PDA

Επιστροφή στο Forum : E30 Μ3 italiana????????????????????


ioanna
11-03-08, 09:09
Καλημέρα σε όλους! Θα ήθελα να σας αναφέρω το εξής περιστατικό κι να μου απαντήσετε σε μα συγκεκριμένη απορία μου! Το σάββατο πήγαμε για καφεδάκι μια παρέα BMWδόφιλων και τυχαία βρεθήκαμε με μια γνωστή παρέα FIATόφιλων. Καθήσαμε λοιπόν όλι μαζί για καφεδάκι κι η κουβέντα για τα αυτοκίνητα δεν άργησε να έρθει. Κι εκεί που όλα κυλούσαν ομαλά πέφτει η εξής φράση από τον ένα FIATάκια:
"Αλήθεια το ξέρετε ότι το μοτέρ το Μ3 του Ε30 το ξεκίνησαν ως κατασκευή οι Γερμανοί, αλλά στα μισά το έστειλαν στην Ιταλία? Το μοτέρ ουσιαστικά είναι Ιταλικό, και ονομάζεται Ιταλιάνα χαϊδευτικά!"
Οι τρίχες μου σηκωθήκαν κάγκελο, το ίδιο και της υπόλοιπης BMWπαρέας, αλλά πρωτού βάλουμε όλοι μαζί τις φωνές αποφασίσαμε να σιγουρευτούμε πρώτα. Έψαξα στο ιντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι τέτοιο κι ήθελα και την δική σας γνώμη ρε παιδιά!!!!

s_goudis
11-03-08, 09:16
H BMW για την Μ3 Ε30 κατασκεύασε 2 μοτέρ ένα στα 2300 και άνω κυβικά με τα γνωστά φουσκώματα στα μπροστα και πίσω φτερά. Επίσης κατασκεύασε και ένα μοτέρ με 2000 κυβικά τετραπετάλουδο και με ισχύ περίπου 192 άλογα αν δεν κάνω λάθος το οποίο προοριζότανε για την Ιταλική αγορά αυτό το μοντέλο δεν είχε φουσκώματα αλλά έμοιαζε με ένα Μ40. Αυτό αποκαλείται Ιταλικό Μ3 εξαιτίας του ότι κατασκευάστηκε για την Ιταλική αγορά. Συγχωρέστε με για τυχόν "κενα" στα στοιχεία!!

oldcarskickass
11-03-08, 09:22
H BMW για την Μ3 Ε30 κατασκεύασε 2 μοτέρ ένα στα 2300 και άνω κυβικά με τα γνωστά φουσκώματα στα μπροστα και πίσω φτερά. Επίσης κατασκεύασε και ένα μοτέρ με 2000 κυβικά τετραπετάλουδο και με ισχύ περίπου 192 άλογα αν δεν κάνω λάθος το οποίο προοριζότανε για την Ιταλική αγορά αυτό το μοντέλο δεν είχε φουσκώματα αλλά έμοιαζε με ένα Μ40. Αυτό αποκαλείται Ιταλικό Μ3 εξαιτίας του ότι κατασκευάστηκε για την Ιταλική αγορά. Συγχωρέστε με για τυχόν "κενα" στα στοιχεία!!

Ξεκαθαρίζουμε για να μην μπερδευτούμε.

Το ιταλικό μοτέρ ήταν το S14 2000cc και δεν μπήκε ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ σε Μ3.

Το αμάξι λέγονταν 320is και μόνο το μοτέρ δεν κάνει ένα bmw από απλό σε ///Μ.

Επίσης το αμάξι έμοιαζε με ένα facelift E30.
Μ40 ήταν μόνο το μοτέρ το οποίο φορέθηκε ΜΟΝΟ στα facelift Ε30 γιαυτό και όλοι λέμε τα facelift E30 σαν Μ40.

Στέργιο δε σου τη λέω απλά επειδή η ioanna ρωτάει για να ξεκαθαρίσει κάποια πράματα πρέπει να είμαστε όσο πιο συγκεκριμένοι μπορούμε.

s_goudis
11-03-08, 09:37
Λευτέρη ποτέ μα ποτέ δεν λαμβάνω τις διορθώσεις σου σαν να μου τη λες. Απλά το 90% των BMWδακιδων το facelift συνηθήζουν να το αποκαλούν "λάθος" Μ40.
Έχεις δίκαιο για το 320is απλά η βιασύνη μου με "έφαγε" και ξέχασα να το αναφέρω.
Αν δεν κάνω λάθος το Ε30 320is φορούσε τα σπόιλερ Μ (Πίσω αεροτομή, πλαινα σπόιλερ πλαστικά που φτάνανε μέχρι το μέσω της πόρτας, μπροστα σπόιλερ κτλ.)
Απλά δεν άντεχα να ακούω ότι οι Γερμανοι δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν την κατασκευη του και το στήλανε στην Ιταλία για την ολοκλήρωση του.
Εξάλλου εδώ μέσα όλοι θέλουμε να μάθουμε κατι παραπάνω και προς θεού όχι να παρεξηγούμαστε.... :)

s_goudis
11-03-08, 09:45
Εδώ και τα δύο μοντέλα για τις εξωτερικές διαφορές.
....Και το ασημί που με τρελλένει με τα extra φουσκώματα.....

yiannis2002
11-03-08, 09:56
Καλημέρα, το 320is εβγαινε χωρίς το m-pack και έβγαινε και σε 4πορτο.Το κουστουμι ήταν προαιρετικό. Πέραν της Ιταλικής πουλήθηκε και σε άλλες αγορές. Τα περι εξέλιξης στην Ιταλία είναι παπάτζες, καμία σχέση με την πραγματικότητα.

giogio
11-03-08, 10:44
Kαλημερα.Σαν κατοχος 320ις και ψαγμενος πολυ να σας το ξεκαθαρισω.Το 320ις ηταν ενα ε30 facelift,με λοοκ μ τεκ και φρενα αναρτησεις απο 325ι σπορτ και κινητηρα s14 2000cc.Bγηκαν σε εκδοσεις 2 πορτων και 4 πορτων.Το αυτοκινητο αυτο φτιαχτηκε για αγορες με δυσκολο φορολογικο καθεστος,δυστυχως δεν ηρθε Ελλαδα,και κυριως για Ιταλια και Πορτογαλια,καθως και για αναβασεις και σπριντ που επρεπε να ηταν κατω απο 2000cc.To αυτοκινητο κατασκευαστηκε απο το 1989 μεχρι το 1990.Δεν εξελιχθηκε στην Ιταλια,μονο εκει κυκλοφορησε!!!!!!!

Geo_3D
11-03-08, 10:48
Kαλημερα.Σαν κατοχος 320ις και ψαγμενος πολυ να σας το ξεκαθαρισω.Το 320ις ηταν ενα ε30 facelift,με λοοκ μ τεκ και φρενα αναρτησεις απο 325ι σπορτ και κινητηρα s14 2000cc.Bγηκαν σε εκδοσεις 2 πορτων και 4 πορτων.Το αυτοκινητο αυτο φτιαχτηκε για αγορες με δυσκολο φορολογικο καθεστος,δυστυχως δεν ηρθε Ελλαδα,και κυριως για Ιταλια και Πορτογαλια,καθως και για αναβασεις και σπριντ που επρεπε να ηταν κατω απο 2000cc.To αυτοκινητο κατασκευαστηκε απο το 1989 μεχρι το 1990.Δεν εξελιχθηκε στην Ιταλια,μονο εκει κυκλοφορησε!!!!!!!

Δωσε τα φωτα σου δασκαλε!!!!!!

giogio
11-03-08, 10:52
Δωσε τα φωτα σου δασκαλε!!!!!!

Πρoσπαθω!!!Που εισαι εσυ??Ποτε θα τα πουμε???
Για περισσοτερες πληροφοριες για τα 320s
http://www.bmwe21.net/320is/
http://www.bmwe21.net/320is/specs.htm

Action Man
11-03-08, 12:34
Καλημέρα, το 320is εβγαινε χωρίς το m-pack και έβγαινε και σε 4πορτο.Το κουστουμι ήταν προαιρετικό. Πέραν της Ιταλικής πουλήθηκε και σε άλλες αγορές. Τα περι εξέλιξης στην Ιταλία είναι παπάτζες, καμία σχέση με την πραγματικότητα.
+100000000

TSAF
11-03-08, 12:41
Kαλημερα.Σαν κατοχος 320ις και ψαγμενος πολυ να σας το ξεκαθαρισω.Το 320ις ηταν ενα ε30 facelift,με λοοκ μ τεκ και φρενα αναρτησεις απο 325ι σπορτ και κινητηρα s14 2000cc.Bγηκαν σε εκδοσεις 2 πορτων και 4 πορτων.Το αυτοκινητο αυτο φτιαχτηκε για αγορες με δυσκολο φορολογικο καθεστος,δυστυχως δεν ηρθε Ελλαδα,και κυριως για Ιταλια και Πορτογαλια,καθως και για αναβασεις και σπριντ που επρεπε να ηταν κατω απο 2000cc.To αυτοκινητο κατασκευαστηκε απο το 1989 μεχρι το 1990.Δεν εξελιχθηκε στην Ιταλια,μονο εκει κυκλοφορησε!!!!!!!

ΕΤΣΙ ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο φιλος ο giogio αλλα θελω να προσθεσω οτι επισης ειχανε 5 μπουλωνα ακρα τα γνησια, σαλονι Μ3, σασμαν Μ3 dogleg, και LSD απο Μ3. Tο μονο που έλειπε ήτανε τα φουσκώματα και τα extra κυβικά στο μοτέρ. Κατά τα αλλα το IS είναι ένα Μ3 και παρα πολυ ομορφο μαλιστα

giogio
11-03-08, 13:42
ΕΤΣΙ ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο φιλος ο giogio αλλα θελω να προσθεσω οτι επισης ειχανε 5 μπουλωνα ακρα τα γνησια, σαλονι Μ3, σασμαν Μ3 dogleg, και LSD απο Μ3. Tο μονο που έλειπε ήτανε τα φουσκώματα και τα extra κυβικά στο μοτέρ. Κατά τα αλλα το IS είναι ένα Μ3 και παρα πολυ ομορφο μαλιστα

Δυστυχως ειχανε τα ακρα και την αναρτηση απο το 325 σπορτ,4 μπουλωνα με 51μμ αμορτισερ και αντιστρεπτικες,σαλονι recaro,3,46 lsd διαφορικο και dodleg getrag σασμαν.Εχω και συγκριτικο απο το ΑΜΣ με μ3 ε30.Και ξαναλεω!!Το αμαξι απλα σχεδιαστηκε για την Ιταλια,δεν εξελιχθηκε εκει!!Ιταλικο το λενε επειδη εκει πουληθηκαν τα περισσοτερα και για να ξεχωρισει απο τα 2300 s14

E36 M3 USA
11-03-08, 13:58
Δυστυχως ειχανε τα ακρα και την αναρτηση απο το 325 σπορτ,4 μπουλωνα με 51μμ αμορτισερ και αντιστρεπτικες,σαλονι recaro,3,46 lsd διαφορικο και dodleg getrag σασμαν.Εχω και συγκριτικο απο το ΑΜΣ με μ3 ε30.Και ξαναλεω!!Το αμαξι απλα σχεδιαστηκε για την Ιταλια,δεν εξελιχθηκε εκει!!Ιταλικο το λενε επειδη εκει πουληθηκαν τα περισσοτερα και για να ξεχωρισει απο τα 2300 s14:ylsuper::+1::+1:

race535
11-03-08, 14:06
ΕΤΣΙ ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο φιλος ο giogio αλλα θελω να προσθεσω οτι επισης ειχανε 5 μπουλωνα ακρα τα γνησια, σαλονι Μ3, σασμαν Μ3 dogleg, και LSD απο Μ3. Tο μονο που έλειπε ήτανε τα φουσκώματα και τα extra κυβικά στο μοτέρ. Κατά τα αλλα το IS είναι ένα Μ3 και παρα πολυ ομορφο μαλιστα

Μεγαλο λαθος φιλε Tsaf.
Το 320is δεν εχει καμοια σχεση με το Μ3.
Ειχε τετραμπουλονα ακρα,δεν ειχε σαλονι Μ3 γιατι απλος η Μ3 δεν φορεσε ειδικο σαλονι.
Ειχε οντως οπως λες το dogleg σασμαν,κατασκευαστηκε απο το 87 μεχρι το 90.
Kαι τελος το διαφορικο ηταν μπλοκε με 3.46
Η Μ3 φορεσε 3,25 και 4,10!
To Look του αυτοκινητου ηταν συνηθως το M Technik II

giogio
11-03-08, 14:37
Μεγαλο λαθος φιλε Tsaf.
Το 320is δεν εχει καμοια σχεση με το Μ3.
Ειχε τετραμπουλονα ακρα,δεν ειχε σαλονι Μ3 γιατι απλος η Μ3 δεν φορεσε ειδικο σαλονι.
Ειχε οντως οπως λες το dogleg σασμαν,κατασκευαστηκε απο το 87 μεχρι το 90.
Kαι τελος το διαφορικο ηταν μπλοκε με 3.46
Η Μ3 φορεσε 3,25 και 4,10!
To Look του αυτοκινητου ηταν συνηθως το M Technik II


To M3 το Ευρωπα'ι'κο φορουσε 3,25 διαφορικο εκτος απο το evo3 που φορουσε 3,15 με getrag dodleg σασμαν
Οι (φιλοι μας) Αμερικανικη εκδοση φορουσε 4.10 με κανονικο getrag σασμαν

Το look στα 2 πορτα ηταν το μτεκ2 ενώ στα τετραπορτα οχι

Το evo 3 φορεσε ειδικο σαλονι που το ψαχνουν ολοι,τα υπολοιπα recaro:ylsuper:

TSAF
11-03-08, 14:41
sorry ρε παιδια αλλα 320Ιs που παιζει στην παρεα ειναι με αυτα τα χαρακτηριστικα, anyway σας ευχαριστω που με διορθώσατε.

giogio
11-03-08, 14:48
sorry ρε παιδια αλλα 320Ιs που παιζει στην παρεα ειναι με αυτα τα χαρακτηριστικα, anyway σας ευχαριστω που με διορθώσατε.


:cheers: :)

kostase28
12-03-08, 23:22
Αυτα ειναι!! το 1987 με μοτερ στα 100 αλογα στο λιτρο!! Ετσι να πεις στους φιατακηδες!

BEBAKIAS
16-11-09, 22:40
Πες στι Φιατακια..πολυ 8α το ηθελε να ειχε φτιαχτει στην ιταλια...και πες του οτι ειναι κα8υστερημενος για να πει τετοια βλασφημια....α και να μην ξεχασει να ζητησει συγνωμη..το κυριοτερο

george kaleas
16-11-09, 22:55
bebakias +1000000000000!!!!!!

Mike_gr
16-11-09, 22:57
να προσθεσω κατι τελευταιο που δεν υποθηκε, το 320is ειχε ιδια οργανα με m3 (θερμοκρασια λαδιου,8κ και 260 κοντερ VDO) πλιν τις κοκκινες βελονες μονο.Ετσι για να ειμαστε κομπλε :p