PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση σε 116???


gian_nykt
06-03-08, 08:15
Ρε παιδιά....να ρωτήσω κάτι...καθαρά διερευνητικά :feedback:...
συμφέρει να βρεί κανείς κοκμπλέ μετατροπή για σειρά 1? δλδ να την κάνει 120 ή 130?
Αξίζει?
το κομπλέ τι περιλαμβάνει?
Κινητήρα-πλεξούδα ή θέλει και άλλο διαφορικό με τα σχετικά?
Θα πρέπει να φορεθεί της e87 το μοτέρ της 130 πχ ή θα έκανε κι ενα παλιότερο 2.5 ή 2.8?
Ξέρει κανεις ποσο πάνε πάνω κάτω οι τιμές σε μεταχειρησμένα τα παραπάνω?

Μήπως ενα απλό τούρμπισμα (light) για + 30-50 άλογα παραπάνω θα έκανε δουλειά χωρίς πολλά πολλά?
Τι κόστος θα είχε κάτι τέτοιο αν ξέρει κανείς να μου πεί?

Αξίζει ή αν θέλει κανείς κάτι πιο γρήγορο καλύτερα να πέρνει κάτι άλλο?

God
06-03-08, 08:30
Το αν αξιζει η οχι μονο εσυ το ξερεις φιλε μου.

Το κομπλε περιλαμβανει πολυ περισσοτερα απο ενα κινητηρα με την πλεξουδα του. Απο κομπλε ακρα μπρος πισω (αναρτηση, φρενα, κτλ), σασμαν, διαφορικο, ηλεκτρονικα και παει λεγοντας.

Μπορεις να βαλεις οποιοδηποτε μοτερ φορεσε η σειρα 1. Φορεσε και 2.0 και 2.5 μοτερ πιστευω.

Για τουρμπισμα στο δικο σου μοτερ ειμαι εντελως κατα. Δεν ειναι σαν τα παλαιοτερα μοτερ που πεταγες μια τουρμπινα με 5 πραγματα και τελος. Δεν θα δουλεψει με τιποτα.


Για λεφτα δεν μπορω να μιλησω. Εξαλου και να ρωτησεις 10 ατομα, 10 εντελως διαφορετικες τιμες θα σου πουνε. Καλυτερα ρωτα σε εναν που ασχολειται με μετατροπες που θα την κανει κιολας.

gian_nykt
06-03-08, 08:39
καλά...μη νομίζεις...απλά διερευνητικά ρωτάω μπας και έχει συγκεκριμένη άποψη κάποιος αν πχ το έχει κάνει στο αμάξι του. Τώρα όντως λόγο του διπλού vanos κλπ κλπ είναι λίγο μπίζιλο το μοτέρ......
Μου περνάνε διάφορα κατα καιρους απο το μυαλό...αλλά αν δεν εχεις και σκοπό να το κρατήσεις πολλά χρόνια ένα αμάξι...........δεν λέει να του βάζεις και πολλά πολλά!

Bmw116isport
11-03-08, 20:49
επείδη την έχω ψάξει την δουλειά δεν βρήκα κάτι αξιόλογο.καλύτερα να το αφήσεις έτσι...οτιδήποτε θες να ρωτήσεις στείλε μου pm.

nickvas19
12-03-08, 10:37
Εξαρτάται.Αν βρεις(δυκολο μεν αλλα ακριβο δε) πχ απο 118ι το διαφορικό είναι ίδιο με τοθ 116 όπως κ αμορτισερ κ φρένα(αμα κάνω λάθος διορθόστε με).Όμως σκέψου ότι άμα το πας στην εταιρία(που δεν ξέρω αν θα ασχοληθούν) θα σου πάρουν ένα καρο χρήματα,ενώ αμα το πας σε καποιον εκτος εταιρίας τα αποτελέσματα είναι αγνωστα εκτός αν γνωρίζεις εσύ καποιον.Θα πληρώσεις πολλά πάρα πολλά,συμφέρει να δώσεις αυτο στην εταιρία κ να πληρώσεις διαφορα με ένα new ή καποιο μεταχειρισμένο.

απο άλλη βελτίωση πάλι δεν αξιζει κάτι.ακριβά!!!900ευρο βρηκα τελικο επώνυμο το πιο φθηνό εκτος αν θελεις χειροποιήτο πάλι με άγνωστα αποτελέσματα(μπορεί να κόψει αντι να δώσει).

Οσο για το τουρμπο που λες το σκεφτηκα κ εγω εψαξα...ρώτησα 5-6 στην ελλάδα που ασχολούνται με τουρμπο μόνο σε BMW μου είπαν ακριβως την ίδια λέξη ΟΧΙ.Ούτε να το σκέφτεσε για τούρμπο είναι κρίμα να σου μείνει στο χέρι...δεν νομίζω να υπάρχει τουρμπισιο 116,αν το κανεις ισως να είσαι ο πρώτος.

Ακόμα δεν έχει βγει απο εταιρίες τπτ σε θεμα βελτίωσης για την 116ι...Στον σπανό ρώτησα μου είπε να κάνω υπομονή,κατι ξέρει για να το λεει.Πάντως μου κάνει εντύπωση που ακόμα δεν έχει βελτιωση!!!ισως κ να μην υπάρξει ποτε :)

Μόνο το sprint booster κάνει κατι στην αποκριση γκαζιού αλλα πάλι πολλά χρηματα κ δεν σου δίνει ούτε ένα αλογο.

Γνώμη μου?αστο έτσι δικέ μου :)

gian_nykt
13-03-08, 12:46
να σου πω....απο δω κι απο κει που βλέπω διάφορα....μάλλον δεν του βάζω φράγκο σε θέμα βελτίωσης....κι αργότερα καλά να μαστε και βλέπουμε...!!!

antonis7_10
13-03-08, 20:57
ενημερωτικά έβαλα το sprintbooster. ναι καλύτερη απόκριση στο γκάζι-μεγαλύτερη κατανάλωση όμως-αν πάλι το πατάς λίγο και πάς σιγά η κατανάλωση πέφτει πάρα πολύ (μπορώ όχι με σιγουριά ακόμα να πώ καλύτερα και από πριν) αλλά πρέπει να προσέχεις μια δύο φορές να το πατήσεις ....και αμέσως αυξάνεται. Συμπεράσματικά άμα κάνεις ταξίδια είναι καλό άν κυκλοφορείς όμως στην πόλη δεν το συνιστώ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ το 116ι είναι ένα αυτοκίνητο 1600cc και επομένως δεν μπορείς να περίμενεις κάτι παραπάνω.....ΟΥΤΕ είσαι VAG GROUP εγώ και εσύ και ο καθένας για να βάλεις τούρμπο.

nautilos
15-03-08, 18:29
Για διαβάστε εδώ http://www.racing-dynamics.net/fr_index.php

sdrala
17-03-08, 11:07
Φίλε nautilos πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο και πραγματικά εκπλήσσομαι.
Αν όντως ισχύει τότε είναι θαύμα.
Και επιπλέον RACING DΥNAMICS σημαίνει εγγύηση με το ανάλογο βέβαια αντίτιμο….Πως θα μπορούσαμε να μάθουμε τιμές άραγε?

Fanis
17-03-08, 11:32
Το μόνο που γνωρίζω είναι πρόγραμμα του Hamann που δίνει περί τους 10 ίππους: http://www.hamann-motorsport.de/229.0.html?&L=1

zourlas
17-03-08, 12:25
Υπάρχει Turbarisma και τα συναφή από την Racing Dynamics με 200 αλόγατα στο 116...πιστεύω να σου φτάνουν:drive2: !

Fanis
17-03-08, 12:57
Όντως η RD έχει κίτ Compressor για την 116i...αλλά αντιπροσωπος στην Ελλάδα είναι ο Καφούνης, για τον οποίο δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα. Προσωπικα δεν θα τον εμπιστευόμουν για τέτοια μετατροπή.

sdrala
17-03-08, 14:17
Παιδιά τα kompressor kit αν είναι σωστά μελετημένα δεν είναι δύσκολη η τοποθέτηση τους και η αξιοπιστία είναι εγγυημένη. Ο kafounis το μόνο που έχει να κάνει είναι σωστή τοποθέτηση και τίποτα παραπάνω.Επομένως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Η δική μου ένσταση είναι αν θα αντέξουν τα μεταλλα πιστόνια κλπ.
Ελπίζω να δίνεται εγγύηση.

nautilos
17-03-08, 23:55
Εγώ όσο και να έχω ψάξει σε Forum του εξωτερικού δεν έχω διαβάσει κανένας να έχει φορέσει αυτά τα κιτ. Στα αυτιά μου πάντως δεν έχουν φτάσει και τα καλύτερα όσο αναφορά το θέμα της αξιοπιστίας ειδικά για τα μοτέρ Ν45 και Ν46!:confused: Άρα καταφεύγουμε στην λύση του Φ.Π.Ε που σίγουρα δεν είναι ότι πιο οικονομικό σε σχέση με αυτό που σου δίνει αλλά είναι σχετικά ασφαλή για τα μοτέρ μας!

antonis7_10
18-03-08, 21:28
Η απάντηση της RD σε mail που έστειλα:
Thank you for yesterday’s enquiry by e-mail and your interest in our exclusive tuning program for BMW Group automobiles.

Unfortunately, all four-cylinder compressor motor conversions are no longer available.

Please do not hesitate to contact our exclusive importer in Greece for more information:

RT DYNAMICS
Dennis Bertsatos & Aris Kolyzas Ltd.
El. Venizelou 56
17122 NEA SMIRNI (ATHENS)
Telephone: +302109373976


Best regards,
RACING DYNAMICS Deutschland

Υ.Σ: :Όταν κάποιοι πιο παλιοί εδω μέσα έχουν πει και έχουν ξαναπεί ότι δεν αξίζει να πετάς στο 116 λεφτά νομίζω οτι έχουν δίκιο και το λένε για το καλό όλων και ας εγω ο ίδιος τους έχω παρεξηγήσει στο παρελθόν. Χαρείτε να 116 σας και γενικότερα τους ασσους σας όπως είναι.........έχουμε ξεφύγει στις μέρες μας με τα πολλά άλογα...δεν κάνουν μόνο τα άλογα την ευχαρίστηση στην οδήγηση αλλά και άλλα πράγματα που ο ασσος μας έχει.

antonis7_10
18-03-08, 21:34
Επίσης κάντε ένα review στην συγκεκριμένη σελίδα της RD......Θα δείτε ότι το tuning για το 116i δεν είναι πια εκεί.
Ήταν πουλί λοιπόν και πέταξε..........................

Fanis
19-03-08, 08:16
...Χαρείτε να 116 σας και γενικότερα τους ασσους σας όπως είναι.........έχουμε ξεφύγει στις μέρες μας με τα πολλά άλογα...δεν κάνουν μόνο τα άλογα την ευχαρίστηση στην οδήγηση αλλά και άλλα πράγματα που ο ασσος μας έχει.
+100 :dblthumb2:dblthumb2. Από τα πιο σωστά που έχουν γραφτεί σε αυτό το thread...!!

ekztage
25-03-08, 11:35
+1

Συμφωνώ απολύτως. Η 116 δεν κάνει για μπάξιμο..Για μένα προσωπικά είναι η αρχή στα BMW κ επακολουθούν κ άλλα!

nikos_E34
28-03-08, 08:58
εαν μενεις εκτος αθηνων και θεσαλονικης η εχεις δυνατοτητα να του βγαλεις πινακιδες επαρχιακης πολης τοτε πουλα το να ησυχασεις και παρε το 120d 175 αλογακια κοντα 280 νιουτονμετρα ροπης 7 δευτερολεπτα 0-100 και καταναλωση χαμηλοτερη του 116

antonis7_10
25-04-08, 19:30
Κάπου πήρε το μάτι μου αυτή την εξάτμιση http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=372652της remus ειδικά σχεδιασμένη για το 116i facelift. Μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατι είναι σχεδιασμένη για το 116 και δεν θα χρειαστεί να κόψω πλαστικά κτλ για να ταιριάξει.Τώρα η ερώτηση είναι αξίζει από θέμα καλύτερου ήχου, επιδόσεων κτλ ή να αφήσω την μαμα εξάτμιση για μεγαλύτερη σιγουριά? Για όποιον δεν βαριέται ακούω προτάσεις....

God
25-04-08, 19:57
Κάπου πήρε το μάτι μου αυτή την εξάτμιση http://www.remus.at/php/index.php?cmd=cmdFrontendProducts&iProductMotor=372652της remus ειδικά σχεδιασμένη για το 116i facelift. Μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατι είναι σχεδιασμένη για το 116 και δεν θα χρειαστεί να κόψω πλαστικά κτλ για να ταιριάξει.Τώρα η ερώτηση είναι αξίζει από θέμα καλύτερου ήχου, επιδόσεων κτλ ή να αφήσω την μαμα εξάτμιση για μεγαλύτερη σιγουριά? Για όποιον δεν βαριέται ακούω προτάσεις....

Για τις επιδοσεις, ξεχασε το. Και να δινει κατι ειναι εντελως αμελητεο και σε καμια περιπτωση αισθητο. Για τον ηχο και το αισθητικο μερος, ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα οποτε εσυ αποφασιζεις. Δεν προκειται να προκαλεσει το οποιοδηποτε προβλημα αλλα το αν αξιζει να ριξεις τοσα λεφτα για την αποληξη που θα φαινεται και την αλλαγη του θορυβου ειναι καθαρα δικο σου θεμα.