PDA

Επιστροφή στο Forum : Previous cars(memories)


Fanatic
08-07-04, 13:44
Διαβαζα το αλλο topic για το ποιες μπεμπες εχουμε οδηγησει και ποιες μας εκαναν καλυτερη εντυπωση και μου ηρθε μια ιδεα να το παιξω περιεργος...Τι αμαξια ειχατε στο παρελθον και τι εντυπωσεις σας εχουν αφησει(οποιαδηποτε μαρκα)??Πως αρχισε ο ερωτας με τις BMW?Εγω ειμαι μικρος οποτε η μονη εμπειρια που εχω ειναι απο τρια αμαξια που ειτε εχουμε η ειχαμε στην οικογενεια.BMW E21 μεγαλωσα με αυτο το αμαξι και με εκανε να αγαπησω την συγκεκριμενη μαρκα.Απο εκει και περα Mercedes C-class 96' Mercedes E-class 03'.Τα 2 αμαξια ειναι καθαρα ‘passengers car’ αν καταλαβεινετε τι εννοω!Πολυ ανεση,ησυχια,ομορφη εμφανιση αλλα για τον οδηγο ΤΙΠΟΤΑ.Χαιρομαι παρα πολυ περισσοτερο να οδηγω το Ε21 παρα την Ε-class παρολο που σε ανεση ειναι αυτονοητο οτι υπολειπεται.(να’χα και κλιματισμο και λιγο γκαζι παραπανω και πραγματικα δεν με χαλαγε τπτ).

BMW Power
08-07-04, 15:36
Τα αυτοκίνητα που οδηγούσα χωρίς δίπλωμα:

1) Audi 100L Αυτοκίνητο πατέρα. Με αυτό το αυτοκίνητο έμαθα να οδηγώ στην εθνική οδό Αντιρρίου Ιωαννίνων και πήρα και την πρώτη μου κλήση σπάζοντας κάθε ρεκόρ, το καλοκαίρι μεταξύ 6ης δημοτικού και 1η γυμνασίου. Χαχαχα :D
2) Διάφορα πισωκίνητα αγροτικά. Εκεί κατάλαβα και την διαφορά της κίνησης στον πίσω άξονα.
3) Toyota corolla 1.4 Liftback συγγενή no coments.
4) Mercedes 190 2.3 16V. Αυτοκίνητο του πατέρα κολλητού μου από το σχολείο, το οποίο βουτάγαμε τα βράδια για να κάνουμε κωλήδια και για να κάνουμε clubing. Δυστυχώς ήρθε μια δύσκολη στιγμή και το φύτεψα σε μια μάντρα κάπου εδώ κοντά στο σπίτι μου.
5) Toyota Carina E 1.6 συγγενή. Δεν σπάει δεν χαλάει.

Τα αυτοκίνητα που είχα-έχω:

1) VW Golf III CL 1.4. Το πρώτο μου αυτοκίνητο στα 18 που έβγαλα το δίπλωμα. Έγερνε πολύ αλλά έστριβε. Με αυτό το αυτοκίνητο έχω κάνει τα πιο τρελά πράγματα. Ο χάρος βγήκε παγανιά έτσι απλά.
2) VW Golf III Gti 16V. Μετατροπή στο πρωηγούμενο. Πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς.
3) BMW M3 E30 2.3. Το πρώτο μου BMW και το αυτοκίνητο που αγάπησα πιο πολύ από όλα. Απλά τέλειο. Τότε έπαθα και την βλάβη με τα BMW αν και τα θαύμαζα από πολύ μικρός.
4) Mazda MX-5 10th Anniversary. Πολύ καλλίτερο από ότι περίμενα και πολύ καλλίτερο από το αντίστοιχο Ζ3 δυστυχώς. Αλλά δεν ήταν BMW.
5) BMW 330i. Πολύ καλό αυτοκίνητο, εξαιρετική ποιότητα, κινείται γρήγορα, αλλά δεν είναι αυτό που θέλω. Του λείπουν τουλάχιστον 100 άλογα, ένα μπλοκέ και ένα manual εξατάχητο. :mad:

Z3 Fat Bastard
08-07-04, 16:44
Αγαπητοι Κυριοι,

Λεφτα δεν εχουμε οποτε τα λιγα φτωχικα αυτοκινητα που εχουμε οδηγησει στη ζωη μας ειναι τα εξης :

1) Suzuki SJ410 (Samurai πριν ονομαστει Samurai) - Χρονολογία Αγορας 1982 (πρωτο χερι) - Ακομα στο garage μας
Καλο για μετακινηση απο Α εως Β αν το Α απεχει λιγοτερο απο 10 m απο το Β. Ηταν το αυτοκινητο το οποιο εμαθα να οδηγω αφου δεν υπηρχε κινδυνος να τρακαρω και να παθω τιποτα. Για πλαγιολισθησεις δε συζηταμε. Πισωκινητο μεν , μισο αλογο δε.....
Sum Up : Το απολυτο καλοκαιρινο αυτοκινητο

2) BMW E30 318ι - Χρονολογια Αγορας 1984 (πρωτο χερι) - Ακομα στο garage μας
Το αμαξι απλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!! Μετα απο 20 χρονια και το μονο πραγμα που τριζει ειναι το κασετοφωνο που ειναι after market. Τα αλογα ηταν πολλα οταν το οδηγουσα (1990 - 1992) αλλα απο τοτε σιγα σιγα πεθαινουν. Τρελη πλαγιολισθηση και κανενας ελεγχος (εχω φερει τετακα στην Βασ. Σοφιας σε βρεγμενο και απλα συνεχισα προς την αλλη κατευθυνση). Τα αμαξι ειχε αγοραστει απο Βελγιο καινουργιο και εχει πανω οτι εξτρα υπηρχε την εποχη (μεχρι και μπακετ recaro που τα εδινε η bmw (γιατι ηταν πολλα τα αλογα και τα πλαγια g).
Sum Up : Απο τα καλυτερα , με εκανε λατρη της πισω κινησης

3) Jeep Cherokee 4.0 lt High Output - Χρονολογια Αγορας 1993 (πρωτο χερι) - Χρονολογια πωλησης 2004
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ..... 4000 κ.εκ. 192 hp και 30,2 χιλ ροπης και ολα αυτα στις 2300 rpm. Κανει και τον πιο κουλο να φαινεται χερας !! :cool: Με μακρυ μεταξονιο και τοσα αλογα τοσο χαμηλα εφευγε ευκολα και σταδιακα κανοντας τις διορθωσεις παιχνιδακι. Επισης πολυ καλο off road και ιδιαιτερα σε χιονι οπου πηγαμε σε απιστευτα μερη με λαστιχο δρομου.
Αλλα μεχρι εκει. Ποιοτητα κατασκευης χειροτερη και απο Ινδικης κατασκευης Rover. Τριζουν τα παντα ενω ψυγειο αλλαζα καθε 50000 χλμ. Αντιπροσωπεια Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ της Ελλαδας (και του κοσμου) χειροτερη και απο την ΝΟΚΙΑ το οποιο ειναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ. Ανταλλακτικα πανακριβα καθως και ανυπαρκτα. Ταξιδι σε εθνικη ηταν καπως περιπετεια αλλα εγω δεν ενοχλουμαι απο αυτα.
Sum up : Για κανα ακροκτημα με πλατεια καλο ειναι.

4) Mazda MX-5 (first edition αυτο με τα pop up φωτα) 1,6i - Χρονολογια Αγορας 1996 (2ο χερι) - Χρονολογια Πωλησης 1997
Απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που ειχα ποτε !! :) Μαυρο με μπεζ εσωτερικο και μπεζ κουκουλα, full extra και εσωτερικα nardi τιμονι - λεβιες. Το ειχα στη Βοστονη για τις τελευταιες ενδοξες ημερες μου ως φοιτητης. Οποτε δεν το πολυ φχαριστηθηκα ανοιχτο. Επισης λογω πολυ καλης ασφαλτου και ελλειψης μπλοκε ουτε πλαγιολισθηση ικανοποιητικη εκανα. Φανταζομαι οτι στους ελληνικους δρομους τα πραγματα θα ηταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Ποιοτητα κατασκευης απλα ΤΕΛΕΙΑ. Εφαγε χιονια και βροχες ΒΟΣΤΟΝΗΣ (- 25 Κελσιου) και δεν εβαλε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ...
Δεν εμεινα ποτε και απο επιδοσεις ικανοποιητικες αρκετα για τον κινητηρα.
Sum up : The ultimate affordable roadster BY FAR

5) BMW Z3 1.9lt - 143 hp - Ημερομηνια "Αγορας" 2003 (2o χερι) - Ακομα στο garage μας
Ειχα ρωτησει και ηξερα οποτε δεν παραπονιεμαι για τα κλασικα (λιγα τριξιματα και λιγο νερακι απο κουκουλα)
Με την βοηθεια του mpikounis εχουν γινει και τα απαραιτητα mods για εμφανιση (ζαντες και πισω ασπρα φωτα) και ηχο (τρελη εξατμιση).
Πληρως ευχαριστημενος , πλαγιολισθηση καλη με την βοηθεια του μπλοκε αλλα πολυ αποτομο (λογω κοντου μεταξονιου)
Και εδω πρεπει να το πω .... ΠΟΛΛΑ ΜΟ.....ΝΙΑ. Πρεπει να εχω ομορφυνει αρκετα διοτι με καρφωνουν συνεχεια.
Δεν το εχω πολυ καιρο οποτε αυτα ...... :cool:
Sum Up : BMW = Brings Me Women

:D Οπως βλεπετε και διαβαζετε εχω οδηγησει ΜΟΝΟ πισωκινητα !!!!! Αυτο θα επρεπε να με κατατασει σαν τον αρχοντα της πορτας αλλα δυστυχως εμεινα να πουλαω γκαραζοπορτες

Strax
09-07-04, 09:10
Έχουμε και λέμε!
1) 1980 BMW 520 Ε12 (120? Hp). Τα πρώτα δειλά βήματα πλαγιολίσθησης ξεκίνησαν εδώ.
2) 1992 BMW 525 24V Ε34 (205 Hp). Ξεκίνησε τη ζωή του σαν 518i, αλλά μετά από μόλις 3 μήνες έγινε 525. Καταπληκτικό αμάξι, υπέροχο ήχο που είχε ντροπιάσει πολλούς γρήγορους της εποχής εκείνης που το περνούσαν όλοι για 518i, πολύ γέλιο. Απίστευτη ποιότητα κατασκευής και ίσως το πιο ωραίο αμάξωμα που έβγαλε ποτέ η BMW.
3) 1990 Porsche 944 Turbo S (290 Hp). Το πρώτο μου πραγματικά γρήγορο αμάξι. Απίστευτο γκάζι, απίστευτη οδική συμπεριφορά και καταπληκτική αξιοπιστία.
4) 1990 Porsche 944 Turbo S (350 Hp). Το πιο αγαπημένο μου αμάξι μέχρι σήμερα. Έφτασε μέχρι τα 350 άλογα και πραγματικά δεν έχω συναντήσει άλλο αμάξι να σου δίνει τέτοια αίσθηση επιτάχυνσης στα 240+ μέχρι να βρεις εμπόδιο στην εθνική (300+). Εντυπωσιακή πρόσφυση στους ελληνικούς δρόμους, αν και είχε απλές 16αρες ζάντες με 245 λάστιχο, που δείχνει ότι το μυστικό της πρόσφυσης είναι αλλού. Στήσιμο αλλού, μπλοκέ από άλλο πλανήτη. Απλά addictive.
5) 1995 VW Golf VR6 (195 Hp). Το χρησιμοποιούσα για τις μετακινήσεις μου στην Αμερική και είναι ίσως το μοναδικό μπροστοκίνητο που θα μπορούσα να ξαναζήσω μαζί του. Εκπληκτικά μεταξένιος κινητήρας με απίστευτο ήχο, ειδικά μετά τη προσθηκη μιας φιλτροχωάνης. Είχε φτάσει τα 195 άλογα με διάφορα κολπάκια (εκκεντροφόρους, πρόγραμμα, φιλτροχωάνη εξάτμιση)
6) 1996 Porsche 993 (286 Hp). Πραγματικά υπεραυτοκίνητο, καταλαβαίνεις γιατί παθιάζεται ο κόσμος με αυτό το μοντέλο. Ίσως το τελευταίο καθαρόαιμο 911 (αερόψυκτο, πετάλια που βγαίνουν από το πάτωμα κλπ). Ακούς τον ήχο από λάθος σημείο, στρίβει απίστευτα αλλά με πολύ περίεργο τρόπο (όλο το βάρος είναι πίσω) και γενικά είναι μια μοναδική εμπειρία.
7) 1996 Toyota Supra Twin Turbo (330 Hp). Ναι αυτό με τη μαμά φτερούγα πίσω. Αυτοκίνητο Gt θα έλεγα με πάρα πολύ δύναμη και το καλύτερο κιβώτιο που έχω δοκιμάσει ποτέ. Απίστευτη ακρίβεια, ταχύτητα και καταπληκτική ευκολία!
8) 1999 Mercedes SLK 200 Κ (230 Hp). Ακούμπησε τα 230 άλογα και μαζί με το μπλοκέ, την άφθονη ροπή και την εντελώς αλλαγμένη ανάρτηση μπόρεσε και έγινε joy machine όσο περίεργο και ακούγεται. Πολυπρόσωπο αυτοκίνητο που τα κατάφερνε παντού καλά, αλλά του έλειπε ο χαρακτήρας.
9) 2001 BMW Μ3 Ε46 (343 Hp). Τι να πούμε. Έχω πει πολλες φορές τη γνώμη και την κάνω quote από άλλο post.
Χωρίς πλάκα, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, ο δικός μου προσωπικός χαμαιλέοντας! Η ικανότητά του να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού είναι ασύγκριτη! Από πολυτελή λιμουζίνα 5 ατόμων + αποσκευών σε καθαρόαιμο αγωνιστικό ή drift machine! Παλεύει έντονα μέσα μου για τον τίτλο του πιο αγαπημένου μου αυτοκινήτου αγγίζοντας το μέχρι εχθές ακλόνητο 944 Turbo Cup (350 Hp) και κάτι μου λέει πως θα το καταφέρει... :)

MPOWER
09-07-04, 10:15
Μετά τα προαναφερθέντα...ντρέπομαι να γράψω!

Η αρχή έγινε με ένα ηρωικό FORD ESCORD 1.1 (κρατήσου με πρώτη) ήταν η πρώτη μικρή (λόγω ηλικίας) επαφή με πισωκίνητο, και αυτοκίνητο γενικότερα!

Η αγορά ενός BMW 518i Ε28 το 1986 (ακόμα εν δράση) ήταν αυτή που έβαλε πραγματικά τις βάσεις της λατρείας για τα BMW και της εκπαίδευσης στον κόσμο της πλαγιολήσθησης.

Το 1992 ήρθε ένα 518i Ε34 (ακόμα εν δράση) να μας δείξει τι θα πει σχεδιασμός, τεχνολογία και ποιότητα! Ενα χρόνο αργότερα το ίδιο αυτοκίνητο απέκτησε τουρμπίνα και αρκετά άλογα (200+) Εκτός από τις στροφές, και οι ευθείες (βλέπε σηματοδότες) απέκτησαν νόημα!

Το 1997-98 ήταν μια καλή χρονιά αποκτώντας το δικό μου Μ3 Ε30 2,3 :) (ακόμα εν δράση - σχεδόν) για το οποίο τα λόγια περιττεύουν, έγινε η γυναίκα της ζωής μου που μου έκανε ό,τι της ζητούσα χωρίς δυσταγμό. Πώς μπορείς να βγάλεις απο την καρδιά σου μια τέτοια γυναίκα, όσα χρόνια και αν περάσουν!

Την ίδια περίοδο απέκτησα το δεύτερο και τελευταίο προς το παρόν original Μ της ζωής μου, ένα Μ5 Ε34 Β3,6 :) Το αγαπημένο αυτοκίνητο όλων των γυναικών που μπήκαν μέσα! Χλιδή, δύναμη, και συγχωρεί σε αντίθεση με το Μ3 που έπρεπε να ξέρεις καλά τι κάνεις!

Το 2002 ήρθαν 2 νέα αυτοκίνητα στη συλλογή! Ενα Χ5 3,0 (ακόμα εν δράση) όσο πιο full extra μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους! Ισως το πιο ευκολοδήγητο αυτοκίνητο που έχω δοκιμάσει ποτέ! Στρίβει απίστευτα, πάει καταπληκτικά κρύβωντας του 2.5 τόνους του, και απο χλιδή....

Τη επομένη Παρασκευή της παραλαβής του Χ5 ήρθε η ώρα της παραλαβής του τελευταίου μου αυτοκινήτου! Ενός 318Ci Cabrio Ε46 (ακόμα εν δράση) που είδατε όσοι παρεβρεθήκατε στην πρώτη μας συνάντηση!

Σε κάποια μεσωδιαστήματα για κανα 2-βδόμαδο το καθένα είχα την τιμή να ανταλλάξω με φίλους το 518 Ε28 για ένα VW Golf III VR6 το οποίο απλά ''το φοράς'' κάνει τα πάντα και χωράει παντού, χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές απαιτήσεις! (Άν έχεις μάθει σε BMW)

Η επόμενη ανταλλαγή ήταν το Μ3 μου για ένα SUBARU IMPREZA! (Το απόλυτο στρίψιμο σε στεγνό ή νερό χωρίς λάστοιχα!

Και απο απλά δοκιμές νομίζω πως αν αναφέρω ένα Porsche 996Turbo δεν χρειάζονται λεπτομέριες ούτε να αναφέρω άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει!

Αυτά!!!!!!

M5-Matzos
09-07-04, 11:48
Eγώ να δεις πόσο ντρέπομαι φίλε ΜPOWER να γράψω μετά απ' αυτά που διάβασα αλλά τι να κάνω με καλεί το καθήκον.

1998 Μ5 Ε34 Φανταστικό αυτοκίνητο ένα απο τα all time classics BMW. Δύναμη, πολυτέλια και επιδόσεις.

1998 Μ3 Ε30 Το αυτοκίνητο ανήκει στον ΜPOWER και νομίζω ότι είναι ένας ζωντανός θρύλος. Είχα την τύχη να κάνω αρκετά χιλιόμετρα μ' αυτό και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Το δυνατό του σημείο πιστεύω πως είναι το στριψιμο μετά από τις τροποποιήσεις που του έκανε ο MPOWER.

2004 E34 M-PACK Πολύ καλό αμάξι για την κατηγορία του ειδικά όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά δεδομένου του sport πακέτου που φοράει. Καλό αλλά διψάει για τροπέτο Μ3.

2004 VOLVO S60 R ALL WEEL DRIVE Πολύ ολοκληρομένο αμάξι με φοβερή ποιότητα κατασκευής. Τα disadvantages του αμαξιού είναι το αυτόματο κιβότιο που δεν σε αφήνει να απολαυσεις τα 300 Bhp και το μεγαλύτερο απ' όλα είναι ότι δεν είναι ΒΜW.

DRIFTER
11-07-04, 00:10
Απο οταν ήμουν 2 χρονών!(Χωρις πλάκα).Ο πατέρας μου ειχε παρει και φερει απο την γερμανία μια Ε30 318Ι του '84.(οταν βγήκαν καινουργια)αργοτερα λογο δουλειάς και τεκμηριου για τα δεδομενα του τοτε..αναγκαστηκε να το πουλήσει...ομως εγώ δεν ήθελα με τιποτα!!Οπότε σκέφτηκα τη λυση να κλαιω...βουτηξα και το συναγερμο και κλειδωθηκα μεσα...αργοτερα με βγαλανε και δυστυχωςς το πουλησεε :( .Απο τοτε τρεφω μια ιδιαιτερη συμπαθεια στα ΒΜW και ειδικα στα Ε30!και απο τοτε εχς βαλει σκοπο να παρω Ε30 :rolleyes:

Brown
05-08-04, 08:30
Για πολλά χρόνια είχα μοτοσυκλέτες (μεγάλος έρωτας).
Πάντοτε υπήρχε η αγάπη για τα αυτοκίνητα, χωρίς να εστιάζω σε κάποια μάρκα. Αλλά λόγω χρημάτων δεν σκεφτόμουν για αμάξι.
Πάντως έμαθα να οδηγώ στο επαγγελματικό VW κλούβα του πατέρα μου.
Μετά είχα ένα Kadett Caravan E (επαγγελματικό), μέχρι το 2000, που με την βοήθεια του αδερφού μου, πήρα το 316i.
Πραγματικά όσα (καλά), είχα ακούσει για τα BMW, δεν ήταν τίποτα μπροστά σε αυτά που διαπίστωσα, για την φίρμα.
Από τότε είμαι βαθιά τρελαμένος - ερωτευμένος και βαρεμένος με την φίρμα.
Κοιμάμαι και ξυπνάω με την ελπίδα για ένα Μ3 (άντε βολεύομαι και με ένα 320 supercharger :) ).
Μέχρι που κάνω και όνειρα για απόκτηση ενός E46 320 ETCC.

DRIFTER
11-08-04, 10:56
KAI NAI..ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 17 ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ Ε30MANIAC ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΕΛΩ.Ο ΛΟΓΟΣ.ΒΜW E30 325 ME ΑΛΟΓΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 210ps.TI NA ΠΩ.ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΕΛΘΕΙ.ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3000rpm :eek: :eek: .Πραγματικα υπέροχο...!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ........ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ :p :D

Geo_3D
16-08-04, 23:50
Το πρωτο οικογενειακο αμαξι που οδηγησα ηταν πισωκουνα.Ford Escort '78 1.3.Απολαυση,ειδικα στις αλανες που υπηρχαν τοτε.Αλλα το αμαξι που εμαθα να οδηγω ηταν ενα Skoda Pickup επαγγελματικο.Αυτο υπαρχει μεχρι και σημερα.Το Ford το πουλησαμε και το επομενο αυτοκινητο ηταν και παραμενει και αυτο μεχρι και σημερα το 316 Ε36.Αυτα..........

compact
18-08-04, 11:49
i proti empiria itan me ena jeep renegade 4.7l me agonistimo tritaxito sasman (proti taxitita kato!)ematha na odigo stis alikes anabisou!!

meta xoris dipoma ena opel corsa joy 1.2 l 45hp!!
to opoio peira otan oi goneis mou itan agglia! kai piga na do tin kopela mou ston THEOLOGO (apo tote imaste mazi,1996)
tin idia xronia pira to 1 mou auto fiat chinquecento 900cc 39hp!(me metatropes epeza aneta ta sporting).
meta apo 1.5 xrono pira seat ibiza s4 1.4 16v 128hp kai afou to skulobarethika,
meta apo 3.5 xronia pira tin compact!!pou oloi kserete!
stin oikogenia peksane kai ta eksis:alfa romeo 1.2 blueline me 6.000.000 nacamichi sustima,
honda crx v-tec me to idio ixosustima,
bmw 318is mama!!, kai apo ekei kolisa me bmw!!!!!
mazda mx-5 generation 3 mama,(akoma yparxei)
toyota yaris 1.3 5 doors me 16" zantes,(akoma yparxei)
subaru impreza gt 211hp 1 genia,
mazda mx-5 1 genia,
subaru forester turbo 170hp,(akoma yparxei)
peugeot 205 cabrio 1.9l gti,
peugeot 106 xsi 1.4 100hp,
peugeot 307 1.6 100 hp,(akoma yparxei),
daewoo matic 800cc (akoma yparxei)
2 fiat uno turbo 1.4 polla hp
1 fiat uno 1000cc 45 hp
lancia integrale 2000cc 240 hp,
...........bmw 2002 ti to opoio stis dokses tou etrexe kai rally lamias,kremasmeno lago k.a
a, kai ena suzuki swift 1100cc mpaxalooooo!!!

Geo_3D
18-08-04, 14:52
Ρε φιλε Compact μηπως δουλευετε οικογενειακως σαν παρκαδοροι? :confused: Φυσικα αστειεουομαι. :D Να'σαι καλα να τα χαιρεσαι. :cool:

m_power_lunatic
24-08-04, 12:09
Εμαθα να οδηγαω σε ΒΜW E21 315,απλα δεν ισιωνε ΠΟΤΕ για οσους ειχαν-εχουν!Εκει επαθα ΑΝΙΑΤΗ βλαβη με τα BMW οπως εχετε καταλαβει και τα πρωτα βηματα συνεχιστηκαν με HONDA CIVIC 1.2 SEDAN,ενα ατελειωτα αξιοπιστο αυτοκινητο με δευτερα ''τελειωμενη'' 110χ.α.ω το 85 χωρις κοφτη!Το 91 ηρθε το Ε34 518i ενα αυτοκινητο ερωτας αλλα με αδυναμο μοτερ για το βαρος του,εχω κανει μαζι με τον πατερα μου 205000χλμ τα μισα ισια-father και τα μισα με το πλαι-me...Το μωρακι μετα απο 13 χρονια εχει κουραστει και κατι ακουω για αντικατασταση με πιο συγχρονο ελικα αλλα αντιστεκομαι.....απιστευτη πιοτητα οπως και τα Ε30 και φανταστικο ταξιδι.Τα πρωτα φοιτητικα χρονια με βρηκανε με ενα 106 RALLYE 1.3 το οποιο με διδαξε τα μυστικα της μπροστινης κινησης,το πραγμα Ε Σ Τ Ρ Ι Β Ε!!!!!Λογω κοντου μεταξονιου ηταν αποτομο και επρεπε να ξερεις τι κανεις αλλιως κατεληγες εκει που πηγανε τα περισσοτερα 1.3....στο φανοποιο.Τερας αξιοπιστιας δεν ζηταγε ποτε τιποτα αλλα αντικατασταθηκε με PUNTO GT 1,ιταλικη βομβα.....για τις ευθειες μονο και μετρια ποιοτητα.Ακομα βλεπω PUNTO GT με καμμενα πισινα φωτα!Εδω να πω οτι μετα απο σκαλισμα το δευτερο PUNTO GT 3 που ειχαμε τοτε με πιστονια σφυρηλατα Τ28,εκκεντροφορο COLOMBO BARIANI....γαζωνε INTEGRALE-COSWORTH και δυστυχως-βαρατε με και ας κλαιω-Μ3 286 μιση κολωνα μπροστα και Μ3 321 μια καροτσα πισω μεχρι τα 200χαω!Η ιστορια με τα μπροστιοκινητα συνεχιστηκε με 106 RALLYE 16V ενα πολυ καλο αυτοκινητο και φανταστικο μοτερακι!Το 2001 ηρθε ενα ακομα 6-κυλινδρο να με μαγεψει,320ci και εμφανιση απιστευτη!Απροβληματιστα χιλιομετρα και ΓΛΥΚΟΣ ΗΧΟΣ!Τα αυτοκινητα που ειχα εμπειρια μαζι τους αρκετη ειναι ενα BMW E36 318is TURBO με 256HPαρχικα και290HP αργοτερα....προσοχη κυκλοφορει με πινακιδες Κορινθου και Γ Α Ζ Ω Ν Ε Ι με χρωμα ESTORIL BLUE.Τα αυτοκινητα που εχω ζησει και οδηγησει αρκετα ειναι το HONDA S2000,ενα πανεμορφο αμαξι,με μοτερ ξυραφι-καιει λιγο λαδακι-αλλα απιστευτο τιμονι και στησιμο.Εδω να πω οτι το ''δικο μας'' Ζ4 το κοντραρει ανετα σε στησιμο και αποκριση τιμονιου αλλα εκει που το ΗΟΝDA τα βρισκει σκουρα ειναι με την ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ+ΕΡΩΤΑ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΟ το BMW M3 E30!!!!!Εχω οδηγησει αρκετα απο αυτα και δεν το συγκρινω με ΤΙΠΟΤΑ!Τελος πολυ καλες εντυπωσεις μου εχουν αφησει τα SUBARU IMPREΖΑ GT και SUBARU IMPREZA STI 2004 με απολυτο στριψιμο ειδικα για το τελευταιο- και συμπαθητικο ηχο.Οσο αναφορα το ///Μωρακι μου τι να πω???Μ3 Ε36 3000cc 6speed και τα μυαλα στα καγκελα!!!!!Πιθανος αντικαταστατης οπως βλεπω......Μ3 Ε46.....ΕΙΔΟΜΕΝ!

Fanatic
24-08-04, 14:02
Mακαρι να εχω την πορεια σου!!Εχω προς το παρον για αρχη ενα 315 Ε21 το οποιο οπως ειπες δυσκολα ισιωνει.... :p .Ελπιζω μελλοντικα σε μια καλη αναβαθμηση...ενα Μ3 δεν με χαλαει! :D

m_power_lunatic
25-08-04, 01:04
Σου ευχομαι και καλυτερα και να εισαι καλα να τα χαρεις.......

Octane
25-08-04, 02:16
Εγω εμαθα να οδηγω σε ενα Ε21 318,ενα Fiat 126 + ενα Autobianchi look Abarth!Προτιμουσα το δευτερο,γιατι μονο σ'εκεινο εφτανα κανονικα,αφου ημουν μολις οκτω χρονων!Δυστυχως κανενα απ'τα δυο δεν υπαρχει σημερα,αφου το 1992 η Ε21 εδωσε τη θεση της σε μια 190Ε 1.8(ακομα εν δρασει,παρα τα 300κατι χιλιαδες χιλιομετρα που εχει)!
2 χρονια αργοτερα,αν θυμαμαι καλα,το Autobianchi(αφου πηρε τη θεση του 126)αντικατασταθηκε απο το νεοφερμενο τοτε Ρolo 6N(1.3 8v 55ps)(απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν στην Ελλαδα) το οποιο επαιρνα(εναλλαξ με την 190)χωρις διπλωμα + του επινα το αιμα!Τη θεση του πηρε ενα Lupo 1.4 16v 88ps(παλι απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν)που με τρελανε!!Εξακολουθουσα να το παιρνω χωρις διπλωμα(λιγο πριν τα 17) + επειτα με το μαγικο χαρτακι εγινε δικο μου!!Δυστυχως χρειαζομουν "λιγο περισσοτερο" πορτ παγκαζ + ετσι "αναγαστηκα" να το αλλαξω με το Ροlο 6Ν facelift(παλι 1.4 16v) αλλα καμια δεκαρια λιγοτερα αλογα,λογω των νεων κανονισμων ρυπων!Οχι τοσο νευρικο στις στροφες(δυστυχως)αλλα σκυλι + 'κεινο + μακραν γρηγοροτερο απο ολα τα υπολοιπα της κατηγοριας(εκτος των 100σταριων αδερφων + ξαδερφων)!
Τον περασμενο Φεβρουαριο το πουλησα + πηρα την Compact που καποιοι απο σας ειδατε στη 2η συναντηση!Αλλη αισθηση(βαρια)+(στην Ελλαδα τουλαχιστων)πισωκινητη!!
Εκτως των παραπανω εχω οδηγησει αρκετες φορες τα:
Fiat panda
Fiat seicento sporting
Ford Ka 1.3
Renault megane coupe 1.4 16v
Starlet το πισωκινητο full extra:Εχει σημερα γυρω στα 90(πραγματικα)χιλιαδεσ χιλιομετρα!!
Fiat coupe 20v turbo 250ps(μ'αρεσε + μ'αρεσει παρα πολυ)(κριμα που ποτε δε θ'αποκτησω ενα,αφου δεν προκειται ποτε να βρω καποιο σε καλη κατασταση)
Fiat punto Gt I 150ps(μ'αρεσε αλλα το ξεπερασα)(ισχυει ομως η δευτερη παρενθεση!)
Saxo vts 125ps
Mazda MX5 1.6 90ps +1.8 anniversary(ωραια παιχνιδια!!)
Mazda RX-8 231(ο θεος να το κανει)ps!!
BMW 330Ci 231ps!! Την προτιμω απ'το παραπανω,παρολο που στην αρχη με ειχε ενθουσιασει αρκετα μπορω να πω το mazda!!!
BMW 330Ci 231ps SMG II
BMW 318Ci E46 :Ημουν ετοιμος να την παρω αλλα...ποιος θα εβαζε ποτε γκρι καθησματα,ουτε καν μπακετ!?!?!?!?(Ετσι κατεληξα στην compact)
Nissan 100 2.0 143 ps
Yaris 1.3
Grand vitara 1.6(χειροτερη επιταχυνση δεν ειχε ουτε το starlet!!!)
Megane II 1.6 16v
Smart for two 55/62 + Brabus
Smart roadster 82
AUDI A3 1.6/2.0/2.0 turbodiesel new
Audi A3 2.0 turbodiesel new
Audi A6 new
Audi A4 230ps
Polo 9N 100ps
Golf I,II,III,IV
Mazda 3 1.6 105ps
BMW 318 E46 turbodiesel 115ps
Polo 1.4 6Nf turbodiesel 100ps
Ibiza 1.4 turbodiesel 100ps

+ τελευταια αλλα οχι τυχαια(επιρρημα) οπως μεχρι τωρα,η Μ3 Ε46 που απο τοτε(πριν 4 μηνες)μου εχει παρει τα μυαλα!!

Sorry για το μεγαλο post!

mario-zante
25-08-04, 10:02
εγω ρε παιδια αν και εχω τρέξει με πολλά.δικά μου και μή. οι πιο ωραίες εντυπώσεις ήταν απο
bmw e30 325 ix 4x4(γιατι δεν το συνέχισαν αυτό το μέγα κεφάλαιο),
bmw e 30 325 e(TOY KOLITOY) 2700cc και η ροπή απο τα 0 rpm κυριολεκτικά!!
bmw 850 μαυρο φίλου απο περιστέρι,
και το πιο σπάνιο....ένα
DELORIAN !!!!!!(GMC με μηχανή renault 3000cc)
αυτό από το film back to the future..το είχε φέρει ένας φίλος τρελοκαναδός στη ζακυνθο..περνάγαμε απο παραλία και βγαίναν οι αγγλοι απο τα μπαρ και το χαιδευαν..(ακουσα οτι ο delorian ήταν ο guru mechanic στην αγγλία με ασχημη όμως κατάληξη)

Octane
25-08-04, 12:30
Μεγαλη κουβεντα ανοιξες συμπατριωτη μου,αλλα θα ειμαι συντομος!!
To Delorean(DMC-12) ειναι απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα!!
Μακαρι να εχω την ευκαιρια να οδηγησω + γω ενα τετοιο καποια στιγμη!!
Επετρεψε μου να σε διορθωσω:2800cc V6 με μηχανη Renault-Volvo-Peugeot 130 ps!
3 χρονια στην παραγωγη ('81-'83),αφου κατηγορησαν τον Delorean(πρωιν μηχανικος της GM)για μεταφορα κοκα'ι'νης!
Παραχθηκαν + 3 χρυσα!!!
Το μοναδικο ισως αυτοκινητο που ξερω με μεγαλυτερα δισκοφρενα πισω απ'οτι μπροστα!!

Octane
25-08-04, 12:31
+ αλλη μια!

MPOWER
25-08-04, 12:36
Μήπως ο Delorian ήταν ο τρελός επιστήμονας του Back to the Future? :D
(1.9 Gigawatt) :D :D :D
BTW και το Μ3 Ε46 έχει μεγαλύτερα δισκόφρενα πίσω 328x20 απο μπροστά 325x28

Z3 Fat Bastard
25-08-04, 13:10
Ηταν αλλη μια προσφορα του mpower στο ΠΟΤΕ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΤΗ ΠΗΓΗ δεκαεφτα χιλιαδες φορες !

Octane
25-08-04, 14:09
Αν πιστευτε οτι ειμαι λαθος,πειτε το!Αλλα αναφερετε + τις πραγματικες πληροφοριες!

MPOWER
25-08-04, 14:13
Νομίζω ο Z3 Fat Bastard να αναφερώταν στο θέμα των δίσκων που έγραψα οτι και το Μ3 Ε46 έχει μεγαλύτερους πίσω!

Octane
25-08-04, 14:31
Οι πληροφοριες μου για το + τον DeLorean ειναι ΟΚ?
Δεν εχω καποια πηγη που να λεει οτι το Delorean ειναι το μοναδικο αυτοκινητο με μεγαλυτερους δισκους πισω,γι'αυτο αλλωστε εγραψα + τις λεξεις "νομιζω" + "που ξερω"!
Φιλικα παντα,
Πανος.

Z3 Fat Bastard
25-08-04, 14:47
Οι πληροφοριες μου για το + τον DeLorean ειναι ΟΚ?
Δεν εχω καποια πηγη που να λεει οτι το Delorean ειναι το μοναδικο αυτοκινητο με μεγαλυτερους δισκους πισω,γι'αυτο αλλωστε εγραψα + τις λεξεις "νομιζω" + "που ξερω"!
Φιλικα παντα,
Πανος.

Ρε Octane,

Σε καμμια περιπτωση δεν μπηκαμε εδω για να πουμε οτι εισαι λαθος !!!! Και αν νομιζεις οτι στην "ειπα" ζητω ταπεινα συγνωμη .... :rolleyes:

Ειναι γνωστο οτι αναφερομαι στον mpower εδω και καιρο για τα post του που γραφει και απανταει σε ΟΛΑ !!! Σε αυτον αναφεροταν το σχολιο μου .... οτι και καλα επρεπε να απαντησει. Αυτη η παντογνωσια του με νευριαζει :mad:

Οι πληροφοριες σου για το DELOREAN ηταν πολυ καλες και ενδιαφερουσες.

Εχεις και ωραιο καπελο (CSL) οποτε τι να λεμε τωωωωωρα ......

Αντε και στο επομενο meeting για να εξηλοιωθω (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ) κερναω καφε !!!!

Octane
25-08-04, 15:07
Δε χρειαζεται ρε συ να μου ζητησεις συγγνωμη!!
Χαλαρωσε!!Δεν πειραχτηκα!!
Δυστυχως την επομενη συναντηση θα τη χασω αλλα οταν ειμαι παλι Ελλαδα θα τα πουμε σιγουρα για καφεδακι + γρηγορες βολτες!!
Να'σαι καλα!!

compact
26-08-04, 08:51
αν δεν βγαλεις το κωλοviper απο εκει και να βαλεις bmw θα παρεξηγηθω εγω .
τωωωωρα!!

Octane
26-08-04, 11:23
Διακρινω μια καποια προσπαθεια ασκησης εξουσιας απο καποια Experienced Users(πιο συγκεκριμενα απο ΕΝΑ,ΜΟΝΟ)!!! :eek:
Σας παρακαλω πολυ κυριε μου να κοιτατε τη δουλεια σας,τα δικα σας Avatars + να σταματησετε επιτελους να παριστανετε το...Zeppelin!!! :)

Ενας απλος + αγανακτησμενος Regular User!! :mad:

compact
26-08-04, 13:16
σε παρακολουθωωωωωωωωωωω!!!
και τις φωτο και τι γραφεις!!!

alpinakias
26-08-04, 17:34
kai to M3 e30 ehi pio megalous diskous piso 282x12 piso 280x25 mprosta..

idravlis
25-09-04, 14:45
to kolima ksekinise me ena 2002tii, M10 moter dilitro, ZF pedari sasman anapodo me ti proti kato, agrio ekedroforo, bloke diaforiko, evgaze giro sta 170 aloga. Itan to proto amaksi pou odigisa pote (xoris diploma) ke mauto ematha na odigo.

De tha ksexaso pote ta prota sinaisthimata pou eniosa otan protomathena pano tou (krifa apto baba ta vradia), feugan kolares apo do kiapo ki, pataga 3h me 2500-3000rpm ke ormage brosta sikonodas ti mourakla, eskage o kolos kato, anoigan ta kaber piso, panikos

Otan evgala diploma mu to xarise ke to odigusa giala 3 xronia liomidon kathimerina spiti dulia (Peiraias-Menidi, ke tubalin) proi proi pigenodas gia dulia plakonomuna se kathe eukairia, polla tsagia dosame mauto, ala fagame kiolas

Apo tote de dianoume aftokinito xoris propela sto sima

bmw316i
25-09-04, 15:42
Φοβάμαι οτί εγώ θα είμαι ο χειρότερος εδώ μέσα!(αν και είμαι πολύ μικρός ακόμα)
1)honda accord ('83 1600cc)
2)honda accord ('88 1600cc)
3)honda accord ('85 1600cc)
Άπο το '90 μέχρι το '95 που τα είχαμε ήμουν τρελαμένος με honda
4)toyota corolla vvti ('00 1400cc) ικανοποιητικό γκάζι
και αυτοκίνητα που έχουμε ακόμα και τώρα στην οικογένεια
5)nissan primera ('92 1600cc)
6)suzuki jimmy ('00 1300cc)
και φυσικά
bmw e30 316i (από το 2001) με το οποίο και και ερωτεύτικα τους έλικες

Άλλες εμπειρίες
smart evo tech (Γερμανίας)
mazda mx5 ('00) κ'
mazda rx8 (ταξιδάκι μέχρι τη Χαλκίδα) (το πιο γρήγορο αμάξι που έχω οδηγήσει)
Βέβαια το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα να οδηγήσω είναι ένα m3 ε30
Αυτές οι λίγες εμπειρίες κι από μένα

BMW Power
25-09-04, 16:42
Βέβαια το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα να οδηγήσω είναι ένα m3 ε30


Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι εύκολο να βρείς κάποιο για να το οδηγήσεις και ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ότι μετά θα το θέλεις και δεν θα βρείς κάποιο για να αγοράσεις. :D

bmw316i
25-09-04, 17:09
Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι εύκολο να βρείς κάποιο για να το οδηγήσεις και ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ότι μετά θα το θέλεις και δεν θα βρείς κάποιο για να αγοράσεις. :D

αυτό το φοβάμαι πάρα πολύ γιατί είναι σίγουρο ότι θα μου συμβεί κάτι τέτοιο

Panoz
29-09-04, 16:18
Ας κάνω και γω μια αναδρομή στο παρελθόν:

1) Citroen Visa 650cc....Θεικό! Με αυτό το τουτου έμαθα να κάνω χειρόφρενα...μέχρι που κόλλησε το άμοιρο...

2) Austin Metro 1000 (κόλλησε το μοτερ) και 1300 (πήγαινε καλύτερα απο το 1000 αλλά μετά απο λίγο κόλλησε και αυτό)....mpikounis remember? :D

3) Golf III GTi 16V στην Αγγλία....ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα που είχα στη κατοχή μου....αξιόπιστο, παιχνιδιάρικο και πολύ άμεσο στις αντιδράσεις του.

4) Honda Civic V-Tec 1.6....σπρωγμένο στα 180 hp....τέρας αξιοπιστίας αλλά μόνο για ευθείες....

5) Opel Astra GT 1.4....η τιμωρία μου που απέτυχα στην Αγγλία...το έκαψα μετά απο 1 χρόνο....το χεορότερο αυτοκίνητο που είχα....ούξου απο δω :mad:

6) BMW Ε30 318i M40....το πρώτο BMW....το καλύτερο σχολείο (είχε Μ pack με μπλοκέ 25%, φρένα απο 325 και καλύτερες αναρτήσεις).....ώρες ώρες ακόμα το νοσταλγώ.

7) Peugeot 306 S16 2000cc....καλό αλλά βγήκε ελλατωματικό....μετά απο 2 χρόνια επεστράφη πίσω στη Peugeot

8) Peugeot 306 GTi 6-Speed....θεικό κράτημα....αυτοκίνητο που μιλάει στον ιδιοκτήτη του...

9) BMW E36 318is....καλό αλλά όχι σαν το Ε30

10) Audi TT Quattro 225...πολλά προβλήματα και αδιάφορο οδηγικά...μόνο εμφάνιση και ποιότητα εσωτερικού...

Εποχή Αμερικής

11) Ford Mustang Cobra (4.600cc, 320 hp)....η πρώτη μου και τελευταία απόπειρα στα Αμερικάνικα αυτοκίνητα....

12) Audi S4 biturbo....καλό αλλά αδιάφορο...μόνο για ευθείες

13) BMW E39 540i 6 speed....το δεύτερο καλύτερο αυτοκίνητο που είχα μετά από

14) BMW E46 M3....αυτό το ξέρετε νομίζω....

Παράλληλα με το Μ3 έχω και ένα εταιρικό Audi A3 2.0 FSI...το πρώτο Audi που επικοινωνεί με τον οδηγό του....πολύ καλό.

Επόμενο αυτοκίνητο: BMW E39 M5 ή BMW 645ci....εξαρτάται απο τα οικονομικά μου....

Dream car: BMW M6 CSL....

Αυτά...ούφ κουράστηκα!

antonio
29-09-04, 18:29
Οι δικές μου αυτοκινητικές αναμνήσεις.
Θα αναφερθώ μόνο στα δικά μου αυτοκίνητα γιατί η τρέλα του πατέρα μου με τα Mercedes με έκανε να οδηγήσω πολλά από αυτα. Μικρος ήμουν δεν ήξερα!! Μην βαράτε!! :D
1. Fiat cinquecento 900 του ΄94 που έγινε στην πορεία trofeo και υπήρξε και το πρώτο μου αγωνιστικό! Υπάρχει ακόμα και με εξυπηρετεί τα μέγιστα!!!!! Αν και ιταλικό τέρας αξιοπιστίας παρά τα πολλά και σκληρά km!
2. Seat 124 dls με δίλιτρο μοτεράκι argenda και 2 διπλά webber 44αρια, εκκεντροφόρους και μπλοκαδούρα, 160 αλογάκια, πολλά γκάζια, αλλά και πολλά σαπια!!!!
3. Αlfa romeo junior veloce 2.0 lt, o έρωτας μου αλλά μου το έκλεψαν και δεν το βρήκα ποτέ
4. Peugeot 106 rallye 1.3 και η πρώτη σοβαρή προσπάθεια στους αγώνες και οι πρώτες διακρίσεις. Στην συνέχεια ήταν το πρώτο 13αρι που φόρεσε 1.6 16v μοτέρ πανελλαδικά.Ακομα το νοσταλγώ, ίσως γιατί μου έφερε τις πρώτες νίκες.
5. Lancia beta monte carlo, το διθεσιο, με την μηχανή στο κέντρο, μόνο αγωνιστικό, ίσως από τα καλύτερα αλλά και πιο δύστροπα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Με αυτό σταμάτησα και τους αγώνες το 1999 , λόγω προσωπικών προβλημάτων, αλλά ok όπου να ναι επιστρέφουμε!
6. Lancia delta hf turbo του 95 με κοντά στα 230 αλογάκια. Γκάζια, δύναμη, φρένα, αλλά βαρέθηκα τα συνεργεία!
7. Alfa romeo 75 3000 V6 γνήσιο, αλλά επωλήθη γρήγορα, λόγω πολλών προβλημάτων.
8. Τοyota corolla 1.4vvti G6, 2001model αγοράστηκε για να πρωταγωνιστήσει στην Ν1 , αλλά ματαιώθηκε τελευταία στιγμή λόγω προβλημάτων με την homologatione, και αντιδικιών με τον σπόνσορα! Kι όμως πρωταγωνίστησε σε κάποια drift challenge και στο face 2 face 1 (θυμάσαι Σίμο??? :D ). O oρισμός της αξιοπιστίας!
9. BMW Ε30 323i, υπάρχει ακόμα και με κρύα καρδιά αναγκάζομαι να το πουλήσω , κυρίως λόγω της αγοράς του αγωνιστικού :confused:
10. ΒΜW E36 320 , πιο κυριλέ από το Ε30 αλλά λιγότερο παιχνιδιάρικο. Πολύ σύντομα γίνεται Μ3!

Lil
22-04-07, 22:26
χιχιχιχι.....
Daewoo Lanos Extreme....
1.3 90hp
πολυ χαζο αυτοκινητο.... μια φορα του πα για πλακα οτι ειναι πισωκινητο και αυτο το πιστεψε.... ΔΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ απο τοτε.....

7354
4ες....