαλβίδες, τσιμουχάκια κλπ, οτι χρειαστεί. Έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη εργασία η οποία μπορεί να γίνει επι της ευκαιρίας;

3ον. Οταν με το καλό επανέλθει στην φυσιολογική του κατάσταση το μοτέρ, θα ήθελα να το "ξυπνήσω" λιγάκι. Οχι τρελά πράγματα, ίσως ενα πρώτο στάδιο (φιλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση). Η ερώτησεις επι τού θέματος είναι οι εξής: Τα φιλτρα τύπου "βαρελάκια" κάνουν δουλειά; Θα δουλέψουν με τον συγκεκριμένο κινητήρα ή θα έχω αντίθετα αποτελέσματα; Εχω βρεί ενα της Simota με λιανική τιμη 105 ευρώ, το οποίο έχει στροβιλιστή, και εναν εύκαμπτο σωλήνα ο οποίος τοποθετείται σε εναν αεραγωγό στον προφυλακτήρα και τραβάει κατ'ευθείαν κρύο αέρα. Δευτερον, θέλω να φτιάξω μια σωστή εξάτμιση. Οταν λέω σωστή, εννοώ να είναι μια χρυσή τομή μεταξύ θορύβου και απόδοσης. Τι διαμέτρημα σωλήνα πρέπει να μπεί, πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρη και να φτιαχτεί εξ' ολοκλήρου καινούρια; Και τρίτον και τελευταίο, που μπορώ να βρώ ενα ΚΑΛΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πρόγραμμα για τον κινητήρα;

Κλεινοντας και αφου σας ζητήσω συγγνώμη για το μακροσκελές ποστάρισμα, θέλω να σας παρακαλέσω να με αντιμετωπίσετε σαν γνώστη (οχι ειδήμων) καθώς την στιγμή που μιλάμε είμαι επίσης ευτυχής κάτοχος ενος Nissan 200SX S13, 350 ίππων. Απλά, επειδή ειναι η πρώτη μου επαφή με BMW θέλησα να ρωτήσω και να εμπιστευθώ ανθρώπους που τις αγαπάνε. Και πιστεύω πως τους βρήκα ;) Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Το αμάξι είναι αυτό:
http://img20.imageshack.us/img20/306/fgbnx6.jpg

To διαφορικό της 318is 1.8 M42 είναι 3,45 βήμα ελεύθερο, της 318is 1.9 M44 είναι 3,38 ελεύθερο. Μπλοκέ έβγαιναν μόνο κατόπιν παραγγελίας (έξτρα).
Για όλα τα υπόλοιπα, σίγουρα υπάρχουν άτομα από εδώ που μπορούν να σε κατευθύνουν!

stratos
04-03-08, 17:51
Επίσης εχει μια τάση να καταπίνει λάδια & νερά.

Καταρχήν καλώς ήρθες και καλή πλοήγηση:hello:. Μέσα στο site θα βρείς αρκετά ενδιαφέροντα πραγματάκια, και ποιό πολύ πάνω στις βελτιώσεις. Όσο αφορά την κουβέντα με το διαφορικό θα σε βοηθήσουν άλλοι. Πάντως στο 3.16 μου έχω 190 κοντερίσια (170 με gps) και ακόμα 500 rpm για τον κόφτη.

Όσο αφορά τα λάδια και τα νερά. Λίγο λάδι πρέπει να καίει ένας τέτοιος κινητήρας. Αλλά είναι πρόβήμα αν όποτε βάζεις βενζίνη προσθέτεις μισό λίτρο λάδι. Το νερό είναι ανησυχητικό πολύ. Πρόσεχε μην ακούσεις κανένα μπάμ εκεί που πηγαίνεις απο υδραυλική συμπίεση του νερού.

Πάντως καλοτάξιδο και γρήγορα για service

s318is
05-03-08, 16:37
Για τα νερά κοίτα και το ψυγείο.Εγώ το πρόλαβα στο τσακ.
Είχε σαπίσει!Επίσης ένας από τους σωλήνες του νερού είχε διαρροή.
Ήταν από την δεξια πλευρά του κινητήρα όπως τον κοιτάς και προς
τα πίσω.Θυμάμαι ήταν φασαρία να ελεγχεί.

LevelOne
05-03-08, 19:56
Λοιπόν πήγα σημερα για έλεγχο σε εναν φιλο μηχανικό...
Κατ'αρχην μετρήσαμε συμπίεση, της οποίας τα αποτελέσματα είναι:

1ος Κυλινδρος : 155
2ος Κύλινδριος : 180
3ος Κύλινδρος : 178
4ος Κύλινδρος : 190

Αν έχετε κάποια παρατήρηση επι τούτου, καλοδεχούμενη. Είναι μεγάλη η διαφορά αναμεσα σε 1ο κ 4ο κύλινδρο, με την έννοια οτι δικαιολογεί κάποια επισκευή σε συγκεκριμένο τμήμα του κινητήρα; Επίσης η διαφορά ειναι αρκετά μικρη ωστε να ωφείλεται στο καπάκι (τσιμούχες κλπ) η ειναι αρκετά μεγάλη και ενδέχεται η βλάβη να βρίσκεται και στα ελατήρια των πιστονιών κλπ.;

Κατα δεύτερον, ύστερα απο σύντομο οπτικό έλεγχο διαπιστώθηκε οτι η τσιμούχα του στροφάλου έχει διαρροή λαδιού. Επίσης διαπιστώθηκε και καποια διαρροή ψυκτικού απο μέρος το οποίο δεν ήταν δυνατό εκ πρώτης όψεως να αναγνωρισθεί, οποτε και αφήνεται για έλεγχο μολις κλειστει το ραντεβού για εισαγωγη του αυτοκινήτου.

Επίσης, δεν μπορεσα να βγαλω άκρη με τα νούμερα του διαφορικου. Εχει επάνω στην χελώνα διάφορα νούμερα (666-40 , 1212ΧΧΧ) τα οποία υστερα απο επικοινωνία με τον Κορφιάτη, δεν αντιστοιχούν σε κάποιο part number ανταλλακτικού. Υπάρχει ενδεχόμενο μήπως να βρίσκονται απο την επάνω μεριά του διαφορικού και να πρέπει να γίνει εξαγωγή του για να τα δω; Εδω, απλα να σας ενημερώσω οτι το μπλοκέ του Μ42, καινούριο, γνήσιο, κοστίζει.... 2.530 ευρώ... χεχεχε...

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας...

tsiouks
07-03-08, 19:35
Πανω στο θεμα της συμπιεσης, δεδομενης και της μεγαλης διαφορας αναμεσα στον 1ο και στον 4ο, το ενδεχομενο για ταλαιπωρημενα ελατηρια ειναι πολυ πιθανο. Για τα λαδια απο οσο εχω ακουσει σε συζητησεις ολα τα is τσιμπανε λιγακι. Τελος για φιλτρο θα σου προτεινα την επιλογη ενος συρματινου μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι. Ελαφρως καλυτερες επιδοσεις χωρις ιδιαιτερη αυξηση στο θορυβο..

agrotis328
10-03-08, 21:43
εγω αν ημουν στην θεση σου δεν θα κρατουσα αυτο το μοτερ γιατι απο οτι βλεπω το μονο που θα μεινει απειραχτο θα ειναι ο κορμος και παλι παιζεται θα επαιρνα ενα αλλο is,αν ψαξεις θα βρεις πολλα και καλα και θα κρατουσα αυτο για ανταλακτικα(εγκεφαλο μετρητες αερα και αλλα πολλα χρησιμα που δεν θα εχουν παθει κατι) βεβαια παιζει και το σεναριο να του χωσεις ενα μεγαλο εξακυλινδρο αλλα εφοσον υπαρχει το ιαπωνικο θηριο δεν υπαρχει λογος

billparas
10-03-08, 22:22
Καλώς ήρθες φίλε με το is, τελικά πρέπει να μετρηθούμε πόσα is υπάρχουν στο club.
Η μπέμπα σου είναι κούκλα και καταλαβαίνω τι περνάς με το θέμα επισκευή γιατι κι εγώ έχω τραβήξει αντίστοιχα αλλά όχι με τον κινητήρα αλλά με το σύστημα διεύθυνσης.
Σίγουρα τα παιδιά εδώ θα σου δώσουν απάντηση στο θέμα σου.
Συμφωνώντας με τον tsiouks και να σε καλωςορίσω κι εσένα πιστεύω ότι τα ελατήριά σου δεν έίναι σε καλή κατάσταση, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Σχετικά με τα ωστήρια, έχω διαβάσει σε άλλο thread ότι τα is δεν πάσχουν σε καμμία περίπτωση από αυτή την βλάβη , αλλά οι άλλοι κινητήρες . (Στο Ε30 Μ40 τα είχα αλλάξει αλλά το κουδούνισμα δεν διορθώθηκε).
Μιας και θα ανοιχτεί μοτέρ δεν είναι και μια καλή περίπτωση ο υπερκυβισμός;
Για τα βαρελάκια έχει συζητηθεί στο παρελθόν ότι δεν ενδείκνυνται για τον κινητήρα αυτόν, το συρμάτινο είναι καλή επιλογή αλλά πιστεύω να χρειάζεται και πρόγραμμα για να λετουργήσει καλά.
Για την εξάτμιση , επειδή οπως και με πολλά άλλα, αφού την βάλεις μπορεί να μη σου αρέσει προτείνω να έρθεις σε μια συνάντηση ή και να μιλήσεις με άλλα παιδια με is από εδώ να δεις αν σου αρέσει η εξάτμιση που έχουν για να γνωρίζεις από την αρχή το αποτέλεσμα.

τέλος για το διαφορικό δεν παίρνουμε μαμα καινούριο, αλλά ή μεταχειρισμένο, ανακατασκευή ή και κάποια άλλη μάρκα (ψάξε στα νέα post)

Όλα τα παραπάνω είναι απόρροια της προσωπικής μου εμπειρίας και σε καμμία περιπτωση δεν είναι απόλυτα, ελπίζω οι συνάδελφοι που γνωρίζουν πολλά παραπάνω,να σε βοηθήσουν περισσότερο.

oldcarskickass
10-03-08, 22:28
Λοιπόν πήγα σημερα για έλεγχο σε εναν φιλο μηχανικό...
Κατ'αρχην μετρήσαμε συμπίεση, της οποίας τα αποτελέσματα είναι:

1ος Κυλινδρος : 155
2ος Κύλινδριος : 180
3ος Κύλινδρος : 178
4ος Κύλινδρος : 190

Αν έχετε κάποια παρατήρηση επι τούτου, καλοδεχούμενη. Είναι μεγάλη η διαφορά αναμεσα σε 1ο κ 4ο κύλινδρο, με την έννοια οτι δικαιολογεί κάποια επισκευή σε συγκεκριμένο τμήμα του κινητήρα; Επίσης η διαφορά ειναι αρκετά μικρη ωστε να ωφείλεται στο καπάκι (τσιμούχες κλπ) η ειναι αρκετά μεγάλη και ενδέχεται η βλάβη να βρίσκεται και στα ελατήρια των πιστονιών κλπ.;

Κατα δεύτερον, ύστερα απο σύντομο οπτικό έλεγχο διαπιστώθηκε οτι η τσιμούχα του στροφάλου έχει διαρροή λαδιού. Επίσης διαπιστώθηκε και καποια διαρροή ψυκτικού απο μέρος το οποίο δεν ήταν δυνατό εκ πρώτης όψεως να αναγνωρισθεί, οποτε και αφήνεται για έλεγχο μολις κλειστει το ραντεβού για εισαγωγη του αυτοκινήτου.

Επίσης, δεν μπορεσα να βγαλω άκρη με τα νούμερα του διαφορικου. Εχει επάνω στην χελώνα διάφορα νούμερα (666-40 , 1212ΧΧΧ) τα οποία υστερα απο επικοινωνία με τον Κορφιάτη, δεν αντιστοιχούν σε κάποιο part number ανταλλακτικού. Υπάρχει ενδεχόμενο μήπως να βρίσκονται απο την επάνω μεριά του διαφορικού και να πρέπει να γίνει εξαγωγή του για να τα δω; Εδω, απλα να σας ενημερώσω οτι το μπλοκέ του Μ42, καινούριο, γνήσιο, κοστίζει.... 2.530 ευρώ... χεχεχε...

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας...


Είναι ψιλογνωστό και ευαίσθητο σημείο των is να χάνουν λάδια από εκεί που λες (στρόφαλος) και ακόμα και από τον καθρέπτη μπροστά.

Αν αλλάξεις τσιμούχα στον καθρέφτη πρόσεξε το γρανάζι που περνά η καδένα του εκκεντροφόρου, καθώς και αυτό είναι ψιλοευαίσθητο.

Το βήμα του διαφορικού σου θα το βρεις σε κάποιο ταμπελάκι πάνω στο διαφορικό, επειδή πιθανό είναι να έχει διαβρωθεί το part number θα το δεις αν κατεβάσεις το διαφορικό και είναι χτυπημένο (ΝΟΜΙΖΩ) στο πάνω μέρος του καβουκιού.

Η συμπίεση μου φαίνεται λογική, αν και πεσμένη του πρώτου δεν είναι τόσο περσμένη ώστε να δικαιολογεί αλλαγή ελατηρίων, πιθανώς να άρπαξε τη φλάτζα εκεί πέρα, και γιαυτό πάλι πιθανότατα να σου τραβάει και νερά.

Λαδάκι είναι λογικό να σου τσιμπάει αυτό το μοτέρ, και αν πεις και πόσο ανά πόσα χλμ θα σου πούμε αν είναι λογικό.

Το ΜΟΝΟ που δεν θα πειράξεις είναι το μαμά φιλτροκούτι και η αντικατάστασή του με κάποιο ελεύθερο φίλτρο.

Το ελεύθερο φίλτρο θα δουλέψει και θα δουλεύει ΑΛΛΑ το τι ΒΡΩΜΑ θα καταπίνει το μοτέρ και το ότι υπάρχει η πιθανότητα να την ακούσει το MAF πιστεύω ότι είναι πάνω από το να κερδίσεις με το ζόρι ένα άλογο (μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ) και λίγη αμεσότητα.

Το να ξαναμπείς στη διαδικασία για την τοποθέτηση 6κύλινδρου που δε θα βλέπει το 200SX Σου ούτε με κυάλια δε νομίζω ότι θα ήταν φρόνιμο!!!

Εξάλλου και πιο οικονομικό από ΟΛΕΣ τις απόψεις θα είναι να διορθώσεις και να τσιμπήσεις λίγο ατμοσφαιρικά το Ε36 και να το έχεις για καθημερινό όχημα παρά να κουβαλάς ένα 6κύλινδρο και ένα άδειο πορτοφόλι (από τα λεφτά που θα δώσεις για μια ενδεχόμενη μετατροπή).

billparas
10-03-08, 22:34
Είναι ψιλογνωστό και ευαίσθητο σημείο των is να χάνουν λάδια από εκεί που λες (στρόφαλος) και ακόμα και από τον καθρέπτη μπροστά.

Αν αλλάξεις τσιμούχα στον καθρέφτη πρόσεξε το γρανάζι που περνά η καδένα του εκκεντροφόρου, καθώς και αυτό είναι ψιλοευαίσθητο.

Το βήμα του διαφορικού σου θα το βρεις σε κάποιο ταμπελάκι πάνω στο διαφορικό, επειδή πιθανό είναι να έχει διαβρωθεί το part number θα το δεις αν κατεβάσεις το διαφορικό και είναι χτυπημένο (ΝΟΜΙΖΩ) στο πάνω μέρος του καβουκιού.

Η συμπίεση μου φαίνεται λογική, αν και πεσμένη του πρώτου δεν είναι τόσο περσμένη ώστε να δικαιολογεί αλλαγή ελατηρίων, πιθανώς να άρπαξε τη φλάτζα εκεί πέρα, και γιαυτό πάλι πιθανότατα να σου τραβάει και νερά.

Λαδάκι είναι λογικό να σου τσιμπάει αυτό το μοτέρ, και αν πεις και πόσο ανά πόσα χλμ θα σου πούμε αν είναι λογικό.

Το ΜΟΝΟ που δεν θα πειράξεις είναι το μαμά φιλτροκούτι και η αντικατάστασή του με κάποιο ελεύθερο φίλτρο.

Το ελεύθερο φίλτρο θα δουλέψει και θα δουλεύει ΑΛΛΑ το τι ΒΡΩΜΑ θα καταπίνει το μοτέρ και το ότι υπάρχει η πιθανότητα να την ακούσει το MAF πιστεύω ότι είναι πάνω από το να κερδίσεις με το ζόρι ένα άλογο (μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ) και λίγη αμεσότητα.

Το να ξαναμπείς στη διαδικασία για την τοποθέτηση 6κύλινδρου που δε θα βλέπει το 200SX Σου ούτε με κυάλια δε νομίζω ότι θα ήταν φρόνιμο!!!

Εξάλλου και πιο οικονομικό από ΟΛΕΣ τις απόψεις θα είναι να διορθώσεις και να τσιμπήσεις λίγο ατμοσφαιρικά το Ε36 και να το έχεις για καθημερινό όχημα παρά να κουβαλάς ένα 6κύλινδρο και ένα άδειο πορτοφόλι (από τα λεφτά που θα δώσεις για μια ενδεχόμενη μετατροπή).

:+1: σωστός

tsilis
10-03-08, 22:36
+1000

πολύ αναλυτικός!

LevelOne
11-03-08, 00:56
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα.
Ποτε δεν ειχα σαν σκέψη το 6κίλυνδρο μοτέρ για το αμάξι... Ισα-ισα πριν βάλω το is έκατσα και εψαξα τις απαιτήσεις μου και ειδα οτι με καλύπτει απολυτα το M42. Επίσης το μόνο που με ενδιαφέρει ειναι προς το παρόν να φέρω το μοτεράκι στα ίσια του, και κατα δεύτερον να του δώσω λιγα αλογάκια ατμοσφαιρικά. Ενα ξυπνηματάκι πρώτου σταδιου.

Τωρα, για τα θεματα την εξάτμισης, θα ηθελα πολύ να γνωρισω κάποιον με το ιδιο αυτοκίνητα καθώς θα μου έλυνε πολλές απορίες. Το σίγουρο είναι οτι θα σας έρθω σε κάποια απο τις επόμενες συναντήσεις σας. Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντησεις σας.

Minas DASC
11-03-08, 14:17
@LevelOne

Οπως τα περιγραφεις εχω την εντυπωση οτι το μοτερ σου ειναι σε κακα χαλια..:(

Για την ιστορια των πραγματων, το δικο μου (Μ42) εκανε 280.000 χλμ με κομπρεσσορα και δεν κοπανησε ποτε, εκαιγε 1 λτ λαδι στα 7500χλμ και γενικως δεν επαθε ποτε τιποτα - και ακομα δουλευει γιατι τι εχω πουλησει μηνες.
Εχω ακουσει μοτερ is να δουλευουν αψογα νορμαλ με 400.000 χλμ..

Στην θεση σου λοιπον θα εψαχνα ενα μεταχειρισμενο μοτερ με 100-150.000 χλμ
(μην παει κανεις να σου σου πουλησει με 50-80..!) που να δουλευει αψογα.
Πως θα το κανεις αυτο τωρα? Ειτε οδηγοντας το - απο αυτα που φερνουν για μετατροπη και
τα κοβουν μετα ή απο καποιον που θελει να τα βγαλει για να το κανει 25αρι Μ3 κτλ.- ειτε
βρισκοντας σοβαρο μηχανικο να δεσμευτει οτι το μοτερ που θα σου βρει και θα σου βαλει θα δουλευει σωστα αλλιως δεν παιρνει φραγκο..

LevelOne
11-03-08, 14:33
Ποσο μπορεί να κοστίζει ενα μοτερ Μ42 σε αρκετά καλη κατάσταση; Εχοντας πάντα υπ'οψην πως στην ουσια το μονο που χρειαζομαι ειναι κορμο-κεφαλη και οχι εγκέφαλους κλπ.;

ninos22
11-03-08, 15:11
Φίλε καλως ήρθες,εγω παντως προτείνω να κρατήσεις αυτό το μοτερ που έχεις,αν και ρημάδι τα λεφτα που θα δωσεις για να παρεις άλλο,τα περαστικά,η ταλαιπωρία,ο χρόνος κτλ κτλ τα ξέρετε,θα ανοιξεις αυτο που εχεις και θα το φτιάξεις,και θα ξες κιόλας οτι θα είναι πένα και άριστο,ενα το για το αλλο πάλι θα εχεις αμφιβολίες...Ενα Μ42 is κανει σιγουρα 1000++.Τωρα το να δουλέυει αψογα δεν ξερω ποσο κάνει...Παντως μ' αρεσει πολύ το αμαξι σου, αλλα το κοκκινο το Datsun διπλα είναι εμφανες οτι ειναι καλύτερο και σε πατάει και στα αυτια.....!!!:smashtard:icon11::rofl2::rofl2:Πλάκα κανω φυσικά....

LevelOne
11-03-08, 21:48
Αλλη μια ερώτηση... Ειχα πρόβλημα με το δισκο-πλατώ και παρήγγειλα εναν της Sachs... Εχω ακούσει καλα λόγια, και τον πήρα σε καλή τιμη. 160 ευρώ δισκος-πλατώ-ρουλεμάν. Τι λέει;

s318is
12-03-08, 08:01
Αλλη μια ερώτηση... Ειχα πρόβλημα με το δισκο-πλατώ και παρήγγειλα εναν της Sachs... Εχω ακούσει καλα λόγια, και τον πήρα σε καλή τιμη. 160 ευρώ δισκος-πλατώ-ρουλεμάν. Τι λέει;

Καλή τιιμή.Συνήθως όμως παίρνουν άλλα τόσα για την τοποθέτηση:screwy:

silent
12-03-08, 08:33
Πάντως καλό θα είναι να εμπιστευτείς το ίδιο το συνεργείο που θα σου κάνει την τοποθέτηση να σου βρει και μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστεί έτσι ώστε να ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις.

gkaos
12-03-08, 08:56
125 τον πηρα εγω τον sachs set δισκος-πλατώ-ρουλεμάν.