PDA

Επιστροφή στο Forum : Φωτογραφίες νέου 3-λιτρου


lefteris
09-07-04, 15:20
"...6-cylinder engine for the 3 Series from BMW. It is reported to make approximately 258HP."

http://www.my330i.com/e90engine.php

Διάβασα ότι θα βγει 630 πριν τη νέα 3άρα.

BMW Power
09-07-04, 15:30
Ναι και πλέων θα έχουν 250 Ps αντί 231ps που έχουν τώρα. Χρειαζόταν αυτή η αναβάθμιση.

Strax
09-07-04, 15:40
Γνωρίζουμε αν θα εξακολουθεί να είναι τρίλιτρο το μοτέρ? Πάντως, πάλι θα υπολειπόμαστε από τον αντίστοιχο της Merc που είναι τώρα στα 3.5lt και 272 άλογα. Πάντως αυτό μπλοκ δεν έχει πολλά περιθώρια. Μέχρι 3245 οριακά φτάνει (βλέπε Μ3 Ε46). Για αυτό και το νέο Μ3 θα χρησιμοποιήσει νέο V8 κινητήρα.Για να δούμε!

BMW Power
09-07-04, 15:48
Γνωρίζουμε αν θα εξακολουθεί να είναι τρίλιτρο το μοτέρ? Πάντως, πάλι θα υπολειπόμαστε από τον αντίστοιχο της Merc που είναι τώρα στα 3.5lt και 272 άλογα. Πάντως αυτό μπλοκ δεν έχει πολλά περιθώρια. Μέχρι 3245 οριακά φτάνει (βλέπε Μ3 Ε46). Για αυτό και το νέο Μ3 θα χρησιμοποιήσει νέο V8 κινητήρα.Για να δούμε!


Από ότι έχω διαβάσει τρίλιτρο θα είναι το μοτέρ. Και ναι έχεις δίκιο για το Μ3 και για τα coupe και cabrio που τελικά θα τα ονομάσουν σειρά 4 οπότε και το Μ4 θα φοράει ένα μοτέρ σαν το απελθέν Μ5 V8 με 400 μόλις αλογάκια. ;)

Z3 Fat Bastard
09-07-04, 15:52
τελικά θα τα ονομάσουν σειρά 4 οπότε και το Μ4 ;)

ΡΕΕΕΕ εχω ακουσει οτι εγκαταληφθηκε η ιδεα το να ονομαστουν οι σειρες "2" και "4" ..... Για τσεκαρετε λιγο το ισχυει :rolleyes:

Strax
09-07-04, 16:58
Και εγώ έχω ακούσει το ίδιο με Ζ3 Fat Bastard!

Black5
09-07-04, 19:50
Παιδιά έχει αλλάξει 4 φορές το πως θα ονομαστούν. Το μόνο που τους αποτρέπει είναι το ισχυρό όνομα του Μ3 στην αγορά το οποίο τώρα θα πρέπει να γίνει Μ4...

Geo_3D
10-07-04, 16:04
Συναδελφοι οτι και να κανει η Μερσεντες,στη κατηγορια που παιζει το Μ3 δεν υπαρχει αντιπαλος.Και αυτο γινεται ποσα χρονια και με τις 3 Μ3 που εχουν βγει.Τι και αν ειναι καποια κυβικα περισσοτερα το αντιστοιχο μοντελο της Μερσ.?Ολοκληρωτικα σαν αυτοκινητο το Μ3 ριχνει ξυλο σε ολους τους επιδοξους μνηστηρες της κορυφης.Και κατι τελευταιο.Μπορει να μην εχουμε ολοι Μ3 και ισως και να μην αποκτησουμε ποτε.Αλλα και τα 316 εχουν ψυχη.Οταν πηραμε το δικο μας το 95,κανενα αλλο 1600 πλην του Ηοντα vtec δεν εβγαζε περισσοτερα απο 100 αλογα.Και στην τελικη το 316 ειναι μισο Μ3.
(3200 / 2 =1600).<Εδω γελαμε!!!!!!!>

vour
13-07-04, 20:17
Συναδελφοι οτι και να κανει η Μερσεντες,στη κατηγορια που παιζει το Μ3 δεν υπαρχει αντιπαλος.Και αυτο γινεται ποσα χρονια και με τις 3 Μ3 που εχουν βγει.Τι και αν ειναι καποια κυβικα περισσοτερα το αντιστοιχο μοντελο της Μερσ.?Ολοκληρωτικα σαν αυτοκινητο το Μ3 ριχνει ξυλο σε ολους τους επιδοξους μνηστηρες της κορυφης.Και κατι τελευταιο.Μπορει να μην εχουμε ολοι Μ3 και ισως και να μην αποκτησουμε ποτε.Αλλα και τα 316 εχουν ψυχη.Οταν πηραμε το δικο μας το 95,κανενα αλλο 1600 πλην του Ηοντα vtec δεν εβγαζε περισσοτερα απο 100 αλογα.Και στην τελικη το 316 ειναι μισο Μ3.
(3200 / 2 =1600).<Εδω γελαμε!!!!!!!>

Παρατήρηση
Υπήρχε και άλλο αυτοκίνητο πρίν το 1995 στα 1.600cc με πάνω από 100Bhp.
Για την ιστορία:
Νοέμβριος 1992: MAZDA Xedos6 1.600cc 16V 112bhp! Το έχω ακόμα, με 167.000Km περίπου.

Το Xedos6 έβγαινε εώς το 2002 με 2.000cc και 144bhp.

Geo_3D
13-07-04, 20:24
Παρατήρηση
Υπήρχε και άλλο αυτοκίνητο πρίν το 1995 στα 1.600cc με πάνω από 100Bhp.
Για την ιστορία:
Νοέμβριος 1992: MAZDA Xedos6 1.600cc 16V 112bhp! Το έχω ακόμα, με 167.000Km περίπου.

Το Xedos6 έβγαινε εώς το 2002 με 2.000cc και 144bhp.
file mou kamia antirisi.gia na to les kati tha ksereis perissotero.kai gw tote den polyasxoloumoun logw ilikias. :rolleyes:

BMW Power
14-07-04, 11:49
Παρατήρηση
Υπήρχε και άλλο αυτοκίνητο πρίν το 1995 στα 1.600cc με πάνω από 100Bhp.
Για την ιστορία: Νοέμβριος 1992: MAZDA Xedos6 1.600cc 16V 112bhp! Το έχω ακόμα, με 167.000Km περίπου.
Το Xedos6 έβγαινε εώς το 2002 με 2.000cc και 144bhp.

Εντάξει υπήρχαν αυτοκίνητα με παραπάνω από 100 ίππους. Συγγενής μου είχε Toyota Carina E με 115PS και ήταν και πιο γρήγορο από τα 316, αλλά το θέμα είναι αλλού. BMW θα ήθελε και αυτός αλλά και εγώ να είχε. Νομίζω πως το θέμα για τον βλαμμένο προπελοκέφαλο είναι να έχει αρκετά άλογα για να μπορεί να κάνει drift παντού και πάντα. :cool:

Z3 Fat Bastard
14-07-04, 11:52
Νομίζω πως το θέμα για τον βλαμμένο προπελοκέφαλο είναι να έχει αρκετά άλογα για να μπορεί να κάνει drift παντού και πάντα. :cool:

Εχω αγνωστες λεξεις πολλες !!!!

ΠΡΟΠΕΛΟΚΕΦΑΛΟΣ ??????

Παρακαλω εξηγηστε ......

Strax
14-07-04, 11:56
Το σήμα της Bmw απεικονίζει μια προπέλα που γυρίζει...από τον καιρό που φτιάχναμε αεροπλάνα!

MPOWER
14-07-04, 11:58
Είναι αυτός που το μόνο που έχει στο κεφάλι του είναι η προπέλα του σήματος της BMW (έλικας) :cool:

BMW Power
14-07-04, 12:00
Εχω αγνωστες λεξεις πολλες !!!!

ΠΡΟΠΕΛΟΚΕΦΑΛΟΣ ??????

Παρακαλω εξηγηστε ......

Προπελοκέφαλος: Βλαμένος με τα BMW.
Αν και το σήμα της μαμάς εταιρίας είναι έλικας και όχι προπέλα, χάριν ευφωνίας ο άνθρωπος που περιγράφω δεν θα μπορούσε να λέγεται Ελικοκέφαλος!!!
Έτσι μιας και οι έλληνες είμαστε γνωστοί για την γλωσσοπλαστική μας ικανότητα, είθισται να χρησιμοποιείται ο όρος προπέλα αντί του έλικα. ;)

Z3 Fat Bastard
14-07-04, 12:06
Καλα ντε .......

Μη βαρατε ολοι μαζι .......

Ευχαριστω παντως για την πλουσια και σε βαθος αναλυση της αποριας μου.

stef
14-07-04, 22:03
Ίσως αν η Bmw έβγαζε V6 κινητήρες, πετύχαινε σίγουρα καλύτερες αποδόσεις!
Βέβαια δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο εναρμονίζεται με την πολιτική της εταιρίας

M5-Matzos
15-07-04, 09:43
Η γνώμη μου είναι οτι θα ήταν μεγάλο λάθος η αλλαλή του ονόματος Μ3 σε Μ4 γιατι το Μ3 κουβαλάει μια ιστορία, μην ξεχνάμε ότι ήταν το δευτερο αυτοκίνητο της Μ σειράς μετά το θρυλικό Μ1.

kostas*
16-07-04, 07:05
Ίσως αν η Bmw έβγαζε V6 κινητήρες, πετύχαινε σίγουρα καλύτερες αποδόσεις!
Βέβαια δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο εναρμονίζεται με την πολιτική της εταιρίας

Kαλύτερες επιδόσεις έχει ο straight six. Το προβλημά του είναι χωροταξικό κυρίως....

Black5
16-07-04, 07:10
Πράγματι. Ο straight six δεν έχει υποδεέστερες επιδόσεις από τον V6 κσι επιπλέον προσφέρει καλύτερη αντιστάθμιση μαζών με αποτέλεσμα την πιο βελούδινη λειτουργία και τη γραμμικότητά του... Απλά πρέπει να τοποθετηθεί κατά τον διαμήκη άξονα οπότε θέλει μεγάλο καπό!!!

Strax
16-07-04, 09:10
Ο εξακύλινδρος κινητήρας σε σειρά είναι η μόνη διάταξη, αν δεν κάνω λάθος, που ζυγοσταθμίζει από μόνος του όλους τους πρωτογενείς και δευτερογενςίς κραδασμούς και δυνάμεις από τη λειτουργία του μοτέρ και δεν χρειάζεται αντίβαρα για να ανταπεξέλθει. Το μεγάλο του μειονέκτημα είναι ότι λόγω μήκους, τοποθετείται σχετικά μπροστά στο αμάξωμα με αποτέλεσμα να δυσκολεύει πολύ τη σωστή κατανομή βάρους. Σε αντίθεση ο V6 μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί ακόμα και πίσω από τον μπροστά άξονα. Η λύση που εφάρμοσε η Bmw είναι μπλοκ από αλουμίνιο και εκτεταμένη χρήση του όπου αυτό ήταν δυνατό, έτσι ώστε να πετύχει την 50:50 κατανομή. Στο Μ3 Ε46 βέβαια το μπλοκ δεν είναι αλουμινένιο για λόγους αξιοπιστίας. Υποπτεύομαι ότι επειδή είναι βαρύ το μοτέρ, έχει και ένα τόσο βαρύ καζάνι εξάτμισης (25 κιλά) τοποθετημένο εγκάρσια και όσο πιο πίσω γίνεται, ώστε να πετύχει την ιδανική κατανομή!

Black5
16-07-04, 10:31
Στον νέο τρίλιτρο κινητήρα χρησιμοποιούν και κράμα μαγνησίου για χαμηλότερο βάρος....

M535 E28
16-07-04, 22:57
Η γνώμη μου είναι οτι θα ήταν μεγάλο λάθος η αλλαλή του ονόματος Μ3 σε Μ4 γιατι το Μ3 κουβαλάει μια ιστορία, μην ξεχνάμε ότι ήταν το δευτερο αυτοκίνητο της Μ σειράς μετά το θρυλικό Μ1.
Για την ιστορία, το δεύτερο αυτοκίνητο Μ σειράς ήταν Μ5 και ήταν Ε28 (1984).Σχεδόν μαζί παρουσιάστηκε το Μ6 Ε24 και το 1986 ακολούθησε το Μ3 ;)