PDA

Επιστροφή στο Forum : 1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων


TSAF
12-03-08, 15:32
1ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ
15 & 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2008

Η START LINE έχει την ευθύνη για τον 1ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας αυτοκινήτων που αρχίζει στην πίστα των Μεγάρων το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαρτίου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Έλεγχος εξακρίβωσης : Σάββατο 15.3.08, ώρα 08.30 - 09.30
Ελεύθερες δοκιμές : Σάββατο 15.3.08, ώρα 09.30
Χρονομετρημένες δοκιμές : Σάββατο 15.3.08, ώρα 12.00
Έναρξη αγώνων : Κυριακή 16.3.08, ώρα 10.00

1ος ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ - 15 & 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2008

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORT

α/α Νο Οδηγός Αυτοκίνητο Gr/Cl

1 1 ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE 16V 2/N2
2 2 ΚΑΠΥΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ CITROEN SAXO 2/N2
3 3 ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE 2/N2
4 4 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ "JUNIOR" PEUGEOT 106 RALLYE 2/N2
5 5 ΣΑΛΠΕΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE 2/N2
7 6 ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE 2/EA9
8 7 ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ CITROEN AX SPORT 2/E9
9 8 ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE 3/A6
10 9 KAΙΣΑΡ ΡΕΝΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE 3/A6
6 10 ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ CITROEN SAXO 3/A6
11 11 ΚΟΣΙΑΒΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE 3/A6
12 12 ΧΟΧΟΛΗΣ Ευαγ.ΔΗΜΗΤΡΗΣ CITROEN SAXO 3/A6
13 14 ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 3/A6
14 15 ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 3/A6
15 16 ΒΑΡΟΥΤΣΟΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ OPEL CORSA B 3/A6
16 17 ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΣΑΚΗΣ CITROEN SAXO 3/A6
17 18 "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ" PEUGEOT 106 RALLYE 3/A6
18 19 ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ PEUGEOT 106 RALLYE 3/A6

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

α/α Νο Οδηγός Αυτοκίνητο Gr/Cl

1 20 ΡΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ LOTUS ELAN S2 GTS 1/B3
2 21 ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ JAGUAR E-TYPE 1/B5
3 22 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ FORD GT 40 1/B5
4 23 ΜΑΓΓΕΛ ΓΙΩΡΓΟΣ NSU TT 1/B2
5 24 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ VW GOLF 1 2/C3
6 25 ΠΑΛΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ FORD ESCORT RS 2/C3
7 26 ΚΑΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ALFA ROMEO VELOCE 2/C3
8 27 ΡΟΚΚΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ALFA ROMEO GTAm 2/C3
9 28 ΛΥΓΝΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ FORD ESCORT MK1 2/C3
10 29 ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ FIAT 124 SPORT 1/B4
11 30 ΚΑΤΣΙΝΟΥΛΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ BMW 2002 2/C3
12 31 ΔΕΓΓΕΣΤΙΝΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ FORD ESCORT MK1 2/C3
13 32 ΜΠΑΛΟΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ALFA ROMEO VELOCE 2/C3
14 33 ΚΟΥΝΔΟΥΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ALFA ROMEO GTAm 2/C3
15 34 EΔΙΠΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ PORSCHE 911 RS 2/C5
16 35 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ALFA ROMEO ALFETTA GTV 3/D3
17 36 ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ FORD ESCORT RS MK2 3/D3
18 37 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ALFA ROMEO ALFETTA GTV 3/D4
19 38 ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ALFA ROMEO PROTOTYPE GR-6

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΡΕΝ

α/α Νο Οδηγός Αυτοκίνητο Gr/Cl

1 114 ΑΜΑΡΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ CITROEN SAXO 1/A6
2 39 ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 MAXI 1/A6KC
8 40 ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ HONDA CIVIC TYPE-R 1/A7
9 41 ΚΑTΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ HONDA CIVIC TYPE-R 1/A7
3 42 ΑΦΕΝΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD ESCORT 1/E11
4 43 ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT 1/Ε11
5 44 ΣΙΔΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ HONDA CIVIC 1/E11
6 45 ΕΔΙΡΝΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ CITROEN ZX VOLCAN 1/E11
7 46 ΠΑΚΚΟΣ ΦΩΤΗΣ OPEL MANTA 200 1/E11
10 47 ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ OPEL ASTRA KIT CAR 2/A7KC
11 48 ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ SUBARU IMPREZA STI N12 2/Α8
12 49 ΤΑΧΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ MITSUBISHI EVO 8 2/A8
13 50 ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ MITSUBISHI EVO 7 2/A8
14 51 ΠΛΕΣΣΑΣ ΝΙΚΟΣ FORD SIERRA COSWORTH 2/E12
15 52 "ΤΖΕΚΟΣ" FORD SIERRA RS 500 2/E12
16 53 ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD SIERRA RS 2/Ε12
17 54 ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ BMW M3 2/E12
18 55 ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ FORD ESCORT WRC EA/12
19 56 ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ FORD SIERRA COSWORTH 2/E12
20 57 ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ BMW M3 2/E12
21 58 ΦΑΪΣ ΣΑΜΙ HONDA ACCORD BTCC
22 59 "Α.Ο ΡΟΔΟΥ"
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ HONDA ACCORD BTCC
23 60 "Α.Ο ΡΟΔΟΥ"
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ HONDA ACCORD BTCC
24 61 ΛΟΥΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ NISSAN BTCC BTCC


CITROENERGY - RALLY CROSS

α/α Νο Οδηγός Αυτοκίνητο Gr/Cl


1 210 ΧΑΤΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS
2 211 ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΙΜΩΝΑΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS
3 212 ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS
4 214 ΡΕΜΟΥΝΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS
5 215 ΚΟΚΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS
6 216 ΚΟΤΣΟΜΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ CITROEN SAXO RALLY-CROSS

TSAF
13-03-08, 19:57
Στα Ιστορικά, 19 οδηγοί θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Από τις φετινές συμμετοχές, θα απουσιάσει ο Παναγιώτης Σκαλτσάς, ενώ φαβορί για την επικράτηση στα Μέγαρα είναι ο περσινός τιτλούχος σε αναβάσεις και σιρκουί Μάριος Σταφυλοπάτης, με το θηριώδες Ford GT 40. Ο αντίλογος, μπορεί να ειπωθεί κυρίως από το Θόδωρο Εδιπίδη, με τη γνωστή κίτρινη Porsche 911 και δευτερευόντως από τον «άνθρωπο των θεατών» Σωτήρη Ρόκκο με την Alfa Romeo GTAm και το Χρήστο Αναστασιάδη με την πανέμορφη Alfa Romeo Alfetta GTV.

yiannis2002
13-03-08, 20:01
Στα ιστορικά 4 αυτοκίνητα κάτω από το 1,10 σίγουρα. Ο Ρόκκος θα κατέβει με την alfetta gt του Δικαίου , πρώην Μοσχού, διότι η gtam προσαρμόζεται στους κανονισμούς με βάση την απόφαση της ελλανοδίκου, και δεν είναι έτοιμη ακόμα.
Από Bmw μόνο ο Κατσινούλας.

yiannis2002
13-03-08, 20:04
Επίσης στη μικρή πίστα την επόμενη Κυριακή από αυτήν , έχει time trial το alfaclub...ευκαιρία να ξεσκουριάσουμε και να κάνουμε χαβαλέ!

TSAF
13-03-08, 20:07
Στα ιστορικά 4 αυτοκίνητα κάτω από το 1,10 σίγουρα. Ο Ρόκκος θα κατέβει με την alfetta gt του Δικαίου , πρώην Μοσχού, διότι η gtam προσαρμόζεται στους κανονισμούς με βάση την απόφαση της ελλανοδίκου, και δεν είναι έτοιμη ακόμα.
Από Bmw μόνο ο Κατσινούλας.

Eγω θα ειμαι εκει κατα τις 08:00 το πρωι. Φροντισε να εισαι εκει μεγαλε για να δουμε τι θα γινει

yiannis2002
13-03-08, 20:08
Θα προσπαθήσω ;)

TSAF
13-03-08, 20:10
ασε τις προσπαθειες και φροντισε να εισαι εκει.

yiannis2002
13-03-08, 20:11
Εκεί θα είμαι...
κάπου εκεί μεταξύ αερόψυκτου και φουσκωτών...

BMW530dE39
17-03-08, 16:01
Ειμουν με την ομαδα του 2002 ειχα δει πολλα ποστ για το αμαξι οτι δεν παει καλα και ειχατε δικιο .
Νομιζω οτι αυτη την φορα το 2002 σταθηκε αξια με γυρους 1,10,53 και χωρις να εχουμε τελιωσει καποια πραγματα .... ατυχη στιγμη το οτι μας πεταξε το λαμακι στο μοχλο ταχυτητων με αποτελσμα να φυγει ο πυρος και να μινουμε με 3 η στους 2 τελευταιους γυρους ....:drive2: αλλα το αμαξι εχει δυναμοσει αρκετα και χτιπαει 9000 και ελπιζουμε σε καλητερα αποτελεσματα .

TSAF
17-03-08, 16:22
Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας άνοιξε και στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων δόθηκε η πρώτη παράσταση για το 2008. Ο θεσμός, που αναμφισβήτητα ταλαντεύεται από πληθώρα προβλημάτων τα τελευταία χρόνια, για τα οποία μάλιστα δεν διαφαίνεται κάποια λύση στο άμεσο –τουλάχιστον- μέλλον, στον πρώτο του γύρο για το 2008, είχε αρκετά θετικά μηνύματα. Οι αγωνιζόμενοι έδωσαν και πάλι το παρών, την ώρα ο καλός καιρός, οδήγησε αρκετό κόσμο στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο χώρος των πιτς ήταν γεμάτος από θεατές, όπως φυσικά και οι κερκίδες στην ευθεία της εκκίνησης. Μηνύματα αισιοδοξίας, αν και είναι σίγουρο ότι η παράλληλη διοργάνωση του GTCC έπαιξε ρόλο του, αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των παρευρισκομένων.

Από εκεί και πέρα, οι αγωνιζόμενοι ήταν για ακόμα μία φορά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές. Ο πρώτος αγώνας, που ουσιαστικά άνοιξε και την αυλαία της σημερινής ημέρας, ήταν αυτός της κατηγορίας Sport, η οποία πέρσι αλλά όπως όλα δείχνουν και φέτος, αποτέλεσε πόλο έλξης, αναφορικά με τον συναγωνισμό και το θέαμα που παρουσίασε. Όπερ και εγένετο, και η μάχη στην συγκεκριμένη κατηγορία είχε τεράστιο ενδιαφέρον και συγκλονιστική εξέλιξη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η εκκίνηση δόθηκε συνολικά τρεις φορές, αφού τα προβλήματα για αρκετούς οδηγούς δεν έλειψαν. Αναλυτικά, κατά την πρώτη διαδικασία εκκίνησης, οι Κυριακόπουλος και «Αμερικάνος» πέρασαν στις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας τον pole man Παναγιώτη Κιοσάβελο στην 3η. Όμως, στον πρώτο γύρο κιόλας το ημιαξόνιο του Peugeot του περσινού Πρωταθλητή Δημήτρη Δέγλερη παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει πρόβλημα αφού έσπασε και στον κινητήρα και η πίστα να γεμίσει λάδια. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα στήθηκαν και πάλι στην αφετηρία, ανάλογα με την σειρά των χρονομετρημένων, με τους Κυριακόπουλο και «Αμερικάνο» να παίρνουν και πάλι τις δύο πρώτες θέσεις από τον Κιοσάβελο. Όμως, ο Γιώργος Κυριακόπουλος, μόλις στον 2ο γύρο, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από ημιαξόνιο, με αποτέλεσμα να υπάρξει και νέα διακοπή για να βγει το αυτοκίνητο από την πίστα.

Κατά τη διάρκεια της 3ης εκκίνησης, ο Κοσιάβελος κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση που είχε στην κατοχή του από τα χρονομετρημένα, αλλά όχι για πολύ. Λίγο πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο «Αμερικάνος» πέρασε εντυπωσιακά στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τον αντίπαλο του στην γρήγορη αριστερή στροφή μπροστά από τον χώρο των πιτς! Στη συνέχεια, ο Κιοσάβελος προσπάθησε να πιέσει τον «Αμερικάνο», με αποτέλεσμα οι δυο τους να έχουν μια επαφή. Οι κριτές έδειξαν μαύρη σημαία στον πρώτο, με αποτέλεσμα να μπει στα πιτς για την ποινή stop & go. Σε εκείνο το σημείο, όμως, ο Χάρης Βαρούτσος, είχε καταφέρει να περάσει στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο οδηγός του Opel Corsa, ήταν αναμφισβήτητα από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της σημερινής ημέρας. Λόγω ενός προβλήματος στο αυτοκίνητο, το οποίο δεν πήρε μπροστά στην διαδικασία του πενταλέπτου, αναγκάστηκε να εκκινήσει τελευταίος. Από εκείνο το σημείο και έπειτα πραγματοποίησε μία εξαιρετική εμφάνιση και κατάφερε να σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση! Δυστυχώς, όμως, ο κινητήρας του παρέδωσε το πνεύμα δύο γύρους πριν από το τέλος, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εγκαταλείψει. Κρίμα! Έτσι, η νίκη πέρασε στα χέρια του Βαγγέλη Ανδρεάδη ή αλλιώς «Αμερικάνου», ο οποίος ξεκίνησε ιδανικά τη φετινή χρονιά, με τους Σάκη Δέγλερη και Παναγιώτη Κοσιάβελο, παρά την ποινή που δέχθηκε ο τελευταίος. Μάχη όμως, είχαμε και στην κατηγορία Ν, της Sport, ανάμεσα στον Μιχάλη Καπύρη και τον Κώστα Πανουργιά. Μάχη, όμως, που τελείωσε άδοξα όταν ο κινητήρας του δεύτερου έσπασε λίγο πριν το τέλος.

Η συνέχεια, δόθηκε με την τέλεση του αγώνα της κατηγορίας των Ιστορικών. Εκεί, η εξέλιξη ήταν λιγότερο δραματική, με τον Θοδωρή Εδιπίδη να εκκινεί και να ολοκληρώνει την προσπάθεια του από την πρώτη θέση της κατάταξης. Ο οδηγός της πανέμορφης κίτρινης Porsche 911 RS, είχε τον έλεγχο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, νιώθοντας όμως καυτή την ανάσα του Μάριο Σταφυλοπάτη που ακολουθούσε με το Ford GT-40. Παρόλη την πίεση του τελευταίου, ειδικά προς τους τελευταίους γύρους, ο Εδιπίδης κατάφερε να σημειώσει την πρώτη νίκη της χρονιάς. Στην 3η θέση, ακολούθησε ο Σωτήρης Ρόκκος, στην πρώτη του εμφάνιση με το καινούργιο του όπλο, μία Alfa Romeo Alfetta. Ο πολύπειρος οδηγός, έμεινε μόνος, αφού η διαφορά ισχύς των αυτοκινήτων από τους δύο πρωτοπόρους δεν του επέτρεψε να τους πλησιάσει, ενώ προς τα τέλος του αγώνα, ένιωσε την πίεση του Δημήτρη Ρίζου, με την Lotus Elan. O τελευταίος έχασε κάποιες θέσεις στην διαδικασία της εκκίνησης, στη συνέχεια είχε μία πολύ όμορφη μάχη με τον Θεοφάνη Κατσινουλα με BMW 2002, τον οποίο και πέρασε, ενώ στη συνέχεια προσπάθησε να πιέσει και τον Ρόκκο, εν τέλει χωρίς αποτέλεσμα.

Αμέσως μετά από τα Ιστορικά αυτοκίνητα, την σκυτάλη πήρε η κατηγορία Open, η οποία είχε συγκεντρώσει και τις περισσότερες συμμετοχές. Η εκκίνηση ήταν αρκετά εντυπωσιακή, με τον Μιχάλη Ευθυμίου να εκμεταλλεύεται την τετρακίνηση του Ford Escort WRC και να περνάει στην πρώτη θέση της κατάταξης, παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε 4ος. Αντίστοιχα εντυπωσιακή εκκίνηση, πραγματοποίησε και ο Σάκης Ηλιάδης με το Mitsubishi Lancer EVO VII κατηγορίας Α, ο οποίος ανέβηκε στην δεύτερη θέση, από την 7η στην οποία ξεκίνησε. Στη συνέχεια ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος ανέβηκε στην δεύτερη θέση, προσπάθησε να πιέσει τον Ευθυμίου, αλλά τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στο κάμπερ του Accord BTCC. Λίγο νωρίτερα, είχε προλάβει να εγκαταλείψει και ο αδερφός του Κώστας, με το δεύτερο Accord της ομάδας, από πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Και ενώ ο Σάκης Ηλιάδης πίεσε και κατάφερε να σκαρφαλώσει δεύτερος, μία είσοδος στα πιτς, επειδή είχε σπάσει ένα μαρσπιέ, του κόστισε δύο θέσεις. Έτσι, στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Βαγγέλης Κατσίνας, ο οποίος κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Γιάννη Ταχτά με το σαφώς ισχυρότερο Mitsubishi Lanver EVO VIII, μετά από σπουδαία μάχη που είχαν οι δυο τους στους τελευταίους γύρους.

Mετά από την τέλεση των παραπάνω αγώνων, σειρά στην πίστα πήραν τα Citroen Saxo του Citroenergy Cup. Aπό τα πέντε αυτοκίνητα που εκκίνησαν, ολοκλήρωσαν τα τέσσερα, με νικητή τον Παντελή Ευθυμίου και δεύτερο τον Κίμων Χατζηγεωργίου. Στο French Manufacturers Cup, στην πρώτη του συγκεκριμένου θεσμού, τη νίκη πήρε ο Τάσος Αγγελίδης με Citroen Saxo, με δεύτερο Ορέστη Μέντζο με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτο τον Βασίλη Γάτσο, με Peugeot 206.

Σίγουρα, τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει το Πρωτάθλημα Ταχύτητας είναι πολλά. Όμως, η παρουσία των αγωνιζομένων, αλλά και του κόσμου που ήρθε στις κερκίδες του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, αποτελούν ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη συνέχεια. Ο κόσμος ήρθε, έδωσε το παρών και από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και ότι είναι δυνατόν, για να μπορέσουμε στον επόμενο αγώνα να τους ξαναδούμε.

TSAF
17-03-08, 16:35
παιδια αυτο ειναι ενα carrera rs 2.7 ductail touring. Και touring που ειναι παλι κανει κηδειες. Το GT40 7200 κυβικα και αυτο ειναι μονο 2,7.

BMW530dE39
17-03-08, 17:23
Και ο οδηγος του το παει πολυ καλα γυρναγε στο 1.07 μιλαμε το παει αεροπορια

TSAF
18-03-08, 09:13
Και ο οδηγος του το παει πολυ καλα γυρναγε στο 1.07 μιλαμε το παει αεροπορια

Kαι που να έβλεπες τον αδελφό του τον Γιαννάκη τι έκανε πριν πάθει το ατύχημα με το kart, εκεί πραγματικά θα ένιωθες συγκίνηση για το χάρισμα που έχουνε κάποια παιδιά πάνω στο τιμόνι.

yiannis2002
18-03-08, 10:28
Ειμουν με την ομαδα του 2002 ειχα δει πολλα ποστ για το αμαξι οτι δεν παει καλα και ειχατε δικιο .
Νομιζω οτι αυτη την φορα το 2002 σταθηκε αξια με γυρους 1,10,53 και χωρις να εχουμε τελιωσει καποια πραγματα .... ατυχη στιγμη το οτι μας πεταξε το λαμακι στο μοχλο ταχυτητων με αποτελσμα να φυγει ο πυρος και να μινουμε με 3 η στους 2 τελευταιους γυρους ....:drive2: αλλα το αμαξι εχει δυναμοσει αρκετα και χτιπαει 9000 και ελπιζουμε σε καλητερα αποτελεσματα .

Στις δοκιμές είχε τρομερούς χρόνους αλλά στον αγώνα εμεινε πίσω. Είναι ψείρας ο ιδιοκτήτης και κάποια στιγμή όταν δουλέψουν όλα σωστά θα δούμε πολύ καλούς χρόνους. Προσωπικά εξεπλάγην πολύ ευχάριστα από το 1,10 των δοκιμών.